Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

21 Νοεμβρίου 2014

ο φασισμός του πλούτου 2

 

Αν εξαιρέσεις τη στενοχώρια μας και τις ζημιές, οι επιθέσεις στην ATHENS VOICE ίσως έχουν και μια χρησιμότητα. Γιατί είναι αποκαλυπτικές. Ποιοι μπορεί να στοχοποιούν μια εφημερίδα πόλης η οποία, επιπλέον, ξεκινάει κάθε βδομάδα με μένα να επαναλαμβάνω μονότονα, σε όλες τις παραλλαγές, την ίδια ακριβώς φράση, «το πολιτικό σύστημα προσπαθεί να διασώσει ό,τι μπορεί από το οικονομικό μοντέλο της χρεοκοπίας φορτώνοντας την κρίση στα ασθενέστερα στρώματα»; Πάντως όχι τα θύματα της κρίσης.

Το σύστημα εξουσίας που χρεοκόπησε το 2009, είχε δείξει από την αρχή τις διαθέσεις του. Το 2010 δεν είχε συμβεί τίποτα απ’ όσα έγιναν μετά, ούτε 100δες χιλιάδες επιχειρήσεις είχαν κλείσει, ούτε 1 εκατομμύριο άνθρωποι είχαν μείνει άνεργοι. Μιλούσαμε για κάποιες μειώσεις μισθών 10%, για κατάργηση του «επιδόματος έγκαιρης προσέλευσης», για πλαφόν αυξήσεων στις συντάξεις των 2.000 ευρώ. Κι όμως οι συγκρούσεις ήταν απίστευτα βίαιες. 3 άνθρωποι δολοφονήθηκαν στη Μαρφίν. Για τι πράγματα μιλούσαμε τότε; Για ένα μεγάλο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων που το παρομοίαζαν με αυτό της Ανατολικής Γερμανίας το ’89 και υπολόγιζαν τα έσοδά του στα 50 δις. Και για κλείσιμο ή συγχώνευση των εκατοντάδων ή χιλιάδων άχρηστων φορέων, υπηρεσιών, νομικών προσώπων του Δημοσίου που διόγκωναν την κρατική γραφειοκρατία και εκτίνασσαν το κόστος της στο τριπλάσιο από τις άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Πρώτος αρμόδιος ήταν ο τότε αντιπρόεδρος Πάγκαλος, μετά άλλος, μετά έγιναν μερικές συγχωνεύσεις κοροϊδία όπου υπό ένα νέο όνομα οι παλιοί φορείς διατηρούσαν τη λειτουργία τους όπως ήταν, μετά έγιναν κι άλλοι «αγώνες», μετά ξεχάστηκαν. Γλίτωσε η κρατική γραφειοκρατία, μειώθηκαν οι κοινωνικές δαπάνες. Το ταμείο για τις αποκρατικοποιήσεις άλλαξε 7 διοικήσεις, ένας ένας σήκωνε τα χέρια, ζήτημα είναι αν μαζέψαμε 1-2 δις, γιατί οι διαγωνισμοί αργούν να «ωριμάσουν», γιατί υπάρχουν αντιδράσεις, γιατί κηρύσσονται άγονοι, γιατί δεν υπάρχει ενδιαφέρον έτσι που συντάσσονται για να μην υπάρχει ενδιαφέρον, γιατί η Δικαιοσύνη τούς γυρίζει πίσω, γιατί γίνονται «αγώνες».

Αυτά δεν έγιναν 5 χρόνια. Τι έγινε; Χρωστάς άλλα 70 δις φόρους στο κράτος και τα ταμεία. Το Σύστημα ήξερε πολύ καλά γιατί έδωσε αυτές τις μάχες με τόση ένταση. Το ελληνικό κράτος έχει τεράστια ακίνητη περιουσία. Εμπορική ακίνητη περιουσία, όχι δάση και παραλίες που λέει η προπαγάνδα. Αυτή την περιουσία εμπορεύεται η κομματική και κρατική γραφειοκρατία για λογαριασμό της. Χωρίς τα έσοδα να πηγαίνουν στο δημόσιο, δηλαδή στο λαό, αλλά στις τσέπες των λειτουργών του. Κτηματολόγιο 20 χρόνια δεν μπορεί να γίνει, η Google χαρτογραφεί και τη γλάστρα που έχεις στο μπαλκόνι. Άλλα 700.000 αυθαίρετα ετοιμάζονται να νομιμοποιηθούν. Το Ταμείο στα πρώτα 80.000 εμπορικά ακίνητα που μπόρεσε να βρει, διαπίστωσε ότι τα 30.000, τα καλύτερα, τα φιλέτα, είναι καταπατημένα. Παραδόξως κανείς απ’ όσους φώναζαν «όχι στο ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας» δεν συγκινήθηκε. Γιατί είναι το δικό τους ξεπούλημα. Δίνουν «αγώνες» για να μην αξιοποιηθεί τίποτα, ανακαλύπτουν σπάνιες κουτσές μπεκάτσες παντού, ηρωικά αποτρέπουν κάθε επένδυση. Και ιδιωτικοποιούν τη δημόσια περιουσία μεταξύ τους, με τους πελάτες-ψηφοφόρους τους.

Αν ανοίξεις μια οποιαδήποτε εφημερίδα στις οικονομικές σελίδες, θα δεις ότι οι 3-4 μεγαλύτερες κρατικές επιχειρήσεις έχουν αξία μεγαλύτερη από τις υπόλοιπες 200 του χρηματιστηρίου. Τα κόμματα τις διοικούν με διευθύνοντες συμβούλους και προέδρους τους πρώην βουλευτές τους, Δ.Σ. διορίζονται τα στελέχη τους, οι συνδικαλιστές, δηλαδή πάλι τα κόμματα, παίρνουν μέρισμα ως μέτοχοι με μορφή ενίσχυσης από τον εργοδότη-κράτος και οι κομματικοί στρατοί διορίζονται ως υπάλληλοι έτσι ώστε μια ελληνική κρατική επιχείρηση να έχει 4πλάσιο προσωπικό από μια αντίστοιχη ισπανική ή πορτογαλική. Το θέμα δεν είναι μόνο ότι χρεοκοπούν και με τους φόρους τούς πληρώνει ο ελληνικός λαός. Είναι ότι και καμία επένδυση δεν μπορεί να γίνει σ’ αυτό το περιβάλλον. Ενέργεια, πετρέλαια, φυσικό αέριο, ναυπηγεία, μέσα ενημέρωσης, μεταφορές, λιμάνια, αεροδρόμια, χημικές βιομηχανίες, μεταλλευτικές, επικοινωνίες, τρόφιμα, ξενοδοχεία, πού να επενδύσει κανείς στα σουβλατζίδικα; Σ’ αυτό το περιβάλλον, οι μόνοι που μπορούν να κάνουν παιχνίδι είναι μερικές δεκάδες ολιγάρχες που συναλλάσσονται και διαπλέκονται με την κομματική εξουσία, προμηθευτές του δημοσίου στην ουσία, οι μισοί μέσα ή προσωρινά έξω από τον Κορυδαλλό, αλλά βεβαίως με άφθονα μέσα ενημέρωσης ανενόχλητοι στην κατοχή τους. Οι πιο χρεοκοπημένοι απ’ αυτούς δίνουν μάχες για το Κόμμα της Δραχμής, οι υπόλοιποι, εχθρικοί σε κάθε ανταγωνισμό και επιχειρηματικότητα, αγκαλιάζουν τον Σύριζα τελευταία, γιατί αυτός υπόσχεται ακόμα μεγαλύτερο κράτος-τροφοδότη.

Πού ξέρεις, μπορεί οι φαρμακευτικές δαπάνες να ξαναγίνουν σαν της Αγγλίας των 65 εκατομμυρίων, όπως το 2009.

Το πρόβλημα, αν σταμάταγε εδώ, καλά θα ήταν. Όμως αυτό το θαυμάσιο σύστημα της μεταπολίτευσης, που το βρίζουν τώρα «χούντα που δεν τελείωσε το ’73» οι θαυμαστές της Δημοκρατίας του Σαλό και της Βορείου Κορέας, ήταν στ’ αλήθεια πολύ δημοκρατικό. Τα δανεικά δεν τα ’φαγε μόνο του. Εξασφάλισε την κοινωνική πλειοψηφία μοιράζοντας προνόμια και προσόδους σε πολλές επαγγελματικές ομάδες. Φοροαπαλλαγές, έκλεινε τα μάτια στη φοροδιαφυγή, διόριζε 100δες χιλιάδες σε μη παραγωγικές θέσεις, μοίραζε συντάξεις με 15 χρόνια ένσημα, αναπηρικά επιδόματα σε υγιείς, εξασφάλιζε για κάποιους κρατικά οριζόμενο κέδρος 35%, απέκλειε άλλους από τη δουλειά για να μην υπάρχει ανταγωνισμός, έβαζε 500 φόρους υπέρ τρίτων, έκανε προσλήψεις παράτυπες ή με πλαστά πτυχία και ούτω καθ’ εξής. 30 χρόνια, 500 δις. Δανεικά, πακέτα Ντελόρ, ΚΠΣ, ΕΣΠΑ. Μια χαρά.

Κρατικοδίαιτος καπιταλισμός, πελατειακό κράτος, παρασιτισμός, η εποποιία του ελληνικού ληστρικού μικροκαπιταλισμού. Βασισμένη μόνο στα δανεικά. Χωρίς τα δανεικά χρεοκοπεί σε μια μέρα. Αν κοιτάξεις πίσω αυτά τα 5 χρόνια, θα δεις ότι όλοι οι αγώνες είναι για να διατηρηθούν οι δομές αυτού του καθεστώτος. Η προπαγάνδα τους λέει ότι οι «αγώνες» είναι καλό πράγμα. Οι απεργίες, οι διαδηλώσεις, οι συγκρούσεις, είναι καλό πράγμα. Έτσι, από μόνο του. Δεν είναι. Οι «αγώνες» για τη διατήρηση του παρασιτισμού είναι αντιδραστικοί, είναι αγώνες για τη διατήρηση ενός άδικου, αντιπαραγωγικού και εντέλει χρεοκοπημένου μοντέλου. Για κάθε αγώνα ή «αγώνα», η πρώτη ερώτηση πάντα είναι υπέρ ποίου. Ποιος πληρώνει με τα λουκέτα και την ανεργία αυτό που υπερασπίζεσαι εσύ;

Πριν λίγες μέρες κάποιοι έκαψαν την ATHENS VOICE για το άνοιγμα των μαγαζιών τις Κυριακές. Μα δεν χρειάζεται να είσαι αναρχικός τρομοκράτης για να το λες αυτό. Τα ίδια λένε και οι σεβάσμιοι μητροπολίτες μας, τα ίδια λένε και τα νεοδημοκρατικά προεδρεία των εμπορικών επιμελητηρίων της χώρας. Οι επίσης δεξιοί πρόεδροι των ταξιτζήδων, των γιατρών, των φαρμακοποιών, μιλάνε όπως το ΚΚΕ. Καταγγέλλουν το «ξένο κεφάλαιο» που θα φέρει εγγλέζικα ταξί και ισραηλινά φαρμακεία στις πόλεις μας. Οι συνδικαλιστές του Πασόκ είναι ήδη Σύριζα και ο Σύριζα υποστηρίζει τις προσλήψεις του Παυλόπουλου. Σ’ αυτή τη χώρα η Χρυσή Αυγή ζητάει την «εθνικοποίηση της ΔΕΗ» και ο Σύριζα δίνει μάχες για τη «διάσωση της Πολεμικής Βιομηχανίας». Και τα «παιδιά» φωνάζουν Δεν-Θα-Περάσει. Είναι δυνατόν οι νέοι να κληρονομούν ένα χρεοκοπημένο, άθλιο καθεστώς και να φωνάζουν «δεν θα περάσει»; Όχι να περάσει, να τα πάρει και να τα σηκώσει όλα, θα ’πρεπε να λένε. Αλλά δεν είναι νέοι, δεν είναι μαθητές, δεν είναι φοιτητές. Μέλη κομματικών νεολαιών είναι. Μια κοινωνία ολόκληρη δεν θέλει να «περάσει» τίποτα. Ω, τι θαυμάσια κοινωνική συναίνεση, τι υπέροχη εθνική ομοψυχία.

«Και δε μου λες, ρε πατέρα, όλοι αριστεροί είναι σ’ αυτό τον τόπο;» (Μ. Μοδινός, Τελευταία έξοδος Στυμφαλία, Εστία). Τίποτα δεν είναι. Ούτε αριστεροί, ούτε δεξιοί, ούτε σοσιαλιστές, ούτε αναρχικοί, ούτε πατριώτες, ούτε χριστιανοί, τίποτα δεν είναι οι έρημοι, υπερασπίζονται το μόνο σύστημα που ξέρουν, είναι οι εκπρόσωποι του κρατικοδίαιτου καπιταλισμού και απλώς υιοθετούν την πιο κοντινή ρητορική της ιστορίας, αυτή του κρατικού καπιταλισμού των χρεοκοπημένων σοβιετικών καθεστώτων. Όπως εκείνοι, την ώρα που οι υπήκοοί τους έκαναν ουρές για μια κουταλιά καφέ, αυτοί κατηγορούσαν το δυτικό καπιταλισμό, έτσι και οι δικοί μας είναι «αντισυστημικοί» που κατηγορούν το σύστημα των «άλλων», της Ευρώπης, όχι το δικό τους.

Η επανάσταση των βολεμένων δεν έχει τύχη. Αν αυτό το σύστημα το ξεχασμένο στο 1970 ήταν ήδη παρωχημένο, τώρα με την τροπή που πήρε ο κόσμος με τη Νέα Οικονομία, είναι προϊστορικό. Το ελληνικό σύστημα εξουσίας δεν δείχνει να το αντιλαμβάνεται, αλλάζει κομματικές ταμπέλες και προσπαθεί να επιβιώσει με ψέματα. Όσο δυσκολεύεται, ακριβώς επειδή στριμώχνεται, γίνεται και πιο βίαιο και επικίνδυνο. Θα έπρεπε να είχε ήδη αντιληφθεί τις καταστάσεις και να προσπαθούσε για τη δική του ελληνική περεστρόικα. Δεν το κάνει, προτιμά τον τρόπο του ζεύγους Τσαουσέσκου. Ελπίζω να θυμούνται πώς τελείωσε εκείνη η ιστορία.

the paper - Edito 505 | www.athensvoice.gr

16 σχόλια:

  1. @
    "Το θέμα δεν είναι μόνο ότι χρεοκοπούν και με τους φόρους τούς πληρώνει ο ελληνικός λαός. Είναι ότι και καμία επένδυση δεν μπορεί να γίνει σ’ αυτό το περιβάλλον. Ενέργεια, πετρέλαια, φυσικό αέριο, ναυπηγεία, μέσα ενημέρωσης, μεταφορές, λιμάνια, αεροδρόμια, χημικές βιομηχανίες, μεταλλευτικές, επικοινωνίες, τρόφιμα, ξενοδοχεία, πού να επενδύσει κανείς στα σουβλατζίδικα;"

    O φασισμός του χρήματος των "επενδυτών", στους οποίους κάνει τσιμπούκια η άθενζ βόισ. Προφανώς η μπατσοφυλλάδα "ξεχνάει" ότι τα προηγούμενα 10-15 χρόνια έχουν γίνει ένας σωρός ιδιωτικές "επενδύσεις" π.χ. στον α(θ)λητισμό, ή σε δρόμους (βλ. διόδια), από κρατικοδίαιτους "επενδυτές" τύπου Κόκκαλη και Μπόμπολα, τούς οποίους η άθενζ βόισ προφανώς θεωρεί λιγότερο κρατικοδίαιτους από τα κομματόσκυλα τα οποία βρίζει. Λες και τα κομματόσκυλα με τους "επενδυτές" είναι κάτι διαφορετικό... Αν η άθενζ βόισ είχε τ' αρχίδια που μας λέει ότι έχει, θα μιλούσε για την αποκρατικοποίηση της εκκλησίας Α.Ε. και όχι ... για σουβλατζίδικα.
    Κακώς την έκαψαν (αν και μάλλον περί προβοκάτσιας πρόκειται). Έπρεπε να την αφήσουν να σαπίσει μαζί με το σάπιο καθεστώς, του οποίου το -μεταρρυθμιστικό- λίφτινγκ προπαγανδίζει. Τώρα θα πάρει και δάνειο σαν το MEGA...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ή δεν διαβάζεις AV ή κάτι θέλεις να πεις που δεν καταλαβαίνω. Ψάξε και θα βρεις και για την εκκλησσία ΑΕ και για τα κρατικοδίαιτα κομματόσκυλα τύπου μπόμπολα κλπ.
      Όταν ο γεωργαλάς τα είχε βροντήξει κι είχε φύγει εγκαταλείποντας την βόλεψή του ακριβώς διότι δεν ήθελε να γίνει κομματόσκυλο ή ελεγχόμενος κι άνοιξε την τσαμπα AV κανένας δεν είχε βγει να του πει ένα μπράβο. Τώρα που με την αξία της πέτυχε ό,τι πέτυχε έπεσαν οι γείτονες να ψοφήσουν την κατσίκα του γείτονα. Δεν τα λέει όλα σωστά )κανείς δεν το μπορεί) αλλά η AV έχει αρχίδια βρε αδερφέ! Όπως και να το κάνουμε έχει τ’ αρχίδια να είναι φωνή ανεξάρτητη, για την πάρτυ της και σ’ όποιον αρέσει! Και είναι πάρα πολλά αυτά στα οποία έχει δίκιο.

      Διαγραφή
    2. ΥΓ. και γιατί παρακαλώ να μην πάρει (αν πάρει) δάνειο; επειδή πήρε και το μέγκα; είναι λογική αυτή; δηλαδή επειδή πήρε δάνειο ο Μπόμπολας να μην πάρω εγώ αλλιώς αν πάρω είμαι κι εγώ Μπόμπολας; μπουζούκι ο μπάτσος;

      Διαγραφή
  2. Διαβάζω αυτό που έχω μπροστά μου. Κι αν σε ένα ΤΕΤΟΙΟ άρθρο κάνει τουμπεκί για τους διάφορους κρατικοδίαιτους Μπόμπολες και Εκκλησίες Α.Ε., ενώ την ίδια στιγμή πασχίζει να μας παρουσιάσει το "υγιές" προσωπείο του καπιταλισμού, τότε πρόκειται απλώς περί νεοφιλελεύθερης προπαγάνδας "από τα δεξιά" . Αν μάλιστα, σε τέτοιες εποχές πάρουν και δάνειο (όπως το Mega, που αλλιώς θα είχε χρεοκοπήσει) τότε θα αποδειχτεί (και τυπικά πλέον) το πόσο σημαντικοί είναι για τον "υγιή" νεοφιλελευθερισμό τον οποίο προωθούν: παιδάκια του Τζήμερου, του Μάνου και του Αδριανόπουλου είναι.

    Το ότι ο Γεωργελές έφυγε από κάποιο ιδεολογικό μαντρί για να πάει σε κάποιο άλλο (αν και στην πραγματικότητα το ίδιο μαντρί είναι), δεν μου λέει απολύτως τίποτα. Το έχουν κάνει κι άλλοι και μάλιστα πολύ πειστικότερα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "Διαβάζω αυτό που έχω μπροστά μου. Κι αν σε ένα ΤΕΤΟΙΟ άρθρο κάνει τουμπεκί για τους διάφορους κρατικοδίαιτους Μπόμπολες και Εκκλησίες Α.Ε."

    αντιγράφω και από το άρθρο (πρωτη και τελευταία φορά που ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΖΩ ανάρτηση για να την "υποστηρίξω") μπόμπολες:
    ""Σ’ αυτό το περιβάλλον, οι μόνοι που μπορούν να κάνουν παιχνίδι είναι μερικές δεκάδες ολιγάρχες που συναλλάσσονται και διαπλέκονται με την κομματική εξουσία, προμηθευτές του δημοσίου στην ουσία, οι μισοί μέσα ή προσωρινά έξω από τον Κορυδαλλό, αλλά βεβαίως με άφθονα μέσα ενημέρωσης ανενόχλητοι στην κατοχή τους. Οι πιο χρεοκοπημένοι απ’ αυτούς δίνουν μάχες για το Κόμμα της Δραχμής, οι υπόλοιποι, εχθρικοί σε κάθε ανταγωνισμό και επιχειρηματικότητα, αγκαλιάζουν τον Σύριζα τελευταία, γιατί αυτός υπόσχεται ακόμα μεγαλύτερο κράτος-τροφοδότη""
    και συνεχίζω αφού το ξαναδιάβασα που το ξαναδιάβασα.... εκκλησία ΑΕ:
    ""Τα ίδια λένε και οι σεβάσμιοι μητροπολίτες μας, τα ίδια λένε και τα νεοδημοκρατικά προεδρεία των εμπορικών επιμελητηρίων της χώρας"
    ΥΓ να περιμένω πως ίσως δεν σου αρκούν μια πρόταση και μια παράγραφος σ' ένα ΤΕΤΟΙΟ άρθρο; αν ναι τότε αφού ξαναδιαβάσεις αυτό που έχεις μπροστά σου ξεκίνα να διαβάσεις και τα λοιπά. τ' άλλα περί νεοφολελευθερου άρθρου τ' ακούω βερεσέ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΥΓ2 σε ποιο ιδεολογικό μαντρί ΘΕΩΡΕΙΣ πως πήγε ο γεωργελές φευγοντας από το προηγούμενο του ΠΑΣΟΚ και του κλικ; (αν δεν "θεωρείς" τότε θέλω τις αποδείξεις που έχεις)

      Διαγραφή
    2. @
      "Οι πιο χρεοκοπημένοι απ’ αυτούς δίνουν μάχες για το Κόμμα της Δραχμής, οι υπόλοιποι, εχθρικοί σε κάθε ανταγωνισμό και επιχειρηματικότητα, αγκαλιάζουν τον Σύριζα τελευταία, γιατί αυτός υπόσχεται ακόμα μεγαλύτερο κράτος-τροφοδότη"

      Δεν νομίζω ότι ο Μπόμπολας, ο Κόκκαλης και τόσοι άλλοι "όνομα και μή χωριό" ανήκουν στις σχηματοποιήσεις του κ. Γεωργελέ. Ούτε "δίνουν μάχες για το κόμμα της δραχμής", ούτε φυλακή είναι, ούτε με τον ... ΣΥΡΙΖΑ. Εκτός και (μέσα στην τρικυμία των νεοφιλελεύθερων κλισέ, που τον δέρνει) δεν ξέρει τι λέει (πολύ πιθανό: δημοσιογραφιάς είναι). Την Εκκλησία πάντως την "ξεχνάει" ΚΑΙ εδώ.

      @
      "Τα ίδια (για το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές) λένε και οι σεβάσμιοι μητροπολίτες μας"

      Τί σχέση έχει αυτό με την αποκρατικοποίηση της Εκκλησίας Α.Ε.; Πού λέει για αποκρατικοποίηση της Εκκλησίας Α.Ε.; Καταγγέλει την Εκκλησία Α.Ε. γιατί δεν θέλει ανοιχτά -τα άλλα- μαγαζιά τις Κυριακές;!

      Ο Γεωργελές έφυγε από το μαντρί του τελειωμένου νεοφιλελεύθερου σημιτικού ΠΑΣΟΚ / ΚΛΙΚ και πήγε στο μαντρί των "ανεξάρτητων νεοφιλελεύθερων στοχαστών" τύπου Τζήμερου, Μάνου, Αδριανόπουλου, "Ποταμιού" και ΣΙΑ. Στη πραγματικότητα για το ίδιο μαντρί πρόκειται αλλά για "ανακαινισμένη πτέρυγα". Από ό,τι φαίνεται πάντως, πουλάει σε ένα είδος κοινού που πιστεύει (ακόμα) στον "υγιή" και "διαφανή" καπιταλισμό (όπως κάποιοι άλλοι πιστεύουν ακόμα στο ΚΚΕ).

      Διαγραφή
    3. "Δεν νομίζω ότι ο Μπόμπολας, ο Κόκκαλης και τόσοι άλλοι "όνομα και μή χωριό" ανήκουν στις σχηματοποιήσεις του κ. Γεωργελέ. Ούτε "δίνουν μάχες για το κόμμα της δραχμής", ούτε φυλακή είναι, ούτε με τον ... ΣΥΡΙΖΑ" @ θα 'θελες; η αλήθεια είναι ότι και δραχμούλα θέλουν και φυλακή κινδυνευουν ή είναι ήδη και συριζα υποστηρίζουν.

      "Τί σχέση έχει αυτό με την αποκρατικοποίηση της Εκκλησίας Α.Ε.; Πού λέει για αποκρατικοποίηση της Εκκλησίας Α.Ε.; Καταγγέλει την Εκκλησία Α.Ε. γιατί δεν θέλει ανοιχτά -τα άλλα- μαγαζιά τις Κυριακές;!"
      @ το μαγαζί της κυριακής είναι το πλέον προσοδοφόρο και μονοπώλιο. τα υπόλοιπα που ψάχνεις αναλυτικά θα τα βρεις σε παλιότερα άρθρα.

      @ δεν έχεις παρά ν' αποδείξεις πως ο γεωργελές ανήκει σε κάποιο από τα κόμματα που αναφέρεις. τόσο απλά. Αλλιώς σου είπα, τ' ακούω βερεσέ.

      Διαγραφή
    4. Δεν με κατάλαβες. Ένας καλοπληρωμένος κωλοπαιδαράς είναι, ο οποίος, ενώ δεν έχει δουλέψει ποτέ του, υποστηρίζει το άνοιγμα των καταστημάτων τις Κυριακές (για να δουλεύουν μια απλήρωτη μέρα παραπάνω οι ήδη υποαμειβόμενοι και ανασφάλιστοι εργατοϋπάλληλοι). Τα περί εκκλησίας εν προκειμένω τα βρίσκω προσχηματικά, για να μην πω ηλίθια: δηλ. για να γίνει ανταγωνισμός στην εκκλησία, θα ανοίγουν τα ρουχάδικα και τα βιβλιοπωλεία τις Κυριακές;;;!!!. Δηλ. θεωρεί ότι αυτό θα συμβάλλει στη δημιουργία ενός "ελκυστικού επενδυτικού κλίματος", ώστε να κοπιάσουν "σοβαροί επενδυτές" στην Ελλάδα (κι αν χρειαστεί, να μειωθεί κι άλλο ο βασικός μισθός, να καταργηθεί και τυπικά το 8ωρο και να γίνουν όλα "ελαστικά" και "ευέλικτα"); Ή μήπως μας περνάει για μαλάκες;
      Κατά τα άλλα ισχυρίζεται ότι νοιάζεται για τα "ασθενέστερα στρώματα που φορτώνονται την κρίση" (ενώ απαιτεί να δουλεύουν ασταμάτητα και χωρίς αμοιβή). Και το παίζει και ... ανατροπέας.

      Πάντα υπάρχουν μερικοί τέτοιοι που φαινομενικά δεν ανήκουν σε κόμμα, ανήκουν όμως στο Σύστημα από το οποίο προέρχονται και το οποίο υπηρετούν ως "ανένταχτες" (=αδήλωτες) κρυφοπουτάνες. Αυτός ειδικά προέρχεται από τους κατεξοχήν βόθρους του Συστήματος (ΠΑΣΟΚ και lifestyle φυλλάδες) εναντίον του οποίου σήμερα παριστάνει τον αντάρτη. Κακώς του βάλανε φωτιά. Ληγμένα γιαούρτια και χρησιμοποιημένες καπότες έπρεπε να του ρίξουν.
      Κοίτα τί ωραία που του τα χώνει ένας άλλος Κυνικός: http://diogenisoskilos.blogspot.gr/2013/12/athens-voice.html

      Διαγραφή
    5. Μάλλον εσύ δεν με κατάλαβες. Καλά κάνει και βγάζει χρήμα αφού μπορεί και θέλει κι όσο για το αν δουλεύει ναι δεν δουλεύει και μαγκιά του διότι εργάζεται. Το αν αρέσει ή όχι η εργασία του είναι στην κρίση του καθενός.
      Ποιος είπε ότι θα δουλεύουν μια μερα παραπάνω; Κανονικά θα εργάζονται τις ίδιες ώρες που ήδη εργάζονται εβδομαδιαία με τα ρεπό τους κλπ κλπ. Και μην ακούω μαλακίες πως θα μου πεί ο καθένας ή η εκκλησία ή οι εργαζόμενοι πότε θ’ ανοίγω εγώ το μαγαζί μου; Μας δουλεύετε ρε; Μήπως να στήσουν και κώλο όσοι έχουν μαγαζιά; Αμα θέλει όποιος θέλει το μαγαζί μου είναι ανοιχτό και τις κυριακές κι όποιος δε θέλει απλά δεν έρχεται. Δηλαδή τι παπαριές είναι αυτές; Θ’ ανοίγω και θα κλείνω όποτε θέλει ο εργαζόμενος ή η εκκλησία ή η παναγία ή το κράτος ή ο κάθε κερατάς το δικό μου μαγαζί; Δουλευόμαστε; Εγώ που δεν είμαι χριστιανός γιατί να το έχω κλειστό το μαγαζί την Κυριακή; Δεν πληρώνει ενοίκιο τις κυριακές το μαγαζί; Δεν τρέχουν τα πάγια έξοδα; Όχι ρε μάγκες! Κουμάντο στα δικά του ο καθένας για να μην τρελαθούμε κιόλας εντελώς γιατί έχουμε ξεφύγει. Άντε με τα σοβιέτ!
      Λοιπόν αύριο ανοίγω μαγαζί που θα δουλεύει μόνο κυριακές και δύο ώρες την ημέρα. Όποιος γουστάρει έρχεται για δουλειά κι όποιος όχι το ίδιο και οι πελάτες όποιος θέλει ψωνίζει όποιος δεν θέλει δεν ψωνίζει. Μήπως θα έρθει να μου το κλείσει το σωματείο εργατουπαλλήλων το μαγαζί επειδή θέλει να δουλευω καθημερινές και Κυριακή κλειστά; Η κλίκα; Το σωματείο; Η συντεχνία; Θα μου λένε πότε θ’ ανοίγω και πότε θα κλείνω; ΟΠΟΤΕ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΡΕ! Όποτε μου καβλώνει θ’ ανοίγω κι όταν μου ξεκαβλώνει θα κλείνω!
      Στο σύστημα ανήκουμε όλοι είτε είμαστε εντός είτε εκτός είτε επι τ’ αυτά πάντα είμαστε ΣΕ ΣΧΕΣΗ με το σύστημα διότι πάντα θα υπάρχει σύστημα-κοινωνία. Το θέμα είναι ΤΙ ΣΥΣΤΗΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ! Το «ανταρτικο» πάντως αυτός το έκανε κι ας μπορούσε να μην το είχε κάνει, τα υπόλοιπα σου είπα, τ’ ακούω βερεσέ. Κι εγώ κατά καιρούς έχω περάσει από διάφορους χώρους και βοθροχώρους, και λοιπόν;
      Ο άλλος κυνικός σε κάποιον Δημήτρη Καραθάνο απευθύνεται απ’ ότι είδα αλλά δεν καταλαβαίνω προς τι η παραπομπή. Γι αυτό που βλέπουμε δεν είπαμε πως κουβεντιάζουμε; Τι σχεση έχει ένα χαζοάρθρο (από τα όχι πολλά αποτυχημένα της ΑV) με το θέμα μας εδω;

      Διαγραφή
    6. Οκ, καταλήξαμε ότι όλοι εσείς (...) που θέλετε ανοιχτά τα μαγαζιά σας τις Κυριακές, το κάνετε γιατί απλώς έτσι γουστάρετε κι όχι για κάποιον "κοινωνικό", ή "εθνικό" λόγο, από αυτούς που προβάλλει για λογαριασμό σας ο αεριτζής φλώρος Γεωργελές (ούτε φυσικά για να κάνετε αντιπερισπασμό στην Εκκλησία Α.Ε.). Να τα ανοίγετε και νύχτες, γιατί και τις νύχτες πληρώνετε πάγια και ενοίκια. Καλύτερα μάλιστα να τα ανοίγετε 24 ώρες το 24ωρο 365 μέρες τον χρόνο. Φυσικά τους εργαζόμενους θα τους πληρώνετε μετρητά και στην ώρα που προβλέπεται, και όχι με κουπόνια του σούπερ μάρκετ, ή "έναντι", ή του αγίου Πούτσου (μια και δεν είστε χριστιανοί). Επιπλέον η Κυριακή, οι νύχτες και οι υπερωρίες θα πληρώνονται διπλά. Αν δεν θέλετε έτσι, τότε θα τους κάνετε συνεταίρους.
      Όσο για το ρεπό μεσοβδόμαδα, επέτρεψέ μου να γελάσω. Εδώ δεν δίνατε ρεπό τις "καλές" εποχές, τώρα θα δώσετε; Έχεις πληροφορηθεί τί γίνεται π.χ. στον χώρο του βιβλίου (http://vivliofrikarios.blogspot.gr/);


      ΥΓ. 1: Ε, όχι και χαζοάρθρο αυτό της άθενζ βόισ. Για μαλάκες τους έχεις; Οι άνθρωποι είναι σε διατεταγμένη αποστολή. Αλλά, είπα: χυμένες καπότες και ληγμένα γιαούρτια έπρεπε να τους πετάξουν, κι όχι να τους κάνουν ήρωες (αν δεν ήταν προβοκάτσια δηλαδή).
      ΥΓ 2: Θα σ' το κάψω ρε το μαγαζί!!! Ακούς;;;

      Διαγραφή
    7. Όχι δεν γουστάρουμε να είμαστε ανοιχτά 24-365 για να βγάλουμε λεφτά το κάνουμε και θα πληρώνουμε ό,τι προβλέπεται και οι νύχτες νύχτες και τα ρεπό ρεπό αλλά οι ελληναράδες εργαζόμενοι αντί να μην πάνε για δουλειά σε απατεώνες προτιμούν να δουλεύουν τσάμπα κανα δυο χρόνια και μετά να ζητάνε απλήρωτους μισθούς χαχαχαχα οι γραικύλοι ίχνος περηφάνιας. Κι αντί να πάνε στην επιθεώρηση εργασίας ή στον εισαγγελέα οι εργαζόμενοι που αδικούνται προτιμούν να κλαίνε την μοίρα τους και το ριζικό τους σύστημα μην τυχόν και τα σπάσουν με τα συνδικάτα, που λαδώνονται οι καρεκλοκένταυροι συνδικαληστές τους που βρίσκονται μ’ εκατομμύρια στην τράπεζα αλλά απεργία μόνο για τα εισιτήρια ξέρανε να κάνουνε.
      Αφού είναι σε διατεταγμένη αποστολή θα έχουν κι άλλα τέτοια περίεργα άρθρα ε; πολλά θα έχουν αλλιώς τι σκατά διατεταγμένη θα ήταν οπότε για δείξε μου καμιά 100 ακόμα και θα πάω πάσο.
      Να το κάψεις ρε! Κάθε φορά που το καις εγώ θα γίνομαι και πλουσιότερος είναι ασφαλισμένο. Μόνο τους εργαζόμενους έχε του νού σου μην τους κάψεις ρε γιατί δουλεύει κόσμος μέσα. Ακούς ρε κουφάλογο;;; ιεεεε;;;;

      Διαγραφή
  4. @
    "οι ελληναράδες εργαζόμενοι αντί να μην πάνε για δουλειά σε απατεώνες προτιμούν να δουλεύουν τσάμπα κανα δυο χρόνια και μετά να ζητάνε απλήρωτους μισθούς χαχαχαχα οι γραικύλοι ίχνος περηφάνιας."

    Πέσ' τααα! Έπρεπε έπρεπε να το είχες πει απ' την αρχή αυτό! Εδώ είναι όλη η ουσία.
    Απ' αυτή την άποψη είμαι μαζί με τ' αφεντικά: οι λύκοι είναι λύκοι επειδή τα πρόβατα είναι πρόβατα (και ΠΟΤΕ το ανάποδο).

    @
    "Αφού είναι σε διατεταγμένη αποστολή θα έχουν κι άλλα τέτοια περίεργα άρθρα ε; πολλά θα έχουν αλλιώς τι σκατά διατεταγμένη θα ήταν οπότε για δείξε μου καμιά 100 ακόμα και θα πάω πάσο."

    Σιγά μην σου δείξω 200... Αφού δεν την πιάνω στα χέρια μου ούτε για χαρτί τουαλέττας. Σου έδειξα ήδη ένα, συν αυτό που δημοσίευσες. Εμένα μου αρκούν, όπως μου αρκεί και το ποιόν του φλώρου Γιωργελέ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. "Αφού δεν την πιάνω στα χέρια μου ούτε για χαρτί τουαλέττας".
      @
      συνεπώς εγώ που την διαβάζω τακτικά έχω πιο ολοκληρωμένη άποψη επί τούτου. ένα άρθρο στα κάτι χιλιάδες δεν μπορώ να το θεωρήσω αντιπροσωπευτικό δείγμα.

      Διαγραφή
    2. Οκ, θα σκουπιστώ κάμποσες φορές μ' αυτήν και θα σου πω τη γνώμη μου...

      Διαγραφή
    3. αυτό είναι άλλο θέμα! ξέρεις πόσες δουλειές μπορεί να κάνει μια εφημερίδα; από σκούπισμα και καθαρισμα τζαμιών μέχρι τύλιγμα αυγών και προσάναμα...

      Διαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails