Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

10 Ιανουαρίου 2009

ενα χρωστούμενο απο το 2008

Χθες συνάντησα έναν γνωστό και τα λέγαμε όπου στην ροή της συζήτησης μου τέθηκε και από αυτόν μια ερώτηση που πολλάκις μου έχει τεθεί από πρώην συνομιλητές μου στο φόρουμ της ιστοσελίδας 12830 όπου και συμμετείχα για κάποιο χρονικό διάστημα και απ’ όπου αποχώρησα τον Ιούνιο του 2008. Ερωτήθηκα λοιπόν γιατί έφυγα από εκείνο το φόρουμ χωρίς μάλιστα να δώσω κάποια εξήγηση σε ανθρώπους που γνώρισα εκεί και τους οποίους εκτίμησα όπως τον Αγησία τον Νταλανίκα (Χρήστο τα σέβη μου για την στάση σου στα κοινωνικά τεκταινόμενα των τελευταίων μηνών) τον Πολύκαρπο την Αταλάντη τον Δημήτρη τον Αντίοχο (που διαφωνούμε σε όλα σχεδόν αλλά ξέρει να συζητάει) και άλλους που τώρα ξεχνάω τα ονόματά τους. Είναι πράγματι αλήθεια πως έφυγα χωρίς να τους δώσω κάποια εξήγηση και ο λόγος ήταν πως δεν ήθελα να οξύνω τα πράγματα αλλά ούτε και να επηρεάσω κανέναν και ούτε θα ανακινούσα το θέμα αν δεν συνέβαινε ένα περιστατικό το οποίο πραγματικά με εξόργισε.

Πριν λίγο καιρό λοιπόν στην εκδήλωση για τα δωδεκάχρονα των εκδόσεων Βερέττα όπου και παρευρέθηκα συνάντησα στον διάδρομο τον διαχειριστή του εν λόγω φόρουμ Λυκόφρωνα και τον χαιρέτησα βλέποντάς τον. Αντί όμως χαιρετισμού δέχθηκα δημόσια τις βρισιές του πως είμαι πούστης (;) λέει και του έκανα μεγάλο κακό. Αυτό με εξόργισε σε βαθμό που στήριξα την πλάτη μου στον τοίχο επιτάσσοντας τον εαυτό μου να μην αντιδράσει εκείνη την ώρα σεβόμενος την εκδήλωση της οποίας ήμουν φιλοξενούμενος. Όμως μου έδωσε το δικαίωμα αφού δημόσια μ’ έβρισε δημόσια κι εγώ με την σειρά μου να εξηγήσω τους λόγους της αποχώρησής μου. Οι λόγοι λοιπόν της αποχώρησής μου έχουν ως εξής:

Ο εν λόγω διαχειριστής και ιδιοκτήτης της ιστοσελίδας καταπατώντας τους κανόνες που ο ίδιος είχε θέσει για το φόρουμ έδωσε το δικαίωμα σε κάποιους άθλιους γραφικούς του ΥΣΕΕ-ΕΑΡ να μου επιτεθούν επί προσωπικού γι αυτά που έγραφα εδώ στο blog μου αφαιρώντας μου μάλιστα το δικαίωμα να απαντήσω όπως εγώ έκρινα με την ποταπή δικαιολογία πως στο blog μου ισχύουν άλλοι κανόνες απ’ ότι στο φόρουμ του, πράγμα που ηλιθιοδώς αποκάλεσε σαν αντινομία. Λες και ήμουν εγώ υποχρεωμένος να έχω στο διαδικτυακό ημερολόγιό μου τους ίδιους κανόνες με αυτούς που ίσχυαν στην δική του ιστοσελίδα. Πράγμα παράλογο έως εξωφρενικό φυσικά και που δεν μπορούσα με τίποτα να δεχτώ. Αλλά δεν σταμάτησε εκεί. Αφού είπε ότι είχε να πει περί δήθεν αντινομίας κλείδωσε και το θέμα για να μην μπορώ να απαντήσω. Το προσπέρασα αυτό αφού κανείς μας δεν είναι αλάθητος και δεν μπορώ να χαρακτηρίσω έναν άνθρωπο από μία και μόνο πράξη του όταν κατά τ’ άλλα έχει συμπεριφερθεί σωστά. Μετά όμως από λίγες μέρες έλαβα ένα μήνυμα στο ηλεκτρονικό μου ταχυδρομείο που μου έδωσε να καταλάβω τι ακριβώς παιζόταν εκεί μέσα εν αγνοία μου όπως και των περισσοτέρων εξ όσων γνωρίζω. Στο εν λόγω φόρουμ λοιπόν συμμετείχε για λίγο καιρό και ο εδώ συνεργάτης του blog Διόδοτος με τον οποίο τότε ακόμα δεν γνωριζόμασταν ούτε είχαμε κάποια επαφή αλλά που εν πολλοίς οι απόψεις μας συμφωνούσαν στα σημαντικά ζητήματα. Περιέργως λοιπόν όποτε ο Διόδοτος έπιανε κάποιο θέμα έτρωγε και μια ποινή από τον διαχειριστή. Την μια διήμερο αποκλεισμό την άλλη πενθήμερο αποκλεισμό σε σημείο που οι υπόλοιποι συμμετέχοντες έφτασαν να αναρωτιούνται τι στον κόρακα συμβαίνει. Ο διαχειριστής λοιπόν αφού απαγόρεψε τις συζητήσεις περί ομάδων κομμάτων κλπ άρχισε να ρίχνει και τις ποινές στον Διόδοτο ως άλλος Ντρεντ χωρίς να υπάρχει ουσιαστικός λόγος. Κάτι συνέβαινε αλλά τι; Δεν μπορούσα να καταλάβω και δεδομένα δεν είχα οπότε απλώς έκανα "την πάπια" που λέμε. Κάποια στιγμή μάλιστα έφτασα να αναρωτιέμαι αν έχει ο διαχειριστής κάποια απωθημένα και συμπεριφερόταν έτσι για ν’ ακούσω τα εξ’ αμάξης όταν τον ρώτησα. Αμ όχι δεν είχε απωθημένα ο άνθρωπος. Δεν ήταν θέμα απωθημένων, ήταν κάτι πολύ χειρότερο που μου έδωσε να καταλάβω πόσο αφελής ήμουν που έδειξα εμπιστοσύνη στον διαχειριστή Λυκόφρωνα.

Είναι εγκάθετος του ΥΣΕΕ απ’ όπου έπαιρνε εντολές για το τι θα κάνει. Το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο μου άνοιξε με μιας τα μάτια. Εκεί στην κλειστή αγορά ο Λυκόφρων έπαιρνε εντολές και τις εκτελούσε στο ακέραιο. Εμείς ανυποψίαστοι συζητούσαμε στο φόρουμ και αυτός κατευθυνε τα πράγματα σύμφωνα με τις εντολές που είχε. Και είχε και το απύθμενο θράσος να με βρίσει κιόλας… ποιος ο εγκάθετος των φασιστομασόνων του ΥΣΕΕ-ΕΑΡ. Φυσικά μετά από αυτά έκανα πρόταση στον Διόδοτο ότι έχει να πει να το γράφει στο blog μου ελεύθερα και χωρίς λογοκρισία όπως κι έγινε.

Ιδού λοιπόν και οι αποδείξεις για να μην νομίζετε πως λέω παραμύθια. (κλικ για μεγένθυση)

 Καταγραφή111

Καταγραφή113

 

Γι αυτό λοιπόν τα μάζεψα κι έφυγα από εκεί ως κύριος χωρίς να θίξω τίποτα και κανέναν αλλά όχι και να με βρίσει δημόσια από πάνω ο εγκάθετος…! Θα μπορούσε να μου πει ότι θέλει προσωπικά και να πάρει την απάντηση πάλι προσωπικά αλλά αφού δημόσια έπραξε δημόσια απαντώ. Συνέχισε να ρουφιανευεις τους άλλους όχι εμένα πιά ούτε τον Διόδοτο.

ΥΣ φεύγοντας ζήτησα να διαγραφεί ο λογαριασμός μου και οι αναρτήσεις μου βάση του δικαιώματος που ο νόμος μου δίνει. Από όσο είδα ούτε οι δημοσιεύσεις μου έχουν διαγραφεί ούτε ο λογαριασμός μου. Σήμερα λοιπόν ΑΠΑΙΤΩ να διαγραφούν πάραυτα όλα όσα με αφορούν στο άλσος του 12830 αλλιώς επιφυλάσσομαι να απαιτήσω των δικαιωμάτων μου νομικώς. Δεν θέλω ούτε δείγμα να μείνει από εμένα εκεί μέσα. Ελπίζω να έγινα κατανοητός αυτή την φορά.

36 σχόλια:

  1. Δεν θελω να αναφερθω στην ουσια του θεματος, δεν εχω γνωση των γεγονοτων και μου ειναι ψυχοφθορο να παρω θεση αναμεσα σε εσενα και τον Λυκ, γιατι σας εκτιμω και τους δυο πολυ. Η παροτρυνση μου ειναι να αφησεις τα κειμενα σου εκει, για δυο λογους. Ο πρωτος ειναι γιατι οι απαντησεις μας θα φαινονται τελειως ξεκαρφωτες, και ο τυχον αναγνωστης δεν θα μπορει να παρακολουθησει τη συζητηση.

    Ο δευτερος ειναι πιο εγωιστικος. Πολλα απο τα κειμενα σου ειχαν μεγαλη αξια και πολυ σωστα επιχειρηματα, αρκετα εκ των οποιων εχω αντιγραψει σε ιδιωτικες συζητησεις. Η αφαιρεση τους απο το δημοσιο διαλογο για τον "ελληνοκεντρικο χωρο" (με τις γνωστες ενστασεις για τη χρηση του ορου) το μονο που θα κανει θα ειναι να φτωχυνει τη μια πλευρα της αντιπαραθεσης και να δυναμωσει τους οπαδους προσωπων και ακραιων ιδεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Κλείτωρ!

    Έχεις να διαλέξεις:
    Ή μια σφαίρα στο μέτωπο ή μια αγωγή!
    Άλλωστε τις αγωγές τις σθνηθίζουν οι νεορθοδόξοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tι απίστευτες φασισομεθοδεύσεις είναι αυτές;

    Χάρη τους έκανες, που καθόσουν εκεί, Κλείτορα!

    Και πολύ έκατσες!

    Εύγε, για την έντιμη αποχώρησή σου!

    ΕΝΑΣ ΑΚΟΜΑ ΑΠΑΤΗΜΕΝΟΣ ΤΡΙΕΣΠΕΡΙΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. OK!!
    Το πιάσαμε το "υπονοούμενο"!!
    Ο ¨εγκυρος" Newsman είναι τελικά ενα κατευθυνόμενο πιόνι της εαυτού μεγαλοποταπότητας....

    ελεος πιά...

    Ysekaifenese

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κατά πρώτο θα πρέπει να πω ότι ο αρχηγός του γκρουμπούσκουλου μόνο έτσι θα μπορούσε να αντιδράσει, όπως και ο αγαπητός Λυκόφρων να υπακούσει ως σκυλάκι.

    Κατά δεύτερο, πρέπει να επισημάνω στον Κλείτωρα ότι έχει δίκιο η άποψη του Δημήτρη.

    Η διαγραφή δημόσιων τοποθετήσεων δεν είναι σωστή να γίνεται, έστω και αν το ζητεί ο ίδιος ο Συγγραφέας, εφόσον δεν συντρέχουν λόγοι περιεχομένου αλλά για άλλους λόγους ανεξάρτητους από αυτό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κλείτωρ, ούτε κι εγώ θα μπω στην ουσία της αντιπαράθεσης για την οποία δεν έχω προσωπική γνώμη, συμφωνώ όμως με το Δημήτρη. Και το λέω έχοντας διαφωνήσει μαζί σου αρκετές φορές, χωρίς όμως οι διαφωνίες μας να μειώσουν το ενδιαφέρον μου για τον τρόπο σκέψης σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ομολογώ ότι είμαι «κακόβουλος παλιάνθρωπος» και «αμόρφωτος και προκλητικός συκοφάντης».
    Ομολογώ πίστη στο τριέσπερο, την μεγαλύτερη, την ανεπανάληπτη, την πανάρχαια γιορτή των προγόνων μας, όπως αναφέρουν σοβαρές πηγές της παγκόσμιας βιβλιογραφίας σαν την «Ελευθεροτυπία» αλλά και τον σκαναρισμένο Γάλλο Λε Κλέρκ Των Επτά Βελανιδιών (παρ’ ολο που αυτός δεν αναφέρει τίποτα για ομώνυμη γιορτή – μάλλον θα «ξέχασαν» να σκανάρουν το σημείο που το αναφέρει…)
    Καλό τριέσπερο.

    ΥΓ. Κλείτορα, δεν τ' αφήνεις εκεί στο 12830, τα όσα έχεις δημοσιεύσει; Γιατί να τους δώσεις τη χαρά να αυτολογοκριθείς; Για να πουν ότι "να! είδατε; Μόνος του ζήτησε να αφαιρεθούν οι δημοσιεύσεις του. Άρα δεν πιέζαμε εμείς (οι "ύπατοι") να τον πετάξουν έξω από το 12830".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. @Δημήτρη, δεν χρειάζεται να πάρεις θέση ούτε έχω τέτοια απαίτηση αφού τέτοιου είδους απαιτήσεις τις θεωρώ παράλογες και γενικά τις αποφεύγω. Λυπάμαι αλλά δεν θ’ ακολουθήσω την παρότρυνσή σου για δύο επίσης λόγους. Κατά πρώτον αδιαφορώ για τους τυχόν αναγνώστες και το κατά πόσο θα μπορούν να παρακολουθήσουν ή όχι τις συζητήσεις. Ο αγώνας είναι στημένος και λίγη σημασία έχει αν υπάρχουν θεατές για να τον παρακολουθήσουν αφού είναι άκυρος. Κατά δεύτερον, πάρε ότι νομίζεις πως σου είναι χρήσιμο και κράτησέ το στο αρχείο σου για περαιτέρω χρήση. Αφού τα έχεις χρησιμοποιήσει ξέρεις τι ακριβώς σου χρειάζεται. Ότι έγραψα είναι οι προσωπικές μου απόψεις και ειλικρινά μου είναι επίσης παντελώς αδιάφορο να πείσω όσους ρέπουν προς ακραίες ιδέες και προσωπολατρία. Τους θεωρώ χαμένους έτσι και αλλιώς, ανάξιους για κατανάλωση φαιάς ουσίας εκ μέρους μου. Για μένα το σημαντικότερο στοιχείο μεταξύ συνομιλητών είναι ο αλληλοσεβασμός και εφ’ όσων αυτός εκλείπει τότε όλα τα υπόλοιπα είναι κοινώς φούμαρα για να έχουμε να λέμε.
    Ωστόσο επειδή ποτέ δεν ήμουν αδιάλλακτος μπορώ να επιτρέψω την συνέχεια των αναρτήσεών μου υπό τον όρο πως θα υπάρξει εκ μέρους του διαχειριστή δημόσια απολογία αναρτημένη στο φόρουμ σε ελεύθερη θέαση και που θα αφορά τόσο την παραδοχή της κατευθυντήριας γραμμής όσο και την αναίρεση των ύβρεων που δέχτηκα. Εάν δεν γίνει αυτό τότε εμμένω στην απαίτησή μου ΟΠΩΣ Ο ΝΟΜΟΣ ΟΡΙΖΕΙ. Μέχρι εδώ και μη παρέκει. Σημειώνω δε πως η όποια αναίρεση της απόφασής μου θα γίνει γραπτώς από αυτό εδώ το blog αλλιώς ισχύει ότι έχω πεί.
    @κουπάκια, τι μου προτείνεις να διαλέξω; :)
    Εδώ που φτάσαμε το σωστό και το λάθος σε ότι με αφορά, θα το κρίνω εγώ και μόνο εγώ αφού πλέον έχει χαθεί κάθε ίχνος εμπιστοσύνης. Τώρα λοιπόν ο κάθε κατεργάρης στον πάγκο του και σημείωσε πως έχω κάθε δικαίωμα να απαιτήσω αφού έχουν καταγραφεί προσωπικά δεδομένα τα οποία απαιτώ να διαγραφούν μέχρις εσχάτου.
    @απατημένε τριεσπεριστή, όπως διαπιστώνεις η εντιμότητα είναι μια έννοια που τείνει να εκλείψει. Σήμερα ο έντιμος θεωρείται μαλάκας ενώ ο άτιμος θεωρείται έξυπνος. Γραικυλισμός.
    @ysekaifenese, δεν μιλώ ποτέ με υπονοούμενα. Ότι ήταν να πω το είπα στα ίσα όπως συνηθίζω και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του.
    @Αγησία, το ότι διαφωνούμε για μένα είναι ευχής έργο από την στιγμή που έχω μια άλλη οπτική η οποία διευρύνει και την δική μου εφ’ όσον είναι τεκμηριωμένη. Όμως όχι, τα στύλωσα τώρα, μουλάρωσα που λέμε και ο μόνος τρόπος να αναιρέσω την απόφασή μου περί των νομίμων δικαιωμάτων μου είναι με τους όρους που παραπάνω αναφέρω στην απάντησή μου στον Δημήτρη.
    @Διόδοτε, έχω ήδη απαντήσει και χέστηκα για το ποιος θα χαρεί και ποιος θα λυπηθεί αρκεί εγώ να έχω την συνείδησή μου καθαρή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κλείτωρ!

    Αυτό που θα μπορούσα να σου προτείνω είναι τα παρακάτω:
    - Να μη ζητήσεις τη διαγραφή των μηνυμάτων σου και
    - Να μη διεκδικήσεις νομικά τα δικαιώματά σου!

    Πρέπει να τους αγνοήσεις!
    Μην δίνεις αξία στο γκρουμπούσκουλο!
    Απλά φτύστους!

    Αυτό που τους εξαγριώνει είναι το δούλεμα.

    Οι αποφάσεις σου είναι σεβαστές, δεν το συζητώ ως προς αυτό. Απλά εκράζω την άποψή μου επι του συγκεκριμένου θέματος και πως θα αντιδρούσα εγώ εν προκειμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πρέπει να παραδεχθώ, εκ του αποτελέσματος, ότι η ανάλυση ήταν πολύ εύστοχη, τα αποτελέσματα κοντα στο στόχο σε ποσοστό κοντά στο 100% και η παρασκηνιακή προσέγγιση αντάξια όποιουδήποτε πολιτικού χώρου.
    Αδικείταιο Λυκ που κινείται σε περιθωριακούς "χώρους". Στην πραγματικότητα θα μπορούσε να έχει ρόλο στην κεντρική πολιτική σκηνή, και μάλιστα επιτυχημένο, και δεν κάνω πλάκα. Χαραμίζει τις ικανότητές του.

    Ερώτησις δια το αρχείον: Το wiccan friendly θεωρείται και απολιτκ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. "η εντιμότητα είναι μια έννοια που τείνει να εκλείψει. Σήμερα ο έντιμος θεωρείται μαλάκας ενώ ο άτιμος θεωρείται έξυπνος. Γραικυλισμός." Κλειτωρ

    "Ομολογώ ότι είμαι «κακόβουλος παλιάνθρωπος» και «αμόρφωτος και προκλητικός συκοφάντης»." Διόδοτος

    Καλα το πατε. Μικρες εκλαμψεις αυτογνωσιας, μικρών ανθρώπων. Κουράγιο σύντροφοι, και ο μεγαλύτερος μαραθώνιος ξεκινά με ένα βήμα.

    ΤΡΙΟΔΟΤΟΣ ΤΡΙΕΣΠΕΡΙΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τι λες μωρε λαμόγιο...τι λες μωρε μυθομανή και αρχικλέφταρε...Τι τσαμπουνάς σαχλέ και άσχετε που μου έχεις βάλει και τον μετριασμό σχολίων μην τυχόν και σου μαγαρίσουνε το γιαπί τίποτα βλαμένοι. Αν και δύσκολο να βρεθεί ποιο βλαμένος από του λόγου σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δια την τάξιν ας διευκρινήσουμε ότι η συζήτηση, επί της οποίας συνομωτ... θέλω να πω: συσκέπτονται -κεκλεισμένων, φυσικά, των θυρών- οι αρχιερείς τής cargo cult επανίδρυσης τού έθνους, είναι αυτή:

    http://www.12830.gr/Forum/paganh-zwh/einai-to-dwdekatheo-allo-ena-cargo-cult-/

    (και, αν κρίνω από τα σχόλια μερικών, εξακολουθεί να παραμένει ενοχλητική)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Παρακαλώ Διόδοτε!
    Δεν "συσκέπτονται αρχιερείς" διότι δεν υπάρχουν αρχιερείς παρά εις και ΜΕΓΑΣ ΑΡΧΙ(..)ΕΡΕΑΣ.

    Υ.Γ. Διαπιστώνω ότι δεν επιθυμείς να ακολουθήσεις τον Τριέσπερο Ηρακλή, να μεταμορφωθείς σε αληθινό Έλληνα.
    Κρίμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Πολύκαρπε, πράγματι αδικείται ο άνθρωπος. Θα μπορούσε να είναι… ανώτατος αξιωματούχος με πολιτικά. Ελπίζω όμως τώρα να έμαθε να υπολογίζει και τους… κλαρίτες.

    @ανώνυμε 12:25 περιπλανήσου στο κενό του εγκεφάλου σου πουλώντας εξυπνάδες δήθεν. Ακόμα και τα μουλάρια με παρωπίδες βλέπουν τουλάχιστον προς μια κατεύθυνση. Εσύ ως ζωύφιο δεν βλέπεις τίποτα με τις κεραιούλες σου οπότε περί κατανόησης κειμένου τι να λεμε….

    @ανώνυμε 3:18, άκου τι θα κάνεις. Θα πας σ’ ένα σούπερ μάρκετ, θα βρεις το ράφι με τα’ αρτύματα, θα πάρεις όποιο μπουκάλι βρεις με υγρό περιεχόμενο καφέ χρώματος και θα το πιείς επί τόπου μονορούφι. Μετά πάρε το άδειο μπουκάλι και πέρνα από το ταμείο να πληρώσεις και τον λογαριασμό για το ξύδι που ήπιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κλειτωρ, ευχαριστώ για την φιλοφρόνησι.
    Στην ουσία του θέματος δεν μπορώ να μπώ διότι δεν γνωρίζω. Και από την σχετική συζήτησι στο άλσος δεν έβγαλα συμπεράσματα.
    Ειλικρινά στην μέχρι τώρα συμμετοχή μου στο άλσος δεν αισθάνθηκα ούτε μία στιγμή ότι κάποιος προσπαθεί να κατευθύνη τα πράγματα. Και θα ήμουν ο πρώτος που θα αποχωρούσα.
    Στις συζητήσεις που παλαιότερα κάναμε, όσο συμμετείχες, πολλές φορές συμφωνήσαμε, άλλες τόσες διαφωνήσαμε. Όμως εκτίμησα ιδιαιτέρως τον λόγο σου και γι αυτό με λύπησε η αποχώρησίς σου.
    Εύχομαι κάποια φορά να μας δοθή η ευκαιρία να τα πούμε εκ του σύνεγγυς.
    Με εκτίμησι
    ΧΡΗΣΤΟΣ ΝΤΑΛΑΝΙΚΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Χρήστο κι εγώ ελπίζω να τα πούμε κάποια στιγμή. Κατα τ' άλλα τι άκρη να βγάλεις δεν υπάρχει άκρη μόνο ατέρμονος βυζαντινισμός υπάρχει. Για να καταλάβεις ενώ δεν γουστάρω να ασχολούμαι δέχομαι από ρουφιάνους διάφορους συνεχώς πληροφορίες όπως τις παραπάνω που μου ήρθαν μήνα Μάιο-ιούνιο του 2008 στο e mail μου προφανώς από κάποιον δυσαρεστημένο του καιρού εκείνου. Δυστυχώς έκανα το λάθος στην ζωή μου και ασχολήθηκα με τα πίτουρα κάποια στιγμή πράγμα για το οποίο ακόμα μετανοιώνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. "Δυστυχώς έκανα το λάθος στην ζωή μου και ασχολήθηκα με τα πίτουρα κάποια στιγμή"

    κοτ κοτ κοτ κοτ κοτ κοτ κοτ κοτ

    ΝΙΚΟΣ ΤΖΗΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Χάρηκα που ξαναείδα μηνύματα από τον Δημήτρη, τον Αγησία, τον Πολύκαρπο. Χαιρετισμούς σε όλους. Εγώ έφυγα από το άλσος αφού έδωσα τρείς φορές στον διαχειριστή την ευκαιρία να παρέμβει. Θεώρησα στημένη την δουλειά και τελικά επιβεβαιώθηκα από την δημοσίευση του Κλείτωρα.
    Παρ’ όλα αυτά εγώ δεν απορρίπτω και συνεχίζω να εκτιμώ τον διαχειριστή κατά ένα μεγάλο ποσοστό.
    Να ξέρεις όμως Λυκόφρωνα ότι όταν επιτρέπεις κάποιον άλλο να ασκεί εξουσία επάνω σου, στην ουσία αυτή την εξουσία την αφαιρείς από τον εαυτό σου. Παραιτείσαι από το δικαίωμά σου να εξουσιάζεις εσύ τον εαυτό σου και το χαρίζεις σε κάποιον άλλο. Μετά τι μένει από εσένα;
    Είσαι σίγουρος Λυκόφρωνα ότι αυτός ο άλλος είναι πιο ικανός και πιο ευφυής από εσένα; Γιατί εγώ το αντίθετο έχω καταλάβει. Και δεν συνηθίζω να μη αιτιολογώ τις απόψεις μου. Για παράδειγμα αυτός ο «άλλος» χρησιμοποιεί κανόνες λογικής που θεωρήθηκαν από κορυφαίους ανθρώπους του πνεύματος ξεπερασμένοι από την δεκαετία του 1930. Σήμερα θεωρούνται ξεπερασμένοι ακόμα και από αυτούς που φτιάχνουν σκούπες. Τέτοιες θέσεις επιβιώνουν μόνο μέσα σε ένα μικροκλίμα που διατηρείται κάτω από μία εξουσιαστική ομπρέλα. Εξω από αυτήν καταρρέουν. Ανοιξε τα μάτια σου να το δείς.
    Κλείτωρα καλά κάνεις και τα μαζεύεις από το άλσος. Ας γράψω και εγώ για μια φορά και μια άσχημη λέξη : χέστους.
    Καλλίμαχος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο Συκοφάντης έδωσε επιτέλους την –τεράστια- απολογία του. Στο χωριό μου λέμε ότι όσο πιο μεγάλη είναι μια απολογία, τόσο μεγαλύτερο είναι το ψέμα που θέλει να κρύψει.

    Π.χ. ενώ έχω πάψει να συμμετέχω στο Άλσος από τον Ιανουάριο του 2008 (κάτι που ο Συκοφάντης γνωρίζει, όπως επίσης γνωρίζει ότι ο λόγος που έπαψα να συμμετέχω στο Άλσος είναι ότι με είχε αποβάλλει αναίτια και στα πλαίσια της γραμμής που του είχε δώσει ο… πνευματικός του), τον Ιούνιο μού απεύθυνε υποκριτικότατη δημόσια πρόσκληση (μέσω του Άλσους) για να… συναντηθούμε και να συζητήσουμε για θέματα του Άλσους. Φυσικά ούτε που του έδωσα σημασία, απαξιώντας να ασχοληθώ μαζί του με οποιονδήποτε τρόπο.

    Επίσης, ισχυρίζεται ο Συκοφάντης ότι στο blog του Κλείτορα έχω βρίσει κατ’ επανάληψιν τα μέλη του Άλσους, ενώ είναι γνωστό ότι, όσες φορές έχουν έρθει εδώ μέλη του Άλσους (π..χ. ο Δημήτρης, ή ο Πολύκαρπος, ή ο Καλλίμαχος κ.α.) έχουμε συζητήσει κατά τον ευγενικότερο τρόπο.

    Ισχυρίζεται επίσης ότι στο Άλσος έβαλλα συνεχώς κατά του εαρ/«υ»σεε, ενώ βέβαια ξέρει καλά ο Συκοφάντης ότι, η κριτική μου στα κομματοθρησκευτικά ιερατεία των «ελληνοπρεπών» υπήρξε πάντα επί της ουσίας δηλ. αποφεύγοντας να τα κατονομάζω (κάτι για το οποίο δέχτηκα εξ’ αρχής την υβριστικότατη επίθεση εγκάθετων του «υ»σεε, ότι δήθεν δεν έλεγα τα πράγματα «με το όνομά τους»). Όσες φορές (δηλ. δύο-τρεις) κατονόμασα στο Άλσος το εαρ/«υ»σεε, ήταν επειδή ο ίδιος ο Συκοφάντης το κατονόμασε πρώτος, επιθυμώντας να φύγει η συζήτηση από την ουσία και να ξελασπώσει το κομματοθρησκευτικό ιερατείο στο οποίο είναι κατηχημένος. Αλλά και εδώ, στο blog του Κλείτορα οι μόνες φορές που έχω αναφερθεί στο «υ»σεε είναι όταν έχουν έρθει οι ξαμολημένοι από τον Αρχιερέα καλόγεροί του για να δημιουργήσουν πρόβλημα. Γιατί είναι αλήθεια ότι ειδικά αυτή η οργάνωση λειτουργεί σαν καλογερική ομάδα κρούσης.

    Φυσικά όλη η απολογία του κινείται στα πλαίσια της δημιουργίας εντυπώσεων. Γιατί όπως τον έχει διδάξει ο πνευματικός του (στην κεκλεισμένων των θυρών «αγορά» τους) «μας αρέσει δεν μας αρέσει, στη μάχη των εντυπώσεων (κοινώς προπαγάνδα) κερδίζει εκείνος που κερδίζει τις εντυπώσεις».

    Άντε και καλό τριέσπερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το ότι το forum του 12830 ελέγχεται σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό από το νεοδωδεκαθεϊστικό «ύπατο» ιερατείο είναι, νομίζω, εξώφθαλμο πλέον.
    Το τραγικό είναι ότι ο εν λόγω ιστότοπος δεν ελέγχεται απλώς από μια ομάδα προσυνεννοημένων χρηστών αλλά, ό ίδιος ο διαχειριστής/ιδιοκτήτης αυτοπροσώπως υποβάλλει αναφορές και εκτιμήσεις τής εκάστοτε "κατάστασης" στους ιδεολογικοθρησκευτικούς του προϊσταμένους. Αλλά και παίρνει εντολές από τους ίδιους προϊσταμένους για να διεκπεραιώσει συγκεκριμένες μεθοδεύσεις τους μέσα στον υποτιθέμενο "δικό" του ιστότοπο. Στον οποίο έχει ψαρέψει διάφορους ανθρώπους που λειτουργούν σαν ανύποπτα πειραματόζωα.
    Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται ότι οι ιδιότητες του ελεύθερου ανθρώπου και του οπαδού, ή μέλους μιας πολιτικής, ή θρησκευτικής οργάνωσης είναι ασυμβίβαστες. Το αποδεικνύει η διπρόσωπη συμπεριφορά του διορισμένου "διαχειριστού" τού 12830.

    Πάντως, επειδή διάβασα όλη την συζήτηση περί cargo cult, δεν είδα κάτι παραπάνω από τις συνηθισμένες υποβόσκουσες διαδικτυακές εντάσεις και κάποιες εξίσου συνηθισμένες διαδικτυακές ειρωνείες ΚΑΙ από τις δύο βασικές πλευρές. Και έτσι αυτό που συμπέρανα είναι ότι, αυτό που ενόχλησε σφόδρα κάποιους δεν ήταν το δήθεν προσβλητικό ύφος του χρήστη Διόδοτου (αυτό ήταν απλώς το πρόσχημα) αλλά, οι απόψεις του. Κάτι που καταμαρτυρούν και τα αρκούντως διασκεδαστικά στοιχεία που έβγαλε στη φόρα ο Κλείτορας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Kάτι ακόμα.

    Είναι προς τιμήν του Κλείτορα ότι τα "αρκούντως διασκεδαστικά στοιχεία" δεν τα έβγαλε στη φόρα αμέσως μόλις τα απέκτησε, αλλά τα είχε στο συρτάρι πάνω απο έξι μήνες. Πιθανότατα να μην τα κοινοποιούσε ποτέ και να τα απέκτησε απλώς για δική του πληροφόρηση. Αλλά φαίνεται ότι κάποιους τούς έτρωγε ο κώλος τους...

    Να πω επίσης ότι με ένα ψαξιματάκι που έκανα στο forum του 12830 ανακάλυψα ότι οι βρισιές και οι προσβολές προς τον χρήστη Διόδοτο ξεκίνησαν απρόκλητα και πολύ νωρίς (εδώ και δυόμισυ χρόνια) από έναν εγκάθετο:
    http://www.12830.gr/forum/index.php?topic=20.20

    Είναι δε αξιοπρόσεκτο ότι ο "διαχειριστής" κάνει την πάπια και προσπαθεί να κρατήσει "ίσες" αποστάσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μου φαίνεται ότι, πλην εξαιρέσων, τα μέλη του Άλσους αντιλήφθηκαν τα ντοκουμέντα του Κλείτορα, σαν γνήσιοι νεοέλληνες: οι οποίοι συγχωρούν και ξαναψηφίζουν τους –διακομματικούς- πολιτικάντηδες των –διακομματικών- σκανδάλων.
    Έτσι και τα «πειραματόζωα», όπως τα αποκάλεσε εύστοχα κάποιος φίλος προηγουμένως, συγχώρεσαν και «ξαναψήφισαν» τον διαχειριστή τους. Διαχειριστής χωρίς εισαγωγικά και με όλη τη σημασία της λέξης. Διαχειριστής ανθρώπων, οι οποίοι το αξίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Είναι πραγματικά αστείοι αυτοί που υποστήριξαν ότι η πράξη του Κλείτορα ήταν "μικρή" γιατί έβγαλε στη φόρα προϊόντα υποκλοπής. Το να υποκλέπτεις συνομιλίες που αφορούν σε προσωπικά ζητήματα τών συνομιλούντων είναι όντως αναισχυντία. Το να υποκλέπτεις όμως συνομιλίες που αφορούν εις βάρος σου μεθοδεύσεις είναι απολύτως θεμιτό, δεν είναι υποκλοπή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα σας,αφού σχεδόν όλοι έχουν φύγει από το "μαντρί" εξαιτίας της συμπεριφοράς του "ϋπατου" και των μεθοδεύσεων που γεννά το τόσο "σοφό" μυαλό του, τώρα απλώς προσπαθεί να κρατήσει τους λίγους που του έμειναν βγάζοντας την εικόνα του κυνηγημένου και αδικημένου και οι "σωματοφύλακες" τρέχουν να βοηθήσουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Θα ήθελα να πω ότι οι γενικεύσεις, ένθεν κακείθεν, είναι απαράδεκτες. Δεν είμαι με κανέναν όπότε κάθε φορά παίρνω τη θέση που θεωρώ σωστή
    Τα περισότερα ενεργά μέλη του Άλσους είναι αρκετά ευφυή ώστε να ξέρουν τι κάνουν και δεν νομίζω ότι χρειάζονται κανενός το πατρονάρισμα ούτε και είναι εύκολο να τους καπελώσει κάποιος ή να τους κάνει πειραματόζωα.
    Θερσίτη πολύ εύκολα χαρακτηρίζεις κάποιους επειδή δεν κάνουν αυτό που θα περίμενες. Αυτό είναι διαφορετικό ήθος από αυτούς που κατηγορείς;
    Διόδοτε ακόμη και αν έχει δίκαιο οι συνεχείς χαρακτηρισμοί δεν το στηρίζουν , μάλιστα φαίνονται άσχημοι από κάποιο σημείο και μετά και εμπαθείς. Επίσης ένας από αυτούς που στήριξε τη θέση που κατηγορείς ως «αστεία» τον έχω αξιολογήσει ως εξαίρετο άνθρωπο άρα η άποψή του έχει το δικό της βάρος άσχετα αν συμφωνείς ή όχι δεν χρειάζονται χαρακτηρισμοί.
    Καλλίμαχε σε χαιρετώ.

    Πολύκαρπος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Πολύκαρπε, καταλαβαίνω τί εννοείς αλλά νομίζω ότι με ερμηνεύεις βεβιασμένα.
    Πάντως επειδή είσαι άνθρωπος που διαμορφώνει πραγματικά τη γνώμη του κατά περίπτωση, να ξέρεις ότι θα σε εκτιμώ, όποια κι αν είναι αυτή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. πήγα και την διάβασα την συζήτηση, εμμένω σε αυτά ΑΚΡΙΒΩΣ που έχω πεί. Όσο για την λέξη "πούστης": εγώ ΔΕΝ την ξεστόμισα. Ρώτησα μόνο γιατί με αποκαλεί έτσι και αφού δεν μου απάντησε απομακρυνόμενος του δήλωσα φωναχτά "και αν ναι, όχι μεγαλύτερος από εσένα". Αυτό επειδή εγώ δεν είμαι από εκείνους που γυρίζουν και το άλλο μάγουλο.
    Όσο για την δήθεν "υποκλοπή" να πάει να τα πεί στα μέλη τους που τους κάνουν βούκινο και καλά κάνουν κατά την γνώμη μου διότι κανείς δεν έχει το δικάιωμα να μιλάει για μένα χωρίς εμένα ιδιαίτερα όταν μιλάμε για κάποια οργάνωση-εταιρεία.
    Τελεία και παύλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Aφού κάποιοι ρίξανε μερικά ξενύχτια εκεί στο Άλσος (αλλά και στην μητρική – την περιφραγμένη ντε!- αγορά), τώρα που μάλλον -νομίζουν ότι- τελείωσε το θέμα, αποφάσισα να δημοσιεύσω την πραγματική, την άρρητη απολογία τους. Την απολογία που, μετά από όσα κρυφίως εξυφαίνοντο, δικαιούται κάποιος να υποθέσει ότι κρατήθηκε άρρητη όχι μόνο σε κλειστές «αγορές» αλλά, κυρίως σε κλειστά, κρυψίνοα μυαλά.


    AΠΟΛΟΓΙΑ ΛΥΚΟΦΡΟΝΟΣ

    «Η επίθεση του Διόδοτου στο ΥΣΕΕ κορυφώθηκε με το θέμα τού αν είναι το δωδεκάθεο cargo cult. Εκεί μπορεί ο καθένας να διαπιστώσει το προσβλητικό του ύφος.» (http://www.12830.gr/Forum/nea-ths-pylhs/peri-alsous/Page-8.html)
    (Παρ’ όλο που την συζήτηση την οδήγησα εγώ στο ΥΣΕΕ από γκάφα μου. Για την ακρίβεια «φωτογράφισα» με τα ίδια τα λεγόμενά μου ως cargo cultist -και βέβαια εξέθεσα- τον πνευματικό μου–τα περί «προσβλητικού ύφους» του Διόδοτου αφορούν απλώς ειρωνείες που εγώ τού τίς έδωσα στο πιάτο για να τίς κάνει, και αυτός ο εμπαθής, αντί να σεβαστεί το γνωστό σε όλους κύρος του ΥΣΕΕ, τίς έκανε)

    «Τότε, ναι, τα πήρα στο κρανίο και, το παραδέχομαι, τα πήρα στο κρανίο και μου μπήκε η ιδέα να τον διώξω, όχι με την εύκολη λύση της διαγραφής (που μάλλον ήταν πρόθεσή του ώστε να την καμαρώνει ως τρόπαιο) αλλά μέσω της συζήτησης.» (http://www.12830.gr/Forum/nea-ths-pylhs/peri-alsous/Page-8.html)
    (Και αφού τα πήρα στο κρανίο όταν είδα ότι δεν μπορούσα να τον αντιμετωπίσω με τα καταπληκτικά μου επιχειρήματα –όπως π.χ. με τα περί σοβαρής ενασχόλησής μου με την …μαντική- ήρθε να με βοηθήσει στην κουβέντα και ένα από τα εξυπνότερα μέλη του ΥΣΕΕ, ο Άβαρις, ο οποίος τα σκάτωσε ακόμα περισσότερο αφού και αυτός «φωτογράφισε» μαλακωδώς το ΥΣΕΕ, με τρόπο παρόμοιο με τον δικό μου προηγουμένως. Τότε αφού άκουσα τα «γκάζια» του πνευματικού μου, ο οποίος συγκάλεσε έκτακτο συμβούλιο -στην περιφραγμένη αγορά φυσικά- για να διασώσουμε το κύρος της –φανταστικής- βιβλιογραφίας του περί αρχαιοελληνικών χριστουγέννων, μας φώτισαν οι θεοί και ρίξαμε στη μάχη το βαρύ ρητορικό πυροβολικό του ΥΣΕΕ, τον Χείρωνα ! Αλλά επειδή αυτός ο εμπαθής ο Διόδοτος, ούτε κι έτσι παραδέχτηκε ότι κατατροπώθηκε, κλείδωσα το θέμα. (http://www.12830.gr/Forum/paganh-zwh/einai-to-dwdekatheo-allo-ena-cargo-cult-/Page-14.html). Παρ’ όλο που οι επικοινωνιακοί σπλαχνοσκόποι μάς είχαν διαβεβαιώσει ότι τα σημάδια ήσαν ευνοϊκά και ότι ο Διόδοτος «σύντομα θα αναγκαζόταν να αποχωρήσει», όπως είχα βιαστεί να χρησμοδοτήσω στην κλειστή αγορά του ΥΣΕΕ - βλ. τα αποσπάσματα που παραθέτει και ο Κλείτορας).

    «Στις 10 Ιουνίου του 2008 (έχει σημασία η ημερομηνία), κάλεσα, παρά τις διαφωνίες μας, τον Νίκο Τζήμα και το Διόδοτο στην προσεχή (τότε) συνάντηση μελών του Άλσους.
    Δεν ήρθαν ποτέ, όπως δεν ήρθε ποτέ ο Κλείτορας σε συνάντηση μελών του Άλσους.
    Όσοι ήρθαν σε εκείνη τη συνάντηση, μπορούν να βεβαιώσουν πως αναφέρθηκα στην πρόσκληση αυτή και πως δεν είχα σκοπό να τους βρίσω, αλλά ούτε και να πιάσω την κουβεντούλα μαζί τους λες και δεν τρέχει τίποτα. Απλώς, προτιμώ οι εξηγήσεις να δίνονται κατά πρόσωπο.
    Η ημερομηνία έχει σημασία, διότι τότε, ο Κλείτωρας, όπως ο ίδιος παραδέχεται σε σχόλιό του, γνώριζε ήδη για το επίμαχο μήνυμα (και δεν είχε αποχωρήσει ακόμα). Αν θέλανε, μπορούσανε να μου μιλήσουβν πρόσωπο με πρόσωπο για το επίμαχο ζήτημα, στη συνάντηση, ενώπιον των μελών. Παρ' όλο όμως που είχαν την ευκαιρία, προτίμησαν την συκοφαντική επίθεση, από οχυρωμένο πυργίσκο εκτόξευσης λάσπης, μήνες μετά.» (http://www.12830.gr/Forum/nea-ths-pylhs/peri-alsous/Page-8.html)

    (Για την αντιγραφή: ΔΙΟΔΟΤΟΣ)

    Απορία :
    Σοβαρά; Aγνοήσαμε οι αγενέστατοι την υποκριτική πρόσκληση; Που, ενώ έξι μήνες πριν ο προσκαλών μάς έστηνε κουτοπόνηρες παγίδες στην κλειστή «αγορά» της στρούγκας του, ξαφνικά θυμήθηκε να απαιτήσει να τού μιλήσουμε «πρόσωπο με πρόσωπο»; (και μάλιστα το παρουσιάζει αυτό σαν … «ευκαιρία» που μας έδωσε;) Ακόμα κι αν του απευθύνθηκαν από έναν «οχυρωμένο πυργίσκο λάσπης» όπως ισχυρίζεται, και πάλι αυτό είναι απείρως τιμιότερο από τις δικές του μηχανορραφίες, αφού έγινε φανερά και όχι μέσα από μια κλειστή κουκουλοφόρα «αγορά».
    To εάν ο Κλείτωρας, «γνώριζε ήδη για το επίμαχο μήνυμα (και δεν είχε αποχωρήσει ακόμα)» τόν μάρανε;

    Τελεία και από εμένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τελικά εκ των υστέρων αντιλαμβάνομαι πως είχες δικιο σε όλα οσα έλεγες εδω και χρονια για υσεε εαρ κλπ και ομολογω πως κι εγω σε ειχα καποτε παρεξηγησει απο τα οσα ακουγα για σενα ομως ο χρονος σε δικαίωσε γι αυτο και σου οφειλω μια συγγνωμη.

    Νίκος.
    ΥΓ ο χωρος χρειαζεται την δημοκρατικη και διορατικη ματιά σου σημερα περισσότερο απο ποτε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. και τι έγινε που είχα δίκιο...;

    ο χώρος χρειάζεται την ματιά μου; χαχαχαχα ούτε να σας ξέρω δεν θέλω. Καλύτερα τυφλός!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Απίστευτο post ... καλύτερο και από τις "χίλιες και μιά νύχτες" :)
    Συμβαίνουν φαίνεται και αυτά στον χώρο των σκεπτόμενων :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Με μια διαφορά, το "χίλιες και μια νύχτες" είναι παραμύθι. Αυτά συμβαίνουν παντού, ας μην είμαστε ρατσιστές με τους σκεπτόμενους επί τούτου... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Φίλτατε Κλείτωρ, ανέγνωσα προσεκτικώς το παρόν άρθρον σου. Εκ των γραφομένων σου, κατενόησα, ότι ως κεντρική διαφωνία σας με τον Λυκόφρονα ήταν η επιδίωξή του περί επιβολής της γραμμής του Υπάτου Συμβουλίου Ελλήνων Εθνικών εντός του Άλσους. Τέλος, σε ευχαριστώ περί των καλών λόγων σου περί εμού.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεώργιε, ορθώς κατενόησες. Το εν λόγω φόρουμ 12830 έχει πια κλείσει, δεν ξέρω από πότε αλλά ήταν φυσικό επόμενο. Με γύρισες δέκα χρόνια πίσω, νοιώθω σαν να γύρισα έναν αιώνα πριν σε μια άλλη μου ζωή. Ευκαιρία να αναλογιστώ λίγο περί του θέματος πολυθεϊσμός-πανθεϊσμός και που αυτό βρίσκεται σήμερα. Θα είναι το πρώτο πράγμα άμα την επιστροφή μου. Σε χαιρετώ κι υγίαινε.

      Διαγραφή
    2. Τα 'χαμε καταλάβει από την εποχή του dwdekatheon.org (να ταν 2001; 2002;)

      Διαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails