21 Απριλίου 2009

Καλωσορίσματα

blog atheia Στο χωριό τους, ο θεός να τα κάνει χωριό ετούτα τα 30 καλύβια στο Κεφαλόβρυσο, δεν άκουγες άλλα ονόματα πάρεξ το Μητρ’σ, το Μητσ’ς το Δημη’ς, το Λάμπρ’ς.

Μέσα σε τούτη την άγρια βουνοθάλασσα, όπου ορθώνονται αθεόρατα και μαυριδερά κύματα οι κορυφές και χάσκουνε ακαταμέτρητοι γκρεμοί τα φαράγγια, μέσα σε τούτη την άγρια βουνοθάλασσα όπου μαυρολογάνε τα αδιαπέραστα στα δάση με τις βελανιδιές, με τις οξυές, με τον έλατο, με το πουρνάρι και με την φλαμουριά, μέσα σε τούτη την βουνοθάλασσα που ασπρολογάει πάνω ψηλά από τα χιόνια, κάτω χαμηλά από το άφρισμα των νεροσυρμών στις στενές ρεματαριές, μέσα σε τούτη την άγρια βουνοθάλασσα που ‘ναι λημέρι των αγριμιών του λύκου, του αγριογούρουνου, του ελαφιού και της αρκούδας, μέσα σε τούτη την άγρια βουνοθάλασσα όπου αν μπει ζωντανός δύσκολα ζωντανός να ξαναβγεί, γιατί μηδέ γιδόστρατο θα βρει, μηδέ και μονοπάτι, μόνο θα μπλεχτεί μες στους απάτητους σκοτεινούς πευκιάδες, μες στους βαθύσκιωτους υγρούς δρυμούς και θα δεθεί σαν σε δίχτυ μέσα στα βάτα και στ’ άλλα τα πηχτά χαμόκλαδα, μέσα σε τούτη την άγρια βουνοθάλασσα…

…όπου Τούρκου ποδάρι δεν κότησε ποτές να πατήσει, γιατί και ο βοριάς ακόμα κι αν ξεθαρρευτεί, χιμάει, μανίζει, μια, δυο, πέντε μέρες κι ύστερα χάνεται και αυτός, σβει καταπιωμένος από το δάσος, μέσα σε τούτη την άγρια βουνοθάλασσα…

….παν ν’ απολησμονήσουνε την γλώσσα τους ετούτα τα’ αγρίμια. Δεν έχουνε δα και τι να πούνε. Ίσα-ίσα ό,τι πρέπει για το βιοπόρεμα. Πιο πολύ μιλάνε με τα ζωντανά παρά αναμεταξύ τους... κανένας δεν είναι βαφτισμένος χριστιανός. Σαράντα χρόνια τώρα όσοι πέθαναν πήγαν αβάφτιστοι να τους φάνε τα σκουλήκια. Και τα ζευγάρια ζούνε αστεφάνωτα…

….μήτε που τους πολυνοιάζει που ζούνε αστεφάνωτοι με τις γυναίκες τους. Για τα παιδιά; Σάμπως Δεν τα ονοματίζουνε και μοναχοί τους; Βαφτίσια θένε;

…στα πιό πολλά καλύβια, ωστόσο το ‘χανε ξεχάσει κιόλα, το ότι ήτανε απόψε ιερωμένος στο χωριό. Κι αν έλεγε κανένας τίποτα γι αυτόν, μόνο περιγέλασμα ήταν.

-Ξέρεις τι άτιμοι που ‘νε τούτοι οι ρασοφορεμένοι; Ο θεός να σε φυλάει! Αγιογδύτες!

τ’ ακούνε τα παιδιά πάνω στο πρωτοΰπνι τους εκεί στην γωνίτσα του καλυβιού οπού ‘ναι πλαγιασμένα και λίγο λίγο ο φόβος που τα πλάκωσε όταν πρωτόδανε το πρωί τον καλόγερο να ‘ρχεται ροβολώντας τις ραχούλες, γίνεται γέλιο και περιφρόνεμα. Την άλλη αυγή σαν πήρε να χαράξει, πολλά παιδιά βιαστήκανε να συναχτούνε στο έβγα του χωριού, να δούνε τον παπά που θα φύγει. Τον αφήσανε και μάκρυνε κομμάτι κι ολομεμιάς απάνω απ’ το χωριό ξεσπάσανε άγρια ξεφωνητά και χοντρά χασκόγελα: παπά!… ω, παπά!… το νού σ’!… το νού σ’ μη σε πάρ’ ο κατήφορος!… ο κατήφορος!… θα σε βγάλ’ στου διαόλ’ το ρέεεμα! χα… χα… χα… ω, παπά!… ω, παπά!… ω, παπά!… 

(από το ιστορικό μυθιστόρημα «Οι Μαυρόλυκοι» του Θανάση Πετσάλη-Διομήδη. Το απόσπασμα αναφέρεται χρονολογικά περί το 1750)

Τότε ήταν η ανάγκη που έσπρωχνε τους ανθρώπους να ζούνε σαν τ’ αγρίμια μα ελεύθεροι. Και για να είναι ελεύθεροι ούτε Τούρκος ούτε παπάς έπρεπε να πατάει το ποδάρι του.

Τα χρόνια πέρασαν η χώρα, δόξα στην κλεφτουριά, λευτερώθηκε από τον Οθωμανό μα όχι και από τον παπά. Τούτη η σκλαβιά ακόμα μαστίζει τον έρμο τούτο τόπο. Τούτη η βδέλλα ακόμα ρουφάει το αίμα του κοσμάκη που βυθισμένος στην άγνοια παραδέχεται την εξουσία ενός ανύπαρκτου θεού μέσω όμως ενός υπαρκτού αντιπροσώπου που μόνη του έγνοια είναι να φάει, να φάει, να φάει… Τούτο το κρίμα δεν άφησε η ιστορία να τ’ αποτινάξουμε από πάνω μας. Τούτο το άδικο συνεχίζει ακόμα, δύο αιώνες σχεδόν μετά να κατατρώει της σάρκες της ελευθερίας που τόσο πόθησε κι έκλαψε τούτος ο λαός.

Μα να που σιγά σιγά τα σχολεία πιασαν τόπο. Να που σιγά σιγά τα κολλυβογράμματα γίναν επιστήμες όπως τους πρέπει και πια τα παιδιά δεν μαθαίνουν μήτε τους ψαλμούς μήτε τα τροπάρια. Προσπάθησαν οι παπάδες δεν λέω, προσπάθησαν κι ακόμα προσπαθούν με όλη την δύναμη που έχουν για να χωθούν μέσα στα σχολεία να τα κάνουν κατηχητικό, μα ο χρόνος άλλαξε ρότα πια και γι αυτούς μετράει ανάποδα. Κι όσο ανάποδα μετράει για αυτούς τόσο ίσια μετράει για όλους τους υπόλοιπους.

Είναι κοντά δύο δεκαετίες τώρα που οι Έλληνες μέσα από τα ψήγματα της δημοκρατίας που κατέκτησαν άρχισαν να βλέπουν τον κόσμο χωρίς παπά και χωρίς θεό. Είναι τα τελευταία χρόνια που άνθρωποι ,σπουδαγμένοι, ύψωσαν την φωνή της ελευθερίας του πνεύματος ενάντια στον σκοτεινό κατακτητή του. Τον θεό. Έναν θεό που φοβίζοντας απαιτεί από τους ανθρώπους να παραμείνουν στην σκλαβιά της αμάθειας και της πίστης. Έναν δήθεν θεό που απαιτεί να καλοζωούν οι παπάδες του στο σβέρκο το δικό μας. Μα να ήρθε η ώρα να αποτινάξουμε και τούτον τον ζυγό από το σβέρκο μας. Έλαμψαν οι επιστήμες, τα γράμματα, οι τέχνες κι όσο λάμπουν αυτά τόσο σβήνει το κακό παραμύθι του θεού τύραννου και δικαστή.

Τώρα που οι ρασοφόροι δεν έχουν δικαίωμα ζωής και θανάτου πάνω στο… ποίμνιο, άρχισαν οι φωνές της ελευθερίας να γίνονται όλο και περισσότερες όλο και δυνατότερες. Άρχισε το πνευματικό φως να λάμπει και στην εδώ κοινωνία φέρνοντας στην πολύπαθη χώρα μας τον διαφωτισμό εκείνο που ποτέ δεν έγινε γιατί τον πνίξανε, τον έκαψαν, τον αφάνισαν πριν στεριώσει. Μα ο χρόνος είναι αμείλικτος και δεν χαρίζει κάστανα.

Πλέον δεν κρυβόμαστε στα ρουμάνια να σωθούμε όπως τότε. Πλέον δεν κινδυνεύουμε να απολησμονήσουμε την γλώσσα μας, την γλώσσα των ανθρώπων. Πλέον ακούγεται και ο δικός μας λόγος διότι έχουμε κι εμείς να πούμε και δεν είναι ανάγκη να κρυβόμαστε μην μας κάψουν ή μας δώσουν στον Οθωμανό κατακτητή. Αυτό το κέρδισε με το αίμα του ο πατέρας μου κι ας τον πολεμήσανε λυσσαλέα.  

Ανάμεσα σε όλες αυτές τις μοναχικές ως τώρα φωνές ήρθε πριν λίγες μέρες να ενωθεί άλλη μια, συλλογική ετούτη την φορά. Συλλογική όχι με την έννοια του ποιμνίου αλλά με την έννοια του ελεύθερου ανθρώπου, που φωνάζοντας τα ίδια με τον διπλανό του, αποφάσισε να το διαλαλεί ταυτόχρονα για ν’ ακούγεται δυνατότερα και συστηματικά, για να γίνει σχολείο να ακούσουν και να μάθουν και οι αμνοί πως πάει πια, το παραμύθι του θεού τελείωσε και πως ήρθε η ώρα να ζήσουμε χωρίς τον φόβο του, ελεύθεροι.

Ένα νέος ιστότοπος, ένα καινούργιο blog ήρθε να προσθέσει την συλλογική αυτή την φορά φωνή του ανάμεσα στις τόσες άλλες.

Αθεΐα ονομάζεται το blog και είμαι ένας από αυτούς που ενώνω την φωνή μου, την κραυγή μου, ν’ ακουστεί πως ο ανύπαρκτος θεός και οι ψεύτες άγιοι δεν έχουν καμιά δουλειά, μήτε μέσα στα σχολεία μας, μήτε μέσα στα σπίτια μας, μήτε μέσα στις ψυχές μας και στα μυαλά των παιδιών μας. Το σύνθημα εξακολουθεί να είναι το ίδιο όπως και τότε πριν δυό αιώνες, όπως πάντα, μόνο που τώρα στο τέλος δεν μπαίνει θαυμαστικό. Ερωτηματικό μπαίνει και ας απαντήσει ο καθένας για τον εαυτό του και τα παιδιά του: Λευτεριά ή θάνατος;

Είναι θέμα επιλογής και προσωπικά έχω επιλέξει να ζήσω λεύτερος, να λατρέψω την ζωή παρά να γίνω θανατολάγνος σκλάβος του φόβου τους, πιστό ποίμνιο, σαν και του λόγου τους.

21 σχόλια:

  1. Nα υπενθυμίσω ότι η έννοια του άθεου δεν έχει να κάνει μόνο με τη θρησκεία.
    Άθεος σημαίνει πάνω από όλα αυτός που δεν ανέχεται καμία αυθεντία, κανένα ιερατείο της πολιτικής, ή της γνώσης, κανέναν "θεό" γενικώς.
    Αλλά σημαίνει επίσης και αυτόν που δεν θέλει να γίνει θεός στη θέση του θεού...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η "ΑΘΕΙΑ" ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΦΑΝΗΣ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ, ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΝΑ ΝΟΘΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ,
    ΜΙΑ ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΙΣΤΗ
    ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΑ ΑΦΗΡΗΜΕΝΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ


    Ο ΛΟΓΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΟΤΡΟΠΟΣ ΝΟΥΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΩΣ ΤΕΤΟΙΟΝ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΑΝ.

    ΕΦ' ΟΣΟΝ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΕΘΕΙ ΘΕΜΑ ΥΠΑΡΞΗΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΣΕ ΕΝΑΝ ΛΟΓΙΚΟ ΝΟΥ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΗ ΜΩΡΙΑ!

    Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΟΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΓΝΩΜΕΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΣ ΩΣ ΕΛΛΟΓΑ ΟΝΤΑ ΕΚΦΡΑΖΟΥΜΕ.

    ΟΝΟΜΑΣΤΕ ΑΛΛΙΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΙΣΤΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ, ΑΝ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙ, ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΤΑΡΓΗΣΤΕ ΠΡΩΤΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΥΠΟΣΤΑΣΗ (ΠΟΥ;) Η "ΑΘΕΙΑ" ΣΑΣ.

    ΤΑ ΓΕΝΗ ΤΟΥ ΦΥΤΟΠΛΑΓΚΤΟΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΑΝΑΡΩΤΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ Ή ΟΧΙ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΤΗΣ ΘΑΛΑΣΣΑΣ.

    Η ΠΛΑΝΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΟΓΩΝ ΟΝΤΩΝ.

    "ΣΥΖΕΙΝ ΘΕΟΙΣ", ΕΥΔΑΙΜΩΝ ΑΡΚΑΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ο καθένας όπως και όσο το αντιλαμβάνεται ανώνυμε.
    Εγώ ως κυνικός στην θέση του θεού βλέπω τον κόσμο γύρω μου. Για τους άλλους δεν με ενδιαφέρει ας ψάξουν ότι θέλουν και όπου θέλουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πέρασα από τα μέρη σου Γιαννιό μ' και μας έμπασε ο εκδρομάρχης σε ένα μοναστήρι, Μπαλεβή, Μπακλεβή, Μαλκεβή ή κάπως έτσι... Λέει κάποιος εκεί (δεν μπήκα μέσα φυσικά), θα σας πω την ιστορία του μοναστηριού, έτρεξαν οι γριές να ακούσουν να μορφωθουν.

    Είπε 1-2 κουβέντες για την ιστορία και μετά αρχίζει να λέει για τα θαύματα που έγιναν εκεί. Όλα τα τελευταία 25-30 χρόνια, κάθε εβδομάδα σχεδόν και ένα θαύμα. Έλεγε, έλεγε, είχε κατάλογο θαυμάτων... Λέω, "Αυτά δεν είναι ιστορία, είναι ιστορίες, πότε θα τελειώσει;" Πετάχτηκαν 1-2 ακόμα και λένε, ναι αρκεί, με ένα θαύμα θα είχαμε πειστεί, με τόσα πολλά, μάλλον βιομηχανία έχετε στήσει...

    Πήραμε και μέλι και κατεβήκαμε στο Άστρος... Ωραία εκδρομή, φτιάξαμε και συκώτι με τα θαύματα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμε θρησκευόμενε 22/4, 6.43
    Άναψε και κανένα λιβανιστήρι. Πες και καμιά προσευχούλα.

    Αυτό πάντως είχε πολύ γέλιο:

    "Ο ΛΟΓΙΚΟΣ ΕΛΛΗΝΟΤΡΟΠΟΣ ΝΟΥΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΩΣ ΤΕΤΟΙΟΝ, ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ ΘΕΩΝ ΠΟΥ ΣΥΝΕΧΟΥΝ ΤΟ ΠΑΝ."

    Τότε όλοι οι άθεοι επιστήμονες της ελληνικής αρχαιότητας προφανώς δεν ήσαν "λογικοί ελληνότροποι"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. σας πήγανε και στους απατεώνες της περιοχής Στέλιο να καταθέσετε τον οβολό σας μην χάσουν κανα φράγκο; Ρώτησες τον εκδρομάρχη τι ποσοστά παίρνει; 20%!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωρέ Γιάνν' δεν έμαθα για τα ποσοστά του! Δεν πήρε από μένα ούτε πεντάρα κι έτσι δεν μ' ενδιέφερε αν και τί ακούμπησαν οι άλλοι! Χόρτασα όμως θαύματα, στη φθήνεια... και μετά λένε ότι ανεβαίνουν οι τιμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. από θαύματα έχουν για πούλημα όσα θές. Όρεξη να 'χεις να χορτάσεις θαύματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΚΑΚΕΝΤΡΕΧΗ ΝΕΑΝΙΑ ΔΙΟΔΟΤΟ:

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΛΟΙΟ Ο,ΤΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ.
    ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΣΑΙ ΤΟΣΟ ΑΠΕΡΙΣΚΕΠΤΟΣ.

    ΤΙ ΟΝΟΜΑΖΕΤΑΙ "ΚΟΣΜΟΣ" ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ;

    ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΤΗΝ ΣΥΝΟΧΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΤΑΞΙΑ ΤΟΥ;

    ΤΙ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ "ΘΕΟΣ" ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ;

    ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΣΥΝΕΚΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ ΕΔΩ ΠΕΡΑ.

    ΔΕΝ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΤΕΒΕΙ.

    Η "ΑΘΕΙΑ" ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ ΗΤΑΝ ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ.

    ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΝΝΟΟΥΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΛΕΞΕΙΣ!

    "ΣΥΖΕΙΝ ΘΕΟΙΣ", ΕΥΔΑΙΜΩΝ ΑΡΚΑΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Παραπάνω ανώνυμε, 1:19,
    εκτός από τις κατηχήσεις
    του ύπατου πνευματικού σου,
    δεν ρίχνεις και μιά ματιά εδώ;

    http://freeinquiry.gr/webfiles/pro.php?id=524

    Πρόκειται για άρθρο με τίτλο:
    ΑΘΕΪΑ: Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΠΟΣΙΩΠΗΜΕΝΗ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ.
    Το ξεπέρασμα της θρησκείας και της μεταφυσικής στην Ελληνική κλασική σκέψη.

    Διάβασέ το κι εδώ είμαστε, να τα ξαναπούμε.

    ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμε θρησκευόμενε, προσευχήσου και για μας τους άθρησκους μπας και γίνουμε συνεκτικώς έλλογοι ελληνοπρεπείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ρε Ανώνυμε 9:24 ή Διόδοτε ή Θερσίτη, μεγάλη ιδέα έχεις για τον εαυτό σου και την αποψάρα σου. Το να παραπέμεπι κανείς στον εαυτό του αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία!!!!!!

    ΖΙΓΚΟΥΛΙΝΩΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ρε ανώνυμε Βλάση -θεοίς συζείν - ευδαίμων Αρκαδία- αφού εσύ παραπέμπεις συνέχεια στον εαυτό σου...

    Άντε και καλό Τριέσπερο!

    ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥΣΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δεν νομίζω ότι ο Ρασσιάς έχει όρεξη να ασχολείται μαζί σας.

    ΖΙΓΚΟΥΛΙΝΩΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άκου ανώνυμε επειδή άρχισες να μου τα ζαλίζεις και λόγω του ότι απευθύνεσαι στον πληθυντικό αριθμό, δώσε λίγο βάση σε ότι θα σου πω. Και κόσμος ξέρω τι θα πει και τα περί ευταξίας τα έχω ξανακούσει και η λέξη θεός γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει αλλά ζούμε στον 21 αιώνα αν σου διαφεύγει. Με την λογική λοιπόν την δική σου για πες μου η λέξη «ψυχαγωγία» τι σημαίνει για εσένα και τι θα καταλάβουν οι νεότεροι αν τους μιλάς με την έννοια που είχε τότε; Τι θα τους πεις; Πως διασκεδάζεις καλώντας τις ψυχές των νεκρών;;;;
    Με λίγα λόγια, ξεκόλλα δήθεν ανώνυμε, δεν ζούμε στο 500 π.κ.χ. αλλά στο 2009 μ.κ.χ. που σημαίνει πως αν θέλεις να συνεννοηθείς μίλα την γλώσσα που μιλιέται σήμερα. Αν δεν έγινα κατανοητός να σου τα γράψω και στ’ αγγλικά.

    ΥΣ το κατά πόσο ασχολείσαι ή όχι θα γίνει ευρύτερα γνωστό αν χρειαστεί.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΣΥΓΝΩΜΗ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΡΑΣΣΙΑΣ,
    ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΥ ΠΕΡΙΠΟΙΕΊ ΚΑΠΟΙΑ ΤΙΜΗ ΑΥΤΗ Η ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΗ,
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ Ο "ΖΙΓΚΟΥΛΙΝΩΦ", ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΓΝΩΡΙΖΩ!

    ΟΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ ΤΟΥ BLOGG ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΒΕΒΑΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ;;

    ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΑΝΤΩΣ ΣΕ ΤΙ ΩΦΕΛΕΙ Η ΜΕΤΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ, ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ, ΚΑΝΕΤΕ ΑΣΧΕΤΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΠΡΟΣ ΑΣΧΕΤΟΥΣ!
    Ο ΚΟΣ ΡΑΣΣΙΑΣ ΕΧΕΙ ΣΥΓΓΡΑΨΕΙ ΠΡΟ ΕΤΩΝ ΕΝΑ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ -ΠΡΑΓΜΑΤΙ- ΒΙΒΛΙΟ ΠΕΡΙ ΤΩΝ ΣΤΩΙΚΩΝ, ΜΕ ΤΙΤΛΟ: "ΘΕΟΙΣ ΣΥΖΕΙΝ" & ΚΑΠΟΙΟΝ ΥΠΟΤΙΤΛΟ.
    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Ο,ΤΙ ΚΑΤΟΧΥΡΩΣΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΡΟΥ!
    ΑΛΛΩΣΤΕ, ΑΝ ΔΕΙΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ, ΥΠΟΓΡΑΦΩ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ: "ΣΥΖΕΙΝ ΘΕΟΙΣ" -ΕΥΔΑΙΜΩΝ ΑΡΚΑΔΙΑ

    ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟΣ Ο ΕΚΝΕΥΡΙΣΜΟΣ ΣΑΣ.
    ΟΙ ΕΝΝΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΚΥΡΙΕ ΚΛΕΙΤΩΡ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ "ΤΙΡΑΜΟΛΑ", ΓΙΑ ΝΑ ΤΙΣ ΤΕΝΤΩΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗΣ ΑΓΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ.

    ΑΥΤΟ ΠΟΥ Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΝΟΥΣ ΕΚΛΑΜΒΑΝΕΙ ΩΣ ΧΡΟΝΟ (ΚΑΘΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΥ ΣΥΜΠΑΝΤΟΣ ΚΟΣΜΟΥ!)ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΝΑ ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΜΟΝΟΣΗΜΑΝΤΑ ΑΠΟ ΤΟ "ΠΑΡΕΛΘΟΝ" ΣΤΟ "ΜΕΛΛΟΝ", ΜΕΣΩ ΤΟΥ "ΠΑΡΟΝΤΟΣ"!

    ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΗΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΣΑΣ ΣΥΓΧΥΣΗ,Η ΟΠΟΙΑ ΣΕ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΑΓΓΙΖΕΙ ΤΟΝ ΑΝΑΛΦΑΒΗΤΙΣΜΟ -ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΙΜΩΤΕΡΟΣ- ΑΛΛΑ ΑΠ'ΟΤΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΑΠΛΩΣ ΕΧΕΤΕ ΑΛΛΑΞΕΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΤΑΠΕΤΣΑΡΙΑ ΣΕ Ο,ΤΙ ΕΧΕΙ ΟΙΚΟΔΟΜΗΣΕΙ ΤΟ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΚΑΘΕΣΤΩΣ ΩΣ ΦΥΛΑΚΗ ΤΟΥ ΔΕΣΜΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΥ ΣΑΣ ΔΑΙΜΟΝΟΣ.

    "ΕΜΕΝΑ ΕΝΑ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ: ΜΗΝ ΤΥΧΟΝ ΚΑΙ ΚΑΝΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΚΑΤΙ ΠΟΥ Η ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΙΔΙΟΣΥΣΤΑΣΙΑ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ, Ή ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ, Ή ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΘΕΛΕΙ"

    ΡΙΞΤΕ ΛΙΓΟ ΚΡΥΟ ΝΕΡΌ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ, ΠΑΡΤΕ ΜΙΑ ΒΑΘΕΙΑ ΕΙΣΠΝΟΗ, ΕΚΠΝΕΥΣΤΕ ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΗΡΕΜΊΑ.
    ΕΠΑΝΑΛΑΒΑΤΕ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΓΙΑΣΕΙ Η ΤΑΡΑΧΗ ΚΑΙ ΙΣΩΣ ΤΑ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ.

    "ΣΥΖΕΙΝ ΘΕΟΙΣ" -ΕΥΔΑΙΜΩΝ ΑΡΚΑΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΛΛΗΝΟΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟΣ:
    "Η "ΑΘΕΙΑ" ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΙΝΟΦΑΝΗΣ ΠΑΡΑΛΟΓΙΣΜΟΣ, ΚΑΙ ΣΑΝ ΕΝΑ ΝΟΘΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ ΔΙΑΦΩΤΙΣΜΟΥ,
    ΜΙΑ ΑΝΤΕΣΤΡΑΜΜΕΝΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΗ ΠΙΣΤΗ"

    Χαχαχαχαχαχαχα!!!
    Ώστε οι 118 καταγεγραμμένοι άθεοι σοφιστές που δημιούργησαν τον χρυσό αιώνα της Αθήνας, οι πρώτοι άθεοι της ανθρωπότητας, είναι νόθα παιδιά του Διαφωτισμού...

    @ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΛΛΗΝΟΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟΣ:
    "Η "ΑΘΕΙΑ" ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΑ ΑΦΗΡΗΜΕΝΟ ΣΧΗΜΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ"

    Ενώ οι θεοί τού κάθε χλαμυδόμυαλου cargo cultist είναι απολύτως συγκεκριμένα σχήματα του λόγου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πράγματι επιβεβαιώνω μετά από έναν μικρό έλεγχο πως δεν πρόκειται περί του ίδιου υπολογιστή.
    Επί του θέματος, απάντησα ήδη στις ερωτήσεις που έθεσες σαν εξεταστής παντογνώστης αλλά θα σου πω και για τις έννοιες. Όχι, οι έννοιες δεν είναι απόλυτες. Τίποτα δεν είναι απόλυτο παρά μόνο τα μυαλά των φασιστών. Η γλώσσα είναι ένα εργαλείο το οποίο εξελίσσεται μαζί με τον πολιτισμό και αναλόγως αυτού. Είναι πολλές οι έννοιες που έχουν εκλείψει πολλές πάλι είναι καινούργιες και πολλές έχουν αλλάξει το νόημά τους από καιρό σε καιρό. Κανένας δεν μπορεί να κρίνει αν αυτό είναι σωστό ή λάθος, καλό ή κακό απλά διότι κανείς δεν μπορεί να κρίνει την εξέλιξη.
    Ο χρόνος είναι υπαρκτός, μέρος του σύμπαντος όπως όλα τα υπόλοιπα και όχι ανθρώπινο κατασκεύασμα του νού. Αυτά είναι βασικές γνώσεις επιπέδου γυμνασίου και απορώ πως δεν τα γνωρίζεις. Έχει (ο χρόνος) μεγέθη μετρήσιμα από τον ανθρώπινο νου (ο οποίος τον αντιλαμβάνεται από τ’ αποτελέσματά του λόγω φυσικής έλλειψης του ανάλογου αισθητηρίου οργάνου) και τα οποία μεγέθη ουδόλως επηρεάζονται από τον αν είναι γραμμικός ή σφαιρικός. Προσωπική μου άποψη είναι πως ο χρόνος κινείται σπειροειδώς αλλά και πάλι αυτό δεν επηρεάζει τα μεγέθη που χρησιμοποιούμε στην καθημερινότητα.
    Μιλάς για «ανθρώπινη ιδιοσυστασία» λες και οι άνθρωποι είμαστε φτιαγμένοι όλοι ίδιοι όσον αφορά την ψυχολογία μας όμως δεν είναι καθόλου έτσι. Ο όρος ιδιοσυστασία αφορά αποκλειστικά το άτομο και συνεπώς αν επηρεάσεις θα επηρεάσεις μόνο εσένα άντε και κανα φίλο σου και μέχρι εκεί. Με λίγα λόγια σε απασχολεί μόνο ο εαυτός σου, αν το θέλει, αν δεν το θέλει και πως το θέλει. Ελπίζω να τα βρείτε. Κατά την γνώμη μου είναι το σημαντικότερο να τα έχεις βρει με τον εαυτό σου.
    Τίποτα δεν μπορείς να αντιληφθείς από τα εσωτερικά και τα εσώτερά μου γενικώς αγαπητέ. Αυτό για πολλούς λόγους ένας εκ των οποίων είναι πως δεν με γνωρίζεις καν. Συνεπώς με την σειρά μου υποθέτω πως όταν μιλάς για εσωτερική σύγχυση μάλλον εικόνα του δικού σου εσωτερικού κόσμου προβάλεις και μάλιστα λανθάνουσα. Όσο για τα περί αναλφαβητισμού… έχεις ξεχάσει πατημένο το πλήκτρο caps lock. Αν πάλι δεν το έχεις ξεχάσει πατημένο αλλά συνειδητά χρησιμοποιείς κεφαλαιογραφή (ακλουθώντας την αρχαία πρωτόγονη μέθοδο) τότε ή γράψε στην αρχαία ελληνική ή σε ιερογλυφικά. Είναι τα παλιότερα που γνωρίζω. Γραμμική μην γράψεις γιατί δεν την ξέρω και βαριέμαι να την στέλνω για μετάφραση.
    Τέλος μέχρι που να τελειώσω με το νίψιμο και τις αναπνοές που μου προτείνεις σε προτρέπω να ξυπνήσεις. Φτιάξε κι έναν καφέ και σκέψου ποιος είσαι όσο εγώ θα νίβομαι. Διότι το ότι έμαθες τι σημαίνει η λέξη θεός δεν σημαίνει τίποτα πέραν του ότι άνοιξες ένα λεξικό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΘΕ ΠΡΟΟΔΟΣ ΕΙΝΑΙ ΘΕΤΙΚΗ!

    ΔΕΝ ΕΡΩΤΩ ΩΣ "ΕΞΕΤΑΣΤΗΣ-ΠΑΝΤΟΓΝΩΣΤΗΣ", ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΕΑΝ Η ΛΕΓΟΜΕΝΗ "ΑΘΕΪΑ" ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΒΑΤΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ.

    ΤΟΙΟΥΤΟΤΡΟΠΩΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΚΤΗΣΟΥΝ ΓΕΡΑ ΘΕΜΕΛΙΑ ΟΙ ΣΥΛΟΓΙΣΜΟΙ ΜΑΣ.

    ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑ Η "ΑΘΕΪΑ" ΑΠΟΤΕΛΟΥΣΕ ΒΑΡΥΤΑΤΗ ΜΟΜΦΗ!

    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΠΩΣ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΗΣ ΥΣΤΕΡΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΑΝΑΛΟΓΗ ΜΟΜΦΗ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΤΕΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΩΝ ΓΑΛΙΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΚΑΠΟΙΟΥΣ ΤΟΤΕ ΑΣΕΒΕΙΣ "ΕΠΙΚΟΥΡΙΟΥΣ".

    ΚΑΙ ΟΜΩΣ, ΟΙ ΔΙΑΤΥΠΩΜΕΝΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΞΕΛΙΣΟΝΤΑΙ.
    Η ΕΞΕΛΙΞΗ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΝΕΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΠΟΥ ΔΙΕΥΡΥΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ.

    ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΜΕΝΗ ΣΥΓΧΥΣΗ, ΠΟΥ ΑΦΑΙΡΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ, Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΥΠΟΒΙΒΑΣΤΕΙ ΣΕ ΑΓΕΛΑΙΑ ΜΑΖΑ, ΚΑΘΕ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ "ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ" ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΩΝ "ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ" ΕΡΕΘΙΣΜΑΤΩΝ.

    Ο "ΧΡΟΝΟΣ" ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΒΟΛΕΣ ΣΕ ΣΥΝΑΡΤΗΣΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ, ΑΡΑ ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ.
    ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΟΛΟΝ ΣΕ ΚΑΜΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
    ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΟΛΟΥ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΦΟΔΙΑΣΜΕΝΑ ΝΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ-ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ.

    ΤΟ ΟΛΟΝ ΚΑΘΕΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΕΤΑΒΑΛΛΕΤΑΙ.
    ΠΑΡΜΕΝΙΔΗΣ ΔΕΝ ΗΤΟ ΑΝΟΗΤΟΣ:
    "ΤΟ "ΕΙΝΑΙ" ΕΙΝΑΙ ΑΓΕΝΝΗΤΟ ΚΑΙ ΑΦΘΑΡΤΟ, ΕΝΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΟΛΟΝ, ΤΕΛΕΙΟ ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ.
    ΟΥΤΕ ΥΠΗΡΞΕ ΟΥΤΕ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ, ΑΦΟΥ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΑ ΕΝΑ, ΣΥΝΕΚΤΙΚΟ" (Β8)

    ΑΛΗΘΕΙΑ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο "ΧΡΟΝΟΣ" ΓΙΑ ΕΝΑ ΚΟΛΕΟΠΤΕΡΟ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΣΤΡΑΠΗ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΡΕΙΝΟ ΟΓΚΟ ΤΩΝ ΙΜΑΛΑΙΩΝ, ΓΙΑ ΕΝΑ W-ΜΠΟΖΟΝΙΟ, ΓΙΑ ΕΝΑ ΓΑΛΑΞΙΑΚΟ ΣΜΗΝΟΣ, ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΚΡΥΣΤΑΛΛΟ ΧΑΛΑΖΙΑ, ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΕΣΜΗ ΝΕΤΡΙΝΩΝ;

    ΤΑ "ΕΣΩΤΕΡΑ" ΣΟΥ ΑΓΑΠΗΤΕ ΔΕΝ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΔΥΣΚΟΛΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΤΙΛΗΨΗ.
    ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΑΔΙΑΦΟΡΑ. (ΑΣΧΟΛΗΘΗΚΑ ΕΠΕΙΔΗ -ΜΑΛΛΟΝ- ΕΙΣΑΙ ΑΡΚΑΣ!)
    ΕΣΥ ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΣΟΥ ΔΑΙΜΟΝΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΩΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ.

    ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟΓΡΑΜΜΑΤΗΣ ΓΡΑΦΗΣ;
    ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΗ; ΙΣΩΣ...ΜΗ ΣΤΕΚΕΣΑΙ ΟΜΩΣ ΣΕ ΑΥΤΟ.
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΕ ΕΝΟΧΛΕΙ, ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΥΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΝΤΟΣ ΣΟΥ.

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΙΝΩ ΚΑΦΕ!

    Υ.Γ. ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ (ΜΑΛΛΟΝ ΝΕΑΝΙΣΚΟ) ΔΙΟΔΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΗ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΓΡΑΦΟΤΑΤΟΣ(!). ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ Ο,ΤΙ ΕΧΕΙ ΒΙΩΣΕΙ. ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΦΑΝΕΡΗ Η ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ. Η ΑΥΘΑΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΝ ΤΩΝ ΗΜΙΜΑΘΩΝ.

    "ΣΥΖΕΙΝ ΘΕΟΙΣ" -ΕΥΔΑΙΜΩΝ ΑΡΚΑΔΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Όχι δεν είναι κάθε πρόοδος θετική. Η πρόοδος, η εξέλιξη εμπεριέχει σε κάθε της βήμα και το θετικό και το αρνητικό. Το ζητούμενο είναι η καλλιέργεια ορθών κριτηρίων περί της προόδου και όχι επί του προσήμου.
    Αν δεν θέλεις να φαίνεσαι ως εξεταστής παντογνώστης να αναπτύσσεις τους συλλογισμούς σου εξ΄ αρχής επί των ερωτημάτων που θέτεις. Ο λόγος είναι συμβατός με όλα ακόμα και εμμέσως. Έχει δικαίωμα να εκφράζεται για τα πάντα ακόμα και για τον θεό. Συνεπώς δεν κατανοώ τον συλλογισμό σου. Τι είναι αυτό που δεν μπορεί να εκφράσει ο λόγος έστω και αξιωματικά; Γιατί η αθεΐα δεν είναι συμβατή με τον λόγο; Το σκεπτικό σου θα μπορούσε να έχει βάση μόνο στην περίπτωση όπου ο θεός θα είχε λόγο αλλά δεν άκουσα ποτέ κανέναν θεό να κλείνει το ρήμα είμαι. Είμαι της γνώμης επί τούτου πως ακριβώς αντίθετα συμβαίνει. Ο ελληνικός τρόπος είναι αυτός της αμφισβήτησης και της έρευνας όπου τα παραμύθια παίρνουν αρνητικό πρόσημο το στερητικό «α» εν προκειμένω. Αλλιώς δεν θα υπήρχε καν η λέξη «άθεος»
    Ξεκινώντας λοιπόν από τα στοιχειώδη βάζουμε το στερητικό «α» μπροστά από την λέξη θεός και με αυτόν τον τρόπο επανερχόμαστε στην πραγματικότητα επαναφέροντας τον θεό εκεί όπου πράγματι ανήκει. Στον κόσμο. Όποιος διαφωνεί ας ψάξει για υπερόντα στο μεταφυσικό υπερπέραν. Αν τα βρεί συζητάμε εκ νέου για το «α». Είναι νομίζω το στοιχειώδες.
    Αφού λοιπόν κατά την αρχαιότητα η αθεΐα ήταν βαρύτατη μομφή σημαίνει πως υπήρχαν άθεοι μεμφόμενοι. Είδες πως αυτοαναιρείσαι περί ελληνικού τρόπου; Αν θυμάμαι καλά σαν άθεοι μέμφονταν και οι κυνικοί; Και από ποιους άραγε…;
    Δυστυχώς για εσένα οι έννοιες εξελίσσονται και αυτές μαζί μα την γλώσσα. Δεν χρειάζονται επιχειρήματα για να το υποστηρίξω αυτό. Η ίδια η καθημερινότητα με επιβεβαιώνει. Για παράδειγμα οι μουσουλμάνοι είναι θρήσκοι, οι χριστιανοί είναι θρήσκοι αλλά θεωρούν ο ένας τον άλλον άθεο άπιστο κλπ. Πριν την ύπαρξη του μονοθεϊσμού δεν θα κατηγορούνταν ποτέ ένας θρησκευτής άλλου θεού σαν άθεος αλλά σαν αλλόθρησκος. Προ μονοθεϊσμού ως άθεοι κατηγορούνταν εκείνοι που αδιαφορούσαν για το φαίνεσθαι και ασχολιόντουσαν εντατικά με το είναι.
    Δεν είναι μεγάλο πρόβλημα μόνο αυτής της εποχής η κατασκευασμένη σύγχυση. Είναι πρόβλημα όλων των εποχών και «κατασκευαστής» του δεν είναι ο άνθρωπος αλλά η εξέλιξη. Η σύγχυση που αναφέρεις είναι αποτέλεσμα της διαρκούς εξέλιξης και αγελαίες μάζες θα υπάρχουν για όσο υπάρχουν άνθρωποι που είναι ανίκανοι και βραδυπορούν να κατανοήσουν αυτή ακριβώς την εξέλιξη. Γι αυτό θα πρέπει η παιδεία των ανθρώπων να είναι ανάλογη ώστε να περιοριστούν κατά το δυνατόν οι αγελαίες μάζες. Φαντάσου τι αγελαία μάζα ήταν οι δούλοι στην Αθήνα. Κατ’ αναλογία όσο αγελαία μάζα είναι το εργατοϋπαλληλικό προσωπικό σήμερα.
    Περί χρόνου, θεωρείς πως δεν υπάρχει αν δεν υπάρχει παρατηρητής και πως ο χρόνος είναι υποκειμενικός; Θα με συγχωρήσεις διότι εμπίπτει εμμέσως το θέμα στα περί ειδικότητάς μου οπότε και θα περιοριστώ να σου πω πως τα έχεις μπερδέψει εντελώς σε βαθμό ακατανοησίας. Ο χρόνος είναι υπαρκτός όπως είναι και η ύλη (η οποία κινείται μέσα στον χρόνο-χρονισμένα) ασχέτως παρατηρητή ή όχι. Αυτό που είναι υποκειμενικό είναι τα μεγέθη, τα μέτρα που χρησιμοποιούμε και κατά συνέπεια ο τρόπος που τον αντιλαμβανόμαστε. Έχουμε υποκειμενική αντίληψη και γι αυτό μετράμε μόνο τ’ αποτελέσματά του και όχι αυτόν καθ’ αυτόν τον χρόνο. Ακόμα και αυτό όμως είναι επίτευγμα αφού μέσω της λογικής μας επιτρέπεται να βρούμε κάποιες σταθερές που με την σειρά τους μας επιτρέπουν να έχουμε μια έμμεση αντίληψη αυτού που ονομάζουμε χρόνο. Αυτά τα μέτρα είναι που δεν θα υπήρχαν χωρίς τον παρατηρητή όχι ο χρόνος. Η αντίληψή μας για τον χρόνο είναι υποκειμενική όχι ο χρόνος!
    Αναφέρεις ένα από τα θεωρήματα του Παρμενίδη το οποίο δεν είναι τίποτα άλλο από ένα θεώρημα. Αυτό όμως που έχει τεράστια αξία είναι πως και σε αυτό το θεώρημα ο Παρμενίδης ασχολείται με το «είναι» και όχι με κάποιον θεό. Εκεί έγκειται η μεγαλειότητα της σκέψης του Παρμενίδη. Ο λόγος του δεν είναι δογματικός αλλά ερευνητικός και ερμηνευτικός.
    Ο χρόνος για ένα κολεόπτερο είναι ότι και για μας, ότι και για όλα, αλλά έχει διαφορετικά μεγέθη μέτρησης αφού αυτά (τα μέτρα) είναι όπως σου είπα υποκειμενικά. Μην τα θέτεις ως ερωτήματα γιατί δείχνουν ημιμάθεια. Δεν θ’ άνοιγα αυτή την συζήτηση μαζί σου αλλά το έκανα ως ανταπόδοση προς τον σεβασμό σου στην κοινή μας καταγωγή. Το τι οφείλω εγώ και το τι δεν οφείλω άσε να το γνωρίζω εγώ για μένα. Πάντως σε σένα δεν οφείλω τίποτα και δεν σου δίνω το δικαίωμα να με καθοδηγήσεις ως προς τις οφειλές μου όπως το ίδιο δεν κάνω εγώ για σένα. Έχεις δικαίωμα να γράφεις με κεφαλαία αλλά αυτό που με ενοχλεί είναι ο μιμητισμός και η αδυναμία σωστής χρήσης του πληκτρολογίου και τίποτα από αυτά δεν βρίσκεται εντός μου. Βρε μανία με τα εντός μου. Σου έχουν κάνει τίποτα τα εντός μου και σ’ ενοχλούν τόσο πολύ στα εκτός σου ή στα εντός σου; Και τέλος πάντων φαγώσου με τα δικά σου εντόσθια όχι με τα δικά μου. Εγώ δεν τρώγομαι με τ’ άντερά μου, τα ‘χουμε βρει για όσο τα ταΐζω.
    Πιες φασκόμηλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. AΝΩΝΥΜΟΣ ΘΡΗΣΚΕΥΟΜΕΝΟΣ @:

    "Υ.Γ. ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ (ΜΑΛΛΟΝ ΝΕΑΝΙΣΚΟ) ΔΙΟΔΟΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΤΤΗ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΕΚΑΝΑ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΓΡΑΦΟΤΑΤΟΣ(!). ΓΙΑ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ Ο,ΤΙ ΕΧΕΙ ΒΙΩΣΕΙ. ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΦΑΝΕΡΗ Η ΥΣΤΕΡΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΟΜΕΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ. Η ΑΥΘΑΔΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟΝ ΤΩΝ ΗΜΙΜΑΘΩΝ."

    Ok ανώνυμε θρησκευόμενε, μόλις με έπεισες ότι έχεις δίκιο. Θα έρθω κι εγώ στον ύπατο πνευματικό σου, εκεί δηλ. που μορφώθηκες κι εσύ.
    Άιντε και καλό τριέσπερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails