Αφορμή ήταν ένας φίλος ή μάλλον η κόρη του, όμως η αιτία είναι οι φιλόζωοι. Χαρακτηρίστε με ή νομίστε για μένα ό,τι θέλετε αλλά θεωρώ τους «φιλόζωους» χειρότερους του χειρότερου κυνηγού. Στην σχέση μου με τα (άλλα) ζώα περισσότερο κακό μου κάνουν πλέον οι φιλόζωοι παρά οι ηλίθιοι με τις καραμπίνες.
Οι φιλόζωοι που:
1. Τρώνε κρέας αλλά δεν έχουν σφάξει ποτέ! Η πλήρης διαστροφή της έννοιας της ζωής είναι να τρως χωρίς να έχεις καταλάβει τι κάνεις. Η μεγαλύτερη ύβρις εναντίον των ζώων συντελείται στους στάβλους εκτροφής, στα σφαγεία, στα σούπερ μάρκετ κι εντέλει στα σπίτια μας. Εκεί τα ζώα γεννιούνται αφύσικα, μεγαλώνουν τρομακτικά, πεθαίνουν φρικιαστικά και καταναλώνονται πτώματα. Νομίζουμε ότι τρώμε κρέας ενώ τρώμε πτωμαΐνη. { Ίσως γι αυτό τα ζόμπι να έχουν τόση πέραση σε κινηματογράφο λογοτεχνία κλπ (εγγλέζικο χιούμορ, δεν είναι ανάγκη να γελάσετε)} Η λύση: όποιος θέλει να φάει κρέας να πρέπει είτε να το μεγαλώσει και να το σφάξει ο ίδιος αν μένει στο χωριό, είτε να το αγοράζει ζωντανό και να το μεγαλώνει να το σφάζει και να το τεμαχίζει ο ίδιος σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους των δήμων για όσους ζούμε σε πόλη. Εξαιρούνται μόνο οι ανήμποροι (άρρωστοι ανάπηροι γέροι κλπ).
2. Ορίζουν τις ανάγκες των ζώων. Τι θα φάνε που θα χέσουν τι ώρα και τι είδους σκατό θα βγάλουν (σκληρό για χαλιά, μαλακό για χώμα με την ανάλογη τροφή) πότε που πόσο και πως θα κοιμηθούν πότε θα ζευγαρώσουν και με ποιόν κλπ κλπ. Ναι είναι πολύ χαρούμενα τα λυκόσκυλα πετ στο μπαλκόνι, είναι πολύ χαρούμενα επειδή δεν έχουν γνωρίσει ποτέ την αλήθεια τους. Αν την γνώριζαν θα σας ξέσκιζαν.
Η λύση: το αιγαίο ανήκει στα ψάρια του και το λυκόσκυλο στο κοπάδι και την αγέλη του. Όποιος θέλει σκύλο ή γάτα ή πουλί ή κροκόδειλο ή δεν ξέρω και γω άλλο τι, να πάει να ζήσει με τους κροκόδειλους ή ας πάει να γίνει τσοπάνης να ‘χει κι ένα και δυό και πέντε λυκόσκυλα. Οι πόλεις είναι για τα ζώα σαν τα στρατόπεδα συγκέντρωσης των ναζί για τους ανθρώπους. Εδώ στις πόλεις δικαιούμαστε μόνο ότι έρχεται από μόνο του ζώντας ελεύθερα δηλαδή ποντίκια κατσαρίδες και λοιπά τέτοια που αρέσκονται στην βρώμα μας. Αν θέλουμε άλλα ζώα στις πόλεις τότε πρέπει να τις φτιάξουμε κατάλληλα (γελάτε ε;).
3. Ίσως το σημαντικότερο όλων και μαζικά κλιμακούμενο τα τελευταία χρόνια. Η επικοινωνία καθορίζεται βάση της ανθρώπινης φύσης και όχι βάση της φύσης νέτο σκέτο όπως θα έπρεπε. (σε αυτό το σημείο βάζω στοίχημα πως πολλοί δεν καταλάβατε κι αναρωτιέστε τι ακριβώς εννοώ. Το λιανίζω λοιπόν αλλά όχι πολύ κι όσοι πάλι δεν καταλάβετε προσπεράστε το, δεν είναι για σας).
Η φύση και στον τομέα επικοινωνία ορίζει τους βασικούς κανόνες κι από κει και πέρα κάθε είδος έχει τους δικούς του ειδικούς κανόνες επικοινωνίας του, την δική του γλώσσα. Έτσι για παράδειγμα αν χαμογελάσεις στην γάτα ή στον σκύλο δείχνοντας τα δόντια σου τότε την έκατσες. Διότι το να δείχνεις τα δόντια είναι σημάδι επιθετικότητας για σκύλους γάτες κλπ αλλά όχι για τα πουλιά ας πούμε όπου δείγμα επιθετικότητας είναι απλώς να τα κοιτάξεις έστω μια φορά ενώ αντίθετα μου καθαρίζουν τέλεια τα δόντια μετά το φαΐ (με την απορία θα μείνετε).
Αντίστροφα τώρα, αν η γάτα ή ο σκύλος πάει να σου φάει το φαί κι εσύ του κάνεις ξουτ και περιοριστείς στο ξουτ… ε κάποια στιγμή θα σου φάει το φαί θα σ’ ανέβει στο κρεβάτι και ίσως να σε πηδήξει κιόλας άμα λάχει (το αν σου αρέσει είναι άλλη κουβέντα).
Η λύση: άμα ο σκύλος η γάτα η κότα το κουνέλι κι όποιο άλλο ζώο τολμήσει να διεκδικήσει τον χώρο που κοιμάμαι θα το κλωτσήσω θα το δαγκώσω θα το πλακώσω στις μπουνιές κι αν επιμένει θα το σκοτώσω ή θα με σκοτώσει. Έτσι είναι η φύση κι όσοι φρικάρετε απλώς δεν είστε φιλόζωοι αλλά μάλλον ανιμιστές. Ο φόβος κι ο πόνος είναι αναπόσπαστα μέρη του φυσικού κώδικα επικοινωνίας και η διαφορά βρίσκεται μόνο στον λόγο, την αιτία, και τον τρόπο, που χρησιμοποιούνται και πιστέψτε με σ’ αυτά οι άνθρωποι είμαστε τα χειρότερα κτήνη.
Σας χαιρετώ και μην ξεχάσετε να λούσετε την γάτα σας με σαμπουάν κατά της λιπαρότητας και της ξηροδερμίας.
Δεν υπάρχουν πραγματικοί φιλόζωοι, τουλάχιστον στην Ελλάδα και ως εκ τούτου δεν υπάρχει και πραγματική φιλοζωική αντίληψη. Οι ελληνικές φιλοζωικές οργανώσεις είναι της πλακας και έχουν σκοπό να γίνει πρόεδρος η κάθε κατίνα και ο κάθε μπάρμπας και να μαζεύουν κοπάδια από και καλά φιλόζωους που θα κλαψουρίζουν μπας και πάρουν κάνα κονδύλι. Αποτέλεσμα όμως μηδέν, τα ζώα της κτηνοτροφίας και τα κατοικίδια συνεχίζουν να υποφέρουν.
ΑπάντησηΔιαγραφήπριν τους... φιλόζωους υπέφεραν τα ζώα των άρρωστων αφεντικών τους. Τώρα υποφέρουν σχεδόν όλα!
ΑπάντησηΔιαγραφήτο ίδιο πάνω κάτω ισχύει για του φιλάνθρωπους.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαμία σχέση!
Διαγραφήμπορεί να μην έχει καμία σχέση, αλλά εμένα αυτό μου θύμισε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως ο φιλόζωος που χαϊδεύει το σκυλάκι του την ώρα που ο ίδιος καταβροχθίζει ένα χάμπουργκερ, έτσι και ο «φιλάνθρωπος» θα προσφέρει ένα ευρώ στο παιδάκι στα φανάρια την ίδια στιγμή που με το άλλο χέρι θα κρατάει το πανάκριβο του έξυπνο τηλέφωνο κατασκευασμένο σε μια μακρινή χώρα από ένα παρόμοιο παιδάκι-σκλάβο της χψ εταιρίας. Δίνοντας το ευρώ αγοράζει το συγχωροχάρτι για την ψυχή του αλλά ταυτόχρονα θέτει τον εαυτό του σε μια άλλη κάστα, ανώτερη από το παιδάκι στα φανάρια και το παιδάκι στο μακρινό εργοστάσιο κατασκευής έξυπνων τρέντυ συσκευών. Όπως και ο φιλόζωος θέτει τον εαυτό του πάνω από το ζώο, είναι αφεντικό και εξουσιάζει πάνω το σκυλάκι του, αλλά και ως μέλος του είδους άνθρωπος έχει θέσει τον εαυτό του πάνω από τα άλλα ζώα και αποφασίζει την βιομηχανική εξόντωσή τους και εκμετάλλευσή τους για τροφή του.
Ελπίζω να μη σου χαλάω το μπλογγ
Ευχαριστώ για τη φιλοξενία
μου φτιάχνεις τον μπλογκ!!!! το βλέπεις από την πλευρά της υποκρισίας και δεν έχεις άδικο αλλά είναι λειψό, τόσο λειψό που είναι πολύ μακρυά από ένα ελάχιστο μόνο κομμάτι από το διαρκές βασανιστήριο που υφίστανται τα ζωντανά. Μακάρι να ήταν μονο η υποκρισία, θα μπορούσαμε ίσως να καταλάβουν κάποιοι αλλά είναι τόσα πολλά που δεν έχω ελπίδα να καταλάβει κανείς! Ευχαριστώ για τον σχολιασμό, καλοδεχούμενος!
ΑπάντησηΔιαγραφή