18 Απριλίου 2011

Συνελήφθη για διπλό φόνο υποψήφιος βουλευτής της Χρυσής Αυγής

Εξιχνιάστηκε από το Τμήμα Εγκλημάτων κατά ζωής της ασφάλειας Αττικής η διπλή δολοφονία με θύματα τον καθηγητή Αστρολογίας Μιλτιάδη Μουτάφη και την Παρασκευή Γκέζου, ιδιοκτήτρια εταιρίας πώλησης καλλυντικών μέσω Ιντερνετ, που συστεγαζόταν στο ίδιο χώρο με τον αστρολόγο, η οποία έγινε στις 26 Φεβρουαρίου 2009 στο Χαλάνδρι.

Ως δράστης συνελήφθη 36χρονος ιδιοκτήτης καφενείου στον Άγιο Παντελεήμονα, ο οποίος έχει κατηγορηθεί στο παρελθόν για αδικήματα του κοινού ποινικού δικαίου στο χώρο της νύχτας και του υποκόσμου.

Σύμφωνα με αστυνομικές πηγές ο 36χρονος είχε βάλει υποψηφιότητα για βουλευτής και περιφερειάρχης δυτικής Ελλάδος με την “Εθνική Συσπείρωση”.

Τα κίνητρα του διπλού εγκλήματος δεν έχουν ακόμα διευκρινιστεί ενώ εξετάζεται η εκδοχή “συμβολαίου θανάτου” .

Στόχος του δράστη ήταν ο καθηγητής Αστρολογίας, αλλά σκότωσε και τη γυναίκα, που βρισκόταν στον ίδιο χώρο τη μοιραία στιγμή.

Ο συλληφθείς οδηγήθηκε σήμερα στον εισαγγελέα.

ΑΠΕ

Ανταποκριτής | Correspondent


Ποιοι οπλίζουν τα χέρια των «αγανακτισμένων» ρατσιστών;

Του Π. ΜΠΟΥΓΑΝΗ

Θα καταγραφεί ως ένα ακόμη περιστατικό ρατσιστικής βίας, ωστόσο πίσω από την επίθεση ακροδεξιών στα γραφεία της κοινότητας των σομαλών προσφύγων το περασμένο Σάββατο κρύβεται κάτι πολύ σημαντικότερο: το επικίνδυνο ιδεολόγημα περί «σύγκρουσης των πολιτισμών» κατασκευάζεται από δημοσιογράφους, νομιμοποιείται κοινοβουλευτικά από προβεβλημένους πολιτικούς και υλοποιείται από «αγανακτισμένους γείτονες» προχωρημένης ηλικίας ανάκατους με οργισμένους χρυσαυγίτες.

Το σκηνικό του μίσους άρχισε να στήνεται τον περασμένο Σεπτέμβριο, όταν οι βουλευτές του ΛΑΟΣ Αδ. Γεωργιάδης και Αθ. Πλεύρης κατέθεσαν ερώτηση προς τον υπουργό Προστασίας του Πολίτη στην οποία αναφέρονταν σε «γκέτο σομαλών ισλαμιστών» στην οδό Φυλής. Ρωτούσαν τι σκοπεύει να κάνει «για την προστασία των Ελλήνων».

Ο στόχος ήταν το κτίριο όπου εδώ και δύο χρόνια στεγάζονται τα γραφεία της σομαλικής κοινότητας στην Ελλάδα. Πρόκειται για μια από τις πιο μικρές, ήσυχες αλλά και ταλαιπωρημένες μεταναστευτικές ομάδες. Περίπου 1.500 άνθρωποι, πάρα πολλοί άστεγοι, ενώ σύμφωνα με τον ΟΗΕ δεν θεωρούνται οικονομικοί μετανάστες αλλά πολιτικοί πρόσφυγες.

Στο παρελθόν η αστυνομία είχε κάνει εφόδους στο κτίριο της κοινότητας στο πλαίσιο επιχειρήσεων «σκούπα», χωρίς όμως να εντοπίσει κάτι παράνομο. Ωστόσο Αδ. Γεωργιάδης και Αθ. Πλεύρης είχαν ως «πηγή» ένα δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερη Ωρα» με τίτλο «Σομαλοί πειρατές με… τζαμί στην οδό Φυλής» και υπέρτιτλο: «Χριστιανισμός vs Ισλαμισμού».

Ο συντάκτης, Δ. Παπαγεωργίου, δεν αναφέρει ούτε μία επώνυμη πηγή, ούτε προσπάθησε να έρθει σε επαφή με τους Σομαλούς. Υποθέτει πως εκτέθηκε «σε κάποιον ενδεχόμενο κίνδυνο. Πρόκειται ίσως για τους πλέον φανατικούς ισλαμιστές σε ολόκληρο τον κόσμο».

Η ιστορία όμως είναι ακόμη πιο γελοία, καθώς ο συγκεκριμένος δημοσιογράφος είναι υπόδικος για επίθεση των «αυτόνομων εθνικιστών» στην Πανόρμου (τον Ιανουάριο του 2010). Κι όμως η ερώτηση των βουλευτών άναψε το φιτίλι.

Τις επόμενες μέρες οι Σομαλοί δέχτηκαν απειλές για καταστροφή του κτιρίου τους. Αντιπροσωπεία της «Δημοκρατικής Συσπείρωσης» του ΠΑΜΕ και της Σομαλικής Κοινότητας πραγματοποίησαν διάβημα διαμαρτυρίας στα αστυνομικά τμήματα Ομονοίας και Αγ. Παντελεήμονος.

Εκεί όμως δέχτηκαν απειλές και απόπειρες προπηλακισμού από ρατσιστικές ομάδες. Στο δελτίο τύπου της αντιπροσωπείας επισημαίνεται πως επιχείρησαν να επιτεθούν και στο τηλεοπτικό συνεργείο του σταθμού «902» «υπό τα αδιάφορα βλέμματα των αστυνομικών του τμήματος!»

Οι ακροδεξιές απειλές παρέμειναν απραγματοποίητες μέχρι το περασμένο Σάββατο. Τη συγκέντρωσή τους οργάνωσε μια πρωτοεμφανιζόμενη επιτροπή κατοίκων, στην οποία εκτός από λίγους περίοικους συμμετέχουν και γνωστοί ακροδεξιοί του Αγ. Παντελεήμονα (τους οποίους αναγνώρισαν οι Σομαλοί μέσα από φωτογραφίες που τους επιδείχθηκαν). Δύναμη κρούσης ήταν διάφορα μέλη της Χρυσής Αυγής που δεν είχαν καμία σχέση με τη γειτονιά.

Οι Σομαλοί -οι περισσότεροι εκ των οποίων δεν ξέρουν καθόλου ελληνικά- κοιτούσαν απορημένοι τους εξαγριωμένους ρατσιστές (αναμεταξύ τους ηλικιωμένες που κραύγαζαν: «Μέχρι το βράδυ θα σας κάψουμε»). Ο Αμπντούλ Ρασίντ, γραμματέας της κοινότητας, εξηγεί ότι: «Δεν μπορούσαμε να καταλάβουμε γιατί έσπαγαν και χτυπούσαν με μίσος. Οι πιο πολλοί συμπατριώτες μου είναι άποροι, αναλφάβητοι, προερχόμενοι από αγροτικές περιοχές μιας χώρας που καταστρέφει ένας ατελείωτος εμφύλιος πόλεμος».

Επισημαίνει πως: «Για μας η κοινότητα είναι ένα σύμβολο συνεύρεσης. Οι άνθρωποι που συχνάζουν εδώ αναζητούν ένα πιάτο φαΐ, μια ιατρική φροντίδα, έναν υπολογιστή για να επικοινωνήσουν με τους δικούς τους. Δεν έχουμε δημιουργήσει ποτέ το παραμικρό επεισόδιο. Διαθέτουμε ελάχιστες επιλογές επιβίωσης και καμία διάθεση πολιτισμικής αντιπαράθεσης» εξηγεί ο Αμπντούλ Ρασίντ. Μουσουλμάνοι οι περισσότεροι, μαζεύονται κάθε Παρασκευή στο υπόγειο του κτιρίου και ασκούν το αναφαίρετο δικαίωμα της προσευχής. Συχνά υπό τους δυνατούς ήχους μαγνητοφωνημένης ορθόδοξης Θείας Λειτουργίας που βάζει στη διαπασών ένας συγκεκριμένος αγανακτισμένος γείτονας.

Τη στιγμή της εισβολής στο κτίριο η αστυνομία ήταν άφαντη, με μόλις δύο περιπολικά σε διπλανό δρόμο, ενώ αργότερα εμφανίστηκαν δύο διμοιρίες. Τελικά δεν υπήρξαν σοβαροί τραυματισμοί των προσφύγων. Ποιος όμως από τους εμπλεκόμενους πολιτικούς και την αστυνομία μπορεί να εγγυηθεί ότι δεν θα συμβεί κάτι χειρότερο στο άμεσο μέλλον;

Ελευθεροτυπία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails