3 Φεβρουαρίου 2008

ΜΙΑ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΦ' ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ

Το παρακάτω γελοίο κείμενο αναρτήθηκε στο φόρουμ “Άλσος” του 12830.

Εκεί σεβόμενος την φιλοξενία, ασχολήθηκα απαντώντας με δυο προτάσεις εκ των οποίων η μία ερωτηματική, αλλά απάντηση δεν πήρα. Δύσκολες βλέπετε οι ερωτήσεις να απαντηθούν όπως δύσκολο και η κριτική σκέψη να γίνει ανεκτή.

Σκέφτηκα λοιπόν μια κι εκεί κλειδώθηκε το θέμα (αφού απαντήσεις δεν υπήρχαν) να το... λεπτολογήσω λίγο εδώ στο blog μου για να φέρω στην επιφάνεια ολόκληρο το μέγεθος της γελοιότητας που το χαρακτηρίζει. Με τον εν λόγω γράφοντα δεν έχω τίποτα ούτε τον γνωρίζω προσωπικά. Ότι γράφω παρακάτω δεν απευθύνονται σε αυτόν αλλά σε όλους όσους “σκέφτονται” με τον ίδιο ανόητο τρόπο.

Αφού λοιπόν ο τύπος έφαγε το πρωινό του κουτόχορτο ήρθε να πει πως αυτό που ενοχλεί είναι η λέξη οργάνωση. Βλέπετε τα ανθρώπινα ζώα έχουν το ελάττωμα να γενικεύουν καταστάσεις που τους βολεύουν και να τις επεκτείνουν σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής. Έτσι λοιπόν και αυτός αφού οργάνωσε την κουζίνα του, το σπίτι του, την δουλειά του, και το συρτάρι του γραφείου του, “σκέφτηκε” πως “να μωρέ αδερφέ μια χαρά είμαι εγώ τώρα οργανωμένος ας οργανώσω λοιπόν και τους άλλους”. “Θα τους οργανώσω πολύ” σκέφτηκε το ζώον, “θα τους οργανώσω εντελώς, θα οργανώσω ακόμα και και τον ιδιωτικό τους βίο εγώ ο οργανωμένος”. Έτσι σκέφτηκε το πρόβατο, ο αμνός του τσοπάνη και γι αυτό μετά μανίας έγινε και μέλος του οργανωμένου ΕΑΡ που έχει ως καταστατική αρχή την... οργάνωση του ιδιωτικού μας βίου. Ούτε ο Μεταξάς ο δικτάτορας δεν είχε τόσο προχωρημένη φασιστική άποψη.

Κατόπιν το... οργανωμένο ζώο τα έβαλε με τον... ανοργάνωτο ΔΑΥΛΟ (αυτό είναι το περιοδικό που αναφέρει) γιατί λέει είναι αλλεργικό στις οργανώσεις. Του στοίχισε του ζώου που κάποιοι δεν θέλουν να οργανωθούν σε στρούγκες και μαντριά. Νομίζει βλέπετε πως κατέχει την μοναδική αλήθεια μόνο που δεν μπορεί να κατανοήσει πόσο ανόργανος είναι ο εγκέφαλός του.

Το καλό είναι στην όλη υπόθεση πως αποδέχεται το δικαίωμα του καθενός να λειτουργεί ως πρόσωπο αλλά ηλιθίως δεν καταλαβαίνει την ελευθερία αυτών των προσώπων να εκφράζονται ελεύθερα. Έτσι φτάνει να δημιουργεί εκφράσεις όπως “οργανωμένοι ιδιώτες” μαθημένος από το πολύ κουτόχορτο να σκέφτεται εντελώς αντιφατικά καλλιεργώντας στον ανόργανο εγκέφαλό του την σχιζοφρένεια σαν αντίδοτο της απέραντης βλακείας που τον δέρνει. Νομίζει.

Αναρωτιέται ο τρώγων κουτόχορτο, τι υπερασπίζονται οι “οργανωμένοι ιδιώτες” και του απαντώ να πάει να ρωτήσει τους συντρόφους του στο ΕΑΡ αφού μόνο εκεί μέσα θα βρεί “οργανωμένους ιδιώτες”. Έξω από το μαντρί ούτε οργανωμένοι υπάρχουν ούτε ιδιώτες οπότε βλακωδώς και πάλι, ρωτάει λάθος ανθρώπους νομίζοντας πως όλοι σκέφτονται και υπάρχουν σαν αυτόν για να βελάζουν... συντροφικά.

Ο άνθρωπος αυτός (κατ' όψιν μόνο άνθρωπος) ακούει την λέξη άτομο-πρόσωπο και τον πιάνει ταραχή. Του είναι αδύνατον να κατανοήσει πως ολόκληρη η ιστορία του ανθρώπινου είδους, του ανθρώπινου πνεύματος, της ανθρώπινης νόησης βρίθει προσωπικοτήτων, πνευματικών μορφών που κυριολεκτικά σάρωσαν την ιστορία αλλάζοντας κάθε φορά την ροή της για να έρθουν κάθε φορά τα μαζικά όντα σαν του λόγου του να καταστρέψουν όποτε μπόρεσαν το έργο εκείνων των ανθρώπων.

Όπως ακριβώς και οι χριστιανοί έτσι και αυτός με τους ομοειδείς του προσπαθούν να φτιάξουν ένα ακόμη είδος υπανθρώπου μαζανθρωπου που με ευκολία θα μπορούν να τον ελέγχουν μέσα από καταστατικές αρχές και δογματική πίστη ντύνοντας όπως και οι χριστιανοί το συνονθύλευμα αυτό με κάποια δήθεν ιδανικά που όμως όπως ακριβώς και ο χριστιανισμός θα χορηγούνται μόνο στους πιστούς, στους πιστά οργανωμένους υπάκουους υπηκόους. Το έχει μάθει καλά ο τύπος το μάθημα των Ναζωραίων.

Για να καταλάβετε τι εννοώ δείτε την παράγραφο όπου προσπαθώντας να μιλήσει για τα καλά του ελληνισμού αναφέρει προσωπικότητες όπως αυτές των ΚΕΛΣΟΥ, ΠΟΡΦΥΡΙΟΥ, ΛΙΒΑΝΙΟΥ, ΙΟΥΛΙΑΝΟΥ μιλώντας μεν γι αυτούς αλλά χωρίς να αναφέρει ούτε τις ομάδες που αυτοί έφτιαξαν, ούτε τις οργανώσεις που συμμετείχαν, ούτε τα κόμματα που ίδρυσαν, ούτε τα σωματεία, ούτε τις εταιρείες. Δεν το κάνει διότι απλά δεν μπορεί να το κάνει. Δεν μπορεί να το κάνει διότι οι άνθρωποι αυτοί αν και δεν ήταν Έλληνες ασπάστηκαν τον ελληνικό πολιτισμό και ουδέποτε έφτιαξαν κάποια ομάδα ομαδούλα ή στρούγκα για να εκφράσουν τις ιδέες τους.

Το άκρον άωτον της γελοιότητας, δηλαδή προσπαθώντας να στηρίξει την έννοια της οργάνωσης σε σύλλογο ή κόμμα να χρησιμοποιεί προσωπικότητες που καμιά σχέση δεν είχαν ούτε με οργανώσεις ούτε με κόμματα. Το έμαθε καλά το μάθημα των Ναζωραίων ο τύπος σας λέω μόνο που δεν μασάμε όλοι κουτόχορτο όπως αυτός.

Ο πονηρός λοιπόν αυτός βλαξ χρησιμοποιώντας προσωπικότητες επιτίθεται σε όλους όσους θέλουν να έχουν προσωπικότητα ανεξάρτητη απο οργανώσεις και καταστατικές αρχές διάγοντας την σχιζοφρένεια του μυαλού του σε πρωταρχικό σκοπό ύπαρξής του.

Είναι λέει τα άτομα ευάλωτα στα χτυπήματα του καθεστώτος ενώ οι οργανώσεις δεν είναι. Ειλικρινά τέτοια ανοησία τέτοιο συμπλεγματισμό δεν θα μπορούσε να εκφράσει κανένα υγιές μυαλό. Αγνοεί ο τύπος ή προβοκατόρικα το λέει αυτό (μάλλον το δεύτερο ισχύει) πως σε ένα κοπάδι (είτε ανθρώπων είτε ζώων) αν ξεκάνεις τον τσοπάνη ή τον τράγο το κοπάδι διαλύεται. Αγνοεί πως είναι εύκολο να αντιμετωπίσεις ένα σύνολο απο την στιγμή που αυτό λόγω θέσεων είναι ορατό και έχει τρωτά σημεία εύκολα να διακριθούν και μόλις διαλύσεις το σύνολο δεν μένει τίποτα απολύτως να εκφράζει τις ιδέες που αυτό εκπροσωπούσε, ενώ αντίθετα είναι πολύ μα πάρα πού δύσκολο να στοχευτεί και να καταστραφεί ένας σκοπός που υποστηρίζεται από προσωπικότητες, διότι όσα από αυτά και να ξεκάνεις τα υπόλοιπα ουδόλως επηρεάζονται ως ανεξάρτητα μεταξύ τους.

Να σας πω όμως που είναι το ακριβές λάθος του εν' λόγω βλακός που τον ωθεί σε τέτοια ηλίθια συμπεράσματα;

Άνθρωποι σαν αυτόν όταν μιλούν για άτομα, πρόσωπα, εννοούν αρχηγούς, τσοπαναρέους και όχι ελεύθερους ανθρώπους που ελεύθερα πράττουν. Το άρρωστο μυαλό του δεν μπορεί να διανοηθεί άνθρωπο που να μην στοχεύει στην εξουσία. Γι αυτό άλλωστε συν τοις άλλοις είναι άρρωστο ένα τέτοιο μυαλό.

Και κλείνει το κείμενό του ο βλαξ δίνοντας μια... συμβουλή. Πρέπει λέει “να εγκαταλείψεις την ατομικότητά σου για να ξαναγίνεις Έλληνας”. Η πεμπτουσία της έννοιας του ποιμνιου.Τι πιο χριστιανικό από αυτό; Αμήν ανόητοι συμπλεγματικοί προβοκάτορες του Ελληνισμού.

Εν τέλει προκαλώ όποιον θέλει να μου βρει στον ρου της ιστορίας μια ομάδα έναν σύλλογο ένα κόμμα που να είναι φτιαγμένος από Έλληνες.

Εγώ μπορώ να παραθέσω μακρύ κατάλογο απο προσωπικότητες που σκέφτονταν και έδρασαν ελληνικώ τω τρόπω. Ας μου βρείτε κι εσείς μια ομάδα, έναν σύλλογο, ένα κόμμα, μια εταιρεία, που να έχει φτιαχτεί και να εκφράζει τον ελληνικό τρόπο αφού όπως λέτε έτσι λειτουργούν οι Έλληνες.

Αλλιώς κάντε τις γαργάρες σας και τσαμπουνάτε τα όσα βλακωδώς τσαμπουνάτε εκεί που σας παίρνει. Εντός μαντριού κι εν μέσω ποιμνίου.

Και τώρα όσοι θέλετε και αντέχετε διαβάστε το δείγμα βλακείας στο οποίο αναφέρομαι.

ΜΙΑ ΜΗ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΦ' ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΥΛΗΣ
Είναι φανερό τι είναι αυτό που ενοχλεί τον συγκεκριμένο φίλο: πρόκειται για την μαγική λέξη ΟΡΓΑΝΩΣΗ.
Είναι πολύ λογικό κάποιος που δεν μπορεί να αντιληφθεί την έννοια της οργανικότητας, συνειδησιακά να λειτουργεί στο χαμηλό επίπεδο μιας δήθεν ατομικότητας, καθιστάμενος εντελώς ανίκανος να αντιληφθεί το κοινό που διαπερνά τον κόσμο.
Τελικά εσείς οι ιδιώτες και υπερασπιστές της ατομικότητας, κάπως πολύ οργανωμένοι δεν εμφανίζεστε;
Ή μήπως είναι ιδέα μου; Ακόμη και η μήτρα από την οποία προέρχεστε είναι εμφανής. Όλοι σας επικαλείστε συμπτωματικά το ίδιο περιοδικό, το οποίο έχει αλλεργία προς ποιαδήποτε μορφή οργάνωσης των Ελλήνων.
Είναι δικαίωμα του καθενός να παραμένει άτομο και ιδιώτης.
Τί είναι όμως αυτό που σας ωθεί σε ιερή αγανάκτηση, όταν κάποιοι άλλοι επιλέγουν να δρούν συλλογικά και οργανωμένα;
Τι ακριβώς υπερασπίζονται οι αγανακτισμένοι οργανωμένοι ιδιώτες; Φοβούνται μη χάσουν την "ατομικότητά" τους; Ή μήπως ανησυχούν στην περίπτωση του να συμβεί αυτό ακόμη και σε άλλους, οι οποίοι κινδυνεύουν κατ' αυτούς.
Προφανώς κανείς δεν σας εμποδίζει να παραμένετε άτομα, ούτε φυσικά χρειάζεται και κάποιου είδους προσπάθεια γι αυτό, ούτε και αποτελεί κάποιου είδους επίτευγμα. Αποτελεί απλώς επιτυχία των μηχανισμών παραγωγής εξατομικευμένων μοναχικών υπηκόων.
Ο υπέροχος κόσμος των "ατόμων": Αυτός ο ανθρωποπολτός των αποκομμένων από τις ρίζες τους και τον κόσμο υπάρξεων, αυτές οι ακίνδυνες προγραμματισμένες και ομοιόμορφες "ατομικοτήτες" με τα παραφουσκωμένα μικροσκοπικά εγώ, που μοιραία συγκρούονται θορυβωδώς και βλακωδώς μεταξύ τους.
Ένα από τα πραγματικά ολέθρια αποτελέσματα της βίαιης κυριαρχίας της αίρεσης τον γαλιλαίων, στον γνωστό κόσμο τουλάχιστον, είναι η πλήρης σχεδόν διάλυση του κοινωνικού ιστού και η καταστροφή παραδόσεων χιλιετιών, οι οποίες είχαν αναδυθεί με φυσιολογικό τρόπο.
Οι με οποιονδήποτε τρόπο βαπτισμένοι προσύλητοι χριστιανοί υποχρεώθηκαν κάποτε να αποκοπούν από αυτές τις παραδόσεις τους, προκειμένου να εστερνιστούν δια της βίας μια νέα τεχνητή και παρα φύσιν ιδεοληψία, η οποία στην καλύτερη των περιπτώσεων μπορούσε να κολακέψει μόνο κάποιους αστοιχείωτους παρίες των ρωμαικών πόλεων.
Κατ' αυτόν τον τρόπο δημιουργήθηκε το μεσαιωνικό είδος του "καινου" (κενού όμως στην ουσία) ανθρώπου, του αποκομμένου από τη φύση και το παρελθόν του, που μέσα σε σύγχυση και αφασία προσπαθεί να σώσει την ψευδαίσθηση της δήθεν ατομικής του ψυχούλας. Το άλλοτε ένδοξο έθνος των Ελλήνων ισοπεδώθηκε και εκβαρβαρίστηκε σε τέτοιο βαθμό, που και οι σημερινοί ελληνόφωνοι ρωμιοί, που τάχα κολακεύονται να δηλώνουν και αυτοί "ελληνότροποι", δεν επιθυμούν να επανασυνδεθούν με τον ελληνικό τρόπο, αλλά επιμένουν να δηλώνουν πεισματικά "άτομα". 
Οι Έλληνες της ύστερης αρχαιότητας, εντελώς ανυποψίαστοι για την λαίλαπα που πλησίαζε, τις λίγες φορές που καταδέχτηκαν να ασχοληθούν με την συγκεκριμένη δεισιδαιμονία, ως γνωστόν, το έκαναν με ολοφάνερη περιφρόνηση. (ΚΕΛΣΟΣ, ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ, ΛΙΒΑΝΙΟΣ, ΙΟΥΛΙΑΝΟΣ, κ.α.) Οι άνθρωποι, αυτοί, Έλληνες στο ήθος και το έθος (αλλά όχι και στην καταγωγή) ήταν άνθρωποι φυσιολογικοί που προέρχονταν από έναν κόσμο που ήταν υγειής και φυσιολογικός και τους ήταν εντελώς αδιανόητες οι μετέπειτα συνθήκες που επικράτησαν όταν αυτοί οι ασήμαντοι τότε δεισιδαιμονες, κατάφεραν τελικά να κυριαρχήσουν. Να είσαστε βέβαιοι, πως αν μπορούσαν να προβλέψουν έστω και στο ελάχιστο τι τους περίμενε, ασφαλώς θα είχαν φροντίσει να πάρουν τα μέτρα τους. 
Ο μεσαίωνας κράτησε πολύ, αλλά οι Έλληνες επανεφηύραν το έθνος τους, που σηματοδοτείται διαχρονικά από το Ελληνικό έθος και ήθος.
Αυτή η υπόθεση δεν είναι θέμα αριθμών φίλτατε. Το μέγεθος των αριθμών, η ποσότητα, είναι καθοριστική για την κυριαρχία.
Δεν αποτελεί προυπόθεση της ποιότητας (η ποσότητα αθροιζόμενη, δεν μπορεί να μετατραπεί σε ποιότητα), πόσο μάλλον δε της ύπαρξης. Και έστω με έναν Έλληνα εν ζωή, λατρευτή και θρησκευτή κατά τα πάτρια ειωθότα και νομιζόμενα, η πάτρια θρησκεία καθίσταται αυτομάτως υπαρκτή και ολοζωντανή. Ακόμη και μέσα στις σύγχρονες συνθήκες του τεχνοβαρβαρισμού.
Το έθνος μας παραμένει ηττημένο, εν υπνώσει και υπό κατοχή, είναι όμως παρών και πάλι στην ιστορία, και αυτό φυσικά δεν μπορούν να το χωνέψουν αυτοί που νόμιζαν πως είχαν ξεμπερδέψει οριστικά με τους Έλληνες. Η βαρυστομαχία γίνεται ακόμη μεγαλύτερη όταν οι Έλληνες αρχίζουν και οργανώνονται.
Το αίτημα της επανελλήνισης έχει ήδη τεθεί. Οι βωμοί των Ελλήνων αρχίζουν να καπνίζουν ξανά, όλο και περισσότεροι Έλληνες επανακαλύπτουν και τιμούν τα ιερά των προγόνων τους.
Οι αντίπαλοι αναγνωρίζουν αυτή την καινούρια πραγματικότητα και προφανώς επιθυμούν την εκτροπή του προτάγματος της επανελλήνισης και τον υποβιβασμό του στο επίπεδο ενός ζητήματος που απασχολεί φιλολογικώς και μόνο, διάφορα απομονωμένα ανοργάνωτα και κατα συνέπεια ακίνδυνα άτομα.  Άτομα που σπανίως μπορούν να γίνουν υπολογίσημα ως τέτοια, πόσο μάλλον δε επικίνδυνα για το καθεστώς, γιατι τα "άτομα" είναι ακριβώς τα προιόντα του καθεστώτος και ταυτόχρονα τα συστατικά της άμορφης και χειραγωγήσιμης μάζας. Ως ανεξάρτητες απομονωμένες οντότητες, είναι απολύτως ευάλωτα απέναντι στους πανίσχυρους μηχανισμούς κυριαρχίας πάσης φύσεως.
Αυτοί που καμαρώνουν δηλώνοντας αυτάρεσκα ότι εκπροσωπούν μόνο "τον εαυτό τους", αυτό το μικροσκοπικό παραφουσκωμένο εγώ της χαμηλής συνειδητότητας, μπορούν να αντιμετωπιστούν πανεύκολα κατά μόνας, μέχρι βαθμού συντριβής, αν για κάποιο λόγο χρειαστεί. Σπανίως όμως χρειάζεται όταν παραμένουν "άτομα". Και οι διάφοροι τρελλοί που φωνάζουν στον δρόμο "άτομα" είναι.
Όσο για το τελευταίο, που αναρωτιέσαι περί δήθεν "ανταλλαγής φιλοφρονήσεων", και "απο πότε συγκαταλέγονται στις μεγάλες στιγμές ενός πολέμου", :
1.  Ρώτησε στην αρχιεπισκοπή να σου πουν πόσο ...εκτιμήθηκε ως ...φιλοφρόνηση η ανακοίνωση του ΥΣΕΕ.
2. Ομολογουμένως σου αναγνωρίζεται η διορατικότητα του Λουδοβίκου 16ου, ο οποίος την μέρα που ξέσπαγε η Μεγάλη Γαλλική Επαναστάση αυτός έγραφε στο ημερολογιό του μια μόνο λέξη, τη λέξη RIEN (ΤΙΠΟΤΑ).
Πρέπει να εγκαταλείψεις την ατομικότητά σου για να ξαναγίνεις Έλληνας. Αν και εφ' όσον το επιθυμείς. Με το ζόρι, ούτε γίνεσαι, ούτε γεννιέσαι.

38 σχόλια:

  1. Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές οι προσωπολατρικές ομαδούλες τύπου "Υ".Σ.Ε.Ε. και βρίσκουν καταφύγιο όλοι αυτοί οι προβληματικοί, που περνούν κρίση ταυτότητας. Ειδικά ο συγκεκριμένος ("Ιασίων"), ο οποίος μάλιστα δηλώνει και αντιεξουσιαστής(!), εκτός από θρησκευόμενος νεοδωδεκαθεϊστής και μέλος του κόμματος Ε.Α.Ρ./"Υ".Σ.Ε.Ε.
    Γραφικότητες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τελικά τί απάντησε η Αρχιεπισκοπή στη συλλυπητήρια ανακοίνωση του "Υ"ΣΕΕ; Γιατί δεν μας λένε, ώστε να απολαύσουμε κι εμείς οι ...απόλεμοι μία από τις "μεγαλύτερες στιγμές ενός πολέμου";
    Mάλλον νομίζουν ότι δουλεύουν όλον τον κόσμο, όπως δουλεύονται μεταξύ τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το δικαίωμά μας στο συλλογικό αγώνα δεν θα μας το αναχαιτίσετε εσείς, οπαδοί της ιδιώτευσης και αρνητές της πολιτικής ζωής και δράσης. Η ιστορία θα σας κρίνει σαν δειλούς ή σαν προβοκάτορες.


    Ζήτω το Ε.Α.Ρ., ζήτω η δημοκρατία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΡΩΤΑΣ ΝΑ ΣΟΥ ΠΟΥΝΕ ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΕΤΑΙΡΕΙΑ κλπ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΝΑ ΙΔΡΥΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ. ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕΡΙΚΕΣ:

    ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΛΑΤΩΝΟΣ, ΣΤΩΪΚΩΝ, ΚΗΠΟΥ (ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΩΝ) κ.ά.
    ΚΥΚΛΟΣ ΜΥΣΤΡΑ 15ος αιώνας
    ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ 18ος - 19ος

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ" (Τάδε έφη Ιασίων, μέλος "Υ"ΣΕΕ/ΕΑΡ)

    Το παραπάνω μου ακούγεται εφιαλτικό.
    Εξίσου εφιαλτικό βρίσκω το να εκλαμβάνονται οι φιλοσοφικές σχολές ως "οργανώσεις" θρησκευτικές, ή πολιτικές.
    Όσο δε το να αυτοπαρομοιάζονται κάποιοι με τις αρχαίες φιλοσοφικές σχολές, ή με τη Φιλική Εταιρεία, το βρίσκω τρομερά αστείο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τελικά τί απάντηση έστειλε με mail η Αρχιεπισκοπή στο υσεε; Μήπως τού έστειλε και κόλυβα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ανώνυμος είπε:
    "Το δικαίωμά μας στο συλλογικό αγώνα δεν θα μας το αναχαιτίσετε εσείς, οπαδοί της ιδιώτευσης και αρνητές της πολιτικής ζωής και δράσης. Η ιστορία θα σας κρίνει σαν δειλούς ή σαν προβοκάτορες."

    Όλοι δρούμε φίλε. Δεν είστε οι μόνοι που δράτε, ουτε οι μόνοι που δράτε συλλογικά. Πιστεύω ότι όσοι προσπαθούν να σας "αναχαιτίσουν" το κάνουν γιατί, πιστεύουν ορθότατα ότι, πάτε να τους καπελώσετε. Και μην σφυράς αδιάφορα:καταλαβαίνεις τί εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΛΑΤΩΝΟΣ, ΣΤΩΪΚΩΝ, ΚΗΠΟΥ (ΕΠΙΚΟΥΡΕΙΩΝ) κ.ά.
    ΚΥΚΛΟΣ ΜΥΣΤΡΑ 15ος αιώνας
    ΦΙΛΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ 18ος - 19ος

    οι σχολές οργανώσεις και εταιρείες; αχαχαχα όπως λέμε πρώτο λύκειο περάματος ή μετσόβειο πολυτεχνείο;
    ο κύκλος του μυστρά ελληνική οργάνωση; Οι προύχοντες κοτζαμπάσηδες και σια;
    Η φιλική εταιρεία; Οι φαναριώτες χριστιαναραίοι; Τι λες ρε φώσφορε. τσκμάκι είσαι παναθεμά σε! Άντε να μάθεις λίγη ιστορία και έλα μετά να μου πεις για φαναριώτες και πριγκιπάτα του Μυστρά και το δημοτικό της γειτονιάς σου αν είναι σύλλογοι οργανώσεις και κόμματα. Αλλά τι να περιμένει κανείς από χριστιανοαναθρεμένους...
    Άντε παιδί μου να μάθεις γράμματα γιατί μόνο το κατηχητικό δεν μας είπες για ελληνική οργάνωση. Πήγαινε αλλού να πεις τις σαχλαμάρες σου.
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τελικά θα μας κα΄νουν την τιμή να μας ενημερώσουν οι φίλτατοι "Ύπατοι", τί τους απάντησε η αρχιεπισκοπή; Μάλιστα στο "Άλσος" ισχυρίστηκαν ότι είναι μεγάλη νίκη που την "εξανάγκασαν" να τους απαντήσει. Άντε ντε πείτε τί σας απάντησε. Ενημερώστε τον κόσμο!Ή μήπως δεν σκοπεύετε να το κάνετε επειδή η αλληλογραφία είναι... μυστική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η υποτιθέμενη απάντηση της αρχιεπισκοπής στη συλλυπητήρια ανακοίνωση του "Υ"σεε είναι μάλλον άλλη μια μούφα από αυτές στις οποίες ειδικεύεται το "Υ"σεε. Θυμάστε και την άλλη τη μούφα, το "τριέσπερο", την υποτιθέμενη αρχαία ελληνική γιορτή, που δεν την ξέρει κανένα λεξικό αλλά, αποτελεί "ανακάλυψη" του "υπάτου" κ. Ρασσιά; Ε, κάτι τέτοιο θα είναι και η δήθεν απάντηση της αρχιεπισκοπής. Όπως είπε και το καμάρι του Υσεε, ο Ιασίων, στο "Άλσος", η -υποτιθέμενη- απάντηση της αρχιεπισκοπής είναι "μια από τις μεγαλειώδεις στιγμές ενός πολέμου" (το... ψεύδος;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σχετικά με τους ισχυρισμούς των υσεέδων ότι η Αρχιεπισκοπή τούς απάντησε στα συλλυπητήρια που της έστειλαν, θυμήθηκα το ανέκδοτο με τον λαγό και την αρκούδα. Εκεί που ο λαγός αναγκάστηκε να παραδεχτεί ότι "λέμε και καμιά μαλακία για να περνάει η ώρα".
    Η...αρκούδα τα ξέρει αυτά τα καμώματα του υσεε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ" (Τάδε έφη Ιασίων, μέλος "Υ"ΣΕΕ/ΕΑΡ)


    ΙΑΣΙΩΝ, εκκολαπτόμενε θεωρητικέ του ΥΣΣΕ, τα ίδια έλεγε και ο πνευματικός σου, ο κ. Ρασσιάς , στο theasis (http://www.theasis.gr/agora/viewtopic.php?t=116)και από τότε δεν ξέρει πού να κρυφτεί.
    Μ' όποιον δάσκαλο καθήσεις,τέτοια γράμματα θα μάθεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρε Κλείτορα, μπήκα στο "Άλσος" και μού φαίνεται σαν η -κλειστή- αγορά του ΥΣΣΕ να ξεμάντρωσε τα πρόβατα και τα γίδια και να τα ξαμόλησε στο 12830 για να φάνε το χορταράκι του "Άλσους". Κάτι παίζεται εδώ. Ιδέα μου είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΓΚΡΙΝΙΕΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΕΣ, ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ, ΟΜΩΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΛΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΕΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΩΝ ΜΑΣΩΝΩΝ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. "ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ" (Τάδε έφη Ιασίων, μέλος "Υ"ΣΕΕ/ΕΑΡ)

    Μάλλον εσύ πρέπει να εγκαταλείψεις την προβιά σου για να νιώσεις κατ' αρχήν άνθρωπος. Γιατί, για Έλληνας έχεις πολύ δρόμο ακόμα. Παάρα πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Eύγε Κλείτωρα
    για τον ελεύθερο,
    Ελληνικό, καθάριο λόγο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ" (Τάδε έφη Ιασίων, μέλος "Υ"ΣΕΕ/ΕΑΡ)

    Ο Χριστός κι η Παναγία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο ΙΑΣΙΩΝ είπε σε συνομιλητή του στο Άλσος:
    "Ρώτησε στην αρχιεπισκοπή να σου πουν πόσο ...εκτιμήθηκε ως ...φιλοφρόνηση η ανακοίνωση του ΥΣΕΕ"

    Γιατί δεν λες εσύ ποιά είναι η απάντηση των παπάδων και παραπέμπεις στην αρχιεπισκοπή;
    Τόσο δύσκολο είναι;
    Πολύ μυστήριο βρε παιδί μου...
    Άντε και καλό τριέσπερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. επειδή βλέπω πολλούς να αναρωτιούνται τι να απάντησε η αρχιεπισκοπή στο ΥΣΕΕ απαντώ πως εγώ δεν αναρωτιέμαι καθόλου. Τι να απάντησε δηλαδή; Κάτι όπως "ευχαριστούμε πολύ και στα δικά σας" μάλλον :))

    ανώνυμε 5:28 όπως έιπα κάθε πράγμα στον καιρό του και ο κολιός τον Αυγουστο.

    ανώνυμε 5:20 δεν νομίζω πως το "Άλσος" έχει σχέση με την αγορά-φυλακή του ΥΣΕΕ. Απλά το έχουν κουράσει οι αντιπαλότητες και μιας και το βρήκαν κουρασμένο επέλασαν οι ΕΑΡ-ΥΣΕΕδες. Αφού εδώ σε ένα blog απειλούν με μυνήσεις φαντάσου τι πιέσεις ασκούν στους εκεί διαχειριστές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ο/Η Κλείτωρ είπε:
    "επειδή βλέπω πολλούς να αναρωτιούνται τι να απάντησε η αρχιεπισκοπή στο ΥΣΕΕ απαντώ πως εγώ δεν αναρωτιέμαι καθόλου. Τι να απάντησε δηλαδή; Κάτι όπως "ευχαριστούμε πολύ και στα δικά σας" μάλλον"

    Χα, χα! Ίσως να τους απάντησε: "ευχαριστούμε τέκνα μας, είθε ο Χριστός να σας επαναφέρει στον ίσιο δρόμο" !!!
    Λες γι' αυτό να μην βγάζουν την απάντηση της αρχιεπισκοπής δημοσίως; Aυτή τη "μεγαλειώδη στιγμή ενός πολέμου", που λέει κι ο ΙΑΣΙΩΝ;

    Πάντως και οι διαιτητές (θέλω να πώ οι διαχειριστές) του 12830 δεν παίζουν καθόλου "έδρα" (τους) βρε παιδί μου αλλά, ούτε καν 50/50. Παίζουν ΥΣΕΕ 90/10.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πιο βλάκωδες Κλειτοροδιόδοτοι είναι να γράφετε "σχόλια" στον εαυτό σας, να αυτοεπαινείστε και να βρίζετε ανθρώπους που ούτε τα πόδια τους δεν δικαιούστε να φιλήσετε.
    Ξέρω, θα το σβήσεις και αυτό, αλλά δεν με νοιάζει. Η πραγματικότητα δεν σβήνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. να φιλήσω πόδια; Τι λε ρε σακατεμένε χριστιανέ; Πήγαινε ρε στο blog του χριστιανού ορθόδοξου και φίλα όχι μόνο πόδια αλλά και κατουρημένες ποδιές αμα λάχει. Ουστ ρε που νομιζετε πως επειδή εσείς θέλετε να φιλάτε βρωμοπόδαρα πρέπει να τα φιλάνε και οι άλλοι.
    Σιχαμένοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. α και πού 'σαι σιχαμένε, σκούξε όσο θες. Το ξέρω πονάει που έχει ανταπόκριση το blog αλλά τι να κάνουμε δεν φιλάνε όλοι πατούσες. υπάρχουν και άνθρωποι που όχι μόνο δεν φυλάνε πόδια αλλά ούτε καν σκύβουν το κεφάλι. Απροσκύνητους τους λένε αλλά το ξέρεις αυτό σιχαμένε δούλε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμε 9:42 προφανώς εσύ δικαιούσαι να φιλήσεις τα πόδια των ανθρώπων που αναφέρεις. Πήγαινε να τους τα φιλήσεις, λοιπόν.Και τα πόδια τους και ό,τι άλλο θες, ή ό,τι σου πούνε αυτοί...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ρα αρκαδικο μοσχαρι δε βαρεθηκες να γράφεις σαν ανωνυμος α β γ και παει λεγοντας; Εσυ ο μεγαλοεπιχειρηματιας ο ΟΥΚας που εδεσες χειροποδαρα σαραντα τουρκουσ ναυτες καταδεχεσαι και το παιζεις ανωνυνος για να δειξεις οτι εχεισ υποστηρικτες; Αντε βρες ενα γκρεμνο και σαλταρισε απο εκει ρε τσοκαρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΑΡΚΑΣ ΑΠ'Τ ΛΑΓΚΑΔΙΑΦεβρουαρίου 05, 2008 2:59 μ.μ.

    Σεβαστή απόλυτα η επιλογή σου να πολεμάς για την άμεση δημοκρατία και την επανελλήνιση χωρίς να ανήκεις σε ομάδες. Σεβαστή όμως και επιλογή των ανθρώπων που μέσα από κινήματα και ομάδες παλεύουν για τον ίδιο στόχο. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να κατασυκοφαντείς όποιον ή όποιους επιλέγουν τη δεύτερη μορφή πάλης. Δεν έχει κανένας δικαίωμα να σε συκοφαντεί επειδή επιλέγεις να παλεύεις μόνο σου. Με δεδομένο λοιπόν οτι καθυβρίζεις το ΕΑΡ το ΥΣΕΕ και όλες τις ομάδες, τις λέσχες και τα κινήματα συν το γεγονός οτι ακόμα "έρχονται" οι φωτογραφίες με τους μασόνους τάχα του ΕΑΡ, η στάση σου για μένα χαρακτηρίζεται τουλάχιστον ως ΥΠΟΠΤΗ. Ο ΝΟΩΝ ΝΟΕΙΤΩ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ναι όλοι έχουν δικαίωμα να αγωνίζονται όπως νομίζουν. Δεν έχουν δικάιωμα να καπελλώνουν αγώνες άλλων και να το παίζουν σωτήρες.
    για τον κολιό είπα πάλι όσο για τις υποψίες του καθένα... ε οι συνήθεις ύποπτοι ή αλλιώς, το κλασσικό κυνηγι μαγισσών.
    Οι νοούντες πάντα νοούν αλί από τους ανόητους που παρανοούν τους παρανοημένους δηλαδή περήφανε κατα τ' άλλα αρκά απο τα λαγκάδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χαιρετώ τον Κλείτορα!
    ο οποίος αφού τιμωρήθηκε με μιας εβδομάδας αποκλεισμό απο την αγορά του "άλσους" (12830), αντέδρασε σαν μικρό κακομαθημένο παιδί που του πήραν το παιχνίδι του. Μάζεψε λοιπόν τα φτυαράκια και τα κουβαδάκια του και πήγε να κάνει αταξίες στην παιδική χαρά του οίκου του (kleitor.blogspot), παρέα με τον ομόσταυλό του (επίσης τιμωρημένο) Διόδοτο.

    Η παράκρουσή σας αποδεικνύει -μεταξύ άλλων-, ότι η λέσχη των προβληματικών και πικραμένων, στρατευμένων ιδιωτών παραμένει ασήμαντη και απελπιστικά ολιγάριθμη ("εμεις οι 3 στον καφενέ...") παρά τον κουρνιαχτό του πανικού σας.

    Υ.Γ. Το καπελάκι που φορείς, ποιός στό'χει φορεμένο;

    ΙΑΣΙΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. http://download.cxs2.info/Lina___Architects_of_deception___Secret_history_of_freemasonry__2004_.pdf

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΑΡΚΑΣ ΑΠ' ΤΑ ΛΑΓΚΑΔΙΑΦεβρουαρίου 06, 2008 2:27 μ.μ.

    Τελικά έχεις πρόβλημα και με τους Αρκάδες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. uri lina είπε...

    http://download.cxs2.info/Lina___Architects_of_deception___Secret_history_of_freemasonry__2004_.pdf

    Miα προσεκτική μελέτη του αποκαλύπτει μεθόδους που εφαρμόζονται γύρω μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. " αφού τιμωρήθηκε ", "να κάνει αταξίες "

    Μάλλον ο ανώνυμος αυτός (η ανωνυμία του με ξεκουφαίνει) είναι γυιός του πατερούλη Στάλιν που θέλει να μας κάνει Ντά

    (Ντά, ντά Στανινόφσκαγια)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Προς τους 2 (Κλείτωρ & Διόδοτο)εμπαθείς ηλίθιους:

    Αν και το υβρεολόγιο που χρησιμοποιείτε (αντί για επιχειρήματα), επιβάλλει αλλου τύπου αντιμετώπιση, δεν πρόκειται να ασχοληθώ άλλο με τις δεσποσύνες σας.

    Ο Sun Zu είπε:"Έκείνος που βλέπει μόνο ό,τι είναι φανερό, δύσκολα μπορεί να νικήσει στη μάχη. Εκείνος που μπορεί να δεί κάτω από την επιφάνεια των πραγμάτων, νικά με ευκολία. (....)
    Έτσι που στο τέλος η ημέρα να καταλήξει νικηφόρα χωρίς να χυθεί ούτε μια σταγόνα αίμα!"

    ΙΑΣΙΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ιασίων, όπως έγραψα και στο κείμενό μου είσαι μεγάλο ζώον και εδώ απλώς επιβαιβεώνεις αυτό διότι:
    Πρώτον δεν αποκλείστικα απο το άλσος του 12830 ούτε μία ωρα αν και πολύ θα το ήθελες. Απόδειξη οι δημοσιευσεις μου εκεί.
    Δευτερον, εδώ δεν είναι μαντρί και ναι είναι τόπος χαράς αν και αυτό σε λυπεί και το καταλαβαίνω.
    Τρίτον, ο Διόδοτος δεν έχει γράψει κανένα μυνημα εδώ. Αυτός αντίθετα με σένα και τα τσιράκια σου έχει το θάρρος να γράφει επώνυμα όταν θέλει να γράψει.
    Ίσως μάλιστα να μην γνωρίζει καν την ύπαρξη αυτού του ιστοτόπου 9τώρα που το σκέφτομαι καλό θα ήταν να τον ενημερώσω).
    Τέταρτον και σημαντικότερο, επι του κειμένου δεν είπες τίποτα που να αντικρούει τα λεγομενά μ ου πράγμα που σημαίνει πως δεν έχεις τίποτα να πεις. Κοινώς τουμπεκί.
    Πέμπτον και προσπάθησε να το κατανοήσεις (αν και πολύ αμφιβάλω με το IQ αγελάδας που διαθέτεις.
    Το ταό τε τσινγκ λέει:
    "Αν ο καθένας αναγνωρίζει την αρετή ως αρετή αυτό γεννά απλώς και μόνο την έννοια της προστυχιάς"
    Στο αφιερώνω έστω και αν δεν το κατανοήσεις ποτέ στην ζωή σου, ηλίθιε.
    ΥΣ. όλα τα επόμενα μηνύματά σου σε αυτό το blog θα διαγραφούν αφού αν είχες κάτι ουσιώδες να πεις θα το είχες ήδη πει)

    Περήφανε αρκά απο τα λαγκάδια.
    Εγώ δεν έχω πρόβλημα με κανέναν. Εσύ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. uri lina, γι αυτό κι εγώ γράφω στο προφίλ μου πως είμαι αλλεργικός στους -ισμούς.
    Όποιος διαβάσει την παραπομπή σου θα καταλάβει τι εννοώ και γιατί είμαι τόσο επιθετικός σε όλους αυτούς που κατηγορώ απο αυτό εδώ το blog.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Άκουσα ότι με "μελετάει" αυτός που είπε -και προφανώς έκανε- το αμίμητο "ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΙΣ ΤΗΝ ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙΣ ΕΛΛΗΝΑΣ". Προσωπικά μού θυμίζει κάποιους από τους χριστιανούς των πρώτων αιώνων, που αυτοευνουχίζονταν για να είναι αληθινοί τέτοιοι.

    ΔΙΟΔΟΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails