Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

26 Οκτωβρίου 2009

Τον αδελφό μου τον σκότωσαν στην αστυνομία

Τι να κάνω; Ας μου πει κάποιος τι να κάνω εκτός από το να φτύνω τους μπάτσους που έτσι και αλλιώς το κάνω. Δεν είναι δυνατόν να συμβαίνουν αυτά στην χώρα μου. Δεν είναι δυνατόν! Δεν το ανέχομαι!!!! Τι να κάνω; να φυλάω σκοπιά έξω από τα σπίτια των μεταναστών; Τι να κάνω γαμώ το κέρατό μου;;;;;;;;

«Ούτε καν τον γνώρισα όταν τον πρωτοείδα. Τον είχα πεθυμήσει πολύ! Ήταν το είδωλό μου. Και τον είδα να τον σακατεύουν μπροστά στα μάτια μου. Εκείνο το βράδυ ο Μοχάμεντ είχε κουραστεί πολύ. Μαζί είχαμε πάει στην οικοδομή. Εμείς θέλαμε να μείνουμε κι άλλο το βράδυ. Μιλούσαμε και γελούσαμε. Εκείνος ήθελε να κοιμηθεί. Ξάπλωσε κατά τις δώδεκα η ώρα και αμέσως έκλεισαν τα μάτια του.

Εκεί, κοντά στη μία και μισή, ενώ είχαμε αφήσει την πόρτα μισάνοιχτη για να φύγει ο καπνός, σταμάτησαν με θόρυβο αυτοκίνητα. Με κουκούλες και κράνη μπήκαν μέσα αρκετοί άνθρωποι. Δεν καταλαβαίνω ελληνικά για να ξέρω τι είπαν. Μετά έμαθα πως ζητούσαν εκείνον. Χωρίς να μιλήσουν, έσβησαν το φως μας και άρχισαν να μας χτυπούν αδιάκριτα. Με κλωτσιές και μπουνιές. Ο αδελφός μου ξύπνησε μέσα σε εφιάλτη. Κανένας μας δεν ήξερε τι είχε γίνει.

Αφού άναψαν το φως, ρώτησαν ποιος από μας έχει ένα κομμένο δάχτυλο. Δάχτυλο κομμένο είχε ο αδελφός μου, που είχε ένα ατύχημα στη δουλειά του. Αφού τους είπε πως είναι εκείνος, τον έριξαν κάτω με κλωτσιές και μπουνιές, τον γύρισαν μπρούμυτα και του έβαλαν χειροπέδες. Από το πόδι τον τράβηξαν μέχρι έξω στο αυτοκίνητο. Το κεφάλι του χτύπησε αρκετές φορές στο τσιμέντο και στις σκάλες. Ένας από αυτούς γύρισε, μας διέταξε να κατεβάσουμε τα κεφάλια μας και μας είπε να μην βλέπουμε, αλλά και να μην πούμε τίποτα.

…Δεν κοιμηθήκαμε το βράδυ. Ούτε την επομένη, ούτε όμως και την μεθεπομένη μπορούσαμε. Δεν ξέραμε καν πού τον έχουν τον αδελφό μου.

Τον κράτησαν τέσσερις μέρες στο κρατητήριο κι εκεί τον βασάνισαν φρικτά. Ο ίδιος μάς είπε ότι τον κρατούσαν δεμένο πισθάγκωνα όλες τις ημέρες. Τον κρατούσαν κρεμασμένο με τα χέρια πίσω. Του έκαναν ηλεκτροσόκ και αυτό εύκολα μπορούσε να το δει ο καθένας. Τα χέρια του και τα πόδια του είχαν όλα τα σημάδια της φρίκης των βασανιστηρίων. Τον είδε κι ένας συμπατριώτης μας με τα μάτια του».

Εκεί παρεμβαίνει ο Πακιστανός που έχει δει τον Μοχάμεντ στο τμήμα: “Τον είδα με τα μάτια μου. Μια μέρα που τον σέρνανε σχεδόν από τους ώμους και εκείνος απλά ακουμπούσε τα πόδια στο έδαφος. Ήταν ένα κουρέλι, δεν έμοιαζε με άνθρωπο. Με είχαν στο απέναντι κρατητήριο. Τον ρωτούσαν για κάποιον άλλον κι εκείνος δεν απαντούσε. Μάλλον, έτσι όπως τον είδα, δεν μπορούσε κιόλας. Τον είχαν καθισμένο σε μια καρέκλα και το κεφάλι του έγερνε από την άλλη. Απλά ανέπνεε. Δεν μπόρεσαν να συνεννοηθούν μαζί του και τον πήραν, σχεδόν σερνόμενο, και τον έβαλαν στο κελί του”.

« Ο Δρόμος με τις Φάμπρικες | Rruga e Fabrikave

7 σχόλια:

  1. Μην αναρτείς τέτοια διότι θα χαρακτηρισθείς και εσύ ως γραφείο τύπου "της πέμπτης φάλαγγας της Νέας Τάξης". Θα σε κακοχαρακτηρίσουν τα καλόπαιδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Οταν κατι τετοια συμβαινουν διπλα μας καθημερινα,
    τα λογια ειναι περιττα. Μονο οι πραξεις που μεταφραζονται σε πολιτικη μετρανε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεγονότα σαν αυτό μας πεισμώνουν και μας κάνουν να παλεύουμε με κάθε τρόπο γιατί ένας καλύτερος κόσμος είναι εφικτός!
    Ελένη Παπαγεωργίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @simple man, μ' έχουν χαρακτηρίσει εδώ και πολλά πολλά χρόνια κι εγώ τους έχω χεσμένους.

    @Elva, και την δολοφονία του μετανάστη πολιτική πράξη την θεωρούν. Αν αντιδράσω κι εγώ πολιτικά πράτοντας τότε θα γίνω ίδιος μ' αυτά τα καθάρματα αλλά από την ανάποδη. Σωστό αλλά για την έσχατη των λύσεων. Καλό είναι να μην φτάσουμε εκεί.

    @Ελένη, ναι ένας καλύτερος κόσμος είναι εφικτός αλλά ποιοι και πως θα πληρώσουν το πείσμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Οι δολοφόνοι του Πακιστανού είχαν Πολιτικά Κίνητρα
    Οι σχεδιαστές της πολυεθνικής κοινωνίας είχαν συμφέρον να δολοφονηθεί το τέρας –βιαστής

    Ο βιασμός του 15χρονου Πακιστανού, από τον 25χρόνο Μοχάμεντ Καμράν Αντίφ, στις 26 Σεπτεμβρίου, ήταν μια πολύ κακή είδηση, για την «πακιστανική κοινότητα», την μαφία, και τους «χορογράφους» και τους χορηγούς, του επαναστατικού χάπενινγκ, που επρόκειτο να αρχίσει παραστάσεις, στις 31 Οκτώβριου, παράλληλα με το Διακυβερνητικό Φόρουμ Μετανάστευσης, που οργανώνεται στην Αθήνα υπό την αιγίδα του ΟΗΕ. (και όχι μόνον).

    Ο βιασμός, ήταν μια πολύ κακή είδηση, για όλους όσους είχαν προεξοφλήσει, την υλοποίηση αμέσως μετά τις εκλογές της 4ης Οκτωβρίου, του «μεγαλόπνοου» σχεδίου, για την ελληνοποίηση των λαθρομεταναστών, και τον εμβολιασμό της «μουσουλμανική διάστασης», στην ελληνική κοινωνία και το εκλογικό σώμα.

    Η πρώτη ενέργεια των παραγόντων αυτών, ήταν, να θαφτεί η υπόθεση, και , για το λόγο αυτό, ασκήθηκαν αφόρητες στο θύμα, να μην εμφανιστεί στην εισαγγελία, και να μην αναγνωρίσει και εκεί, τον βιαστή του.

    Το βασικό ζήτημα, για τους«χορογράφους» και τις « υπέρτερες δυνάμεις», ήταν να μην αναδειχθεί από τα μέσα επικοινωνίας, ο βιασμός, και οι συνθήκες υπό τις οποίες έγινε, διότι θα έβλαπτε επικοινωνιακά την επιχείρηση που είχαν στήσει.

    Για το λόγο αυτό εξεδόθη η θανατική καταδίκη του τέρατος, ενώ ταυτόχρονα σχεδιάστηκε η πολιτική και επικοινωνιακή εκμετάλλευση της δολοφονίας.

    Ο βιαστής-τέρας, Μοχάμεντ Καμράν Αντίφ, δολοφονήθηκε. Αυτή είναι η πραγματικότητα.

    Ο αυτουργός, ή οι αυτουργοί, εξετέλεσαν , το «συμβόλαιο». Η απόφαση ελήφθη σε υψηλότερα «κλιμάκια», και είχε πολιτικά κίνητρα.

    Τα στοιχεία, της ιατροδικαστικής διερεύνησης, δείχνουν ότι, δολοφονήθηκε, με τη μέθοδο της μαφίας. Τον υποχρέωσαν να πιει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, και προσέθεσαν ναρκωτικά, ώστε να προκληθεί το πνευμονικό οίδημα.
    Η δολοφονία, αποδεικνύεται από την αναφορά στο Αμπού Γκράιμπ, στην ανακοίνωση που έγραψαν, εκείνοι που την αποφάσισαν.

    Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των αντιρατσιστών, ο βιαστής- τέρας, ( Μ.Αντίφ) «υπέστη βασανισμούς τύπου Αμπού Γκράιμπ, εξαιτίας των οποίων κατέληξε στις 9 Οκτωβρίου». Ενώ ένας από τους «συντονιστές» του επαναστατικού χάπενινγκ δήλωσε: «ζούμε άλλη μία δολοφονία ενός μετανάστη αδερφού μας, όπως κάνανε οι Αμερικάνοι στο Αμπού Γκράιμπ στο Ιράκ».

    Αυτοί, που αποφάσισαν την εκτέλεσητου βιαστή- τέρατος, γνώριζαν ότι καμία νεκροψία δεν θα έδειχνε ξυλοδαρμό (μέχρι θανάτου), και για το λόγο αυτό κατήγγειλαν βασανισμούς «νέου τύπου» (Αμπού Γκράιμπ).

    Η δολοφονία, και η σκηνοθεσία για την πολιτική της εκμετάλλευση, αποδεικνύεται από τη σειρά των γεγονότων.

    Ο βιαστής-τέρας δεν κατήγγειλε τον βασανισμό του, ούτε στον ανακριτή, ούτε στον εισαγγελέα, στις 28 Σεπτεμβρίου, όταν παρουσιάστηκε, μαζί με συνήγορο, σε αυτούς.
    Ο βιαστής-τέρας, και η «πακιστανική κοινότητα» δεν κατήγγειλαν τον βασανισμό και δεν προσέφυγαν σε ιατροδικαστή, για να διαπιστώσει τον «βασανισμό» , από τις 28 Σεπτεμβρίου, μέχρι τις 8 Οκτωβρίου. Η «πακιστανική κοινότητα» δεν προσέλαβε τον κ. Φίλιππο Ραγκούση πριν τον θάνατο του βιαστή-τέρατος. Οι «ανθρωπιστικές» και
    « αντί-ρατσιστικές» οργανώσεις και δίκτυα, επίσης, δεν κατήγγειλαν τον «βασανισμό» , πριν τον θάνατο του βιαστή-τέρατος, που «Πονούσε συνέχεια»!, αλλά δεν πήγε σε νοσοκομείο, γιατί, «φοβόταν», (τους γιατρούς;).
    Όλοι οι πρωταγωνιστές του χάπενινγκ, περίμεναν κάτι, και οι χορογραφημένες αντιδράσεις τους ξεκίνησαν μετά τον (διατεταγμένο) θάνατο του Μοχάμεντ Καμράν Αντίφ.

    Η προσπάθεια, να επιρριφθεί η ευθύνη στην Ελληνική Αστυνομία, αποτελεί προσπάθεια συγκάλυψης των πραγματικών δολοφόνων, οι οποίοι έδρασαν κατόπιν οδηγιών και εντολών υψηλά ισταμένων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επίδοξος βιαστής ο 23χρονος Αφγανός στη Νίκαια

    Τελευταία ενημέρωση: Δευτέρα, 9 Νοεμβρίου 2009, 14:29

    Χήτος Βασίλης

    Σε πνευμονικό οίδημα οφείλεται ο θάνατος του 23χρονου Αφγανού, που είχε βρεθεί νεκρός από συμπατριώτες του σε διαμέρισμα στη Νίκαια.

    Το περιστατικό αυτό είχε φτάσει στο Κοινοβούλιο, καθώς υπήρξαν καταγγελίες ότι ο Αφγανός στις 26/9 είχε προσαχθεί στο τοπικό Αστυνομικό Τμήμα και είχε ξυλοκοπηθεί. Ο 23χρονος βρέθηκε νεκρός 14 ημέρες μετά την προσαγωγή του.

    Η έρευνα της αστυνομίας, όμως, αποκάλυψε ότι ο Αφγανός την ημέρα της προσαγωγής του είχε προσπαθήσει να βιάσει 14χρονο συμπατριώτη του. Αλλά έγινε αντιληπτός από τον αδελφό του ανήλικου, ο οποίος και τον ξυλοκόπησε. Έτσι εξηγούνται -με βάση την ιατροδικαστική έκθεση- και οι παλαιοί μώλωπες που υπήρχαν στο σώμα του.

    Πριν από λίγες ώρες ολοκληρώθηκαν οι τοξικολογικές εξετάσεις, σύμφωνα με τις οποίες ο 23χρονος είχε καταναλώσει ναρκωτικές ουσίες σε συνδυασμό με αλκοόλ.

    Πηγή : http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=76801&cid=4


    Πανίβλακες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. αν ήταν βιαστής (ή ότι άλλο κακουργηματικό) υπάρχουν και τα δικαστήρια και βέβαια το πόσο εύκολα κατασκευάζουν κατηγορίες οι μπάτσοι το ξέρουν ακόμα και οι ζαρντινιέρες φασίστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails