31 Μαΐου 2008

Μη βαράτε το σαμάρι

Η λέξη ζευγάρι δηλώνει έννοια ποσοτική και όχι ποιοτική. Όπως όταν λέμε ζευγάρι παπούτσια δεν εννοούμε απαραίτητα του ιδίου χρώματος ή της ίδιας κατασκευής. Το αν δηλαδή εγώ φορέσω δύο διαφορετικά μεταξύ τους παπούτσια δεν σημαίνει πως δεν φοράω ένα ζευγάρι παπούτσια. Όταν πάλι έχω ένα ζευγάρι βόδια αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα πως είναι ένα αρσενικό και ένα θηλυκό αλλά πως είναι δύο (2) βόδια που κάλλιστα μπορεί να είναι δύο αρσενικά ή δύο θηλυκά. Όταν λοιπόν μιλάμε για ζευγάρι τότε εννοούμε ποσότητα και συνεπώς κύριε εισαγγελέα οι αιτιάσεις σας περί την νομοθεσίας είναι πλήρως ανίσχυρες σε βαθμό αστειότητας τέτοιο που θα κάνουν τον κάθε υποψιασμένο πολίτη να σκεφτεί περί ομοφοβικών αντιδράσεων.

Αφήστε λοιπόν τους ανθρώπους να διαθέσουν τις ερωτικές τους προτιμήσεις όπως νομίζουν αυτοί καλύτερα κι εσείς αν πράγματι θέλετε να παράγετε έργο (πράγμα για το οποίο πληρώνεστε) ασχοληθείτε με θέματα που εμάς τους πολίτες μας απασχολούν πάρα πολύ, αλλά εσείς δεν δείχνετε και τόσο ενδιαφέρον. Αντί λοιπόν να κυνηγάτε τους δημάρχους και τους ομοφυλόφιλους για το δικαίωμα της συμβίωσης κοιτάξτε καλύτερα να ασχοληθείτε με το... ορυκτό ηλιέλαιο που φάγαμε, τους τραμπούκους κουκουλοφόρους που δέρνουν κόσμο ανεξέλεγκτα, με την εγκληματικότητα που αυξάνει αλματωδώς και μ' ένα σωρό άλλες αντικειμενικά παράνομες πράξεις για τις οποίες περιέργως λίγο, ελάχιστο είναι το ενδιαφέρον που δείχνετε. Όσο για το λεξικό του κ. Μπαμπινιώτη, μην το θεωρείτε τεκμήριο διότι μειώνετε την θέση σας.

Σημειώνεται ότι έντονες αντιδράσεις στον δικαστικό χώρο έχουν προκαλέσει η εξαγγελία του υπουργού Δικαιοσύνης για το σύμφωνο ελεύθερης συμβίωσης, καθώς και η δέσμευσή του για δημιουργία επιτροπής που θα εξετάσει το ενδεχόμενο επέκτασης του συμφώνου και σε ομόφυλα ζευγάρια, καθώς και κάθε άλλο ζήτημα που μπορεί να προκαλεί άνιση μεταχείριση λόγω φύλου, που απαγορεύεται από διεθνείς συμβάσεις.

Η νομοθεσία για τον πολιτικό γάμο αναφέρεται απλώς σε άτομα που συνάπτουν γάμο και υπό αυτή την έννοια δεν απαγορεύεται ο γάμος μεταξύ ομοφύλων, παρ όλο που όταν ψηφίστηκε η σχετική νομοθεσία, πριν από 25 χρόνια, δεν είχε υπόψη της μία τέτοια προοπτική, ώστε να τη δεχθεί ή να την αποκλείσει ρητά.

Ο εισαγγελέας ΑΠ ξεπερνά αυτό το «κενό νόμου» με την ακόλουθη σκέψη: «Με το άρθρο 21 του Συντάγματος προστατεύεται η οικογένεια ως θεμέλιο της συντήρησης και προαγωγής του Εθνους, καθώς και ο γάμος, η μητρότητα και η παιδική ηλικία.

Εξάλλου, ως γάμος νοείται η νόμιμη ένωση και συμβίωση ζευγαριού, δηλαδή η σύσταση οικογένειας μεταξύ ενός άνδρα και μιας γυναίκας, ενώ εξάλλου ο θεσμός του γάμου αποτελεί το θεμέλιο της κοινωνίας αφού οδηγεί στην αέναη ύπαρξή της».

Μάλιστα, παραπέμπει για τον λόγο αυτό στο λεξικό του Γ. Μπαμπινιώτη, στη λέξη «γάμος».

Θα διώκονται οι δήμαρχοι για γάμους ομοφύλων

29 Μαΐου 2008

Με τον ζουρνά του στο πανεπιστήμιο

Επιτέλους ένα δείγμα αξιοκρατίας. Πολύ το χάρηκα αυτό το νέο. Κυρ Βαγγέλη εβίβα και είθε οι γνώσεις σου να μεταλαμπαδευτούν σε ανθρώπους σαν κι εσένα, πηγαία ταλέντα κι εραστές της ελληνικής γης.

 

Από τα παραδοσιακά πανηγύρια και τα γλέντια βρέθηκε επίτιμος διδάκτωρ του Τμήματος Μουσικής Επιστήμης και Τέχνης του Πανεπιστημίου Μακεδονία. Ο Βαγγέλης Ψαθάς από τη Νάουσα κατασκεύασε μόνος του τον πρώτο του ζουρνά σε ηλικία 8 χρόνων.

Σήμερα θεωρείται ένας από τους λίγους γνώστες της ελληνικής μουσικής παράδοσης, την οποία έχει υπηρετήσει επί σειρά ετών, συνοδεύοντας με τους σκοπούς του τις «Μπούλες» της Νάουσας και τους «Γιανίτσαρους». Κι αυτοί, «Μπούλες» και «Γιανίτσαροι», στάθηκαν δίπλα του όταν ενδύθηκε την ακαδημαϊκή τήβεννο, την περασμένη Τρίτη. Για τον Βαγγέλη Ψαθά μίλησαν πολλοί στην τελετή της αναγόρευσης. Ο ίδιος όμως μίλησε με τον δικό του τρόπο. Με τον ζουρνά του. Και ξεσήκωσε φοιτητές, καθηγητές, προσκεκλημένους και πολλούς Ναουσαίους που παρακολουθούσαν την τελετή.

Ελευθεροτυπία

27 Μαΐου 2008

Που 'σαι Σουφλιά....

...το πιάσαμε το υπονοούμενο για την πράσινη πυρηνική ενέργεια.

Τώρα που η τεχνολογία ξεπερνάει την πυρηνική ενέργεια στην παραγωγή ηλεκτρισμού, οι "φίλοι μας" οι γάλλοι κάπου πρέπει να ξεφορτωθούν την σαβούρα τους και αυτοί. Ε Σουφλιά;

Στη Βουλή των Ελλήνων θα μιλήσει ο Σαρκοζί

Ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί θα απευθύνει ομιλία στην ολομέλεια της Βουλής των Ελλήνων την Παρασκευή, 6 Ιουνίου. Σχετικό αίτημα ενέκρινε το σώμα - με τις επιφυλάξεις του ΚΚΕ - μετά από σχετική πρόταση του προέδρου της Βουλής Δ. Σιούφα.

Ενημερώνοντας τους βουλευτές, ο κ. Σιούφας είπε ότι ο κ. Σαρκοζί εξέφρασε ο ίδιος την επιθυμία να απευθυνθεί στην ολομέλεια της Βουλής, η οποία έγινε δεκτή από τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κάρολο Παπούλια και τον πρωθυπουργό Κώστα Καραμανλή.

www.kathimerini.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

26 Μαΐου 2008

Δυό γάιδαροι

Απο την απο 'κει μεριά ο Στέφανος και από την από 'δω ο Άνθιμος. Όμοιος ομοίω αεί πελάζει.

Προκλητικό κήρυγμα μισαλλοδοξίας και αλυτρωτισμού κατά της Ελλάδας, παρουσία του πρωθυπουργού της ΠΓΔΜ, εξαπέλυσε από τη Ρώμη ο αρχιεπίσκοπος της αυτοαποκαλούμενης ως «Μακεδονικής Ορθόδοξης Εκκλησίας», κ. Στέφανος, ο οποίος προχώρησε σε ανιστόρητες αναφορές κάνοντας λόγο για «δική μας Θεσσαλονίκη».

ethnos - Ανιστόρητο κήρυγμα μίσους

25 Μαΐου 2008

ΑΥΤΟΟΡΓΑΝΩΣΗ - ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ - ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ

Μετά και τον εμπρησμό όποια βοήθεια είναι ευπρόσδεκτη.

Το κείμενο αυτό έχει ως σκοπό να ενημερώσει τους κατοίκους της γειτονιάς, για την συλλογική κινητοποίηση μέσω ανοικτών σε όλους συνελεύσεων ενός κομματιού της ευρύτερης περιοχής που ενδιαφέρεται για την οικειοποίηση-αξιοποίηση του εγκαταλελειμμένου οικήματος στον πεζόδρομο της οδού Προφήτου Ηλία 49 στο Πολύδροσο Χαλανδρίου.
Οι πόλεις έχουν, σήμερα καταστεί περισσότερο από ποτέ αφιλόξενες για τους κατοίκους τους. Δε θέλουμε άλλα εμπορικά κέντρα , πολυκαταστήματα ή άλλους επιβλητικούς όγκους από τσιμέντο και γυαλί. Οι ελεύθεροι χώροι και τα ελάχιστα πάρκα που έχουν απομείνει πλέον στα αστικά κέντρα, όπως πχ το κτήμα Συγγρού (Λ. Κηφισίας), το Πεδίον του Άρεως, το Ελληνικό ή ακόμα και το Ζάππειο απειλούνται από μαρασμό λόγω οικονομικών συμφερόντων και σκοπιμοτήτων. Η αποξένωση μεταξύ των κατοικούν της πόλης απορρέει από ηθικές και κοινωνικές αξίες που προωθεί ο σύγχρονος τρόπος ζωής και η αστική υποκουλτούρα. Η αποχαύνωση μπροστά στο «κουτί», η κατανάλωση ευτελών προτύπων και η εμπορευματοποίηση σε όλες τις εκφάνσεις της καθημερινότητας μας συντελούνε στην παθητικοποίηση, στην αδράνεια και στην απάθεια του κοινωνικού συνόλου.

Όλα τα παραπάνω μας βρίσκουν εκ διαμέτρου αντίθετους και σε απάντηση προτείνουμε την πρακτική των οικειοποιήσεων των ελεύθερων χώρων. Πήραμε την απόφαση να αξιοποιήσουμε και να αναδείξουμε τις δυνατότητες του οικήματος και να το μετατρέψουμε σε έναν ελεύθερο ζωντανό χώρο ποικίλων μορφών έκφρασης.

Προκρίνουμε έναν χώρο που θα λειτουργεί αντιεμπορευματικά και αντιιεραρχικά, θα είναι πλήρως αυτόνομος-αυτοδιαχειριζόμενος χωρίς καμία κομματική στήριξη ή στήριξη κάποιου άλλου θεσμικού φορέα και η διαχείριση θα γίνεται αποκλειστικά από προκαθορισμένες ανοιχτές συνελεύσεις με τη συμμετοχή όποιου ενδιαφέρεται. Τα προαναφερθέντα χαρακτηριστικά που έχουν τεθεί ως ελάχιστη βάση από τη συνέλευση για να μπορέσει να λειτουργεί ο χώρος, είναι ξεκάθαρα και δεν επιδέχονται αλλαγές, τροποποιήσεις ή αμφισβήτηση.

Επιζητούμε τη μετατροπή του σε ένα δημιουργικό μέρος συναντήσεων πολύμορφης δραστηριοποίησης όπως ζωγραφική, θέατρο, μουσική, επαφή με τη φύση (πχ ενασχόληση με τον κήπο), σύνταξη πολιτικών κειμένων και αντιπληροφόρησης πάνω σε κοινωνικά προβλήματα.

Ζητάμε τη συμπαράσταση και τη δημιουργική συμμετοχή ατόμων από την ευρύτερη περιοχή με την ελπίδα ότι το εγχείρημα θα συσπειρώσει τους κατοίκους και θα ενισχύσει τους δεσμούς σε επίπεδο γειτονιάς. Για επικοινωνία και περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας.

protovouliaxal@yahoo.gr

Συνέλευση Ρέματος για την Αξιοποίηση Ελεύθερων Χώρων

ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΤΗΜΑΤΟΣ ΠΡΑΠΟΠΟΥΛΟΥ

24 Μαΐου 2008

Στα όρια εθνικού διχασμού η Τουρκία

Πως η Τουρκία θα διαμελισθεί σε ευρωπαϊκή και ασιατική είναι αναμενόμενο για μένα εδώ και πολλά χρόνια. Φαίνεται όμως πως ο διαμελισμός έχει πια αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά.

Αναρωτιέμαι σε πόσα κομμάτια θα διαμελισθεί η Τουρκία και ποιες θα είναι οι πιθανές επιπτώσεις για την Ελλάδα. Κουρδιστάν Αρμενία απο την ασιατική πλευρά και Τουρκία στα μικρασιατικά παράλια είναι ένα πιθανό σενάριο για την επόμενη εικοσαετία.

Νομίζω όμως πως αν και πολύ θα το ήθελε η Τουρκία δεν θα είναι ικανή να απαιτήσει ανταλλάγματα επί ελληνικών εδαφών.

Ημερολογιάκι μου.... μάλλον λύθηκε το Κυπριακό μου φαίνεται.

Εφιάλτη εθνικού διχασμού ξυπνούν η... δίκη του ΑΚΡ και το ενδεχόμενο πολιτικής απαγόρευσης στο δίδυμο Ερντογάν - Γκιουλ. Οι ισλαμιστές αντιπροτείνουν μία «ενδιάμεση ποινή» που θα εκτονώσει την ένταση και θα αποτρέψει το χάος
Φόρμουλα συμβιβασμού αναζητεί απεγνωσμένα ο Ταγίπ Ερντογάν με τους αντιπάλους του (Στρατός, Δικαιοσύνη, αντιπολίτευση) προκειμένου να μείνει «ζωντανός» στο πολιτικό παιχνίδι και να μην υποχρεωθεί να ρίξει την Τουρκία σε εθνικό διχασμό, καλώντας τους οπαδούς του να τον υπερασπιστούν στο πεζοδρόμιο.

v4.ethnos.gr - Στα όρια εθνικού διχασμού η Τουρκία

16 Μαΐου 2008

ΜΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΑ...

Τι γράμματα να μάθει δηλαδή που τα βιβλία είναι άχρηστα και ως γνωστό όταν το βιβλίο είναι άχρηστο αχρηστεύεται και ο καθηγητής. Υπομονή καλοί μου συμπολίτες. Σε λίγα χρόνια θα μας αρκούν τα... κολυβογράμματα.  

Βιβλία που αξιολογούνται με βαθμό κάτω από τη βάση από τους ίδιους τους καθηγητές που τα διδάσκουν, διαθέτουν τα σημερινά Γυμνάσια και Λύκεια. Για την Ιστορία μάλιστα, δεν δημιουργείται ούτε μία ευκαιρία στα έξι συνολικά χρόνια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ώστε να διδαχθεί καλύτερα, καθώς σύμφωνα με έρευνα της ΟΛΜΕ κρίνεται ακατάλληλη σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου, με το βιβλίο της Γ' Λυκείου να σπάει κάθε αρνητικό ρεκόρ.

Η δυσαρέσκεια και η απογοήτευση των καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης, όπως τονίζουν στελέχη του ΚΕΜΕΤΕ, Ινστιτούτου Ερευνών της ΟΛΜΕ, που διεξήγαγε την έρευνα (Απρίλιο, Μάιο 2008, σε 1.500 καθηγητές), είναι εμφανής και εκτεταμένη. Για το Λύκειο δε, ακόμη μεγαλύτερη καθώς αποδεικνύεται ανεπαρκέστερο του Γυμνασίου. «Τα περισσότερα βιβλία (57,77%) βαθμολογούνται κάτω από τη βάση ενώ τα υπόλοιπα κρίνονται μέτρια».

Ελευθεροτυπία - Καθηγητές: Μετεξεταστέα τα βιβλία σε Γυμνάσια, Λύκεια

ΜΠΗΚΑΝ ΤΑ ΓΙΔΙΑ ΣΤΟ ΜΑΝΤΡΙ;

Τα δίποδα γίδια ναι, μαντρώθηκαν και όλα καλά. Τα τετράποδα όμως που έπρεπε να μαντρωθούν αφέθηκαν να βοσκάνε το μέλλον των παιδιών μας.

Το μόνο σίγουρο είναι πως δεν φταίνε οι γιδοβοσκοί αφού και αυτοί μαντρωμένοι είναι στο μαντρί της φτώχειας και της ανασφάλειας.

Μήπως τελικά αντί να μαντρώνουμε τους ανθρώπους θα έπρεπε να δούμε τα θα κάνουμε με τα γίδια μας; Τόσο δύσκολο είναι να οριοθετηθούν βοσκότοποι ανά δήμο και νομό για τα τετράποδα; Μόνο στα δίποδα ξέρουν να ταϊζουν μπαμπακόπιτα οι πολιτικάντηδες;

«Το ζητούμενο δεν είναι ούτε η τεχνογνωσία ούτε καν η χρηματοδότηση», υπογράμμισε ο δασολόγος Γιώργος Ευτυχίδης, «αλλά ο ολοκληρωμένος σχεδιασμός, η εμπεριστατωμένη ανάλυση των περιφερειακών αναγκών - προτεραιοτήτων δασοπροστασίας και ο συντονισμός της δράσης των εμπλεκομένων φορέων και υπηρεσιών στη διαχείριση των δασικών πυρκαγιών», πρόσθεσε. Κατά τη διάρκεια της ομιλίας του ο νομάρχης Ηλείας Χαράλαμπος Καφύρας τόνισε ότι στις πυρόπληκτες περιοχές του νομού «συντελείται έγκλημα» αφού, όπως είπε, «το πρόγραμμα που διέθετε ζωοτροφές στους κτηνοτρόφους δεν ανανεώθηκε με αποτέλεσμα τους τελευταίους δύο μήνες τα 144.000 αιγοπρόβατα να βόσκουν ανεξέλεγκτα στις καμένες περιοχές, με αποτέλεσμα να καταστρέφεται η φυσική αναγέννηση του τόπου. Τα δάση δεν έχουν ακόμη καθαριστεί αφού οι πιστώσεις για την πυροπροστασία δεν έχουν φτάσει ακόμη ούτε στους δήμους ούτε στα δασαρχεία μας».

Ελευθεροτυπία - «144.000 αιγοπρόβατα αποτελειώνουν τις καμένες περιοχές»

13 Μαΐου 2008

ΟΨΩΝΙΟΝ

ή αλλιώς ο άριστος βλάκας. Συνήθως βασιλεύει μονόφθαλμος αυτός, στους τυφλούς. Το ψώνιο κατα το κοινώς λεγόμενο επειδή έχει ένα μάτι νομίζει πως είναι θεός ή έστω κατι τις (χαριστικώς) λιγότερο από θεός. Το ψώνιο τα ξέρει όλα. Είναι ο λεγόμενος και ξερόλας. Τα κάνει όλα και συμφέρει. Μπορεί μεν να μην είναι έξυπνος αλλά είναι πονηρός. Κουτοπόνηρος όπως λέει ο λαός. Περιτριγυρισμένος από αόμματους βλάκες νοιώθει πως με το ένα του μάτι μπορεί να καταφέρει τα πάντα. Είναι δεσπότης, μάγος, μύστης, γκουρού, προφήτης, πολιτικός, πανεπιστήμων, επιχειρηματίας, συγγραφέας, καθοδηγητής, διαφωτιστής και τέλος πάντων είναι όλα όσα δεν θα μπορούσε στην πραγματικότητα να είναι. Δεν θεωρεί τον εαυτό του έναν κοινό άνθρωπο. Παίζει το σύμπαν στα δάχτυλα του χεριού του. Νοιώθει πως είναι ο άρχων βασιλεύοντας στους τυφλούς. Περιστοιχίζεται μόνο από βλάκες και τρέμει και μόνο στην ιδέα πως ίσως στην ζωή του συναντήσει κάποιον έξυπνο που θα του γκρεμίσει τ' όνειρο. Γνωρίζοντας όμως πως σ' αυτόν τον κόσμο υπάρχουν και έξυπνοι έχει φροντίσει και έχει λάβει τα μέτρα του, πονηρός γαρ.

Θεωρεί την εξυπνάδα ως ανοησία αφού ο ίδιος δεν μπορεί να την φτάσει και την κάνει κρεμαστάρια. Όταν ακούει κάτι έξυπνο που δεν το καταλαβαίνει σημαίνει καμπανάκι συναγερμού διότι αφού αυτός δεν το καταλαβαίνει νομίζει πως δεν μπορεί να το καταλάβει και κανείς άλλος. Το ψώνιο όμως δεν σταματάει εκεί. Με το ένα του μάτι παρασύρει το πιστό του ποίμνιο των βλακών στην αντίθετη κατεύθυνση έστω και αν εκεί υπάρχει γκρεμός. Διότι το ψώνιο δεν το ενδιαφέρει αν θα πέσει στο γκρεμό αρκεί να έχει πηδήξει πρώτα το βλακώδες ποίμνιο δοξάζοντας τον και φυσικά το ψώνιο θα πηδήξει τελευταίο νομίζοντας πως κάνει κάτι ηρωικό.

Όλα τα ψώνια νομίζουν πως θα τα γράψει η ιστορία. Νομίζουν πως έχοντας ένα μάτι όλος ο κόσμος είναι δικός τους διότι αρνούνται να δεχτούν πως υπάρχουν και άλλοι που έχουν δύο οφθαλμούς. Για το ψώνιο όποιος έχει δύο οφθαλμούς είναι συμπλεγματικός. Δεν το θεωρεί φυσιολογικό να υπάρχει ευρεία οπτική. Τουλάχιστον όχι ευρύτερη απο την δική του την κοντόφθαλμη.

Το ψώνιο νοιώθει, νομίζει πως είναι διαφορετικός, ανώτερος από τους υπόλοιπους ανθρώπους. Κανένας δεν είναι τόσο άξιος όσο είναι αυτός, το ψώνιο. Κατέχει την μοναδική αλήθεια και προπαντός στο πρόσωπό του νομίζει πως ταυτίζονται όλοι. Για το ψώνιο όλος ο κόσμος είναι ο εαυτός του.

Το ψώνιο θεωρεί την ψωνάρα του αιώνια αξία. Θεωρεί πως όλος ο κόσμος ορατός και αόρατος είναι αποτέλεσμα της δικής του καθοδηγητικής βλακείας. Μονόφθαλμος γαρ δεν μπορεί να κοιτάξει προς όλες τις κατευθύνσεις κι έτσι λειτουργεί όπως τα μουλάρια που τους φοράνε παρωπίδες. Γι αυτόν ο δρόμος είναι ένας και απόλυτος. Όσοι δε τολμούν ή μπορούν να κοιτάξουν ευρύτερα δεξιά ή αριστερά, πάνω ή κάτω είναι απλώς προβοκάτορες επειδή του χαλάνε την μαγιά της μοναδικής αλήθειας του και βγάζουν το ποίμνιό του από τον ορθό μοναδικό του δρόμο.

Το ψώνιο είναι καταστροφολόγος. Σπέρνει τον φόβο της καταστροφής και της συντέλειας του κόσμου στο ποίμνιό του λέγοντάς τους “εσείς τυφλοί δεν βλέπετε αλλά εγώ ο μονόφθαλμος βλέπω την συντέλεια που έρχεται”

Το ψώνιο είναι λογοκλόπος. Κρύβει το ψώνιο του κάτω απο μανδύες σταθερών αξιών παρουσιάζοντάς τες σαν δικές του. Επειδή δεν μπορεί να εξελιχθεί αυτόβουλα αρέσκεται στο να κλέβει και να παραποιεί φέρνοντας στα δικά του ανόητα μέτρα και σταθμά αξίες που ανήκουν σε όλους. Γουστάρει να παραμείνει ηλίθιος και να άρχει των βλακών. Παραμυθιάζει τους γύρω του παρατρεχάμενους δουλοπάρεικους μιλώντας για πράγματα που ο ίδιος πραγματικά απεχθάνεται αλλά που αν δεν τα πει θα φανεί ακόμα και στους βλάκες ο βαθμός βλακείας απο τον οποίο διακατέχεται.  Ουσιαστικά η μοναδική αξία είναι η ψωνάρα του.  

Το ψώνιο ορίζει τον εαυτό του σε σχέση με το σύμπαν αφού νομίζει πως αυτός είναι συμπαντικό γέννημα ενώ όλοι οι άλλοι είναι δίποδα ζώα χωρίς λογική.

Με λίγα λόγια ημερολογιάκι μου το ψώνιο είναι ο ορισμός όχι μόνο της βλακείας αλλά της απύθμενης βλακείας και του μεσσιανισμού.

ΥΣ παραθέτω ένα κείμενο που βρήκα και που το θεωρώ ως κλασσικό δείγμα, για να καταλάβετε τι εννοώ. Ένα κείμενο χριστιανικότατης ηθικής που θα το ζήλευε και ο... άγιος Σαούλ.

Τα τονισμένα μαύρα δικά μου και τα συμπεράσματα δικά σας. +ευλόγησον+

 

Στεκόμαστε εδώ…

Στα πρόθυρα ενός κόσμου μετα-καταστροφικού, δηλαδή Νέου, έστω κι αν η καταστροφή του νυν υπάρχοντος δεν θα αφορά κατ’ ανάγκη τις τετριμμένες της Επιστημονικής Φαντασίας ή της παραφιλολογίας των πεσιμιστών περιβαλλοντιστών ή των θρησκόπληκτων οπαδών πάντων των «μετανοείτε !» δογμάτων και αποχρώσεων.

Κάποιες δεκαετίες πριν την τελική Πράξη, αυτο-ερωτιζόμαστε επάνω σε μία σειρά από θεωρίες και πρακτικές, όπως ακριβώς ο κάθε έφηβος άνθρωπος ούτω ή άλλως αυτό-ερωτίζεται για κάποιους μήνες ή χρόνια πριν την ολοκληρωμένη Πράξη του δικού του προσωπικού ερωτισμού. Την «βρίσκουμε» με κάτι που ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ θα έρθει. Θέλουμε απλώς να αποδειχθούμε καλά προετοιμασμένοι.

Μας ενδιαφέρει μέχρι θανάτου μία σειρά ανθρώπινων αξιών που ετούτος ο κόσμος που ΤΩΡΑ πεθαίνει τις έχει προ πολλού αφανίσει εντελώς, έιτε με την απροκάλυπτη βία των όπλων του, είτε με αηδιαστικά προσχήματα περί θρησκευτικών και πολιτισμικών επιλογών: Αρετή, Συλλογικότητα, Ελευθεροπρέπεια, Χαριστικότητα, Αντι-αυταρχία, Σεβασμός προς Εαυτόν και Αλλήλους, Μέτρο, Έρωτας. 

Είμαστε οι Άλλοι Άνθρωποι. Είμαστε το μάτι του Αύριο. Ασχολούμαστε με τις παραπάνω αξίες γιατί ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ θα είναι θεμελιωμένος ο νεαρός κόσμος που σύντομα θα διαδεχθεί αυτόν εδώ που ήδη ξεψυχάει.

Θεωρούμε εαυτούς ΠΡΟΫΠΑΡΞΑΝΤΕΣ αυτού του κόσμου που ψυχορραγεί και επίσης κάτοχους του προνόμιου ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ και μετά από αυτόν. Είμαστε ο Ένας, ο Αρχικός και ο Έσχατος.

Είμαστε ΝΕΟΙ. Νυν και αεί Νέοι και Άφθαρτοι, αφού τα θλιβερά και αυθαίρετα όρια του βιολογικού χρόνου, εκφρασμένα μέσα από τα ρολόγια των ποικιλώνυμων ιδιοκτητών της καθημερινής ζωής αδυνατούν να περιορίσουν την Δύναμη της Ψυχής που κουβαλάμε μέσα μας και την μανιώδη πορεία μας προς τον Homo Ludens.

Κινούμαστε δίχως να μοιράζουμε επισκεπτήρια και σημεία αναγνώρισης, αφού άλλωστε δεν έχουμε ΤΙΠΟΤΕ ΑΠΟΛΥΤΩΣ να πουλήσουμε, πέραν της τρομακτικής συνείδησης του ότι είμαστε Ένας που ποτέ δεν πεθαίνει. Ένας που εκ γενετής γνωρίζει ΤΑ ΠΑΝΤΑ, άσχετα αν ένας ολόκληρος «πολιτισμός» δουλοκτησίας και προστυχιάς παλεύει με όλα τα περιεχόμενα των οπλοστασίων του για να μας «πείσει» για το αντίθετο. Κατέχουμε όλες τις βασικές  αρχές της μαγείας της Φύσης και του Σύμπαντος, νοιώθουμε να ΡΕΟΥΜΕ ήδη μέσα στο ανέκαθεν ΡΕΥΣΤΟ Σύμπαν.

Εξερευνούμε τον Εαυτό, δίχως τον κίνδυνο να καταλήξουμε συγχυσμένοι μυστικιστές. Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ μυημένος των ΑΛΗΘΙΝΩΝ Μυστηρίων είναι εκείνος που γνωρίζει ότι το ισχυρότερο μυστικό είναι ένα μυστικό δίχως περιεχόμενο. Κανένας εχθρός δεν θα καταφέρει  ποτέ να τον κάνει να το ομολογήσει. Κανένας οπαδός δεν θα καταφέρει ποτέ να του το αποσπάσει.

Είμαστε Ταξιδευτές και Πειραματιζόμενοι.

Στεκόμαστε εδώ, δίχως να ξοδευόμαστε άσκοπα, επιζητώντας απλώς την Συσπείρωση όλων των υπόλοιπων που αποτελούνε τον Ένα. Πάντοτε με την πεποίθηση πως αυτό ούτως ή άλλως θα συμβεί, καθώς ΟΛΑ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟ ΣΥΓΚΛΙΝΟΥΝ. Μία συν-Ουσία Ψυχών.

Δεν θα ξανακτυπήσουμε πόρτες, δεν θα ξανακατεβούμε στα αχανή υπνωτήρια για να διασώσουμε του Υπνωμένους. Αυτή η ματαιοπονία ήταν άλλωστε που μας κράτησε πίσω όλον αυτόν τον καιρό. Αιώνες επί αιώνων. Μόνο μέσα από σκληρές δοκιμασίες έρχεται η Εξύψωση : οι άθλοι του Ηρακλέους, έστω κι αν από πολύ νέος είχε διαλέξει το μονοπάτι που έπρεπε. Και οι «άλλοι» ; τα βολεμένα ανδράποδα, τα ανθρωπόμορφα έντερα, οι σαλιάρηδες κυνηγοί της α ή β φέτας «εξουσίας» ; Ne margaritas obijce porcis, seu asinus sabsterne rosas ! (μην ρίχνεις τα μαργαριτάρια στα γουρούνια, μην εκπορνεύεις βλακωδώς τα τριαντάφυλλα).       

Θεωρούμε επίσης πως αποτελεί ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ του κάθε πλάσματος να παραμένει ηλίθιο, μόνο στο μέτρο όμως που η ηλιθιότητά του δεν απειλεί να το φέρει σε σύγκρουση με τα σεβάσματά μας. Δεν αναγνωρίζουμε το δικαίωμα ηλιθίων «πλειοψηφιών» να επιβάλλουν τις (φυσικά) ηλίθιες αποφάσεις «τους» επάνω στις οποιεσδήποτε (αφυπνισμένες ή μη) «μειοψηφίες». Δεν αναγνωρίζουμε την λεγόμενη «Κοινή Γνώμη», δεν αναγνωρίζουμε εγκυρότητα σε κανένα ψευτο-αισθητήριο του Όχλου γιατί απλώς αυτός στερείται κάθε αισθητηρίου. Ο Όχλος διαμορφώνεται και λειτουργεί με εμφυτεύσεις. Δεν αναγνωρίζουμε ευφυϊα σε μηχανές.

Είμαστε οι Άλλοι Άνθρωποι.

8 Μαΐου 2008

ΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ...

...ζήτω ο στρατός!

Κύριοι κύριοι καθηγητές μην σκάτε. Σε λίγο καιρό δεν θα υπάρχουν φοιτητές. Θα είναι όλοι φαντάροι όπου θα μορφώνονται στην τεμπελιά. Λίγο υπομονή παρακαλώ μέχρι να προλάβουμε να τους μπουζουριάσουμε όλους στα στρατόπεδα. Μετά την θητεία τους να είστε σίγουροι πως θα βαριούνται ακόμα και να μιλήσουν.

Εικόνα διάλυσης παρουσιάζει το Οικονομικό Πανεπιστήμιο της Αθήνας, με τους φοιτητές να κάνουν κατάληψη και τους καθηγητές αποχή από τα μαθήματα σε μια ιδιότυπη κόντρα μεταξύ τους, η οποία έχει ξεκινήσει εδώ και μέρες.

Μετά την απόφαση των φοιτητών να κάνουν κατάληψη σε χώρους του ιδρύματος, επειδή η σύγκλητος τους «ξήλωσε» τα ταμπλό από την είσοδο του πανεπιστημίου, οι καθηγητές τους, χθες, πέρασαν στην αντεπίθεση και μάλιστα με πολύ δυναμικό τρόπο.

Αποφάσισαν σε ένδειξη διαμαρτυρίας προς τις ενέργειες ομάδας φοιτητών (καταλήψεις στην πρυτανεία, αφαίρεση αντικειμένων από το γραφείο του πρύτανη κ.λπ.) να απέχουν σήμερα και αύριο από τα μαθήματα. Επίσης απείλησαν ότι θα απέχουν μία εβδομάδα από τη διδασκαλία, κάθε φορά που θα παρατηρείται διάλυση συλλογικού οργάνου του πανεπιστημίου ή γεγονότα βίας.

v4.ethnos.gr - Φουντώνει η κόντρα καθηγητών - φοιτητών

ΔΙΑΤΑΞΤΕ

Δεν θέλουμε επιστήμονες. Φαντάρους θέλουμε. Δεν θέλουμε ανθρώπους, ζώα θέλουμε που θα εκτελούν τις διαταγές χωρίς αντιρρήσεις. Δυστυχώς αυτή είναι η κοινωνία του ελλαδιστάν εν έτη 2008. Και όποιος δεν θέλει να πάει στρατό ας πάει στο μοναστήρι. Βυζάντιο και πάλι!!!!

Με δέλεαρ την εξάμηνη θητεία το Πεντάγωνο, πριν από περίπου έναν χρόνο, με εντολή του Β. Μεϊμαράκη και υπό την καθοδήγηση του Γ. Λαμπρόπουλου, τότε υφυπουργού Αμυνας, υπό πλήρη μυστικότητα εκπόνησε Επιτελική Μελέτη για υποχρεωτική στράτευση στα 19, με κατάργηση των αναβολών για λόγους σπουδών.

v4.ethnos.gr - Ο νόμος για στράτευση στα 19

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails