Πολλές φορές εμπλεκόμαστε σε προβληματισμούς και αντιπαλότητες για διάφορες λεπτομέρειες που επηρεάζουν τη ζωή μας στην Ελλάδα, και ξεχνάμε να δούμε και να εστιάσουμε σε βαθύτερες αιτίες. Για παράδειγμα ξεχνάμε, πως αν θέλουμε όντως να μιλάμε για ανάπτυξη πολιτισμική και κοινωνική άρα και οικονομική, μας οφείλουμε ακόμα έναν Ευρωπαϊκό Διαφωτισμό και μία Βιομηχανική Επανάσταση˙ φαινόμενα τα οποία επηρέασαν τις ρίζες ολόκληρου του δυτικού πολιτισμού και τα οποία εμείς αγνοήσαμε επιδεικτικά όταν συνέβαιναν.
Και φυσικά συνεχίζουμε να τα αγνοούμε ως μη γενόμενα, αφού καταστάσεις όπως ο διαχωρισμός Κράτους-εκκλησίας, η φορολόγηση της εκκλησίας με ευνοϊκούς όρους και εν τέλει το γεγονός ότι το σύγχρονο ελληνικό Κράτος παραμένει άρρηκτα προσκυνημένο στα ράσα παρέχοντας ένα ιδιαίτερο σύνολο διαπλεκόμενων συμφερόντων δεν φαίνεται να απασχολούν πολλούς. Ακόμα και οι πιο «ανοιχτόμυαλοι επαναστάτες» παραγνωρίζουν το γεγονός ότι όταν κάνουν πορείες στη Βουλή για να κράξουν το Κράτος, λίγα τετράγωνα πιο πέρα, μέσα στην ησυχία και τα γλυκά τιτιβίσματα του Κολωνακίου, στη Μονή Πετράκη, οι business του σκοταδισμού συνεχίζουν as usual.
Βέβαια για να συνεχίσει η μπίζνα του σκοταδισμού, πρέπει να σιγουρευτείς ότι το ποίμνιό σου παραμένει αριθμητικά σταθερό ή έχει έστω αυξητικές τάσεις. Διαφορετικά τα μαθήματα ψευδοηθικής, ανασφάλειας, υποταγής, ενοχής, ασεξουαλικότητας, μοιρολατρείας, νεκρολαγνείας, παραλογισμού και μεταφυσικής που διδάσκεις πάνε στο βρόντο. Φυσιολογική ήταν λοιπόν η αντίδραση σύσσωμης της μαυροφόρας πλέμπας πριν μερικούς μήνες όταν το Υπουργείο Παιδείας και Αστρολογίας ανακοίνωσε ότι στο «νέο Λύκειο» το μάθημα των θρησκευτικών θα είναι πλέον προαιρετικό.
Ο ξεσηκωμός του Κλήρου ξεκίνησε και εκμεταλλευόμενος τον αιώνιο έρωτα μεταξύ ελληνικού Κράτους και εκκλησίας, κατάφερε τελικά να μεταπείσει την Υπουργό Παιδείας να συμπεριλάβει τα θρησκευτικά στην υποχρεωτική ύλη του «νέου Λυκείου» που ανακοινώθηκε πριν δύο εβδομάδες. Και όχι μόνον αυτό, αλλά προκειμένου τα θρησκευτικά να χωρέσουν στην ύλη, στην Α κατεύθυνση (δηλαδή τη θετική) της Β’ Λυκείου αναγκαστικά ο μαθητής πρέπει να επιλέξει μεταξύ Βιολογίας ή Επιστήμης Υπολογιστών. Όχι και τα δύο όπως προβλεπόταν στο αρχικό σχέδιο. Μην τυχόν και ρίξουμε τον μαθητή στα τρίσβαθα της κολάσεως διδάσκοντας ταυτόχρονα τον αμαρτωλό, μαϊμουδάνθρωπο Δαρβίνο μαζί με τα σατανικά τσιπάκια του οξαποδώ!
Φυσικά η γκρίνια των ρασοφόρων δεν σταμάτησε. Ακόμα φωνάζουν για το γεγονός ότι τα θρησκευτικά θα διδάσκονται μόνο 2 ώρες την εβδομάδα, αλλά και επειδή αντί για «θρησκευτικά» θα ονομάζονται «θρησκεία και κόσμος». Θου Κύριε, συγχώρεσε τους προδότες του έθνους που θα τολμήσουν να αμφισβητήσουν την παγκόσμια υπόσταση και κυριαρχία της ορθοδοξίας!
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε πολιτικό επίπεδο η μοναδική φωνή αντίδρασης ήρθε από την Δημοκρατική Αριστερά που έθεσε σχετικό ερώτημα στην Κα Διαμαντοπούλου μέσα στη Βουλή (βλ. εδώ και εδώ). Οι υπόλοιποι πολιτικοί χώροι, οι συνδικαλιστικοί φορείς των εκπαιδευτικών, οι «επαναστάτες» φοιτητές αλλά και οι ίδιοι μαθητές (αυτοί που κάνουν κατάληψη για το σχήμα της τυρόπιτας ντε!), άκρα του τάφου σιωπή. Ούτε μία πορεία, μία κατάληψη, κάποια σύσσωμη αντίδραση βρε αδερφέ! Για να παραφράσω και γνωστή διαφήμιση, «άμα δεν σχετίζεται με φράγκα, δεν είναι στη μόδα».
Είναι ένα γαμάτο κείμενο. Μπαίνουμε σε μία νέα θεοκρατική φάση. Απλά αναρωτιέμαι... ο αντιρατσιστικό νόμος καλύπτει ή όχι τους μητροπολίτες;
ΑπάντησηΔιαγραφήδιαφωνώ! Δεν μπάινουμε σε νέα θεοκρατική φάση απλώς είναι το κύκνειο άσμα της θεοκρατίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜακάρι, αλλά φοβάμαι ότι σε μια εποχή ένδειας ιδεών και οικονομικής και κοινωνικής κρίσης οι εκκλησίες θα γεμίζουν. Μακάρι, να κάνω λάθος.
ΑπάντησηΔιαγραφήείναι γεγονός πως θα γεμίζουν αλλά με ποίμνιο μέσου όρου ηλικίας 60.
ΑπάντησηΔιαγραφή