Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

22 Μαρτίου 2009

ο μεγαλύτερος καραγκιόζης

alex karagioz Η γραικία για άλλη μια φορά ψηφίζει. Αν μέχρι τώρα απορούσα για τους πολιτικούς που ψηφίζονται, τώρα με την περίπτωση του μεγαλύτερου Έλληνα έχω πάθει κυριολεκτικώς "την πλάκα μου". Οι πολίτες του ελλαδιστάν σε μια πρωτοφανή επιβεβαίωση της ολοκληρωτικής τους ποιμνιοποίησης, καλούμενοι να επιλέξουν τον κατ' αυτούς μεγαλύτερο Έλληνα, επιλέγουν ως πρώτο και καλύτερο μέχρι στιγμής τον... Αλέξανδρο του Φιλίππου. Επιλογή απολύτως συμβατή με το θεό που πιστεύουν, τους αγίους που λατρεύουν και το κράτος που πρεσβεύουν.

Ο Αλέξανδρος του φιλίππου ως γνωστόν ήταν ένας μονάρχης που δια της βίας κατέκτησε τον τότε γνωστό κόσμο. Διδάσκεται στα σχολεία του ελλαδιστάν ως "μέγας" αγνοώντας την απλή λογική που λέει πως, δεν γίνεται να κάνεις κατακτητικό πόλεμο και να μην είσαι παρά απλώς ένα ακόμα ιμπεριαλιστικό κάθαρμα. Ένας ακόμα διεστραμένος πολεμοχαρής χασάπης.

Αντί απάντησης λοιπόν σε όλο αυτό το ποίμνιο που εκπαιδεύτηκε να λατρεύει την διαστροφή θα σημειώσω σε συνέχειες σε αυτό εδώ το διαδικτυακό μου ημερολόγιο αποσπάσματα για τον... "μεγαλύτερο έλληνα" από το βιβλίο του Κυριάκου Σιμόπουλου "ο μύθος των μεγάλων της ιστορίας".

Όσοι θυμούνται τι μας έμαθαν στο "σχολείο", καλούνται να είναι καθιστοί.

Ο Δ’ αιώνας π.χ.χ. υπήρξε μοιραίος για την ιστορία του ελληνισμού του κλασσικού πολιτισμού και της δημοκρατίας. Αιτία η μακεδονική στρατοκρατική δυναστεία του Φιλλίπου και του Αλεξάνδρου που υποδούλωσε, οδήγησε σε παρακμή και τελικά αφάνισε τις ανεξάρτητες και αυτόνομες πόλεις – κράτη.
Ο άγριος επεκτατισμός της μακεδονικής μοναρχίας ξέσπασε σε μια εποχή που οι ελεύθερες ελληνικές πόλεις αντιμετώπιζαν δεινή πολιτική, κοινωνική και οικονομική κρίση συνέπεια των συμφορών που προκάλεσε στον ελληνικό κόσμο ο πελοποννησιακός πόλεμος. Ο Δημοσθένης υπενθυμίζει στους αθηναίους την εποχή της άμεσης δημοκρατίας και καταγγέλλει την πολιτική διαφθορά που ακολούθησε τον αδελφοκτόνο πόλεμο. «η σημερινοί ρήτορες επαινούν τους πολιτικούς άντρες εκείνων των χρόνων αλλά δεν τους μιμούνται. Τους ρωτούν: τι επιθυμείτε τι να προτείνω; Τι να κάνω για να σας ευχαριστήσω»;

Κατά τον Αριστοτέλη οι έλληνες θα μπορούσαν, χάρη στους ελεύθερους θεσμούς και την δημοκρατική παράδοση να μεταλαμπαδεύσουν στην οικουμένη το δημοκρατικό τους πολίτευμα και να ηγηθούμε αν ήταν ενωμένοι στο ενιαίο κράτος – «και δυνάμενων αρχήν πάντων, μιας τυχγάνων πολιτείας». Και θα γινόταν πραγματικότητα ή, παγκόσμια ίσως, διάδοση των ελεύθερων θεσμών και της άμεσης δημοκρατίας που άνθισαν στην Ελλάδα του κλασσικού πολιτισμού, αν δεν μεσολαβούσε ο ολέθριος ιμπεριαλισμός της μακεδονικής μοναρχίας.

Ο Φίλλιπος και ο Αλέξανδρος, που φιλοδοξούσαν να προσαρτήσουν στο βασίλειό τους ολόκληρη την ελληνική χερσόνησο, θα υποτάξουν τις ελληνικές πόλεις, θα καταλύσουν το δημοκρατικό πολίτευμα και θα ανοίξουν τον δρόμο για την ρωμαιοκρατία.
Οι δύο δυνάστες της Μακεδονίας ήταν ολότελα ξένοι προς τις πολιτικές και πολιτιστικές πραγματώσεις των ανεξάρτητων ελληνικών πόλεων. Με την μακεδονική απολυταρχία κυρίαρχη ο ελληνικός χώρος θα εντασσόταν σ’ ένα κράτος με επικυρίαρχο τον μονάρχη. Αυτό ακριβώς συνέβη.

Η Ελλάδα έπεσε θύμα των κατακτητικών σχεδίων της μακεδονικής δυναστείας. Από το 338 π.χ.χ. μετά την μάχη στην Χαιρώνεια οι περισσότερες ελληνικές πόλεις έχασαν την ανεξαρτησία τους. Άλλες με την βία και άλλες με εκβιασμό και απάτη. Σφαγές και εξανδραποδισμοί στην Ήπειρο, Θεσσαλία, Χαλκιδική, Θράκη. Ο Φίλλιπος καταδίωξε και εξόντωσε τους δημοκρατικούς ηγέτες και εγκατέστησε μακεδονικές φρουρές στις περισσότερες περιοχές.

Τα ίδια και χειρότερα με τον Αλέξανδρο. Ο νέος μονάρχης θα ισοπεδώσει την Θήβα εξανδραποδίζοντας τους κατοίκους και θα αξιώσει από τους αθηναίους να του παραδώσουν για εκτέλεση τους ρήτορες που αντιστάθηκαν στην εισβολή και τις βαρβαρότητες του.

Η εκστρατεία του Αλέξανδρου στην Ασία θα ολοκληρώσει τον όλεθρο του ελληνισμού. Στο αποκορύφωμα των κατακτήσεών του θα αιματοκυλήσει και πάλι, με ένοπλες επεμβάσεις την Ελλάδα, θα ανατρέψει το δημοκρατικό πολίτευμα, θα εγκαταστήσει στις πόλεις ολιγαρχικά καθεστώτα με τύραννους πράκτορές του και θα αξιώσει από τους έλληνες να τον λατρέψουν ως θεό.
Κάθε απόπειρα για ανεξαρτησία πνιγόταν στο αίμα. Για τους έλληνες η μακεδονική δυναστεία ήταν ο κυριότερος και πιο επικίνδυνος εχθρός. Η ωμότητες και ο ανθελληνισμός του Αλέξανδρου τον κατέστησαν περισσότερο λαομίσητο από τον Φίλλιπο.

συνεχίζεται>>>

6 σχόλια:

  1. Δεν είναι τυχαίο ότι μέχρι στιγμής επιλέγουν έναν ψυχικά διαταραγμένο τυχοδιώκτη, που νόμιζε ότι είναι θεός και που δεν είχε κανένα στόχο στη ζωή του, παρά μόνο το πώς θα ικανοποιήσει τη ματαιοδοξία του.
    Και -κάτι που "ξεχνάμε" - οι περιστάσεις τον βοήθησαν για να το κάνει. Γιατί βρήκε την Περσία σε περίοδο εσωτερικής κατάρρευσης. Αυτό είναι όλο.

    Έτσι ακριβώς είναι και τα σημερινά πρότυπα του νεοέλληνα. Αρχομανείς, μωροφιλόδοξοι, αποκτηνωμένοι, παρτάκηδες, αλαζόνες, υπερόπτες, ψωνάρες.

    (Πάντως δεν νομίζω ότι συμμετείχε στην ψηφοφορία ιδαίτερα μεγάλο ποσοστό.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ..ΕΤΣΙ Ε;!!..ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΠΩΣ ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΚΟΜΗ ΟΙ ΑΠΟΓΟΝΟΙ "ΣΦΑΓΙΑΣΘΕΝΤΩΝ" ΛΑΩΝ - ΕΘΝΩΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ ΟΤΙ ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ "ΣΦΑΓΕΑ" ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΝΟΙΩΘΟΥΝ ΑΠΟΤΡΟΠΙΑΣΜΟ;;.ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΗΓΕΙΘΕΙ ΟΙ ΜΗΔΙΚΟΙ ΠΟΛΕΜΟΙ;;. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΠΕ Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ!!.ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΠΟΙΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ (ΟΙ ΜΗΔΟΙ) ΕΞΕΣΤΡΑΤΕΥΣΑΝ ΤΟΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ(Π.Χ.ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΣ) ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΙΤΙΑ ΤΗΣ ΕΝ ΨΥΧΡΩ ΔΟΛΟΦΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥ ΣΕ ΗΛΙΚΙΑ 33 ΕΤΩΝ; ΚΛΠ. ΚΛΠ.ΚΛΠ,,. ΟΣΟ ΔΙΑ ΤΗΝ 'ΜΕΤΑΛΛΑΞΗ' ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΤΕ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΒΙΩΝΟΥΝΕ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ. ΔΙΑ ΤΗΝ ΓΙΑΛΑΝΤΖΙ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΔΕ ΔΙΑΦΩΝΩ ΟΡΙΖΩΝΤΙΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕΤΩΣ ΚΑΙ ΑΝΑΦΩΝΩ ΒΡΕ ΟΥΣΤ!! ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ!! ΔΙΕΘΝΙΣΤΟΥΛΗΔΕΣ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ!!. Π.ΣΞΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Π.ΣΞΝ σου απαντώ στην επόμενη ανάρτηση για το "πως και σήμερα ακόμη..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. .. Ο ΑΛΕΞ - ΑΝΔΡΟΣ!! ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΜΟΝΟΝ ΜΕΓΑΣ ΑΛΛΑ ΜΕΓΙΣΤΟΣ!!(ΜΕΓΑΣ -(ΙΣΤΟΣ)-(ΣΙΤΟΣ, ΤΡΟΦΟΣ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΗΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟΔΩΤΗΣ). ΟΣΟΚΑΙ ΑΝ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΟΙ ΔΙΕΣΤΡΑΜΜΕΝΟΙ ΣΥΜΠΛΕΓΜΑΤΙΚΟΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΙ ΤΟΥ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΩΚΤΕΣ ΤΟΥ ΝΑ ΤΟΝ
    ΜΕΙΩΣΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΨΕΥΔΕΙΣ ΙΣΤΟΡΙΟΥΛΕΣ ΚΑΙ ΜΥΘΕΥΜΑΤΑ ΜΑΤΑΙΩΠΟΝΟΥΝ.

    ΟΙ ΣΥΓΚΡΙΝΟΜΕΝΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΣΦΑΓΕΙΣ ΜΟΝΟΝ ΛΕΗΛΑΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΠΟΛΕΙΣ. Ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΙΔΡΥΣΕ 12!!! ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΕΣ. ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟΝ ΙΣΚΕΝΤΕΡ Η (ΔΙΑΖ) ΑΣΚΑΝΤΕΡ ΠΟΛΛΟΙ ΕΠΙΔΟΞΟΙ ΤΟΝ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΩΣ ΠΡΟΓΟΝΟ ΤΟΥΣ.
    ΕΝΩ ΕΜΕΙΣ ΘΕΛΟΥΜΕ (;) ΩΣ ΕΘΝΙΚΟ ΜΑΣ ΗΡΩΑ ΤΟΝ ΤΙΡΑΜΟΛΑ,ΤΟΝ ΠΟΠΑΥ,ΤΟΝ ΣΚΡΟΥΤΖ,ΤΟΝ ΣΠΑΙΝΤΕΡΜΑΝ,ΤΟΝ ΣΟΥΠΕΡΜΑΝ,ΤΟΝ ΡΑΜΠΟ ΜΕΓΑΛΩΜΕΝΟΙ ΣΤΙΣ ΕΓΚΥΚΛΙΟΥΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΚΟΚΚΙΝΟΣΚΟΥΦΙΤΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΑΚΟΥ ΛΥΚΟΥ. ΑΛΗΘΕΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΟΣ ΛΥΚΟΣ;!! ΒΡΕ ΟΥΣΤ!!(ΤΟΥΡΚΙΣΤΙ ΥΠΑΓΕΤΕ ΟΠΙΣΩ ) ΒΕΒΗΛΟΙ ΙΕΡΟΣΥΛΟΙ ΔΙΕΘΝΙΣΤΟΥΛΗΔΕΣ. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ. Π.ΣΞΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κλείτωρ, άμα ο άλλος οραματίζεται ένα μπρατσαρά από πάνω του, θα τον βρει ό,τι κι αν του πεις εσύ. Θέλει βασιλιά, δικτάτορα, αρχιεπίσκοπο, σουλτάνο... θα βρει μια δικαιολογία (είναι μέγιστος, τρισμέγιστος...) για να τον λατρεύσει. Είναι στη φύση των ανασφαλών ανθρώπων αυτό!

    Όσον αφορά την Ιστορία, να σκεφτόμαστε ότι από τον 4ο π.Χ. αιώνα μέχρι τις αρχές του 19ου μ.Χ., δλδ. 13 αιώνες, ήταν ο ελλαδικός χώρος υπό τον έλεγχο αυτοκρατοριών και μετά το 1821 τεθήκαμε υπό διαρκή επιτήρηση, πολιτική, κοινωνική και οικονομική... Δεν φταίνε οι άλλοι, τα ήθελε και τα θέλει ο πισινός μας! Για να κάνει ξαστεριά πρέπει να δουλέψουμε και λίγο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η φράση "δλδ. 13 αιώνες" να γίνει 23 αιώνες... πςς, δυσκολευόμαστε και στην πρόσθεση πλέον ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails