10 Απριλίου 2010

Καταδίκη επίθεσης μετά προσφυγή μέλους σε Συμβούλιο Επικρατείας κατά συμβόλων.

ΕΝΩΣΗ ΟΥΜΑΝΙΣΤΩΝ ΕΛΛΑΔΑΣ (ΕΝΩ.ΟΥΜ.Ε.)

email: enooume@gmail.com ιστοσελίδα: www.fbook.me/enooume

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

10 Απριλίου 2010

Καταδίκη επίθεσης μετά προσφυγή μέλους σε Συμβούλιο Επικρατείας κατά συμβόλων. Έγκληση κατά Μητροπολίτη Αμβροσίου για μισαλλοδοξία κατά άθεων.

Η Ένωση Ουμανιστών Ελλάδας (ΕΝΩ.ΟΥΜ.Ε.) καταδικάζει τη χθεσινή επίθεση κατά του γραφείου του δικηγόρου, μέλους της ΕΝΩ.ΟΥ.ΜΕ. και των Οικολόγων Πράσινων, Χρήστου Ζουμπουλίδη, στην Κατερίνη. Η επαγγελματική επιγραφή είχε καταστραφεί ενώ είχαν γραφτεί απειλητικά συνθήματα στο ασανσέρ. Παράλληλα, η ΕΝΩ.ΟΥ.ΜΕ. ενημερώνει πως προχθές κατατέθηκε από μέλη της έγκληση κατά του Μητροπολίτη Καλαβρύτων & Αιγιαλείας Αμβροσίου για μισαλλόδοξο κείμενό του κατά άθεων.

Ο Χρήστος Ζουμπουλίδης συνδέει την επίθεση στο γραφείο του με τη χθεσινή δημοσιοποίηση από τα ΜΜΕ της προσφυγής του ίδιου και άλλων δύο δικηγόρων στο Συμβούλιο της Επικρατείας με αίτημα την απομάκρυνση των θρησκευτικών συμβόλων από τα δικαστήρια (σχετικά δημοσιεύματα ακολουθούν).

Η ΕΝΩ.ΟΥ.ΜΕ. θεωρεί πως την ηθική αυτουργία στην επίθεση αυτή έχουν οι θρησκευτικοί παράγοντες που με μισαλλόδοξα κείμενα καλούν τους πιστούς αλλά και την πολιτεία να στραφούν εναντίον των άθεων και των υποστηρικτών της απομάκρυνσης των θρησκευτικών συμβόλων. Παράλληλα καταγγέλλει τη στάση όλων όσοι με τη σιωπή τους για αυτή τη μισαλλόδοξη επίθεση ανέχθηκαν να πλημμυρίσει το Διαδίκτυο με υβριστικά και απειλητικά μηνύματα και κείμενα, αρκετά από τα οποία δημοσιεύθηκαν και σε έντυπα.

Για αυτό ένδεκα άθεοι/ες μέλη της ΕΝΩ.ΟΥ.ΜΕ., στις 8 Απριλίου 2010, είχαν καταθέσει στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών έγκληση κατά του Μητροπολίτη Καλαβρύτων & Αιγιαλείας Αμβροσίου και του Ελληνικού Δημοσίου ως αστικώς υπευθύνου. Θεωρούν ότι με το κείμενο «Ά-εθνος, Ά-θεος, Ά-πατρις!» (http://mkka.blogspot.com/2010/01/blog-post_13.html) γενικά και ειδικότερα με τα αποσπάσματα «όταν εντός των τειχών υπάρχουν Έλληνες που καυχώνται ότι είναι ά-εθνοι, ά-θεοι και α-πάτριδες, και η Ελληνική Δημοκρατία ΔΕΝ ΣΠΕΥΔΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ και ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ, αποστέλλοντάς τους στο πύρ το εξώτερον ως προδότες της Πατρίδος μας, τότε το τέλος της Ελλάδος είναι εγγύς!» ο εγκαλούμενος «εκ προθέσεως προτρέπει σε πράξεις ή ενέργειες που μπορούν να προκαλέσουν διακρίσεις, μίσος ή βία και εκφράζει ιδέες προσβλητικές κατά προσώπων ή ομάδες προσώπων εκ μόνου του λόγου του θρησκεύματός τους» [άθεοι/ες] (παράβαση άρθρων 1.1 και 2 Ν. 927/79) και προβαίνει σε εξύβριση με ομαδικό χαρακτηρισμό των άθεων (άρθρο 361.1 ΠΚ) άρα και των εγκαλούντων και εγκαλουσών.


Το Βήμα

9 Απριλίου 2010

«Κατεβάστε τις εικόνες από τα δικαστήρια!»

Τρεις δικηγόροι με προσφυγή στο Συμβούλιο της Επικρατείας ζητούν αποκαθήλωση των θρησκευτικών συμβόλων

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artId=324607&dt=09/04/2010

clip_image002

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΣΙΜΠΟΥΚΗΣ

Το ζήτημα της ανάρτησης εικόνων και θρησκευτικών συμβόλων στους δημόσιους χώρους (σχολεία, δικαστήρια, κ.λπ.) μετά τη γείτονα Ιταλία ήρθε και στην Ελλάδα. Αυτή τη φορά δεν καλείται το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου να αποφανθεί για την ανάρτηση του σταυρού στις ιταλικές σχολικές αίθουσες, όπως έγινε πρόσφατα, αλλά το Συμβούλιο της Επικρατείας να αποφασίσει αν πρέπει να αναρτώνται ή όχι στις δικαστικές αίθουσες εικόνες του Χριστού, ο σταυρός και άλλα σύμβολα της Ορθοδοξίας.

Και αυτό γιατί τρεις θεσσαλονικείς δικηγόροι ζητούν από το Ανώτατο Ακυρωτικό Δικαστήριο να «κατέβουν» οι εικόνες και τα θρησκευτικά σύμβολα από τα δικαστήρια της χώρας, καθώς η ανάρτησή τους είναι αντίθετη στο Σύνταγμα, στην Ευρωπαϊκή Σύμβαση Δικαιωμάτων του Ανθρώπου, στον Κώδικα Οργανισμού των Δικαστηρίων, αλλά και παράνομη. Οι δικηγόροι δηλώνουν ότι ανήκουν σε διαφορετικές θρησκευτικές ομάδες: ο ένας δηλώνει άθεος, η δεύτερη βουδίστρια και ο τρίτος είναι μεν χριστιανός ορθόδοξος αλλά δεν δέχεται την εμπλοκή των συμβόλων της πίστης στην ενάσκηση της κοσμικής εξουσίας.

Τον περασμένο Νοέμβριο οι δικηγόροι κατέθεσαν αίτηση στην επιτροπή διοίκησης των Διοικητικών Δικαστηρίων της Θεσσαλονίκης με την οποία ζητούσαν να «αποκαθηλωθούν» οι εικόνες και οι σταυροί που δεσπόζουν «σε περίοπτες θέσεις πάνω από τους προέδρους των δικαστηρίων», αλλά και να αφαιρεθεί κάθε θρησκευτικό σύμβολο από τους τοίχους των δικαστικών αιθουσών. Τον περασμένο Ιανουάριο το Διοικητικό Εφετείο απέρριψε το αίτημά τους ομόφωνα, επισημαίνοντας ότι αυτό που ζητούν θίγει ένα ευαίσθητο θέμα το οποίο συνδέεται με την ιστορία του ελληνικού έθνους και μόνη αρμόδια να το επιτελέσει είναι η πολιτεία και όχι οι διοικούντες τα δικαστήρια.

Οι τρεις αναφέρουν ότι η ανάρτηση των εικόνων στα δικαστήρια παραβιάζει «την ακρογωνιαία λίθο του ανθρωποκεντρικού μας πολιτεύματος, δηλαδή το άρθρο 2 παράγραφος 1 του Συντάγματος, που ορίζει ότι ο σεβασμός και η προστασία της αξίας του ανθρώπου αποτελούν την πρωταρχική υποχρέωση της πολιτείας».


Προσβάλλεται όμως και η προσωπικότητά τους, η οποία κατοχυρώνεται από το άρθρο 5 του Συντάγματος, καθώς περιορίζεται το δικαίωμά τους να την αναπτύσσουν ελεύθερα και χωρίς διακρίσεις με βάση το θρήσκευμά τους. Δηλώνουν κατηγορηματικά ακόμη στην αίτησή τους ότι «ταυτόχρονα, η ανάρτηση θρησκευτικών συμβόλων στις δικαστικές αίθουσεςπαραβιάζει το δικαίωμά τους στην θρησκευτική ελευθερία, όπως αυτό οριοθετείται στο άρθρο 13 του Συντάγματος και στο άρθρο 9 της ΕΣΔΑ».


Η ανάρτηση των εικόνων στις αίθουσες συνεδριάσεως των δικαστηρίων είναι και παράνομη, και οι δικαστές, οι οποίοι είναι επιφορτισμένοι με την τήρηση της νομιμότητας, έχουν υποχρέωση να τις απομακρύνουν, υπογραμμίζουν οι δικηγόροι. Και είναι παράνομη η ανάρτησή τους καθώς ο Κώδικας Οργανισμού των Δικαστηρίων ορίζει ότι η τοποθέτηση οποιουδήποτε αντικειμένου κατά τρόπο σταθερό εντός των δικαστικών αιθουσών πρέπει να προσδιορίζεται συγκεκριμένα σε σχετική απόφαση του υπουργού Δικαιοσύνης.

Ως σήμερα όμως δεν έχει εκδοθεί σχετική απόφαση του υπουργού Δικαιοσύνης που να επιβάλλει την ανάρτηση θρησκευτικών συμβόλων στις δικαστικές αίθουσες. Κατά συνέπεια οι διοικούντες τα δικαστήρια πρέπει «να απέχουν από τη μόνιμη τοποθέτηση οποιουδήποτε μη οριζομένου σχετικά αντικειμένου εντός των δικαστικών αιθουσών» σημειώνουν οι συνήγοροι της Θεσσαλονίκης. Ετσι όμως εμμέσως πλην σαφώς οι τρεις δικηγόροι καλούν τον υπουργό Δικαιοσύνης κ. Χ. Καστανίδη να λάβει θέση στο ζήτημα αυτό.

Με τον ιταλικό «μπούσουλα»

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=324608&ct=32&dt=09/04/2010

Ειδική αναφορά κάνουν οι τρεις δικηγόροι στην απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου για την ανάρτηση σταυρού στις σχολικές αίθουσες των ιταλικών σχολείων (απόφαση Lautsi κατά Ιταλίας). Και συμπερασματικά καταλήγουν ότι «το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο ουσιαστικά καλεί τα κράτη-μέλη του Συμβουλίου της Ευρώπης να αφαιρέσουν τα θρησκευτικά σύμβολα όχι μόνο από τα σχολεία, αλλά και από τα δικαστήρια και όλες τις περιστάσεις της δημόσιας ζωής, στις οποίες οι πολίτες είναι υποχρεωμένοι να συμμετέχουν».

«Το Σύνταγμα είναι απόλυτο»

http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&ct=32&artid=324610&dt=09/04/2010

ΕΛΕΑΝΝΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ |

clip_image004

«Έναυσμα για την κατάθεση της αίτησης ακύρωσης στο Συμβούλιο της Επικρατείας ήταν η απόφαση του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Δικαιωμάτων του Ανθρώπου στην υπόθεση Lautsi κατά Ιταλίας. Η απόφαση αυτή ξεκαθαρίζει ότι το κράτος οφείλει να παραμένει ανεξίθρησκο σε όλες τις εκφάνσεις του και ιδίως σε χώρους όπου η παρουσία των ιδιωτών είναι αναπόφευκτη και όπου ενασκείται κρατική εξουσία. Το Σύνταγμα της Ελλάδας είναι απόλυτο στο θέμα της ανεξιθρησκίας της Δικαιοσύνης και με την αίτηση αυτή ζητήσαμε να τηρηθεί ο κώδικας οργανισμού των δικαστηρίων που δεν επιτρέπει την ανάρτηση κανενός συμβόλου στις δικαστικές αίθουσες».

Η ΕΛΕΑΝΝΑ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ είναι δικηγόρος, βουδίστρια κατά δήλωσή της

4 σχόλια:

  1. Αυτό που δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιος αθεϊστής χρησιμοποιεί για τον εαυτό του τον όρο άθεο. Έναν όρο που τον προσάπτουν οι πιστοί κάποιου θρησκευτικού δόγματος σε πιστούς άλλων θρησκευτικών δογμάτων.

    Επί της ουσίας.
    Εδώ μας στοιχίζουν οι ρασοφόροι 400000000 ευρώ ετησίως, οι εικόνες μας μάραναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΙ οι εικόνες μας μάραναν. Για την φορολόγηση της εκκλησίας γίνεται συγκέντρωση διαμαρτυρίας αύριο στις 12:00 έξω από την Μητρόπολη. Θα έρθεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εσεις φορολογηστε νεοταξιτες οικολογοι και συριζαιοι?ξερω ποιοι ειστε .εχετε μεαλο φακελο στην ευπ στην κατηγορια ανθελληνισμος/να τωρα που θα φαμε τον παπανδρεου σας θα ερθει η σειρα σας,απλα εχουμε προβλημα με τις φυλακες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. έρχεται η σειρά σας ζωντόβολα, απλά έχουμε πρόβλημα με τα σχολεία. Σε λίγο θα σας στρώσουμε στα θρανία να γίνετε άνθρωποι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails