Οι φορολογούμενοι να μην πληρώνουν τη ντόλτσε βίτα των δεσποτάδων
Γράμμα από το Ληξούρι: Αναγνώστης Λασκαράτος
Κύριε Ροΐδη,
(κλικ για μεγέθυνση) Έγγραφο που πρωτοδημοσίευσε ο “Δαυλός”
Οι φορολογούμενοι της χρεοκοπημένης Ελλάδας πληρώνουν βαρύ φόρο υποτέλειας στο τρια κακόφημα ελληνικά πατριαρχεία. H κυβέρνηση οφείλει να εξηγήσει το γιατί, να δώσει λογαριασμό και να διακόψει άμεσα τη χορηγία.
Τα 3 πατριαρχεία ύμνησαν εμετικά τη Δικτατορία χωρίς ποτέ να ανακαλέσουν:
“Πρώτος απ’ όλους ο ίδιος ο Οικουμενικός Πατριάρχης Αθηναγόρας, ο οποίος κατά την επίσκεψή του στην Ελλάδα δήλωνε: «Εγώ γνωρίζω και βλέπω ότι ο ελληνικός λαός έχει πλήρη ελευθερίαν» (18/5/69). Απευθυνόμενος δε προς τον Παττακό: «Παρακολουθώ το έργον της κυβερνήσεως εκ διαφόρων πληροφοριών και εκπλήσσομαι διά την αποδοτικότητα των προσπαθειών της, ιδιαιτέρως εκπλησσόμενος διά την ιδικήν σας δραστηριότητα: Σεις πλέον δεν πετάτε καν αεροπορικώς, πετάτε ο ίδιος».
Τον Αύγουστο του 1968 ο πατριάρχης Ιεροσολύμων Βενέδικτος αναγόρευσε τη χουντική τρόικα σε «Μεγάλους Σταυροφόρους του Τάγματος των Ορθοδόξων Σταυροφόρων του Παναγίου Τάφου».
Τον Μάιο του 1969 ο πατριάρχης Αλεξανδρείας Νικόλαος απένειμε στον Παπαδόπουλο το Μεγαλόσταυρο του Τάγματος του Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου, λέγοντας: «Ο δρόμος τον οποίον ακολουθήσατε διά την λύσιν της πολιτικής καταστάσεως και την εξυγίανσιν του τόπου είναι ο καλύτερος, και θα μας φέρει εις την Ανάστασιν του έθνους (…) Ο Θεός σας επέλεξεν ως όργανόν Του (…) Το έργο αυτό σάς το ανέθεσεν η πρόνοια του Θεού».
Άγιος Νεκτάριος: Διώχτηκε από το πατριαρχείο Αλεξανδρείας για ανηθικότητα. Έφτασε στην Αθήνα, όπου κατηγορήθηκε από μητέρα καλόγριας στο γυναικείο (!) μοναστήρι που έδρευε, πάλι γι ανηθικότητα. Αλληλογραφούσε με τον επίσης θαυματουργό Άγιο των Παλαιοημερολογιτών επίσκοπο Βρεσθένης Ματθαίο Καρπαθάκη τον Μυροβλήτη & Ομολογητή της Ορθοδοξίας (συκοφαντήθηκε ως βασανιστής και μαστροπός),. Το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας ανακάλεσε τις κατηγορίες εναντίον του 68 ολόκληρα χρόνια μετά το θάνατό του και 37 χρόνια μετά την Αγιοποίηση του από την αντίπαλη Κωνσταντινούπολη, όταν πια είχε αποδειχθεί αδιαμφισβήτητα θαυματουργός (για τις τσέπες των παπάδων).
Το πατριαρχείο της Ισταμπούλ διατείνεται πως τάχα είναι οικουμενικό, πως δηλαδή ηγείται της παγκόσμιας Ορθοδοξίας, κάτι που βεβαίως δεν συμβαίνει και, πέρα από την τιμητική πρωτοκαθεδρία μεταξύ ίσων, δεν του το αναγνωρίζουν οι περισσότερες Ορθόδοξες Εκκλησίες με τις οποίες συγκρούεται στη μοιρασιά των φέουδων (ακόμη και με την ελλαδική Εκκλησία). Τι είδους οικουμενικός είναι ο Παναγιότατος (!) όταν αποκαλείται πατριάρχης τοιυ Γένους και όταν εκτρέπεται περιοδεύοντας στην ελληνική Μακεδονία σε εθνικιστικές κορώνες κατά των ορθόδοξων γειτόνων μας-του οικουμενικού ποιμνίου του δηλαδή-μη σεβόμενος ούτε την πολιτική της πατρίδας του της Τουρκίας, ούτε την-θεωρητικά τουλάχιστον-συμφιλιωτική πολιτική της Ελλάδας δίκην κομματάρχη που προσπαθεί να ξεπεράσει σε ψευτοπατριωτισμό τον αντίπαλό του Χουντόδουλο;
Το πατριαρχείο λειτουργούσε πάντα ως μοχλός καταπίεσης των λαών της Βαλκανικής και της Εγγύς Ανατολής, ως δεξί χέρι του ορθόδοξου αυτοκράτορα της Νέας Ρώμης και του Οθωμανού Σουλτάνου, αισχρό άντρο αγοραπωλησίας του θρόνου, άθλιος φορομπηχτικός μηχανισμός των πιστών, έμπορος συχωροχαρτιών, δεσμοφύλακας ιερών φυλακών όπου μπορούσε επί Τουρκοκρατίας να θάβει τους αντιπάλους του, αναξιοπρεπής ζήτουλας εράνων με περιφερόμενα κόκαλα και πτώματα, άντρο των μωροφιλόδοξων και διεφθαρμένων Φαναριωτών τοποτηρητών και τυραννίσκων του Σουλτάνου στη Μολδοβλαχία, αντίπαλος του ευρωπαϊκού Διαφωτισμού, εχθρός της Δημοκρατίας, των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, των Επιστημών, της γενικευμένης παιδείας του λαού, της περιστροφής της Γης γύρω από τον Ήλιο, της Φιλοσοφίας, των Μαθηματικών, των λογαρίθμων, των φωτισμένων κληρικών όπως ο Βενιαμίν ο Λέσβιος ο Μεθόδιος Ανθρακίτης, ο Ιώσηπος Μοισιόδακας, και ο Καΐρης, των προοδευτικών δασκάλων όπως ο Παμπλέκης, των ελληνικών Σχολών, των ελληνικών ονομάτων, του Βολταίρου, του Ρήγα Φεραίου, του Κοραή, της Γαλλικής και της Ελληνικής Επανάστασης, αντισημιτικό, κήρυκας εθελοδουλείας και μίσους μέσω αγίων του όπως ο Βλάχος αγύρτης Κοσμάς Αιτωλός και ο Αθανάσιος ο Πάριος. Αργότερα ευλόγησε τις (αμοιβαίες) ωμότητες των Ελλήνων Μακεδονομάχων σε βάρος των Σλάβων ορθόδοξων χωρικών της Μακεδονίας, προκειμένου να αποσοβήσει το βουλγαρικό σχίσμα και τις εθνικές αφυπνίσεις των βαλκανικών υπηκόων του ορθόδοξου οθωμανικού μιλιέτ. Ακόμη και δεξιοί παράγοντες όπως ο Ίων Δραγούμης (“Όσοι ζωντανοί”) και ο λόγιος πρόξενος στην Ισταμπούλ και βαθύς γνώστης των εκεί πραγμάτων Άγγελος Βλάχος («Μια φορά κι έναν καιρό, ένας διπλωμάτης») το περιγράφουν ως φυτώριο παλιανθρωπιάς και σκανδάλων. Ειδικά ο δεύτερος είναι ιδιαίτερα ειλικρινής: «Η Ιερά Σύνοδος ….είναι συγκέντρωσις φαυλοβίων και χρηματιζομένων ανθρώπων πολλοί των οποίων έχουν φθάσει εις σημείον πορώσεως…”. Πρόσφατα ο κ. Βαρθολομαίος συγκάλυψε δυο σκάνδαλα παιδεραστίας των επισκόπων Τραχείας Παύλου και Λέρου Νεκτάριου, ενώ ποτέ δεν μάθαμε-κανείς δεν ρωτάει-τι απέγινε με τον Αγιορείτη αρχιμανδρίτη που συνελήφθη πέρυσι στη Στυλίδα για απόπειρα αποπλάνησης διανοητικά προβληματικού νεαρού. Παλιότερα αθώωσε, χωρίς ποτέ να μάθουμε πως και γιατί, τον καταδικασμένο για παιδεραστία από τη Σύνοδο της Κύπρου Ιωσήφ Βατοπεδινό Για τέτοια κουκουλώματα έχει κατηγορηθεί και ο Αρχιεπίσκοπός του στις ΗΠΑ Δημήτριος. Απροκάλυπτα ο πατριάρχης παρενέβη υπέρ της σωτηρίας του τ.Αττικής Παντελεήμονα ενώ καλύπτει και τον Εφραίμ Βατοπεδινό.
Για να μην κουράζω όποιος αντέχει ας διαβάσει εδώ σχετικά με την “Γεραρά Κορυφή της Ορθοδοξίας”:
(“Ο πατριάρχης Βαρθολομαίος πίσω από τη μάσκα”) http://roides.wordpress.com/2009/12/01/1dec09/ – http://roides.wordpress.com/2009/12/03/3dec09/ – http://roides.wordpress.com/2009/12/15/15dec09/ - http://roides.wordpress.com/2010/01/09/9jan10/
και ας δει που ξοδεύονται τα λεφτά των απόρρητων κονδυλίων σε εξαγορά της σιωπής των θυμάτων της ιερής παιδεραστίας:Τα πατριαρχεία Αλεξανδρείας και Ιεροσολύμων, έχουν εκφρασμένες στην πράξη ρατσιστικές απόψεις, διακατέχονται από αποικιοκρατική νοοτροπία και βαρύνονται με πολλά σκάνδαλα ιδίως το δεύτερο. Δεν θέλω να μακρυγορήσω για το ιεραποστολικό πατριαρχείο Αλεξανδρείας που στήριξε το απαρτχάϊντ στη Ν.Αφρική και σκορπίζει δυσειδαιμονίες λύνοντας δήθεν τις μαγγανείες των ντόπιων μάγων, με τους οποίους τσακώνεται για τη λεία των δύστυχων ιθαγενών. Όποιος θέλει να ενημερωθεί για τα σκάνδαλα αυτού του κατάλοιπου του βυζαντινού Μεσαίωνα στην Αφρική, αυτών των επιγόνων του ορθόδοξου αιγυπτιακού καλογερισμού της ερήμου της Νιτρίας, αυτών των διαδόχων των φονιάδων της Υπατίας και κληρονόμων των πυρπολητών των καταλοίπων της Αλεξανδρινής Βιβλιοθήκης ας δει εδώ, και αναλυτικότερα, εδώ, εδώ κ α ι εδώ.
Θεολογικός διάλογος Ελλήνων & Αρμενίων κληρικών περί το Άγιον Φως
Το πατριαρχείο Ιεροσολύμων, η έδρα των απατεώνων του Αγίου Φωτός, θεωρεί το ποίμνιό του κατώτερη φυλή και τους έχει επιβάλει πραξικοπηματικά από το 1538 Έλληνα πατριάρχη. Ο μετανάστης από τη Δημητσάνα καλόγερος Γερμανός που διαδέχτηκε τον Άραβα πατριάρχη Δωρόθεο Ατάλλα, υποδούλωσε τότε με σκευωρία το πατριαρχείο στην Αγιοταφική αδελφότητα αποκλείοντας τους ντόπιους από το επισκοπικό αξίωμα (!) και διόρισε διάδοχο τον ανιψιό του Σωφρόνιο, που κι αυτός με τη σειρά του διόρισε διάδοχο τον ανιψιό του Θεοφάνη. Η κακόφημη Αγιοταφική αδελφότητα-τα απόρρητα της οποίας έβγαλε στη φόρα ο αρχιεπίσκοπος της Κωνσταντίνης Νικηφόρος όταν απολύθηκε από τον πατριάρχη-η οποία στρατολογεί ανήλικα χωριατόπουλα από την Ελλάδα είναι ένας πραγματικός οχετός σκανδάλων που έσπασε το 2005 και τα λύματα έτρεξαν στους δρόμους έτσι ώστε κανείς να μην μπορεί να ισχυριστεί πως τάχα δεν ξέρει. Δεν υπάρχει κακουργηματική πράξη (οικονομικά εγκλήματα, αισχρολογίες, μέχρι και δολοφονίες ή και απόπειρες δολοφονιών, μαστροπίες, λαθρεμπόριο, πλαστογραφίες, υπεξαιρέσεις, σεξουαλικά σκάνδαλα κλπ) που να μην έχουν καταγγελθεί για αυτό το άντρο της διαφθοράς.
Η περιουσία του πατριαρχείου δαπανάται υπέρ ανδρικών μοντέλων λεηλατείται από φυγόδικους νεαρούς ερασιτέχνες λογιστές όπως ο Παπαδήμας, ληστεύεται από Ρουμάνες καλόγριες, που τις νύχτες δουλεύουν σε καμπαρέ, φρουρείται από πιστολέρο αρχιμανδρίτες της Χρυσοπηγής όπως ο κ. Νικόδημος Φαρμάκης.και πνευματικά τέκνα του Χουντόδουλου όπως ο αδελφός Βαβύλης, καταδικασμένος για εμπόριο ναρκωτικών και κατηγορούμενος για χαλκείο ερωτικών φωτογραφιών σε βάρος μητροπολιτών. Όποιος αντέχει τη δυσοσμία ας κλείσει τη μύτη του κι ας διαβάσει και την “Καθημερινή”…
Η ελληνική κυβέρνηση αντί να προκαλέσει την επιστροφή στην Ελλάδα των δυσφημηστών της επιβητόρων της Εκκλησίας των Ιεροσολύμων, και την παράδοση του πατριαρχείου στους φυσικούς του ιδιοκτήτες το αραβικό ποίμνιο, τους στέλνει λεφτά (διέπρεψε στο σπορ ο ΓΑΠ ως Υπ.Εξ) κι ας ξέρει πως είναι ζάπλουτοι και έχουν στην ιδιοκτησία τους ακόμη και το κτίριο του Κοινοβουλίου του Ισραήλ. Το ΠΑΣΟΚ ήταν παλιότερα φιλικό προς τους Παλαιστίνιους. Πως συμβιβάζεται αυτό με την υποστήριξή του στους Έλληνες κτηματομεσίτες που έχουν κάτσει παρά τη θέλησή των ορθοδόξων Παλαιστίνιων στο σβέρκο τους και ξεπουλάνε την περιουσία τους είναι άξιο απορίας. Είναι δυνατόν να αγνοεί η Ελλάδα το αίσχος του ελληνορθόδοξου ρατσισμού σε βάρος του παλαιστινιακού λαού; Η τύχη του Έλληνα πατριάρχη Ιερουσαλήμ, θα είναι ίδια με του Έλληνα συναδέλφου του στην Αντιόχεια που κυνηγήθηκε από τους Άραβες ορθόδοξους το 1898 μαζί με τους επισκόπους του, και είναι θέμα χρόνου.
Το πατριαρχείο προσπαθεί να ξεγελάσει τους πιστούς του (που απηυδισμένοι διαρρέουν προς του Ουνίτες και τους Καθολικούς και φθίνουν συνεχώς), με τη χειροτονία, μετά από διαπραγματεύσεις με το ποίμνιο, ύστερα από τη διεθνή κατακραυγή του 2005, ενός ισχυρού Άραβα αρχιμανδρίτη, του Θεοδόσιου Ατάλλα Χάννα, ως αρχιεπισκόπου Σεβαστείας, ο οποίος έχει επανειλημμένα καταγγείλει την ελληνική αποικιοκρατική ιεραρχία.. Το 2002 ο κτηματομεσίτης Ειρηναίος τον είχε καταγγείλει και απολύσει από εκπρόσωπό του, ως υποστηρικτή της “παλαιστινιακής τρομοκρατίας”:
“...Ιn July 2002, Greek Patriarch of Jerusalem Irineos I accused Theodosios of “supporting the Palestinian terrorism,” after he refused to sign a document condemning Palestinian operations and he fired him from his post as spokesperson. The Arab Orthodox community responded by issuing an urgent statement calling on the Greek Foreign Ministry to intervene, stressing that Theodosios would remain the spokesperson for the church with or without Greek acceptance….”
Τα παράπονα των Αράβων κατά της ελληνικής επικυριαρχίας που τους θέλει πιστούς δεύτερης κατηγορίας, είναι συνεχή:
A New Vision for Eastern Orthodoxy?
by Yishai Eldar and Thomas Idinopulos
“.…………….Today Arab Orthodox continue to complain about the indifference of the Greek bishops of Jerusalem, and the bishops continue to defend the priority of their custodial rights over the holy places. The Patriarchate has also been involved in continuing scandals, including recent charges of gold and drug smuggling (Patriarch Diodoros being cleared of personal involvement)..”
http://www.religion-online.org/showarticle.asp?title=1070
Lately there has been criticism of the church leadership by some of the Palestinian faithful (known as Arab Orthodox) who accuse the Greek-speaking and largely Greek-born leadership of squandering their money and treating their Arabic-speaking members as second-class faithful……The Palestinian faithful (Arab Orthodox) have expressed the desire to have local and or Palestinian leaders in the positions of authority in their respective districts, in contrast to the tradition (sice Ottoman times) of the higher authority being made of ethnic Greeks. The Orthodox Church is sometimes compared unfavourably in this respect to the Melkite Greek Catholic Church, which has Arabic as its official and liturgical language”.…..
ΥΓ
Δυσάρεστη έκπληξη: Ο κ. Τσίπρας (Α.Τ.) συνομιλεί με εκκλησιαστικό συντάκτη (Γ.Φ.) και ζητά αντί για κατάργηση και λογοδοσία, φορολόγηση με αντιστάθμισμα παράλληλη αύξηση (!!!) της χορηγίας.Γ.Φ.: “Ξέρουμε ότι υπάρχει μία οικονομική βοήθεια από το κράτος προς τα Πατριαρχεία Κωνσταντινουπόλεως, Αλεξανδρείας και Ιεροσολύμων. Νομίζετε ότι θα πρέπει να υπάρχει διαφορετική φορολογική αντιμετώπιση της περιουσίας των Πατριαρχείων
Α.Τ.: “Τώρα αυτό είναι ένα ειδικό θέμα και είναι και κάποια κονδύλια που δεν έχουν τόσο να κάνουν με την θρησκεία ή την Εκκλησία, αλλά με
Οι επιθέσεις του Πατριαρχείου της Ισταμπούλ κατά της Παιδείας και των Επιστημών, καταγραμμένες από έναν λόγιο του ΣΥΝ. Ίσως θα έπρεπε κάποιοι να το διαβάσουν.
την ανάγκη να στηριχθούν οι πρωτοβουλίες και οι παρεμβάσεις του ελληνισμού και της χώρας σε κρίσιμες περιοχές. Σε ό,τι αφορά το Οικουμενικό Πατριαρχείο και άλλες δικαιοδοσίες είναι ειδικά θέματα. Εγώ όμως θα έλεγα ότι η δίκαιη κατανομή των βαρών και η δίκαιη φορολόγηση είναι μία βασική μας αρχή. Δηλαδή θα μπορούσε να υπάρχει δίκαιη φορολόγηση και ας είναι μεγαλύτερα τα κονδύλια (σ.σ. που δίνονται) στο κάτω κάτω. Ούτως, η άλλως αυτά τα κονδύλια δίνονται για ειδκούς σκοπούς“.
Δίκαια λοιπόν ο δημοσιογράφος διαπιστώνει για τον κ. Τσίπρα:
“Υποστηρίζει, ότι θα πρέπει όλα τα Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου Δικαίου των θρησκευτικών Κοινοτήτων να φορολογηθούν το ίδιο ενώ εμφανίζεται περισσότερο διαλλακτικός και διαλεκτικός για την αντιμετώπιση των πρεσβυγενών Πατριαρχείων που διαθέτουν περιουσία στην Ελλάδα”.Είναι ανεξήγητο το πως ο κ. πρόεδρος του ΣΥΝ εκφράζει την πάγια θέση της ελληνικής Ακροδεξιάς που είναι διάχυτη και στην κοινωνία, πως τα πατριαρχεία αυτά πρέπει να λειτουργούν ως αγωγοί “παρεμβάσεων του ελληνισμού και της χώρας σε κρίσιμες περιοχές”. Ομολογώ πως αγνοώ πως ακριβώς αντιλαμβάνεται τον όρο ελληνισμός ο κ. Τσίπρας, δεδομένου πως το ποίμνιο του πατριαρχείου Ιεροσολύμων είναι όπως εξηγήσαμε αποκλειστικά Άραβες και της Αλεξανδρείας κυρίως ιθαγενείς Αφρικανοί, αλλά επίσης με ξενίζει η άποψη που εκφράζει ένας αριστερός ηγέτης ότι η Εκκλησία μπορεί να έχει ρόλο σε θέματα εξωτερικής πολιτικής και πως η Ορθοδοξία πρέπει να υπηρετεί τα ελληνικά συμφέροντα. Από εκκλησιολογικής πλευράς αυτά συνιστούν τις φοβερές αιρέσεις του καισαροπαπισμού και του φυλετισμού, από πολιτικής πλευράς συνιστούν αντιλήψεις εθνικισμού, αποικιοκρατίας και ρατσισμού.
Να σταματήσει η κρατική χορηγία στα πατριαρχεία! « Ροΐδη Εμμονές
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!