13 Ιανουαρίου 2009

ΕΝΤΙΜΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

                                                                      του ΔΙΟΔΟΤΟΥ

Το παρακάτω τραγούδι του ροκ συγκροτήματος ΓΕΝΙΑ ΤΟΥ ΧΑΟΥΣ, είναι αφιερωμένο εξαιρετικά στους έντιμους και φιλήσυχους νοικοκυραίους, που εδώ και πάνω από ένα μήνα στάζουν χολή για τη Γενιά Χωρίς Αυταπάτες: στους κάθε είδους μπατσοθρησκευόμενους, μπατσοπολίτες, μπατσοδημοσιογράφους, μπατσοκνίτες (ΚΝΑΤ) και λοιπά μπατσοκομματόσκυλα, στην μπατσοκοινωνία της μπατσοϋποκρισίας η οποία στήριξε για επτά χρόνια τη χούντα των συνταγματαρχών. Ενώ, εδώ και άλλα τριάντα τέσσερα χρόνια, στηρίζει αυτό το πράγμα που φαίνεται να μοιάζει με δημοκρατία..

Όλοι εσείς «εντιμότατοι φίλοι μου», μην ξεχνάτε τα πάντα επίκαιρα λόγια του Νικολό Μακιαβέλι: «Κι όταν η τύχη τα φέρνει έτσι που να μην έχει πίστη σε κανέναν ο λαός, όπως τυχαίνει μερικές φορές, επειδή γελάστηκε με απάτη, είτε από τα πράγματα, είτε από τους ανθρώπους, τότε όλα καταρρέουν αναγκαστικά».

ΕΝΤΙΜΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ

Πιστεύεις στα ήθη και στα έθιμα;

Μήπως επιμένεις ελληνικά;

Μετράς σταγόνες αίματος στον μισθό σου,

Πεθαίνεις κιτρινίζοντας με τις εφημερίδες σου.

Κρύψε τα κουρέλια της ψυχής σου

πίσω από την καινούρια σου γραβάτα

Κρύψου καλά έντιμε πολίτη,

φτωχό προϊόν του κόμματος,

κρύψου καλά έντιμο σκουπίδι

θα σε πετάξουν κι εσένα

μόλις περάσει η ημερομηνία της λήξης σου.

(Γενιά Του Χάους, 1984)

Οι υπόλοιποι ας μην ξεχνάμε ότι ο εχθρός μπορεί να οριστεί απλά και όμορφα ως ό,τι κρύβεται πίσω από τη ενιαία γραμμή των κρανοφόρων μαντρόσκυλων και των κουκουλοφόρων ρουφιάνων.

7 σχόλια:

  1. Χμ!

    Ποιος είναι και από που κατάγεται ο έντιμος πολίτης στην πλειοψηφία του;

    12 χρονών ή και μικρότερης ηλικίας, γόνοι πολυμελών οικογενειών εγκατέλειψαν την Επαρχία για την Αθήνα. Μια Αθήνα δημιούργημα του Σχεδίου Μάρσαλ.
    Να εργαστούν ως κάλφες, (χωρίς χρήματα επί το πλείστον), να μάθουν μία τέχνη και να γίνουν κάτι. Να ανοίξουν ένα μαγαζάκι. Να βάλουν ένα κεραμίδι στην κεφαλή τους και όταν κάποτε θα μπορούν να πάνε στο χωριό τους με ψηλά το κεφάλι και φορούν σκαρπίνια αντί για γαλότσες μάρκας "Αλυσίδα"!

    Δεν γνώρισαν εφηβεία αφού ήταν υποχρεωμένοι να ανδρωθούν δουλεύοντας.

    Κάποιοι εξ αυτών συμμετείχαν στις διαδηλώσεις του 114 και κάποιοι άλλοι στις ομηρικές μάχες με τους αστυνομικούς, ως οικοδόμοι πέριξ της πλατείας Ομονοίας. Οι περισσότεροι δεν είχαν ούτε χρόνο ούτε κατάλαβαν τι ήταν η Χούντα.

    (δεν υπήρχε 5μερο, καλοκαιρινές διακοπές, επίδομα αδείας)

    Δεν σπούδασαν, αλλά σπούδασαν τα παιδιά τους. Τους σημερινούς ετεροαπασχολούμενους με πτυχίο και διδακτορικά.

    Αυτή είναι η πλειοψηφία των "έντιμων νοικοκυραίων".

    Φυσικά είναι δύσκολο να τους κατανοήσει ο καθένας μας και μάλιστα η γενιά που δε μελετούσε Δημοσθένη με λάμπα πετρελαίου στην καλύτερη περίπτωση, διότι υπήρχε και η χειρότερη. Η λαδόλαμπα.

    Για αυτό συμφωνώ!
    Βαράτε τους!

    Υ.Γ. 1 Σε αυτούς που αναφέρομαι ήταν στην πλειοψηφία τους συνομήλικοι της γενιάς του Πολυτεχνείου και κάποιοι άλλοι λίγο μεγαλύτεροι!

    Υ.Γ. 2 Κάποιοι εξ αυτών έφτιαξαν και νυκοκυραίους 2ης γενιάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γενικώς συμφωνώ αλλά, θα το πήγαινα ακόμα πιό πίσω στον χρόνο το πράγμα.
    Πιστεύω ότι η ιστορία του κοινωνικού προτύπου "νοικοκυραίος" ξεκινάει αν όχι από το Βυζάντιο, οπωσδήποτε πάντως από την τουρκοκρατία. Μιλώ για όλους αυτούς που έσκυβαν το κεφάλι χεσμένοι από τον φόβο, όταν οι επίσκοποι διάβαζαν στα χωριά τους αφορισμούς των επαναστατών τού 1805, ή του 1821. Και που μετά ανέβαιναν μαζί με τους Τούρκους στα βουνά για να κυνηγήσουν, ή να καταδώσουν τούς Κλέφτες. Η εξάρθρωση της Κλεφτουριάς το 1805-1806 οφείλεται κατά τα πάντα στους νεοέλληνες νοικοκυραίους και ελάχιστα έως καθόλου στους Τούρκους.

    Ας μην γελιόμαστε: η Επανάσταση άρχισε και διεξήχθη από μια μειοψηφία. Τα ζώα δεν πήραν ποτέ μέρος σε αυτήν. Ούτε τότε, ούτε σήμερα. Τα παιδιά που βρέθηκαν πρόσφατα στα οδοφράγματα, παρά τον πολύ μεγάλο αριθμό τους συγκριτικά με άλλες φορές, μειοψηφία ήσαν. Δυστυχώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αλλά και μετά το '21 οι νοικοκυραίοι πρώην κεχαγιάδες κοτζαμπάσηδες και λοιποί που κύλησαν το νεοσύστατο τότε κράτος σε εμφύλιες διενέξεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Για να πω και κάτι που με έτρωγε, ο "ελληνοκεντρικός" "οργανωμένος" χώρος έλαμψε δια της απουσίας του από τα γεγονότα του τελευταίου μήνα. Εννοώ τις μαθητικές ταραχές.
    Αυτή είναι η σύνδεση της "ελληνικής" θρησκείας (που την παρουσιάζουν ως γιατρικό για όλα, από την οικονομία μέχρι τις ανθρώπινες σχέσεις)με την κοινωνία;
    Ούτε μια ανακοίνωση δεν έβγαλαν οι θρησκευάμενοι νεοδωδεκαθεϊστές νοικοκυραίοι (ενώ βέβαια για τον τεθνεώτα Χριστόδουλο οι συντάκτες "ελληνοκεντρικών" συλλυπητηρίων ανακοινώσεων τα έδωσαν όλα -είδατε πώς συννενοούνται οι θρησκείες των νοικοκυραίων, των φασιστών και των εθνικιστών;).
    Αλλά, όπως είπα και στην αρχή, γι' αυτό με τρώγανε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ο "ελληνοκεντρικός" "οργανωμένος" χώρος ράβει την νέα κολεξιόν χλαμύδες και είναι πολύ απασχολημένος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η ΚΑΚΙΑ ΣΚΑΛΑ


    Ήταν τρανός, λήσταρχος μεγάλος, εκεί στην κακιά σκάλα,
    ο Σκίρωνας….

    Τους περαστικούς, τους διαβάτες και ταξιδευτές, μα και τους
    Μεγαρείς ελήστευε… και δεν τολμούσαν, μήτε μια λέξη οι άμοιροι, να ειπούν.

    Ήταν αρπακτικός, σκληρός, δόλιος και φθονερός…

    Κι όσο περνούσε ο καιρός, τόσο θρασύς εγίνονταν ο Σκίρωνας….
    … κι οι Μεγαρείς, ανήμποροι ωστόσο, δεν ξέρουν τι να κάμουν
    την δύσμοιρη την Πόλη τους, να σώσουν!!..

    Κάποιος Θησέας πρέπει να βρεθεί, τα Μέγαρα να σώσει από τον ληστή…

    Έχει γεμίσει Σκίρωνες η Πόλις,
    Θησέας δεν υπάρχει να την σώσει; ._

    Υ.Γ.ΤΟΥΤΑ ΟΛΑ ΤΟΤΕ!!. ΣΗΜΕΡΑ;;;

    Ο ΠΕΡΙΟΡΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. σήμερα Θησέας μπορεί να είναι ο καθένας μας όπως και Σκίρωνας επίσης. Εσύ πόσους Σκίρωνες ξέκανες σήμερα; Κανέναν; Σκέψου λοιπόν μήπως είσαι κι εσύ Σκίρωνας αφού Θησέας δεν είσαι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails