Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

18 Δεκεμβρίου 2009

Τα… “ανέκδοτα” του μητροπολίτη Καλαβρύτων

Όταν η διαστροφή δεν έχει όρια τότε λέμε πως ο χριστιανισμός έχει εκδηλωθεί σε όλο του το μεγαλείο. Εδώ και καιρό παρακολουθώ το μπλογκ του παπαχωροφύλακα άγιου Αμβρόσιου του μέγα. Σήμερα λοιπόν το άρθρο του έχει τίτλο «ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΛΙΓΗ ΧΑΛΑΡΩΣΗ» και είπα να κάνω μια ανάγνωση για να δω πως χαλαρώνουν οι χριστιανοί άγιοι. Δεδομένου δε πως ο άγιος αυτός άνθρωπος έχει εντάξει το εν λόγω άρθρο στην κατηγορία «ΑΝΕΚΔΟΤΑ» ήμουν περίεργος για το τι είδους ανέκδοτο μπορεί να πει ένας λοβοτομημένος σαν του λόγου του. Διαβάστε λοιπόν κατ’ αρχήν το… χριστιανικό του ανέκδοτο.

Ενώ ένας άνδρας γυάλιζε το νέο αυτοκίνητό του, ο ηλικίας 4 ετών γιος του, πήρε μια πέτρα και γρατσούνισε με γραμμές ένα μέρος του αυτοκινήτου.

Στο θυμό του απάνω, ο άνδρας αυτός πήρε το χέρι του παιδιού του και χρησιμοποιώντας ένα γαλλικό κλειδί, το χτύπησε πολλές φορές ..

Στο νοσοκομείο, το παιδί έχασε όλα τα δάχτυλά του λόγω των πολλαπλών σπασιμάτων.

Όταν το παιδί είδε τον πατέρα του ..... με παραπονεμένα μάτια γεμάτα πόνο τον ρώτησε:

"Μπαμπά.. πότε τα δάχτυλά μου θα μεγαλώσουν πάλι ? "

Ο πατέρας βουβός, πήγε πίσω στο αυτοκίνητό του και το κλώτσησε πολλές φορές, σκεπτόμενος αυτό που έκανε.

Βρισκόμενος μπροστά στο αυτοκίνητο του και βλέποντας ξανά τώρα τις γρατζουνιές, αντιλήφθηκε ότι το παιδί του είχε γράψει με την πέτρα 'ΜΠΑΜΠΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ".

Την επόμενη ημέρα ο άνδρας αυτός αυτοκτόνησε ....

Σκεφθήτε:

Ο θυμός και η αγάπη δεν έχουν κανένα όριο.

Επιλέξτε τα τελευταία για να έχετε μιαν όμορφη, καλή ζωή ....

Τα πράγματα υπάρχουν για να χρησιμοποιούνται,

ενώ οι άνθρωποι είναι να για να αγαπηθούν.

Προσέξτε τις σκέψεις σας, γίνονται λέξεις.

Προσέξτε τις λέξεις σας, γίνονται ενέργειες.

Προσέξτε τις ενέργειές σας , γίνονται συνήθειες.

Προσέξτε τις συνήθειές σας που γίνονται χαρακτήρας.

Προσέξτε το χαρακτήρα σας , γίνεται το πεπρωμένο σας.

Σήμερα εορτάζει ο άγιος της συγγνώμης, ο Άγιος Διονύσιος. Συγχώρεσε και απέκρυψε τον φονηά του αδελφού του! Εὐχαριστώ θερμά τον αγαπητό μας συνεργάτη κ. Δ.Μ. για την επιλογή του παραπάνω μηνύματος.

+ Ο Καλαβρύτων & Αιγιαλείας Αμβρόσιος

Αίγιον, 17 Δεκεμβρίου 2009

Ομολογώ πως δεν γέλασα. Ίσως να φταίει επειδή δεν είμαι χριστιανός. Ίσως μόνο οι χριστιανοί να γελούν με τέτοιου είδους «ανέκδοτα». Κατά την γνώμη μου αυτή η ανάρτηση όχι μόνο ανέκδοτο δεν είναι αλλά τουναντίον πρόκειται για διαστροφική φαντασία άρρωστου μυαλού. Ποιος φυσιολογικός άνθρωπος θα μπορούσε να γελάσει με αυτή την διαστροφή; Αναμφίβολα ουδείς εκτός αν είναι χριστιανός. Διότι ως γνωστό ανέκαθεν οι χριστιανοί γελούν καίγοντας ανθρώπους ξεκοιλιάζοντας μανάδες και ανασκολοπίζοντας βρέφη και παιδιά. Είναι ο δικός τους τρόπος για να περνούν καλά αλλιώς δεν έχει νόημα γι αυτούς η ζωή.

Σαφώς το διαστροφικό αυτό τερατούργημα της άρρωστης φαντασίας του παπα-χωροφύλακα που το θεωρεί ανέκδοτο δεν είναι παρά ένας ακόμα μύθος με στόχο το θυμικό του ποιμνίου του που όντας ανίκανο να επεξεργαστεί λογικά μια πληροφορία θα περιοριστεί στο συμπέρασμα «πόσο καλοί είμαστε εμείς οι χριστιανοί». Γιατί όμως λέω πως είναι μύθος; Διότι κατά πρώτον δεν είναι δυνατόν ένα τετράχρονο νήπιο να γνωρίζει γραφή και ανάγνωση σε σημείου μάλιστα να γράφει «ΜΠΑΜΠΑ ΣΕ ΑΓΑΠΩ» όπως ο πανγελοιότατος αναφέρει. Κατά δεύτερον αν πράγματι είχε συμβεί τέτοιο περιστατικό θα είχε αυτεπάγγελτα επέμβει ο εισαγγελέας αμέσως μετά την διακόμηση του νήπιου στο νοσοκομείο.

Κατόπιν λοιπόν της αναφοράς στο φρικιαστικό αυτό «ανέκδοτο» ο διαστροφικός ποιμένας σε μια εκδήλωση σοφίας δίνει και τις απαραίτητες συμβουλές προς το ποίμνιο. Ας τις δούμε μία μία για να καταλάβουμε που αποσκοπεί.

1) Ο θυμός και η αγάπη δεν έχουν κανένα όριο.

Λάθος. Ίσως να μην έχουν κανένα όριο για την δική σου διαστροφή κυριε μητροπολίτη. Για την κοινωνία όμως υπάρχουν και ηθικά και κυρίως νομικά όρια. Στα οποία όρια βεβαίως εμπίπτεις κι εσύ παπα-χωροφύλακα σ’ αρέσει δεν σ’ αρέσει. Τόσο τα εγκλήματα ερωτικού πάθους όσο και τα εγκλήματα λόγω θυμού τιμωρούνται από τον ποινικό κώδικα και όχι από τον ψευτο-θεό σου.

2) Επιλέξτε τα τελευταία για να έχετε μιαν όμορφη, καλή ζωή ....

Λάθος. Μια καλή ζωή απαιτεί σωστή διαχείρηση όλων των συναισθημάτων και όχι απώλεια κάποιων εξ’ αυτών. Δεν είμαστε πρόβατα οι άνθρωποι όσο και αν αυτό δεν σου αρέσει παπά.

3) Τα πράγματα υπάρχουν για να χρησιμοποιούνται

Να χρησιμοποιούνται όπως το γαλλικό κλειδί που αναφέρεις και όπως οι αίθουσες βασανιστηρίων που συνηθίζατε να τιμάτε έως ότου ο ανθρώπινος νόμος σας το απαγόρεψε;

4) ενώ οι άνθρωποι είναι να για να αγαπηθούν.

Ενώ όλα τ’ άλλα σ’ αυτόν τον κόσμο δεν είναι για ν’ αγαπηθούν αλλά για να… τι; Ο ήλιος ο ουρανός η θάλλασα η χλωρίδα και η πανίδα δεν είναι για να αγαπηθούν έτσι παπά; Δεν σ’ ενδιαφέρει για αυτά. Αρκεί ο ψεύτικος παράδεισος η ψεύτικη κόλαση και ο ψεύτικος θεός σου για να ακυρώσουν τον κόσμο. Νομίζεις παπά. Νομίζεις.

5) Προσέξτε τις σκέψεις σας, γίνονται λέξεις.

Μεγάλο πρόβλημα αυτό για σένα ε παπά; Μεγάλο πρόβλημα οι σκέψεις που πρέπει να τις προσέχουμε. Αμ δε! Σε γελάσανε. Τελείωσαν οι εποχές που καίγατε τους ανθρώπους επειδή σκέφτονταν.

6) Προσέξτε τις λέξεις σας, γίνονται ενέργειες.

Επίσης τελείωσαν οι εποχές της λογοκρισίας σας. Πλέον έχουμε δικαίωμα να σας αγνοούμε να σας κρίνουμε και να λέμε την γνώμη μας ελεύθερα. Δεν έχεις έλεγχο ΟΥΤΕ στις λέξεις μας.

7) Προσέξτε τις ενέργειές σας , γίνονται συνήθειες.

Οι ενέργειές μας είναι ελευθερες και δεσμέυονται μόνο από το αστικό και ποινικό δίκαιο. Συνεπώς ότι πρέπει να προσέξουμε εμπεριέχεται γραπτώς στους νόμους των ανθρώπων. Για περεταίρω έλεγχο μην ψάχνεις. Δεν έχεις κανένα δικαίωμα παπα-φασίστα.

8) Προσέξτε τις συνήθειές σας που γίνονται χαρακτήρας.

Και λοιπόν; Ποιος είσαι εσύ ρε που θα μιλήσεις για χαρακτήρα και συνήθειες; Ποιος είσαι εσύ ΡΕ τραγόπαπα που θα βάλεις όριο στις συνήθειες του καθένα; Φασίστα χριστιανέ! Πάνε ΡΕ τραγόπαπα πέρασαν οι εποχές που καίγατε τους ανθρώπους επειδή δεν σας άρεσε ο χαρακτήρας τους. Πέρασαν για πάντα οι εποχές που αποφασίζατε εσείς για το ποιες συνήθειες δικαιούμασταν να έχουμε και ποιες όχι.

9) Προσέξτε το χαρακτήρα σας , γίνεται το πεπρωμένο σας.

Να και οι μοιρολατρίες στο τέλος. Να και ο φόβος του αγνώστου που ήρθε στο καπάκι για να φοβίσει και να περιορίσει το ποίμνιο. Α ρε τσαρλατάνε φτύσιμο που θες…

Αντί επιλόγου, να πας να γλύψεις το πτώμα του Διονύση και έχε υπ’ όψιν σου πως αν έκανε σήμερα ότι έκανε τότε θα είχε μπει στην φυλακή για υπόθαλψη εγκληματία. Ο άγιος…!

Αυτά για σήμερα τραγόπαπα κι επειδή με τσάντισες άγαρμπα με τα κωλο-ανέκδοτά σου θα σου πω κι εγώ ένα αναλόγου υφής. Από τούδε και στο εξής θα σε σχολιάζω ανελλιπώς. Θα γίνω η σκιά σου και θα σε ξεσκονίσω για να μάθει ο κόσμος την διαστροφή που πρεσβεύεις. Η μοναδική σου λύση πλέον για να με ξεφορτωθείς είναι να κλείσεις το μπλογκ σου και να πας να πεις τις αηδίες σου από τον άμβωνα και εν μέσω του ποιμνίου σου. Έξω από εκεί είναι ο πραγματικός κόσμος και θα τ’ ακούσεις και από την καλή και από την ανάποδη. Τραγόπαπα.

ΥΓ. έχω κρατήσει και φωτογραφία του κειμένου σου. Ξέρω πόσο εύκολα αλλάζεις τα θέσφατα που μας τσαμπουνάς οπότε το παρόν ακόμα και αν το αλλάξεις ή το διαγράψεις θα το αναρτήσω σε φωτογραφία.

10 σχόλια:

  1. Καλά μιλάμε αφιέρωσες. Πληρωμένες απαντήσεις. Εξαιρετικές...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. να δεις τι αφιερώσεις του έπονται Δείμε. :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κλείτωρ δυστυχώς δεν έχεις καθόλου χιούμορ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο Αμβρόσιος είναι από τους παπάδες που δεν γελάς εύκολα μαζί του. Ίσως επειδή έχει πολύ λερωμένη φωλιά σε πολλά θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Kameleon μάλλον δεν καταλαβαίνω το λεπτό χριστιανικό χιούμορ...

    @ellinaki όχι απλώς λερωμένη, χεσμένη την έχει και βγήκε τώρα στο ίντερνετ και μας το παίζει αγνή παρθένα. Ξεπέρασε όμως το όριο με τ' "αστειάκια" του και θα βάλω τις φωνές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σύντροφε!
    Ο συγκεκριμένος είναι τόσο χοντρόπετσος που όσα και να γράψεις για αυτόν πάλι λίγα είναι!
    Κάτι ξέρει και η Κούρκουλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ευχές για Χρόνια Πολλά , υγεία και χαρές στη ζωή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΛΕΙΤΩΡ, Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΗ. ΤΟ ΟΤΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΕΑΡΟΣ, ΤΟ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΟΓΟ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ Ο ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΑΛΑΒΡΥΤΩΝ ΜΑΣ ΚΑΛΕΙ ΝΑ ΓΕΛΑΣΟΥΜΕ. ΑΠΟ ΠΟΥΘΕΝΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ ΑΥΤΟ. ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΔΟΓΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΑΠΑΔΩΝ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΞΕΠΕΡΑΣΑΝ ΣΕ ΔΟΓΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΠΑΠΑΔΕΣ. ΔΗΜ. ΜΑΝΙΑΒΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @Δημ. Μανιαβός
    Δηλαδή μισό λεπτό για να καταλάβω. Εγώ διάβασα στο ποστ και τα μάτια μου διάβασαν ετικέτα "ανέκδοτα" τίτλος "ας χαλαρώσουμε" αλλά... κρίνω λάθος. Εσύ που είδες στην ανάρτηση πως κάποιος νεαρός το έβαλε στ’ ανέκδοτα; Από πού βγάζεις αυτό το συμπέρασμα; Το γράφει κάπου; Γνωρίζεις τον νεαρό; Γνωρίζεις τον μητροπολίτη; Εσύ το ανέβασες μήπως; Πως και μάλιστα "προφανώς" βγάζεις αυτό το συμπέρασμα; Είσαι μάντης; Η λέξη προφανώς σημαίνει αυτό που πρώτο φαίνεται και αυτό που πρώτο φαίνεται είναι κατάλογος ανεκδότων με τίτλο... χαλαρωτικό. Μη φτάσουμε στο σημείο δηλαδή να βλέπουμε άλλα από αυτά που γράφει και μάλιστα... "προφανώς"!!! Ουτε ο γιαχβέ ο ίδιος δεν τα κάνει αυτά τα κόλπα που λέει ο λόγος. Η κριτική μου στηρίζεται σε αυτά που διαβάζω η δική σου κριτική της κριτικής μου που στηρίζεται; Σε προφανείς υποθέσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails