Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

8 Δεκεμβρίου 2015

αφιερωμένο

σε όλους τους δήθεν επαναστάτες του καναπε που τρώνε τα έτοιμα του μπαμπά τους και της μαμάς τους και δεν εργάζονται γιατί λέει δεν τους αρέσουν τα μεροκάματα και θα εργαστούν μόνο αν πάρουν όσα αυτοί θέλουν κι όχι όσα μπορεί να δώσει ο εργοδότης. Αυτά τα ρεμάλια λοιπόν αυτοπροσδιορίζονται σαν αναρχικοί!!! Το ποιός τους έμαθε ότι αυτό  είναι αναρχία το έχω γράψει ήδη καλό μου ημερολόγιο και ξανασημειώνω: τραμπούκοι με ψυχολογικά προβλήματα είναι.

Η φωτογραφία από τα πρόσφατα “επεισόδια” αναρτημένη στο τουίτερ. Μετά τα… “επεισόδια” ο εν λόγω… “κύριος” πήγε έφαγε δυο πιτό(γ)υρα με δυο μπύρες και γύρισε στο σπίτι του μπαμπά και της μαμάς να κοιμηθεί κι όταν ξυπνήσει να παίξει πλαυστέισον. Φάτε σκατά..

puma

2 σχόλια:

  1. Επειδή έχεις αφαιρέσει την δημοσίευση άλλων σχόλιων σε ένα άρθρο (εσύ που είσαι υπέρμαχος της ελεύθερης γνώμης και του ελεύθερου ανθρώπου) και αναφέρομαι στους Μακεδονομάχους...αλλά απ`ότι είδα και σε άλλα "άρθρα" σου, θα σου απαντήσω εδώ για όσα έχεις δημοσιεύσει. Είναι ευγενική η βάση σου να υποστηρίζεις να είμαστε όλοι σε ένα χωριό...αλλά η πόρωσή σου μοιάζει με αυτήν των τύπων που δεν γουστάρεις...! Γίνεσαι το άλλο άκρο μίας μηχανής που μας μοιράζει και με αυτό το τρόπο την ισορροπείς. Καλά τα όνειρα αλλά η πραγματικότητα που τόσο διαφημίζεις δεν είναι ακόμα αυτή που θα ήθελες...ή που χρησιμοποιείς για να περάσεις ότι περνάς. Για να υπάρξουν ισότητες πρέπει να είναι έτοιμες και οι δύο πλευρές να δεχτούν το σεβασμό της γνώμης της άλλης. Κάτι που ούτε εσύ είσαι έτοιμος. Θες δεν θες η ταυτότητα υπάρχει και δεν αναφέρομαι σε κανένα δημόσιο έγγραφο αλλά την προσωπική. Δηλώνεις άθεος και η λέξη που χρησιμοποείς δηλώνει την ύπαρξη θεού. Δηλώνεις όλοι οι άνθρωποι ίσοι και νοιώθεις υπεράνω πολλών κοιτόντας τους, σχολιάζοντας, αφυψηλού! Καλές και οι ατάκες σου που λές, ελπίζω δικιές σου και όχι παζλ απο άλλους, αλλά πάλι γίνεσαι άνισος στα ίδια σου τα λεγόμενα...αν θες ισότητα μεταξύ μας δείξε αυτήν και όχι ότι σε μάθαν να είσαι εναντίον. Δεν με νευριαζεις... γιατί είσαι θύμα απλά μιας κοινωνίας που διαιρεί και βασιλέυει...αλλά όσο έξυπνος και αν θες να δείξεις πως είσαι, δηλώνεις και χαζός γιατί λες αυτά που πάλι συμφέρουν τους πολιτικούς μας και όχι τους πολίτες... μάλιστα τόσο που αναρωτιέμαι αν ανήκεις σε κάποια παράταξη...ώντας άθεος και άναρχος δεν θα έπρεπε...αλλά με μπερδεύει οτι λες ατάκες που λένε κάτι ομάδες και καλά αναρχικών που όταν πήγα να "γνωριστώ" με αρχίσαν στην "απομυθοποίηση της αλήθειας όπως την ξέρω και φασιστικά...ακριβώς όπως οι ακροδεξιοί προσπάθούσαν να μου επιβάλλουν την γνώμη τους" και για να είμαι μαζί τους έπρεπε να ακολουθήσω την πορεία και να σπάσουμε κάτι αμαξάκια κα μαγαζάκια.... που άν θες πραγματικότητα ανήκαν σε μεροκαματιάρηδες, θύματα και αυτοί των γραναζιών της ίδιας μηχανής που είσαι και εσύ θύμα αλλά απέναντι σου, και όχι στο κεφάλαιο...! Μάθε καλά να διαβάζεις τα κρυφά μηνύματα που έχει η αλήθεια και κρύβεται σε πολύ μοναξία και όχι σε ομάδες που ανήκεις...ξαναλέω, ΑΝ ανήκεις σε αυτές και όχι σε απόλυτα κρατικές πλευρές, υποδύοντας αναρχικό! θες να ακούς χειροκροτήματα έστω και αν το κάνεις αρνητικά, και βέβαια είναι αρκετοί αυτοί που μαγνητοφώνησαν μέσα τους ατάκες και ιδεολογίες κούφιες για να έχουν υπόσταση και τελικά ύπαρξη. Οπως οι ομάδες που ανήκεις και απλά σπέρνεις στάχτη της ιστορίας στα μάτια που οι άνθρωποι αρχίζουν να προσπαθούν να υποψιαστούν πως πρέπει να ανοίξουν. Θα είσαι μικρός σε ηλικία και έτσι είναι λογικό να είσαι τόσο επιπόλαιος στην υιοθέτηση απόψεων που απλά είναι ωραίες όταν ανοίγουν αλλά κλείνουν γρήγορα γιατί απλά δεν έχουν αντίκρισμά στην αλήθεια...είναι ψέμμα...όπως τα πυροτεχνήματα. Εχεις καιρό μην αγχώνεσαι...θα μάθεις...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πριν απαντήσεις σου εμφανίστηκε ένα μήνυμα που γράφει πως εδώ είναι προσωπικό ημερολόγιο και κυκλοφορεί και μια μαρμάγκα. Εσύ παρόλα αυτά έγραψες ένα σχόλιο όχι επί του θέματος αλλά για να μου επιτεθείς επί προσωπικού γράφοντας ένα σωρό αρλούμπες. Έλεγα να το δώσω στην μαρμάγκα να το φάει αλλά θα σου κάνω την χάρη να σου απαντήσω σε ένα προς ένα όσα θέτεις για να δεις (αν μπορείς) πόσο μαλάκας είσαι.
      1. αν θέλεις να πεις την γνώμη σου για το μακεδονικό ή ό,τι άλλο φτιάξε ένα μπλογκ, μια ιστοσελίδα κι ό,τι άλλο θέλεις και πήγαινε να τα γράψεις εκεί. Εδώ είναι προσωπικό ημερολόγιο και το τι γράφεται και τι όχι το αποφασίζω εγώ. Δεν είναι ούτε εφημερίδα ούτε περιοδικό ούτε μέσο μαζικής ενημέρωσης. Το να θες να μου επιβάλεις στον δικό μου προσωπικό χώρο να δημοσιευσω τα δικά σου σχόλια δείχνει το πόσο φασίστας είσαι και μάλιστα πονηρός φασίστας που εκμαιταλευεται τα δικαιώματα της ελευθερης γνώμης και άποψης για να επιβάλει τον φασισμό του με όχημα όλα εκείνα που στην πραγματικότητα σιχαίνεσαι.
      2. είναι ευγενική η βάση μου, λες, αλλά είμαι πορωμένος. Το πώς κολλάνε η ευγένεια με την πόρωση μόνο εσύ μπορείς να ξέρεις. Φάσκεις και αντιφάσκεις εντός την ίδιας πρότασης.
      Εύγε και εις κατώτερα.
      3. Εγώ το ξέρω πολύ καλά πως η πραγματικότητα δεν είναι αυτή που θέλω. Εσύ είσαι ικανός να καταλάβεις, θα μπορέσεις ποτέ να μάθεις πως είναι άλλο πράγμα το ίσοι και άλλο πράγμα το όμοιοι; Μπορείς να κατανοήσεις την εννοιολογική διαφορά αυτών των δύο λέξεων; Μάλλον όχι. Τουλάχιστον παπαγάλισε λοιπόν: Ναι είμαστε όλοι ίσοι. Όχι δεν είμαστε όλοι όμοιοι.
      4. αν κοιτάξεις πάνω αριστερά στο μπλογκ μου-προσωπικό ημερολόγιο θα διαβάσεις πως δηλώνω πανθειστής και όχι άθεος. Σαφώς δεν περιμένω να ξέρεις ή να καταλαβαίνεις τι είναι ο πανθεισμός αλλά τουλάχιστον πριν πεις την μαλακία σου διάβαζε τι γράφω αλλιώς είπαμε, υπάρχει και μια μαρμάγκα.
      5. αμα βρεις σε άλλους τις ατάκες μου να μου τις δείξεις κι εμένα και να θυμάσαι πως η ελπίδα είναι για τους μαλάκες.
      6. ώστε εγώ λέω αυτά που συμφέρουν τους πολιτικούς σας (που εσείς ψηφίσατε) κι όχι τους πολίτες (που ψήφισαν τους πολιτικούς) και ίσως λες ν’ ανήκω και σε παράταξη. Σου προτείνω αντί να λες μαλακίες να πας να παίξεις το πουλάκι σου. Θα είναι εποικοδομητικότερο για σένα.
      7. λέω ατάκες που σκέφτομαι εγώ (που ούτε καν τις σκέφτομαι σαν ατάκες απλά εσύ τις καταλαβαίνεις έτσι μάλλον ως ανίκανος να καταλάβεις κάτι πέρα από ότι θεωρείς ατάκα) κι επειδή ακριβώς είμαι άναρχος δεν περιορίζομαι από το αν ίσως κάποιος κάποιοι ή κάποιο συμφωνείς μαζί μου. Αυτό αν δεν το έχεις καταλάβει (πράγμα πολύ πιθανό) σημαίνει ελευθερία σκέψης. Ήτοι εγώ σκέφτομαι και ίσως κάποιες φορές η σκέψεις μου να συμφωνούν ή να γίνονται αποδεκτές και από κάποιους πράγμα που όμως μου είναι αδιαφορο.
      8. πήγες στους αναρχικούς πήγες στους δεξιούς πήγες για να μάθεις απλά διότι είσαι ανίκανος να σκεφτείς μόνος σου και ζητάς μασημένη τροφή και να σου αρέσει κιόλας. Χα! Και μπήκες να την πεις σ’ εμένα που δεν πάω από δω κι από κει αλλά κάθομαι και στίβω το μυαλό μου μόνος μου. Άντε πάγαινε ρε βλήτο…
      9. ώστε ανήκω σε ομάδες λες και σπέρνω και στάχτη {από πότε η στάχτη σπέρνεται βρε αγράμματε; Μήπως ήθελες να γράψεις ότι ρίχνω στάχτη;} για να μην υποψιαστούν οι άνθρωποι και να τους κρατήσω τα μάτια τους κλειστά; Οκ. Τότε ΜΗΝ με διαβάζεις ώστε ν’ ανοίξουν τα μάτια σου αλλά αναρωτιέμαι κι εγώ με την σειρά μου: γίνεται ν’ ανοίξουν τα μάτια του αόμματου; Και αν έχεις τσίπα πες και σε ποιες ομάδες ανήκω αλλιώς θα σε χαρακτηρίσω εκτός από αόμματο μαλάκα και ξετσίπωτο.
      10. ώστε μάλλον είμαι μικρός σε ηλικία λες ε μαθουσάλα; Κι έχω καιρό να μάθω λες ε; Και πάλι ξεφτυλίζεσαι αλλά αυτή την φορά δεν χρειάζεται να το ξέρεις. Και δυστυχώς εσύ δεν έχεις καιρό όπως φαίνεται. Τέλος χρόνου για σένα. Αντίο μαλάκα.

      Διαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails