Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

15 Αυγούστου 2009

Σιχασιά κανιβαλισμός και οι υπουργοί δεμένοι.

Το πράγμα εκτός από σιχαμερό και γελοίο καταντάει πλέον και επικίνδυνο. Ο υπουργός υγείας (ανάθεμα την ώρα) αρνείται να πάρει θέση για το φαινόμενο των ζώων που πάνε και γλύφουν τα σάλια ο ένας του άλλου εις ένδειξη θρησκευτικής πίστης με κίνδυνο να αρρωστήσουν όλοι μαζί. Δεν είναι μόνο το πρόβλημα με την παρούσα γρίπη που κυκλοφορεί. Το πρόβλημα είναι γενικότερο και αφορά όλες τις ασθένειες που βρίσκουν πρόσφορο έδαφος μετάδοσης μέσα από το αηδιαστικό συνήθειο των χριστιανών να γλείφουν ομαδικά το ίδιο κουταλάκι.

Αν όλα αυτά τα ζώα πάνε στο οδοντίατρο και αντιληφθούν πως δεν αποστειρώνει τα εργαλεία του στον κλίβανο τότε θα εξεγερθούν και δικαίως θα απαιτήσουν την παραδειγματική τιμωρία του γιατρού. Όταν όμως πάνε και γλύφουν τα κουταλάκια της κοινωνίας τότε δεν υπάρχει πρόβλημα. Είναι τέτοιο το μέγεθος της βλακείας και της αποχαύνωσης του πιστού ποιμνίου που δεν ξέρω τι άλλο να γράψω. Έχω απηυδήσει με την βλακεία τους. Πίνουν γουλιές από ζεστό κρασί με ψωμί φαντασιώνοντας οι βρικόλακες πως πίνουν και τρώνε αίμα και σάρκα ανθρώπου και σαν να μην φτάνει αυτή η ακραία διαστροφή κανιβαλισμού επιμένουν πως με αυτόν τον τρόπο δεν μεταδίδονται τα μικρόβια. Αν βγω εγώ αύριο στον δρόμο και ταΐζω τους ανθρώπους με αίμα και σώμα κυρίου με το ίδιο κουταλάκι από το ίδιο ποτήρι και χωρίς κανένα μέτρο πρόληψης θα με μαζέψουν και θα με χώσουν φυλακή ή στο τρελλάδικο και καλά θα μου κάνουν. Αλλά για τους παπάδες που είναι υπεράνω του νόμου κάτι τέτοια δεν ισχύουν. Εκεί επεμβαίνει το… άγιο πνεύμα και όπου επεμβαίνει το άγιο πνεύμα ακόμα και οι υπουργοί βγάζουν τον σκασμό.

Δεν τα έχω με τους παπάδες μόνο όσο με αυτόν τον βλάκα τον Αβραμόπουλο. Δηλαδή ρε υπουργέ πόσο ηλίθιος μπορεί να είσαι; Πόσο βλάκα σ’ έκανε η μάνα σου; Από την μια σκέφτεσαι να κλείσεις τα σχολεία και από την άλλη κάνεις την πάπια μην χάσουν οι παπάδες τις εισπράξεις. Οι σιχαμένοι. Αλλά βέβαια τα σχολεία δεν σε νοιάζουν. Σκασίλα σου πανίβλακα αν θα μάθουν γράμματα τα παιδιά ή όχι. Έτσι και αλλιώς διαλυμένα είναι τα σχολεία και γράμματα δεν μαθαίνουν αρκεί να πηγαίνουν να γλείφουν τα σιχαμερά κουταλάκια στην εκκλησία. Αυτό σε ενδιαφέρει και γι αυτό κόπτεσαι μόνο. Αμ τα υπόλοιπα κόμματα; Οι λοιποί εθνοσωτήρες; Τον σκασμό βγάλανε όλοι. Την πάπια. Τα ίδια σιχαμερά αποβράσματα όλοι τους σε φωτοκόπιες των τριακοσίων αντιγράφων. Και μου λέτε μετά να πάω να ψηφίσω. Τι να ψηφίσω ρε; Τα αποβράσματα που προσκυνάνε τις κατουρημένες ποδιές των παπάδων;

Έχω όμως και μια ευχάριστη είδηση. Κάνοντας σήμερα την πρωινή μου βόλτα είδα τις εκκλησίες άδειες από κόσμο, μόνο κάτι γέροι και γριές ετοιμοθάνατοι σχεδόν, με τα σάλια και τις μύξες να τους τρέχουν είδα στους ναούς. Όλοι οι άλλοι είναι στην παραλία και λατρεύουν τον ήλιο και την θάλασσα υγιέστατοι και ακμαιότατοι. Διότι η επιστήμη λέει πως αν θέλουμε να είμαστε υγιείς πρέπει να κολυμπάμε και να λιαζόμαστε και όχι να κοινωνάμε τρώγοντας ο ένας τα σάλια του άλλου ανάμεικτα με κρασί και ψωμί.

Αν θέλουμε την σωματική και πνευματική μας υγεία πρέπει να τρώμε πολλά φρούτα και λαχανικά φρέσκα και όχι ζεστό κρασόψωμο σαλάτα με μύξες και τρίχες αρρωστιάρηδων γέρων, φαντασιώνοντας πως τρώμε τα αίματα και τα κρέατα του συνανθρώπου μας. Και μετά αναρωτιόμαστε πως η θρησκεία της… αγάπης έσφαζε και έψηνε τους ανθρώπους σαν τ’ αρνιά στις πλατείες. Μα όταν φαντασιώνονται πως τρώνε τον δικό τους δεν είναι δύσκολο να φανταστεί κανείς τι θέλουν να κάνουν στον εχθρό τους. Το απέδειξε άλλωστε η ιστορία. Αν μπορούσαν θα μου έτρωγαν το μυαλό με το κουταλάκι αποστειρωμένο οι κανίβαλοι. Αλλά πρέπει να έρθουν στην παραλία να με βρουν κι εμένα και τον περισσότερο κόσμο που πλέον από την σιχασιά δεν γυρίζει ούτε να τους κοιτάξει. Ας κοπιάσουν αν τολμούν να έρθουν στην παραλία με το σιχαμερό δισκοπότηρο να δουν την γιούχα που θα φάνε…!!!         

Ο αρχιμανδρίτης Επιφάνιος, εκπρόσωπος Τύπου του μακαριστού αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου, τους επιτίμησε ότι έχουν απολέσει το ευχαριστιακό υπόβαθρο. Είναι ο ίδιος που απαιτεί να πιστέψουμε ότι «ουδέποτε στη διάρκεια της Εκκλησιαστικής Ιστορίας καταγράφηκε περιστατικό μετάδοσης νόσου, διά της Θείας Κοινωνίας». Προφανώς κατέχει όλα τα ιατρικά δεδομένα των τελευταίων 20 αιώνων. Πώς όμως ερμηνεύει το θαύμα; Απλούστατα. «Κοινωνούμε Σώμα και Αίμα Χριστού κυριολεκτικώς και όχι μεταφορικώς και συμβολικώς». Το ότι δεν γινόμαστε κανίβαλοι, το οφείλουμε -κατά τον κ. Επιφάνιο- στην θεία φιλανθρωπία. Με τη σειρά του ο άγιος Μεσογαίας, αφού καταγγείλει και αυτός τις άλλες εκκλησίες ότι απώλεσαν την εκκλησιαστική ταυτότητά τους, αναρωτιέται αν είναι δυνατόν το σώμα και το αίμα του Κυρίου να μολύνει το σώμα και το αίμα μας. Οχι αποφαίνεται, δεν είναι δυνατόν και γι’ αυτό, το ποτήρι και το κουτάλι της κοινωνίας δεν το πλένουν ποτέ και δεν το απολυμαίνουν ποτέ οι ιερείς!

Τέλος, ο άγιος Θεσσαλονίκης Ανθιμος μας εξέθεσε ως επιστημονική την άποψη ότι αν υπάρχουν μικρόβια, χάνονται στο ασήμι των κουταλιών της μετάληψης.

Στη χώρα της ελεύθερης έκφρασης που (υποτίθεται ότι) ζούμε, οι ιεράρχες έχουν κάθε δικαίωμα να πρεσβεύουν και να διαδίδουν τα παραπάνω και ό,τι άλλο νομίζουν πως τους αρμόζει, όπως π.χ. την ευωδία των λειψάνων των αγίων, τις εικόνες που δακρύζουν κλπ. Στο παρελθόν έχουν εκστομίσει και χειρότερα. Εχουν εξυβρίσει χιλιάδες νόμιμα ζευγάρια «πόρνους και πόρνες» επειδή παντρεύτηκαν στο δημαρχείο. Δεν θα εκπλαγώ αν ακολουθήσουν προτροπές ότι δεν χρειάζεται να ξοδευόμαστε για εμβόλια, όταν αντ’ αυτών, μπορεί το κράτος να διατάξει μια υποχρεωτική θεία μετάληψη, οπότε ο ασεβής ιός θα κατατροπωθεί.

Το πρόβλημα εντοπίζεται στους κρατικούς και ιατρικούς φορείς, που αφήνουν αυτές τις επικίνδυνες για τη δημόσια υγεία απόψεις να κυκλοφορούν, χωρίς να διαφωτίζουν τους πολίτες με τα δεδομένα και τις οδηγίες της ιατρικής για την πρόληψη της ασθένειας. Δεν πρόκειται για την πατροπαράδοτη τσαπατσουλιά. Ο κ. Αβραμόπουλος γνωρίζει πολύ καλά τον κίνδυνο, αλλά δεν έχει το σθένος να αντιπαραθέσει την επιστήμη στο δόγμα και ανέθεσε στον Αρχιεπίσκοπο να βγάλει τα κάστανα από τη φωτιά. Η δύναμη των ιεραρχών θριάμβευσε.

 

kathimerini.gr

11 σχόλια:

  1. πες τα ρε Κλειτωρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το φθινόπωρο θα κάνουμε το λογαριασμό, οπότε θα αρχίσει για τα καλά η εξάπλωση της γρίππης. Τότε θα δούμε πόσα είναι τα πραγματικά και πόσα τα κατά συνθήκην πρόβατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Τέκνον αγαπητό Κλείτωρ, θα περιοριστώ σε γραμματικές παρατηρήσεις. Τα άθεα που γράφεις τα παρακάμπτω και, οσονούπω, θα σε τιμωρήσει το άγιον ψέμα. Λοιπόν:

    γλύφω και γλύπτω σχετίζεται με το γλυπτό και τον γλύπτη και γράφεται με υ.

    γλείφω σχετίζεται με τη λειτουργία της γλώσσας που αναφέρεις και γράφεται με ει.

    Έτερον εκάτερον τέκνον μου, άλλο γλύφω και άλλο γλείφω, άλλο γλύπτης και άλλο γλείφτης... Τι σε μαθαίνω, τι σε μαθαίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Αγησία έχεις δίκιο. Θα είναι μια καλή μέτρηση η φθινοπωρινή αντίδραση του ποιμνίου.

    @Στέλιο το βρήκες το λάθος ε δάσκαλε; :)) Αβλεψία είναι απο αυτές που συμβαίνουν κάποιες φορές κι ευχαριστώ που την παρατήρησες. Σπεύδω προς διόρθωση κι ελπίζω να μην... μου κόψεις βαθμό εξ' αιτίας της ε; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κι αν σε διαβάσει ο Άνθιμος; ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα μ' αφορίσει. Σιγά τα ωά. Πάνε οι εποχές που μας καίγανε ζωντανούς στις πλατείες. Ή δεν πάνε...;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. kleitor

    Μην ανησυχείς ιδιαίτερα γιατί το κρασί που προέρχεται από τη Σάμο είναι εμπλουτισμένο με "θειώδη" (ευτυχώς) που έχουν απολυμαντικές ιδιότητες διαφορετικά τα προβλήματα θα ήσαν μεγάλα αλλά παρόλα αυτά δεν λείπουν και δεν δημοσιεύονται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Κλείτωρ,

    δεν καταλαβαίνω γιατί απορείς που ο κ.υπουργός και οι λοιποί πολιτικοί δεν διαφοροποιούν τη θέση τους, βάσει κοινής λογικής, από αυτά που κάνει η εκκλησία. Πότε διαφοροποιήθηκαν για να το πράξουν και τώρα;
    Ο ορισμός της τρέλλας (μη σοφροσύνης) είναι να κάνεις συνέχεια το ίδιο πράγμα και να περιμένεις κάθε φορά διαφορετικό αποτέλεσμα. Πηγαίνουνε κάθε φορά που τους φωνάζουνε και ψηφίζουνε (το ότι ψηφίζουνε και κάθε φορά τους ίδιους ψεύτες μικρή σημασία έχει) και περιμένουν πάντα ότι κάτι θα αλλάξει.
    Ή μήπως επειδή τη μιά τη λέμε εκκλησιαστική, την άλλη πολιτική και την άλλη δικαστική εξουσία,πάει να πεί ότι έιναι και ξεχωριστές; Όλες διαφορετικής μορφής εξουσία είναι που επικαλύπτονται και αλληλοσυμπληρώνονται. Μα τώρα που βλέπουν την αποχή και από τις κάλπες και από τις εκκλησίες να μεγαλώνει, έρχονται πιο κοντά για να αντιμετωπίσουν το πρόβλημα της διατήρησης τους από κοινού.
    Γι'αυτό και η συνεχής προβολή από τους εκπροσώπους τους της ελληνορθόδοξης πίστης, του ελληνοχριστιανικού πολιτισμού, της Παναγιάς των Ελλήνων και ένα σωρό άλλα ευτράπελα.
    Ένα σπουδαίο βήμα θα ήταν να κάνουμε ότι και οι Ιρλανδοί που, μετά τη δημοσιοποίηση του πορίσματος για την πολύκροτη υπόθεση της κακοποίησης παιδιών από τους παπάδες, έφτιαξαν ιστότοπο που σε πληροφορεί με απλά λόγια για το πώς μπορείς να απεγγραφείς από τους καταλόγους της Ρωμαιοκαθολικής εκκλησίας καθώς και τις επιπτώσεις που θα έχεις. Οι λόγοι φυσικά είναι ευνόητοι και είναι σχεδόν ίδιοι και στη δικιά μας χώρα. Μεταξύ άλλων ο επηρεασμός της παιδείας και η διαπλοκή εκκλησίας-κράτους.
    Άς κάνουμε αυτό ή κάτι ανάλογο και να δείξουμε ότι όντως μας ενοχλεί γιατί μόνο με το να (τους) κράζουμε δεν καταφέρνουμε τίποτα.
    Εκεί όμως θα δυσκολέψουν τα πράγματα: όταν το Υπ.Εσωτερικών δίνει 97% των Ελλήνων ορθόδοξους και το Ευρωβαρόμετρο 81% ότι πιστεύουν στο Θεό, εκτιμώ ότι δε θα βρεθούν πολλοί που θα απεμπολήσουν το "δικαίωμα" της ταφής ή του γάμου στην εκκλησία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Τάσο, το μοσχάτο Σάμου γλυκό κρασί περίφημο παγκοσμίως όπως τα περισσότερα κρασιά περιέχει και αυτό θειώδη από το θειάφισμα των αμπελιών. Σημείο πρώτο λοιπόν πως είναι υποχρεωμένοι να το αναφέρουν καθώς τα θειώδη επηρεάζουν κάποιες ασθένειες δεν θυμάμαι τώρα ποιες ακριβώς αλλά όσοι πάσχουν πρέπει να γνωρίζουν αν ένα κρασί περιέχει θειώδη. Τα αερόβια μικρόβια δεν κολλάνε πάνω στα ευγενή μέταλλα αφού αυτά δεν αντιδρούν στο οξυγόνο αλλά το ίδιο συμβαίνει και με τα ανοξείδωτα μαχαιροπήρουνα που όμως κανένα εστιατόριο δεν διανοείται να τα σερβίρει… άπλυτα. Το ζεστό κρασόψωμο όμως είναι ιδανικό για την μεταφορά των μικροβίων διότι τόσο τα θειώδη όσο και το οινόπνευμα που περιέχουν είναι ελάχιστα και δεν μπορούν να σκοτώσουν τα μικρόβια. Αν μπορούσαν δεν θα γίνονταν κρασί αφού ούτε οι ζυμομύκητες θα αναπτύσσονταν. Ειδικός βέβαια δεν είμαι και καλό θα ήταν να βρεθεί κάποιος να μας πει λεπτομέρειες.

    @Τίμων πρέπει όμως να γίνει καταρχήν για τους λίγους που θέλουν και κατά δεύτερον για να μεγαλώσουν τα παιδιά μας έχοντας γνώση αυτών των δυνατοτήτων. Η νεολαία θα έχεις παρατηρήσει κι εσύ ίσως πως ακούει παπά Αδάμ και Εύα και παίρνουν μαύρο δρόμο. Για να μην πούμε για εκκλησιασμό που όταν τον ακούν οι νέοι τους πιάνει τεταρταίος πυρετός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κλείτωρ,

    Συμφωνώ και επαυξάνω στο ότι πρέπει να γίνει. Όσον αφορά τη νεολαία και εδώ συμφωνώ κατά βάση, απλά εκτιμώ ότι στο μεγαλύτερο ποσοστό αυτό οφείλεται κυρίως στην αδιαφορία με την οποία αντιμετωπίζουν όλους τους θεσμούς. Αυτή φυσικά η αδιαφορία προέρχεται από το όλο και χαμηλότερο επίπεδο παιδείας που τους παρέχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χμμμ... Τίμων δεν νομίζω πως αδιαφορεί η νεολαία για τους θεσμούς. Μάλλον δεν ξέρει πως να εξεγερθεί και αυτό την κάνει να φαίρεται σαν αδιάφορη. Δεν είναι όμως. Καθόλου δεν είναι. Τουναντίον προβληματίζεται πολύ αλλά δεν βρίσκει τρόπο διαφυγής κι εκεί φταίει η παιδεία όπως σωστά αναφέρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails