4 Σεπτεμβρίου 2010

το νου μας στα παιδιά μας!

Η «Σύνοδος των Εφήβων» είναι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα που απευθύνεται σε αγόρια και κορίτσια που φοιτούν στην Α’ και Β’ τάξη όλων των ενιαίων λυκείων και τεχνικών και επαγγελματικών εκπαιδευτηρίων (ΤΕΕ και ΕΠΑΛ) καθώς και των Εσπερινών λυκείων της πατρίδας μας. 

Η χριστιανική εκκλησία του ελλαδιστάν επιχειρεί να νομιμοποιήσει τον προσηλυτισμό στα σχολεία. Επιχειρεί προσηλυτιστική επέλαση στις σχολικές αίθουσες. Προσέξτε όλοι τα παιδιά σας έχετε το νου σας ποιός τα πλησιάζει και για ποιόν λόγο και που. Τα έσοδα από τα παγκάρια μειώθηκαν πολύ, τα μοναστήρια άδειασαν από καλόγερους και καλόγριες, οι παπαδοσχολές έμειναν χωρίς μαθητές, τα κατηχητικά παραπαίουν έρημα από παιδιά και η κυβέρνηση του GAP παραχωρεί παιδεία φιλανθρωπία και υγεία στην ανώνυμη επιχείρηση της εκκλησίας του ελλαδιστάν.

Κατήχηcιc αλά δημοκρατικά {http://ellinaki.blogspot.com/2010/09/cc.html}

Η σχέση του μέσου Έλληνα με τους θεσμούς του Κράτους δεν είναι και από τις καλύτερες. Για την ακρίβεια, η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων αγνοεί τις κοινοβουλευτικές διαδικασίες του πολιτεύματος, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους. Προκειμένου να αντιμετωπισθεί αυτή η άγνοια, έστω και σε εκπαιδευτικό επίπεδο, είχε πρωτοξεκινήσει ο θεσμός της Βουλής των Εφήβων, δανεισμένος από άλλα ευρωπαϊκά κράτη, που στόχο είχε την εξοικείωση νέων ανθρώπων με τις δημοκρατικές διαδικασίες του κοινοβουλίου, αλλά και την ευκαιρία να εκθέσουν τις απόψεις και τους προβληματισμούς τους προς τους «ενήλικες» βουλευτές.

Επί του πρακτέου, βέβαια, το όλο εγχείρημα που συνεχίζει ακάθεκτο κάθε χρονιά για λίγες μέρες, μάλλον ως φαρσοκωμωδία θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, αφού επί της ουσίας, η Βουλή των Εφήβων δεν είναι τίποτα παραπάνω από 300 αριστούχους μαθητές που εκφωνούν τις γραφικές εκθέσεις ιδεών τους, και στο τέλος δέχονται τα χειροκροτήματα των «μεγάλων». Οι δε «μεγάλοι», στη συνέχεια προβαίνουν σε δηλώσεις αυτοκριτικής και κοινωνικού στοχασμού με γραφικές φράσεις όπως «πρέπει να αφουγκραζόμαστε τη νεολαία», και «καλά κάνουν και μας βρίζουν», κλπ, ενώ από την επομένη, η ολομέλεια της κανονικής Βουλής συνεχίζει ακάθεκτα την συμπεριφορά για την οποία επικρίθηκε από τα πιτσιρίκια.
Σε κάθε περίπτωση, όσο στημένος, ανούσιος και γραφικός και αν είναι ο συγκεκριμένος θεσμός, δεν παύει να αποτελεί μία στοιχειώδη επαφή κάποιων εφήβων με τις λειτουργίες του πολιτεύματος επί του πρακτέου. Σίγουρα με κάποιον τρόπο. κάτι είναι και αυτό από την πλήρη απαξίωση.
Την επαφή αυτή με το κοσμικό κράτος, τη δημοκρατία, τα ατομικά δικαιώματα και την ελευθερία λόγου, φαίνεται πως ζήλεψε η εκκλησία. Έτσι για πρώτη φορά φέτος, δημιουργήθηκε η λεγόμενη «Σύνοδος των Εφήβων», που συνεδριάζει 5-10 Σεπτεμβρίου, και για την οποία μπορεί κανείς να διαβάσει τις ανατριχιαστικές λεπτομέρειες εδώ.
Στη συγκεκριμένη σελίδα, αναφέρονται ρητά οι στόχοι και οι λειτουργίες της συγκεκριμένης συνόδου, αλλά και οι τρόποι επιλογής των νεαρών εκπροσώπων. Οι υποψήφιοι καλούνται να γράψουν δοκίμια πάνω σε θέματα που υποτίθεται ότι σχετίζονται με την εκκλησία, όπως η μετανάστευση, η φτώχια, η μοναξιά, η περιθωριοποίηση και ο αποκλεισμός των νέων, η ρύπανση του περιβάλλοντος, κ.α.
Το σκεπτικό, πίσω από αυτή τη «Σύνοδο» είναι απλό και μπορεί να αναλυθεί εύκολα μέσα από την τακτική επίλυσης των εξής προβλημάτων: Πώς θα επιστρέψουμε και πάλι στη νεολαία μετά τις προσεγγίσεις του μακαριστού «σας-πάω»; Πώς θα ανυψώσουμε στα μάτια των νέων τη σημασία των ιερών συνόδων της εκκλησίας μέσω και καλά δημοκρατικών θεσμών; Πώς θα εκσυγχρονίσουμε το κατηχητικό, ώστε να απευθύνεται σε ακόμα μεγαλύτερες ηλικίες; Πώς θα συσφίξουμε ακόμα περισσότερο τις σχέσεις Κράτους-εκκλησίας σε νεαρές συνειδήσεις; Πώς θα αναδείξουμε μία εκκλησία που ασχολείται ολοκληρωτικά με θέματα όπως το περιβάλλον, το πολίτευμα, η κοινωνία και η ψυχολογία; Και φυσικά η απάντηση είναι, μέσω της Συνόδου των Εφήβων.
Η τακτική της προσέγγισης μίας ακραίας, συντηρητικής ιδεολογίας, μέσω μετριοπαθών και δήθεν προοδευτικών διαδικασιών δεν είναι κάτι καινούργιο, ούτε στη χώρα μας, ούτε στην υπόλοιπη Ευρώπη. Η ακροδεξιά, τα τελευταία χρόνια έχει εξοικειωθεί σε τέτοιου είδους προσεγγίσεις, φορώντας δημοκρατικές μάσκες που καλύπτουν φασιστικά πρόσωπα, προσπαθώντας να εντάξει στην ιδεολογία της νέους ανθρώπους που ψάχνουν μία ιδεολογική ταυτότητα. Η εκκλησία, έχει πλέον συνειδητοποιήσει τον αναχρονισμό και τη συντηρητικότητα των ιδεών που εκφράζει, οπότε υιοθετώντας τις προαναφερθείσες συνταγές, επιχειρεί για άλλη μία φορά να εισβάλλει σε νέους ανθρώπους, με παρόμοια πρότυπα.
Στην τελευταία ευρωπαϊκή χώρα που το φως του ευρωπαϊκού Διαφωτισμού φαίνεται ακόμα μακριά σαν ένα κεράκι που σιγοκαίει, όπου έχουν περάσει δυόμισι χιλιάδες χρόνια από την Αθηναϊκή Δημοκρατία και δυόμισι σχεδόν αιώνες από τη Γαλλική Επανάσταση, η εκκλησία έχει το ηθικό ελεύθερο να συνεχίζει τη σκοταδιστική διείσδυσή της σε νέες συνειδήσεις. Και αυτή τη φορά το κάνει με τρόπο υποχθόνιο, χρησιμοποιώντας τους θεσμούς και τα εργαλεία που πολλές φορές στο παρελθόν είχαν εξεγερθεί εναντίον της. Αυτά της δημοκρατίας και της ελευθερίας του λόγου.

6 σχόλια:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=J6zCBigBe5c&feature=related

    Κάποτε θα 'ρθουν να σου πουν
    πως σε πιστεύουν, σ' αγαπούν
    και πώς σε θένε

    Έχε τον νου σου στο παιδί
    κλείσε την πόρτα με κλειδί
    ψέματα λένε

    Κάποτε θα 'ρθουν γνωστικοί
    λογάδες και γραμματικοί
    για να σε πείσουν

    Έχε τον νου σου στο παιδί
    κλείσε την πόρτα με κλειδί
    θα σε πουλήσουν

    Και όταν θα 'ρθουν οι καιροί
    που θα 'χει σβήσει το κερί
    στην καταιγίδα

    Υπερασπίσου το παιδί
    γιατί αν γλιτώσει το παιδί
    υπάρχει ελπίδα

    Ταιριάζει ε? Γνωστό το σύστημα, να ναι καλά αυτός που το βγαλε στην τηλεόραση. Πρώτα εξομολόγηση, μετά εκδρομή σε μοναστήρι και "φιλική συζήτηση" με τον +Γέροντα Παμπόνηρο+ που θα έχει πληροφορηθεί τι εξομολογήθηκε , και να σου ΝΕΟ ΑΙΜΑ για τους βρυκόλακες!!! Τα παιδιά σου σίγουρα δεν κινδυνεύουν, οι συμμαθητές τους όμως? Δεν τα στέλνεις σε αποστολή?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Διακρίνω ένα πανικό?
    "Από τον μητροπολίτη Άνθιμο Αλεξανδρουπόλεως,[...]
    Η πράξη αποτελεί κραυγή αγωνίας μου σε μια κοινωνία που μας έριξε πλέον στο βούρκο της απαξίωσης. Εννοώ την ορθόδοξη ελληνική κοινωνία που δεν μας εκτιμά πια. Συγκεκριμένα, δεν εκτιμά τους επισκόπους, όχι τον «απλό παπά», όπως λέγεται και ξαναλέγεται.
    Δεν το καταλαβαίνουμε ότι το ειδικό μας βάρος έχασε την πυκνότητά του; Θα τολμούσαμε να ρωτήσουμε, τι σημαίνει για τον Έλληνα του σήμερα, ο επίσκοπος ως πνευματικός θεσμός;
    Δεν αισθανόμαστε ότι το πέρασμά μας αφήνει πίσω μας ένα συγκαταβατικό μειδίαμα; "
    Λέει πολλά ενδιαφέροντα
    http://sfrang.blogspot.com/2010/09/blog-post_13.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και μήπως ψάχνουν σανίδα σωτηρίας στα σχολεία?
    «Πλοκάμια προσηλυτισμού, οργανωμένο κύκλωμα,
    το οποίο δρα με συγκεκριμένο τρόπο,
    με στόχο την στρατολόγηση νέων στο μοναχισμό;».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κάτι παίζει με το γκουγκλ. 3η προσπάθεια
    ΜΑΡΤΥΡΙΕΣ

    α' γονιός: «Όταν μου το ανακοίνωσε ο γιος μου του είπα ότι είναι ελεύθερος να κάνει ότι θέλει. Όμως επειδή πιστεύω ότι υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι λειτουργούν με αυτό τον τρόπο, θέλω να πάμε και οι δύο σε ψυχίατρο, να μας εξετάσει και να μας πει τη γνώμη του. Δέχθηκε και πήγαμε. Ο ψυχίατρος του είπε ότι από τις διαπιστώσεις του, δεν είμαι εγώ που έχω εμμονές, αλλά αυτός είναι που δεν έχει καθαρό μυαλό και αυτό γιατί κάποιοι του έχουν καλλιεργήσει την εντύπωση ότι έχει προβλήματα και μάλιστα άλυτα. Συμφωνήσαμε να συνεχίσουμε τις επισκέψεις. Μεσολάβησε όμως συνάντηση του με τον εξομολόγο τους, ο οποίος τον έπεισε ότι δεν έχει ανάγκη να πηγαίνει σε ψυχίατρο και αν νομίζει ότι χρειάζεται κάτι τέτοιο, τα μοναστήρια έχουν τους δικούς τους ψυχολόγους και ψυχιάτρους που μπορεί να επισκεφθεί. Μετά από αυτό, δεν δέχτηκε να πάμε άλλη επίσκεψη», καταλήγει.

    β' γονιός: «Τους κάνουν να στραφούν εναντίον της οικογένειάς τους», αναφέρει άλλος γονιός. «Οι γονείς σου δεν ξέρουν από πνευματική ζωή, τους λένε συνέχεια, δεν μπορούν να σε καταλάβουν. Μη τους λες τίποτα», αναφέρει. Όταν καταφέρουν, όπως υποστηρίζουν, να εμπεδώσουν στον «προσηλυτισμένο», αυτές τις ιδέες, τα πάντα γίνονται πιο εύκολα, αφού ο στόχος εισέρχεται στο τελικό στάδιο.

    γ' γονιός: «Εμείς γνωρίζουμε καλύτερα από τον καθένα πώς ήταν το παιδί μας πριν έρθει σε επαφή με αυτούς τους ανθρώπους και πώς άλλαξε ο τρόπος σκέψης του στην πορεία», επισημαίνει άλλος γονιός.
    ΕΡΩΤΗΣΗ
    Πώς μπορεί σ' ένα ενήλικο άτομο, πολλές φορές με πτυχία πανεπιστημίου, να ασκείται πάνω του έλεγχος εγκεφάλου;
    Οι γονείς ισχυρίζονται ότι, όταν βρεθεί το κατάλληλο άτομο, το οποίο γνωρίζει από τέτοιες μεθόδους, μπορεί να επηρεάσει ένα άτομο, ανεξαρτήτως ηλικίας και μόρφωσης.
    ΑΠΟ http://www.ch-kiatipis.com/Free_thinking.gr/articles_gr/2008/2008-09-21_Fr.Dalitis.htm
    μάλλον απολογητικό σάιτ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. {Και μήπως ψάχνουν σανίδα σωτηρίας στα σχολεία?
    «Πλοκάμια προσηλυτισμού, οργανωμένο κύκλωμα,
    το οποίο δρα με συγκεκριμένο τρόπο,
    με στόχο την στρατολόγηση νέων στο μοναχισμό;».}
    έτσι ακριβώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Έχε τον νου σου στο παιδί

    'Oxι μόνο στα δικά σου, αυτά σίγουρα δεν κινδυνεύουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails