Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

18 Οκτωβρίου 2007

Το ξερό σας το κεφάλι φταίει.

Εν' όσο λοιπόν στο ΠΑΣΟΚ σκοτώνονται για το ποιος θα είναι αρχηγός η κυβέρνηση της Νέας Δημοκρατίας βρήκε πεδίο ελεύθερο για να αναιρέσει όλες τις προεκλογικές της δεσμεύσεις. Πάει και η δέσμευση για μη αύξηση του ΦΠΑ και των φόρων πάει και η δέσμευση αναδιοργάνωση του κράτους πάνε όλα.

Εντάξει εγώ τα περίμενα όλα αυτά. Ποτέ δεν πίστεψα τις προεκλογικές δεσμεύσεις των κομμάτων. Αλλά αναρωτιέμαι, ορέ συμπολίτες εσείς που πήγατε και τους ψηφίσατε τα βλέπετε όλα αυτά; Τι έχετε άραγε να πείτε τώρα; Τι θα κάνετε; Θα κατέβετε στους δρόμους για να διαμαρτυρηθείτε φωνάζοντας σε αυτιά μη ακουόντων; Ποιος άραγε φταίει πραγματικά; Ο Καραμανλή ή όλοι εσείς που πήγατε σαν καλά προβατάκια και τον ψηφίσατε; τι θα γίνει μ' εσάς αγαπητοί μου συμπολίτες; Έτσι την βρίσκετε; Να σας κοροϊδεύουν; Μήπως τελικά είστε μαζοχιστές; Έχετε καταλάβει πως με αυτή την παρανοϊκή πραγματικά συμπεριφορά σας ωθείτε και τα ίδια σας τα παιδιά στην απάτη; Σαν να τους λέτε πως “να όσο περισσότερα ψέμματα λες, όσο μεγαλύτερος απατεώνας είσαι τόσο ψηλότερα θα ανέβεις στην ιεραρχία της κοινωνίας”. Το έχετε καταλάβει αυτό; Έχετε καταλάβει πως εσείς και μόνο εσείς με τις πράξεις σας είστε οι υπεύθυνοι της κατάντιας αυτού του τόπου; Διότι έχουμε τους κυβερνήτες που μας αξίζουν όχι επειδή δεν υπάρχουν καλύτεροι αλλά επειδή δεν θέλετε να υπάρχουν καλύτεροι και αυτό το δείχνετε κάθε φορά με την ψήφο σας. Συνεχίστε έτσι αν θέλετε αλλά μην σας ακούσω μετά να παραπονιέστε πάλι. Δεν σας φταίει κανείς. Το ξερό σας το κεφάλι φταίει.

14 Οκτωβρίου 2007

Οχτώ ερωτήσεις ζητούν απαντήσεις

Απέτυχε λοιπόν η μεταμόσχευση συκωτιού στον προκαθήμενο της ελλαδικής εκκλησίας. Αλλά τα ερωτήματα αντί να μειώνονται, αυξάνονται.


Πως αναρωτιέμαι, ήξεραν από τον Αύγουστο πως μέσα στον Οκτώβρη θα έχει βρεθεί κατάλληλο μόσχευμα για τον αρχιεπίσκοπο όταν χιλιάδες ασθενείς περιμένουν μόσχευμα για χρόνια και χρόνια; Μήπως διατηρούν “ανταλλακτικά” ειδικά για τους μακαριότατους;


Τι προσεύχονταν οι χριστιανοί στον θεό τους; Μήπως η προσευχή τους ήταν “κάνε θεέ μου να σκοτωθεί σε τροχαίο ο κατάλληλος άνθρωπος για να βρεθεί μόσχευμα για τον αρχιεπίσκοπο”; Έτσι προσεύχονταν και ο Γιαχβέ τους άκουσε;


Γιατί ο Χριστόδουλος φοβάται τόσο πολύ να πεθάνει και τρέχει στο Μαϊάμι να σωθεί απο την μέχρι χθες καταραμένη επιστήμη; Μήπως τελικά παράδεισος και κόλαση δεν είναι παρά μπαρούφες και ο ίδιος το γνωρίζει πολύ καλά;


Γιατί δεν πήγε στην Παναγία της Τήνου να κάνει το θαύμα της; Γιατί στέλνει όλους τους άλλους αλλά αυτός δεν πήγε; Μήπως έχει τσακωθεί με την Παναγία του και τον Χριστό του και δεν του κάνουν χάρες; Δεν είναι ελεήμονες ή είναι εκδικητικοί;


Ποιο ασφαλιστικό ταμείο κάλυψε τα τεράστια έξοδα νοσηλείας του προκαθήμενου και γιατί δεν συμβαίνει το ίδιο για όλους τους Έλληνες πολίτες; Μήπως επειδή τα δικά μας συκώτια δεν είναι ευλογημένα;


Γιατί δεν βοήθησε το πρωθυπουργικό φυλαχτό; Μήπως ο πρωθυπουργός μας έπεσε θύμα αγυρτείας και του πουλήσανε άτιμο ξύλο αντί για τίμιο;


Ο μακαριότατος θα πεθάνει όπως όλοι μας ή θα κοιμηθεί; Και αν κοιμηθεί πότε θα ξυπνήσει; Μήπως οι μόνοι που τελικά κοιμούνται όρθιοι είναι το ποίμνιο;


Θα απαντήσει κάποιος σε αυτά ή πρέπει να ρωτήσω τον αρχάγγελο Γαβριήλ; Έχει κανείς την διεύθυνσή του να του στείλω γράμμα;

13 Οκτωβρίου 2007

Χούντα στα σχολεία

Μόλις επέστρεψα από την απογευματινή εργασία μου και τα πρωτοβρόχια έστω και αργοπορημένα, με συνόδευαν στον δρόμο της επιστροφής. Μεγάλη η κούραση αλλά τούτη η βροχούλα δίνει μια ελπίδα πως ίσως ζήσουμε κι εμείς και τα παιδιά μας λίγο καλύτερα εάν και εφόσον αλλάξουμε τάχιστα τον τρόπο ζωής μας ως προς τον σεβασμό της φύσης, της μάνας γης που τόσο την έχουμε ανάγκη.
Μπαίνοντας στο σπίτι χαιρέτησα την οικογένεια και καθίσαμε να κουβεντιάσουμε όπως κάνουμε κάθε μέρα για το πως ήταν η μέρα μας. Η ελπίδα της βροχής που έπεφτε είχε δροσίσει και την καρδιά μου και αισθανόμουν πολύ καλά μέχρι που έπεσε ο κεραυνός. Κεραυνός όχι σαν αυτούς που ρίχνει ο Δίας αλλά από τους άλλους που τους ρίχνουν κάτι περίεργοι που εγώ δεν τους καταλαβαίνω μα τον Δία! Ή μάλλον δεν τους γουστάρω γενικώς.
Μου ανακοίνωσε ο γιος μου πως ο καθηγητής γυμναστικής ενημέρωσε την τάξη πως όποιο παιδί δεν λάβει μέρος φέτος στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου θα βαθμολογηθεί στο τρίμηνο κάτω από την βάση με βαθμό εννέα (9) και θα αποβληθεί από το σχολείο για δύο (2) ημέρες.
Κεραυνοβολήθηκα φυσικά, θυμήθηκα κάποιες άλλες εποχές με μαθητικές στολές, ποδιές και κούρεμα με την ψιλή. Θυμήθηκα τον δικτάτορα Μεταξά που επέβαλε αυτές τις παρελάσεις, θυμήθηκα που ήμουνα ο γιος του αναρχοκουμουνιστή και έπρεπε να είμαι ο χειρότερος για τους καθηγητές μου, θυμήθηκα θυμήθηκα.....

Την Δευτέρα θα επισκεφθώ τον... γυμναστή. Έχω κάποιες ερωτήσεις να του κάνω.

6 Οκτωβρίου 2007

Διαλέξτε κουδούνια

Διαφωνείς με τον ΛΑΟΣ ε είσαι ΚΚΕ, διαφωνείς με το ΚΚΕ ε είσαι ΝΔ διαφωνείς με την ΝΔ τότε είσαι ΠΑΣΟΚ. Διαφωνείς με όλα αυτά τότε είσαι ο κακός "αναρχικός", ιδιώτης, βλάκας, ηλίθιος, ανόητος, συμπλεγματικός, προβοκάτορας....

Γιατί; διότι πρέπει ντε και καλά να έχεις μια ταμπέλα στο κούτελο, να ανήκεις σ' ένα μαντρί, να φέρεις την υπογραφή κάποιου τσοπάνη. Αν αρνηθείς εκτελείσαι, θυσιάζεσαι στον βωμό του αφέντη. Όποιος δεν είναι μαζί μας είναι εναντίον μας και όποιος δεν συμφωνεί με την αριστερά είναι ναζί και όποιος δεν συμφωνεί με τους ναζί είναι τραμπούκος.

Διαίρει και βασίλευε.

Και βέβαια το σαθρό επιχείρημα που λέει πως μόνο μέσα απο τα μαντριά μπορεί να ακουστεί ο λόγος. Ναι σαφώς αν βελάξουν όλα τα πρόβατα μαζί ακούγονται περισσότερο. Διότι για κάποιους σκοπός δεν είναι η εξέλιξη του προβάτου σε άνθρωπο αλλά η εξέλιξη του μαντριού σε πολύβουο και του τσοπάνη σε αρχιμανδρίτη.

Λες και άμα δεν ανήκεις σε κόμμα δεν μπορείς αλλιώς να επικοινωνήσεις. Σαν να λέμε πως η έκφραση είναι αποκλειστικά ομαδική αλλιώς δεν υπάρχει έκφραση.

Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ανοησία απο αυτήν. Πως δηλαδή, για να έχει κάποιος άποψη πρέπει να είναι και ενταγμένος κάπου.

Διαλέξτε κουδούνια μόνο, για να μας ξεχωρίζουν οι ποιμένες μας σε ποιο μαντρί ανήκουμε. Ή να φορέσουμε εκείνα τα κίτρινα ταμπελάκια στο αυτί που φοράνε και στα πρόβατα;

Από τότε λοιπόν που ο λόγος απέκτησε καταστατικές αρχές έγινε παράλογο, άλογος. Έπεσε δηλαδή στο επίπεδο του ζώου. Περιορίσαμε ήτοι την ουσιαστική διαφορά μας απο τα ζώα σε μια αγωνιώδη κατρακύλα του ανθρώπου προς την κοπαδοποίηση. Δεν μένει παρά να ξαναγίνουμε μαϊμούδες αρνούμενοι την εξέλιξή μας.

4 Οκτωβρίου 2007

ΠΑΠΑ-ΡΙΕΣ

Μου το θύμισε μια φίλη σήμερα. Διαβάστε και κλάψτε από το γέλιο. Ούτε ο μαρκήσιος ντε Σαντ δεν ήταν τόσο... προχωρημένος.
Όταν η πραγματικότητα έρχεται αντιμέτωπη με την βλακεία τότε έχουμε τραγελαφικές καταστάσεις. Οι άνθρωποι όχι μόνο ζουν σε άλλον αιώνα αλλά νομίζουν πως μπορούν να μας εμπαίζουν ακόμα. Τελικά ποιος είναι ο μαλάκας;


ΠΗΔΑΛΙΟΝ. Ο κώδικας του 1793 που ισχύει ακόμα και σήμερα

Σεξ Στο πυρ το εξώτερον

Η Ορθόδοξη Εκκλησία διαθέτει και «ποινολόγιο», το Πηδάλιον, έναν κώδικα που γράφτηκε από τον Νικόδημο τον Αγιορείτη και τον ιερομόναχο Αγάπιο το 1793.

Οι εκδόσεις «Περίπλους» σε μια νέα έκδοση επανέρχονται σ' ένα μέρος του, περιγράφοντας μερικές από τις «ποινές» που προβλέπονται και σήμερα. Θεωρητικά οι εξομολογητές ανατρέχουν στο Πηδάλιον, έναν οδηγό ηθικής και επαναφοράς στην τάξη όσων παρεκτρέπονται στο σεξ.

Ο,τι και να πει κανείς, είτε είναι πιστός είτε όχι, αξίζει να ρίξει μια ματιά στο Πηδάλιον. Οχι μόνο για όσα περιγράφει, αλλά για να διαπιστώσει τις σεξουαλικές φαντασιώσεις των δύο ιερών για την Εκκλησία προσώπων που έγραψαν τα κείμενα που προβλέπουν ποινές για συγκεκριμένες πράξεις που συνιστούν αμαρτία. Το κατά πόσο όλα αυτά έχουν σχέση με τη σημερινή πραγματικότητα είναι ένα άλλο θέμα. Τα αποσπάσματα που ακολουθούν προέρχονται από το Πηδάλιον, των εκδόσεων «Περίπλους» με το γενικό τίτλο: «Περί Μαλακίας, Αρσενοκοιτίας, Μοιχείας, Αιμομιξίας και Πορνείας». Το πρώτο Πηδάλιον εκδόθηκε το 1800 στη Λειψία.

Πραγματεία περί μαλακίας το ανάγνωσμα

«Είναι η κοινή και ψυχόλεθρος πανούκλα, οπού φθείρει και απολλύει τους περισσοτέρους ανθρώπους του κόσμου, και μάλιστα τους αθλίους νέους». «Κατά πάντας τους ιατρούς, ένα δράμι σπέρμα αξίζει διά σαράντα δράμια αίμα».

«Η μαλακία γίνεται τριών λογιών, ή με το χέρι το ίδιον του ανθρώπου ή με το χέρι άλλου ή με το κοπάνισμα και κτύπημα εις τα μήρια». «Δεν πρέπει και τούτο να λανθάνη τους πνευματικούς Πατέρας, ότι η κατάρατος μαλακία προχωρεί και εις τας γυναίκας, διά τούτο και αυταί πρέπει να κανονίζωνται ωσάν και οι άνδρες, ίνα μη λέγω και βαρύτερα».

Τι προβλέπει ο Κανόνας Η'

«Ο μαλακίαν διαπραξάμενος, τεσσαράκοντα ημέρας επιτιμάται, ξηροφαγία διαιτώμενος εκάστης ποιών εκατόν».

Η διπλή εκδοχή της μαλακίας και ο συγκυλισμός

«Γίνεται δε ο συγκυλισμός ή μετά δύο ανδρών ή μετά δύο γυναικών ή μετά ανδρός και γυναικός».

Τι προβλέπει ο Κανόνας Θ'

«Η δε εις αλλήλους μίξις, οία διπλήν εργαζομένη την μαλακίαν, μέχρις ογδοήκοντα ημερών το δηλωθέν επιτίμιον δέχεται».

Τι προβλέπει ο Κανόνας ΙΑ'

«Αλλά και των γυναικών η εις ασπασμούς ανδρός ελθούσα και επαφάς, μη μέντοι διαφθαρείσα, το της μαλακίας επιτίμιον δέχεται».

Μαλακία και ιερωσύνη

«Ει δε και μετά την επίγνωσιν του κακού, δύο ή τρεις φορές μαλακισθή, να παύη από την Ιερωσύνην και να καταβαίνη εις τάξιν Αναγνώστου».

Τι προβλέπει ο Κανόνας Ι'

«Ει δε τις των Κλήρου, προ του ιερωθήναι, τω της μαλακίας περιπέπτωκε πάθει, μη θαρρών ίσως ως παρά τούτο μόνον της Ιερωσύνης αποπεμφθήσεται, αποχρώσαν πρότερον δεξάμενος επιτίμησιν, ούτως εις Ιερωσύνην ερχέσθω. Ει δε τούτω μετά την Ιερωσύνην εάλω, επί ενιαυτόν ένα ταύτης αργήσας, και τοις ειωθόσιν επιτιμίοις σωφρονισθείς, προς την Ιερωσύνην επανιέτω, ει δε μετά την επίγνωσιν της αμαρτίας, δις ή τρις τούτο εργάσαιτο, της Ιερωσύνης παυσάμενος, εις Αναγνωστών τάξιν ερχέσθω».

Οποιος παντρευτεί διαζευγμένη να αφορίζεται

«Και ος αν απολελυμένην γαμήση μοιχάται».

Τι προβλέπει ο Κανόνας ΜΗ'

«Εις τις λαϊκός την εαυτού γυναίκα εβάλων, ετέραν λάβει ή παρά άλλου απολελυμένην, αφοριζέσθω».

Δεν αρκεί ο βιασμός, πρέπει η βιασθείσα να είναι και «αμνήστευτος».

«Να εξετάζωνται και εκείνα οπού λέγει ο Θεός, ήτοι, αν η παρθένος ευρέθη εις έρημον τόπον, και αν εφώναξε και δεν ευρέθη τις να την βοηθήση. Τότε γαρ είναι ανεύθυνος».

Τι προβλέπει ο Κανόνας ΞΖ'

«Ει τις παρθένον αμνήστευτον βιασάμενος έχοι, αφοριζέσθω. Μη εξείναι δε αυτώ ετέραν λαμβάνειν, αλλ' εκείνην κατέχειν, ην καθηρετίσατο, καν πενιχρά τυγχάνη».

Τέρμα τα Καρναβάλια

«Ουκ έσται σκεύη ανδρός επί γυναικί, ουδέ μη ενδύσηται ανήρ στολήν γυναικείαν, ότι βδέλυγμα Κυρίω τω Θεώ σου πας ποιών ταύτα».

Απαγορεύεται να τρως κουλούρι... πάνω στο κρεβάτι κι ας είναι και Χριστούγεννα

«Επειδή και μερικοί από αγνωσίαν κινούμενοι, τη Δευτέρα μετά την Χριστού γέννησιν έψηναν σεμίδαλιν και άλλα τινά είδη, τα οποία ένας τον άλλον μεταδίδοντες έτρωγαν, κάμνοντες τούτο διά τιμήν τάχα των επιλοχίων της Θεοτόκου, διά τούτο ο παρών Κανών διορίζει, τοιούτον πράγμα να μη γίνεται εις το εξής από τους Χριστιανούς. Επειδή το να παρομοιάζωμεν διά της τοιαύτης συνηθείας, εμ την κοινήν και ταπεινήν γέννησιν ημών των ανθρώπων, την ανερμήνευτον γέννησιν της Αειπαρθένου, τούτο δεν λογίζεται τιμή εις αυτήν, ήτις υπέρ νουν και λόγον εγέννησεν εν σαρκί το αχώρητον τω παντί Θεόν Λόγον, αλλά μάλλον ατιμία, Ωσπερ γαρ άσπορον, και εκ Πνεύματος αγίου, ομολογούμεν της Θεοτόκου την Σύλληψιν, ούτω παρομοίως και την αυτής Γέννησιν ανωτέραν συνομολογούμεν πάσης λοχείας, ήτις εστίν η μετά πόνων του βρέφους γέννησις, και η ακόλουθος των αιμάτων ρύσις κατά τον Ζωναράν. Οποιος δε τούτο ήθελε κάμει, ει μεν Κληρικός είναι, ας καθαίρεται, ει δε λαϊκός, ας αφορίζεται».

Οταν κάποιος πάθει ρεύση, στον ύπνο ή στον ξύπνιο του

«Την έξυπνον ρεύσιν ή την κάμνει ο άνθρωπος εις τον εαυτόν του ή προς άλλον».

«Η χωρίς συγκυλισμόν γινομένη ή γίνεται με πιασίματα και φιλήματα, χωρίς όμως γαργαλισμόν, και κανονίζεται είκοσι ημέρας ή γίνεται και με γαργαλισμόν και κανονίζεται τριάντα ημέρας».

Τι προβλέπει ο Κανόνας ΣΤ'

«Ο μολυνθείς καθ' ύπνους τω της εκρίσεως πάθει, ημέραν μίαν της Κοινωνίας εκβάλλεται' τον δε πεντηκοστόν άσας Ψαλμόν και τεσσαράκοντα εννέα μετανοίας ποιήσας, ούτω του ρύπου καθαρήναι πιστεύεται».


Θ. ΤΣΑΤΣΗΣ - tsath@enet.gr





Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails