21 Σεπτεμβρίου 2006

ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ Ε.Α.Ρ.

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ Η ΑΝΤΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ.

Και η απαντηση:



"Το πρόβλημα του Κλείτορα είναι ότι δεν μπορεί να αντιληφθεί τα αυτονόητα. Τα αποσπάσματα των αρχαίων συγγραφέων που ανέφερε δεν αποτελούν πολιτικές προτάσεις, όπως προσπάθησε να τα παρουσιάσει, αλλά αξίες του Κινήματος. Εξ άλλου ένα καταστατικό δεν μπορεί (και δεν πρέπει) να αποτελεί πολιτικό πρόγραμμα.
Σύντομα η Γραμματεία Διαφωτισμού του Ε.Α.Ρ. θα δημοσιεύσει πολυσέλιδο βιβλίο με όλες τις θέσεις του Κινήματος αναλυτικά διατυπωμένες και πάντα βιβλιογραφημένες μέσα από όλες τις σχολές της Ελληνικής Φιλοσοφίας, που το Ε.Α.Ρ. τις αποδέχεται όλες όχι μόνο ως κοινή κληρονομιά, αλλά και ως διαχρονικές αξίες του ανθρωπισμού. Σε ό,τι αφορά τα αποσπάσματα του Ευριπίδη και του Πρωταγόρα, ναι είναι θεμελιακή αξία και στόχος του Ε.Α.Ρ. η υπεράσπιση της ανεξιθρησκίας, της θρησκευτικής ελευθερίας, αλλά και του δικαιώματος της γόνιμης αμφισβήτησης ακόμα και σε ό,τι αφορά το Θείον! Έτσι είναι ο Ελληνισμός! Επιτρέπει και προτρέπει τη γόνιμη αμφισβήτηση, πράγμα που ο Κλείτωρ δεν καταλαβαίνει, αλλά δεν είναι και το μόνο, από ό,τι φαίνεται...
Και αυτό ακριβώς σημαίνει ότι το Ε.Α.Ρ. θα αγωνιστεί για τη θεσμική αναγνώριση του δικαιώματος όλων εκείνων των Ελλήνων Πολιτών που επιθυμούν να αποδίδουν τιμή και σεβάς στο Θείον σύμφωνα προς την πατρώα και μητρώα αντίληψη περί θεών. Γιατί, ακριβώς, είναι απαράδεκτο οι Έλληνες να εμποδίζονται να τιμούν τους προγονικούς τους θεούς μέσα στην ίδια την πατρίδα τους, την ώρα που διάφορες ξενόφερτες θρησκείες, ακόμα και επιβλαβείς δεισιδαίμονες σέχτες, δρουν ανενόχλητες!
Είναι αντισυνταγματική κατάλυση της θρησκευτικής ελευθερίας, αυτό που επικρατεί σήμερα στην Ελλάδα, εις βάρος περίπου 1.000.000 Ελλήνων Πολιτών στο ήθος και στο έθος!
Το Ε.Α.Ρ. δεν είναι κίνημα θρησκευτικό ή πολυθεϊστικό, αλλά Πολιτικό Κίνημα Ελλήνων στο ήθος και στο έθος. Εκτός αν ο Κλείτωρ θέλει να στερήσει από τον Ηράκλειτο και τον Ξενοφάνη την ιδιότητα του Έλληνα(!). Βεβαίως, το να δογματίζουμε και να αφορίζουμε, όπως κάνει ο Κλείτωρ, είναι ο εύκολος δρόμος, αλλά είναι προφανώς και ο μόνος που γνωρίζει να ακολουθεί.
Επίσης, το να διαβάζει ένα καταστατικό και να μην καταλαβαίνει τι διαβάζει είναι προφανές, εφόσον τα μέλη του Ε.Α.Ρ. δεν "κατέχουν" την Ελληνική Παιδεία, όπως γράφει, αλλά δηλώνουν υπερήφανα ότι "μετέχουν" σε αυτήν. Από αυτό το παράδειγμα και μόνο φαίνεται με ποιο τρόπο αποκωδικοποιεί, αντιλαμβάνεται και επεξεργάζεται η σκέψη του Κλείτορα τα γραπτά κείμενα. Ευτυχώς που δεν έζησε στο μεσαίωνα ως καλόγερος αντιγραφέας(!) Γιατί και αυτά τα λίγα που σώθηκαν θα τα 'χαμε σε... κλειτορική ερμηνεία και... απόδοση.
Βεβαίως ότι ο άνθρωπος βρίσκεται σε πλήρη σύγχηση είναι φαεινότερο του ηλίου. Δηλώνει γεμάτος έπαρση και αγωνιστική διάθεση ότι δεν θα γίνει ποτέ μέλος του Ε.Α.Ρ., εύγε του! Ποιος του το ζήτησε; Του πρότεινε μήπως κανείς;
...
Αυτά γράφει το καταστατικό και εμείς αυτά τηρούμε. Αν ο Κλείτωρ έχει άλλη άποψη, ας κάνει άλλη οργάνωση, δική του, των Κλειτορικών, ή ας μείνει μόνος του να περιφέρεται και να αγορεύει στους ομίλους των γραφικών που είναι οι μόνοι πρόθυμοι να ανεχτούν τον τραυματισμένο ψυχισμό του. Εμείς όμως στο Ε.Α.Ρ. δεν είμαστε ομάδα ψυχοθεραπείας, αλλά πολιτική οργάνωση με αξίες και στόχους, που μπορεί να μην είναι του Κλείτορα, αλλά είναι πολλών χιλιάδων Ελλήνων, ήδη μελών του Κινήματος!
Εμείς δεν αισθανόμαστε βαρύ το χάλκινο χέρι του φόβου, εσύ ζυγό δουλείας ας έχεις!"


Στέφανος Μυτιληναίος
Γραμματέας Διαφωτισμού του Ε.Α.Ρ.







Κύριε γραμματέα του διαφωτισμού.

Καταρχήν ευχαριστώ πολύ που ασχοληθήκατε μαζί μου.

Διότι ξέρετε, εγώ είμαι ένας απλός άνθρωπος και δεν είμαι ούτε γραμματέας ούτε πρόεδρος.

Επίσης ευχαριστώ το κόμμα του Ε.Α.Ρ. που έθεσε τον γραμματέα του στην διάθεσή μου, για να μου κάνει το αποτυχημένο ψυχογράφημα και να με διαφωτίσει.

Αυτό είναι ένα καλό δείγμα και αρκετά ενθαρρυντικό για μένα τον… ασθενή, πως το ίδιο θα κάνετε με όλους όσους έχουν αντίθετη άποψη με εσάς, όσον αφορά το τι θα έπρεπε να είναι ένα καταστατικό που θέλει να ονομάζεται πατρώου ήθους και έθους.

Δυστυχώς οφείλω να ομολογήσω πως το άνωθεν ψυχογράφημα δεν με επανέφερε στα συγκαλά μου.

Οπότε και θα είναι η τελευταία φορά εκ μέρους μου που θα ασχοληθώ μαζί σας, ασχέτως του αν μου απαντήσετε ή όχι.

Είπαμε εμένα δεν μου πρότινε κανείς να συμετάσχω διότι τεκμηριωμένα θεωρώ πως είναι άτοπη η ίδρυση κομματικού φορέα και αυτό ήταν γνωστό εδώ και χρόνια. Το γιατί δεν έπρεπε κατά την άποψή μου, (έχει συζητηθεί από εμένα με όσους ήθελαν να συζητήσουν το θέμα) θα το διαπιστώσετε συν τον χρόνο. Άλλωστε δεν σας ενδιαφέρει η αποψή μου αφού το κάνατε.

Αλλά η συζήτηση επί του καταστατικού που ήδη κάνατε.

Θα μου επιτρέψετε όμως κύριε γραμματέα να πω μια κουβέντα προς τον οικοδεσπότη του ψυχογραφήματος, έτσι για να ξεκινήσω από τα χαμηλά πρώτα.

Κύριε Αλκμάν καλό θα ήτανε να βάζετε και την παραπομπή όπου βρήκατε το δικό μου γραπτό. Εγώ δεν θα βάλω την δική σας παραπομπή διότι το κείμενο απάντηση – ψυχογράφημα δεν ανήκει σ’ εσάς αλλά στον γραμματέα διαφωτισμού.

Επίσης κύριε Αλκμάν και παρακαλώ δώστε ιδιαίτερη προσοχή σε αυτό, εγώ δεν είμαο μέλος του ΥΣΕΕ. Το βοηθώ με τον τρόπο μου όπως μπορώ αλλά δεν είμαι μέλος του. Δεν είμαι μέλος καμμιάς ομάδας. Είμαι ελεύθερος άνθρωπος, ελεύθερος πολίτης και δεν έχω ανάγκη να υποθηκεύσω που θενά αυτή την ελευθερία μου. Ο δικός μου ο σβέρκος ζυγό δεν σηκώνει και δεν είμαι ούτε πρόβατο ούτε ποίμνιο για να χρειάζομαι κοπάδι.

Το ΥΣΕΕ λοιπόν δεν θα έπρεπε να το αναφέρετε αφού δεν έχει σχέση με το Ε.Α.Ρ. ούτε έχω δει πουθενά κάποια επίσημη ανακοίνωσή του, άσχετα αν κάποια αρκετά μέλη του είναι και μέλη του Ε.Α.Ρ. Υπάρχουν άλλα μέλη του ΥΣΕΕ που είναι μέλη του ΠΑΣΟΚ, άλλα του συνασπισμού, άλλα του ΚΚΕ αλλά και ανεξάρτητοι εκ πεποιθήσεως.

Συνεπώς δεν έχετε λόγο να τονίζετε την φιλική υποστήριξή μου προς το ΥΣΕΕ στην παρούσα δημοσίευσή σας. Είναι εντελώς άσχετη του ΕΑΡ.

Αν πάλι αναφέρεστε σε αυτό ως τιμητική διάκριση ευχαριστώ αλλά δεν το αντιλαμβάνομαι έτσι και άρα δεν ισχύει για μένα. Σας είπα δεν είμαι μέλος ούτε θέλω να είμαι μέλος κανενώς οργανισμού. Είμαι ελεύθερος και ουχί κατευθυνόμενος απο κέντρα αποφάσεων. Όποια και αν είναι αυτά. Το μόνο που δηλώνει η φιλική συμμετοχή μου στο ΥΣΕΕ είναι πως εκεί υπάρχουν πολυθεϊστές που ως τώρα ήξεραν να συζητούν δημοκρατικά. Αλλά δεν τους συμφέρει πια και ξέχασαν.

Για τις θέσεις του ΥΣΕΕ περί ΕΑΡ απευθυνθήτε στην γραμματεία του ΥΣΕΕ.

Και μιας και είπα γραμματέας να μην ξεχάσω τον... του διαφωτισμού.

Λοιπόν κύριε γραμματέα όπως σας έλεγα (τι ωραίο πράγμα αλήθεια να αλληλογραφείς με γραμματέα…) τώρα που φάνηκε μια αχτίδα φωτός, σίγουρος πως θα ασχολείστε και μελλοντικά με τον καθένα διαφωνούντα προσωπικά, να σας πω και μερικά ακόμα για το καταστατικό. Θα προσπαθήσω να είμαι όσο το δυνατόν πιο σύντομος για να μην σας στερώ από τον πολύτιμο χρόνο σας.

Ένα καταστατικό λοιπόν κύριε γραμματέα που θέλει να λέγεται καταστατικό Ελλήνων το ήθος και το έθος δεν μπορεί να είναι όμοιο με τα καταστατικά των άλλων κομμάτων που δεν είναι ελληνικού ήθους και έθους αλλά ούτε και δηλώνουν κάτι τέτοιο.

Διότι διαβάζοντάς το δεν βρήκα τίποτα διαφορετικό πλην των αρχαίων ρήσεων. Τις ρήσεις όμως τις γνωρίζω κύριε γραμματέα και δεν χρειάζεται να διαβάσω ένα καταστατικό για να τις εμπεδώσω. Μπορεί μεν ένα καταστατικό να μην δίνει απαντήσεις παίρνει όμως θέσεις. Το καταστατικό δεν είναι φιλολογική κουβέντα κύριε γραμματέα. Ειδικά αν θέλει να λέγεται ελληνικού ήθους και έθους.

Καλό θα ήτανε λοιπόν να δημοσιεύσετε τις διαφορές που έχει το καταστατικό σας έναντι άλλων καταστατικών. Πλην των ρήσεων.

Αντίθετα υστερεί έναντι πολλών διότι δεν θέτει τις βασικές αρχές σε σημαντικότατα θέματα όπως το είδος της οικονομίας που σας εκφράζει. Αλλά φαίνεται πως επειδή ήταν τόσο μα τόσο διαφορετική η οικονομία των αρχαίων ελλήνων από την σημερινή, δε βρήκατε ανάμεσα στις ρήσεις κάποια που να σας ταιριάζει και μείναμε χωρίς οικονομία. Για γέλια.

Θέλετε έτσι από ενδιαφέρον, να σας πω άλλο ένα θέμα που ξεχάστηκε διότι δεν ίσχυε στην αρχαία Ελλάδα; Της μετανάστευσης.

Είστε υπέρ ή κατά των πολυ πολιτισμικών κοινωνιών ως ΕΑΡ; Δεν είναι βασική θέση αυτή για εσάς άξια να μπει σε ένα καταστατικό; Ή δεν ξέρετε και θα αποφασίσει το συνέδριο σε 4-6 χρόνια;

Όσο αφορά το απόσπασμα του Πρωταγόρα στο οποίο δηλώνει άγνοια περί ύπαρξης των θεών και το θεωρείτε βασική αξία… να το χαίρεστε. Μόνο αύριο που θα βγει ο ήλιος ή μεθαύριο όταν θα πάτε σε κάποια ιεροπραξία (ανεξάρτητα θρησκείας) σκεφτείτε τι θέλετε εκεί. Όταν δε, βρεθούμε μαζί σε κάποια ελληνική ιεροπραξία θα αναρωτηθώ εγώ τι κάνετε εκεί αφού η βασική σας αξία είναι πως δεν ξέρετε τίποτα. Ή μήπως θα το απαντήσετε και αυτό στο συνέδριο;

Αν κάνετε ποτέ συνέδριο για να συζητήσετε περί ύπαρξης και ανυπαρξίας των θεών παρακαλώ να με καλέσετε. Θέλω να το δω. Αλλιώς μείνετε στην βασική σας αξία. Και πάλι ο ήλιος θα ανατέλλει.

Το ότι το ΕΑΡ θα ασχοληθεί με την θεσμική αναγνώριση των ελλήνων θεών μπορεί μεν εσείς να το λέτε αλλά εγώ στο καταστατικό δεν διάβασα πουθενά κάτι τέτοιο. Από δε λόγια έχουμε χορτάσει.

Εμένα κύριε γραμματέα δεν με ενδιαφέρει τι λέτε εσείς ο ένας και ο καθένας.

Με ενδιαφέρει τι γράφει το καταστατικό σας.

Ανεξήθρησκο δηλώνει και το κόμμα της Ν.Δ.

Δείξτε μου λοιπόν εσείς που γράφει πως θα αναγνωρίσετε τους πατρώους θεούς ή πως θα κινηθείτε προς αυτή την κατεύθυνση έστω.

Πουθενά. Πολιτικές αερολογίες παίρνω για απάντηση στην κριτική μου. Κοινώς φούσκες.

Εκτός αν τα γραφόμενά σας κύριε γραμματέα έχουν κύρος καταστατικού οπότε σας ευχαριστώ και πάλι για την τιμή που μου κάνατε.

Με κατηγορείτε πως δογματίζω. Μα κύριε γραμματέα ο δογματισμός γίνεται με χρήση ρητών και αποφθεγμάτων και όχι με ανάπτυξη σκέψης όπως εγώ κάνω. Άλλοι ρίχνουν τα τσιτάτα περί δικαιοσύνης όχι εγώ κύριε γραμματέα. Το δογμάτισμα γίνεται με καταστατικές αρχές που δεν έχουν δημόσια συζητηθεί και όχι με τις δημόσιες απόψεις.

Ως προς την δομή του κόμματος είναι η κλασσική της δεκαετίας του 50 ίδια με τις δομές και άλλων κομμάτων.

Σε τι διαφέρει λοιπόν ένα κόμμα ελλήνων κατ’ ήθος και έθος;

Δεν θέλω να σχολιάσω το άρθρο 13 διότι θα πρέπει αναζητώντας το γιατί και το διότι, να προχωρήσω κι εγώ σε ψυχογράφημα πράγμα που δεν θέλω αφού δεν έχω τέτοια ειδικότητα.

Εν τέλει κυρίες και κύριοι του ΕΑΡ και κύριε γραμματέα, αν θέλατε την γνώμη μου όπως και την γνώμη όλων τότε θα κάνατε ένα ανοικτό προσυνέδριο για το αν πρέπει και αξίζει να δημιουργηθεί ένα κόμμα καταρχήν.

Μου άρεσε επίσης που έγινα αφορμή να δημοσιεύσετε πως θα εκδώσετε πολυσέλιδο βιβλίο με όλες τις θέσεις του κινήματος. Αυτό θα γίνει πριν το συνέδριο ή μετά; Θα είναι θέσεις του συνεδρίου ή του κόμματος;

Διότι αν δημοσιευθεί προσυνεδριακά και γραπτώς αναφέρει ότι είναι προς συζήτηση στο συνέδριο έχει καλώς, αλλά αν είναι απλά οι θέσεις του κόμματος… ε τότε….

Μιλάτε για γόνιμη αμφισβήτηση και σωστά λέτε πως είναι ίδιον ελληνικόν. Αλλά εξηγήστε μου, αφού σας αρέσει η αμφισβήτηση τότε γιατί βγάλατε σπυράκια με την κριτική μου και έφτασε ένα ολόκληρο κόμμα μέσω του γραμματέα να ασχοληθεί μαζί μου;

Γιατί δεν την δεχτήκατε απλά ως μια κριτική; Και μάλιστα κακή όπως λέτε; Μήπως φοβάστε πως το τόλμημά σας είναι πράγματι σαθρό και αντιδράτε ψυχοτροπικώς;

Υπογράφετε με την ιδιότητά σας ως γραμματέας, υποθέτω πως αυτή σας η απάντηση έχει πρωτοκολληθεί;

Πείτε μου σας παρακαλώ πως είναι πράγματι και η πρώτη σας εγγραφή ως γραμματέας του ΕΑΡ.

Αυτό θα τονώσει την πεσμένη μου αυτοπεποίθηση.

Διότι ως γνωστόν εγώ είμαι πολύ πολύ φοβητσιάρης και όλο φοβάμαι. Χρειάζομαι μια ένεση αυτοπεποίθησης.

Συγνώμη αν σας έχω ήδη κουράσει αλλά ευκαιρία είναι μια και όπως προείπα, δεν πρόκειται να έχω άλλη επικοινωνία μαζί σας τουλάχιστον εκ μέρους μου, να σας θέσω μερικά ακόμα δευτερεύοντα.

Αισθάνεστε βλέπω τυχερός που δεν γεννήθηκα καλόγερος στον μεσαίωνα. Βλέπω πως πιστεύετε στην μετενσάρκωση. Για να ξέρετε λοιπόν εγώ δεν πιστεύω καθόλου στις προηγούμενες ζωές και τα τέτοια. Δεν με ενδιαφέρει αν εσείς πιστεύετε. Δικαίωμά σας.

Αλλά δεν ασχολούμαι σοβαρά με τέτοιου είδους «πολιτικές αναλύσεις».

Και εν κατακλείδι κύριε Γραμματέα του διαφωτισμού του ΕΑΡ, θα σας δώσω μια συμβουλή. Για πολλούς, πάρα πολλούς λόγους ένας γραμματέας κόμματος δεν πρέπει να χρησιμοποιεί την ιδιότητά του για να απευθύνεται σε έναν μόνο άνθρωπο που δεν έχει καμμιά ιδιότητα που να αφορά τα κοινά πλην αυτή του πολίτη με δικαίωμα ψήφου, γνώμης, άποψης, ή όχι.

Κρατήστε τις δυνάμεις σας για να απευθυνθείτε σε υπουργούς και φορείς.

Ασχοληθείτε με τα κοινά και όχι με τα πρόσωπα και τις αποτυχημένες προσωπογραφίες. Πιστεύω πως αν συνεχίσετε να ασχολείστε προσωπικά με τον κάθε πολίτη που διαφωνεί μαζί σας θα γίνετε πράγματι ίδρυμα ψυχοθεραπείας.

Αποτυχημένο μεν αλλά ε, όλο και κάτι θα βγαίνει.

Αυτή δεν είναι σοβαρή αντιμετώπιση από ένα κόμμα και μάλιστα νεοϊδρυθέν.

Φτάνει δε, στα όρια της ιδεοληψίας.

ΥΣ και σημειώστε πως δεν είναι πως δεν σας θεωρώ έλληνες. Έλληνες μπορεί να είστε θα δείξει, αλλά αλάνθαστος δεν είναι κανένας. Και μην ξεχνάτε ούτε στιγμή το βασικό πως

η αμφισβήτηση είναι ίδιον των Ελλήνων.

Όχι μόνο στα λόγια ε;

12 σχόλια:

  1. "Αν ο Κλείτωρ έχει άλλη άποψη, ας κάνει άλλη οργάνωση, δική του, των Κλειτορικών, ή ας μείνει μόνος του να περιφέρεται και να αγορεύει στους ομίλους των γραφικών που είναι οι μόνοι πρόθυμοι να ανεχτούν τον τραυματισμένο ψυχισμό του.
    Εμείς όμως στο Ε.Α.Ρ. δεν είμαστε ομάδα ψυχοθεραπείας, αλλά πολιτική οργάνωση με αξίες και στόχους, που μπορεί να μην είναι του Κλείτορα, αλλά είναι πολλών χιλιάδων Ελλήνων, ήδη μελών του Κινήματος!
    Εμείς δεν αισθανόμαστε βαρύ το χάλκινο χέρι του φόβου, εσύ ζυγό δουλείας ας έχεις!"

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ.
    Είναι δηλαδή αυτά κουβέντες και μάλιστα απο κάποιον που υπογράφει εκπροσωπώντας ένα κόμμα;
    Διαφωνείς; Καλά να πάθεις εμείς δεν σε παίζουμε πια!

    Γιάννη μου, τον κύριο δεν τον ξέρω και για να είμαι ειλικρινής δεν θέλω και να τον μάθω.
    Την άποψή μου για το κόμμα την έχω πεί αλλού.

    Ας μείνουν με τους εκλεκτούς τους, όσο οι υπόλοιποι διαφωνούν για να πάνε ΟΛΟΙ μπροστά, χωρίς να καλύπτουν τα μάτια τους, χωρίς να απομονώνουν και να απομονώνονται απο εκείνοι που οι κοινοί θνητοί ονομάζουν πραγματικότητα.

    Καλησπέρα!

    :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπόσχομαι πως στην επόμενη δημοσίευση θα ασχοληθώ με σοβαρά θέματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οι μηχανισμοί πάντα θίγονται από την κριτική, γιατί είναι από τη φύση τους δυσκίνητοι, μέσα στο πλαίσιο κανόνων που οι ίδιοι δημιούργησαν. Έτσι, αντιδρούν χολερικά σε κάθε εξωτερική παρέμβαση!

    Θα μου πεις, ποιος μηχανισμός μπορεί να υφίσταται σε ένα νέο κόμμα λίγων στελεχών και ακόμα ελάχιστων οπαδών? Το σημαντικό είναι ότι κάποιοι αισθάνονται ήδη ως μηχανισμός και αυτό προδιαγράφει την πορεία κι αυτής της κομματικής ιδρύσεως...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγαπητέ, μου θύμησες το τραγούδι της Αλεξίου που λέει "είμαι εξάρτημα εγώ στην μηχανή σας κι ο γιος μου τ' ανταλλακτικό..." μόνο που καθώς φαίνεται η εν λόγω υποτυπώδης αρχαίου τύπου μηχανή του ΕΑΡ έκαψε φλάντζα στην εκκίνηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. "Εμεις ειμαστε Ελληνες το ηθος" χαιρεται ο διαφωτιστης. Αληθεια, πως ταιριαζει αυτο με τις προσωπικες επιθεσεις? Ο ενας προσφερει κριτικη τεκμηριωμενη και ζηταει απαντησεις και ο αλλος αφηνει υπονοιες για ψυχολογικα προβληματα, για φοβους κλπ. Και επι της ουσιας μηδεν. Τελικα οντως, ειναι κομμα και το αποδεικνυει (και οχι απλος "πολιτικος φορεας", οπως προσπαθουσαν να μαας πουν στην αρχη). Για να μην ασχοληθω καν με τις ανατριχιαστικες υπονοιες που εχει ο τιτλος "γραμματεας διαφωτισμου", ο εχων στοιχειωδη κοινο νου καταλαβαινει τι εχει να μας πει ο ποιητης.

    Αληθεια ρε παληκαρια, εμεις δεν ειμαστε πρωτοι που μιλαμε για αναγκη χωρισμου των πολιτικων απο τα θρησκευτικα θεματα? Δηλαδη, μονο για τους αλλους? Εμεις δεν ειμασταν αυτοι που λεγαμε οτι ειναι απαραδεκτος ο εναγκαλισμος πολιτικων με την οποια θρησκεια? Πανε περιπατο αυτα?

    Μαυρο λοιπον στο ΕΑΡ και τους διαφωτιστες του, ωστε να καταλαβουν καποιοι κυριοι οτι δεν εχουν κανενα δικαιωμα να οικειοποιουνται και να καπελωνουν εναν ολοκληρο φιλοσοφικο-θρησκευτικο χωρο πολιτικοποιωντας τον, και μαλιστα με τετοιο τροπο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Βιολόγε έχεις απόλυτο δίκιο. τόσο καιρό ο αυτόκλητος τσοπάνης κοροϊδευε τα πρόβατα.
    Μόνο που την πάτησε σαν το Πολύφημο και έγινε Ντουρούττι απο το κακό του.
    Χε χε δεν είναι όλοι πρόβατα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Θέλω να σε ευχαριστήσω Κλείτωρ για το άρθρο σου! Αν και στο εξωτερικό μαθαίνω από φίλους στην Ελλάδα – κυρίως από τον James O’Dell. Μου φαινόταν πολύ περίεργη η όλη υπόθεση αλλά με το άρθρο σου ξεκαθάρισε!
    Αγαθή Τύχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νικόλαε χαίρομαι που βοήθησα να ξεκαθαρίσεις περι τίνος ακριβώς πρόκειται.
    Το παρόν άρθρο προκάλεσε πολλές αντιδράσεις και ακόμα περισσότερες συζητήσεις πράγματα που το ΕΑΡ αποφευγει προτιμώντας τις συνομωτικές τακτικές.
    Κρίμα μόνο τόσα χρήματα που δαπανήθηκαν. θα μπορούσαν να δαπανηθούν για να στηθούν βωμοί ή να δημιουργηθούν ιερά αλσύλια (αναδάσωση το λένε) βοηθόντας τους πολυθεϊστές να εφαρμόσουν την λατρεία τους. Αλλά δυστυχώς επιλέχθηκε η οδός του προσωπογενούς οφέλους.
    τύχη αγαθή και για εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Φίλτατε Κλείτωρ, χαιρετώ. Γνωριζόμαστε από την εποχήν του 12830.gr/forum καί με γνωρίζεις ως "Αντίοχον Αχαρνέα". Παρά τις όποιες διαφωνίες μας, επί ορισμένων θεμάτων, κατά το παρελθόν, επί του προκειμένου θα συμφωνήσω μαζί σου, καθώς παρατηρώ μετά λύπης μου, ότι εν γένει πολλές πολιτικές παρατάξεις, αδυνατούν αντικειμενικώς να κατανοήσουν, ότι κάθε σοβαρά ενασχόληση με την πολιτικήν, ιδίως η ενδεχομένη δημιουργία πολιτικών παρατάξεων, περιλαμβάνει δύο(2) εξ ίσου σημαντικά καί αρρήκτως συνδεόμενα μεταξύ τους σκέλη, δηλαδή:
    (1) την πολιτικήν ιδεολογίαν της όποιας πολιτικής παρατάξεως, βάσει της οποίας εκφράζονται οι όποιες ιδεολογικές αρχές, αντιλήψεις, ιδέες καί αξίες της ιδρυομένης πολιτικής παρατάξεως εκ μέρους των ιδρυτών καί των ιδρύτιδών της,
    (2) την "πολιτικήν πρακτικήν", δηλαδή τον τρόπον εφαρμογής εκ μέρους της όποιας πολιτικής παρατάξεως των ιδεολογικών αρχών, αντιλήψεων, ιδεών καί αξιών, εφ' όσον επί δεδομένης ιστορικής στιγμής, κυβερνήσει, επί οποιουδήποτε δημοσίου αξιώματος, είτε της τοπικής αυτοδιοικήσεως της κεντρικής κυβερνήσεως, τόσον επί της εσωτερικής όσον καί επί της εξωτερικής πολιτικής.
    Λόγου χάριν, μία πολιτική παράταξη, μπορεί θεωρητικώς να υποστηρίζει την ανάγκην "θεσμικού εκδημοκρατισμού των κομμάτων" καί "μειώσεως της φορολογίας", τα οποία είναι υπέροχα ως πολιτικά συνθήματα, πλήν όμως οφείλει να εξηγήσει επί της "πολιτικής πρακτικής" πώς θα τα εφαρμόσει.
    Λόγου χάριν, εάν ερωτηθώ προσωπικώς τίνι τρόπω θα ήθελα την εφαρμογήν τους, θα έλεγα ως θέση μου τα κάτωθι:
    (1) "εκδημοκρατισμός των πολιτικών παρατάξεων"
    Εάν δεν είναι απλώς μία τυπολατρική διακήρυξη, τότε όσες πολιτικές παρατάξεις το πιστεύουν, διότι προφανώς κάποιες εκ φύσεώς τους είναι αρχηγικές, οφείλουν θεσμικώς να πράττουν τα κάτωθι:
    (α) εκλογή απάντων καί απασών των υποψηφίων τους περί των εθνικών βουλευτικών ή των ευρωπαϊκών βουλευτικών ή των αυτοδιοικητικών εκλογών εξ απάντων των εγγεγραμμένων μελών των διαφόρων τοπικών οργανώσεων καί όχι διορισμός τους κατ' απόφασιν του όποιου αρχηγού, κατ' ανάθεσιν,
    (β) θέσπιση απαραβάτου όρου περί απολύτου καί ρητής απαγορεύσεως εκλογής επί των δημοσίων αξιωμάτων συνταξιούχων καί γενικώς ηλικιωμένων, καθώς είναι παράλογον, αφ' ενός ένας άνθρωπος να θεωρείται ανίκανος προς την σωματικήν ή πνευματικήν-νοητικήν εργασίαν πέραν ορισμένης ηλικίας καί ταυτοχρόνως να θεωρείται ικανότατος προς εκλογήν του επί δημοσίων αιρετών αξιωμάτων,
    (γ) δικαίωμα των μελών προς αμφισβήτησιν καί καθαίρεσιν των εκλεγέντων-εκλεγείσες εφ' όσον παραβούν θεμελιώδεις παραταξιακές αρχές καί διατάξεις,
    (δ) θέσπιση απαραβάτου όρου βάσει του οποίου οι εκλεγέντες-εκλεγείσες μέσω μιάς παρατάξεως, εφ' όσον αποστατήσουν, χάριν άλλης παρατάξεως, τότε υποχρεωτικώς εκπίπτουν του αιρετού αξιώματος εξ ού εξ εξελέγησαν, λόγω παραβάσεως της θεμελιώδους αρχής περί της λαϊκής εμπιστοσύνης,
    (ε) ρητή απαγόρευση του αρχηγικού προνομίου περί διαγραφής των όποιων διαφωνούντων-διαφωνουσών, άνευ προγενεστέρων αποφάσεως των αντιστοίχων τοπικών παραταξιακών οργανώσεων,
    (στ) θέσπιση
    (i) της επιστολικής ψήφου μέσω συστημένων επιστολών,
    (ii) της διαδικτυακής ψήφου μέσω
    (*) ηλεκτρονικών υπολογιστών γραφείου(="desktops"),
    (**) φορητών ηλεκτρονικών υπολογιστών(="laptos"),
    (***) πινακιδίων(="tablets"),
    (****) φορητών τηλεφώνων(="mobilephones")
    κ.λ.π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. (2) "μείωση της φορολογίας"
    Διαχωρισμός φόρων
    Κάθε Κράτος, έχει κάποιους θεμελιώδεις θεσμούς, για την επιβίωσή του. Επί αυτών των θεσμών, όλοι ανεξαιρέτως οι κάτοικοί του θα φορολογούνται. Ταυτοχρόνως, έχει καί κάποιους δευτερεύοντες θεσμούς, περιττούς για την ύπαρξη οποιουδήποτε Κράτους, οπότε η φορολόγηση των πολιτών, μπορεί καλλίστως να είναι απολύτως προαιρετική καί άρα να φορολογούνται όσοι πολίτες το επιθυμούν.
    (Α) Κατηγορίες θεσμών
    (1) Θεμελιώδεις θεσμοί
    (α) Άμυνα-Ασφάλεια(=Ένοπλες Δυνάμεις-Σώματα Ασφαλείας-Μυστικές Υπηρεσίες-Αμυντική Βιομηχανία)
    (β) Δικαιοσύνη(αν δεν υφίσταται τότε επακόλουθο είναι η αυτοδικία)
    (γ) Οικονομία(Νόμισμα-Φορολογικό σύστημα κ.λ.π.)
    (δ) Ενέργεια-Πρώτες ύλες-Τηλεπικοινωνίες
    (ε) Συγκοινωνίες
    (στ) Διοίκηση
    (ζ) Διπλωματία
    (η) Πρόνοια(π.χ. για λοιμώδεις ασθένειες αφορά το σύνολο της κοινωνίας)
    (2) Δευτερεύοντες θεσμοί
    (α) Θρησκεία(το θρήσκευμα είναι προσωπική επιλογή, άρα φορολογείται όποιος πιστεύει)
    (β) Υγεία(π.χ. δημόσιο ή ιδιωτικό νοσοκομείο/ιατρείο είναι προσωπική επιλογή)
    (γ) Παιδεία(π.χ. δημόσιο ή ιδιωτικό σχολείο είναι προσωπική επιλογή)
    (δ) Μέσα ενημέρωσης(π.χ. ιδιωτικά ή κρατικά είναι προσωπική επιλογή)
    (ε) Στοίχημα(δεν θα παύσουν οι Έλληνες να στοιχηματίζουν αν ο Ο.Π.Α.Π. καί ο Ο.Δ.Ι.Ε. με τα καζίνο ιδιωτικοποιηθούν)
    (Β) Χρήσιμη σημείωση: ακόμα καί από τους θεμελιώδεις θεσμούς, δεν απαιτείται η κρατική ιδιοκτησία επ' αυτών για να υπάρχει ο κρατικός έλεγχος.
    Άρα, τώρα είμαι κατανοητός όταν γράφω ότι θα πρέπει να τεθεί ένα γενικότερο θέμα. Καί όσον αφορά τα μουσεία/μνημεία, θα το θέσω με ένα απτό παράδειγμα. Ένας Έλληνας δωδεκαθεϊστής, όπως εγώ, αρνείται να φορολογείται για την συντήρηση των αντιστοίχων χριστιανικών μνημείων του Μεσαίωνα ή των αντιστοίχων Αραβικών ή Οθωμανικών ή Φράγκικων. Ας τα πληρώσουν οι αντίστοιχες ομάδες. Ο συγκεκριμένος Έλληνας δωδεκαθεϊστής, όπως εγώ, προτιμά να φορολογηθεί για τον Παρθενώνα ή το ιερό των Καβείρων της Σαμοθράκης.
    Όπως αντιστοίχως, με βάση την λογική μου, ο Έλληνας "αντιρατσιστής" ΣΥ.ΡΙΖ.Αίος, οφείλει να φορολογηθεί για την παροχή παντοειδών κοινωνικών παροχών στους αλλοεθνείς(π.χ. δωρεάν δημοσίας υγείας, παιδείας κ.λ.π.) καί να μην φορολογηθώ εγώ που δεν επιθυμώ να τους βλέπω ούτε καν εξ όψεως.
    Έτσι εννοώ την άμεση καί έμμεση φορολόγηση φίλτατοι συνέλληνες καί φίλτατες συνελληνίδες. Τώρα είμαι σαφέστατος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Επίσης, άλλο παράδειγμά μου είναι η φορολόγηση της ιδιοκτησίας με πλέον των εκατόν(100+) φόρων. Η θέση μου είναι απλουστάτη επί του θέματος. Άμεση κατάργηση όλων των επιμάχων φόρων, ανεξαρτήτως ονομασίας καί αντί αυτών, θέσπιση ενός ενιαίου ετησίου φόρου, της τάξεως του ενός χιλιοστού(0,001) επί της συνολικής αξίας της περιουσίας εκάστου πολίτου ή εκάστης πολίτιδος, χάριν δικαιοτέρου αντικειμενικού συστήματος. Ακόμα καί όταν πωλείται κάποιο ακίνητον, ο φόρος επί του επιμάχου ακινήτου, θα πληρώνεται πλέον εκ του νέου ιδιοκτήτου.
    Ας δώσω ένα φανταστικό παράδειγμα.
    Ο "κυρ-Γιάννης" έχει τρεις(3) οικίες, μία στην Αθήνα με αξίαν πενήντα χιλιάδων διακοσίων ευρώ(50.200,00Ε), μία στο Αιγάλεω αξίας σαράντα χιλιάδων οκτακοσίων ευρώ (40.800,00Ε) καί μία στην Κηφισίαν αξίας ογδόντα εννέα χιλιάδων ευρώ( 89.000,00Ε) καί άρα η συνολική αξία των οικιών του είναι εκατόν ογδόντα χιλιάδες ευρώ(180.000,00Ε) καί άρα καταργουμένων βάσει της οπτικής μου, όλων των φόρων(=ΦΜΑΠ, ΕΕΤΑ, ΤΑΠ, ΔΤ, ΔΦ, συμβολαιογράφοι, δικηγόροι εργολάβοι, αρχιτέκτονες, οικοδόμοι, μηχανικοί, πολεοδόμοι κ.λ.π.), ο "κυρ-Γιάννης" του παραδείγματός μου θα πληρώσει άπαξ ετησίως μόλις 180,00Ε ή αν το επιθυμεί, καλλίστως μπορεί να το διαιρέσει διά των δώδεκα(12) μηνών καί να πληρώνει μηνιαίως δέκα πέντε ευρώ(15,00Ε) επί όσες περιόδους θέλει κατά βούλησιν. Είτε θέλει έξι(6) διμηνιαίες των τριάντα ευρώ(30,00Ε) είτε τέσσερεις(4) τριμηνιαίες των σαράντα πέντε ευρώ(45,00Ε) είτε τρεις(3) τετραμηνιαίες δόσεις των εξήντα ευρώ(60,00Ε) είτε δύο(2) εξαμηνιαίες δόσεις των εννενήντα ευρώ(90,00Ε) είτε άπαξ ετησίαν των εκατόν ογδόντα ευρώ(180,00Ε) επιλέγει κατά βούλησιν.
    Άρα, βλέπετε ότι επί τέτοιων θεμάτων υπάρχουν πολλές εναλλακτικές επιλογές, τις οποίες θα πρέπει να δούμε.-

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αντίοχε!; χαίρομαι που είσαι καλά. Με γύρισες δυο ζωές πίσω λέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails