Τι γράμματα να μάθει δηλαδή που τα βιβλία είναι άχρηστα και ως γνωστό όταν το βιβλίο είναι άχρηστο αχρηστεύεται και ο καθηγητής. Υπομονή καλοί μου συμπολίτες. Σε λίγα χρόνια θα μας αρκούν τα... κολυβογράμματα.
Βιβλία που αξιολογούνται με βαθμό κάτω από τη βάση από τους ίδιους τους καθηγητές που τα διδάσκουν, διαθέτουν τα σημερινά Γυμνάσια και Λύκεια. Για την Ιστορία μάλιστα, δεν δημιουργείται ούτε μία ευκαιρία στα έξι συνολικά χρόνια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ώστε να διδαχθεί καλύτερα, καθώς σύμφωνα με έρευνα της ΟΛΜΕ κρίνεται ακατάλληλη σε όλες τις τάξεις Γυμνασίου και Λυκείου, με το βιβλίο της Γ' Λυκείου να σπάει κάθε αρνητικό ρεκόρ.
Η δυσαρέσκεια και η απογοήτευση των καθηγητών Μέσης Εκπαίδευσης, όπως τονίζουν στελέχη του ΚΕΜΕΤΕ, Ινστιτούτου Ερευνών της ΟΛΜΕ, που διεξήγαγε την έρευνα (Απρίλιο, Μάιο 2008, σε 1.500 καθηγητές), είναι εμφανής και εκτεταμένη. Για το Λύκειο δε, ακόμη μεγαλύτερη καθώς αποδεικνύεται ανεπαρκέστερο του Γυμνασίου. «Τα περισσότερα βιβλία (57,77%) βαθμολογούνται κάτω από τη βάση ενώ τα υπόλοιπα κρίνονται μέτρια».
Ελευθεροτυπία - Καθηγητές: Μετεξεταστέα τα βιβλία σε Γυμνάσια, Λύκεια
« Η παιδεία (σε όλες τις βαθμίδες) με στροφή στην Ελληνικότητα και στην ανάδειξη του Μέτρου, θα είναι η διέξοδος σε επιστήμη και πολιτισμό για παραγωγή Ανθρώπων με οράματα και νέες κατακτήσεις του Πνεύματος;»
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΘΕΤΕΙ ΤΟ http://kafeneio-gr-art.blogspot.com/
ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΣΥΖΗΤΗΣΗ
Σιγά μη μου πεις τώρα ότι εμείς διδαχθήκαμε σωστά από τα βιβλία που είχαμε τότε. Σιγά μη μου πεις ότι μάθαμε φυσική από το βιβλίο του Μάζη και γραμματική από το Τζάρτζανο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο μόνο που παραδέχομαι ως επιτυχημένο βιβλίο ήταν εκείνο των Θρησκευτικών, που συνέβαλλε τα μέγιστα στο να γίνουμε δωδεκαθεϊστές.
__________
Έστω κι αν ορισμένοι εκ των δωδεκαθεϊστών κάνουν ό,τι μπορούν για να γίνουμε χριστιανοί.