Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

18 Ιουλίου 2010

Κόσμια επαφή

Αγαπητό μου ημερολόγιο. Ο χρόνος κυλά με διαφορετική ταχύτητα, πολύ πιο γρήγορα όταν περνάς ευχάριστα. Δυστυχώς όμως ήρθε η περίοδος των καλοκαιρινών διακοπών και οι βάρβαροι ξεχύθηκαν αλαλάζοντας στις παραλίες και κουβαλώντας μαζί τους τόνους με σκουπίδια και μυρουδιές αντηλιακών που μιαίνουν τις αισθήσεις μου. Ως εκ τούτου ήρθε η ώρα ν' αφήσω τα παράλια και ν' ανηφορίσω στα όρη εκεί που οι βάρβαροι αδυνατούν να επελάσουν. Ένα διάλειμμα λοιπόν για ανασύνταξη κι έφυγα ξανά πλην όμως στο διάλειμμα έριξα και μια ματιά στα κοσμικά τεκταινόμενα. Ιδού τι αποκόμισα εν περιλήψει.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ελευθεροτυπία
- Ο Στ. Ματθίας είχε στηλιτεύσει τις ιδιότυπες σχέσεις πολλών δικαστών με την Εκκλησία. Πότε θα απαλλαγεί η Δικαιοσύνη από αυτή τη «στενή σχέση» με δεδομένο ότι έχουμε καταδικαστεί ήδη από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο για το θρησκευτικό όρκο;«Συμφωνώντας με τον αείμνηστο πρόεδρο του Αρείου Πάγου Στ. Ματθία, έχω τονίσει σε επίσημα έγγραφά μου, ως προϊστάμενος της Επιθεώρησης των Δικαστηρίων, ότι ο κομματικός και θρησκευτικός φανατισμός, η θρησκοληψία, η θρησκομανία και οι ιδεοληψίες νοθεύουν σοβαρά τη δικανική κρίση και οδηγούν τον δικαστικό λειτουργό σε αυθαίρετες ή άδικες κρίσεις. Η Δικαιοσύνη θα απαλλαγεί από αυτές τις "στενές σχέσεις", όχι μόνο μέσω της δημιουργίας του κατάλληλου νομοθετικού πλαισίου, κατ' εφαρμογήν της Ευρωπαϊκής Σύμβασης των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΣΔΑ) και της νομολογίας του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου, αλλά και όταν όσοι δικαστικοί λειτουργοί διακατέχονται από τέτοια νοθευτικά της κρίσης τους στοιχεία αποβάλλουν αυτά. Διαφορετικά θα πρέπει να ελέγχονται από τους επιθεωρητές και τον προϊστάμενο της Επιθεώρησης για τυχόν κατάδηλα εσφαλμένες κρίσεις τους, από δόλο ή βαριά αμέλεια, κατά την άσκηση των καθηκόντων τους, οφειλόμενες στις άνω αιτίες».
Τι είχες Γιάννη μ' - τ' είχα πάντα...
Εικόνα ελληνικού δικαστηρίου όπως εγώ την έζησα πριν χρόνια κληθείς ως μάρτυρας. Με την είσοδό μου εντός της δικαστικής αιθούσης με υποδέχτηκε ένα ξύλινο ομοίωμα σταυρού που απεικόνιζε το συνηθέστερο βασανιστήριο της ρωμαϊκής αυτοκρατορίας της σταυρωσης. Πάνω σε αυτόν τον ξύλινο σταυρό απεικονίζονταν ένας άνθρωπος καρφωμένος με καρφιά πάνω στον σταυρό γεμάτος αίματα να αργοπεθαίνει βασανιστικά σαν απειλή μάλλον για το τι περιμένει τους καταδικασμένους. Σκέφτηκα πως στην σύγχρονη μορφή θα έπρεπε (με την λογική των δικαστών) να υπάρχει στην θέση του σταυρωμένου ενα ομοίωμα ηλεκτρικής καρέκλας ή ακόμα καλύτερα να παίζει βίντεο με εκτελέσεις θανατοποινιτών σε ηλεκτρικές καρέκλες. Κατόπιν μπήκε στην αίθουσα και η δικαστής, μια κυρία γύρω στα πενήντα φορώντας έναν τεράστιο σταυρό στο στήθος που επίσης απεικόνιζε ένα σταυρωμένο άνθρωπο ενώ καταμεσής στην αίθουσα υπήρχε ένα τεράστιο ευαγγέλιο το ιερό βιβλίο των χριστιανών όπου έπρεπε να ορκιστώ βάζοντας το δεξί μου χέρι πάνω του. Στην δε άρνησή μου να ορκιστώ η δικαστής με κοίταξε με ύφος σαν να μου έλεγε "δεν θα σε πετύχω κάποτε ως κατηγορούμενο; θα σε κρεμάσω ανάποδα αντίχριστε, θα σε σταυρώσω ελεεινό άπιστο υποκείμενο" και φυσικά ούε καν άκουσε την μαρτυρία μου αφού εν όσο εγώ κατέθετα η ιεροεξετάστρια δικαστής διάβαζε κάτι χαρτιά μπροστά της και μόνο αφού έπαψα να μιλώ με ρώτησε αν τελείωσα και μ' έστειλε ευγενικά στον αγύριστο.
Βλέποντας όλο αυτό το κλίμα που επικρατούσε τσιμπήθηκα μήπως ξυπνήσω από τον εφιάλτη. Είχα την αίσθηση πως βρισκόμουν σε δικαστήριο της ιεράς εξέτασης κι έπρεπε να εστιάσω στις ενδυμασίες των παρεβρισκομένων που μου επιβεβαίωσαν πως δεν κοιμάμαι και δεν βλέπω εφιάλτη αφού δεν φορούσαν τα ανάλογα ρούχα εποχής αλλά ήταν όλοι ντυμένοι κατά τον σύγρονο τρόπο της μόδας. Ειλικρινά αν οι παρεβρισκόμενοι φορούσαν ρούχα του μεσαίωνα τίποτα μα τίποτα απολύτως δεν θα ξεχώριζε απο τα δικαστήρια του μεσαίωνα. Μόνο οι σύγχρονες ενδυμασίες έδειναν το στίγμα του 21ου αιώνα. Όλα τ' άλλα ανήκαν στον μεσαίωνα. Η δικαστής έκανε τον σταυρό της έκατσε στην έδρα της και η δίκη της ιεράς εξέτασης άρχισε. Από τότε έχουν περάσει δέκα χρόνια και εκείνη η δίκη δεν έχει ακόμη τελειώσει. Άγνωσται αι βουλαί του κυρίου.... και μάλλον η δικαστής ιεροεξετάστρια περιμένει την φώτιση του γιαχβέ για να βγάλει απόφαση.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

enet
Η καταγγελία που έφτασε στο «ΕΨΙΛΟΝ» από αναγνώστη της στήλης σοκάρει!
Την Τρίτη 1 Ιουνίου ο Γιάννης Μουρτίκας πήγε στο ΚΤΕΛ του Κηφισού για να
ταξιδέψει για το Αίγιο μαζί με το σκύλο του Μπούμπη.

Ένας αρσενικός γλυκύτατος σκυλάκος, φάτσας και όχι ράτσας. Για την ακρίβεια,
μια υπέροχη διασταύρωση αρσενικού μπασέ (στο σώμα) με μουσουδίτσα
λαμπραντόρ και μπεζ τρίχωμα. Τον είχε υιοθετήσει από τη δική μας φάρμα
και είχαν περάσει σχεδόν έξι μήνες κοινής ζωής.

Λίγο πριν από τις 3.30 το απόγευμα ο κ. Μουρτίκας αντιμετώπισε την πρώτη δυσάρεστη
έκπληξη. «Στις αποσκευές κατευθείαν» του είπε ο οδηγός, αναφερόμενος
στον Μπούμπη. Και ας μην είχε ρωτήσει αν είχε πρόβλημα κάποιος από τους
επιβάτες. Ο κ. Μουρτίκας αντέδρασε, αλλά ο οδηγός ήταν αμετάπιστος.
Εγκλωβισμένος στις αποσκευές, σε έναν χώρο με απίστευτο θόρυβο, σκοτάδι
και λιγοστό αέρα, ο Μπούμπης έκλαιγε ασταμάτητα μέχρι τον Ισθμό, όπου
και έγινε στάση. Αλλά ακόμη και εκεί ο οδηγός αρνήθηκε να του ανοίξει
για να του δώσει όπως ζήτησε ο Γιάννης Μουρτίκας λίγο νερό.
Οταν φτάσανε στο Αίγιο, ο Μπούμπης ήταν νεκρός! Αλλά και αυτό γιʼ αυτούς
τους κυρίους που θέλουν να λέγονται «άνθρωποι» ήταν φυσιολογικό.
Συμβαίνουν φρικτά πράγματα στην καθημερινότητα αυτής της χώρας. Δεν έχω λόγια να σχολιάσω. Τι να σχολιάσω...; Το μόνο που ξέρω είναι πως αν ήμουν εγώ με το κατοικίδιο σκυλάκι μου στην θέση του κυρίου Μουρτίκα θα είχα χώσει τον ελληναρά οδηγό στις αποσκευές αντί του σκύλου.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Η πλέμπα και οι... θεσμοί - TO BHMA
Η πανδικαστική (πλην των δικαστών του ΣτΕ- και εν προκειμένω το «πλην Λακεδαιμονίων»
συνιστά έπαινο) συγκέντρωση για τις ασφαλιστικές ρυθμίσεις στον κλάδο
δείχνει ότι η κυβέρνηση απειλείται από μια επικίνδυνη αναμέτρηση,
φανερώνει όμως και κάτι άλλο: ότι οι έχοντες ισχύ εξαντλούν τα διαθέσιμα
μέσα προκειμένου να εξαιρεθούν από τις θυσίες στις οποίες υποβάλλεται η
plebs.
Η επίκληση της «θεσμικής» διάστασης και του υψηλού έργου
συμποσούνται εν τη πράξει στην επιδίωξη ιδιαίτερης μεταχείρισηςείτε
πρόκειται για τους δικαστές που προασπίζονται το προνομιακό μισθολογικό
και συνταξιοδοτικό καθεστώς τους είτε για τους βουλευτές που αναζητούν
αναπλήρωση των περικοπών διά της συμμετοχής σε πλήθος επιτροπών, είτε
για τα ίδια τα κόμματα που επιδιώκουν μείωση της... μείωσης της
επιχορήγησής τους από το κράτος.
Τι δείχνει, αλήθεια, η επισήμανση του προέδρου δικαστικής ένωσης πως η
Δικαιοσύνη βραδυπορεί επειδή «η κυβέρνηση δεν θέλει να βάλει το χέρι
στην τσέπη»; Εκφράζει άραγε κάποια παρωχημένη πίστη στη διαβεβαίωση
«λεφτά υπάρχουν» σε πείσμα του ορυμαγδού στην οικονομία ή εννοεί ότι ειδικά
για τη Δικαιοσύνη δεν επιτρέπεται καμία λιτότητα; Τι σημαίνει η
εκ προοιμίου απόφανση ότι η υπαγωγή στο ΙΚΑ «είναι πέρα για πέρα
αντισυνταγματική» όταν εκφέρεται από εν ενεργεία δικαστή υπό την
ιδιότητα του συνδικαλιστή; Δύσκολα πάντως μπορεί κανείς να την
αντιληφθεί ως οτιδήποτε άλλο από προαναγγελία ότι οι δικαστές θα κρίνουν
πιθανότατα αντισυνταγματικό ό,τι τους θίγει. Και τι νόημα έχει το
σχόλιο άλλου εκπροσώπου ότι «οι δικαστές δεν διαχειρίζονται δημόσιο
χρήμα ούτε κοινοτικά προγράμματα ούτε έχουν σπίτια με πισίνες και δεν
πετάνε λουλούδια στα ξενυχτάδικα» ( ούτε εκείνοι του
παραδικαστικού); Μήπως μονάχα ότι τα πρόχειρα συνθήματα που
χαρακτηρίζουν τον κοινό συνδικαλιστικό λόγο έχουν καρπίσει για τα καλά
και σε έναν χώρο που διεκδικεί μια υποτιθέμενη «άλλη» σοβαρότητα;
Ο τρόπος με τον οποίο οι δικαστές απένειμαν στους εαυτούς τους
μισθολογικά προνόμια- πρώτα μόνοι και στη συνέχεια συμπράττοντας με
δικηγόρους στο Μισθοδικείο- πρόδιδε από καιρό ολισθηρή πορεία. Η
επιμονή στις εξαιρέσεις και ο τόνος με τον οποίο εκφράζεται την
επιβεβαιώνουν, το ίδιο και η απροθυμία του δικαστικού σώματος να
αντιμετωπίσει τα φαινόμενα πλημμελούς απόδοσης δικαιοσύνης στους κόλπους
του. «Θεσμικές» δικαιολογίες φυσικά μπορούν να βρεθούν, όπως
για όλα. Το μήνυμα όμως δεν είναι η εξύψωση της δημόσιας προσφοράς,
αλλά η επιβεβαίωση της άποψης του Θρασύμαχου: «Δίκαιον ουκ άλλο τι ή το
του κρείττονος συμφέρον ». Αποψη που μεταλαμπαδεύεται από
κορυφής προς ολόκληρη την κοινωνία.

        Δικαστών συνέχεια το ανάγνωσμα. Εμείς ο απλός λαουτζίκος, η πλέμπα δεν μπορεί να είμαστε τα ίδια με τους κύριους κύριους δικαστές! Αν είναι       δυνατόν. Αυτοί είναι οι μεγάλοι κριτές, οι φωστήρες οι υπεράνθρωποι οι αριστοκρατες οι υπεράνω των νόμων οι καθαρόαιμοι που συνομιλούν μόνο με τους εκπροσώπους του θεού και με κανέναν άλλο. Πως να ξεπέσουν σε ίδια μεταχείριση με τον κάθε κοινό θνητό σαν εμένα! Μωρέ εγώ ξέρω τι σας χρειάζεται αλλά δεν ήρθε ακόμα η ώρα. Κοντοζυγώνει όμως...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Μολότοφ, Μπακούνιν και χορτοφαγία - TO BHMA
«Διαφορετικές εκφράσεις του ίδιου, συνολικού, πολιτικού αδιεξόδου», όπως λένε οι σοφοί
παλαιότεροι. Ή όταν ο Γκράμσι και ο Μπακούνιν ενέπνευσαν για
καλλιέργεια βιολογικής ντομάτας. Από τα «κατηχητικά» του Σκυφτούλη ως το
ελεύθερο κάμπινγκ σε Ικαρία, Νίσυρο, Σαμοθράκη και σε ανά την
επικράτεια ποτάμια, από τις πολιτιστικές προβολές ως τα
αυτοδιαχειριζόμενα καφενεία με τον φθηνό φρέντο και τον «μπριγκάτο», τον
καφέ για μπρίκι από τα χωράφια των Ζαπατίστας που πωλείται
συσκευασμένος στο κέντρο της Αθήνας αντί μόλις 2,7 ευρώ, ποιος είπε ότι η
ζωή του σύγχρονου αντιεξουσιαστή είναι βαρετή και προβλέψιμη, ή ότι
εξαντλείται μόνο σε μολότοφ και πορείες; Ποιος είπε επίσης ότι
αντιεξουσιαστής σημαίνει φτώχεια, πέδιλο και Εξάρχεια, όταν τα βόρεια
προάστια ανακαλύπτουν τα αυτοδιαχειριζόμενα πάρκα και θεωρούν πιο «in»
από μια βόλτα στην Κηφισιά, να «πάμε Ναυαρίνου ή Μεσολογγίου»; Ο
αντιεξουσιαστικός χώρος, ειδικά τώρα που φαίνεται ότι δημοσίως
αποκηρύσσει την τυφλή βία και την τρομοκρατία, μεταβάλλεται σε πολύφερνη
νύφη για την Αριστερά. Ο ΣΥΡΙΖΑ τους φλέρταρε σε σημείο...
παρενόχλησης, οι λοιποί ανένταχτοι πολιτικοί σχηματισμοί της Αριστεράς
θα τους επέλεγαν ως ένα δυναμικό και, εν πολλοίς, υπό διαμόρφωση νεανικό
κίνημα. Οταν δε κοτζάμ Αλέκος Αλαβάνος φτάνει στο σημείο να καλέσει όχι
μόνο τους ανένταχτους αριστερούς να ενωθούν υπό το Μέτωπό του, αλλά
«ακόμη και τους αντιεξουσιαστές που καταδίκασαν τα γεγονότα της Μarfin»,
όπως χαρακτηριστικά δήλωσε, καταλαβαίνει κανείς ότι ο χώρος έχει...
πολιτικό ψωμί και στην ποδιά του σφάζονται παλικάρια.
Μια κουβέντα θέλω να πω προς τους αναρχικούς συντρόφους. Γινόμαστε όλο και περισσότεροι και σήμερα που πλέον ο κόσμος έχει αρχίσει να αντιλαμβάνεται πως αναρχικός δεν σημαίνει χουλιγκαν οπαδός της τυφλής βίας όπως το παρουσιάζουν οι μαριονέτες των ΜΜΕ θα προσπαθήσουν με κάθε τρόπο να υπονομευσουν. Οι μπαχαλάκηδες προβοκάτορες δεν είναι το μόνο όπλο του συστήματος και τώρα που αυτοί αποκλείστηκαν θα τεθούν νέοι τρόποι σκύλευσης. Ήδη το ΒΗΜΑ έριξε το πρώτο του μελάνι να θολώσει τα νερά χωρίζοντας σε δυο δήθεν ομάδες. Φυλαχτείτε σύντροφοι! Διατηρήστε με νύχια και με δόντια τις προσωπικότητές σας. Θα προσπαθήσουν να μας μετατρέψουν σε ποίμνιο για άλλη μια φορά εφαρμόζοντας το διαίρει και βασίλευε. Θυμηθείτε, άλλο πράγμα η αλληλεγγύη μεταξύ ελεύθερα σκεπτόμενων ανθρώπων και άλλο πράγμα η ομαδοποίηση υπό την σκέπη του όποιου φωστήρα ιθύνοντα νου.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
TA NEA On-line - Η ΕΛΑΣ δηλώνει αναρμόδια για τα διόδια
«Πονοκέφαλο» προκαλούν στα υπουργεία Υποδομών και Προστασίας του Πολίτη το μαζικό
φαίνομενο των οδηγών που περνούν από τα διόδια χωρίς να πληρώνουν.

Για την αντιμετώπιση του προβλήματος πραγματοποιήθηκε σύσκεψη μεταξύ
εκπροσώπων του υπουργείου Μεταφορών και του αρχηγείου της Ελληνικής
Αστυνομίας (ΕΛ.ΑΣ.), οι οποίοι δεν μπόρεσαν να καταλήξουν σε απόφαση.

Οι εκπρόσωποι του υπουργείου Υποδομών ζήτησαν από το Αρχηγείο της
Αστυνομίας να τοποθετήσει αστυνομικούς στα διόδια, έτσι ώστε σε
περίπτωση που κάποιος οδηγός αρνηθεί να πληρώσει, οι άντρες της ΕΛ.ΑΣ.
να καταγράφουν τα στοιχεία του και στη συνέχεια η κοινοπραξία
διαχείρισης των διοδίων να προχωρά σε νομικές ενέργειες σε βάρος του
οδηγού.

Οι αξιωματικοί της ΕΛ.ΑΣ. διαφώνησαν με το σκεπτικό αυτό,
λέγοντας ότι το θέμα δεν εμπίπτει στην αρμοδιότητα της Αστυνομίας,
καθώς δεν υπάρχει σχετική διάταξη στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ούτε η
μη πληρώμη αποτελεί ποινικό αδίκημα. Για το λόγο αυτό, το Αρχηγείο
θεωρεί ότι οι υπάλληλοι των διοδίων πρέπει -εφόσον το επιθυμεί η
κοινοπραξία- να κρατούν τα στοιχεία του οχήματος και, στη συνέχεια, να
βρίσκουν μέσω του υπουργείου Μεταφορών σε ποιον ανήκει το Ι.Χ. και να
ακολουθούνται οι προβλεπόμενες διαδικασίες.
Να και ένα καλό νέο!!! Καιρός ήταν. Φτάνει πια αυτή η προκρούστεια ληστεία. Κανείς μας δεν πρέπει ούτε οφείλει να πληρώνει διόδια. Η μετακίνηση είναι ελεύθερη για όλους τους πολίτες και τους δρόμους τους έχουμε πληρώσει μέσω της εφορίας. Χαράτσια να πάνε να βάλουν εκεί που τους παίρνει.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ο "αριστερός" Κωνσταντόπουλος φίλος του Βαρδινογιάννη και πρόεδρος του Παναθηναϊκού;;;; Με τέτοιους "αριστερούς" τύφλα να 'χουν οι δεξιοί!!!
Πλήρης η κατάπτωση της κοινοβουλευτικής αριστεράς...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Έχει αρχίσει λέει να φαίνεται η φτώχεια του ΔΝΤ. Μαγαζιά κλείνουν, επιχειρήσεις βαράνε κανόνι και τα λοιπά και τα λοιπά! Εγώ έχω την συνείδησή μου καθαρή αφού δεν τους ψήφισα και δεν χρωστάω ούτε σεντ σε κανέναν κερατά τραπεζίτη το δε ψυγείο μου είναι γεμάτο και ως εκ τούτων θεωρώ τον εαυτό μου τον πλουσιότερο άνθρωπο του κόσμου αφού σφύζω κι εγώ και η οικογένειά μου από υγεία.
Αυτά τα ολίγα προς το παρόν αγαπητό μου ημερολογιάκι. Θα τα ξαναπούμε όταν οι βάρβαροι επιστρέψουν στα κελιά τους.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails