Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

29 Μαρτίου 2019

το άγιον φως (σπίρτα τα ποίμνια)

Εντάξει καλό μου ημερολόγιο, δεν έμαθα δα και κάτι καινούργιο! Το ξέρουμε πως με σπίρτα ανάβει και πως το ποίμνιο αποτελείται από σπίρτα και φωστήρες που το μυαλό τους... κόβει και πιάνουν πουλιά στον αέρα.... Γνωστά όλα αυτά!
Καταγράφω όμως και σημειώνω εδώ τις αντιδράσεις του ποιμνίου. Επειδή ατυχώς δεν μπορούν να μας στείλουν για διαμελισμό στην Σκυθόπολη ή για ιεροεξεταστικό κάψιμο στις πλατείες ή έστω να μας κόψουν μύτες κι αυτιά ρε γαμώτο, το ποίμνιο αναγκαστικά περιορίζεται πλέον σε ό,τι μπορεί. Μηνύσεις μηνύσεις μηνύσεις. Ο μέγας δικηγόρος (καθηγητής πανεπιστημίου ντε) του πατριαρχείου θα κάνει μήνυση, ο πολιτικός μηχανικός (του πολυτεχνείου ντε) έκανε μήνυση και στο κάτω κάτω της γραφής δεν φταίνε οι παπάδες που παραμυθιάζουν το... πανέξυπνο ποίμνιο. Εκείνοι οι άλλοι οι σταυροφόροι ντε, εκείνοι οι άλλοι λέει φταίνε που αυτοί είχαν πρωτοπεί το ψέμα. Οι υπόλοιποι από κει και πέρα απλά... συνέχισαν εκείνο το ψέμα για 800 χρόνια ακόμα επειδή λέει δεν... μπορούσαν να κάνουν αλλιώς.

ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΟΥΣ!!!

Έντονες αντιδράσεις, ιδιαιτέρως από την πλευρά της Εκκλησίας, προκαλεί βιβλίο που υποστηρίζει, επικαλούμενο μαρτυρίες σκευοφυλάκων του Πανάγιου Τάφου, ότι το Άγιο Φως ανάβει ανθρώπινο χέρι με σπίρτα ή αναπτήρα. Τι υποστηρίζουν οι δύο πλευρές.


Φωτιές σε πιστούς και εκκλησιαστικούς κύκλους ανάβει το βιβλίο "Λύτρωση - Περί του Αγίου Φωτός" του δημοσιογράφου Δημήτρη Αλικάκου, το οποίο υποστηρίζει ότι το Άγιο Φως ανάβει ο ίδιος ο σκευοφύλακας του Πανάγιου Τάφου με αναπτήρα. Ο συγγραφέας επικαλείται την μαρτυρία σκευοφύλακα του Πανάγιου Τάφου, αλλά και προκατόχων του, προκαλώντας όπως ήταν επόμενο την άμεση και έντονη αντίδραση του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων.
«Ακούστε. Το καντήλι μπαίνει σβηστό από μένα, όλος ο κόσμος το βλέπει μέσα από την τηλεόρασή του. Όμως όταν ο Πατριάρχης εισέρχεται στον Πανάγιο Τάφο το βρίσκει αναμμένο… Εγώ το ανάβω… Με έναν αναπτήρα, τι άλλο;», αναφέρει ο σκευοφύλακας του Πανάγιου Τάφου, αναφορικά με το μυστήριο της αφής του Αγίου Φωτός που η πλειονότητα των πιστών αποδίδει σε θαύμα.

Το Πανάγιο Φως στα Ιεροσόλυμα
Το Πανάγιο Φως στα Ιεροσόλυμα  EUROKINISSI

Σημειώνεται ότι ο συγγραφέας επικαλείται και άλλη μαρτυρία, του πρώην Αρχιεπισκόπου Ασκάλωνος Νικηφόρου, ο οποίος έχει επίσης διατελέσει σκευοφύλακας, σύμφωνα με την οποία και ο ίδιος στο παρελθόν είχε ανάψει το Άγιο Φως με σπίρτα και μάλιστα κατόπιν προτροπής του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων.
Ιδιαίτερη αναφορά γίνεται και σε παλαιότερη συνομιλία του συγγραφέα με τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλο Γ΄, για το πως αφαιρέθηκε η λέξη "θαύμα" για την Αφή του Αγίου Φωτός από την ιστοσελίδα του Πατριαρχείου, η οποία έχει ως εξής:
Δημοσιογράφος: Πρόσφατα παρατήρησα ότι αλλάξατε το κείμενο περί της τελετής του Αγίου Φωτός στην ιστοσελίδα του Πατριαρχείου και στη θέση του μπήκε ένα άλλο, που δεν κάνει πουθενά λόγο για «θαύμα».
Πατριάρχης: Ναι, αυτό το κείμενο δεν έπρεπε να είναι εκεί, δεν γνωρίζω πώς μπήκε.
Δημοσιογράφος: Ναι, αλλά το νέο κείμενο δεν μιλάει για θαύμα…
Πατριάρχης: Μα το Πατριαρχείο δεν μιλάει για θαύμα! Η λέξη προέρχεται από το «θαυμάζω». Τι σχέση μπορεί να έχει με μια ιερή τελετή;


Επιμένει στη θέση του το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων

Στην επίσημη απάντησή του, το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, επαναλαμβάνει πως η θέση του για την τελετή αφής του Αγίου Φωτός παραμένει γνωστή:
"Ἡ ἀπάντησις τοῦ Πατριαρχείου Ἱεροσολύμων εἰς τά περιεχόμενα τοῦ βιβλίου τοῦ κ. Δημητρίου Ἀλικάκου ἐπί τοῦ θέματος τοῦ Ἁγίου Φωτός εἶναι ἡ δοθεῖσα ἤδη εἰς ἐκεῖνον ἐκ τῆς Ἀρχιγραμματείας, πρό τῆς δημοσιεύσεως τοῦ βιβλίου αὐτοῦ, ὅτι «ἡ ἐπίσημος θέσις τοῦ Πατριαρχείου διά τήν τελετήν τοῦ Ἁγίου Φωτός εἶναι ἐκείνη, ἡ ὁποία περιέχεται εἰς τό πρόγραμμα τῆς τελετῆς τοῦ Ἁγίου Φωτός τοῦ Μεγάλου Σαββάτου ἑκάστου ἔτους, εἰς τήν ἱστοσελίδα τοῦ Πατριαρχείου, εἰς τάς μελέτας Ἁγιοταφιτῶν Πατέρων καί δή τοῦ μακαριστοῦ Ἁγιοταφίτου Καλλίστου Μηλιαρᾶ εἰς τό περιοδικόν «Νέα Σιών» καί εἰς ὅ,τι συνάγεται ἐκ τῆς Ἁγίας Γραφῆς καί τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας".

Επιπλέον, σε επιστολή της Αρχιγραμματείας του Πατριαρχείου προς τον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1, για ρεπορτάζ που μετέδωσε σχετικά με το βιβλίο του κ. Αλικάκου, γίνεται λόγος για βιντεοσκοπημένες συζητήσεις που αποτελούν προϊόν υποκλοπής χωρίς τη συγκατάθεση των συνεντευξιαζόμενων, αλλά και για "δόλια συρραφή" (μοντάζ) με σκοπό τη "διεξαγωγή του επιθυμητού αποτελέσματος. Παράλληλα, γίνεται λόγος για "επινόηση φανταστικών ιστοριών" με στόχο των σκανδαλισμό των πιστών αλλά και την αποκόμιση οικονομικού οφέλους από την πλευρά του συγγραφέα. Τονίζεται τέλος ότι έχει ζητηθεί από την Google να αφαιρέσει τα επίμαχα βίντεο από το Διαδίκτυο για όλους τους λόγους που αναφέρθηκαν παραπάνω. 
Συγκεκριμένα, η επιστολή αναφέρει μεταξύ άλλων:
- Οι όποιες βιντεοσκοπημένες συνεντεύξεις ισχυρίζεται πως έχει στην διάθεσή του έλαβαν χώρα παρανόμως, εν αγνοία των συνομιλητών του, και χωρίς φυσικά την απαραίτητη συγκατάθεσή τους.
- Από όσα βίντεο είδαν το φως της δημοσιότητας είναι προφανής η δόλια συρραφή (μοντάζ) με σκοπό την εξαγωγή του «επιθυμητού» αποτελέσματος, ενέργεια η οποία εκτός από ηθικά κατακριτέα, είναι και ποινικώς ελεγκτέα.
- Ήδη έχει δρομολογηθεί προς την εταιρία google κάθε απαραίτητη νόμιμη ενέργεια για αφαίρεση των επίμαχων βίντεο από το διαδίκτυο ως προϊόντων παράνομης υποκλοπής, που περιέχουν παραπλανητικό και συκοφαντικό περιεχόμενο και δυσφημούν πρόσωπα και Αλήθειες της Πίστεώς μας. Σε κάθε περίπτωση ρητά επιφυλασσόμαστε παντός εν γένει νομίμου δικαιώματός μας αναφορικά με τις απαραίτητες δικαστικές ενέργειες που εκ των πραγμάτων θα λάβουν χώρα.
- Τα όσα αναγράφονται στο επίμαχο βιβλίο αποτελούν προϊόν φανταστικών ιστοριών επινόησης του συγγραφέα με προφανή στόχο τον σκανδαλισμό των πιστών και την αποκόμιση οικονομικού οφέλους από τις πωλήσεις του βιβλίου. Η επιλογή κυκλοφορίας του επίμαχου βιβλίου την δεδομένη χρονική συγκυρία, μεσούσης της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαροκοστής και οδεύοντας η Εκκλησία μας προς το Άγιον Πάσχα αποδεικνύει πέραν πάσης αμφιβολίας τα βαθύτερα κίνητρα του συγγραφέα και του εκδοτικού οίκου.

Η απάντηση του συγγραφέα στο Πατριαρχείο

Στις κατηγορίες για μη σεβασμό της δημοσιογραφικής δεοντολογίας στις βιντεοσκοπημένες συνεντεύξεις απάντησε με ανάρτησή του στο Facebook ο συγγραφέα του βιβλίου, τονίζοντας ότι οι αποκαλύψεις είναι αληθινές και τεκμηριώνονται με αδιάσειστα στοιχεία.
Ολόκληρη η ανάρτηση του Δημήτρη Αλικάκου:
Διάβασα την δεύτερη ανακοίνωση της αρχιγραμματείας του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων, αναφορικά με το βιβλίο μου. Με αίσθημα ευθύνης και σεβασμού απαντώ τα εξής:
1. «Οι όποιες βιντεοσκοπημένες συνεντεύξεις ισχυρίζεται πως έχει στην διάθεσή του έλαβαν χώρα παρανόμως, εν αγνοία των συνομιλητών του, και χωρίς φυσικά την απαραίτητη συγκατάθεσή τους.»
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Οι βιντεοσκοπημένες συνεντεύξεις, εντός και εκτός του Παναγίου Τάφου, έγιναν με σεβασμό στη δημοσιογραφική δεοντολογία, δηλαδή έχοντας πλήρη γνώση της καταγραφής οι συνεντευξιαζόμενοι. Απόδειξη γι’ αυτό, στην επίμαχη ιστορική συνέντευξη του σκευοφύλακα Αρχιεπισκόπου Ισίδωρου -μέρος της οποίας πρόβαλε ο τηλεοπτικός σταθμός Αντ1- φαίνονται καθαρά μπροστά του η κάμερα και το ψηφιακό “κασετόφωνο”, (παραθέτω τη φωτογραφία που το αποδεικνύει). Επιπλέον, ο Ισίδωρος ακούγεται να λέει: «να τα πούμε μπροστά στην κάμερα;». Βιντεοσκόπηση συνέντευξης με φανερή κάμερα, αλλά «χωρίς την απαραίτητη συγκατάθεσή του», δεν μπορεί ποτέ να είναι υποκλοπή.
2. «Τα όσα αναγράφονται στο επίμαχο βιβλίο αποτελούν προϊόν φανταστικών ιστοριών επινόησης του συγγραφέα με προφανή στόχο τον σκανδαλισμό των πιστών και την αποκόμιση οικονομικού οφέλους από τις πωλήσεις του βιβλίου. Η επιλογή κυκλοφορίας του επίμαχου βιβλίου την δεδομένη χρονική συγκυρία, μεσούσης της Αγίας και Μεγάλης Τεσσαροκοστής και οδεύοντας η Εκκλησία μας προς το Άγιον Πάσχα αποδεικνύει πέραν πάσης αμφιβολίας τα βαθύτερα κίνητρα του συγγραφέα και του εκδοτικού οίκου.»
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Τι ακριβώς είναι φανταστική ιστορία; Ότι το Πατριαρχείο απέσυρε τη λέξη θαύμα από την επίσημη ιστοσελίδα του; Αφού την απέσυρε (δείτε το νέο κείμενο https://archive.fo/uCqZ2 και εδώ το παλιό https://archive.li/G1yrJ). Ότι ο Αρχιεπίσκοπος Θεοφάνης κάνει λόγο για «φυσικόν φως που καθαγιάζει η Εκκλησία»; Αφού το είπε. Ότι ο πρώην Αρχιεπίσκοπος Νικηφόρος περιγράφει τον τρόπο που μυήθηκε στο μυστικό και πώς ο ίδιος άναψε την καντήλα το 1985; Αφού το δήλωσε. Ότι ο Αρχιεπίσκοπος Κορνήλιος αποκαλύπτει τι είδε μέσα στον Πανάγιο Τάφο όταν μπήκε ως τοποτηρητής του πατριαρχικού θρόνου, το 2001, για να βγάλει το Άγιο Φως; Ναι, το αποκάλυψε. Ότι ο παλιότερος των φυλάκων του Παναγίου Τάφου δηλώνει ότι βάζει και αυτός κανδήλα σβηστή το πρωί του Μεγάλου Σαββάτου; Ναι, το δήλωσε. Ότι ο Αρχιεπίσκοπος Ισίδωρος παραδέχεται ότι ανάβει και αυτή την κανδήλα ως «ασφαλιστική δικλείδα»; Ναι, το παραδέχθηκε. Δυο είναι τα καντήλια που ανάβει. Εν κατακλείδι, είναι φανταστική ιστορία ότι το Άγιο Φως ανάβει από ανθρώπινο χέρι, πράγμα το οποίο τεκμηριώνεται με αδιάσειστα στοιχεία στο βιβλίο μου «Λύτρωση – Περί του αγίου Φωτός»;
Προς αποφυγή παρεξηγήσεων και αθέμιτης παραπλάνησης των πιστών, οφείλει το σεβαστό Πατριαρχείο να εξηγήσει τι από τα παραπάνω είναι «προϊόν φανταστικών ιστοριών επινόησης του συγγραφέα». Δεν μπορώ να διανοηθώ ότι το Πατριαρχείο, που εξέδωσε την ανακοίνωση, θα μπορούσε να υπονοεί ότι όλοι αυτοί οι ιεράρχες, αυτά που δήλωσαν τα φαντάστηκαν. Σε ότι αφορά το «στόχος είναι η αποκόμιση οικονομικού οφέλους από τις πωλήσεις του βιβλίου», απαντώ:
Μήπως η διαιώνιση ενός ΨΕΜΑΤΟΣ δεν θα έλεγε κάποιος… κακοπροαίρετος ότι έχει ακριβώς αυτόν τον σκοπό; Υπάρχει όμως μια διαφορά: τα ιερά κείμενα των Πατέρων της Εκκλησίας, που στην ανακοίνωσή του επικαλείται το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, κάνουν λόγο για Αλήθεια και Φως και όχι για Ψέμα και Σκοτάδι.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails