Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

15 Ιουνίου 2008

"Ιερές διδαχές" εν τη απουσία θαυμάτων

Μάλλον κάπου στην "αγία γραφή" τους θα λέει και περί οικονομικής πολιτικής αλλιώς δεν εξηγείται η τόση σπουδή. Τράπεζες, οικονομολόγοι, μητροπολίτες, κληροδοτήματα, μετοχές, ανακατεμένα με αγγέλους, αρχαγγέλους, καντήλια, λιβανιστήρια και θαυματουργές εικόνες.

Οκνηρός και πλούσιος, απατεών εστί.

 

Στον τέταρτο όροφο του εντυπωσιακού συνοδικού μεγάρου, στη Μονή Πετράκη, ένας ανυποψίαστος επισκέπτης θα δυσκολευόταν να καταλάβει ότι βρίσκεται σε εκκλησιαστικό χώρο.

Ο Αντ. Ζαμπέλης επικεφαλής του οικονομικού επιτελείου της Αρχιεπισκοπής με τον Ιερώνυμο στη Σίφνο.

Εκεί έχει εγκατασταθεί μια ομάδα τεχνοκρατών-οικονομολόγων, η νέα «ντριμ τιμ» της Εκκλησίας, η οποία σχεδιάζει την πλήρη αναδιάρθρωση της οικονομικής πολιτικής του Ιερώνυμου. Επικεφαλής, της υπηρεσίας οικονομικών είναι, βέβαια, ένας μητροπολίτης, ο Ιωαννίνων Θεόκλητος.
Δεν είναι, όμως, ένας τυχαίος επίσκοπος: Διαχειρίζεται τα αμύθητης αξίας κληροδοτήματα των ηπειρωτών ευεργετών και μόνο η μητρόπολή του διαθέτει το 0,2% των μετοχών της Τραπέζης της Ελλάδος!
*Ο άνθρωπος που στελεχώνει τον μηχανισμό, με κριτήρια «ιδιωτικού μάνατζμεντ», είναι ο Αντ. Ζαμπέλης, στέλεχος της Εμπορικής Τράπεζας, ο οποίος αντικατέστησε τον Κ. Πυλαρινό, πρώην γενικό διευθυντή της Ν.Δ.
Ο νέος μάνατζερ της Εκκλησίας, στενός φίλος του αρχιεπισκόπου τουλάχιστον δεκαπέντε χρόνια, είναι διευθύνων σύμβουλος και γενικός διευθυντής του «real estate» της Εμπορικής, υπήρξε γενικός διευθυντής του ομίλου του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών και γενικός διευθυντής των Ναυπηγείων Ελευσίνας.
Με αυτές τις «περγαμηνές» υπό μάλης, ανταποκρίθηκε στο κάλεσμα του Ιερώνυμου, να αναμορφώσει την οικονομική υπηρεσία και να τη στελεχώσει με νέα πρόσωπα.

Ελευθεροτυπία

8 σχόλια:

  1. Μουλωχτός ο καινούργιος, θα διακινήσει χρήμα χωρίς να πάρουμε μυρωδιά... Και ως γνωστόν, την δόξαν πολλοί εμίσησαν, το χρήμα ουδείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Το λες ανάποδα το ρητό είναι: το χρήμα πόλοι εμίσησαν την δόξα κανείς» αλλά αυτό αφορούσε τον κλασικό κόσμο στην περίπτωση του εβραίο – χριστιανισμού θα έπρεπε να ξεκαθαρίζεις πως για αυτούς και μόνο το χρήμα αποτελεί ύψιστη αξία.
    Ανασκευάζω λοιπόν γράφοντας πως «την δόξα οι εβραίο-χριστιανοί εμίσησαν το χρήμα κανείς τους».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Και οι δύο έχετε δίκιο. Πού θα το βρούμε δεν ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι μορφές της εξουσίας είναι 3 (τρεις) και αλληλοσυμπληρούμενες :
    (χωρίς η σειρά προτεραιότητας να έχει σημασία)
    α) θρησκευτική
    β) πολιτική
    γ) οικονομική
    Δεν μας εκπλήσσει , λοιπόν το γεγονός - εδώ και χιλιάδες χρόνια εξουσιαστικής εξάρτησης του ανθρώπινου είδους - η διαπλοκή και η αλληλοϋποστήρηξη των 3 αυτών εξουσιών.
    Εμείς οι "ταπεινοί" θνητοί τι κάνουμε; Μιμητικά όντα όντες , προσπαθούμε να πιαστούμε από μια από αυτές τις εξουσίες- ή και περισσότερες - και να νομίσουμε ότι γίναμε εξουσία κι εμείς.
    Έτσι χάθηκε το "κατά φύσιν ζειν" και έγινε "παρά φύσιν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. το κακό είναι πως δεν μπορούν να εξαλειφθούν μία μία και πρέπει να καταστραφούν και οι τρείς ταυτόχρονα. εκεί αρχίζουν τα μπαστούνια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θαρρώ πως ο καλύτερος τρόπος να αντιμετωπίσεις την εξουσία είναι να μην περιμένεις τίποτα από αυτήν. Κάτι ήξερε ο δάσκαλος Επίκουρος που τους είχε όλους γραμμένους, και μιλούσε για την τετραφάρμακο….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Προτείνω οι Ενώσεις Καταναλωτών να κάνουν μια οργανωμένη αποχή από οποιαδήποτε σχέση, υποστήριξη κλπ στο Συνασπισμό, μέχρις ότου ο ωραίος Πρόεδρος του Αλέξης Τσίπρας ευαρεστηθεί να μας διευκρινίσει τις απόψεις του:
    - Για την Ευρώπη,
    - Για το Ευρωπαϊκό Δίκαιο, τα κοινωνικά δικαιώματα της Ευρωπαϊκής Ένωσης που έχουν κατοχυρωθεί με κοινοτικές οδηγίες (π.χ. 2000/78/ΕΚ για την απαγόρευση διακρίσεων με βάση την ηλικία, το σεξουαλικό προσανατολισμό, την υγεία, τις πεποιθήσεις, τη φυλετική καταγωγή) και με σχετικές αποφάσεις υπέρ των πολιτών στο Δικαστήριο των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων.
    - Αν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ έχουν ποτέ καταθέσει ερώτηση, επερώτηση, αναφορά στη Βουλή για παραβίαση δικαιωμάτων του πολίτη που κατοχυρώνονται με κοινοτικές οδηγίες (π.χ. 2000/78/ΕΚ);
    - Αν αληθεύει το γεγονός ότι κάποιος υπάλληλος ικέτευε τους βουλευτές του Συνασπισμού για την εφαρμογή της παραπάνω κοινοτικής οδηγίας και την αποφυγή πρόωρης συνταξιοδότησής του στο 60ο έτος της ηλικίας του, το 2ο εξάμηνο του 2006 και ο Συνασπισμός εκώφευσε στην κυριολεξία στο αίτημά του για αναφορά στη Βουλή και άφησε την κυβέρνηση ανενόχλητη να τελέσει αυτό το ανοσιούργημα και να εκκρεμεί η υπόθεση ενώπιον της Δικαιοσύνης; (ευτυχώς βέβαια που υπήρξαν 2 έντιμοι βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που κατέθεσαν τέτοιες αναφορές στη Βουλή, έστω και κατόπιν εορτής).
    - Μήπως ο κ. Τσίπρας, που έχει χαλυβδωθεί από την εμπειρία του σε μαθητικές καταλήψεις σχολείων, πιστεύει ότι πρέπει να παραιτηθούμε από όποιο κοινοτικό δικαίωμα έχουμε αποκτήσει και να καταφεύγουμε μόνο σε καταλήψεις σχολείων, απεργίας πείνας, καταλήψεις εργοστασίων κλπ, και όχι σε θεμελιωμένα δικαιώματα και δικαστικά προηγούμενα του ευρωπαϊκού διαστηρίου.
    - Κάντε τον κ. Τσίπρα να μιλήσει. Κάντε αποχή, και ίσως αποκαλύψει ενδιαφέρονται στοιχεία για τις απόψεις του ως προς τα κεκτημένα κοινωνικά δικαιώματα της ευρωπαϊκής ένωσης. Αλλοιώς θα βλέπουν το πρόσωπό του και θα λένε “Να ένας άξιος πολιτικός!” Δεν εξετάζουμε τίποτα άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. που "κολλάει" ο Τσίπρας σε αυτό το θέμα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails