Σήμερα λοιπόν αγαπητό μου ημερολογιάκι θα σημειώσω το τι εστί γραικός μέσα από ένα παράδειγμα έτσι για να μείνει γραμμένο χωρίς να έχω καμία απολύτως πιθανότητα και απαίτηση να καταλάβει κανείς τι εννοώ.
Μέγας ντόρος λοιπόν τον τελευταίο καιρό με τα περίφημα κρουαζιερόπλοια τον τουρισμό και τις αντιδράσεις του ελλαδιστάν με ό,τι έχει σχέση με αυτά. Πρωταγωνιστές για άλλη μια φορά της βουλής τα κόμματα. Από την μια το ΚΚΕ με τα κομματόσκυλα του ΠΑΜΕ. Τι κάνουν λοιπόν αυτοί; Προκειμένου να πετύχουν τον στόχο τους κατεβαίνουν σε απεργία και μέχρι εδώ όλα καλά. Έχουν όλοι και πρέπει να έχουν δικαίωμα στην απεργία αλλά το ΠΑΜΕ δεν σταματά εκεί. Ως γνήσιοι ραγιάδες αφού δεν μπορούν να βαρέσουν τον γάιδαρο βαράνε το σαμάρι και νομίζουν πως κάτι κάνουν. Και τι κάνουν; Απαγορεύουν την αποβίβαση των τουριστών από τα πλοία κραδαίνοντας στειλιάρια και ρόπαλα. Το τι ακριβώς φταίει ο τουρίστας για να τυχαίνει τέτοιας υποδοχής ούτε οι ίδιοι του ΠΑΜΕ δεν το ξέρουν γι αυτό μην τους ρωτήσετε. Αυτοί απλώς βαράνε στα τυφλά δεξιά και αριστερά επί δικαίων και αδίκων αλλά πάντα με προσοχή να μην βαρέσουν τον γάιδαρο αλλά μόνο το σαμάρι. Ο γραικός ποτέ δεν θα στραφεί εναντίον του κοτζάμπαση αλλά πάντα εναντίον του γείτονα κατά το γνωστό «να ψοφήσει η κατσίκα του διπλανού μου».
Ο διπλανός όμως, ο εμποράκος του οποίου ο θάνατος της κατσίκας του είναι αβάσταχτος προσπαθεί να αντιδράσει. Ο τουρίστας φέρνει χρήμα και στους χαλεπούς καιρούς που διανύουμε τούτο το χρήμα του είναι απολύτως απαραίτητο. Αντιδρά λοιπόν ο εμποράκος φοράει την παραδοσιακή φορεσιά της γιαγιάς του και κατεβαίνει στο λιμάνι να υποδεχτεί τον τουρίστα και το χρήμα του. Καλά κάνει και αυτός. Έχει κάθε δικαίωμα να στολίζεται να αρωματίζεται και να υποδέχεται τον τουρίστα πελάτη του όπως αυτός νομίζει.
Βάζω τώρα τον εαυτό μου στην θέση του τουρίστα που από το κατάστρωμα της πρύμνης βλέπω στην προβλήτα από την μια τους ανεγκέφαλους άεργους (αλλά όχι άνεργους) εργατοπατέρες με τα καδρόνια να μου απαγορεύουν να καταναλώσω αυτά που ήδη έχω πληρώσει και από την άλλη του έμπορους ντυμένους με την φουστανέλα και την βράκα του παππού τους να μου τάζουν έξτρα δώρο μπακλαβά αν καταφέρω και βγω σώος και αβλαβής από το πλοίο. Υποτίθεται πως ως τουρίστας επισκέπτομαι μια ευρωπαϊκή χώρα αλλά τούτη η εικόνα με προσγειώνει ανώμαλα εμένα τον τουρίστα δίνοντάς μου να καταλάβω πως εδώ πρόκειται για μια τριτοκοσμική και όχι ευρωπαϊκή χώρα.
Όμως απ’ όλο αυτό το σούργελο δεν θα μπορούσε να λείπει ο κοτζαμπάσης, να επιβάλει την εξουσία του. Εδώ λοιπόν αναλαμβάνει δράση η Μάγια Τσόκλη. Αυτή έχοντας κάνει πολλά μα πάρα πολλά ταξίδια με τα λεφτά των φορολογούμενων (ΕΡΤ) πάντα, σκέφτηκε να εκμεταλλευτεί τις εμπειρίες της ως τουρίστρια για να λύσει το πρόβλημα. Το σκέφτηκε λοιπόν πολύ το πράγμα το μελέτησε από εδώ το μελέτησε από εκεί συζήτησε με γνώστες του θέματος συμβουλεύτηκε του ειδικούς και βρήκε την λύση η οποία είναι απλούστατη. Σου λέει η κυρία, τι κάνουν στις υπόλοιπες τριτοκοσμικές χώρες για να ευχαριστήσουν τους τουρίστες; Προωθούν και εκμεταλλεύονται τις παρθένες. Ε λοιπόν αυτό θα κάνουμε κι εμείς. Μια και δυο η πολυταξιδεμένη Τσόκλη βγάζει ένα φιρμάνι με σφραγίδα της βουλής και σε συνεννόηση με το γυμνάσιο θηλέων αποφασίζει να κατεβάσει τα κοριτσάκια στο λιμάνι να μοιράσουν δώρα στους τουρίστες μπας και τα λιμπιστούν (όχι τα δώρα βέβαια) και αποφασίσουν με τόσο μεγάλο δέλεαρ να παίξουν την σωματική τους ακεραιότητα κορώνα γράμματα περνώντας κάτω από τα ρόπαλα του ΠΑΜΕ. Ευτυχώς την ύστατη στιγμή άλλαξε ο διευθυντής του Ράλλειου γυμνασίου γνώμη και τα κοριτσάκια δεν χρησιμοποιήθηκαν έστω και με την συγκατάθεση των νταβατζήδων γονιών τους που κάνουν την ανάγκη φιλοτιμία. Προς το παρόν όμως. Διότι όπως δείχνουν τα πράγματα οι τριτοκοσμικοί γονείς καθηγητές και λοιποί γραικύλοι της τριτοκοσμικής αυτής χώρας δεν έχουν κανένα μα κανέναν ενδοιασμό να γίνουν πιο τριτοκοσμικοί από τους τριτοκοσμικούς. Αυτό ξέρουν αυτό προτιμούν. Αυτό τον τουρισμό θέλουμε και αυτόν τον τουρισμό θα έχουμε. Εκμαυλισμός των γυμνασίων θηλέων για αρχή που είναι σίγουρα θελκτικό και αν πιάσει το κόλπο (που θα πιάσει) σειρά παίρνουν και τα γυμνάσια αρένων αλλά και γιατί όχι τα δημοτικά και τα λύκεια όπου κορασίδες και παίδες θα κατεβαίνουν στα λιμάνια να υποδέχονται τουρίστες. Και αν φοράνε και στριγκάκια τα παιδιά καθόλου δεν θα πουν όχι οι έμποροι και οι εκμαυλιστές βουλευτές μας και οι γονείς τους. Άλλωστε εμπόριο κάνουν γιατί όχι και λευκής σαρκός εμπόριο παρθένων; Είπαμε, είμαστε τριτοκοσμικοί, ας το εκμεταλλευτούμε. Ας εκμεταλλευτούμε και τα παιδιά. Ας πουλήσουμε το γέλιο τους και την ομορφιά τους. Άλλωστε τσάμπα είναι. Διότι ούτε που πέρασε από το μυαλό της πολυταξιδεμένης (με τα λεφτά των φορολογούμενων ραγιάδων) Τσόπλη να προσλάβει άνεργους ενήλικες γι αυτή την δουλειά. Και φυσικά δεν διανοήθηκε η Τσόπλη να κατέβει αυτή να μοιράσει τα δωράκια στα λιμάνια μαζί με τους υπόλοιπους βουλευτές. Απαπαπα αυτή είναι μια κυρία…!!!
Αφού λοιπόν καταστρέψαμε ό,τι όμορφο είχε να παρουσιάσει αυτή η χώρα στους ξένους επισκέπτες της αφού τα μνημεία παραμελήθηκαν αφού οι φυσικές ομορφιές μπαζώθηκαν αφού πολιτισμό δεν έχουμε ούτε μας ενδιαφέρει να έχουμε αφού τα σκουπίδια και η βρώμα μας έχουν πνίξει τι μένει να προσφέρουμε; Τις ψυχές και τα σώματα των παιδιών μας. Μάλιστα. Νταβατζήδες των παιδιών μας ώστε αύριο που ο τουρίστας θα γυρίσει σπίτι του να έχει να λέει στους φίλους του: «μας υποδέχτηκαν στο λιμάνι του Πειραιά κάτι μανούλια θα ΄ταν δεν θα ‘ταν 15-16 χρονών όλες παρθένες και πεντάμορφες και μας γλυκοκοίταζαν και μας έδιναν δώρα διαφημιστικά των εταιρειών». Οι εταίρες του λιμανιού. Αυτός είναι ημερολογιάκι μου ο τουρισμός που θέλουμε. Έκτος στόλος και τρούμπα! Εκμαυλισμός της νεολαίας και νταβατζιλίκι.
Κι έχουν και δικαιολογία όλοι αυτοί. Σου λέει, όταν ρε κύριε στέλνεις το παιδί να σου αγοράσει εφημερίδα δεν το εκμεταλλεύεσαι; Όταν παίρνεις και το παιδί σου μαζί στην δενδροφύτευση δεν το εκμεταλλεύεσαι; Όταν το παιδί σου κάνει πρωινή προσευχή και παρέλαση γιατί δεν σε πειράζει και σε πειράζει τώρα που υποδέχεται με δωράκια τον τουρίστα; Αυτό εγώ αγαπητό μου ημερολογιάκι το λέω εξίσωση προς τα κάτω. Είμαστε που είμαστε δηλαδή χάλια δεν τρέχει τίποτα να γίνουμε ακόμα πιο χάλια. Ούτε σκέψη να γίνουμε καλύτεροι. Σκοπός είναι να έρθει χρήμα με οποιοδήποτε κόστος. Αδιαφορούμε για το κόστος αρκεί να έρθει χρήμα. Αδιαφορεί ο έμπορας για το ΤΙ θα πουλήσει αρκεί να πουλήσει. Και φυσικά το γελοιότερο όλων είναι όταν συγκρίνουν οι φωστήρες τα ψώνια στο σούπερ μάρκετ μαζί με το παιδί με την βουλευτική εντολή προσφοράς δώρων στο λιμάνι από τα γυμνάσια θηλέων. Όταν δηλαδή εγώ στείλω την κόρη μου στον μανάβη να αγοράσει μαρούλια είναι το ίδιο κατ’ αυτούς με το να την στείλω με βουλευτική εντολή στο λιμάνι να μοιράζει δώρα στους τουρίστες και μάλιστα αμισθί! Αν αυτό δεν είναι λογική του παραλόγου τότε αναρωτιέμαι τι μπορεί να είναι. Αν αυτό δεν είναι γραικυλισμός αναρωτιέμαι τι άλλο μπορεί να είναι και πώς να ονομάζεται.
Αναρωτιέμαι επίσης γιατί η πολυταξιδεμένη (με λεφτά άλλων) Τσόκλη δεν σκέφτηκε να λειτουργήσει με παραδείγματα όχι τριτοκοσμικών αλλά πολιτισμένων τουριστικών προορισμών. Γιατί άραγε αντί να καθαρίσει το λιμάνι από τα σκουπίδια για να δείξει την ομορφιά προτίμησε να εκμαυλίσει τις παρθένες όμορφες του γυμνασίου; Γιατί αντί να να προσλάβει προσωπικό επί της υποδοχής προτίμησε να εκμεταλλευτεί το τσάμπα προϊόν των σχολείων; Οι απαντήσεις είναι απλές και είμαι σίγουρος πως δεν χρειάζεται καν να τις σημειώσω.
Γι αυτό λοιπόν δεν πρόκειται να γίνουμε ποτέ χώρα πολιτισμένων ανθρώπων. Διότι είτε με τον τρόπο του ΠΑΜΕ είτε με τον τρόπο των εμπόρων δεν ξεφεύγουμε από τον γραικυλισμό μας. Διότι άλλο δρόμο πλην αυτού των δούλων γραικών δεν ξέρουμε. Διότι οι ταγοί μας οι πολυταξιδεμένοι έχουν σαν πρότυπα προς εφαρμογή όχι την Σουηδία ή την Γερμανία αλλά την Ζιμπάμπουε. Έλα κύριος έχω ωραία κοριτσάκια ανήλικα με δώρα έλα κύριος εντω το καλό το πράγμα… αλλά πρόσεχε κύριος μην πονέσεις το κοριτσάκι που θα σου δώσω γιατί θα σε δείρει ο άλλος με το ρόπαλο έξω από το πλοίο.
Αρκετά όμως αμπελοφιλοσόφησα πάλι σήμερα. Μην ασχολείστε με αυτά που λέω, μπούρδες είναι. Άλλωστε ποιος είμαι εγώ μπροστά στην πολυταξιδεμένη (με δικά μου λεφτά) Τσόκλη για να έχω γνώμη άποψη και πρακτικές ιδέες; Πφφφφ αγνοήστε με και κάντε αυτό που ξέρετε. Πουλήστε τα παιδιά σας. Δικά σας είναι ό,τι θέλετε τα κάνετε…! Πουλήσει παιδί πάρει ντάτσουν.Γραικοί.
εξαιρετικός!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναδημοσιέυση, φορτωμένη και με τη δική μου αγανάκτηση και αηδία για το που μπορεί να καταντήσει η νεοΕΛλαδισατνοσύνη...
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://moscharia.blogspot.com/2010/06/blog-post_03.html?zx=ac39251f481b00ff
Κλειτωρ, ενω προσυπογραφω οσα λες για την υποτιμητικη για τη χωρα αυτη τακτικη με τα δωρακια και τα νεα κοριτσια που πλασαρονται σαν αντικειμενα κλπ δε καταλαβαινω πού σε ενοχλει οτι απ το ΠΑΜΕ προσπαθησαν να αποτρεψουν το ρεζιλικι αυτο της μετατροπης μιας (δηθεν) ευρωπαικης χωρας σε....μπανανια!Το οτι εγινε με το τροπο που εγινε ισως θελει ζητηση, αλλα για μενα ο σκοπος ηταν να δειξουν οτι εχουμε κοινωνικα προβληματα και οτι ειναι σε πρωτη μοιρα λογω των συνθηκων. Απο εκει και περα οι τουριστες που εχουν μυαλο και φυσικα ζουνε στη πραγματικοτητα και οχι σε κανενα ...μυθο καταλαβαινουν οτι και στις χωρες τους γινονται απεργιες και αναταραχες οποτε καταλαβαινουν οτι τα κοινωνικα προβληματα ειναι πιο επειγοντα απο οποιαδηποτε κρουαζιερα...Και να ξεκαθαρισουμε καποτε οτι αυτοι που διωχνουν τους τουριστες ειναι αυτοι που εκαναν την Ελλαδα μη ανταγωνιστικη, μεσω της επιβολης του Ευρω! Οι Σουηδοι που ουτε δωρακια κανουν σε τουριστες, ουτε θα δεχονταν, φυσικα, ποτε τα παιδια τους να κανουν ..tourist promotion για τη Σουηδια (!) λενε οτι δεν παμε πια Ελλαδα για διακοπες λογω της ακριβειας του Ευρω, οχι λογω του...ΠΑΜΕ που ντε και καλα αυτο ηταν που ενοχλησε ολη την οικουμενη και οχι οι πολιτικες που μας επιβληθηκαν απο τις κυβερνησεις αυτες σερνοντας μας τελικα στο ΔΝΤ και κανοντας μας ρεζιλι σε ολα τα πρωτοσελιδα σαν τη χωρα με τη μεγαλυτερη διαφθορα στην ΕΕ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΆνοιξα τώρα το blog για να δω τα μηνύματα και παρατήρησα πως σήμερα έκανα ασυνείδητα κάτι που σπανιότατα κάνω στο μπλογκ μου. Δύο αναρτήσεις την ίδια μέρα είναι κάτι που αποφεύγω να το κάνω ώστε να περιορίζομαι στα σημαντικότερα. Βλέποντας όμως τώρα και τις δύο αναρτήσεις μαζί σκέφτομαι πόσο τρομακτική σχέση έχουν μεταξύ τους. Στην μια ο θάνατος των σχολείων και σε τούτη το αποτέλεσμα, ο εκμαυλισμός των μαθητών.
ΑπάντησηΔιαγραφήΈλβα να σου πω που διαφωνώ με το ΠΑΜΕ. Διαφωνώ όχι με την απεργία αλλά με την απαγόρευση καθόδου των τουριστών. Με τον τρόπο δηλαδή. ¨ηδη αφού γίνεται απεργία οι τουρίστες δεν περνάνε όσο καλά θα πέρναγαν λόγω φυσικά έλλειψης προσωπικού. Καλό είναι να βρίσκουν και αυτό το προσωπικό στην προβλήτα να τους περιμένει όχι όμως για να τους απαγορέψει το ο,τιδήποτε αλλά για να τους ενημερώσει είτε με φυλλάδια είτε με πανό είτε με φωνές είτε με όλα αυτά μαζί. Αλλά όχι να τους απαγορέψει την μετακίνηση!!! Κι εμένα αν μου απαγόρευαν να κατέβω στο λιμάνι επειδή έχουν απεργία θα θύμωνα. Είναι όχι απλώς άδικο αλλά βλακώδες είναι τραμπουκισμός αυτό κατα την γνώμη μου. Φυσικά δεν φταίει το ΠΑΜΕ για τα χάλια του τουρισμού αλλά δεν κάνει και τίποτα προς το καλύτερο. Λειτουργούν θυμικά, σαν ζώα όχι σαν σκεπτόμενοι άνθρωποι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα είμαι λίγο λακωνικός, μιας και η δική μου απάντηση προφανώς είναι η ανάρτηση που ήδη έχεις διαβάσει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞεκινάς από λάθος βάση. Από το γεγονός ότι η Ελλάδα είναι τριτοκοσμική χώρα ούτως ή άλλως. Ουδέποτε προσέγγισε έστω και στο ελάχιστο την μέση Ευρώπη, άσχετα από τα κορδώματα των γραικυλων.
Και μέσα σε αυτό το πλαίσιο κολάει και η αντίληψη που έχει πολύς κόσμος (προφανώς και εσύ αν κατάλαβα καλά), ότι η εικόνα μιας μαθήτριας ή ενός μαθητή που προσφέρει δωράκι στον "αποικιοκράτη" τουρίστα είναι υποτιμητική και με τα στοιχεία που περιγράφεις. Ευτυχώς όμως, αν θεωρήσουμε ότι το σύνολο των τουριστών που επισκέπτονται την Ελλάδα, έρχονται από την "πολιτισμένη" Δύση, κατά 99% δεν σκέφτονται με αυτό τον τρόπο, στον οποίο μόνο κόμπλεξ κατωτερότητας μπορώ να διακρίνω εγώ προσωπικά.
Δεν πειράζει φτάνουμε που φτάνουμε στον πάτο, ας φτάσουμε μια ώρα αρχίτερα.
όταν ο γνωστός κίνδυνος είναι αυτός (οργανωμένος παιδοφιλικός τουρισμός ευρωπαίων σε τριτοκοσμικές χώρες)
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://old.eyploia.gr/modules.php?name=News&file=article&sid=2043
και μιλάμε φυσικά για τουρίστες της "πολιτισμένης" δύσης στην πλειονότητά τους τότε το να κατεβαίνουν μαθήτριες στο λιμάνι κατάλαβέ με, ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ πέραν του ότι έχουμε φτάσει ήδη στον πάτο του απόπατου.
καλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήμε ενοχλεί το Γραικός ..το παραχρησιμοποιησε ο Κοσμάς ο Αιτωλός...
με ενοχλεί η πολιτική persona της Μ. Τσόκλη, λατρεύω την ταξιδιάρικη persona της....
με ενοχλεί το ΠΑΜΕ... με έχει κάνει να χάσω αρκετές χιλιάδες €, με τις βλακείες του...
με ενοχλεί το kitch, οχι το οι κοπελίτσες προσέφεραν κάτι, αλλά η όλη φάση (την παρακολούθησα από κοντά, σε δυο σημεία) ήταν καρά-kitch και πλήρως ανοργανωτη
με ενοχλεί η επιλογή (πως και γιατί) των προϊόντων της προσφοράς προς τους τουρίστες και η ημερομηνία λήξης σε κάποια από αυτά...
με ενοχλεί η φάτσα του αρχαιοφύλακα (αποτυχημένου ΔΥ/συμβασιούχου...) που δεν χαμογελάει και δεν ξέρει ξένες γλώσσες...
με ενοχλεί να κάλο στον ΕΟΤ σε 3 γραμμές(απευθείας) στις 09:00 και να μην απαντάει κάνεις... και όταν απαντάνε στις 10:30 να μου λένε ότι τα υλικά προώθησης τελείωσαν, όταν ξέρω (πήγα από εκεί), ότι οι αποθήκες είναι γεμάτες...
και άλλα πολλά
με ενοχλεί ότι έχω λύσεις... και το σύστημα δεν με αφήνει να τις εφαρμόσω
σας ενόχλησα; ..δεν πειράζει θα ζήσετε και με αυτό...
καληνυχτα
να καλω ...
ΑπάντησηΔιαγραφήχτυπησε ο δαιμων των δαχτυλων...
όχι καθόλου δεν ενόχλησες και ας είναι ντάλα μεσημέρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήο Κοσμάς ο Αιτωλός γραικός ήταν κι αυτός. Αυτός κι αν ήταν...!
συμφωνώ για τον αρχαιοφύλακα και τον ΕΟΤ.
Τα υπόλοιπα μου είναι αδιάφορα.
Μα... υπάρχουν ακόμα παρθένες;
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατί μηπως υπάρχουν τουριστικές υποδομές;
ΑπάντησηΔιαγραφήχαβαλές να γίνεται...
Έγινε λοιπόν η Ελλάς μουσουλμανική;
ΑπάντησηΔιαγραφή(Ξέβρετε σαν τον μουσουλμανικό παράδεισο με τις 72 παρθένες κατά κεφαλή).
Βάι, βάι, βάι τζάνε μ'.
ε αφού αποφάσισαν να κάνουν την ελλάδα χώρα υποδοχής και διαλογής μεταναστών ήταν φυσικό το επόμενο στάδιο να δίνει μια χροιά μουσουλμανικού παραδείσου έτσι για να υπάρχει ένας παραπάνω λόγος....
ΑπάντησηΔιαγραφή