26 Νοεμβρίου 2010

Άκου δούλε Ρωμιέ…

…άκου καλά για να τελειώνω μαζί σου επειδή πολύ σε ανέχτηκα δεκαετίες τώρα. Εσύ ρωμιέ Θεοδωράκη μια χαρά τα πέρασες σκύβοντας όπως ο ίδιος παραδέχεσαι, επί 70 χρόνια το κεφάλι. Οι άλλοι που δεν έσκυψαν το κεφάλι όπως εσύ βρίσκονται ακόμα πεταμένοι στα ρέματα και στις βουνοπλαγιές όπου τους έφαγαν οι σκύλοι επειδή ακριβώς δεν δέχτηκαν όπως εσύ να σκύψουν το κεφάλι. Ριζίδια σαν και τα δικά σου δεν τα θέλουμε, καλύτερα να μας λείπουν, δούλε ρωμιέ που σκύβεις το κεφάλι. Το ήθος και τις ιδέες που πρεσβεύεις δούλε ρωμιέ δεν τα έχουμε ανάγκη. Αυτά που πρεσβεύεις είναι αυτά ακριβώς που μέχρι σήμερα κυβερνούν.

Χόρτασες δούλε ρωμιέ. Χόρτασες καημένε, χόρτασες χρήμα δόξα φήμη και μεγαλεία και είναι αυτό ακριβώς το “νόθο σύστημα ξένης εξάρτησης” που σε χόρτασε και σε διατηρεί χορτάτο να μας λες μπαρούφες. Έγλυψες και προσκύνησες κατουρημένες ποδιές από τους πάντες. Έγλυφες την χούντα από τα παρισινά σαλόνια, έγλυψες το ΚΚΕ το Ισραήλ τις ΗΠΑ την Ρωσία έγλυψες έγλυψες έγλυψες και ακόμα γλύφεις ρωμιέ! Έτσι γλύφοντας αριστερά και δεξιά αναρριχήθηκες εκεί όπου τώρα βρίσκεσαι. Γλύφοντας και με σκυμμένο το κεφάλι έφτασες εδώ που έφτασες και τώρα που πια δεν έχεις τίποτα να χάσεις ξαμολήθηκες να με φλομώσεις στην μπαρούφα πάλι. Νομίζεις ρωμιέ, νομίζεις πως μπορείς να σηκώσεις κεφάλι μετά από εβδομήντα χρόνια που το θυμήθηκες, αλλά ξέχασες δυστυχισμένε πως όταν εσύ κονόμαγες με σκυφτό το κεφάλι στα Παρίσια εδώ κάποιοι χάναν το κεφάλι από τους ώμους τους.

Δεν δικαιούσαι να μιλάς Ρωμιέ. Εσύ και τα φιλαράκια σου δεξιά και αριστερά, είναι που φέρατε την χώρα σε αυτό το χάλι. Είσαι εσύ Ρωμιέ συνυπεύθυνος με όλους αυτούς για το σημείο που τώρα βρισκόμαστε. Έσωσες το κεφάλι σου κρατώντας το σκυμμένο αλλά τώρα μην θέλεις να σώσεις κι εμάς με τον ίδιο τρόπο. Δεν θέλουμε. Να λείπει το βύσσινο! Κράτα το σκυμμένο σου κεφάλι, κράτα και το ήθος σου, κράτα και τον πατριωτισμό σου, δεν τα έχω ανάγκη. Μπορώ καλύτερα χωρίς αυτά και χωρίς να σκύβω το κεφάλι σαν εσένα.

Κατάντησες (φυσικά) τώρα στα γεράματα κοινός αγύρτης ρωμιέ. Νομίζεις όταν λες πως «Τα πάθη που θα διαβάσετε {στην αυτοβιογραφία σου} είναι τα πάθη ενός ολόκληρου λαού» διότι δεν έχεις κανένα δικαίωμα να καπηλεύεσαι τους χιλιάδες νεκρούς, που ούτε καν τους γνωρίζεις, επειδή έγραψες μερικά ωραία τραγουδάκια. Τότε καημένε η προπαγάνδα χρησιμοποίησε εκείνα τα τραγουδάκια σου για να εγκλωβίσει τους ανυποψίαστους σε ιδεολογικό μαντρί (στρατόπεδο το λέτε) κρατώντας τους ρωμιούς, μην τυχόν και γίνουν έλληνες όνομα και πράγμα. Εκείνη η αριστερή προπαγάνδα ήταν ρωμιέ που σ’ έκανε διάσημο και πλούσιο. Αν δεν ήταν εκείνη η ιδεολογική προπαγάνδα σήμερα ίσως να μην σε ήξερε ούτε η μάνα σου ρωμιέ. Και ήταν εκείνη η προπαγάνδα που διατήρησε το ρωμαίικο στον τόπο τούτο μέχρι σήμερα. Να πας λοιπόν να σε διαβάσει κανας παπάς ρωμιέ μιας κι είσαι και χριστιανός δούλος του θεού.

Εγώ βλέπεις δεν ξεχνάω ρωμιέ. Δεν ξεχνάω ούτε τους νεκρούς γονείς μου ούτε τις προδοσίες που τους κάνατε εσύ και οι ιδεολογίες σου. Και ποιές ιδεολογίες σου αλήθεια; Από την αριστερά στην δεξιά από την δεξιά στο κέντρο κι απο κει πάλι στην αριστερά και πάει λέγοντας σε όλη την δυστυχισμένη σου ζωή ρωμιέ. Έκανες τα πάντα για να παραμείνουμε ρωμιοί και να φτάσουμε εδώ που φτάσαμε.

Την σπορά και των δικών σου ιδεών βλέπουμε σήμερα. Την δική σας σπορά βιώνουμε, την σπορά των μεταλλαγμένων. Δεν θέλουμε! Όχι μην σπείρεις άλλο. Ό,τι έσπειρες έσπειρες, αρκεί. Αρκεί διότι όπως φαίνεται ούτε κι εσύ ο ίδιος δεν ανέχεσαι την ρωμαίικη σπορά σου και γι αυτό τσαμπουνάς τώρα στα γεράματα πως θα κάνεις κίνημα. Τι κίνημα να κάνεις βρε ξεμωραμένε γέρο; Τι προλαβαίνεις πια εσύ να κάνεις; Ό,τι ήταν να κάνεις το έκανες! Κοίτα τώρα γύρω σου να δεις τι έκανες και σιώπα. Παραδέξου πως έκανες λάθος και βούλωστο γέρο. Διότι το ίδιο εθνικιστής και πιο εθνικιστής και από τους εθνικιστές ήσουν είσαι κι εσύ! Όλη σου την ζωή ένα τεράστιο κράτος ονειρευόσουν. Ε τώρα που τα κατάφερες κι εσύ, πάρε τεράστιο κράτος και να δούμε ποιός θα το ταΐσει γέρο.   

Τράβα λοιπόν να κάτσεις αγκαλιά με τον Μαρκεζίνη και παράτα μας. Δεν έχεις λόγο πια. Πλέον μόνο οι εναπομείναντες ρωμιοί σε ακούν ξεμωραμένε. Εύχομαι σε επίπεδο συμβολισμού αφού τόσο σου αρέσουν οι συμβολισμοί, εύχομαι μαζί σου να πεθάνει και ο τελευταίος ρωμιός και η ρωμιοσύνη. Άιντε μπας και εκλείποντας η γενιά σου καταφέρουμε οι έλληνες να φτιάξουμε μια καλύτερη πατρίδα ανώτερη του κράτους σας. Διότι αν δεν το έχεις καταλάβει ακόμα ρωμιέ Μίκη Θεοδωράκη, εσύ και το σινάφι σου φτιάξατε ένα κράτος που τρώει τους υπηκόους του πολεμώντας ηρωικά τους… εχθρούς και τώρα φοβάσαι μην όλο αυτό χαθεί. Να χαθεί λοιπόν. Να χαθεί το ρωμαίικο μαζί μ’ εσένα τον ρωμιό μπας και καταφέρουν οι έλληνες να φτιάξουν μια πατρίδα που να μην τρώει τα παιδιά της. Μια πατρίδα (και όχι ένα κράτος) που αντί να πολεμάει εχθρούς να διαπαιδαγωγεί Ανθρώπους. Η ηρωική εποχή τελείωσε για την Ελλάδα γέρο. Καιρός να γίνουμε φυσιολογικοί άνθρωποι αντί μισότρελοι ήρωες.        

«Το “Αξιος Εστί» έχει  αυτοβιογραφικό χαρακτήρα για να  πληροφορηθεί ο λαός την αλήθεια  που προσπάθησαν να κρύψουν  όλα τα χρόνια οι εθνικόφρονες»,  είπε ο Μίκης για το βιβλίο  αυτοβιογραφικών εξοµολογήσεων  που παρουσιάστηκε χθες το βράδυ

«Επί 70 χρόνια σκύβω το κεφάλι και περιµένω, µε τους επιζήσαντες του Εµφυλίου, για να έλθει η στιγµή όπου τα αναγεννητικά ριζίδια θα αποτινάξουν κάθε νόθο σύστηµα ξένης εξάρτησης για να ρίξουν σπορά ιδεών, ήθους και πατριωτισµού.Αυτό που λέγεται πάντα Ρωµιοσύνη», έλεγε χτες ο Μίκης.
Φέτος έκλεισε τα 85 του και παραµένει ένας µεγάλος γρίφος. Ο Μίκης Θεοδωράκης συγκρούστηκε µε τους πάντες (από τη χούντα µέχρι την ΚΝΕ και το κράτος του Ισραήλ).Εζησε µέσα στη νεώτερη Ιστορία της Ελλάδας. Και του κόσµου. Και µε τη Μουσική. Κάθε του στιγµή έχει τον δικό της παρεµβατικό χαρακτήρα. Γιατί έτσι έµαθε πάντα. Και γιατί κάθε σελίδα της νεώτερης ελληνικής Ιστορίας τον περιέχει.
Θα µπορούσε να σωπάσει την εποχή του ∆ΝΤ και της τρόικας; Στην παρουσίαση, χθες,στο κατάµεστο θέατρο του Ιδρύµατος Μ. Κακογιάννη (ήταν παρών και ο σκηνοθέτης) του βιβλίου «Μίκης Θεοδωράκης 85 χρόνια Αξιος Εστί. Ο συνθέτης αφηγείται τη ζωή του στον Γεώργιο Π. Μαλούχο καιµιλά για την ιστορία της νεότερης Ελλάδας. Από τον Μεσοπόλεµο στη χρεοκοπία» (Εκδ. Π. Κυριακίδη) επιβεβαίωσε τη διαρκή παρουσία του στα κοινωνικοπολιτικά δρώµενα της Ελλάδας – και σήµερα σε µια εύφλεκτη στιγµή.
«Τα πάθη που θα διαβάσετε είναι τα πάθη ενός ολόκληρου λαού», έλεγε χτες ο Μίκης µε τον χειµαρρώδη – όπως πάντα – λόγο του. «Το “Αξιος Εστί” έχει αυτοβιογραφικό χαρακτήρα για να πληροφορηθεί ο λαός την αλήθεια που προσπάθησαν να κρύψουν όλα τα χρόνια οι εθνικόφρονες».
«Ισως το πιο βαθύ αίτιο της σηµερινής κρίσης είναι ότι στις αρχές του 21ου αιώνα η Ελλάδα αυτή του Θεοδωράκη και του Ελύτη και όσων το έργο τους κι οι ίδιοι αντιπροσώπευσαν, έχει ηττηθεί από µιαν άλλη, εύκολη και ψευδεπίγραφη. Το 1975 ο Μίκης ξεσήκωνε την Ελλάδα τραγουδώντας “τη Ρωµιοσύνη µην την κλαις” όµως όταν το 1984 τραγουδούσε“τη Ρωµιοσύνη τώρα να την κλαίς”, στο έργο “∆ιόνυσος”, δεν άκουγε πια κανείς», όπως παρατηρεί ο συγγραφέας Γιώργος Π.Μαλούχος. Και το επισήµανε ο οµιλητής στην παρουσίαση νοµικός Βασίλειος Μαρκεζίνης –του οποίου, όπως είπε ο Μίκης, η παρουσία (καθώς ανήκουν σε διαφορετικά ιδεολογικά στρατόπεδα) είχε «έντονο συµβολικό χαρακτήρα». Στη χτεσινή παρουσίαση αφού ο Μίκης έκανε αναδροµή στην ιστορία του ΕΑΜ και του αγώνα κατά της δικτατορίας, προβλήθηκαν αποσπάσµατα από παλαιότερη λαϊκή συναυλία, στην οποία τραγουδούσε ο ίδιος. Το «παρών» έδωσαν µεταξύ άλλων οι Μιλτιάδης Παπαϊωάννου, Βύρων Πολύδωρας, ∆ηµήτρης Σιούφας, Αννα Νταλάρα, Λουκιανός Κηλαηδόνης κ.ά.

TA NEA

23 σχόλια:

  1. Είσαι βέβαια πολύ αυστηρός. Αποδέχομαι το θεοδωράκη ως μουσικό. Ωστόσο, η μουσική του παραγωγή διαμορφώθηκε από την πολιτική του δράση. Σίγουρα πολλοί αγωνίστηκαν περισσότερο από εκείνον και κινδύνευσαν ή χάθηκαν. Εκείνος ήταν ο τυχερός που κατάφερε και μετέφερε στο πεντάγραμμο στιγμές της πολιτικής του δράσης. Δεν είναι ήρωας. Ούτε ο πρώτος αγωνιστής. Είναι ένας Έλληνας που μετέφερε μουσικά την κοινωνική και πολιτική του πορεία. Ένας Έλληνας που δείλιασε, που κρύφτηκε, αλλά κυνηγήθηκε ακόμα και τιμωρήθηκε. Που πρόδωσε κτλ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αγαπητέ Κλείτωρα
    Δεν αμφιβάλλω ότι το πεντακάθαρο και εναργέστατο κείμενο είναι δικό σου.
    Πράγματι έπιασες την πεμπτουσία για τον μουσικό της ρωμιοσύνης και φυσικά τον ίδιο "ρωμιό".
    Δεν θέλω να επεκταθώ άλλο πάνω στο εξαιρετικό κειμενό σου,θέλω όμως να ευχηθώ αυτές οι δύσκολες για την πατρίδα και τους ανθρώπους στιγμές κοινωνικού προβληματισμού, λόγω οικονομικής κρίσης, επιτέλους να ξυπνήσουν λιγάκι τον "έλληνα" του πολιτισμού και της φιλοσοφίας των προγόνων μας, τον "ελληνα" της δημιουργίας και του ελεύθερου πνεύματος σε σχέση με την μίζερη και κλαύτρα χριστιανορωμιοσύνη,που μας πρσφερε για 16 αιώνες>>> καταστροφές εθνικές- εθνικά δράματα και αλλοτρίωση μέγιστη ,μέσω του ιουδαιοχριστιανισμού.
    Μπελιάτης Κίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ωραίος, πατριώτη.
    Το μόνο αξιόλογο τραγούδι που έγραψε ήταν αυτό που διασκεύασαν οι Beatles. Παρεμπιπτόντως ήταν ένα ερωτικό και μή στρατευμένο τραγούδι. Κι αν τον θυμούνται κάποτε (λέω: αν) θα είναι ακριβώς λόγω των ροκάδων Beatles (ναι, των ροκάδων και της ροκ που τόσο πολύ είχε βρίσει). Παρά τη συνεχή προβολή που του γίνεταιέχει ήδη σχεδόν ξεχαστεί καλλιτεχνικά. Και τού αξίζει.

    Περιμένω να γράψεις κάτι και για τον έτερο (β)ρωμηό, τον Σαββόπουλο. Αυτόν που κατάκλεψε τον Dylan (καλός μαλάκας κι εκείνος). Μιλάμε ότι το άτομο έχει κάνει τρομερά εγκώμια για τη (β)ρωμηοσύνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Δυστυχώς υπάρχουν πάρα πολλοί άθλιοι που εκμεταλλεύονται την διαταραχή του πάλαι ποτέ σπουδαίου μουσικοσυνθέτη. Σήμερα έχει καταντήσει ένα ξεμωραμένο παιδί που το επευφημούν οι χειρότεροι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @στον προηγούμενο
    Έχω μπλέξει τα μπούτια μου με τους φιλελεύθερους. Προσπαθώ να καταλάβω πόσες συνιστώσες έχουνε. Τώρα βγαίνει και αναρχοφιλελεύθερος.
    Ρε μεγάλε πες μου τι συνιστώσα είσαι σύ εγώ μέχρι δώ έχω φτάσει
    http://en.wikipedia.org/wiki/Libertarian_Marxism

    Εκ μέρους της ΦΙΣΣΥ (και γω φιλελεύθερος είμαι)
    http://syndesi.wordpress.com/2010/11/25/fissy-dimisim_gr-platyforma/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @Κίμων, τον έλληνα της φιλοσοφίας των επιστημών και του πολιτισμού δεν είναι ανάγκη να τον ψάξουμε στους αρχαίους. Αρκεί μια ματιά στην σύγχρονη ευρώπη για να τον δούμε. Τόσο απλά. Διότι ο πολιτισμός δεν χάθηκε. Εξελίχθηκε λίγο παραπέρα όμως από εμάς αφού εδώ διαφωτισμός δεν έγινε ποτέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Δείμε ναι είμαι αυστηρός επειδή κατάντησε εντελώς γελοίος. Δεν τον κρίνω ως συνθέτη αλλά ως δημόσιο πρόσωπο. Είναι ένας έλληνας αποτέλεσμα της αριστερής προπαγάνδας του ελλαδιστάν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Διόδοτε για τον Σαββόπουλο επιφυλάσομαι. Δεν έχει γίνει ακόμα ρεντίκολο διατηρεί μια κάποια αξιοπρέπεια ακόμα κι ας κολυμπάει κι αυτός στα σκατά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ν αγιάσει το μυαλό και το στόμα σου καλέ μου άνθρωπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Σαν παιδί του σήμερα θα σας μιλήσω και σαν δημιούργημα των γονιών και του εαυτού μου !
    Με τέτοια σαπίλα από τα θεμέλεια μέχρι την κεφαλή στην Ελλαδάρα μας , μόνο να μεταναστεύσεις μπορείς ! και λυπάμαι πολύ ,πάρα πολύ που δεν πήρα τις γνώσεις που δικαιούμουν ,μήτε την αίσθηση "του κατέχω συνείδηση" και μαυτήν πορεύομαι και την εξελίσσω ! Ζούμε σε μια χώρα που οτι προλάβεις αρπάζεις και αυτό δεν ξέρω αν πρέπει να με κάνει να κλάψω , να φωνάξω ή να γίνω εξτρεμίστρια !!
    Ζούμε χωρίς ταυτότητα κρυμμένοι πίσω από αρχαίους Έλληνες φιλοσόφους και προιστορικούς επαναστάτες γιατί απλά δεν έχουμε κάτι νέο να πούμε ή απλά δεν έχουμε γνώση του μέσα μας ,έτσι μας έχουν κάνει να πιστεύουμε πλέον ,οτι τα σωθικά μας είναι μόνο οτι τρώμε και καταναλώνουμε !(Σεβασμός σε όσους έχυσαν το αίμα τους σαυτό το χώμα απλά έχουν πεθάνει πια ) !Και πλεόν οι νέοι που αντιδρούν όπως μόνο έτσι τους προσέχουν τους ονομάζουν πυρήνες της φωτιάς και κολοκύθια τούμπανα !!
    Λυπάμαι πολύ που δεν έζησα την περίοδο της πλατείας του τραγουδιού , του κρασιού και της κοινωνικοποίησης όσο θα ήθελα και ! Και επειδή λυπάμαι δεν μπορώ να γελάω αυθόρμητα πλέον γιατί απλά οι άνθρωποι γύρω έχουν μεταλλαχθεί σε λυπημένα ανθρωπόμορφα πρόβατα που ξυπνούν ,δουλεύουν , τρώνε ,αφοδεύουν ,βλέπουν τηλεόραση και μετά κοιμούνται !
    Αρνούμαι λοιπόν να τραγουδήσω τον ύμνο αυτής της χώρας και να κοιτάξω με περηφάνεια αυτή τη σημαία γιατί απλά μου προκαλεί μόνο θυμό αυτό που πλέον αντιπροσωπεύει το έθνος τούτο ,πόσο μάλλον να βλέπω κουλτουροπατέρες να λένε οτι τους κατέβει λες και είναι τζάμπα !όχι κύριε δεν είναι τζάμπα ,ακόμη και το ερτ-όσημο πληρώνεται καιδεν μπορείς να λες οτι σου κατέβει στο τσερβέλο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. KaΣτο μεταξύ κάποιοι άλλη μπαρμπάδες του δίνουν συγχαρητήρια:

    http://greekrider.blogspot.com/2010/12/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εξαιρετικό χώσιμο, εύγε! Ε, μα έλεος πια με το "ιερό τέρας" που δε τολμά κανείς να τον σχολιάσει αρνητικά...
    Καλά τα έλεγε και ο Σιδηρόπουλος για τον Μίκη Μάους...

    http://www.youtube.com/watch?v=TEaiYDgT1oE

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν θα σχολιάσω τα όσα "σούρνεις" στο Μ. Θεοδωράκη.

    Θα ρωτήσω μόνο τούτο: τι σημαίνει η φράση σου "μην τυχόν και γίνουν έλληνες όνομα και πράγμα"; Τι θα μπορούσαν να γίνουν οι Ελληνες;

    Επίσης, θα ήθελες να εξηγήσεις το σχόλιό σου
    "@Κίμων, τον έλληνα της φιλοσοφίας των επιστημών και του πολιτισμού δεν είναι ανάγκη να τον ψάξουμε στους αρχαίους. Αρκεί μια ματιά στην σύγχρονη ευρώπη για να τον δούμε. Τόσο απλά. Διότι ο πολιτισμός δεν χάθηκε. Εξελίχθηκε λίγο παραπέρα όμως από εμάς αφού εδώ διαφωτισμός δεν έγινε ποτέ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολλές εξηγήσεις ζητάς αλλά τέλος πάντων...

    Α) έλληνες όχι μόνο στ' όνομα αλλά και σε πολιτισμό.
    β) αν διαβάσεις ιστορία του πολιτισμού θα καταλάβεις τι εννοώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Είσαι τρισάθλιος. Δεν έχεις προσφέρει στη χώρα σου απολύτως τίποτα και νομίζεις πως δικαιούσαι να υβρίζεις έτσι το Θεοδωράκη. Είσαι απλά γιά λύπηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μόνο οι τρισάθλιοι φόροι που μετα λύπης έχω πληρώσει πληρώνω και θα πληρώνω εγώ ο τρισάθλιος είναι πολύ περισσότεροι απ’ όσα έχει δώσει μετα χαράς ο Μίκυς, η χώρα έχει δώσει πολλά περισσότερα σ’ αυτόν απ’ ότι αυτός στην χώρα. Η ελλάδα τον έκανε διάσημο και πλούσιο κι όχι αυτός την Ελλάδα. Ο μίκυς υπάρχει επειδή υπάρχει ελλάδα (και κοινοβουλευτική αριστερά) κι όχι το αντίστροφο.
    Εν τέλει κάποτε το θέμα ηταν οι Άθλιοι, σήμερα μάλλον είμαστε οι Τρισάθλιοι. Εν αναμονή ενός σύγχρονου Ουγκό λοιπόν, άει στον κόρακα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παραλλήρημα τρελό έχεις. Οι Ρωμιοί σου φταίνε, ο Μίκης σου φταίει, η γενιά του Μίκη επίσης, η Αριστερά, το σύστημα, τα σκυμμένα κεφάλια, το κράτος, η ρωμιοσύνη, ο χριστιανισμός, λίγο πολύ όλα σου φταίνε. Δε μας είπες όμως, "έλληνα", "διαμαρτυρόμενε κατά όλων", εσύ και τα φιλαράκια σου τι έχετε να προτείνετε γιά το χάλι μας; Με μιά ματιά στο blog σου διαπιστώνω ότι είσαι άλλος ένας εξυπνάκιας κουλτουριάρης (ξέρεις, της ράτσας των Μανδραβέληδων, Σωμερίτιδων, Βασιλάκιδων, Δημητράδων κλπ).

    Έχουν δικαίωμα όλοι αυτοί να μιλάνε "νεοέλληνα" μου αλλά όχι ο Θεοδωράκης; Έχουν δικαίωμα οι διάφοροι γραικύλοι και μισθωτοί από τα ξενόφερτα παρατηρητήρια αλλά όχι οι αγωνιστές της πατριωτικής Αριστεράς; Έχουν δικαίωμα, "νεοέλληνα" να μιλάνε οι Δραγώνες, οι Ρεπούσηδες και Βερεμήδες αλλά όχι όσοι σε ενοχλούν; Έχουν δικαίωμα να μιλάνε οι άθεοι αλλά όχι οι θρησκευόμενοι, οι απάτριδες αλλά όχι οι πατριώτες. Ωραία Ελλάδα θέλεις να χτύσεις "νεοέλληνα" μου εσύ και τα φιλαράκια σου.

    Ευχαριστούμε, αλλά δε θα πάρουμε. Ένα εκατομμύριο φορές την Ελλάδα του Θεοδωράκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. διαλύσατε κλέψατε ρημάξατε αλλά θέλετε και να μιλάτε ακόμα. Και τόσα χρόνια που μιλάγατε είδαμε τι κάνατε.
    Ωστε διάβασες το μπλογκ αλλά δεν βρήκες προτάσεις; χαχαχα έτσι όπως διαβάζεις κι όσα καταλαβαίνεις φυσικό επόμενο να μην δεις τις προτάσεις ποίμνιο. εσείς λοιπόν μην πάρετε επιστρεψτε γρήγορα στο μαντρί σας και θα μάθετε τα νέα απο κει μέσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ο σταλινικός γεροξεκούτης δεν μπορεί πλέον να αξιολογήσει τι είναι σημαντικό και τι όχι …Τι πρέπει να συνεχίσει να το κρύβει και να το "πάρει" μαζί του και τι πρέπει να το μοιραστεί μαζί μας. Η ακράτεια, που συνήθως ταλαιπωρεί τα γερόντια, αφορά και στον λόγο τους. Κάπου εκεί μπερδεύτηκε και άθελά του προχώρησε στην αποκάλυψη-βόμβα: "…Επειδή", είπε, "οι υπεύθυ­νοι αξιωματούχοι των ΗΠΑ, ειδικά μετά το Πολυτεχνείο, έψαχναν κι αυτοί τρόπους ν' απαλλαγούν από τους στρατιωτικούς και συμφωνού­σαν μαζί μου για τη "λύση-Καρα­μανλή”, με κάλεσαν στην Ουάσινγκτον τον Ιούνιο του 1974 να μεσο­λαβήσω, προκειμένου να δεχθεί ο Καραμανλής ν' αναλάβει αυτόν τον ρόλο". Επιπλέον, μας λέει ότι κατέληξε σ' αυτήν τη λύση, γιατί απλούστατα εκείνη την εποχή δεν υπήρχε η δυνατότητα να επιβληθεί ο Παπανδρέου, ακόμα και με τη βοήθεια του ΚΚΕ.
    Αν, δηλαδή, υπήρχε η δυνατότητα να επιβληθεί ο Παπανδρέου —όπως με πάθος επεδίωκε η CIA— ο Θεοδωράκης θα της έκανε το χατίρι και θα "προσπερνούσε" την περίοδο Καραμανλή. Αν υπήρχε τέτοια πιθανότητα, θα συμμετείχε το ΚΚΕ στην εξουσία με τις "ευλογίες" των ΗΠΑ …Το "συναρμόδιο" ΚΚΕ, που εκείνη την εποχή φώναζε στους δρόμους …"ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει Δεξιά" και …"φονιάδες των λαών Αμερικάνοι". Κατάλαβε ο αναγνώστης ποιοι ήταν αυτοί, οι οποίοι κατήγγειλαν τη Δεξιά και το "κεφάλαιο" και μετά πήγαιναν και σκαρφάλωναν στα κάγκελα της αμερικανικής πρεσβείας, για ν' αντισταθούν στον ιμπεριαλισμό; Συνεργάτες της Δεξιάς και υπάλληλοι των Αμερικανών ήταν όλοι τους. Υπάλληλοι του αρχηγού τους, που μπορεί με "υποθήκη" έναν Καραμανλή ή μια Κύπρο ν' "αγόραζε" διεθνή καριέρα και πρόσβαση στην παγκόσμια μουσική αγορά.
    http://eamb-ydrohoos.blogspot.com/2011/02/blog-post.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Σκουλήκι! Πως τολμάς εσύ ένας ασήμαντος, που δεν δοξάστηκε στα πεδία των συμβιβασμών και του ξεπουλήματος των πάντων, να μιλάς έτσι για το Μεγάλο Μίκυ;

    Εσύ έχεις Ιππεκτσί; Αμ, δεν έχεις...

    Βάζω στοίχημα ότι δεν ξέρεις καν πως αποκτάται.

    Στοιχίζει αίμα ένα τέτοιο βραβείο, ουτιδανέ. Το αίμα των πεσόντων στην Κύπρο και προσκύνημα στους πασάδες, που στην έχουνε στημένη, Μαζάνθρωπε κωλοέλληνα.

    Αλλά πίσω έχει η αχλάδα την ουρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. αυτό που ποτέ δεν κατάλαβα είναι τι δουλειά έχουν τα σκουλήκια σ' έναν κόσμο γεμάτο κότες...!!
    Για πάντα ασήμαντα χωρίς δόξα χωρίς ιππεκτσί και που μπορεί μεν να σέρνονται αλλά δεν γονατίζουν ποτέ! Και τρων και την αχλάδα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Όσοι δεν γονατίζουν δεν είναι καλοί χριστιανοί.

    Άσε με, ρε Κλείτορα, που κάθεσαι και ασχολείσαι στα σοβαρά με το κνώδαλο την ώρα που καίγεται η Μεσόγειος. Συμβαίνουν φοβερά πράγματα στη γειτονιά μας κι εσύ εστιάζεις την προσοχή σου στο ληγμένο εδώ και χρόνια συνθέτη της κακομοιριάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. πρώτα να καταλάβω τι ακριβώς είναι αυτό που συμβαίνει και μετά γράφω κιόλας. Διότι εμένα για επανάσταση-εξέγερση δεν μου πολυφαίνεται το πράγμα. Μάλλον τα πετρέλαια τελειώνουν γρηγορότερα απ' όσο υπολόγιζαν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails