23 Μαΐου 2009

Ελλαδιστάν ®

mohammed cartoon Επεισόδια με μουσουλμάνους που διαμαρτύρονται λόγω του ότι ένας αστυνομικός έσκισε το Κοράνι. Λάθος του αστυνομικού. Τους ξέρουμε τι ρατσιστικά κουμάσια είναι και πως αρέσκονται να κυκλοφορούν σαν σερίφηδες στην άγρια δύση. Αν θέλουμε να λεγόμαστε κράτος ανεξάρτητο η ανεξιθρησκία είναι αυτονόητη και ο καθένας έχει δικαίωμα να πιστεύει σε όποιον θεός θέλει ή να μην πιστεύει σε κανένα θεό. Αλλά το όργανο-αστυνόμος δεν έχει κανένα δικαίωμα να προσβάλει αλλά ούτε και να καταστρέφει την περιουσία κανενός. Αν ήθελε ο «κύριος» αστυνομικός να εκφράσει την δυσφορία του για το κοράνι ή για τον ισλαμισμό γενικότερα, θα μπορούσε να το κάνει ως πολίτης και μέσα στα πλαίσια του νόμου στο δικαίωμα γνώμης και άποψης και όχι εν ώρα υπηρεσίας και παράνομα. Αλλά λειτούργησε και αυτός ως φανατικός χριστιανορθόδοξος και όχι ως όργανο μιας ανεξίθρησκης δημοκρατίας.

Αλλά από την άλλη δεν μπορώ να ανεχτώ και τους ταλιμπάν μουσουλμάνους που τα έσπασαν για το κοράνι τους. Μπορούσαν και έχουν δικαίωμα να διαμαρτυρηθούν αλλά όχι κι έτσι. Όχι να κατέβουν να τα σπάσουν για το κοράνι. Το επόμενο που θα κάνουν δηλαδή τι μπορεί να είναι; Να με δέρνουν όποτε ομιλώ για το γελοίο της θρησκείας τους; Την ίδια άποψη θα είχα και αν στην θέση των μουσουλμάνων ήτανε οι χριστιανοί. Ίδιοι ταλιμπαν είναι και αυτοί απλώς ονομάζουν αλλιώς τον… μοναδικό τους. Αυτά όμως είναι αίσχη. Οπωσδήποτε όχι στον θρησκευτικό ρατσισμό αλλά όχι υπέρ του ενός ή του άλλου. Διότι ούτε εγώ έχω το δικαίωμα να πάω σε μια εκκλησία και να σκίσω το ευαγγέλιό τους αλλά δεν θα επιτρέψω να μου αφαιρέσουν το δικαίωμα να αγοράσω όσες καινές διαθήκες θέλω και όσα κοράνια θέλω και να τα κάνω χαρτοπόλεμο. Σιγά δηλαδή μην βάλουμε και λογοκρισία για να μην στεναχωρηθούν οι μουσουλμάνοι και οι χριστιανοί φανατικοί ταλιμπαν.

Από την άλλη κάποιοι φανατικοί ρατσιστές χριστιανοί βρήκαν την ευκαιρία μπας και κάψουν κανα μετανάστη με τις ευλογίες του γιαχβέ. Με λίγα λόγια έχουμε σύγκρουση θρησκειών. Άθλια κατάσταση. Τριτοκοσμική. Σύγκρουση φανατικών μουσουλμάνων με φανατικούς χριστιανούς. «Ήρθαν σε μια χριστιανική χώρα» δήλωσε ο Καρατζαφύρερ. Όχι σε μια ανεξίθρησκη χώρα αλλά σε μια «χριστιανική χώρα». Με λίγα λόγια δεν μας έφταναν οι χριστιανοί ταλιμπάν τώρα θα ‘χουμε και τους μουσουλμάνους να τα σπάνε επειδή τους κυνηγάνε τα όργανα της τάξης του κατηχητικού. Για την ανεξιθρησκία και τ’ ανθρώπινα δικαιώματα ούτε κουβέντα. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί έχουμε τα χάλια που έχουμε...

37 σχόλια:

  1. Οι επόμενες ενέργειες των λαθρομεταναστών, η έρευνα της αστυνομίας για το Κοράνι και μία έκπληξη: η ταυτότητα του φιλήσυχου λαθρομετανάστη που έκανε την καταγγελία! Αυτή την στιγμή ομάδες λαθρομεταναστών μαζί με συμμορίες αναρχικών έχουν καταλάβει χώρους στην ΑΣΟΕΕ και στο Πολυτεχνείο και μπορείτε να καταλάβετε τί σημαίνει αυτό. Την ίδια στιγμή οι έρευνες τις αστυνομίας κρίνουν ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΕΣ τις φήμες για το σκίσιμο του Κορανίου που διέδωσε ο κύριος Κούλογλου και πλήθος ακόμα «προοδευτικών» δημοσιογράφων!

    Όσον αφορά τον Ιρακινό υπήκοο που έκανε την καταγγελία… συνελήφθη μαζί με 2 ιερόδουλες! Ζήτω ο «αντιρατσισμός»!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @αποκλειστικές πληροφορίες, απ' ότι καταλαβαίνω εσύ είσαι ένας άθλιος ρατσιστής. Σε λάθος χώρο ήρθες εδώ. Ξεκουμπίδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @polsemannen, θα προτιμούσα να έχω εγώ ψεγάδια και να ήταν άψογη η δημοκρατία μας. Φευ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τά 'χαμε χύμα, μας ήρθαν και τσουβαλάτα!

    ΥΓ: πώς κάνεις μουτζαχεντίν έναν αγαναχτισμένο με τα έκτροπα χριστιανό; Του υπενθυμίζεις ότι, όπως φέρονται σήμερα στο Ελλαδιστάν οι μουσουλμάνοι, φέρονταν και οι πρώτοι χριστιανοί στην Ελλάδα μετά τον Μεγακώστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Για να αντιληφθούμε πόσο ζώα είναι αυτοί οι Ασιάτες: δεν τούς πείραζε που τούς γαμούσαν στις χώρες τους και ξεσπιτώθηκαν από εκεί (αντί να ξεσηκωθούν εναντίον των πλουτοκρατών τους), δεν τούς πειράζει που συνεχίζουν να τούς γαμούν και στο Ελλαδιστάν, αλλά απέδειξαν ότι η ευθιξία τους εκδηλώνεται μόνο για ό,τι έχει να κάνει με θρησκευτικούς λόγους. Αυτό τούς μάρανε.

    Και κάτι για τους μπάτσους. Αυτή τη φορά που δεν πρόλαβαν να στήσουν τις συνήθεις προβοκάτσιές τους, οι καταστροφές ήσαν πολύ πιο τυφλές και εκτεταμένες από άλλες περιπτώσεις (π.χ. από μια διαδήλωση αναρχοαυτόνομων). Μήπως εδώ υπάρχει σχέση αιτίου και αιτιατού; Μήπως δηλ. παρ' όλη την προβοκάτσια, οι πολιτικώς άγριες διαδηλώσεις είναι πολύ πιο "καθαρές" από ό,τι επιδιώκει η προβοκάτσια να τις συκοφαντήσει; Και μήπως μια κινητοποίηση ενός θρησκευόμενου όχλου δούλων δεν έχει ανάγκη την προβοκάτσια για να δείξει τον πραγματικό της, τυφλό από τον φανατισμό, εαυτό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αγησία, πράγματι τσουβαλάτα. Θρησκευτικές αντιμαχίες μεταξύ χριστιανών και ισλαμιστών στο Ελλαδιστάν του 2009! Την ιστορία που γράφεται λυπάμαι μόνο….
    Είναι αναμενόμενο ο ισλαμισμός να θέλει να επιβάλει τον δικό του μεσαίωνα και ως αναμενόμενο θα πρέπει να αντιμετωπισθεί. Βρίσκονται χίλια χρόνια πίσω από τον χριστιανισμό και χρειάζονται και αυτοί τον μεσαίωνά τους. Αλλά όχι στο δικό μου το κεφάλι. Οι χριστιανοί από την άλλη μην νομίζεις πως έχουν αλλάξει και πολύ τις μεσαιωνικές τους αντιλήψεις. Τα ίδια σκατά είναι ακόμα. Θυμάσαι κάτι ταινίες πρόσφατα κάτι πίνακες ζωγραφικής και πως αντιδρούσε ο χριστεπώνυμος όχλος; Τις ταυτότητες; τα λάβαρα; Ελλαδιστάν φίλτατε, ελλαδιστάν απ' όλες τις απόψεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Διόδοτε, δεν φταίει το ότι είναι Ασιάτες. Φταίει που μεγαλώσανε ως ποίμνιο του Μωάμεθ. Δεν τους πειράζει η πείνα τους η μιζέρια τους που τους έχει το «ελληνικό» κράτος τους πειράζει το κοράνι μην τους προσβάλουν. Για λύπηση είναι αλλά όχι και να τα σπάσουν κιόλας. Αν διαδήλωναν για ασφάλιση, μεροκάματα, ανθρώπινα δικαιώματα, για τα παιδιά τους που δεν τ’ αναγνωρίζει το κράτος κι ας γεννήθηκαν εδώ, κι εγώ μαζί τους είμαι. Να τους συμπαρασταθώ και να διαμαρτυρηθώ μαζί τους. Αλλά όχι για το κωλοκοράνι τους. ΟΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κλείτορα, δεν νομίζω ότι φταίει το ότι έχουν ανατραφεί σαν ποίμνιο του Μωάμεθ. Άλλωστε και πριν τον μωαμεθανισμό, ποίμνιο ήσαν. Ποίμνιο των Περσών βασιλιάδων, που το έστελναν να σφαχτεί κατά εκατομμύρια στην Ελλάδα, ή αλλού. Και δεν είναι τυχαίο που η σημερινή περιοχή εξάπλωσης του μωαμεθανισμού συμπίπτει σχεδόν ακριβώς με τα σύνορα της αρχαίας περσικής αυτοκρατορίας…

    Όσο για το ότι δεν αναγνωρίζονται τα παιδιά τους στην Ελλάδα, αυτό κατά τη γνώμη μου καλώς γίνεται. Δεν μπορείς να είσαι πολίτης ενός οποιουδήποτε πολιτισμού, όταν αποδεδειγμένα δεν μπορείς να τον κατανοήσεις και όταν δεν έχεις συμμετάσχει στην παράδοσή του. Άλλωστε αυτό αποτελεί και γενικότερη ευρωπαϊκή άποψη και πολιτική. Πχ. Στην Ολλανδία, οι έγκυες τουρκάλες υποχρεώνονται, τρεις μήνες πριν γεννήσουν, να πάνε στην Τουρκία (όπου γεννούν με έξοδα του ολλανδικού ασφαλιστικού οργανισμού). Αυτό γίνεται ακριβώς για να μην θεμελιώνουν τα παιδιά τους δικαίωμα αναγνώρισης από το ολλανδικό κράτος.

    Αν τα μουσουλμανάκια αναγνωρίζονταν ως «Έλληνες» (ό,τι κι αν σημαίνει αυτή η ταλαιπωρημένη λέξη) σε μερικές δεκαετίες θα υποχρεωνόσουν να έχεις δύο «επικρατούσες» θρησκείες στην Ελλάδα (αν στο μεταξύ δεν είχαν βγάλει τα μάτια τους μεταξύ τους, ή αν -ακόμα χειρότερα- είχαν συμμαχήσει να ασκούν από κοινού την εξουσία, όπως έκαναν επί τουρκοκρατίας).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. .."ΕΣΕΙΣ" ΧΡΙΣΤΟ ΑΥΤΟΙ ΑΛΛΑΧ ΚΙ ΟΙ ΔΥΟ ΤΟΥΣ ΑΧ ΚΑΙ ΒΑΧ, ΟΙ ΧΑΖΑΡΟΙ ΧΑΛΑΡΔΟΙ ΝΑ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΑΠΟΧΑΥΝΟΜΕΝΟΙ ΒΟΥΡΡΡ ΓΙΑ ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ!!. Π.ΣΞΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. αν -ακόμα χειρότερα- είχαν συμμαχήσει να ασκούν από κοινού την εξουσία, όπως έκαναν επί τουρκοκρατίας

    Τώρα, που το λες, Διόδωρε, μια χαρά πετυχημένο μοντέλο είναι ο δικομματισμός, τόσο στην πολιτική όσο και στη θρησκεία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διόδοτε τι σημασία έχει το όνομα του μεσσία. Είτε μωάμεθ λέγεται είτε βασιλιάς λέγεται είτε χριστός λέγεται η ουσία παραμένει ίδια. Από την στιγμή που οι γενιές γαλουχούνται μεσσιανικά μέλλον για καλύτερο κόσμο δεν υπάρχει.
    Για την αναγνώριση των παιδιών διαφωνώ φίλε. Και την Ολλανδία που την φέρνεις ως παράδειγμα πληρώνει τα έξοδα για να πάει στην πατρίδα της να γεννήσει η Τουρκάλα ή όποια εκ της αλλοδαπής. Συμμετέχει δηλαδή η πολιτεία. Δεν αδιαφορεί. Αυτό είναι το θέμα. Δεν αδιαφορεί! Διότι εδώ υπάρχει πλήρης αδιαφορία. Αρνιά να ήτανε θα τους βάζανε αυξοντα αριθμό, θα τα σφραγίζανε να ξέρουν που γεννήθηκαν και πόσα. Αλλά για τους ανθρώπους… τίποτα. Πλήρης αδιαφορία. Εγώ δεν είπα να έρχονται να γεννάνε εδώ ανεξέλεκτα. Αλλά όταν ο άλλος ζει εδώ χρόνια και γεννάει εδώ ε κάπως πρέπει να υπάρξει συμμετοχή. Κάτι συμβαίνει και η πολιτεία δεν μπορεί να στουθοκαλμηλίζει. Ας πληρώνει έστω τα έξοδα όπως στην Ολλανδία ή ας τους δίνει την ιθαγένεια όπως άλλες χώρες. Το αν θα γεμίσουμε φανατικούς μουσουλμάνους ή χριστιανούς εξαρτάται από την παιδεία που παρέχει η πολιτεία. Αν η παιδεία ήταν ορθολογική τότε ούτε μουσουλμάνους ούτε χριστιανούς θα εκπαίδευε αλλά ανεξίθρησκους πολίτες. Διάβασα ένα ωραίο άρθρο σήμερα στο http://freeinquiry.gr/webfiles/pro.php?id=712 και έχει δίκιο όταν λέει πως «Αντί να είμαστε πρόθυμοι να περιορίσουμε την ελευθερία του λόγου χάριν του υποκριτικού σεβασμού προς την θρησκεία, θα έπρεπε να περιορίσουμε τον σεβασμό προς την θρησκεία χάριν του ελεύθερου λόγου. Αυτό επιτάσσει η αναζήτηση της αλήθειας και της ελευθερίας.» και αυτό μόνο μέσα από τα σχολεία μπορεί να γίνει. Σχολεία που πρέπει να φοιτούν και οι αλλοδαποί. Σκοπός είναι δηλαδή να μην υπάρχει επικρατούσα θρησκεία στην Ελλάδα. Τότε θα ήμασταν Ελλάδα και όχι Ελλαδιστάν όπως τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Διαίρει και βασίλευε πάει το σύτημα Αγησία. Τα γνωστά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kλείτωρ @:
    "Το αν θα γεμίσουμε φανατικούς μουσουλμάνους ή χριστιανούς εξαρτάται από την παιδεία που παρέχει η πολιτεία. Αν η παιδεία ήταν ορθολογική τότε ούτε μουσουλμάνους ούτε χριστιανούς θα εκπαίδευε αλλά ανεξίθρησκους πολίτες."

    Tουλάχιστον ως προς τους μουσουλμάνους διαφωνώ. Κανείς δεν μπορεί να υποχρεωθεί σε ορθολογική παιδεία, η και σε οποιαδήποτε παιδεία. Τόσο οι μουσουλμάνοι όσο και οι χριστιανοί δικαιούνται να έχουν τα δικά τους σχολεία. Και, αν για τους ελληνικής καταγωγής χριστιανούς αυτό είναι κάπως δύσκολο γιατί, αν αλλάξουν τα πράγματα στο δημοσίο σχολείο, "τους πήρε και τους σήκωσε", ωστόσο για τους μουσουλμάνους (που θα προτιμήσουν φυσικά να πηγαίνουν στα δικά τους μειονοτικά σχολεία) ο "εξορθολογισμός" τους είναι μάλλον ανέφικτος. Πολύ απλά προτιμούν να αυτογκετοποιούνται αφού η σχέση τους με τον δυτικό πολιτισμό είναι σχέση γεμάτη συμπλέγματα.

    Η αυτογκετοποίησή τους είναι παγκόσμιο φαινόμενο: π.χ. στην Ολλανδία υπάρχουν μουσουλμάνοι ΤΡΙΤΗΣ γενιάς που δεν έχουν μάθει ακόμα ούτε μια λέξη ολλανδικά. Παρ΄ολη την αποδεδειγμένη καλή θέληση τής εκεί κοινωνίας να τούς εντάξει χωρίς να κάνουν την παραμικρή παραχώρηση σε ζωτικά γι' αυτούς ζητήματα (μιλάμε για μια χώρα τόσο φιλελεύθερη που έχει αναγνωρίσει την υιοθεσία παιδιών από ομοφυλόφιλα ζευγάρια). Άρα, αν δεν αρκούν αυτά που έχει κάνει η Ολλανδία για τους μουσουλμάνους, γιατί να αρκέσει ο απλός εξορθολογισμός της παιδείας;

    Όταν τους βλέπω να αυτομαστιγώνονται δημόσια στον Πειραιά, γιορτάζοντας την βαρβαρική "Ασούρα", όταν σκέφτομαι ότι στο μέλλον αυτός ο "εορτασμός" και οι βαρβαρικές επιδείξεις θρησκευτικού ζηλωτισμού αναμένεται να επεκταθούν και σε άλλα σημεία της Ελλάδας, τότε αναρωτιέμαι, γιατί να τα βάζω μεροληπτικά με τους παπάδες που ηχορυπαίνουν με τις καμπάνες των μαγαζιών τους;
    Τόσο αγώνα κάνουμε για μην βαράνε τις κωλοκαμπάνες τους κυριακάτικα, ή για να μην κλείνουν τους δρόμους με τους κωλοεπιταφίους τους. Τώρα θα πρέπει να τα αναιρέσουμε όλα αυτά, για να είμαστε "ανεξίθρησκοι" με τους μουσουλμάνους και για να μπορούν αυτοί να γιορτάζουν την κωλοασούρα τους;
    Οι μουσουλμάνοι στην Ελλάδα είναι ήδη 700.000. Σε δέκα χρόνια που θα είναι περισσότεροι, ίσως και οι διπλάσιοι, θα επιβάλλονται δια του αριθμού τους. Φαντάζεσαι να είναι και "έλληνες";

    Όσο για την μή θεσμοθετημένη ύπαρξη επικρατούσας θρησκείας, κι εγώ συμφωνώ να μην υφίσταται. Οι θρησκείες όμως όταν επικρατούν στην πράξη βγάζουν ελεύθερα όλο τον φανατισμό τους και δεν έχουν ανάγκη καμίας θεσμοθέτησης στα χαρτιά. Ούτε και μπορεί κανείς να τις αποδυναμώσει με έναν χάρτινο αποχαρακτηρισμό τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Όχι φίλε μου, το «κανείς δεν μπορεί να υποχρεωθεί ορθολογικής παιδείας» που λες είναι της Ολλανδική σχολής. Εγώ είμαι της Ελληνικής όπου η παιδεία είναι ορθολογική και υποχρεωτική και όποιος θέλει κάτι παραπάνω στο σπίτι του ότι γουστάρει. Ας πάρει τον χότζα δάσκαλο να τους μαθαίνει το κοράνι ή το ευαγγέλιο δικό του πρόβλημα. Αλλά στο υποχρεωτικό δημόσιο σχολείο αυτά εκλείπουν και ο μαθητής έχει άποψη και εικόνα για όλα. Και αν θέλουν να έχουν τα δικά τους σχολεία θα πρέπει να έχουν άδεια από την πολιτεία οπότε πάλι το πρόβλημα στην πολιτεία μεταφέρεται φυσιολογικώς.
    Σε μια τέτοια πολιτεία ασούρα και νεκρολείψανα δεν είναι επιθυμητά διότι ναι μεν ο μουσουλμάνος θα ζει εδώ αλλά θα διδάσκεται κι εδώ. Είναι θέμα να εξαφανιστούν οι θρησκείες και είναι θέμα τη πολιτείας οπότε σαφώς όπως καλά γνωρίζεις πως έχω την ίδια απέχθεια για τον μουσουλμανισμό όπως και για τον χριστιανισμό, σου ξαναλέω είναι θέμα παιδείας. Θρησκευτικά κάνουν και αυτοί στο σχολείο τους όπως και οι δικοί μας εδώ.
    Λες πως «Οι θρησκείες όμως όταν επικρατούν στην πράξη βγάζουν ελεύθερα όλο τον φανατισμό τους και δεν έχουν ανάγκη καμίας θεσμοθέτησης στα χαρτιά» το ίδιο κάνει και ο φασισμός άρα με τον ίδιο τρόπο δεν πρέπει να αντιμετωπισθούν; Όπως αρνητικά διδάσκεται ο φασισμός στα σχολεία έτσι θα έπρεπε να διδάσκονται και οι θρησκείες και τότε δεν θα είχαμε πρόβλημα με μουσουλμάνους διότι απλά δεν θα υπήρχαν πλειοψηφικά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Kλείτωρ @:
    "Και αν θέλουν να έχουν τα δικά τους σχολεία θα πρέπει να έχουν άδεια από την πολιτεία οπότε πάλι το πρόβλημα στην πολιτεία μεταφέρεται φυσιολογικώς."

    Έχουν δικαίωμα να έχουν δικά τους σχολεία (όπως έχουν παντού οι μειονότητες)και να διδάσκονται ό,τι σκοταδισμό τραβάει η βαρβαρική κουλτούρα τους. Και η πολιτεία έχει υποχρέωση (και μάλιστα βάσει της ευρωπαϊκής νομοθεσίας) να τους δώσει άδειες, επιβάλλοντας μόνο κάποιες προδιαγραφές πιστοποίησης και ισοτιμίας ως προς τους εκδιδόμενους τίτλους σπουδών.

    Είναι θέμα χρόνου το πότε θα απαιτήσουν να έχουν τα δικά τους σχολεία. Και τότε το ρωμαίικο κρατίδιο δεν θα μπορεί να τους δουλεύει, όπως κάνει με τα τζαμιά (όπου τους λέει: "έχετε ήδη λατρευτικούς χώρους, π.χ. υπόγεια πολυκατοικιών, όπου τελείτε ακωλύτως τα της λατρείας σας"). Θα αναγκαστεί να τους αναγνωρίσει τα σχολεία τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. η ΕΕ όπως λες κι εσύ θέτει τις προϋποθέσεις και ανάμεσα σε αυτές είναι η αποφυγή διδασκαλιών ιερών πολέμων και άλλων τέτοιων αηδιαστικών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ναι, η Ε.Ε. θέτει ως προϋπόθεση την αποφυγή διδασκαλιών ιερών πολέμων. Αλλά, τί θα κάνουμε με την γενικότερη στάση των μουσουλμάνων απέναντι στον πολιτισμό που τους ταϊζει (διαγενεακή άρνηση των μουσουλμάνων να κατανοήσουν τον δυτικό πολιτισμό); Τί θα κάνουμε με εμετικές βαρβαρότητες τύπου Ασούρας; Σε αυτό το θέμα η Ε.Ε. έχει αποτύχει παταγωδώς.

    Νομίζω ότι η καλύτερη λύση είναι να απελαθούν. Ας πάνε στις χώρες που τους "εξήγαγαν" στην Ελλάδα (εξάγοντας ταυτόχρονα ένα εσωτερικό τους κοινωνικό πρόβλημα). Είναι ένας τρόπος -ο μόνος- για να διπλασιαστεί και ο βασικός μισθός στην Ελλάδα. Εξάλλου η εισαγωγή μεταναστών στην Ελλάδα έγινε μόνο και μόνο για να δημιουργηθεί τεχνητά υπερπροσφορά ανειδίκευτης εργασίας και, κατά συνέπεια, μισθολογική στασιμότητα (έως υποβάθμιση) για τον γηγενή πληθυσμό.

    Ξέρεις τι σημαίνει να φύγουν 700.000 μουσουλμάνοι; Αμέσως αμέσως σε επαγγέλματα όπως εργάτης λαχαναγοράς, θα μείνουν μόνο Έλληνες (άντε και λίγοι Αλβανοί) και τα μεροκάματα θα πάνε αμέσως σε λογικά –δηλ. ευρωπαϊκά- πλαίσια, ήτοι 100-150 ευρώ την ημέρα.

    Εχθές άκουγα στην τηλεόραση μια Αιγύπτια μουσουλμάνα, που διαμαρτυρόταν ότι της δίνουν 700 ευρώ και 15 ημέρες ένσημα για 12ωρη ημερήσια εργασία, 25 ημέρες τον μήνα. Αλλά αυτό είναι απλώς ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης. Θα πουν κάποιοι: "αφού οι Ελληνίδες είναι... ψηλομύτες, δεν θα δέχονταν να δουλέψουν με τέτοιες συνθήκες, γι' αυτό εισήχθησαν οι ξένοι χαμάληδες" αλλά, αυτό είναι μια εξήγηση μόνο για τους μαλάκες. Οι Ελληνίδες σαφώς και δεν θα πήγαιναν να δουλέψουν με αυτές τις συνθήκες (και πολύ καλά θα έκαναν) και τότε οι πονηροί εργοδότες θα αναγκάζονταν να τριπλασιάσουν τα μεροκάματα και να παρακαλάνε τους εργαζόμενους. Έτσι είναι πολύ πιθανό ότι μια Ελληνίδα δεν θα το θεωρούσε υποτιμητικό να δουλέψει ως καθαρίστρια αν έπαιρνε όσα και η Τουρκάλα καθαρίστρια στη Γερμανία, δηλ. περίπου 2000 ευρώ. Αλλά η εισαγωγή μεταναστών έσωσε κυριολεκτικά τα αφεντικά της Ελλάδας, αυτούς που αποτελούν τη ραχοκοκκαλιά της λαμογιάς και της φοροδιαφυγής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Επιμένω να διαφωνώ αν και δεν θα λύσουμε μόνοι μας το πρόβλημα, ωστόσο γνώμη μου είναι πως όλοι χωράμε. Η μισή Ελλάδα είναι άδεια από κόσμο. Πολιτική βούληση δεν υπάρχει, αν αυτή υπήρχε τότε υπάρχουν και λύσεις. Το θέλω είναι και μπορώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Tο ότι η μισή Ελλάδα είναι άδεια από κόσμο είναι κάτι σχετικό. Και γιατί δηλ. θα έπρεπε να τη συμπληρώσουμε; Και μάλιστα με αυτόν τον τρόπο; Για να ξαλαφρώσουμε τις πλουτοκρατίες της Μέσης Ανατολής και της Πρόσω Ασίας; Ή για να την κάνουμε χωματερή τριτοκοσμικού εργασιακού δυναμικού; Ή μήπως υπήρξαμε αποικιοκρατική δύναμη και πρέπει με κάποιο τρόπο να ανταποδώσουμε το κακό που κάναμε σε κάποιον φτωχό λαό;

    Ήταν άσχημα που ήμασταν 70 κάτοικοι ανά τετραγωνικό χιλιόμετρο, όπως στη δεκαετία του 1980;
    Ήταν άσχημα που υπήρχαν πολύ λιγότερα παιδιά με πολύ περισσότερες ευκαιρίες για το καθένα;
    Eίναι καλό που ο Έλληνας φορολογήθηκε για να φτιαχτούν παιδικοί σταθμοί, στους οποίους όμως πρέπει να βάλει μέσο για να πάει το παιδί του, ενώ τα παιδιά των μεταναστών που (οι οποίοι λόγω χαμηλομισθίας δεν φορολογήθηκαν ποτέ), έχουν προκλητική προτεραιότητα στην εισαγωγή τους σε παιδικούς σταθμούς;

    Το να υποστηρίζουμε την εισαγωγή μεταναστών στην Ελλάδα ισοδυναμεί με το να συναινούμε στην κυριότερη στρατηγική επιλογή των αφεντικών της νεοελληνικής κοινωνίας. Αυτή ήταν η πολιτική τους βούληση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Διότι η ανάπτυξη η οποιαδήποτε ανάπτυξη χρειάζεται ανθρώπους για να γίνει και η επαρχία έχει ρημάξει άδεια είναι τα χωριά φαντάσματα και τα μοναστήρια καταπατούν την γη. γιατί να μην δοθεί σε μετανάστες με τις οικογένειές τους; Στην τελική ας φορολογηθούν και παραπάνω έως ότου ξεχρεώσουν. Όλοι αυτοί που έρχονται εδώ ως μετανάστες δεν είναι πλούσιοι και οι περισσότεροι μάλλον κυνηγημένοι είναι. Είναι κατ' εμέ και θέμα ανθρωπισμού.
    Δεν μιλάω για εισαγωγή μεταναστών, δεν είναι εμπόρευμα οι άνθρωποι. μιλάω για ελεύθερη διακίνηση των ανθρώπων. Στο τέλος τέλος το οφείλουμε στους μετανάστες παππούδες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν θα ήταν καλύτερα να δώσουν κίνητρα στους πολλούς Αθηναίους που θέλουν να φύγουν από την Αθήνα;
    Έτσι θα αποσυμφορηθούν και κάποιες μεγάλες πόλεις.

    Ως προς τον ανθρωπισμό δεν έχω αντίρρηση αλλά, πιστεύω ότι θα πρέπει να δείχνεται μόνο σε όσους τον αξίζουν. Οι μουσουλμάνοι που έχουν έρθει εδώ δεν είναι κυνηγημένοι αλλά απλώς κάποιοι που δεν τολμούσαν να εξεγερθούν εναντίον των ομοεθνών τους πλουτοκρατών. Είναι φυγάδες και όχι κυνηγημένοι.

    Όσο για τους μετανάστες παππούδες μας, πιστεύω ότι τους οφείλουμε να φτύσουμε την χώρα που τους έδιωξε. Ή να την κάνουμε ξανά φιλόξενη, κατ' αρχήν και πρωτίστως για τα παιδιά της.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Να δώσουν κίνητρα στους Αθηναίους ναι. Και πάλι λίγοι είναι. Ή μήπως θα φύγουν οι περισσότεροι; Είσαι μορφωμένος άνθρωπος και γνωρίζεις πως δεν γίνεται να φύγουν οι Αθηναίοι πλην ελαχίστων, αλλιώς θα καταρρεύσει η χώρα. Δεν μετακινούνται έτσι πέντε εκατομμύρια κόσμος απλώς θα γίνει δημοφιλές το τηλεπαιχνίδι "νεος αγρότης μόνος ψάχνει". Ας μετακινηθούν λοιπόν οι μετανάστες. Βοσκότοπους έχουμε.
    Οι μετανάστες δεν έφυγαν από τις πατρίδες τους επειδή πέρναγαν καλά και όπως εμείς φτύνουμε την πατρίδα που έδιωξε τους παπούδες μας έτσι και αυτοί θα φτύνουν την δική τους. Ήρθαν εδώ για να ζήσουν καλύτερα ας τους δώσουμε αυτό το καλύτερα και κάποια στιγμή θα το επιστρέψουν και αυτοί στις πατρίδες τους όπως το επέστρεψαν οι δικοί μας μετανάστες. Έτσι είναι φίλε μου, γνωρίζεις πως η Ελλάδα χρωστάει στους μετανάστες. Είναι αυτή που τους έχει ανάγκη τώρα και εξαρτιέται. Αυτό έγινε επειδή οι δικοί μας μετανάστες εκεί που πήγαν βρήκαν κάτι καλύτερο και το έφεραν και σε μας με αποτέλεσμα να φτύνουμε σήμερα όλοι μαζί την πατρίδα που δεν μπόρεσε να είναι όπως η δεύτερη ως όφειλε. ήταν το μεταναστευτικό που μας άνοιξε τα μάτια, είδαμε τον κόσμο παρα έξω πως ζει και αφηνιάσαμε. Αλλιώς θα είχαμε ακόμα βασιλιά ή θα ήμασταν σαν την Τουρκία. Αν δεν γίνουμε εμείς το παράδειγμα τότε θα καταλήξουμε σαν εκείνων τις πατρίδες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Κλείτωρ καταρχήν με βρίσκεις σύμφωνο με το ποστ σου.
    Διόδοτε είσαι φαουλ. Καταρχήν για αυτό που αναφέρεις για την Ολλανδία και τις Τουρκάλες έχεις κάποια παραπάνω στοιχεια; Γιατί μου φαίνεται πραγματικά εξωπραγματικό να μπαίνουν 6μηνών έγκυες γυναίκες σε αεροπλάνα ή αυτοκίνητα κα να πηγαίνουν στην Τουρκία να γεννήσουν.
    Γενικά θεωρώ ότι οι μουσουλμάνοι στις ευρωπαϊκές χώρες είναι αρκετά καλά ενταγμένοι στις κοινωνίες. Εξαιρέσεις υπάρχουν αλλά ένα πελύ μεγάλο ποσοστό έχει ενσωματωθεί. Το πρόβλημα είναι ότι ενώ στην Ευρώπη οι μετανάστες είναι συνήθως άνθρωποι μιας κάποιας εξειδίκευσης ή που θέλουν να σπουδάσουν ή να κάνουν μεταπτυχιακές σπουδές στην Ελλάδα δεχόμαστε αυτή τη στιγμή ανθρώπους απο τον μουσουλμανικό κόσμο αμφίβολου εκπαιδευτικού επιπέδου. Και από τη μία κάποιοι τους αντιμετωπίζουν ως αγγέλους (από αριστερά)και κάποιοι άλλοι ως διαβόλους (από δεξιά).
    Είναι όμως απλώς άνθρωποι που μέσω της παιδείας μπορούν να ενταχθουν στην ελληνική κοινωνία. Αλλά εκεί η ελληνική πολιτεία είναι εντελώς αδιάφορη ή μαλλον ανίκανη να έχει κάποιο σχέδιο και πρόγραμμα. Γιατί ενσωμάτωση χωρίς την απόκτηση σύγχρονης γνώσης δεν γίνεται.
    Και θεωρώ ανεπίτρεπτο τουλάχιστον παιδιά που έχουν γεννηθεί στην Ελλάδα και έχουν πάει σχολείο έστω και αν όχι όλες τις τάξεις να μην αποκτούν αυτομάτως την ελληνική ιθαγένεια ή υπηκοότητα.

    Και όσο για τα οικονομικά δεδομένα που αναφέρεις δε νομίζω ότι ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Δηλαδή όταν τη δεκαετία του 50 και του 60 πού δεν υπήρχαν μετανάστες στην Ελλάδα ήταν τα μεροκάματα υψηλά; Ήταν πλούσιοι οι Έλληνες; Μα αυτές τις δεκαετίες οι έλληνες πήγαιναν μετανάστες στη Δύση.
    Ή μήπως στη Γερμανία που δεχονταν εκατοντάδες χιλιάδες μετανάστες αυτές τις δεκαετίες έπεφταν τα μεροκάματα; Απεναντίας αύξαναν.
    Οι μισθοί στην Ελλάδα είναι χαμηλοί για εντελώς διαφορετικούς λόγους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αν είναι δύσκολο να μετακινηθούν οι Αθηναίοι προς την επαρχία, τότε είναι ακόμα πιο δύσκολο να μετακινηθούν οι μετανάστες. Νομίζεις ότι θα τους αφήσουν να φύγουν αυτοί που τους μετέφεραν και τους ξεφόρτωσαν στην Αθήνα; Για να χάσουν τα τζάμπα εργατικά χέρια, που τόσα χρόνια εισήγαγαν;

    Αυτά που λες για τη μετανάστευση πιθανόν να ισχύουν για χώρες όπου η εισαγωγή μεταναστών είχε λόγο ύπαρξης (π.χ. στην προπολεμική Αμερική, στην κατεστραμμένη από τον πόλεμο Γερμανία, στην αχανή Αυστραλία κλπ.).
    Στην Ελλάδα η υπόθεση «εισαγωγή μεταναστών» είναι μια από τις μεγαλύτερες κομπίνες που στήθηκαν εις βάρος του ελληνικού λαού. Είναι άλλο ένα μεγάλο κόλπο, παρόμοιο με αυτό του χρηματιστηρίου, του Βατοπεδίου κλπ. αλλά, πολύ πιο εκτεταμένο, οργανωμένο και μακροπρόθεσμο. Πρέπει να συναινέσουμε σε αυτό;

    Και ειδικά οι μουσουλμάνοι μετανάστες ποτέ δεν λειτούργησαν ως θετικό παράδειγμα για τις πατρίδες τους, αφού αυτές εξακολουθούν να ζουν στον μεσαίωνα. Π.χ. το Πακιστάν δεν δέχεται την παραμικρή θετική πολιτισμική επιρροή από τα εκατομμύρια των μεταναστών που έχει εξάγει σε όλη τη Δύση, αφού οι μετανάστες αυτοί έχουν εμφανές πρόβλημα στο να κατανοήσουν τον δυτικό πολιτισμό (κάτι που αποδεικνύεται και από την μεσαιωνική θρησκευόμενη ευθιξία τους) και να μεταφέρουν κάποια από τα θετικά του στην χώρα προέλευσής τους.
    Αντίθετα με τους Έλληνες μετανάστες, οι οποίοι έφεραν έναν αέρα ανανέωσης στην Ελλάδα (όπως λες, μας άνοιξαν τα μάτια σε πολλά ζητήματα), οι Πακιστανοί μετανάστες ισχυροποιούν τον μεσαίωνα που υπάρχει στις χώρες τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ε όχι και δυσκολότερο να μετακινηθούν οι άστεγοι μετανάστες από τους βολεμένους Αθηναίους! Δεν νομίζω. Οι μετανάστες θα πάνε όπου έχει δουλειά. Ας τους δώσουμε δουλειά λοιπόν να ζωντανέψει η επαρχία.

    Το ότι κάποιοι δεν θα θέλουν κάτι τετοιο είναι γνωστό. στο χέρι μας είναι κάποια στιγμή επιτέλους να πάψουν να αποφασίζουν αυτοί οι κάποιοι για το συμφέρον τους και να δούμε όλοι μαζί το συμφέρον της χώρας. Αλλιώς θα παραμείνει ένα οργανωμένο από κάποιους έγκλημα.

    Το Πακιστάν μπορεί ακόμα να είναι σε μαυρα χάλια αλλά δεν είναι στα χάλια που ήταν και αυτό οφείλεται στους μετανάστες του. Έχω φίλους κι εδώ κι εκεί έχω πάει εχω ζήσει μαζί τους στην πατρίδα τους και μπορώ να ξέρω από πρώτο χέρι τι σκέφτονται και τι θέλουν. Σε διαβεβαιώνω πως επιδή ακριβώς έχουν πλέον μέτρο σύγκρισης θέλουν κάτι καλύτερο μόνο που οι ίδιοι πάλι "κάποιοι" δεν τους αφήνουν. Δια της βίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πάρη, τώρα μόλις σε είδα. Θα σου απαντήσω σε δύο δόσεις γιατί μάλλον δεν χωράνε σε μια αυτά που θέλω να πώ.

    Δεν έχω στοιχεία για τις έγκυες τουρκάλες που υποχρεώνονται να εγκατελείψουν στον 6ο μήνα την Ολλανδία για να γεννήσουν στην Τουρκία. Το μόνο στοιχείο που έχω είναι ότι υπήρξα μετανάστης στη συγκεκριμένη χώρα προ δεκαετίας και είδα κάποια πράγματα που μου έκαναν εντύπωση.

    Στην Ολλανδία και στη Γερμανία (όπου γνωρίζω από πρώτο χέρι) οι μουσουλμάνοι είναι στην κοσμάρα τους. Πολλοί αρνούνται ακόμα και να μάθουν την ντόπια γλώσσα. Ελάχιστοι προχωρούν πέραν της υποχρεωτικής εκπαίδευσης, παρ’ολο που τους παρέχονται όλες οι δυνατότητες. Εξ’ όσων γνωρίζω, η μόνη χώρα όπου κάποιοι -ελάχιστοι σε ποσοστό- μουσουλμάνοι που έχουν καταφέρει να προσαρμοστούν και να πάνε ακόμα και σε πανεπιστήμιο, είναι η Αγγλία (αλλά αυτό ίσως οφείλεται στην μακραίωνη επαφή της Αγγλίας με τον μουσουλμανικό κόσμο).

    Όσο για την δυνατότητα της παιδείας να βοηθήσει τους μετανάστες να προσαρμοστούν, επιμένω ότι αποτελεί μια χίμαιρα. Η ευρωπαϊκή παιδεία είναι το βασικότερο συστατικό στοιχείο του ευρωπαϊκού πολιτισμού, τον οποίο οι μουσουλμάνοι μετανάστες αρνούνται να παραδεχτούν και να κατανοήσουν. Αν πας να τους «προσαρμόσεις» με την παιδεία έχεις χάσει το παιχνίδι από την αρχή.

    Θεωρώ ότι τα παιδιά των μεταναστών μουσουλμάνων ορθώς δεν δικαιούνται να αποκτήσουν την ελληνική υπηκοότητα. Όπως είπα πιο πάνω στον Κλείτορα, δεν στέκει να είσαι πολίτης μιας χώρας τής οποίας αρνείσαι να κατανοήσεις τον –όποιο- πολιτισμό της. Επιπλέον δεν μπορείς να έχεις λόγο και άποψη για τα πράγματα μιας χώρας στην οποία απλώς σε έβγαλε το κύμα και της οποίας τον πολιτισμό και την κουλτούρα αρνείσαι και σνομπάρεις (είναι γνωστό ότι οι μουσουλμάνοι θεωρούν πουτάνες τις Ελληνίδες, μόνο και μόνο λόγω τού ότι φοράνε μπικίνι – να αναφέρω επίσης ότι μια φορά που βρέθηκα σε σπίτι γνωστού μου Πακιστανού που είναι δέκα χρόνια στην Ελλάδα, πήγα να δώσω το χέρι μου στη γυναίκα του, η οποία πισωπάτησε σοκαρισμένη…).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Όσο για τα οικονομικά δεδομένα που αναφέρω, δεν είναι δικά μου αλλά μπορείς να τα βρεις τόσο στα «επίσημα» οικονομικά περιοδικά, όσο και σε εφημερίδες της άκρας αριστεράς (οι οποίες μάλιστα στο ζήτημα της μετανάστευσης επικαλούνται και τον ίδιο τον Μάρξ: ««Ο σκοπός αυτής της εισαγωγής εργατών είναι ο ίδιος με την εισαγωγή Ινδών κούληδων στη Τζαμάικα, δηλαδή η διατήρηση της δουλείας» -από το άρθρο του Μαρξ "Μια προειδοποίηση" του 1866).
    Η εισαγωγή μεταναστών στην Ελλάδα δεν έχει καμία σχέση με την μεσοπολεμική και μεταπολεμική μετανάστευση προς τις ΗΠΑ, την Αυστραλία, ή την Γερμανία, όπου έχουμε να κάνουμε με μια «δομική» μετανάστευση. Η εισαγωγή μεταναστών στην Ελλάδα έγινε χωρίς κανέναν αναπτυξιακό λόγο και θυμίζει τις μεταναστεύσεις τής ΠΚΣ (Πρωταρχικής Καπιταλιστικής Συσσώρευσης) την οποία ανέλυσε και ο Μαρξ στην εποχή του.
    Δεν υπήρξε ποτέ έλλειψη εργατικών χεριών στην Ελλάδα. Επομένως δεν υπήρχε ποτέ κανείς αναπτυξιακός λόγος να εισαχθούν μετανάστες. Ο λόγος είναι αυτός που αναφέρει απλά και σταράτα ο Μαρξ: η διατήρηση της δουλείας στην Ελλάδα. Π.χ. οι μισθοί στις δεκαετίες του 50 και του 60 στην Ελλάδα χωρίς να είναι υψηλοί ήσαν αρκετά αξιοπρεπείς, αφού η χώρα βρισκόταν σε φάση ανάπτυξης (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό): με έναν «μίζερο» μισθό δημοσίου υπαλλήλου ζούσε μια οικογένεια (χωρίς να χρειάζεται να δουλεύει η σύζυγος), αγόραζαν σπίτι, αυτοκίνητο, έχτιζαν εξοχικό, πήγαιναν έναν μήνα διακοπές, έβαζαν και στο ταμιευτήριο. Αργότερα η… δικτατορία τριπλασίασε εν μια νυκτί το εθνικό βασικό ημερομίσθιο από τις 35 στις 95 δραχμές (γι’ αυτό η χούντα είχε τέτοια λαϊκή συναίνεση). Η αύξηση αυτή ώθησε προς τα πάνω και όλο το υπόλοιπο μισθολόγιο. Η κατάσταση αυτή διήρκεσε μέχρι τα τέλη της δεκαετίας του 1980. Αλλά από τα μέσα της δεκαετίας του 80, είχε αρχίσει να χτυπάει το καμπανάκι του δημογραφικού (επειδή οι Έλληνες δεν γεννοβολούσαν πλέον όπως παλιά αλλά, έκαναν μόνο ένα ή δύο παιδιά, όπως άλλωστε και όλοι οι δυτικοί λαοί). Ανεμένετο μείωση του πληθυσμού στα 7,5 εκ. μέχρι την πρώτη δεκαετία του 21ου αιώνα (κάτι, που σε ό,τι αφορά τους γηγενείς, έχει επαληθευτεί). Αυτό σήμαινε μείωση (προσοχή: όχι έλλειψη) της προσφοράς εργατικών χεριών, ενδεχόμενο που η Ελλάδα αντιμετώπιζε για πρώτη φορά στην ιστορία της (μέχρι τότε είχε αντιμετωίσει μόνο πλέονασμα) και το οποίο σήμαινε ουσιαστικά την επικείμενη είσοδό της στο club των χωρών με υψηλό βιοτικό επίπεδο. Εκεί ακριβώς δρομολογείται και η μαζική εισαγωγή μεταναστών: φτηνά εργατικά χέρια, που θα αύξαναν τεχνητά την προσφορά εργασίας και θα κρατούσαν στάσιμο τον εθνικό βασικό μισθό (και κατά συνέπεια όλο το μισθολόγιο) και –παράπλευρη ωφέλεια- θα γέμιζαν με τις ασφαλιστικές εισφορές τους τα ληστευθέντα και καταχρασθέντα (από το ΠΑΣΟΚ) ασφαλιστικά ταμεία (βέβαια το ασφαλιστικό δεν λύθηκε γιατί οι μετανάστες δουλεύουν με συνθήκες ΠΚΣ δηλ. σαν σκλάβοι).

    Αυτή είναι όλη κι όλη η ιστορία της εισαγωγής μεταναστών στην Ελλάδα. Δεν κομίζω γλαύκα αλλά, αυτή είναι η άποψη όλων των οικονομολόγων (εκτός από αυτούς που είναι μέλη κομμάτων και υποχρεώνονται να συμμορφωθούν με την κομματική γραμμή που, όπως σωστά ανέφερες, θέλει τους μετανάστες «κάποιοι (να) τους αντιμετωπίζουν ως αγγέλους (από αριστερά)και κάποιοι άλλοι ως διαβόλους (από δεξιά)».

    Το ερώτημα είναι: συναινούμε, ή όχι σε αυτήν την κατάσταση;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κλείτωρ @ :
    "ε όχι και δυσκολότερο να μετακινηθούν οι άστεγοι μετανάστες από τους βολεμένους Αθηναίους! Δεν νομίζω. Οι μετανάστες θα πάνε όπου έχει δουλειά. Ας τους δώσουμε δουλειά λοιπόν να ζωντανέψει η επαρχία."

    Όχι και βολεμένοι οι εκατοντάδες χιλιάδες χαμηλόμισθοι, ή άνεργοι, ή άτεκνοι (λόγω εργασιακής απαξίωσής τους) Αθηναίοι. Ας τους δοθεί λοιπόν ευκαιρία να επιστρέψουν στην επαρχία (από όπου τόσο βίαια είχαν εκδιωχθεί οι παππούδες τους για να γίνουν εργάτες της "βιομηχανικής επανάστασης" του "εθνάρχη" Καραμανλή).
    Αν με άφηναν θα επέστρεφα κι εγώ στα μέρη μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ας κάνουμε μια σύνοψη για να δούμε που συμφωνούμε και που διαφωνούμε. Συμφωνούμε λοιπόν πως οι μετανάστες βρέθηκαν εδώ για να υπηρετήσουν ως δούλοι το σύστημα. Συμφωνούμε πως αυτό είναι τουλάχιστον ανήθικο και αναξιοπρεπές. Συμφωνούμε πως πρέπει να βρεθεί λύση διότι υπάρχει πρόβλημα.
    Διαφωνούμε στο ποια είναι αυτή η λύση. Εγώ προτείνω την ενσωμάτωσή τους στην κοινωνία (εις βάρος των αφεντικών και του συστήματός τους) κι εσύ την απέλασή τους. Σωστά μέχρι εδώ;
    Λοιπόν στην ΕΕ δεν υπάρχει τόσο μεγάλο πρόβλημα όσο εδώ. Σαφώς δεν είναι εκεί τέλεια τα πράγματα και χρειάζονται διορθώσεις αλλά οπωσδήποτε δεν είμαστε στα ίδια χάλια. Είναι δε γεγονός αναμφισβήτητο πως γενικά ζουν πολλά εκατομμύρια μεταναστών στην Ευρώπη χωρίς ιδιαίτερα προβλήματα και χωρίς να είναι στην ανυπαρξία όπως εδώ που στρουθοκαμηλίζουμε. Ας φτάσουμε λοιπόν στο επίπεδο της ΕΕ ένωσης και στο θέμα της μετανάστευσης και τότε πάμε και παραπέρα. Πάντως επαναλαμβάνω πως κατά την γνώμη μου η απέλαση δεν είναι λύση. Και μην μου λες σε παρακαλώ πως δεν είμαστε οι Έλληνες σε καλύτερη θέση από τους μετανάστες. Εντάξει ναι θέλουμε καλύτερα αλλά δεν ζούμε σαν τα ζώα μέσα στις τρώγλες ανά 20-50. Έχουμε οικογένειες έχουμε τις δουλειές μας κλπ, καμία σύγκριση επί τούτου δεν γίνεται. Είναι εντελώς ανόμοιες οι θέσεις μας. Κι εγώ θα έφευγα αν με άφηναν αλλά δεν θα πήγαινα στα τυφλά να ξεκινήσω από το μηδέν και αυτό ακριβώς είναι που απαιτούμε από την πολιτεία όσοι θέλουμε να φύγουμε από την μεγάπολη. Αλλιώς αν είναι να φύγουμε χωρίς καμιά υποδομή δεν μας το απαγορεύει κανείς. Πάω στην καλύβα και μένω.
    ΥΣ όσο για τα μεροκάματα που λες πως ήταν καλύτερα πριν την μετανάστευση…. 3,60
    Και μην ξεχνάς πως η χούντα έφερε τους πρώτους πακιστανούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Εκεί που διαφωνούμε δεν είναι στη λύση του προβλήματος. Αλλά στο ποιό είναι το πρόβλημα.
    Εσύ δέχεσαι την εισαγωγή μεταναστών σαν κάτι αυτονόητο και τετελεσμένο. Και θεωρείς ότι το πρόβλημα ξεκινά μετά την εισαγωγή μεταναστών.
    Εγώ θεωρώ ότι το πρόβλημα είναι η ίδια η εισαγωγή μεταναστών.

    Όσο για τις συγκρίσεις που κάνεις με την Ε.Ε., δεν συγκρίνεις το θεμελιώδες: για ποιό λόγο εισήχθησαν μετανάστες στις υπόλοιπες χώρες της Ε.Ε. και για ποιό λόγο εισήχθησαν εδώ. Οι λόγοι είναι τελείως διαφορετικοί. Στην ΒΔ. Ευρώπη εισήχθησαν μετανάστες για να καλύψουν κενά λόγω έλλειψης εργατικών χεριών. Στην Ελλάδα εισήχθησαν για να υποβαθμίσουν και να απαξιώσουν τον λαό της. Αν διαφωνείς με αυτό πες μου σε παρακαλώ για ποιόν λόγο πιστεύεις ότι έφεραν εδώ τόσους μετανάστες και ποιές ανάγκες ήθελαν να καλύψουν;

    Κλείτωρ @:
    "Και μην μου λες σε παρακαλώ πως δεν είμαστε οι Έλληνες σε καλύτερη θέση από τους μετανάστες. Εντάξει ναι θέλουμε καλύτερα αλλά δεν ζούμε σαν τα ζώα μέσα στις τρώγλες ανά 20-50"

    Περίμενε λίγα χρόνια. Και πες μου ειλικρινά τί πιστεύεις; Θα υπάρξει ή όχι "σύγκλιση" των βιοτικών επιπέδων ανάμεσα σε Έλληνες και μετανάστες; Και προς ποιά κατεύθυνση; Προς τα πάνω, ή προς τα κάτω;
    Για μένα πάντως έχει ήδη φανεί πού πάει (δηλ, πού το πάνε) το πράγμα.

    ΥΓ. Η χούντα έφερε όντως τους πρώτους -λίγες εκατοντάδες- Πακιστανούς. Αυτό έγινε όμως στα πλαίσια διακρατικής συμφωνίας (και όχι "μπάτε σκύλοι αλέστε"). Και το κυριότερο: το πράγμα σταμάτησε εκεί. Προσωπικά δεν έχω πρόβλημα να εισάγουν όσους μετανάστες θέλουν, υπό την προϋπόθεση όμως, ότι θα με πείσουν για την αναγκαιότητά τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. μα δεν γίνεται να σταματίσεις τις μετακινήσεις των ανθρώπων. Από τότε που ήταν μαϊμούδες ακόμα μετακινούνταν προς τόπους όπου θα περνούσαν καλλίτερα πως θα σταματήσει τώρα; ΕΣΣΔ θα γίνουμε;
    Τους μετανάστες τους έφεραν εδώ για να ξεδιαλέγει η ΕΕ και να παίρνει τους καλύτερους. Τόπος διαλογής είμαστε αλλά αυτό ακριβώς είναι που πρέπει να πάψει. Να θέλουν εδώ να μείνουν οι καλύτεροι και οι χειρότεροι να φεύγουν για τις άλλες χώρες. Αντίστροφα δηλαδή απ' ότι συμβαίνει. Κατα τ' άλλα θα περιμένω λίγα ακόμα χρόνια οκ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. η χούντα δεν έφερε λίγες εκατοντάδες αλλά λίγες δεκάδες χιλιάδες. Τους έφερε για να ξεδιαλέγει η αμερική τότε και η αγγλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Κλείτωρ @:
    "μα δεν γίνεται να σταματίσεις τις μετακινήσεις των ανθρώπων. Από τότε που ήταν μαϊμούδες ακόμα μετακινούνταν προς τόπους όπου θα περνούσαν καλλίτερα πως θα σταματήσει τώρα; ΕΣΣΔ θα γίνουμε;"

    Άλλο πράγμα η ελευθερία της μετακίνησης και άλλο η ελευθερία της εγκατάστασης.

    Όσο για το ότι η Ελλάδα είναι τόπος διαλογής μεταναστών, είναι κάτι που δεν το δέχομαι, αφού θεωρώ ότι οι αιτίες εισαγωγής μεταναστών στη χώρα, προέρχονται εξ' ολοκλήρου από τις στρατηγικές επιλογές των αφεντικών της νεοελλάδας (και όχι της Ε.Ε.).
    Αλλά ακόμα κι αν "παίζει" αυτό το σενάριο που λές, και πάλι το μόνο που αποδεικνύεται είναι το ότι η Ελλάδα η ίδια δεν έχει ανάγκη να εισάγει μετανάστες. Απλώς, σύμφωνα με ό,τι είπες, το κάνει για άλλους λόγους. Επομένως, να ένας λόγος παραπάνω για να απαγορευθεί η εισαγωγή μεταναστών και να απελαθούν όσοι βρίσκονται ήδη εδώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. όχι δεν είναι άλλο πράγμα η ελευθερία μετακίνησης και άλλο η της εγκατάστασης. Τό ίδιο είναι διότι δεν μπορούν όλοι να έχουν τον τρόπο των τσιγγάνων ή των περιηγητών ούτε μετακινούνται όλοι επειδή έτσι τους αρέσει. Η ανάγκη μετακινεί τους πληθυσμούς και τους μετακινούσε ανέκαθεν.

    Δεν τίθεται θέμα αποκλειστικής πολιτικής απόφασης της ελλάδας. Ποτέ η Ελλάδα απο την ίδρυσή της έως σήμερα δεν πήρε πολιτική πρωτοβουλία χωρίς την έγκριση των... ιδρυτών της.
    Η μεταναστευση των πληθυσμών συμβαίνει κατά φύση (όλα στην φύση μεταναστεύουν ακόμα και τα δέντρα δηλαδή πάνε παραπέρα μέχρι και οι βράχοι ακόμα και οι ήπειροι κινούνται γι αλλού) και η ΕΕ ορθώς γνωρίζει πως δεν μπορεί να το αποφύγει οπότε και προτιμά να έχει μια χώρα μια αυλή για να τους ξεδιαλέγει πριν μπούν στα ενδότερα. Ε αυτή η αυλή είναι η Ελλάδα. Βοηθάει και η γεωγραφία σε αυτό.
    Μια χώρα, μια οικονομία έχει πάντα ανάγκη ανθρώπων για να αναπτυχθεί όσο περισσότεροι άνθρωποι τόσο μεγαλύτερη ανάπτυξη. Δεν υπάρχει πουθενά το αντίθετο και όποιος το έχει επιχειρήσει (το αντίθετο) απλά χαντακώθηκε ή κατέληξε σε ολοκληρωτικό καθεστώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Συμφωνώ μέχρι κεραίας, αγαπητέ φίλε. Μόνο που εγώ -όπως θα διάβασες στο αντίστοιχο ποστ μου- το περιόρισα ακόμα περισσότερο το πράγμα: κατά τη γνώμη μου όχι μόνο ο προσδιορισμός « χριστιανική» δεν ήτανε ενδεδειγμένος, αλλά στην πραγματικότητα ούτε καν το «ανεξίθρησκη» που -μεγαλόψυχα, η αλήθεια- πρότεινες! Κατά την άποψή μου, από τη στιγμή που τα αδικήματα που διέπραξαν οι λαθρομετανάστες ΔΕΝ συνιστούσαν προσβολή θρησκείας (τής χριστιανικής ή οποιασδήποτε άλλης), αλλά αποκλειστικά και μόνο παραβίαση των νόμων τού κράτους, δεν υπήρχε κανένας απολύτως λόγος να συνδεθεί το ζήτημα με οποιασδήποτε μορφής θρησκευτική παράμετρο - ούτε καν με την έννοια τής ανεξιθρησκείας! Διότι η μεν πρώτη διατύπωση αφήνει να εννοηθεί ότι στη χριστιανική χώρα που λέγεται Ελλάδα (ή Ελλαδιστάν, όπως λες), στα ήθη και τα έθιμα που θα πρέπει να σέβονται οι αλλόθρησκοι μετανάστες, συγκαταλέγεται μεταξύ άλλων και η βεβήλωση ιερών θρησκευτικών τους συμβόλων, ενώ η δεύτερη διατύπωση που αντιπρότεινες εσύ, επιτρέπει να υφέρπει η εντύπωση ότι τα αδικήματα που διέπραξαν οι Μουσουλμάνοι μετά το επεισόδιο με τον αστυνομικό και οι αντιδράσεις που αυτά προκάλεσαν στη συνέχεια, όντως έπρεπε να κριθούν με θρησκευτικά κριτήρια, και όχι υπό το πρίσμα τού Νόμου. Και βέβαια μπορεί μεν η αφορμή όντως να ήταν θρησκευτικής φύσεως, όλα τα υπόλοιπα όμως είχαν να κάνουν αποκλειστικά και μόνο με την έννομη τάξη. Για αυτήν ακριβώς τη διασάλευση τής τάξης έπρεπε λοιπόν να είχε εγκαλέσει τους διαδηλωτές ο Καρατζαφέρης, και όχι για τα άλλα που ατυχώς είπε. Έτσι λοιπόν η μοναδική διατύπωση που με τα συγκεκριμένα συμφραζόμενα θα μπορούσα να είχα δεχτεί, θα ήταν: «Ήρθανε απρόσκλητοι σε μία δημοκρατική ευνομούμενη χώρα.». Οτιδήποτε διαφορετικό με βρίσκει ριζικά διαφωνούντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. πράγματι Κώστα ώρες ώρες με πιάνει μια μεγαλοψυχία περίεργη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails