24 Απριλίου 2008

Τι περίεργος εφιάλτης...

Εχθές το βράδυ έφαγα πολύ πεπόνι και είδα έναν εφιάλτη πολύ αληθινό ημερολογιάκι μου. Πετούσα λέει πάνω απο ένα τεράστιο κεφάλι που έμοιαζε με την Μυτιλήνη και αναρωτιόμουν τι περίεργο πράγμα είναι αυτό. Η περιέργεια με έσπρωξε να μπω να δω αν και τι υπάρχει μέσα. Πάντα πετώντας, μπήκα στο ρουθούνι και άρχισα το ταξίδι ημερολογιάκι μου. Μέσα εκεί υπήρχε λοιπόν μόνο ένα ΦΡΕΑΡ με πολλές διακλαδώσεις. Γύρω μου επικρατούσε χάος σκοτάδι και βρώμα. Και τι δεν είδα εκεί μέσα.

Ετεροφυλόφιλοι εναντίον ομοφυλόφιλων, μασόνοι εναντίον πρακτόρων, ρουφιάνοι εναντίον χαφιέδων, εψιλονιστές εναντίον βριλ, κούφια γη εναντίον σείριου, οπαδοί της 4ης αυγούστου εναντίον οπαδών της 21ης Απριλίου, πειθαρχικά συμβούλια να δικάζουν περί φημών αρσενοκοιτίας και την ίδια στιγμή στην διπλανή αίθουσα καίγονταν τα επίσημα πρακτικά, κλάματα με μαύρο δάκρυ κάποιων μπροστά στους ιεροεξεταστές, αποκλεισμοί άλλων απο τα όργανα λόγω σεξουαλικών προτιμήσεων, μυστικές αποφάσεις στο κέντρο της κούφιας γης, μυστικές συνεδριάσεις για το πόσοι είναι μασόνοι πόσοι πράκτορες και πότε θα “κάψουν” τους ομοφυλόφιλους που παρείσφρησαν στο... κούνημα. Ο ένας θέλει να είναι πρόεδρος, ο άλλος γραμματέας, ένας άλλος δεν θέλει τίτλους επειδή είναι λέει θεός, κάποιος έχει τα λεφτά και θέλει την αρχηγία, ένας διακονιάρης ιερός έχει σκάψει τρούπα κάτω απο το βιβλιοπωλείο του και βρήκε τα πλάσματα της κούφιας γης. Βρε δεν του το 'λεγες και του Λιαντίνη που πήγε ο άνθρωπος και χώθηκε σε... αδιέξοδο!!! Ο Αύγουστός ψάχνει χαφιέδες και προδότες και αναρωτιέται ποιος παρακολουθεί τα τηλέφωνα και τις κρεβατοκάμαρες ποιών. Πράκτορες είναι... μασόνοι είναι... δεν είναι βόας δεν είναι κροταλίας... Μοσχάρια μέμφονται περί επιθέσεων ενώ όλοι τραυλίζουν όταν μιλούν για τα χρέη. Ευτυχώς υπάρχει και Χριστόδουλας να χώσει δωρεές. Το δόγμα που τελικώς επιβλήθηκε είναι πως κακκαβιά οι ομοφυλόφιλοι δεν μπορούν να φτιάξουν.

Τους ΕΦΤΥΣΕΕ το ποίμνιο πήρε και τον υλικό του εξοπλισμό και αυγάτισε το έτερο μαντρί όπου δικτατορεύει ο ΒουΡούτι. Ήταν ιεροεξεταστής στον κόσμο του φρέατος αλλά μέμφθηκε διότι έλειπε συνέχεια σε... δουλειές. Έχει πολλές δίκες να κάνει περί φημών. Χεστήκαμε αν κάηκαν τα πρακτικά. Οι φήμες έχουν περισσότερη αξία. Θυμήθηκα πάλι τα λόγια που μου λεγε ένα βράδυ που 'βρεχε που 'βρεχε μονότονα... “σκοπός είναι να ελέγξουμε το ΦΡΕΑΡ” Εύγε παιδί μου, είσαι ο άρχοντας του οχετού σκέφτηκα και εκείνη την στιγμή ξύπνησα.

Εφιάλτης ήταν και πέρασε, όπως κι άλλοι.

25 σχόλια:

  1. Πεπόνι τέτοια εποχή;;;

    Μήπως ήταν αγγούρι αυτό πού έφαγες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Επειδή δεν γνωρίζω το ακριβές διαιτολόγιο του "ιδιοκτήτη του ιστολογίου"(sic), πέραν του ότι είναι παμφάγος, ελπίζω η πολυπόθητη "έγκρισή" του να μην αποτραπεί εξαιτίας πιθανής αστοχίας στο μενού του αποψινού δείπνου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Υ.Γ. Για να σε προλάβω, στη Θεσσαλία οι παλιοί, "αγγούρι" αποκαλούνε το "πεπόνι"! (Το δε "αγγούρι™" το λένε "νεράγγουρο"!)
    Δεν κάνω πλάκα! Ρώτα να μαθεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τ΄αγγούρια τα φάγανε από παντού οι συνδρομητές ανώνυμε κι εγώ συνδρομητής δεν είμαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χα χα χαααααα!!!
    Καιείπα: "γιατί αργεί βρε γμτ;"
    Νασαι καλά μου έφταξες το κέφι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Aπό το μαντρί και τους αρχι-μανδρίτες της Εκκλησίας ξεκίνησαν όλοι τους
    και νέο μαντρί και νεό τσοπάνο έψαχναν,
    γιατί δεν είναι τίποτε άλλο από
    πρόβατα.

    Τους ξαναβλέπω πίσω στο αρχικό μαντρί, μιάς και οι νέοι επίδοξοι
    τσοπάνηδες είναι τραμπαρίφες ολκής.

    Έτσι κι αλλιώς χρώμα στα ράσα είχαν αλλάξει, καντήλια εξακολούθησαν να ανάβουν, μόνο
    που τους αγίους, που μέχρι πρότινος λάτρευαν, τους αντικατέστησαν με τους 12 θεούς.

    Κατά βαθος χαμπάρι δεν πήραν από
    την Ελληνική Κοσμοθέαση.
    Παρέμειναν βαθιά χριστιανοί μέχρι το κόκκαλο.

    Γι αυτό και το ΛΑΟΣ παίρνει τα μεγαλύτερα ποσοστά ανάμεσα στα
    12θεϊστικά πρόβατα.

    Ούξου ρε χριστιανοδωδεκαθεϊστές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η αλήθεια είναι πως η Δημοκρατία τους είναι κάπως ..."'Εμμεση". Ο δε "Ορθός Λόγος" εξ ανάγκης κατά το πήγαινε-έλα στο WC ένεκα του συνδρόμου του ..."Προστάτη".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εχουν μεγαλη δοση αληθειας αυτα που γραφεις .Το σημαντικοτερο ομως ειναι οτι το μονο μελος του Π.Σ. που ενατιωθηκε μονη της σε ολο αυτο το βορβορο το παραιτησανε με την παραλογη οσο και παρανομη αποφαση οτι δεν ταιριαζει με το υπολοιπο Π.Σ.
    Βλεπεις ο οικοδεσποτης αποφασιζει και οι φιλοξενουμενοι δεν μπορουν παρα να υπακουσουν.Γιαυτο εξαλλου και το νεο Π.Σ. ΟΥΤΕ ΤΟΛΜΗΣΕ να θιξει τις προηγουμενες αποφασεις .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. IΣΤΟΡΙΕΣ ΦΡΕΑΤΩΝ – ΜΕΡΟΣ Α΄

    ΔΙΟΘΥΜΑ: Δεν μου λέτε το όνομα Κλειτωρ από πού βγαίνει;
    ΔΙΑΚΟΝΙΑΡΗΣ: Ξέρω και γω από το κλειδί, την κλειδαρότρυπα;
    ΔΙΟΘΥΜΑ: Μπα δεν νομίζω ! Μάλλον από την κλειτορίδα. Μου φαίνεται και πιο σεξουαλικό και με αρέσει περισσότερο.
    ΜΙΑ ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΣΕ ΜΕΛΛΕΙ: Τσ ! τσ !τσ![Τραυλίζει]Δεν ντρέπεσαι! Χαθηκε να πεις από το κλειδί, από την κλειδαριά από την κλειδαρότρυπα; Δεν τρώγεσαι πια![Εδώ επιδεικνύει προφητικές ικανότητες]
    ΔΙΟΘΥΜΑ:Μα δεν θέλω δ θέλω τ .εξ άλλου
    τι πρόβλημα έχεις με τις λέξεις ;Εγώ τουλάχιστον θεωρώ ότι όλες οι ελληνίδες λέξεις είναι δηλωτικά αθώες.
    [Σημειωτέον ότι η λέξη κλειτορίς σημαίνει λόφος .Εξ ου και το γνωστό τοπωνύμιο Κλειτορια στην Αχαΐα. Κατάλαβες. Άσε που υπάρχει άνω και κάτω Κλειτορια ]
    Η ΚΥΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕ ΣΕ ΜΕΛΛΕΙ:[κοκκινίζει] Πω! πω!πω!Τι είσαι τέλος πάντων τσ! τσ! τσ!
    ΔΙΟΘΥΜΑ: Πρόσεξε γιατί στην ηλικία μας το κοκκίνισμα είναι μάλλον δηλωτικό υπέρτασης παρά αμηχανίας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. κλείτωρ σημαίνει λόφος πράγματι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Για τον ΟΓΛΟΥ της Λεμονάδας δεν θα πεις τίποτα; Δηλώνει δημοσιογράφος, οικονομολόγος, σύμβουλος επιχειρήσεων αλλά μάλλον για μεγάλο λαμόγιο πρόκειται. Τάζει σε γκομενίτσες δουλειά στην εφημερίδα που υποτίθεται πως θα βγάλει το ΕΑΡ. Α! ρε Κλείτωρα. Πως σου ξεφεύγουν αυτά;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. τον κιτρινόγλου και την εφημερίδα τα άφησα για αργότερα. Λίγο υπομονή παρακαλώ και θα μάθετε και για την εφημερίδα κιτρινόγλου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Θαυμάστε κάτι αγωνιστές της επανελλήνησης που μαρτυράνε δίχως ξύλο!!!
    Οι γκομενίτσες που λέει ο προ-ηγούμενος; Διότι είναι άλλο να έχουν περάσει την εφηβεία και άλλο προ πολλού την ...εμμηνόπαυση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Κλείτωρα καλά τα λές εν μέρει όμως… Στο ΦΡΕΑΡ υπάρχουν άτομα που αγνοείς , (έτσι πιστεύω γιατί τα γραφόμενά σου βγάζουν σε μια θετική κατεύθυνση σε σχέση με το θέμα-Δεν πιστεύω ότι κάνεις κριτική για την κριτική μόνο…). Αυτοί οι άνθρωποι είναι βαθειά δημοκρατικοί, γνώστες της πολιτικής δράσης και λόγου επίσης των διαδικασιών οργάνωσης και πέρα για πέρα Έλληνες, στην πράξη και στην νοοτροπία. Και ίσως αυτό είναι το πρόβλημα… αρνούνται να υιοθετήσουν πρακτικές και διαδικασίες που είναι έξω από την φιλοσοφία τους… και επιμένουν για το συλλογικόν και το ορθόν και είναι αρκετοί…. Κάνουν λάθος όσοι τους υποτιμούν και τους βάζουν στο σακί μαζί με τους άλλους. Όπως ξέρεις -φαντάζομαι- την εποχή αυτή γίνεται η ύστατη προσπάθεια να σωθεί η αρχική καλή ιδέα της δημιουργίας πολιτικού φορέα με Ελληνική φιλοσοφία, πρακτική και δημοκρατικό προσανατολισμό και διαδικασίες. Όμως οι αντιδραστικοί, οι φαύλοι, οι μωροφιλόδοξοι ηγετίσκοι (κάποιος αισθάνεται ότι «αγόρασε» το “κόμμα” κιόλας), αντιπαλεύουν αυτή την προσπάθεια βοηθούμενοι από το Αλσχάϊμερ και την ασχετοσύνη. Γιαυτούς τους λόγους η Κεντρική Επιτροπή αποφάσισε την επανίδρυση του και έπαυσε το Πολιτικό Συμβούλιο και έκλεξε Νέο. Γνωρίζω πράγματα και πρόσωπα και σε πληροφορώ ότι η αντίδραση του κατεστημένου είναι λυσσαλέα
    Και ελπίζω αυτοί οι άνθρωποι που προσπαθούν ακόμα να καταφέρουν το ποθούμενο παρόλη αυτή την κακή προϊστορία του και διαδρομή του που ξεκίνησε με αγαθές προθέσεις και τις καλύτερες προοπτικές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. 1.στην αρχή δεν τα έλεγα καλά και ήμουν ανόητος συμπλεγματικός προβοκάτορας. Τώρα τα λέω καλά εν μέρη.... είναι θέμα χρόνου όπως έλεγα από την αρχή.

    2.Σαφώς υπάρχουν άτομα που δεν γνωρίζω. Γνωρίζω όμως πως υπέγραψαν ένα καταστατικό που κατά την κρίση μου είναι επιεικώς κατάπτυστο ιδιαζόντως λενινιστικό και αρκούντως βλακώδες.

    3.Ξαναλέω για άλλη μια φορά πως δεν με ενδιαφέρουν τα άτομα. Η συλλογική βλακεία με ενδιαφέρει.

    4.Υπεράνω κριτικής δεν είναι κανείς πόσο μάλλον οι ανόητοι δοξομανείς πολιτικάντηδες και οι “φωτισμένοι” μύστες όταν αυτοανακηρύσσονται φορείς.

    5.Το ποιός είναι δημοκράτης, πολιτικός, οργανωτικός και... Έλληνας (sic) το δείχνουν οι πράξεις. Ο μανώλης με τα λόγια χτίζει ανώγεια και κατώγια. Οι πράξεις όμως δείχνουν τα εντελώς ανάποδα απο αυτά που λες εδώ ανώνυμε.

    6. Το πρόβλημα είναι η ανοησία και τίποτα άλλο αγαπητέ ανώνυμε.

    7.Περί ορθότητας του συλλογικού όπως την αντιλαμβάνεσαι, διάβασε στο τρέχων τευχος του ΔΑΥΛΟΥ την γνώμη μου.

    8.Σακιά θες να τα πεις.... μαντριά θέλω να τα λέω.... όπως και να το πεις η ουσία δεν αλλάζει

    9.ούτε η αρχική ιδέα ήταν καλή ούτε με αγαθές προθέσεις ήταν. Το όλο εγχείρημα έγινε για λόγους τους οποίους έχω αναλύσει ήδη αρκετά και δεν χρειάζεται περαιτέρω. Αυτό δε που εσύ ονομάζεις ύστατη προσπάθεια εγώ το λέω κύκνειο άσμα. Ευτυχώς δηλαδή...

    10. Μάλλον πρέπει να ανήκει στα ρεκόρ γκίνες το να γίνεται επανίδρυση πριν καν γίνει ιδρυτικό συνέδριο. Αυτό μόνο σ' ένα ΦΡΕΑΡ μπορεί να γίνει.

    11.Το “νέο” πολιτικό συμβούλιο πολύ μου άρεσε. Το "παλιό" που δεν πρόλαβε να παλιώσει και το "νέο" που δεν θα γίνει παλιό. Ξέρεις, οι αμοιβάδες ζουν 24 ώρες.

    12.Το κατεστημένο που τώρα αντιδράει λυσσαλέα οι αντιδραστικοί, φαύλοι, μωροφιλόδοξοι ηγετίσκοι, όπως τους λες, να υποθέσω πως είναι το “παλιό” που μέχρι χθες δοξάζατε και χειροκροτούσατε ως γνήσια ελληνικό την ίδια ώρα που βρίζατε όσους τολμούσαν να μιλήσουν ακριβώς για αντιδραστικούς φαύλους μωροφιλόδοξους ηγετίσκους;

    13.αφού επιμένεις να βλέπεις αγαθές προθέσεις και καλές προοπτικές τότε συνέχισε να ελπίζεις. Η ελπίδα πεθαίνει τελευταία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Κλείτωρα,

    εκτιμώ πως αναφέρεσαι στο άρθρο σου "Κοινό καλό και ατομικότητα" στον καινούριο Δαυλό (αυτόν με τις Λεσβίες.)

    Εύγε, αγόρι μου!
    Πολύ κατασταλαγμένη σκέψη!

    Θα μου επιτρέψεις να μεταφέρω εδώ τον επίλογο του άρθρου σου, που με εντυπωσίασε:

    "Μόνο έτσι, μέσω της αυτοβελτίωσης δηλαδή, θα επιτύχουμε την καλύτερη και αξιώτερη εξέλιξη μακρυά από "πολιτικές συνταγές" και καλούπια περιορισμών, που μόνο για το κοινό καλό δεν είναι.
    Διότι εν τέλει το κοινό καλό βρίσκεται στο να γίνουμε ως άτομα ένας έκαστος χωριστά καλύτερος και όλοι όσο καλύτεροι μπορούμε. Αυτό είναι ανθρωπισμός κατά τη γνώμη μου".

    Ο ΑΠΑΤΗΜΕΝΟΣ ΜΕΘΕΞΙΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Με τον Κιτρινόγλου πρέπει επειγόντως να ασχοληθείς. Έχει μια μοναδική ικανότητα. Αυτοδιορίζεται πρόεδρος σε επιτροπές που φτιάχνει ο ίδιος και μετά τις ανακοινώνει στο Π.Σ. Άσε που είναι ειδικός στο να αδειάζει τους άλλους και να ροκανίζει καρέκλες. Ρώτα να δεις πως άδεισε τον Χριστόδουλα σε μια ομιλία μέθεξης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. όμοιος ομοίω αεί πελάζει.
    δεν με ενδιαφέρει κανένας "τάδε". Με ενδιαφέρει όμως η κίτρινη φυλλάδα που ετοιμάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Κοίτα φιλαράκο, είσαι εμπαθής. Δεν είναι σωστό να μην ασκείς κριτική σε κανένα άλλο πολιτικό χώρο ή κόμμα και να ασχολήσαι μόνο με το ΕΑΡ. Δεν φταις όμως εσύ. Φταίνε μερικοί καλοθελητές μέσα στο ΕΑΡ που σου δίνουν κάποιες πληροφορίες τις οποίες εσύ με τη σειρά σου διογκώνεις και τις παρουσιάζεις όπως γουστάρεις. Αυτά τα "ρουφιανάκια" λοιπόν πρέπει μνα είναι οι ίδιοι γκομενίτσες ακόμα και αν βγάζουν γένια και μουστάκια. Ούτε για καρφάκια για κάδρα δεν κάνουνε. ΚΑι επειδή μάλλον έχουμε να κάνουμε με κοτούλες γιατί έτσι συμπεριφέρεσθε όλοι εδώ μέσα, θα σας παραδεχτώ αν μιλήσετε ανοιχτά και επώνυμα και καταγγείλετε ανθρώπους με όνομα και επώνυμο. Τα περί Βουρούτι κλπ είναι κλειτοριδικά λογοπάιγνια που αποδεικνύουν πως ανάμεσα στα σκέλια του >Κλειτοράκου τελικά υπάρχει κλειτωρις. Ναι, δεν θα το δημοσιεύσεις κοτούλα, το ξέρω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΠΑΤΗΜΕΝΕ ΜΕΘΕΞΙΣΤΗ, ναι σε αυτό ακριβώς το άρθρο αναφέρομαι και χαίρομαι που σου άρεσε διότι δείχνει πως αναμεσά μας υπάρχουν και υγιή μυαλά. Γι αυτά προσπαθώ, για να λειτουργούν ανενόχλητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Δεν θα μου πεις εσύ γελοίε φαλλοκράτη τι είναι σωστό και τι όχι. Δεν έχω διογκώσει τίποτα απολύτως. Τουναντίον είμαι μάλλον επιεικής.
    Αν θέλεις να μιλήσουμε ανοιχτά και επώνυμα ας υπέγραφες πρώτος εσύ με το όνομά σου γελοίε ανώνυμε 2:22. Και γιατί άραγε τόσο πάθος με τα σκέλια μου; Επειδή εκεί σας έχω γραμμένους ή επειδή σας τσούζει το .... με δίχως σάλιο;
    Όσο για τον ΒουΡούτι.... όλοι γνωρίζουν περί τίνος πρόκειται. Ας πρόσεχε ο μέγας μύστης, ποντίφιξ, ιεροεξεταστής. Ξύδι!
    ΥΣ το μήνυμά σου αναρτήθηκε για να διαπιστώσουν και οι αναγνώστες για τι ήθος μιλάμε η δε απάντησή μου δυστυχώς πέφτει στο επίπεδό σου σε μια απέλπιδα εκ μέρους μου προσπάθεια να καταλάβεις πόσο γελοίος είσαι. Δεν θα επαναληφθεί. Ένα δείγμα αρκεί. Κατάλαβες ΒουΡουτάκο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Έλα απόψε στου Θωμά,
    που κερνάνε κακκαβιά.
    Να κατέβουν οι αρχαίοι φωτοβόλοι και ωραίοι.
    Κι αν μερακλωθείς πολύ, χόρεψε την κασσιανή,
    με βιολί σαν του βαγγέλη που κανένας δε τον θέλει (δις).
    Στου εαρ το μαγαζί,
    πλακωθήκανε μαζί.
    Έψιλον γριές και γέροι με τρεμάμενο το χέρι.
    Κι αν στεφανωθείς πολύ και την κάνεις από εκεί,
    η κατίνα με το ντέφι θα γελάει και θα σου γνέφει (δις).
    Είναι ο Ιούνιος κοντά,
    κι ας μην έχει σαματά.
    Εκεί στον Όλυμπο παρέα θα τη βρίσκουμε ωραία.
    Του γιωργάκη η δοξαριά να σου πάρει τα μαλλιά,
    και ο βλάσσης με το τέλι που όλο θέλει και δε θέλει (δις)
    Και τον Άυγουστο μαζί,
    κεντρική επιτροπή.
    Μία είναι η ουσία η ασυνενοησία.
    Κι άμα το σκεφτείς πολύ τι ζητάς εσύ εκεί.
    Πιάστε τους και μα το Δία βάλτε τους ζουρλομανδύα (δις).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αγαπητέ Κλείτωρα χαίρομαι για την απάντησή σου και ελπίζω ο διάλογός μας να είναι γόνιμος. Είμαι αυτός που σου έστειλε το 11ο σχόλιο για το ΕΑΡ και έκανες τον κόπο να μου απαντήσεις με αριθμημένες προτάσεις. Δεν σου γράφω το όνομά μου καθότι καταλαβαίνεις ότι θα έχω μεγάλο πρόβλημα και θα μου την «πέσουν» όλοι…. Γι αυτό από δω και πέρα θα υπογράφω τα σχόλιά μου με το ψευδώνυμο «ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ». Θα δευτερολογήσω κατά όμοιο τρόπο αριθμώντας και αντιστοιχώντας τα σχόλιά μου στις δικές σου απαντήσεις:
    1. καταρχήν να σου πώ ότι δεν ξέρω τι έλεγες, καθότι πρώτη φορά είδα το τωρινό σου άρθρο το οποίο μου έδειξε ένας φίλος και από το PC του σου γράφω οπότε… δεν μπορώ να χρεωθώ το τι έλεγε ο καθένας και πολύ περισσότερο το τι συνεχίζει να λέει. Ο καθείς εκπροσωπεί τον εαυτό του ακόμα και αν βρίσκεται στο αυτό «κόμμα» με άλλους που έχουν τις δικές του απόψεις και αντιλήψεις.
    2. Κλείτωρα ξέρεις πως δημιουργούνται τα κόμματα. Στο καταστατικό και τη διακύρηξη που είναι το αρχικό κείμενο για να το υπογράψουν τα ιδρυτικά μέλη αναφέρει γενικές αρχές και τίποτα παραπάνω. Άλλωστε αυτό το πράγμα αλλάζει στο συνέδριο και διαμορφώνεται από την πλειοψηφία των συνέδρων σε οτιδήποτε επιλέξουν. Αν κάποιοι πείσουν με τις προτάσεις τους…

    3. Οπωσδήποτε σε ενδιαφέρουν τα άτομα, καθότι από αυτά συγκροτούνται σύνολα. Αν σε ενδιαφέρει μόνο η συλλογική βλακεία κοίταξε το σύνολο των συμπολιτών μας βάσει του πως και τι ψηφίζουν, πως συμπεριφέρνονται ο ένας στον άλλον και τι ελπίζουν και θα απογοητευτείς… Εσύ όμως προσπαθείς να κάνεις κάποιους να καταλάβουν… άρα σε ενδιαφέρουν τα άτομα καθότι σ΄αυτά απευθύνεσαι… (και μάλιστα σε ειδικό κοινό…)

    4. Σίγουρα κανείς δεν είναι υπεράνω κριτικής, τουναντίον αυτό επιβάλλεται σε άτομα και φορείς που «θέλουν» να είναι δημοκρατικοί. Καμιά φορά είναι χρήσιμα και τα «ψώνια» και οι «φωτισμένοι» και οι «μύστες» τουλάχιστον στην αρχή… μετά αν δεν ξυπνήσουν δεν τους αρέσει και την κάνουνε… ή τους πετάνε όξω… Σίγουρα με καταλαβαίνεις έτσι;

    5. Εδώ μου μιλάς για πράξεις που έγιναν και εγώ σου λέω για κάτι που πάει να γίνει. Κανείς δεν ξύπνησε ένα πρωί και ήταν έτοιμος και συγκροτημένος. Είναι μια εξελικτική διαδικασία και ένα εγχείρημα… (μη μου πεις ότι 1,5 χρόνο πριν θα σκεφτόταν -έστω- κάποιο μέλος του ΕΑΡ να προτείνει καθαίρεση του Πολιτικού Συμβουλίου∙ και όμως έγινε: Η Κεντρική Επιτροπή φέτος τον Απρίλη καθαίρεσε το Πολιτικό Συμβούλιο και αυτό έγινε λόγω της δράσης κάποιων συγκεκριμένων ατόμων. Και επιπλέον θα αλλαχτεί το καταστατικό και θα εκλεγούν όλα τα όργανα από την αρχή στο Συνέδριο το Σεπτέμβρη του2008)

    6.7.8. Η ανοησία υπάρχει πάντα και παντού… το ζήτημα είναι τι κάνει κάποιος προκειμένου να αναιρεθεί και να μην καλλιεργείται… Όπως ξέρεις οι εξουσίες καλλιεργούν την ανοησία την απάθεια, τον ωχαδερφισμό και την προβατοποίηση για να μπορέσουν να επιβιώσουν… Κι αν καθένας δε βάλει το λιθαράκι του οικοδόμημα δε θα υπάρξει ποτέ… Όσο για το άρθρο σου στο Δαυλό άσε μου λίγο χρόνο να το μελετήσω και θα σου απαντήσω καθότι με πιέζει ο χρόνος και δεν θα ήθελα να τα πω στο πόδι (που λένε…)

    9. Εδώ οι απόψεις μας διίστανται, καθότι εσύ μιλάς για τους ιδρυτές (και ίσως έχεις δίκιο) αλλά εγώ μιλώ για τους πολίτες- μέλη (η λέξη λαός δεν μου αρέσει γιατί το αντίθετό της είναι Άρχων και εγώ είμαι με τη μεριά των δημοκρατικών (όπως και συ ελπίζω) και όχι των ολιγαρχικών..) και δεν χρειάζεται να σου εξηγήσω περαιτέρω, είμαι σίγουρος ότι με καταλαβαίνεις. Το αν όλη αυτή η προσπάθεια θα είναι κύκνειο άσμα ή νέο ξεκίνημα ή κάτι άλλο, θα το δείξουν οι εξελίξεις…

    10. Αγαπητέ Κλείτωρα μόνον κατ΄αυτόν τον τρόπο μπορεί να γίνει το συνέδριο άμεσα, γιατί αν περιμένουμε το 2010 που λέει το ισχύον καταστατικό… ζήσε Μάη μου να φας τριφύλι. Είδες που το ΕΑΡ πρωτοτυπεί;

    11. Από το παλιό Πολιτικό Συμβούλιο κατάφεραν να «σωθούν» μόνο τρείς. Οι υπόλοιποι που είναι τα νέα μέλη του νομίζω ότι είναι πολύ κοντά στις δικές μου απόψεις. Άσε να δούμε τι μπορούν να κάνουν κι αυτοί… Μην υποτιμάς κανέναν.

    12. Θέλω να ξέρεις ότι δεν μου αρέσουν οι συνολικοποιήσεις καθότι εγώ δεν ήμουν από την αρχή στο ΕΑΡ, παρά όταν έμαθα ότι λειτουργεί τέτοιο κόμμα τότε έγινα μέλος χωρίς να διαβάσω καταστατικό γιατί ξέρω ότι όλα διαμορφώνονται στο Συνέδριο (πριν από αυτό γίνονται απλώς διεργασίες..), δεν δόξαζα κανέναν και ήμουν από αυτούς που τολμούσαν να πουν τα πράγματα με το όνομά τους και μας αδικεί η τοποθέτηση στο ίδιο σακί… Και σίγουρα οι παλιοί έχουν τις ευθύνες τους γιατί προσπάθησαν να χειριστούν κάτι που δεν ξέρουν ή έχουν άλλες προθέσεις από αυτές που διακονούν. Αυτό δεν το ξέρεις όμως εκ των προτέρων, πρέπει να πάθεις πρώτα και μετά μαθαίνεις… Κι απ΄ότι φαίνεται κάτι έμαθαν τα μέλη του ΕΑΡ… Και κάτι άλλο… μήπως ήσουν και σύ μέλος του ΕΑΡ;

    14. Δεν βλέπω παντού και σε όλους αγαθές προθέσεις και τούτο φαίνεται από τα προηγούμενα γραφόμενά μου. Οφείλω να σου υπενθυμίσω την Ιστορία καθότι ο τρόπος σκέψης σου δεν φαίνεται Ελληνικός. Οι Έλληνες πάντα πίστευαν ότι θα κερδίσουν, γι΄αυτό δεν υποτάχτηκαν στους Πέρσες∙ παρότι ήταν ελάχιστοι, πτωχότεροι και όχι τόσο καλά εξοπλισμένοι ,στο τέλος κέρδισαν. Το ότι σήμερα υπάρχουμε οφείλεται σ΄αυτούς που έμειναν πιστοί στις αρχές τους και προσπάθησαν…
    ΕΝΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπητέ δημοκρατικέ που φοβάσαι να πεις τ' όνομά σου για να μην στην πέσουν, τί είδους εκφοβιστική δημοκρατία είναι αυτή που έχετε;

    Εγώ αγαπητέ δεν είμαι δημοκρατικός. Είμαι δημοκράτης, αν εννοείς τι εννοώ.
    Πάμε λοιπόν επί των σημείων στα γρήγορα αφού τα πράγματα είναι απλά.

    1.καλό θα ήταν λοιπόν πριν αρχίσεις την κουβεντούλα μαζί μου ν' ανατρέξεις στα παλαιότερα κείμενα τουτουνού του ημερολογίου. Το θέμα δεν είναι τι έλεγε ο καθένας. Δεν σε χρεώνω για τα λόγια του καθένα αλλά για τα λόγια και τα έργα του κόμματός σου.

    2.Επειδή ακρβώς γνωρίζω πως και τι είναι τα κόμματα γι αυτό είμαι αντίθετος. Διάβασε παλιότερα κείμενά μου εδώ.

    3.Εγώ δεν κρίνω τ' άτομα. Κρίνω τον Δήμο. Αν τ' άτομα είναι καλά τότε και ο δήμος θα είναι καλός. Η συλλογική λοιπόν βλακεία σήμερα επικρατεί διότι ακριβώς τα περισσότερα άτομα είναι σε επίπεδο ποιμνίου. Αν εννοείς τι εννοώ (ξανά).

    4.Εγώ σε καταλαβαίνω αλλά εσύ δεν πρόκειται να με καταλάβεις αν δεν διαβάσεις παλιότερες δημοσιεύσεις μου εδώ.

    5. Εσύ δηλαδή μου μιλάς για τα ΘΑ. Και δεν μου λες... πως ΘΑ; Με εκλογίκευση του ιδιωτικού βίου μήπως ή με το λενινιστικό πρότυπο εξουσίας του καταστατικού σας; Τα ΘΑ εγώ τ' ακούω βερεσέ. Πες μου το ΠΩΣ αν είσαι μάγκας.

    6.7. 8. σου αφήνω χρόνο..
    9. όταν αγαπητέ το θεμέλιο είναι σαθρό ότι και να χτίσεις εσύ θα καταρευσει. Τα μέλη υπέγραψαν κάτι που εγώ το βρίσκω ανατριχιαστικό.

    10. Ωραία πρωτοτυπία. Όλο κάτι τέτοιες πρωτοτυπίες είστε.
    11. σε λίγο όλοι θα προσπαθείτε να σωθείτε, ο ένας από τον άλλο.

    12. εγώ μέλος του ΕΑΡ; Αχαχαχαχαχα ωραίο αστείο.

    14 Έβγαλε βλέπω κι εσύ το ελληνόμετρο να μου πεις τι είναι ο τρόπος σκέψης μου ε; Κρίμα και σε πήρα στα σοβαρά στην αρχή.... Οι Έλληνες κέρδισαν τότε τους Πέρσες όχι επειδή τι πίστευαν αλλά επειδή είχαν προηγμένο συγκριτικά εξοπλισμό και τακτικές. Δεν κέρδισαν με την πίστη αλλά με το μυαλό τους. Έτσι νομίζω εγώ που το ελληνόμετρό σου με βγάζει λειψό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Σε βρίσκω λίγο ανημέρωτο... πάνω στις εξελίξεις του χώρου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails