11 Ιανουαρίου 2010

Ο βασιλικός, ο αγιασμός και οι μπαρούφες του μητροπολίτη Καλαβρύτων.

Ξεδιαντροπιάς μητροπολίτη συνέχεια.

Σε άρθρο που δημοσιεύτηκε στο διαδικτυακό περιοδικό «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΡΕΥΝΑ» ο Ίων Δημόφιλος αναφέρει πολύ σωστά πως το ότι ο αγιασμός διατηρείται περισσότερο από το κοινό νερό οφείλεται στις αντισηπτικές ιδιότητες του βασιλικού που βουτάνε μέσα και όχι σε κάποιο θαύμα όπως διατείνονται οι παπάδες.

Βγαίνει λοιπόν ο τραγόπαπας Καλαβρύτων στο μπλογκ και εξανίσταται βρίζοντας πως είμαστε ηλίθιοι όσοι έχουμε τέτοιες επιστημονικές απόψεις και με θράσος περίσσιο παραδέχεται πως τα ζητήματα πίστης δεν επιδέχονται λέει λογικής επεξεργασίας και συνεπώς (συμπεραίνω εγώ) είναι όντως παράλογα.

Έχει δε και… αποδείξεις για τα λεγόμενά του ο παπα-χωροφύλακας. Η απόδειξη λοιπόν είναι πως δεν χρησιμοποιούν στον αγιασμό μόνο βασιλικό αλλά και δεντρολίβανο και οποιοδήποτε άλλο πράσινο φυτό. Ρωτάω τώρα εγώ. Έχετε δει ποτέ παπά να ραντίζει με ραδίκια; Έχετε δει ποτέ παπά να κάνει αγιασμό με βλίτα με πικρουλίθρες με μαργαρίτες και με ζοχούς; Έχει κανείς δει ποτέ παπά να ραντίζει με οποιαδήποτε άλλη πρασινάδα όπως λέει; Με βούρλα, με σπανάκι, λάπαθα, άνηθο, μαϊντανό, κρεμμυδάκια κλπ; Οπωσδήποτε όχι. Πράγματι όταν δεν υπάρχει βασιλικός χρησιμοποιούν δεντρολίβανο το οποίο όμως έχει επίσης αντισηπτικές ιδιότητες. Το κυρίως όμως φυτό που χρησιμοποιούν είναι ο βασιλικός.

Ας τα πάρουμε όμως με την σειρά για να καταλάβουμε τι συμβαίνει. Ξεκινάμε με τον βασιλικό.

Φυτό της ανατολής το έφερε από τις Ινδίες όπου ήταν ιερό φυτό αφιερωμένο στον Κρίσνα και τον Βισνού, ο Αλέξανδρος ο στρατηλάτης. Οι αρχαίοι Έλληνες δεν εκτιμούσαν το φυτό καθώς πίστευαν ότι οι σκορπιοί προτιμούσαν να φωλιάζουν κάτω από τις γλάστρες του και ότι η έντονη μυρωδιά του ήταν είδος κατάρας. Τον θεωρούσαν λοιπόν σημάδι θανάτου. Τον χρησιμοποιούσαν σαν επίθεμα μετά από δάγκωμα εντόμου, σκορπιού ή και φιδιού. Αντίθετα οι Ρωμαίοι το θεωρούσαν ερωτικό φίλτρο, σημάδι αγάπης και φυλακτό. Οι Αιγύπτιοι τον χρησιμοποιούσαν μαζί με άλλα φυτά στις ταριχεύσεις λόγω ακριβώς των αντισηπτικών του ιδιοτήτων. Ο Διοσκουρίδης το συνιστούσε για τη δυσουρία, την ουρική επίσχεση και για πολλές άλλες αρρώστιες. Οι δραστικές του ουσίες είναι η ελαιορητίνη, η εστραγόλη, η Κινεόλη, καμφορά, λιναρόλη και η τανίνη. Χρησιμοποιείται κατά κόρον στην ομοιοπαθητική, έχει ιδιότητες τονωτικές, σπασμολυτικές, εμμηναγωγικές, και αντισηπτικές.

Είναι γνωστό πως βάζοντας βασιλικούς στα παράθυρα ησυχάζουμε από τις μύγες και εδώ είναι το μυστικό της χρήσης του από τον χριστιανισμό. Μπορεί ίσως να σας φαίνεται παράξενο αλλά οι παπάδες χρησιμοποιούν τον βασιλικό για τον ίδιο λόγο που τον βάζουμε κι εμείς στα παράθυρα των σπιτιών μας, για τις μύγες. Οι πρώτοι χριστιανοί ως νεκρολάτρες συνήθιζαν να μαζεύονται στις κατακόμβες σε υπόγεια νεκροταφεία δηλαδή κι εκεί μέσα στο σκοτάδι και την αποπνικτική ατμόσφαιρα δίπλα σε σάπια πτώματα έκαναν τις τελετές τους. Αργότερα όταν ανέλαβαν εξουσία βγήκαν από τις κατακόμβες και έφτιαξαν τους ναούς τους οι οποίοι όμως είναι επίσης ανήλιαγοι μη αεριζόμενοι και περιέχοντες λείψανα νεκρών. Με λίγα λόγια και στις δύο περιπτώσεις τόσο δηλαδή οι κατακόμβες όσο και οι χριστιανικοί ναοί είναι εκτός των χριστιανών ιδανικός τόπος και για τις μύγες που ως γνωστό αρέσκονται σε σημεία σκοτεινά ανήλιαγα με ελάχιστα έως καθόλου ρεύματα αέρα όπου και βρίσκουν την τροφή τους ήτοι σάπιους οργανισμούς (πτώματα) και βρωμιές γενικώς. Από την εποχή λοιπόν στις κατακόμβες οι χριστιανοί κράτησαν τρία πράγματα για τους ναούς τους. Τα πτώματα τα κεριά και τον βασιλικό. Τα πτώματα τα κράτησαν λόγω της νεκρολαγνείας τους τα κεριά λόγω του σκότους και τον βασιλικό επειδή ακριβώς έχει την ιδιότητα να διώχνει τις μύγες που όπως προείπα αρέσκονται να συχνάζουν στα ίδια ανήλιαγα με βρώμικο αέρα και εν μέσω πτωμάτων μέρη με τους χριστιανούς. Αυτός λοιπόν είναι ο λόγος που ραντίζουν με βασιλικό, για να διώχνουν τις μύγες και κανένας μα κανένας άλλος. Τα υπόλοιπα περί πίστης που δεν επιδέχεται λογικής ανάλυσης είναι φούμαρα για το ποίμνιο και ουδεμία αξία έχουν. Είναι ακριβώς οι αντισηπτικές ιδιότητες του βασιλικού που διατηρούν το νερό περισσότερο και όχι οι μπούρδες περί πίστης. Δεν είναι δε τυχαίο πως στον μεσαίωνα οι μύγες θεωρούνταν θεϊκή τιμωρία. Όταν κατέκλυζαν τις καλλιέργειες ράντιζαν τους αγρούς με αγιασμό. Αν δεν έφευγαν, το εκκλησιαστικό δικαστήριο τις καταδίκαζε και συχνά τις αφόριζε ως όργανο του Διαβόλου. Οι μύγες λοιπόν το πρόβλημα που έχουν τις ίδιες συνήθειες με τους χριστιανούς κι έπρεπε να διώχνονται με χρήση του γνωστού από τότε μυγο-απωθητικού βασιλικού. Τα ίδια πάνω κάτω ισχύουν και για το δεντρολίβανο (περιέχει επίσης καμφορά τανίνη και κινεόλη) που όμως είναι λιγότερο μυγο-απωθητικό από τον βασιλικό λόγω μικτότερης ποσότητας ελαίων και το χρησιμοποιούν μόνο ελλείψη βασιλικού. Αλλιώς ας μας εξηγήσει ο παπα-χωροφύλακας γιατί δεν κάνουν αγιασμό και με πράσα. Δεν είναι πράσινα αυτά;

Για τα ξεματιάσματα και τους δαιμονισμένους δε που αναφέρει ο τραγόπαπας καλαβρύτων να πω επίσης πως ο βασιλικός είναι γνωστό πως θεραπεύει και προλαμβάνει τις ασθένειες νεύρων την πνευματική υπερκόπωση την αδύνατη μνήμη την μελαγχολία τους νευρικούς πονοκεφάλους το άγχος την νευρική αϋπνία τις ζαλάδες και τον βήχα του κοκίτη. Επίσης κάνει καλό στην δυσπεψία την δυσκοιλιότητα τους γαστρικούς σπασμούς την γαστρίτιδα και τις εντερικές διαταραχές. Α, και μία συμβουλή. Φάε πολύ βασιλικό τραγόπαπα, επιφέρει λήθαργο σε μεγάλες ποσότητες.

ΥΓ Παπα-χωροφύλακα σου είπα και άλλη φορά πως εδώ είναι ο πραγματικός κόσμος και όχι ο άμβωνας της ενορίας σου όπου μπορείς να αραδιάζεις τις μπούρδες σου χωρίς αντίλογο. Αυτές τις βλακείες και τις μπαρούφες να πας να τις πεις από άμβωνος στο ποίμνιο αν δεν θέλεις ν’ ακούσεις και την φωνή της λογικής. Α και που ‘σαι τραγόπαπα… πες μας και για τα λιβάνια πως είναι θέμα πίστης και όχι μαστούρας (καναβινόλες) για να ‘χω να σου σούρνω ανεγκέφαλε ψεύτη.

Πάρε τώρα κι ένα τραγουδάκι που σου ταιριάζει γάντι.

 

Το άσμα είχα χρόνια να το ακούσω και το βρήκα στο μπλογκ του φίλτατου prkls.

29 σχόλια:

  1. Πολύ σωστή η προσέγγιση κι άκρως αληθής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάντως επειδή έριξα μια ματιά στον παπά-δημόσιο υπάλληλο, μου κάνει εντύπωση ότι έχει κλειστά σχόλια και ότι τονίζει πως ο φίλος δεν έχει δικαίο γιατι δεν είναι αρμόδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πες τα εσυ βρε, @κλειτωρ, μας εχουν γεμισει... (αλογο)μυγες αυτοι οι παπαδες! :)
    Λες να καταλαβαινουν οτι η καρεκλα της εξουσιας τους αρχισε να...τριζει επικινδυνα, γι αυτο λενε τοσες πολλες βλακειες, τελευταια; :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. θα μπορούσε να κάνει δύο πειράματα, αν ήθελε να ξέρει ο Αμβρόσιος για τη δράση του βασιλικού και της ευλογίας που δίνει με επίκληση θεών και δαιμόνων:

    1) Να τοποθετήσει βασιλικό σε δύο δοχεία με ίδιο νερό (ΕΥΔΑΠ), να ευλογήσει το ένα και το άλλο όχι. Μετά από 20-30 μέρες ή δεν ξέρω πόσες, θα εξεταστούν από Χημικούς τα δύο σφραγισμένα δοχεία ως προς την ποιότητα του νερού.

    2) Να βάλει το ίδιο νερό σε δύο διαφορετικά δοχεία και να ευλογήσει μόνο το ένα, χωρίς βασιλικό. Τι τα θέλουν τα μαγικά βότανα οι φωτισμένοι από το Άγιο Ψέμα εκπρόσωποι της αληθινής θρησκείας;;; Εκεί θα φανεί λοιπόν, αν μετά 20-30 μέρες υπάρχει καμιά διαφορά στο νερό των δύο δοχείων...

    Και φυσικά, δεν πρόκειται να κάνει κανένα πείραμα ο Αμβρόσιος, αφού ξέρει πολύ καλά ότι πουλάει φούμαρα για τα πρόβατα του ποιμνίου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Elva ναι, και όσο περισσότερο τρίζει η καρέκλα τους τόσο περισσότερες βλακείες θα λένε, τις ίδιες δηλαδή που λένε αιώνες τώρα αλλά διανθισμένες με αρμοδιότητες και με κατάρες. Νομίζουν πως είμαστε όλοι ποίμνια. Νομίζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Στέλιο πειράματα είπες; Μα τα πειράματα είναι κόλπα του σατανά κι εδώ είναι θέμα πίστης που δεν επιδέχεται λογικής αντίληψης των πραγμάτων. Δεν βλέπεις που εσύ με τα πειράματά σου έχασες την ψυχή σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @Δείμε, ναι έχει κλειστά σχόλια μάλλον διότι ΠΙΣΤΕΥΕΙ για τον εαυτό του πως όποια μπαρούφα πει είναι και θέσφατο. Όσο για τα περί αρμοδιοτήτων... ε τι να του πει κανείς... ας ρωτήσει τις μύγες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πέστααααα....

    Έχω όμως ένα ΑΚΟΜΑ πιό φλέγον ζήτημα για τον Σεβασμιότατο:

    το κουταλάκι της Θείς Κοινωνίας είναι κι αυτό Θεϊκώς αποστειρωμένο; Ή μήπως όλοι μοιράζοντι τα μικρόβια όλων;;;

    Ρητορική η ερώτηση, είνι π΄νω πό βέβαιο πως με Θεία Παρέμβαση τα μικρόβια εξαφανίζονται, μεταξύ δυό κοινωνούντων - απορώ πώς δεν έχει ξιοποιηθεί ακόμα τούτο το μέγα Θαύμα από την ιτρική...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ας μας πει ο μητροπολίτης και το γιατί κατα την διάρκεια του "θαυματος" δεν αφήνουν επιστήμονες και τεχνικούς να ερευνήσουν το θέμα των νερών την στιγμή που συμβαίνει; και καλά μην τους χαλάσει το μυστήριο λέει.

    πουφ και οι ταχυδακτυλουργοί επίσης τα μυστικά τους τα κρύβουν πολύ καλά και δεν αφήνουν ερευνητές να τα ψάξουν κι εχω δει ταχυδακτυλουργούς να κάνουν περίεργα πράγματα, μέχρι στο νερό να περπατάνε. Αλλού λοιπόν τα παραμύθια και τα κόλπα των... μενταλιστ παπάδων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ..καί εσείς ωρέ μασκαράδες αναζητάτε εναγωνίως τόν διάδοχο του γιούρι γκέλερ;ντόντντουιτ kleitor!!.-Π.ΣΞΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Γράφεις καλέ μου Κλείτωρ:
    "Βγαίνει λοιπόν ο τραγόπαπας Καλαβρύτων στο μπλογκ και εξανίσταται βρίζοντας πως είμαστε ηλίθιοι όσοι έχουμε τέτοιες επιστημονικές απόψεις και με θράσος περίσσιο παραδέχεται πως τα ζητήματα πίστης δεν επιδέχονται λέει λογικής επεξεργασίας και συνεπώς (συμπεραίνω εγώ) είναι όντως παράλογα."

    Όχι... δεν γράφει αυτό. Ο απανθρωπέστατος Αμβρόσιος δεν αναφέρεται μόνον σ' αυτούς που έχουν παρόμοιες επιστημονικές απόψεις, αλλά γενικεύει. Γράφει επί λέξει: "ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΘΕΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ!"
    Κι αυτή του η φράση συνιστά ευθέως προσβολή της τιμής και της υπόληψης όλων των άθεων, άρα στοιχειοθετείται το αδίκημα της εξύβισης σύμφωνα με το άρθρο 361 του Ποινικού Κώδικα.
    Έστειλα ήδη διαμαρτυρία στο νομικό τμήμα της google, που φιλοξενεί το ιστολόγιο του ταλιμπανέστατου, και καλά θα κάνουμε όλοι οι άθεοι να στείλουμε παρόμοιες διαμαρτυρίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @moutro,έχεις δίκιο αλλά έτσι και αλλιώς γενικεύει, το τσουβάλιασμα δεν το αποφεύγει με τίποτα αλλιώς τι καλός χριστιανός θα ήταν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αρχικά όταν διάβασα το πρώτο σου άρθρο είπα να μην ασχοληθώ άλλο με τον τρισάθλιο αλλά τελικά θα μπουκάρω και εγώ για να του χαρίσω ορισμένα λεπτά νεύρων και οργής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Έβγαλε τα σχόλια ο τραγόπαπας.Μόνος του τ΄ακούει μόνος του τα λέει.Απ΄τους πιο κομπλεξικούς και φασίστες που γνωρίζω.Ξέρω πολλούς αλλά ο συγκεκριμένος υπερβαίνει κάθε όριο μαλακίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. σιγά μην δέχεται και σχόλια... αφού μιλάει με τον θεό εμάς τα ανθρωπάκια θα ακούει ο τρισμέγιστος φαφλατάς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταρχήν λες παπαριές.
    Δεύτερον αν είναι δυνατόν ο βασιλικός να δώσει αντισηπτικές ιδιότητες στο νερό απλά βουτώντας τον μέσα στο κρύο.(Πάψε να την παίζεις)
    Τρίτον ο βασιλικός επιλέχτηκε γιατί βρισκόταν πάνω στον θαμένο σταυρό του Χριστού που βρέθηκε από την αγία Ελένη.

    Η πολλή μαλακία τυφλώνει. Να την παίζεις λιγότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καταρχήν λες παπαδιές.
    Δευτερον, είναι όχι απλως δυνατόν αλλά γνωστό απο πολύ παλιά πως ο βασιλικός έχει αντισηπτικές ιδιότητες που φυσικά μεταφέρονται εν μέρη στο νερό. (στήσε κώλο)
    τρίτον ο βασιλικός υπάρχει πολύ πριν τον ανύπαρκτο σταυρό του ανύπαρκου ιησού που τον βρήκε η πουτάνα η Ελένη.
    Το πολύ γαμήσι απο τον κώλο σου προκαλεί ακράτια. Να τον παίρνεις λιγότερο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Τελικά λέτε απανθρωπέστατο τον Αμβρόσιο που είπε αυτά, αλλά τελικά ποιός είναι πιο ηλίθιος, όταν βλέπω εσάς τους γνωστικούς να εκφράζεστε με τέτοια λόγια;; ΕΕ;; Άντε μπράβο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. εμείς δεν είμαστε αντιπρόσωποι... του θεου ούτε το παιζουμε άγιοι. αυτά να τα πεις του τραγόπαπα. Αντε μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν μπορείτε να εκφράζεστε χωρίς υβριστικούς χαρακτηρισμούς του τύπου "τραγόπαπας" "ταλιμπανέστατος" κλπ; Σεβαστές οι απόψεις σας αλλά ακραία η διατύπωσή τους που μπορεί να χαρακτηριστεί ως εγγέλευστη πρόθεση.Τωρα αν γνωρίζεται τα βασικά της βοτανολογίας είναι αδύνατο να αφεθούν τα χαρακτηριστικά του βασιλικού μέσα στο νερό σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα και μάλιστα το νερό όταν είναι σε θερμοκρασία περιβάλλοντος. Δεν λέω ότι γίνεται θαύμα, απλά το χλώριο δεν επιτρέπει την γρήγορη αποδόμηση του νερού. Ο κόσμος ας πιστεύει όπου θέλει ακόμα και ο δεσπότης Αμβρόσιος που τον βρίζετε στην ουσία χωρίς λόγο. Ο ανθρωπισμό και σεβασμό λοιπόν στον κάθε συνανθρωπό μας και ας έχει αντίθετες απόψεις. Να είστε όλοι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. βεβαίως μπορούμε. Όταν εσείς οι πρώτοι διδάξαντες σταματήσετε τους υβριστικούς, τους ρατσιστικούς, τους ερωτοφοφικούς, χαρακτηρισμούς και τ' αναθέματα και τις κατάρες και τους αφορισμούς τότε θα σταματήσουμε κι εμείς. Μέχρι τότε όμως θα σας αποκαλούμε αυτό που πραγματικά είστε: τραγόπαπες ταλιμπανέστατοι μουζαχεντιν και λοιπά... "ωραία" που τα λέω συνήθως από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. για ποιό χλώριο μιλάς; Ούτε να το πιουν δεν καταδέχονται οι τραγόπαπες το νερό της ΄βρύσης! ούτε τις γλάστρες τους να ποτίσουν. Αυτοί χρησιμοποιούν μόνο εμφιαλωμένο μην γίνουμε όλοι ίσια κι όμοια! τα ιερά και τα όσια με χλώριο!!! θου κυριε το στοματί σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Εγω εκοψα ενα ξυλο συκιας και το φυτεψα και αντι για νερο του εριξα αγιασμο ηθελα να δω ποσο γριγορα θα βγαλει ριζα.Την αλλη μερα εβγαλε ριζα.Πως γιναιτε αυτο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ωχ τι τραβάω με τους φτωχούς τω πνευματι!!! Ξύλο συκιάς έκοψες ή κλαδί συκιάς; Το άλλο το νερό εκείνο ντε που "αντί για νερό έβαλες αγιασμό" λες κι ο αγιασμός δεν είναι νερό εκείνο λοιπόν το άλλο νερό να μην το πίνεις και να το πας στο χημείο διότι μάλλον θα σε στείλει μια ώρα αρχίτερα να βρεις τον δημιουργό σου.

      Διαγραφή
  24. Γιατι οταν βαζεις μια εικονα του Χριστου μεσα σε μελισσι σπιτι αυτες δεν πηραζουν την εικονα του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βρε τι πειράματα είναι αυτά που κάνουν οι χριστιανοί...; Η εικόνα είχε και τζαμαρία ε; Και θες οι μέλισσες να προτιμήσουν το αφύσικο γι αυτές γυαλί από το καλό τους ξύλο ε; χαχαχαχα ή μήπως η εικόνα του Χριστούλη σου δεν κάνει ούτε για μελισσο-χέσιμο; χαχαχαχα είστε απίστευτοι βλάκες ρεεεεεε!!!!!

      Διαγραφή
  25. Εχετε σατανιστει στο επακρο.. Δεν ειστε καλα και βλεπετε εφιαλτες..
    Ξυπνατε ρε ζωντοβολα που δεν ειναι κανεις σας σε θεση να αναγνωρισει τον αληθινο Θεο.
    Τωρα που εχουν περασει 6 χρονια τα ιδια μυαλα κουβαλατε ακομα;. Ρε ξυπνατε κανετε κακο στον ελληνισμο με τις μπουρδες που αραδιαζετε χωρις να ξερετε γιατι τις λετε, αλλα επειδη οι αριστεροι εβραιοι σας εβαλαν μια, ιδεα απο το αυτι, και αυτη σας εχει σατανισει.. Βγακτεψτηη τωρα απο το αλλο αυτι να σωθειτε.. Με προσευχη αγιασμο εξομογηση και θεια μεταλαβη.
    Ξυπνατεεεε.. Δεν νομιζω να εχετε γινει αλληλεγγιοι τωρα, γιατι αν ναι καλο ειναι να χτυπατε το κεφαλι σας στον τοιχο για να φυγουν τα, σατανακια που σας εχουν βαλει μεσα σας οι εβραιοι κομμουνιστες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έχεις μαστουριάσει άτσαλα από το πολύ λιβάνι και μας δείχνεις το τι πραγματικά εστί "χριστιανική αγάπη" ειδικά για τους εβραίους!!!!! ου ρε κάθαρμα!!!

      Διαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails