Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

8 Σεπτεμβρίου 2013

Κι έλληνας να ‘τανε…

Πήγα χθες στον φούρνο να πάρω ψωμάκι, γύρισαν οι πολλοί από τις διακοπές κι είχε κόσμο πολύ και ουρά. Πίσω από μένα ένας πακιστανός με ξυρισμένο κεφάλι κι αξύριστη γενειάδα τα πάνω κάτω. Μπροστά από μένα στην ουρά μια καλλίγραμη κοπέλλα στην ηλικία της κόρης μου με καυτό σορτσάκι μπλουζάκι τιραντάκι χάρμα οφθαλμών. Όταν ήρθε η σειρά της έπιασε ψιλοκουβέντα με τον φούρναρη. Ο πακιστανός από πίσω μάλλον βιαζότανε οπότε κάτι άρχισε να μουρμουρίζει στην γλώσσα του με τα δόντια σφιγμένα. Σαφώς δεν ήξερε ότι έχω μαθητές πακιστανούς και κουτσά στραβά κάποιες λέξεις τις πιάνω και μου σηκώθηκε η τρίχα όταν διέκρινα τις λέξεις κεφάλι μαστίγιο θάνατος. Γύρισα και τον κοίταξα όλο αηδία λέγοντάς του στ’ αγγλικά ότι εδώ τις αγαπάμε τις γυναίκες και τις προσέχουμε και να προσέχει τι λέει σε δημόσιους χώρους. Το βλέμμα του έσταζε μίσος και δεν μπορούσε να ξεκολλήσει από τα καπούλια της νεαρής αλλά κάποια στιγμή κατάφερε να γυρίσει το βλέμμα με κοίταξε υπεροπτικά με το ύφος του ανώτερου όντος και μου απάντησε κάτι σαν «εδώ δεν είστε άντρες και χρειαζόμαστε σαρία ο αλλάχ είναι μεγάλος».

Ξύλο αγαπητοί μου. Πολύ ξύλο. Μάτωσαν οι γροθιές μου να τον κοπανάω. Γκρέμισα τις μισές βιτρίνες του φούρνου με το κεφάλι του να κάνει κρακ σε κάθε μια από αυτές. Είχε σχεδόν λιποθυμήσει από τα κλωτσίδια, δόντια στο πάτωμα κι αίματα στα τζάμια και σκεφτόμουν να τον δέσω απ’ έξω στο δέντρο και να τον μαστιγώσω ανηλεώς εφαρμόζοντας την σαρία που τόσο του αρέσει, αλλά άκουσα σειρήνες αστυνομίας και τον παράτησα μην έχουμε κι αυτόφορα αλλά πριν τον παρατήσω του έκανα την χειρότερη προσβολή που μπορείς να κάνεις σε ένα τέτοιο φανατικό υποκείμενο. Τον ξεβράκωσα εντελώς από την μέση και κάτω και φεύγοντας πήρα και την βερμούδα του μαζί την οποία πέταξα σ’ έναν κάδο παρακάτω. Ένας γείτονας αφού έφυγα τον τράβηξε φωτό με το κινητό ξεβράκωτο στο πάτωμα ανάμεσα στα δόντια του και το θέμα για μένα δεν τελείωσε εδώ. Αύριο θα πάω στο μαγαζί που δουλεύει θα του δείξω την φωτογραφία της απόλυτης προσβολής του και θα την κάνω και αφισοκόλληση καθημερινά έξω από το σπίτι του και ή θα αυτοκτονήσει ή θα φύγει. Είδαμε και πάθαμε να ψιλοξεφορτωθούμε τον χριστιανισμό ε όχι να φορτωθούμε και την σαρία!!! Υπάρχουν και όρια που δεν μπορούν να ξεπεραστούν!!!

21 σχόλια:

  1. Έτσι.

    ΥΓ.Η κοπελίτσα πάντως, αν ήταν ελληνίδα (=ανατολίτισσα) πιθανότατα γούσταρε μουσουλμανική μεταχείριση. Γιατί τής το "χάλασες";

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. η κοπελίτσα δεν κατάλαβε καν για ποιον λόγο έγινα ανήμερο θεριό, χαμπάρι δεν είχε πάρει. Αυτή τον ρουμάνο φούρναρη χαλβάδιαζε. Ποτέ δεν "την χαλάω" σε μαζόχες! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Nαι, αλλά το κωλί της το είχε γυρισμένο στον μουσουλμάνο...

      Διαγραφή
    2. ε στην ουρά είμασταν τι ήθελες να κάνει, να περπατάει με την όπισθεν μην τυχόν κι είναι κανας διεστραμμένος από πίσω;

      Διαγραφή
  3. "Καταδικάζουμε την βία απ'όπου κι αν προέρχεται" !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς λέω κι εγώ! Ας είναι μουσουλμάνος χριστιανός βουδιστής μαυρος άσπρος κίτρινος ή ό,τι άλλο, δεν έχει σημασία αρκεί να μην προκαλεί βία αλλιώς μην περιμένει να γυρίσω και το άλλο μάγουλο...!

      Διαγραφή
  4. Θρησκευτικό εμετικό θέαμα:
    "Οι Σιίτες γιόρτασαν με αίμα την "Ασούρα" στον Πειραιά"
    http://www.protothema.gr/greece/article/239197/oi-siites-giortasan-me-aima-thn-asoyra-ston-peiraia/

    Δεν μας έφτανε η χριστιανική κακογουστιά και οι λειψανολιτανείες της, τώρα φορτωθήκαμε κι αυτά τα ζώα (αν και μάλλον προσβάλλω τα ζώα αποκαλώντας τους έτσι).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ναι ρε γαμώ το φελέκι μου γαμώ χειρότερα κι από τσίρκο καννιβάλων είμαστε! Μα είναι δυνατόν;! Το σκέφτεσαι; σε λίγο θα απαιτήσουν τίποτα κανίβαλοι στο όνομα των... ανθρωπίνων δικαιωμάτων και των εθίμων τους να΄σουβλίζουν παιδάκια στο σύνταγμα...;!

      Διαγραφή
  5. Κλείτωρ την παλεύεις;
    Αυτά που γραφεις είναι για τελειωμένους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. προς το παρόν την παλέύω ακόμα αλλά δεν ξέρω για πόσο. Τελειωμένους βρίσκω πλέον παντού τριγύρω. Εχθές έβαλα δυο χρυσαυγίτες να βαράνε κάμψεις εν τω μέσω της λεωφόρου μέσα στ' άγρια μεσάνυχτα. Βρίσκομαι ανάμεσα σ' εχθρικά πυρά, οι μεν θέλουν χούντα οι δε σαρία και δεν με νοιάζει τι θα κάνουν μεταξύ τους αλλά έχουν αρχίσει κι ενοχλούν εμένα σοβαρά και σύντομα θα ενοχλούν και την οικογένειά μου όπως πάει το πράγμα κι εγώ έχω ένα πολύ κακό ελλάτωμα να εξαφανίζω ό,τι μ' ενοχλεί και μ' απειλεί. Νοιώθω απειλή για την οικογένειά μου κι όταν νοιώθω ν' απειλούμαι και να κινδυνευω πίστεψέ με γίνομαι πολύ κακός, πάρα πολύ κακός, μα πάρα πολύ κακός, κάκιστος λέμε. Κουβαλάω μέσα μου την ψυχολογία πως αν κάποιος πρέπει να φοβάται ντε και καλά τότε δεν θα είμαι εγώ αυτός! Άλλοι πρέπει να φοβούνται... ΚΑΙ ΤΟ ΕΝΝΟΩ!!! Καλός καλός αλλά εγώ ούτε δούλος θα ζήσω ούτε μέσα στον φόβο του φασίστα και του ταλιμπαν. Αντιθέτως, θα τους κάνω να χεστούν από τον φόβο, θα τους επιστρέψω αυτό που σερβίρουν και με τόκο. Και μην νομίζεις, στην πραγματικότητα δεν ξέρετε τίποτα για μένα ή τουλάχιστον για την σκοτεινή πλευρά μου κι εύχομαι να μην χρειαστεί να την μάθετε ποτέ αλλά να ξέρετε ότι το 'χω πολλάααα χρόνια κρεμασμένο το τομάρι μου. Στην τελική θα τα διαλύσω ΟΛΑ και θα φύγω, έχω σχέδιο εκτάκτου ανάγκης (με το ελληναρίο που έχω μπλέξει το θεωρούσα απαραίτητο και μάλλον ορθώς) αλλά θα το γράψει η ιστορία κι εύχομαι να μην χρειαστεί. Εμένα η κόρη μου θα κυκλοφορέι ελευθερα ντυμένη όπως γουστάρει και σκεπτόμενη όπως νόμίζει και δεν θα κινδυνευει ούτε από νεοναζί ούτε από ταλιμπαν αλλιώς....

      Διαγραφή
    2. Πήγαινε μερικές μέρες Ταυλάνδη να ηρεμήσεις, να νιώσεις άνθρωπος βρε αδελφέ.

      Διαγραφή
    3. Ο γιος μπορεί να γαμάει και να δέρνει τις θυγατέρες των άλλων, αλλά η κόρη δεν πρέπει να την αγγίζει κανείς!

      Διαγραφή
    4. @12:24 Άντε και πήγα μερικές μέρες και στην Ταϋλάνδη κι άντε και γύρισα. Μετά;

      @12:27 είσαι άλλο ένα σεξιστικό γουρούνι αλλά να ξέρεις ότι ανοχή τέλος.

      Διαγραφή
  6. Ο σοφός κατακρίνει την πράξη, όχι τον άθρωπο.

    Αν σκέφτεσαι ότι ο εχθρός σου είναι ένα τέρας, καταστρέφεις μέσα σου τρεις θησαυρούς (αγάπη, αυτάρκεια, ταπεινότητα) και γίνεσαι εχθρός του εαυτού σου.
    Μόνο όσοι αγαπούν μπορούν να είναι θαρραλέοι.
    Μόνο όσοι είναι αυτάρκεις μπορούν να είναι γενναιόδωροι.
    Μόνο όσοι είναι ταπεινοί μπορούν να ηγηθούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς! Ο σοφός κατακρίνει την πράξη κι όχι τον άνθρωπο γι αυτό οφείλει να προλαμβάνει τις πράξεις οδηγώντας τον άνθρωπο και περιορίζοντας ταυτόχρονα στο ελάχιστο δυνατό την αιτία της πράξης. Ο εχθρός δεν είναι τέρας είναι απλά εχθρός. Μόνο όσοι αγαπούν πραγματικά μπορούν να είναι θαρραλέοι ώστε να αντιμετωπίσουν τον εχθρό. Μόνο οι αυτάρκεις μπορούν να είναι γενναιόδωροι διότι μόνο οι αυτάρκεις αναγνωρίζουν που αξίζει να δίνει κι από πού να παίρνεις. Η αυτάρκεια δεν διασπά τον κύκλο του δούναι και λαβείν. Μόνο η ταπεινότητα (η σωστή λέξη κι έννοια είναι παρρησία) μπορούν να ηγηθούν της ιδεοληψίας και του φανατισμού. Σοφία σημαίνει δύναμη κι όχι αδυναμία.
      ΥΓ. ωραίο σχόλιο!

      Διαγραφή
    2. Η βία γεννά τη βία και όπου στρατοπεδεύει στρατός, φυτρώνουν αγκάθια. Μετά από κάθε πόλεμο, ακολουθούν χρόνια πείνας. Το καλύτερο αποτέλεσμα δεν εξαρτάται από τη δύναμη, αλλά επιτυγχάνεται όταν κάποιος φέρεται χωρίς αλαζονεία, χωρίς εχθρότητα, χωρίς υπερηφάνεια, χωρίς αντίσταση, χωρίς βία.

      Τίποτε στον κόσμο δεν είναι πιο μαλακό και απαλό από το νερό. Κι όμως, διαλύει πανεύκολα το σκληρό βράχο. Το αδύναμο υπερνικά το δυνατό και το εύκαμπτο νικά το άκαμπτο. Όλοι μπορούν να το καταλάβουν αυτό, αλλά λίγοι το εφαρμόζουν. Τα αληθινά λόγια ακούγονται αντιφατικά.

      Αν κάποιος σε έβλαψε και τον μισείς και καταφέρεις να τον εκδικηθείς, το μίσος σου παραμένει. Πώς μπορεί τότε η εκδίκηση να είναι κάτι καλό; Γι’αυτό, ο Σοφός κατακρίνει τις πράξεις, αλλά όχι τους ανθρώπους. Εκπληρώνει τις δικές του υποχρεώσεις και κοιτάει να διορθώσει τα δικά του λάθη, χωρίς να απαιτεί από τους άλλους να κάνουν το ίδιο.

      Το πιο τρυφερό πράγμα στον κόσμο νικά με ευκολία το πιο σκληρό. Αυτό που δεν έχει σκληρή ουσία, μπαίνει με ευκολία εκεί όπου δεν υπάρχει καθόλου χώρος. Αυτό δείχνει την αξία της αβίαστης δράσης. Η διδασκαλία χωρίς λόγια και η αβίαστη δράση: Με αυτά μπορείς να ξεχωρίσεις το Σοφό από τους συνηθισμένους ανθρώπους.

      Όταν η διακυβέρνηση γίνεται με ανοχή, οι άνθρωποι είναι ήρεμοι και τίμιοι. Όταν η διακυβέρνηση γίνεται με βία, οι άνθρωποι σκληραίνουν και είναι ταλαίπωροι και απελπισμένοι. Όταν κυβερνά η επιθυμία της εξουσίας, όσο υψηλότερα τα ιδανικά, τόσο χαμηλότερα τα αποτελέσματα. Προσπαθώντας να κάνεις τους ανθρώπους ευτυχισμένους, καλλιεργείς τη δυστυχία. Προσπαθώντας να κάνεις τους ανθρώπους ηθικούς, καλλιεργείς την κακία. Γι’αυτό, ο Σοφός αρκείται να προσφέρει το παράδειγμά του και όχι να επιβάλλει τη θέλησή του.

      Διαγραφή
    3. Την είδα την ξανθούλα,

      την είδα 'ψες αργά
      Που εμπήκε στη βαρκούλα
      να πάει στην ξενητειά.

      Εφούσκονε τ' αγέρι
      λεπτότατα πανιά
      Ωσάν το περιστέρι
      που απλώνει τα φτερά

      Εστέκονταν οι φίλοι
      με λύπη με χαρά
      Και αυτή με το μαντίλι
      τους αποχαιρετά.

      Και το χαιρετισμό της

      Ως που η πολλή μακρότης
      Μου το'κρυψε κι αυτό

      Σ' ολίγο, σ' ολιγάκι
      Δεν ήξερα να πω
      αν έβλεπα πανάκι
      ή του πελάγου αφρό

      Και αφού πανί, μαντίλι
      Εχάθη ς' το νερό
      Εδάκρυσαν οι φίλοι
      Εδάκρυσα κ' εγώ

      Δεν κλαίγω για τη βαρκούλα
      Δεν κλαίγω τα πανιά
      Μόν' κλαίω για την Ξανθούλα
      Που πάει στην ξενητειά.


      ΥΓ. κιεμένα μ' αρέσει η ποίηση....

      Διαγραφή
    4. Μέρος τρίτο και τελευταίο:

      Αν θέλεις να μαζέψεις κάτι, πρέπει πρώτα να το σκορπίσεις. Αν θέλεις να αποδυναμώσεις κάτι, πρέπει πρώτα να το δυναμώσεις. Αν θέλεις να απαλλαγείς από κάτι, πρέπει πρώτα να το αφήσεις να εξαπλωθεί. Αν θέλεις να δώσεις τέλος σε κάτι, πρέπει πρώτα να το ξεκινήσεις. Αυτό ονομάζεται αντίληψη του πώς είναι πραγματικά τα πράγματα. Το μαλακό και αδύναμο υπερνικούν το σκληρό και δυνατό.

      Οι ακτίνες του τροχού ενώνονται στη ρόδα, αλλά η χρησιμότητά της έγκειται στον κενό χώρο ανάμεσά τους. Ο πηλός φτιάχνει ένα κανάτι, αλλά η χρησιμότητά του έγκειται στο κενό μέσα του. Το ξύλο χτίζει τους τοίχους του σπιτιού, αλλά η χρησιμότητά του έγκειται στον κενό χώρο μέσα στον οποίο ζούμε. Έτσι, εργαζόμαστε με αυτό που Είναι, αλλά χρησιμοποιούμε αυτό που Δεν Είναι.

      Ο Σοφός ξέρει πώς να συντηρεί τη ζωή. Όταν ταξιδεύει, δεν αποφεύγει ρινόκερους και τίγρεις και στη μάχη πηγαίνει άοπλος. Κι όμως, το κέρατο του ρινόκερου δεν βρίσκει πού να βυθιστεί και τα δόντια της τίγρης τι να ξεσκίσουν, τα όπλα δεν έχουν τι να τρυπήσουν. Πώς γίνεται αυτό; Επειδή ο Σοφός αφήνεται σε ό,τι φέρει η ζωή, χωρίς να έχει προσκολλήσεις. Ξέρει ότι θα πεθάνει, γι’αυτό και δεν φοβάται. Δεν έχει ψευδαισθήσεις στο μυαλό γι’αυτό και δεν φέρει καμία αντίσταση στο σώμα. Δεν σκέφτεται τις πράξεις του, αλλά τις αφήνει να ξεπηδούν αυθόρμητα από το κέντρο της ύπαρξής του. Επειδή δεν στερεί τίποτε από τη ζωή, είναι έτοιμος για το θάνατο. Σαν να είναι απλά ένας άνθρωπος που ετοιμάζεται να ξεκουραστεί μετά από μία μέρας σκληρής δουλειάς.

      Όσο περισσότερες οι απαγορεύσεις, τόσο φεύγει η αρετή από τους ανθρώπους. Όσο περισσότερα όπλα μαζεύεις, τόσο πιο ανασφαλείς θα νιώθουν. Όσο περισσότερες επιδοτήσεις δίνεις, τόσο λιγότερο αυτάρκεις θα γίνονται. Όσο πιο λεπτομερείς γίνονται οι νόμοι, τόσο περισσότερο θα εγκληματούν. Γι’αυτό, ο Σοφός λέει: καλλιεργώ την αβίαστη δράση και οι άνθρωποι μεταμορφώνουν τους εαυτούς τους. Καλλιεργώ την ανοχή και την ειρήνη και οι άνθρωποι κυβερνούν τους εαυτούς τους. Καλλιεργώ την αυτάρκεια και οι άνθρωποι γεμίζουν πλούτη. Αποβάλλω τις επιθυμίες και οι άνθρωποι γεμίζουν απλότητα.

      Μόνο ο Σοφός μπορεί να δίνει συνέχεια επειδή δεν έχει τέλος ο πλούτος του. Αυτό το καταφέρνει επειδή δρα χωρίς να περιμένει ανταπόδοση, πετυχαίνει χωρίς να τον ενδιαφέρει η αναγνώριση και δεν πιστεύει ότι είναι καλύτερος από τους άλλους.

      Η υπέρτατη αρετή είναι το να γεννάς χωρίς να νιώθεις ότι σου ανήκει αυτό που γέννησες. Να χαίρεσαι κάτι χωρίς να νιώθεις την ανάγκη να το κατέχεις. Να δρας χωρίς να απαιτείς ανταμοιβή. Να καθοδηγείς τους ανθρώπους, χωρίς να τους επιβάλλεσαι.

      Διαγραφή
    5. Πολιορκούμεθα λοιπόν
      Πολιορκούμεθα από ποιον
      Από σένα κι από μένα απ' τον τάδε και τον δείνα
      Πολιορκούμεθα στενά
      Από σύνορα, τελωνεία, ελέγχους διαβατηρίων, την Ιντερπόλ, τη στρατιωτική
      Αστυνομία, τα τανκς, τη ρητορεία, τη βλακεία,
      Απ' τα παράσημα, τις στολές, τους εκφωνηθέντας λόγους
      Τις υποσχέσεις, τις ψευτιές, την κουτοπονηριά
      Τη δήθεν αγανάκτηση των ιθυνόντων, την υποκρισία
      Την τηλεόραση, τη ραδιοφωνία, τα σαπούνια, τ' απορρυπαντικά
      Τις διαφημίσεις, τον τουρισμό, τα οργανωμένα ταξίδια, τις κρουαζιέρες
      Τις γκαζιέρες, τα ψυγεία, τις κατασκηνώσεις, τους προσκόπους,
      Τ' άρθρα για την εκπαίδευση, την πολυκοσμία, τη σκόνη, τις ποιητικές συλλογές
      Την έλλειψη ύδατος, τα λιπάσματα, τα νεύρα, την κακή χώνεψη, τη φαλάκρα,
      Τους εφοπλιστές, το ποδόσφαιρο, τα λεωφορεία, την ακρίβεια, τις παθήσεις
      Της σπονδυλικής στήλης, τη γραφειοκρατία, την καθυστέρηση, τις διαβεβαιώσεις,
      Τις κριτικές, την εκκλησία, τα βασανιστήρια, τους καιροσκόπους,
      Την υποψία, τους κατατρεγμούς, το φόβο, τη θρασύτητα, τους διαγωνισμούς
      Καλλονής, την έλλειψη χρημάτων, την έλλειψη δικαιωμάτων, πολιορκούμεθα από τους βάναυσους
      Τους άναρθρους, από τις μαύρες σκέψεις μας. Από τον εαυτό μας
      Κι απ' ό,τι άλλο βάλει ο νους σας πολιορκούμεθα στενά.
      Νάνος Βαλαωρίτης

      Διαγραφή
    6. Kyrioi apeiloumetha!
      To systhma eimaste oloi emeis.

      Διαγραφή
  7. Μπαμιατζης ο γνωστοςΝοεμβρίου 29, 2013 8:47 μ.μ.

    κλειτορ σαν να μην μας τα λες καλα. μηπως εμφανιστικε και καμια αρκουδα οταν εφυγες.
    και εχω μερικες ερωτησεις
    1η τελικα εκεινη την μερα δεν εφαγες ψωμι ετσι?
    2η Αλλα αυτο το "και μου απάντησε κάτι σαν «εδώ δεν είστε άντρες και χρειαζόμαστε σαρία ο αλλάχ είναι μεγάλος»" πως το καταλαβες?
    3 μαλλον εισαι γνωστος στο φουρνο τις ζημιες της πληρωσες?
    4ο φουρναρης δεν σε εδωσε?

    μπαμιατζης

    μηπως εννοουσε αυτο το γκομενακι θελει φρουτσο , πολυ θα ηθελα να το να του το δωσω π.χ.

    3το ψωμι απο το φουρνο καλο

    4η πιστευεις στον ερωτα με την πρωτη ματια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails