Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

4 Μαρτίου 2009

«Σημάδια» του Δία στο όρος Λύκαιον της Αρκαδίας

Κύριοι κύριοι Κρητικοί λυπάμαι αλλά ήταν να μην αρχίσουμε το σκάψιμο. Τώρα που αρχίσαμε δεν έχετε πιθανότητες. Παρακαλώ στο εξής περιορισθείτε στα του Μίνωα και σεμνά, όχι πάλι με τα ψέματα όπως συνηθίζετε διότι αν συνεχιστεί το σκάψιμο διόλου απίθανο ν' αποδειχθεί πως οι Μινωίτες ήταν απλώς... Αρκάδες άποικοι. Κλάψτε.

Ο Καλλίμαχος ο Κυρηναίος στον Υμνο του προς τον Δία αναφέρει χαρακτηριστικά: «Δία, εσύ λένε ότι γεννήθηκες στα Ιδαία Ορη. Δία, για σένα άλλοι λένε ότι γεννήθηκες στην Αρκαδία, ποιος από τους δύο είπε ψέματα; Οι Κρήτες είναι πάντα ψεύτες, διότι και τάφο για σένα κατασκευάσαν. Εσύ όμως δεν πέθανες. Θα είσαι εσαεί...».

Οι καλύτερες αποδείξεις ότι ο Δίας λατρευόταν στο όρος Λύκαιον, στην Αρκαδία, ήρθαν στο φως. Είναι το σήμα του κεραυνού σε ασήμι αλλά και ένα φυσικό ορυκτό, ο κεραυνίτης όπως ονομάζεται, που δημιουργείται όταν άμμος χτυπηθεί από κεραυνό. Τότε σχηματίζεται ένα υλικό που λάμπει σαν γυαλί....

Δεν ξέρουμε αν ο κεραυνίτης δημιουργήθηκε εκεί (και μάλιστα κατά τη διάρκεια κάποιας τελετής) ή αν μεταφέρθηκε από αλλού. Πάντως, οι ειδικοί από το Πανεπιστήμιο της Αριζόνας έχουν μια επιπλέον απόδειξη ότι το ιερό ήταν αφιερωμένο στον Δία. Μαζί τους είναι και ο έφορος αρχαιοτήτων Αρκαδίας Μιχάλης Πετρόπουλος, ο οποίος συνοψίζοντας τα ευρήματα της τελευταίας ανασκαφικής περιόδου, λέει στο «Εθνος» πως είναι πολύ σημαντικά.

Οι αρχαιολόγοι εντόπισαν φέτος όστρακα της Πρωτοελλαδικής ΙΙ περιόδου, κάτι πολύ σημαντικό, καθώς πηγαίνει τη χρήση του χώρου προς τα «πίσω», δηλαδή στο 2500 π.Χ. Βεβαίως, και τα λοιπά ευρήματα, που δείχνουν συνέχεια χρήσης από το 1200 π.Χ., έχουν κι αυτά τη δική τους σημασία. Δίνουν περισσότερα στοιχεία για τη διερεύνηση της επιστημονικής υπόθεσης πως ίσως η γενέτειρα του Δία να μην είναι η Κρήτη, αλλά η Αρκαδία.

ethnos.gr

Δείτε επίσης εδώ κι εδώ

17 σχόλια:

  1. Έπρεπε να περνάει από δω ο Δικτύων, να σου βρει το νου σου. Παλιοτοπικίσταρε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Δικτύων; Αχαχαχαχαχαχαχα ωρέ Αγησία που τον θυμήθηκες τον δυστυχή; Αφρούς θα βγάζει αλλά έτσι είναι… γελάει καλύτερα όποιος γελάει τελευταίος. Βρε λες οι Αμερικάνοι να είναι τοπικιστές Αρκάδες; αχαχαχαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όπως είναι φυσικό Κλείτωρα, προσωπικά στηρίζω τους Αρκάδες, μα πως είναι δυνατόν να έχει σχέση ο Δίας με τους Κρήτες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έλα μου ντε, πως είναι δυνατόν; Επειδή έτσι τους αρέσει κι επειδή το είπαν κάποιοι; Έλα μου όμως που τώρα έχουμε στοιχεία και όχι μόνο λόγια λόγια λόγια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΑΡΚΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΜΦΑΛΟΣ ΤΗΣ ΓΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μιας και το έφερε ο λόγος για το «ιερό» του Δία στο Λύκαιο όρος της Αρκαδίας τι άραγε θέλουν να μας πουν οι δύο αρχαίοι συγγραφείς;

    ΠΑΥΣΑΝΙΑΣ (2ος μ. Χ. αιώνας): «Στο βωμό αυτόν ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ μυστική θυσία στον Λύκαιο Δία. Δεν είχα όμως καμιά διάθεση να ερευνήσω σχετικά αυτή τη θυσία. Ας μείνει όπως ήταν από την αρχή» (Αρκαδικά, 38,7).

    ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ (4ος μ. Χ. αιώνας): « Αφού ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ όχι μόνο στην Αρκαδία στο Λύκαιο Όρος, αλλά και στην Καρχηδόνα στον Κρόνο, από κοινού όλοι κάνουν ανθρωποθυσίες…» (Περί αποχής εμψύχων, 2,27,1).

    Δε φαντάζομαι να………

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμε αποδείξεις για ανθρωποθυσίες δεν υπάρχουν στο Λύκαιο άρα για μύθο πρόκειται. Αν θέλεις να μάθεις ποιοι έκαναν ανθρωποθυσίες διάβασε την ιστορία του χριστιανισμού όπου θα δεις ανθρωποθυσίες ακόμα και στον εικοστό αιώνα τεκμηριωμένες και με αποδείξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αποδείξεις δεν υπάρχουν γι’ αυτούς που δεν ξέρουν να διαβάζουν τους σαφέστατους αρχαίους συγγραφείς, οι οποίοι ομιλούν ξεκάθαρα σε χρόνο ΕΝΕΣΤΩΤΑ, για ανθρωποθυσίες και στην αρχαία Ελλάδα, πράγμα που σημαίνει ότι γινόταν φρικτές ανθρωποθυσιαστικές τελετουργίες τουλάχιστον ως τον 4ο μ. Χ. αιώνα, όχι μόνο στο σκοτεινό «ιερό» του Λυκαίου όρους, αλλά και αλλαχού. Όταν επρόκειτο για μυθικές διηγήσεις το διευκρίνιζαν, οι άνθρωποι ήξεραν να διατυπώνουν με σαφήνεια το λόγο τους! Εκτός και αν οι αρχαίοι συγγραφείς έπαψαν να αποτελούν σοβαρές πηγές μελέτης της αρχαίας μας ιστορίας! Γίγαντες της παγκόσμιας ιστοριογραφίας, όπως οι Μ. Nilsson, P. Decharme, Α. Τόυμπυ, κλπ, προσυπογράφουν (και) αυτό το όνειδος του θρησκευτικού κατεστημένου των προγόνων μας. Είμαι σε θέση να παραθέσω πληθώρα ρητών μαρτυριών αρχαίων συγγραφέων για ανθρωποθυσίες στους ΙΣΤΟΡΙΚΟΥΣ ΧΡΟΝΟΥΣ!
    Όσον αφορά τις «χριστιανικές ανθρωποθυσίες» ανάφερέ μου έστω και ΜΙΑ, η οποία έγινε για τελετουργικούς σκοπούς!, Ανάφερέ μου έστω και ΕΝΑ λατρευτικό τελετουργικό της Εκκλησίας που να προβλέπει … ανθρωποθυσία! Εκτός και αν ανθρωποθυσίες εννοείς τα διάφορα ατομικά ή μαζικά εγκλήματα που διέπραξαν ή διαπράττουν κατά καιρούς διάφοροι ανισόρροποι «χριστιανοί»και συγκεκριμένες συμμορίες με χριστιανική ετικέτα, με πρώτο και καλλίτερο τον παπισμό!
    Θέλω να πιστεύω πως η προτίμησή σου στην εύκολη γενικόλογη συνθηματολογία για πρόκληση πρόσκαιρου εντυπωσιασμού, δεν σημαίνει αδυναμία άρθρωσης σοβαρού επιστημονικού λόγου και έλλειψη επιχειρημάτων.
    Σε ευχαριστώ πάντως που φιλοξενείς στο ιστολόγιό σου τις «αιρετικές», σε σένα και τον κύκλο σου, απόψεις μου, στο οποίο πασχίζεις (είναι ολοφάνερο) να φανερωθεί η αλήθεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμε θα μου επιτρέψεις να ξεκινήσω αντίστροφα τον σχολιασμό του σχόλιού σου.
    Θα σε παρακαλέσω εμένα να μην με μπερδεύεις με κανέναν απολύτως κύκλο. Ανήκω στον εαυτό μου και μόνο και δεν θέλω ούτε έχω σχέση με κανέναν κύκλο. Πράγματι όπως σωστά λες πασχίζω για να φανούν κάποιες αλήθειες καλά κρυμμένες λόγω του ότι δεν είναι αρεστές σε κάποιους και πασχίζω αδιαφορώντας για τον ποιος τυχόν μπορεί να θιχτεί και ποιος όχι.
    Ως ανθρωποθυσία θεωρώ τον θάνατο είτε σωματικό είτε πνευματικό ενός ή και πολλών ανθρώπων είτε τελετουργικά είτε όχι με σκοπό την επίτευξη του στόχου κάποιων άλλων τους οποίους ονομάζω θυσιαστές. δεν διαχωρίζω τους καθολικούς από τους ορθόδοξους τους ιεχωβάδες και τα όσα μύρια παρακλάδια έχει η θρησκεία σας. Για μένα είστε όλοι χριστιανοί έχετε τον ίδιο θεό και το ίδιο δόγμα και τα ίδια «ιερά» βιβλία και μόνο στην χρηματική μοιρασιά τα έχετε χαλάσει μεταξύ σας με αποτέλεσμα να βρίζετε ο ένας τον άλλον παρόλη την χριστιανική αγάπη που δήθεν σας διέπει.
    Μου ζητάς ένα έστω τελετουργικό του χριστιανισμού που να προβλέπει ανθρωποθυσία. Πολύ ευχαρίστως να σου αναφέρω το σώμα και το αίμα που κοινωνάτε κάθε τόσο. Θα μου πεις εδώ πως δεν πρόκειται για πραγματική θυσία αλλά για συμβολισμό αλλά εγώ θα διαφωνήσω. Διότι για να φτάσει ένας άνθρωπος να κοινωνήσει (έτσι δεν το λέτε;) θα πρέπει πρώτα να έχει θανατωθεί πνευματικά, να έχει γίνει ψυχικό ράκος, σκουπίδι ανεγκέφαλο αλλιώς εσείς οι ίδιοι του απαγορεύετε να συμμετάσχει στο δήθεν μυστήριο. Μπορεί να μην έχουμε αίματα πάνω στο βωμό, αλλά η πνευματική καταστροφή είναι εξ ίσου αισχρή και φρικτή. Θα σου θυμίσω επίσης την σταύρωση μιας δυστυχισμένης καλόγριας πριν κανα δυο χρόνια στην Ρουμανία και τον τελετουργικό της θάνατο στον σταυρό και σε παρακαλώ αν θέλεις πράγματι να μιλήσουμε σοβαρά μην μου αρχίσεις τα περί «μεμονωμένου γεγονότος» και άλλες τέτοιες υπεκφυγές πολιτικάντηκες τις οποίες συνηθίζετε όταν δεν μπορείτε να δικαιολογήσετε τα αδικαιολόγητα. Θα σε ωθήσω επίσης να δεις τις καθημερινές ανθρωποθυσίες που κάνετε ωθώντας το ποίμνιό σας στον μοναχισμό και τον ασκητισμό ξεκόβοντας τους ανθρώπους αυτούς από την κοινωνία και οδηγώντας τους σ’ έναν μακάβριο αργό βασανιστικό θάνατο μέσα σε σπηλιές και σε κελιά χωρίς έρωτα χωρίς ζωή χωρίς ελπίδα παρά μόνο με την ψευδή υπόσχεση της θρησκείας σου για μια άλλη μετά θάνατον ζωή. Ίσως όλα αυτά για σένα να μην είναι ανθρωποθυσίες για μένα όμως είναι και μάλιστα χειρίστου είδους. Καλύτερα να με μαχαίρωναν στην καρδιά παρά να με εξανάγκαζαν στον βασανιστικό θάνατο του ασκητή.
    Να σου θυμίσω τα αμέτρητα θύματα των ανθρωποθυσιών της θρησκείας σου κατά την περίοδο του μεσαίωνα; Ή μήπως δεν ήταν τελετουργικά αναμμένες οι φωτιές που έκαιγαν τους ανθρώπους ζωντανούς; Ή μήπως δεν οδηγούνταν τελετουργικά αυτοί οι άνθρωποι στις «ιερές» αίθουσες βασανιστηρίων και στον θάνατο;
    Πάμε τώρα στα αρχαία χρόνια όπου δεν αρνούμαι πως ναι γίνονταν ανθρωποθυσίες όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά σε ολόκληρο τον κόσμο. Η Ελλάδα όμως ήταν αυτή που τις περιόρισε σε μια προσπάθεια εκπολιτισμού των ανθρώπων εφευρίσκοντας άλλους τρόπους όπως ας πούμε τον αποδιοπομπαίο τράγο σε αντίθεση με άλλους λαούς που διόλου δεν τους ενοχλούσαν οι ανθρωποθυσίες και που δεν ήξεραν καν την λέξη ανθρωπισμός.
    Για το Λύκαιο συγκεκριμένα θα ήθελα να μου παραθέσεις πηγές πλην του Παυσανία που μιλά μάλλον αινιγματικά αλλά υπάρχει και το άλλο που αρέσκεσαι ν’ αγνοείς. Η αρχαιολογική σκαπάνη έχει φτάσει σε βάθος χρόνου περί το τρεις χιλιάδες π.χ.χ. αλλά ουδέν δείγμα ανθρωποθυσίας βρέθηκε. Ούτε καν υπόνοια τέτοιων δεν βρέθηκε. Και πως θα ήταν δυνατόν άλλωστε όταν μιλάμε για έναν τόπο που ακόμα και αυτή η έννοια της δουλείας η τόσο θεμιτή για άλλες περιοχές, τους ήταν απεχθής. Πόσο μάλλον της ανθρωποθυσίας.
    Εν κατακλείδι ανώνυμε στην διάρκεια των χιλιετηρίδων της ανθρώπινης ιστορίας είναι ο χριστιανισμός που επιμένει στην τέλεση ανθρωποθυσιών απαγορεύοντας κάθε είδους εξέλιξη και εκπολιτισμό και σε αυτόν τον τομέα.
    Έγραψα ήδη πολλά για σχόλιο και ελπίζω να έγινα κατανοητός. Αν όχι δεν πειράζει. Κάποιοι έτσι και αλλιώς αρνούνται να κατανοήσουν κι έτσι έχουμε αυτό που λέτε ποίμνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμε 6/3/09, 7.41 π.μ. ο Παυσανίας δεν αναφέρει τίποτα που να αποδεικνύει τα περί ανθρωποθυσιών. Παρόμοια εκφράζεται και ο Ηρόδοτος για τα ελευσίνεια μυστήρια. Να συμπεράνουμε λοιπόν σαν κι εσένα ότι στα ελευσίνεια γίνονταν… ανθρωποθυσίες (!);
    Όσο για το υποτιθέμενο απόσπασμα του «Πορφυρίου» που επικαλείσαι, δεν είναι τίποτα άλλο από μια αναφορά του Θεοφράστου. Δηλ. αυτό που στην πραγματικότητα μάς λές είναι ότι «ο Θεόφραστος είπε ότι, ο Πορφύριος είπε» κλπ., δηλ. φέξε μου και γλίστρησα. Αν οι εγκληματίες πνευματικοί πρόγονοί σου χριστιανοί δεν είχαν φροντίσει να καταστρέψουν επιμελώς τα έργα του Πορφυρίου θα ξέραμε ακριβώς τι είπε.
    Αλλού λοιπόν αυτή η προπαγάνδα με την οποία σάς λοβοτομούν στο κατηχητικό.

    Αυτό που προσποιείστε ότι δήθεν σάς διαφεύγει εσείς οι χριστιανοί, είναι ότι στην Ελλάδα όπως και παντού αλλού γίνονταν όντως ανθρωποθυσίες,(αυτό τό φανερώνουν άλλωστε και ένα σωρός μύθοι και ποιήματα όπως η Ιλιάδα) αλλά στην Ελλάδα οι ανθρωποθυσίες έχουν σταματήσει ήδη από την προϊστορική εποχή. Ενώ αλλού, όπως στην Γαλατία, στην Βρετανία και στην Αμερική, συνεχίστηκαν αδιαλείπτως μέχρι βαθιά μέσα στην ιστορική εποχή. Στην Αμερική μάλιστα συνεχίστηκαν μέχρι την ισπανική κατάκτηση.
    Στην Ελλάδα όμως οι ανθρωποθυσίες είχαν σταματήσει χωρίς καμία «θεία φώτιση» και χωρίς κανένα κήρυγμα κανενός «θεανθρώπου». Δηλ. τις ανθρωποθυσίες τις σταμάτησε το ελληνικό πνεύμα και όχι ο …χριστιανισμός. Αυτό είναι που σάς τρελαίνει: ότι ενώ ο κόσμος χρειάζεται τους Έλληνες , δεν χρειάζεται εσάς. Άλλωστε το ότι ο χριστιανισμός δεν κάνει (τελετουργικές ) ανθρωποθυσίες (γιατί εν ψυχρώ ανθρωποθυσίες έχει κάνει δισεκατομμύρια) το οφείλει στην επίδραση που αναγκάστηκε να δεχτεί από το ελληνικό πνεύμα.

    Με άλλα λόγια δεν ήταν ο χριστιανισμός που σταμάτησε τις ανθρωποθυσίες αλλά ο ελληνικός πολιτισμός.
    Το κατάλαβες ανώνυμε του κατηχητικού;

    YΓ. Η ΑΡΚΑΔΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΟΜΦΑΛΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΚΑΙ Ο ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΦΟΝΕΑΣ ΓΙΓΑΝΤΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Εγώ να υπενθυμίσω τη σφαγή των κατοίκων της Αντιοχείας και της Ιερουσαλήμ από τους χριστιανούς της πρώτης σταυροφορίας, την οποία ακολούθησε μαγείρεμα, ψήσιμο και φάγωμα των θυμάτων... γράφει ο ομόθρησκος χρονικογράφος Rodolfo di Caen στο σύγγραμμά του "Gesta Tancredi in expeditione Hierosolymitana". Κι αυτά τον 12ο αιώνα ως ένα απλό δείγμα κανιβαλισμού από εκπροσώπους της θρησκείας της αγάπης...

    Υπάρχουν αρκετά όμοια, ιδίως μαζικές σφαγές από υπηρέτες του κυρίου. Να θυμίσω μόνο την προτροπή του Σιμόν ντε Μονφόρτ, χριστιανού αρχισταυροφόρου κατά των Καθαρών, όταν ρωτήθηκε από τους στρατιώτες του, πώς θα ξεχώριζαν τους "αιρετικούς" της Καρκασόν που έπρεπε να σφάξουν: «Σφάξτε τους όλους, ο θεός θα ξεχωρίσει ποιοι είναι οι πιστοί του!» Οι οπαδοί αυτής της θρησκείας προσπαθούν να μεταφέρουν στη συζήτηση πιθανές συνήθειες ανθρώπων της λίθινης εποχής, κατά την οποία ο Αβραάμ έσφαξε ή θα έσφαζε τον γιο του, με προτροπή του "αληθινού θεού". Γελοιότητες!

    Και να προσέχει ο Αστέρας, μας έχει κόψει αρκετούς βαθμούς, μην μας κάνει και λαχτάρα στο κύπελο ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ..ΝΑ ΔΙΑ ΠΟΙΟΝ ΛΟΓΟΝ ΤΟ ΙΕΡΟΝ ΒΙΒΛΙΟΝ ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ- ΤΟ ΑΙΣΧΡΩΤΕΡΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ,ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟ,ΑΙΜΟΣΤΑΓΕΣ, ΑΠΑΝΘΡΩΠΟ, ΠΟΡΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΑ ΔΙΕΣΤΡΑΜΕΝΩΝ ΕΓΚΕΦΑΛΩΝ ΤΩΝ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΩΝ ΤΩΝ ΟΠΑΔΩΝ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟ ΕΤΕΡΟΝ ΤΟΥΣ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ ΕΙΣ ΤΗΝ ΤΗΝ ΠΑΝΤΟΤΙΝΗΝ ΛΗΘΗΝ. Π.ΣΞΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Π.ΣΞΝ πάλι θα διαφωνήσουμε. Όχι στην Λήθη. Η Λήθη είναι βαριά για τους θνητούς, ασήκωτη, είναι σαν το θάνατο αλλά είναι ο θάνατος που δίνει ζωή. Αν περιπέσει αυτό το ανοσιούργημα στην λήθη κινδυνεύουμε να ξαναπάθουμε τα ίδια. Την Λήθη του εχθρού επεδίωξαν με τις διαθήκες τους και οι θεούσοι αλλά δες τι παθαίνου(με)ν. Όχι, στην Μνημοσύνη πρέπει να παραδοθεί για να μαθαίνουμε από αυτό τι μπορεί να πάθει ο άνθρωπος αν απομακρυνθεί από την φύση του.
    Έτσι θεωρώ εγώ το Θεϊκό δίδαγμα. Αλλά θα διδαχθούμε άραγε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πως είναι δυνατόν να γίνονταν ανθρωποθυσίες προς τιμήν του Δία όταν ο ίδιος ο γιός του, ο Ηρακλής, τις κατήργησε με το πέρασμά του από το Λάτιο (φαντάζομαι να ξέρεις για ποιά εποχή μιλώ);

    Ποίον πας να φέρεις στη θέση του κατηγορουμένου;

    Να σου θυμίσω τους εκατομμύρια Έλληνες που πρόσφεραν ολοκαύτωμα στο βωμό του ψευδοθεού της Ναζαρέτ οι ομοθρησκοί σου, τους χιλιάδες Έλληνες μάρτυρες που βασάνισαν στη Σκυθόπολη μέχρι θανάτου, τις Ελληνίδες ιέρειες που έγδερναν ζωντανές... από που να ξεκινήσει κανείς και που να τελειώσει;

    Αλήθεια, πέσμου, σου τα δίδαξαν όλα αυτά στο κατηχητικό (ή στο σχολείο), ή μήπως όλοι εκείνοι - που το μόνο που έχουν μάθει είναι να καμουφλάρονται πίσω από τα ράσα τους - σου είπανε ότι όλα τα θύματά των ομόθρησκών σου ήταν άνθρωποι του σατανά;;

    Ηλέκτρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ηλέκτρα,
    Ο λόγος που την έκαναν γυριστή οι παπάδες κάποια εποχή και διεκδικούν πρωταγωνιστικό ρόλο για τον Ελληνισμό, την Ελλάδα κ.ο.κ., είναι ότι είχαν μείνει εκτεθειμένοι από τη συνεχή ανθελληνική και δωσιλογική στάση τους, οπότε δεν θα είχαν ρόλο στο νέο ελληνικό κράτος. Η απόφαση οριστικού διαχωρισμού που δεν πάρθηκε άπαξ δια παντός από τον Καποδίστρια (χμμ) και τον Όθωνα (χμμμμ), να κόψουν κάθε σχέση με το μαυροντυμένο ιερατείο, πρέπει να παρθεί από εμάς, λίγο αργά μεν αλλά αποφασιστικά... Θα μείνουν μόνοι να μηρυκάζουν τις ανθελληνικές ιστορίες που εφευρίσκουν ή παραποιούν κατά καιρούς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Τις ανθρωποθυσίες Ελλήνων τις έκαναν πάντα εισβολείς βάρβαροι, που ύπουλα οι όμοιοί τους τους αποκαλούν κι αυτούς "Έλληνες" για να προκαλούν σύγχυση, συκοφαντώντας τους φιλειρηνικούς ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ Πελασγούς/Θράκες/Ιόνιους/Αιγαίους/Ετεοκρήτες Έλληνες, και υφαρπάζοντας τη διασωστική τους παράδοση. Τότε γνωστοί ανθρωποθυσιαστές ήταν οι μεσανατολίτες, μέρος των οποίων (Τάνταλος, Μινώταυρος) εισέβαλε στην Ελλάδα  παίρνοντας τοπικά ονόματα, και ένα άλλο έφτασε στην Ευρώπη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. κι ως γνωστό τα χριστιανά έθαβαν πτώματα στους αρχαίους ναούς για να τους μολύνουν-μιάνουν. Η δε ταφή με φορά απο ανατολή προς δύση μάλλον δείχνει ξεκάθαρα ποιοι την έκαναν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails