Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

30 Νοεμβρίου 2010

Ο Ιησούς Χριστός δεν μίλησε ποτέ για σεξ– ούτε έκανε.

Βλέπουν πως δεν μπορούν να αποφύγουν πάλι την πραγματικότητα και δεν ξέρουν τι να κάνουν. Ανήμποροι ετούτη την φορά οι παπάδες ανήμπορος και ο θεός τους μπροστά στην δύναμη της φύσης και αφού ούτε να μας φυλακίσουν ούτε να μας κάψουν μπορούν πιά έβαλαν μπροστά το άλλο παλιό τους κόλπο. Παραδέχονται τώρα εμμέσως πλην σαφώς την βλακεία που αιώνες τους δέρνει αλλά βγάζουν τον χριστό τους και την παναγία τους στην απ’ έξω. Αυτοί –μας λένε- δεν φταίνε σε τίποτα, ο χριστός δεν μίλησε για σεξ –μας λενε- και όλες αυτές οι αρλούμπες με τις οποίες γενιές επί γενεών βασανίζουν τον κόσμο, όλες αυτές οι βλακείες είναι λάθος των παπάδων αλλά και των πιστών και όχι του θεού. Πάλι στην απέξω ο θεός τους λοιπόν.

Όμως και πάλι μισές αλήθειες λένε. Διότι ο χριστός τους (αν υπήρχε ποτέ τέτοιο πράγμα) δεν μίλησε για σεξ. Ναι δεν μίλησε λέω εγώ αλλά ούτε έκανε. Τριάντα χρονών γομάρι ο τύπος και δεν είχε γκόμενα δεν είχε σύζυγο δεν ερωτεύτηκε ποτέ και πήγε να βρει τον πατέρα του παρθένος! Αν αυτή η θεϊκή διαστροφή δεν σημαίνει απόρριψη του έρωτα τότε τι άλλο μπορεί να σημαίνει; Τα ίδια και με την παναγία τους, δεν μίλησε ούτε αυτή για σεξ αλλά γέννησε μυρίζοντας ένα… κρίνο. Παρθένα μάνα! Το ίδιο όμως και οι απόστολοι και οι άγιοι και ολόκληρο το δόγμα τους. Δεν μίλησε (λέμε τώρα) κανείς για σεξ αλλά όλοι τους είναι άγαμοι βρώμικοι και μακριά από σαρκικές απολαύσεις, μακριά από τα φυσιολογικά, στην έρημο και στα μοναστήρια. Τα ίδια είναι δε μέχρι σήμερα καλόγεροι παπάδες και λοιποί διεστραμμένοι χριστιανοί και αυτό είναι ενα γεγονός που αν δεν αλλάξει ό,τι και να μας πουν θα αυτο-ακυρώνονται. για τον χριστιανισμό ανέκαθεν ήταν και πάντα θα είναι ο έρωτας κάτι μιαρό αλλιώς γιατί να τον αποφεύγουν δογματικά;

Κωλοτούμπα λοιπόν ο χριστιανικός δογματισμός. Άλλη μια ιστορική κωλοτούμπα μπας και διατηρήσουν το ποίμνιο που γεμίζει τα παγκάρια τους. Κι αν δεν είναι έτσι και κάνω λάθος τότε περιμένω να δω αγιογραφία όπου ο χριστός ή παναγία και οι άγιοι όλοι ερωτεύονται και συνουσιάζονται φυσιολογικά όπως όλα τα ζώντα σε τούτο τον πλανήτη.

Πάντως το ευχάριστο είναι πως πια δεν φοβόμαστε να πούμε την αλήθεια. Αν ένα τέτοιο δημοσίευμα (και πολλά πολλά άλλα) γραφόταν πριν τριάντα χρόνια… ουαί και αλίμονο από τους τραγόπαπες. Είναι λοιπόν καλό πως σήμερα όχι μόνο επιτέλους υπάρχουν τέτοιες δημοσιεύσεις αλλά και πως οι παπάδες δεν μπορούν παρά να τα κάνουν γαργάρα με μόνη τους διέξοδο να ψελλίζουν αρλούμπες μπας και δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα διαστροφικά της θρησκείας τους. 

Η πρόσφατη δήλωση του Πάπα Βενέδικτου ΙΣτ Δ ότι η χρήση προφυλακτικού για να μη μεταδίδεται ο ιός του ΑΙDS είναι υπό προϋποθέσεις «ηθικά αποδεκτή» σήμανε μια ιστορική στροφή της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας. Η χριστιανική παράδοση κατά κανόνα αντιμετωπίζει ως αμαρτία τη σεξουαλική επαφή μόνο για απόλαυση και όχι για τεκνοποιία
εντός του γάμου. Η αλήθεια όμως είναι ότι ο ίδιος ο Ιησούς Χριστός δεν ασχολήθηκε ποτέ ευθέως με τη «διαγωγή» των ανθρώπων στο κρεβάτι τους. Σε αντίθεση με στρατιές ρασοφόρων, όλων των δογμάτων και των αιρέσεων, που επέβαλαν τυραννικά σε δισεκατομμύρια πιστούς πώς, πότε και με ποιον να κάνουν σεξ.

Σε αντίθεση με την εντύπωση πολλών η ηθικολογία των χριστιανικών εκκλησιών δεν υπήρξε στατική. Μόλις λίγες γενιές μετά την εμφάνιση του Θεανθρώπου, τα γενετήσια ένστικτα περιβλήθηκαν από ένα αόρατο αγκαθωτό πλέγμα αυστηρότητας. Το σεξ για τους πιστούς έγινε κάτι μιαρό. Και περιορίστηκε από λεπτομερείς κανόνες, αυστηρά επιτίμια και απειλές για αιώνια καταδίκη στο «πυρ το εξώτερον». Ως πριν από λίγα 24ωρα το Βατικανό αγνοούσε την επιστημονική και κοινωνική πραγματικότητα και, θεωρώντας την αντισύλληψη μεγάλη αμαρτία, διεκήρυττε ότι η λύση για την εξάλειψη του ιού του ΑΙDS είναι η πίστη των δύο συζύγων στο πλαίσιο ενός ετεροφυλόφιλου γάμου, η προγαμιαία παρθενία και η αποχή από το σεξ. Πάνω από 33 εκατομμύρια φορείς της ασθένειας παγκοσμίως και 2,1 εκατομμύρια νεκροί κάθε χρόνο θα είχαν μάλλον αντίθετη άποψηκαι οι δεύτεροι πια είναι πάρα πολύ αργά για να την εκφράσουν.
Ο συντηρητισμός εμφανίζει κεκτημένη ταχύτητα. Λίγο μετά την «προοδευτική» δήλωση του ποντίφικα για τη χρήση του προφυλακτικού η Αγία Εδρα έδωσε άρον άρον στη δημοσιότητα απόσπασμα από το νέο βιβλίο του με τίτλο «Φως του κόσμου», το οποίο μοιάζει να εξισορροπεί τα πράγματα προς το... συντηρητικότερο. «Η ομοφυλοφιλία είναι αντίθετη στο θέλημα του Θεού, είναι άδικη και ασύμβατη με το λειτούργημα του ιερωμένου» έλεγε ο ποντίφικας.
Παρ΄ ότι στο εν λόγω απόσπασμα η ομοφυλοφιλία καταδικάζεται απερίφραστα ως φαινόμενο, η αντίδραση της Καθολικής Εκκλησίας ήταν πολύ πιο φειδωλή όταν πριν από μερικούς μήνες ξέσπασε στους κόλπους της ευρύ σκάνδαλο παιδεραστίας που αριθμούσε εκατοντάδες θύματα. Πολλά ήταν ορφανά παιδιά η φροντίδα των οποίων είχε ανατεθεί σε καθολικά θρησκευτικά ιδρύματα επί δεκαετίες. Αν και άγγιζε ταπεινούς ιερείς και υψηλόβαθμους κληρικούς που δρούσαν στην Ευρώπη, στις Ηνωμένες Πολιτείες, ακόμη και εντός του Βατικανού, είτε γνωρίζοντας και συγκαλύπτοντας είτε κακοποιώντας ανηλίκους οι ίδιοι, χρειάστηκαν εκατοντάδες επιθέσεις από τον Τύπο για να προβεί ο Πάπας σε σχετική δήλωση.
Και όμως ο έρωτας μεταξύ συναινούντων ενηλίκων έχει προκαλέσει αναρίθμητα «πύρινα» κηρύγματα τόσο στις μέρες μας, δεκαετίες μετά τη σεξουαλική επανάσταση των ετών του 1960, όσο και παλαιότερα. Μεταξύ των θρησκευτικών κανόνων που έχουν επικρατήσει ανά τους αιώνες, το σεξ απαγορευόταν ορισμένες ημέρες της εβδομάδας, κατά τις θρησκευτικές αργίες, όταν σκοπός δεν ήταν η τεκνοποίηση, ενόσω η γυναίκα θήλαζε, ήταν έγκυος ή είχε έμμηνο ρύση, ακόμη και απλώς κατά τη διάρκεια της ημέρας. Οσο για τον αυνανισμό, «θου Κύριε»: τιμωρούνταν ακόμη και με αφορισμό. Μάλιστα οι ιερείς χρησιμοποιούσαν έναν «μπούσουλα», ο οποίος όριζε το ποινολόγιο για κάθε παραλλαγή των βασικών ερωτικών αμαρτημάτων.
Τίποτε από όλα αυτά δεν αναφέρεται στα Ευαγγέλια. Αντιθέτως ο Ιησούς Χριστός καταδέχθηκε να συνομιλήσει με πόρνες. Συζήτησε για το πνεύμα του Θεού με τη Σαμαρείτισσα η οποία είχε συζήσει με πέντε άντρες, χωρίς να παντρευτεί ποτέ. Δέχθηκε ως ακόλουθό του τη Μαρία Μαγδαληνή. Και έσωσε τη μοιχαλίδα από βέβαιο θάνατο μετά λιθοβολισμού, αναφωνώντας το περίφημο «ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθο βαλέτω».
Ο μηχανισμός παραγωγής σεξουαλικών ενοχών στήθηκε μετά. Ο Αγιος Αυγουστίνος προτού ασπαστεί τον χριστιανισμό διήγε αχαλίνωτη ζωή και συμμετείχε συχνά σε όργια. Και όμως, έγινε ο πρώτος μεγάλος θεολόγος που διατύπωσε την άποψη ότι το σεξ αποτελεί «θεϊκή κατάρα» ακόμη και μεταξύ συζύγων!

 
Απειλούν τη βρετανίδα πάστορα που θέλει γάμο με την αγαπημένη της

Συμβιώνουν αρμονικά τα τελευταία δύο χρόνια.Η βρετανίδα ιερέαςΣάρον Φέργκιουσον της Μητροπολιτικής Κοινοτικής Εκκλησίας του Λονδίνου και η γερμανίδα σύντροφός τηςΦράνκαΣτρίτσελδίνουν τη δική τους μάχη για να νομιμοποιήσουν τη σχέση τους.Αφού η Εκκλησία δεν διανοείται να ευλογήσει τον γάμο τους,απαιτούν να παντρευτούν τουλάχιστον με πολιτικό γάμο- ως πρώτο βήμα.
Οι δύο γυναίκες αποτελούν το πρώτο από τα τέσσερα ομόφυλα ζευγάρια που έχουν καταφύγει στη Δικαιοσύνη σε μια προσπάθεια να νομιμοποιηθεί στη Βρετανία ο γάμος μεταξύ γκέι ατόμων- θρησκευτικός και πολιτικός.Η 52χρονη κληρικός και η 49χρονη σύμβουλος επιχειρήσεων δηλώνουν ότι θέλουν έναν«ολοκληρωμένο γάμο». «Ως άνθρωπος της πίστηςθέλω να παντρευτώ. Οταν προβώ στη μεγαλύτερη δέσμευση της ζωής μου,θέλω να το πράξω στο πλαίσιο της χριστιανικής θρησκείας.Πολλοί μας υποστηρίζουν.Ωστόσο έχουμε δεχθεί και απειλητικά γράμματα από ανθρώπους που δηλώνουν χριστιανοί» υποστηρίζει η ιερέας και ενεργό μέλος του Κινήματος Χριστιανών Γκέι και Λεσβιών.Και φέρεται αποφασισμένη να παλέψει για να αλλάξει τις αντιλήψεις αιώνων. «Εξουσιάζεις τους ανθρώπους, αν ελέγχεις τον ερωτισμό τους»

Για την έκπτωση του έρωτα μιλάει στο «Βήμα» ο ιερέας, ψυχοθεραπευτής και συγγραφέας πατέρας Φιλόθεος Φάρος

«Ο Χριστός δεν μίλησε ποτέ ευθέως για την ερωτική συνεύρεση και δεν ασχολήθηκε με τις ερωτικές παρεκτροπές. Δεν θεώρησε θανάσιμο αμάρτημα την ερωτική λειτουργία, αλλά πράγματα που εμείς αγνοούμε εντελώς στις μέρες μας, όπως την υποδούλωση στα υλικά πράγματα» τονίζει στο «Βήμα», με τη διπλή ιδιότητα τού επί δεκαετίες ψυχοθεραπευτή και του ορθόδοξου ιερέα ο πατέρας Φιλόθεος Φάρος, και εξηγεί ότι «το νομικίστικο πνεύμα δεν μπορεί να έχει θέση στην υγιή χριστιανική παράδοση».
Για την επικράτηση αυτού του νομικίστικου πνεύματος όλοι έχουν ευθύνη στην Εκκλησία, πιστοί και κληρικοί. «Οι πιστοί απαιτούν από τον ιερέα να είναι τέλειος. Οταν αποκαλύπτεται ότι δεν είναι και κρίνεται η επαγγελματική του οντότητα, ο ιερέας ψάχνει να βρει έναν τρόπο να φαίνεται τέλειος. Προβάλλει λοιπόν την ερωτική αμαρτία ως μέγιστη διότι μπορεί να γίνει κρυφά, ακόμη και σε επίπεδο διάθεσης, τη στιγμή που ο πλούτος και η χλιδή δεν κρύβονται. Επικεντρώνει συνεπώς την προσοχή του σε άλλα πράγματα για να εξασφαλίσει την απαραίτητη- ψευδή- τελειότητα. Από την άλλη, αν θέλουμε να εξουσιάζουμε τους ανθρώπους δεν υπάρχει αποτελεσματικότερος τρόπος από το να ελέγχουμε τον ερωτισμό τους, την πιο καίρια ανθρώπινη πραγματικότητα. Η αμαρτία λοιπόν που συνδέεται με τον έρωτα αποτελεί δημιούργημα της νεύρωσης και του κινήτρου της εκμετάλλευσης ή της απάτης».
«Ο έρωτας δεν είναι μια αυτονομημένη λειτουργία κάποιων οργάνων του σώματος» υπογραμμίζει ο πατέρας Φιλόθεος. Και εξηγεί: «Οταν κανείς περιορίζεται στη φυσική σεξουαλική παρόρμηση και δεν προχωρεί στην επιλογή της κοινωνίας, δηλαδή της εμπειρίας κοινών πραγμάτων και της ψυχικής ένωσης, διαστρέφει τον έρωτα και τον μετατρέπει σε λαγνεία. Εκεί έγκειται η αμαρτία, διότι τότε ο άλλος δεν είναι πρόσωπο αλλά αντικείμενο προς χρήση. Αυτό μπορεί να γίνει και εντός του γάμου. Και τότε είναι ακόμη πιο χυδαίο, διότι δεν μιλάμε πια για έναν άγνωστο αλλά για τον σύντροφο, τον πατέρα ή τη μητέρα των παιδιών μας» δηλώνει.
Υπό αυτήν τη θεώρηση, όταν ερωτάται για το ζήτημα των προγαμιαίων σχέσεων, ο 80χρονος πολυγραφότατος πνευματικός αντιδρά. «Η σύγχρονη αντίληψη περί πορνείας, που περιλαμβάνει κάθε ερωτική επαφή εκτός γάμου, είναι ανακριβής. Την εποχή του Ευαγγελίου αφορούσε την επίσκεψη ενός άντρα σε κάποιο οίκο ανοχής. Μόνο οι παπάδες χρησιμοποιούν στις ημέρες μας τον όρο ΄΄προγαμιαίες σχέσεις΄΄. Δεν σημαίνει τίποτα, παρά μόνο για κάποια νευρωτικά άτομα τα οποία έχουν δυσκολία με τον έρωτα και λένε ΄΄δεν μπορώ να έχω ερωτικές επαφές γιατί το απαγορεύει ο παπάς΄΄».

ΠΑΡΘΕΝΙΑ, ΑΥΤΟΕΥΝΟΥΧΙΣΜΟΣ, «ΑΚΑΘΑΡΤΕΣ» ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΓΑΜΟΥ ΚΑΙ ΓΚΕΪ «ΚΟΥΣΟΥΡΙΑ»

Ασπιλη ώστε να γίνει θαυματουργά μήτηρ Θεού

Η χριστιανική θρησκεία αποδίδει μεγάλη σημασία στην άμωμο σύλληψη της παρθένου Μαρίας.Τόσο ο Ευαγγελιστής Ματθαίος όσο και ο Ευαγγελιστής Λουκάς τονίζουν το γεγονός τόσο της πρότερης όσο και της μεταγενέστερης αγνότητας της γυναίκας που αξιώθηκε να φέρει στον κόσμο τον Υιό του Θεού- παρά το γεγονός ότι υπάρχουν έμμεσες αναφορές για μετέπειτα αδέρφια του Ιησού.«Αγγελος Κυρίου» μεσολαβεί υπέρ της Μαρίας,ώστε να αποδεχθεί ο Ιωσήφ την απαράδεκτη για τον μωσαϊκό νόμο εκτός γάμου εγκυμοσύνη της παρθένου αρραβωνιαστικιάς του.«Ο Ιωσήφ πήρε στο σπίτι του τη Μαρία.Και δεν είχε συζυγικές σχέσεις μαζί της ώσπου να γεννήσει τον γιο της τον πρωτότοκο στον οποίον έδωσε το όνομα Ιησούς»γράφει ο Ματθαίος (1:24-25). Η παράδοση των παρθένων γυναικείων θεοτήτων είναι προχριστιανική: παρθένος η Αθηνά,Παρθενώνας ο ναός της.

 
Αυτοευνουχίστηκε εν ονόματι της πίστης

Αν και οι αμφιλεγόμενες απόψεις του περί προϋπάρξεως της ψυχής και άλλων ζητημάτων τον κατέταξαν τελικά στους αιρετικούς,ο Ωριγένης εξ Αλεξανδρείας (185-254 μ.Χ.) θεωρείται από τους πρώτους σημαντικούς πατέρες της Εκκλησίας.Η άκαμπτη ροπή του προς τον ασκητισμό τον έκανε να ακολουθήσει κυριολεκτικά την εντολή του Ιησού Χριστού («Εισίν ευνούχοι οίτινες ευνούχισαν εαυτούς διά την βασιλείαν των ουρανών»- Ματθαίος 19:12) και αυτοευνουχίστηκε σε νεαρή ηλικία. Φέρεται μάλιστα να ωθήθηκε στον αυτοακρωτηριασμό επειδή ήθελε να διδάσκει τον Λόγο του Θεού στις γυναίκες απαλλαγμένος από τον πειρασμό αλλά και από την υποψία των άλλων για τυχόν επιλήψιμη συμπεριφορά. Αργότερα αναθεώρησε την ακραία πράξη του καθώς λόγω έλλειψης σωματικής ακεραιότητας τού κόστισε τον τίτλο του επισκόπου.Κατέληξε να βασανιστεί και να μαρτυρήσει σε μεγάλη ηλικία υπό τον αυτοκράτορα Δέκιο.

«Συνουσιάστηκες με τον Διάβολο! Στην πυρά!»

Ο εν λόγω Ισπανός,από απλός μοναχός και ταπεινός μάγειρος στο Δομινικανό μοναστήρι του Βαγιαδολίδ (1420-1498),κατέληξε εξομολογητής και ευνοούμενος της βασίλισσας Ισαβέλλας της Ισπανίας,κυρίως όμως συνώνυμο του φανατισμού, της προσκόλλησης στο γράμμα της χριστιανικής πίστης και της αναλγησίας.
Κατά τη 15ετή διοίκησή του η ισπανική Ιερά Εξέταση μετετράπη από ένα και μοναδικό δικαστήριο στη Σεβίλλη σε σχεδόν 25 «Ιερά Γραφεία»,ενώ «έκαψε» εκατοντάδες άτομα.
Το μένος του εναντίον των γυναικών που επί εποχής του θεωρούνταν σχεδόν εξ ορισμού ακάθαρτες και πηγή μιάσματος και πειρασμού ήταν παροιμιώδες.Ενας από τους πιο συνηθισμένους λόγους καταδίκης σε θάνατο αφορούσε τη συνουσία των γυναικών με τον Διάβολο ή κάποιο δαίμονα,με σκοπό την απόκτηση υπερφυσικών δυνάμεων.Η κατηγορία ήταν αδύνατον να αντικρουστεί και,μετά τα «απαραίτητα» βασανιστήρια, οδηγούσε απευθείας στην πυρά.

 
Σεξ εκτός γάμου; Αμαρτία, αμαρτία, αμαρτία...

«Το σώμα και μόνο αυτό είναι ικανό να κάνει ορατό το αόρατο:το πνευματικό και το θείο»είχε αναφέρει οΙωάννης Παύλος Β΄(1920-2005) κατά το πρώτο μεγάλο κήρυγμα του οποίου αφορούσε τη Θεολογία του Σώματος.Δίδαξε ότι δεν υπάρχει τελειότερη εικόνα της ένωσης και της κοινωνίας με τον Θεό,στο πλαίσιο της αμοιβαίας αγάπης,από την ερωτική συνεύρεση ενός παντρεμένου ζευγαριού,κατά την οποία οι σύζυγοι προφέρουν ολοκληρωτικά τον εαυτό τους, αποκλειστικά ο ένας στον άλλον,ως το τέλος της ζωής τους,συμμετέχοντας στην τεκνογονία.Αν και υπό αυτό το πρίσμα θεώρησε ανήθικες τις προγαμιαίες σχέσεις,τόνισε ότι υπάρχει μεγάλη ομορφιά στην ερωτική συνεύρεση όταν τελείται σε αρμονία με τις χριστιανικές αξίες της ελεύθερα επιλεγμένης ολοκληρωτικής δέσμευσης και προσφοράς του εαυτού.


«Η ομοφυλοφιλία είναι κουσούρι»

Ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Αθηνών και πάσης Ελλάδος Χριστόδουλος κατέβαλε μεγάλη προσπάθεια να προσελκύσει τους νέους στην Εκκλησία,εμμένοντας παρ΄ όλα αυτά στα ζητήματα της αμαρτίας που συνδέονται με τον ερωτισμό.«Πουθενά στην Αγία Γραφή δεν δικαιώνονται οι προγαμιαίες σχέσεις εφόσον επιτελούνται μεταξύ δύο προσώπων που “αγαπιούνται”.Και πουθενά δεν θα βρούμε αμνήστευση των σχέσεων αυτών επειδή απουσιάζει η πληρωμή και γίνεται επίκληση του ερωτικού αισθήματος»έγραψε στο βιβλίο «Το σώμα του Χριστού και ο κήπος των τέρψεων» (Εκδόσεις Εγρήγορση).Επίσης μεγάλη εντύπωση έχει προκαλέσει η δήλωσή του για την ομοφυλοφιλία:«Σε ποιο κατάντημα έχει φτάσει σήμερα η ανθρωπότητα,η οποία αυτό που είναι αμαρτία βοώσα και κράζουσα θέλει να το καλύψει. Να μη μιλάμε, γιατί ενοχλούνται αυτοί που έχουν το κουσούρι».

TO BHMA

15 σχόλια:

  1. Στο μεταπτυχιακό μου είχα κάνει θέμα για το γάμο (ίσως κάποτε το δημοσιεύσω) στο Χριστιανισμό. Κατ' αρχάς κι εσύ κάνεις το λάθος και γράφεις ότι ο Χριστός δε μίλησε... Από πού αντλούμε την πληροφορία, αν μίλησε ή όχι; Τα κείμενα είναι παραχαραγμένες απεικονίσεις με τρόπο δογματικό κι αποκαλυπτικό, της ζωής ενός ανθρώπου -μυθικού ή ιστορικού είναι κάτι που ακόμα η Ιστορία δεν το έλυσε, κι ούτε πρόκειται λόγω του δογματισμού- ο οποίος ήδη όπταν συγκολλήθηκαν ήταν "Θεός"... Κάθε αναφορά στο λόγο του Χριστού είναι παντελής δογματισμός.

    Από την άλλη συμφωνώντας μαζί σου απόλυτα, ο Βενέδικτος έκανε κάτι που απλά προκαλεί γέλια. Ναι στο προφυλακτικό, αλλά με τι σκοπό; Ποιος ακριβώς ηθικούς κανόνες; Ποιος ορίζει την ηθική, αν όχι η ίδια η κίνηση της κοινωνίας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. το ότι ο χριστός δεν μίλησε δεν το γράφω εγώ το γράφει ο τίτλος του άρθρου στην εφημερίδα και το είπε ο παπάς του άρθρου επίσης. Εγώ συμπλήρωσα μόνο πως "ούτε έκανε". :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γιατί να μιλήσει για το σεξ; Μήπως μίλησε για πολιτισμό, για επιστήμες, για τέχνη, για θέατρο, για αθλητισμό; Έκανε ποτέ του ένα αγώνισμα, έτρεξε ή πέταξε λιθάρι ή πήδησε ύψος, μήκος ή κάτι τέτοιο, όπως κάνουν όλοι οι νέοι; Ζωγράφισε ποτέ ή έφτιαξε κανένα αγαλματάκι, όπως φτιάχναμε μικροί με πλαστελίνη; Τραγούδησε ποτέ ή έπαιξε κάποιο όργανο; Εδώ οι χαζο-πατέρες της εκκλησίας λένε ότι δεν γέλασε ποτέ του, ελπίζω να κατούρησε τουλάχιστον κάποτε, να μην πήγε από σφίξιμο! Αλλά, το σημαντικότερο ερώτημα είναι, υπήρξε ποτέ; Κι αυτό αμφισβητείται, ακόμα κι από τους δικούς του...
    Τελικά, καλύτερα που δεν μίλησε για σεξ, γιατί καταλαβαίνεις τι θα έλεγε ή θα έλεγαν ότι έλεγε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το χειρότερο με την εβραϊκή μυθολογία του Ιησού είναι πως η μάνα του ήταν παρθένα ΚΑΙ παντρεμένη! Δηλαδή ο πατέρας του ανέχθηκε το κέρατο γιατί ήταν "θεϊκής" προέλευσης!
    Πάντως είναι να απορεί κανείς πως είναι δυνατόν να θαυμάζει λογικός άνθρωπος κάποιον για τον οποίο:
    1. Αναφορές στο πρόσωπό του υπάρχουν από μόλις 3 ιστορικούς - Φλάβιος Ιώσηπος, Κορνήλιος Τάκιτος,Σουιτώνιος.
    Οι δύο πρώτοι γράφουν μόλις από μια παράγραφο για την ύπαρξη του- και έχει αποδειχθεί πως είναι μεταγενέστερες προσθήκες και στις δύο περιπτώσεις ενώ ο τρίτος αναφέρεται σε κάποιον "Χρήστο" που βοηθά τους εβραίους να επαναστατήσουν- τίποτε παραπάνω. Αν αυτό είναι ιστορική απόδειξη εγώ είμαι κοσμοναύτης.
    2. Έζησε 33 χρόνια και εμείς "γνωρίζουμε" μόλις μερικές σκηνές από την γέννηση, μερικές από την ηλικία των 7 και μία βδομάδα πριν από τον θάνατο. Τί έκανε όλα αυτά τα χρόνια κανείς δεν ενδιαφέρθηκε να ρωτήσει.
    3. Σταυρώθηκε ως κοινός εγκληματίας ενώ αν είχε "σούπερ δυνάμεις" τουλάχιστον θα απέφευγε την ατιμωτική αυτή τιμωρία.
    4. Λέει στην μυθολογία πως προσευχόταν στον πατέρα του για να "μην πιεί το ποτήρι της τιμωρίας" ενώ ήταν ήδη αποφασισμένο να συμβεί αυτό. Ένας γιός θεού κλέει σαν γυναικούλα και φοβάται; Τελείως ποταπό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Όλοι αυτοί οι δογματισμοί της επίσημης Εκκλησίας είναι παραμύθια που επέβαλαν οι Οικουμενικές Σύνοδοι και δεν έχουν σχεδόν καμμία σχέση με την πραγματική διδασκαλία αυτού του Μεγάλου Μύστη. Κατά συνέπεια όλοι όσοι πίστεψαν με φανατισμό τις δοξασίες αυτών των Συνελεύσεων με πολιτικά κίνητρα πάντα εξαπατήθηκαν οικτρά δρώντας σαν μαριονέτες στα ευφυολογήματα και τις σοφιστείες του Ιερατείου και των Αυτοκρατόρων τους....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κατ’ αρχήν, τα απαξιωτικά για το θείο Πρόσωπο του Ιησού Χριστού τα αντιπαρέρχομαι με αδιαφορία, διότι το μόνο που κάνουν είναι να φανερώνουν περίτρανα το ποιόν του χαρακτήρα σας, την «πνευματική» σας στάθμη και τις αληθινές προθέσεις σας για να λάμψει η «αλήθεια»!
    Αυτός ο «μύθος» του «ανύπαρκτου» Χριστού ( είναι ολοφάνερο) σας τσουρουφλάει δύο χιλιάδες χρόνια τώρα και δε μπορείτε να τον καταρρίψετε με τίποτε. Να είστε σίγουροι ότι δεν θα τον καταρρίψετε ποτέ, το γνωρίζετε πολύ καλά και εσείς! Το επεχείρησαν πραγματικοί γίγαντες του πνεύματος και τίποτε δεν κατόρθωσαν!
    Ο Χριστός δεν είναι κατά του έρωτα, ο οποίος είναι ευλογημένος σε χιλιάδες κυριολεκτικά χωρία της αγία Γραφής και ο οποίος καταξιώνει και ολοκληρώνει τα ανθρώπινα πρόσωπα. Είναι εναντίον του απρόσωπου και χυδαίου σεξ, ως ενστικτώδης παρόρμηση και ζωώδης ικανοποίηση του ορμέφυτου αυτού. Είναι εναντίον της πορνείας, δηλαδή του αγοραίου σεξ, ο οποίος μαγαρίζει και σκοτώνει τον έρωτα. Είναι εναντίον της μοιχείας, η οποία είναι συνώνυμη με την ψευτιά και την απάτη. Είναι εναντίον των βρωμερών και εμετικών σεξουαλικών διαστροφών, οι οποίες αντιβαίνουν τους νόμους της φύσεως.
    Γνωρίζετε μεγαλύτερη ευτυχία από ένα τίμιο και αγαπημένο ζευγάρι, που να χαίρετε τον έρωτά του, του οποίου ολοκλήρωση είναι η σωματική ένωση; Εκτός και αν είστε υπέρ του αγοραίου σεξ, την απάτη της μοιχείας, του απρόσωπου, ενστικτώδους και ευκαιριακού σεξ, των βρωμερών και τρισάθλιων διαστροφών κλπ. Πέστε το ξεκάθαρα, να δούμε τι ζητάτε και σε τι σας «εμποδίζει» να πραγματοποιήσετε ο Χριστός!
    Και κάτι τελευταίο με το «μύθο» Ιησούς Χριστός δεν πρόκειται να ξεμπερδέψετε με τίποτε. Εδώ δε μπόρεσε να ξεμπερδέψει η διαβόητη «Ακαδημία Επιστημών» της πάλαι ποτέ παντοδύναμης Σοβιετίας και θα ξεμπερδέψετε εσείς; Η αέναη παρουσία Του στον κόσμο θα σας τσουρουφλάει εσαεί, μπορεί να σας διαβεβαιώσει η ιστορία, την οποία αγνοείτε…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Φυσικα και είμαστε υπέρ του χυδαίου, βρώμικου και αγοραίου sex. Ειδικά υπέρ των βρωμερών διαστροφών! Γουστάρουμε! Όποιος είναι υπέρ των τρισάθλιων διαστροφών, να σηκώσει το χέρι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μην μπερδεύετε την εκκλησία με τον Χριστό. Δεν έχουν απολύτως καμιά σχέση. Ο Χριστός δίδαξε πράγματα όπως ο σεβασμός και η αλληλεγγύη. Μας έδειξε έναν δρόμο πως να κάνουμε τις ζωές μας καλύτερες και πως να μην απορρίπτουμε και να σεβόμαστε το διαφορετικό (στην εποχή του πόρνες, σακάτηδες, λεπροί κτλ.).

    Η εκκλησία είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο. Υπάρχουν φορές που αναρωτιέμαι αν αντί για χριστιανικές εκκλησίες είχαμε σατανιστικές, στο πέρασμα της ιστορίας θα βλέπαμε χειρότερα εγκλήματα από αυτά που έγιναν στο όνομα του Χριστού ή όχι;

    Είναι αλήθεια ότι οι μεγαλύτεροι βέβηλοι της ιστορίας είναι οι οργανωμένοι χριστιανοί. Και σήμερα ακόμα τα μεγαλύτερα λαμόγια είναι αυτοί που κάνουν τους μεγάλους σταυρούς και τις επικύψεις στις εκκλησίες.

    Το θέμα είναι να δεις με κριτική σκέψη, που είναι απαγορευμένη στην εκκλησία, την ουσία του πράγματος, και να πιστέψεις σε αυτά που πραγματικά θα κάνουν την ζωή σου καλύτερη. Σε αυτά τα απλά πραγματάκια που είπε και έκανε ο Χριστός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ο Χριστός δεν μας έιπε και τίποτα καινούριο taz maniac. Αυτά που είπε είχαν ήδη ειπωθεί, μελέτες στην ηθική είχαν ήδη γίνει και σε επίπεδο ανώτερο του "οδηγίες-για-την-καλη-συμβιωση-μεταξυ-γιδοβοσκων".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Άρτεμις, δυο ερωτήσεις μου δημιούργησε το σχόλιό σου.
    Α) Έχουμε κάποια διδασκαλία του χριστού γραμμένη κάπου αλλού πλην της καινής διαθήκης; Διότι αυτά δεχονται οι οικουμενικές σύνοδοι των χριστιανών και πάνω σ’ αυτά στηρίζονται δογματικά.
    Β) τι εννοείς όταν λες μύστης; Ποιο είναι το μυστικό που ήξερε;



    @Ανώνυμε εφόσον αναφέρεσαι στο τι αντιπαρέρχεσαι δικαιούμαι να πω πως απλώς το κάνεις γαργάρα. Διότι αν μπορούσες ξέρουμε ιστορικά τι θα μου έκανες έτσι;
    Βασικά που λες εμένα αυτό που με τσουρουφλίζει είναι η τσέπη μου και τα δικαιώματα του ανθρώπου τα οποία καταπατάτε δικαιολογούμενοι και στηριγμένοι πάνω σ’ ένα άθλιο παραμύθι. Αν δεν ενοχλούσατε την τσέπη μου και σεβόσασταν τον άνθρωπο και την φύση γύρω σας τότε ποσώς θα με απασχολούσατε ως θρησκεία. Είστε ελεύθεροι να μαζεύεστε στις κατακόμβες και στα μοναστήρια σας και να παραμυθιάζεστε αναμεταξύ σας όσο θέλετε αλλά μέχρι εκεί αγαπητέ. Από κει και πέρα ναι όντως έχετε τσουρουφλίσει όλο τον πλανήτη κι όχι μόνο εμένα. Ρημαδιό τα κάνατε. Τόσο πολύ σκοτεινά χρόνια μαυρίλα θάνατο αμορφωσιά και φόβο μόνο επί επικράτησης χριστιανισμού κατέγραψε η ιστορία.
    Να πεις λοιπόν του χριστού σου να μην ασχολείται με το τι θεωρώ εγώ έρωτα διότι δεν του πέφτει καν λόγος. Χέστηκα κοινώς για το σε τι είναι ενάντιος και σε τι όχι ο χριστός σου. Καθόλου δεν μ’ ενδιαφέρει αυτό. Μ’ ενδιαφέρει όμως να μην το διδάσκετε στα σχολεία σαν σωστό. Μ’ ενδιαφέρει να μην σας πληρώνω για να μου επιβάλετε τι είναι σωστό και τι όχι κατά τον θεό σας της ερήμου. Εγώ θέλω να είμαι ζώο κατά την ώρα της συνουσίας γουστάρω να μοιχεύω ασύστολα κι αγαπώ τις πόρνες και δεν καταλαβαίνω τι πρόβλημα έχει ο θεός σου μ’ αυτό και γιατί στην τελική να έχω εγώ πρόβλημα επειδή έχει και ο θεός σου. Για να είσαι εσύ και οι ομοίοι σου κριτές φυσικά. Ε; Άσε ρε ανώνυμε… ακόμα και να μην είμαι μοιχός θα το κάνω επειδή εγώ το θέλω και δεν πέφτει λόγος ούτε στον θεό σου ούτε σ’ εσένα. Αρκετά.



    @Ταζ, δεν τα μπερδεύω εγώ χριστό κι εκκλησία. Από μόνα τους κι αρχής εξ’ αρχής ήταν μπερδεμένα και φυσικά δεν γίνεται να μην είναι. Όχι φίλε. Αυτά τα λίγα που είπε (αν είπε) ο χριστός τα είχαν πει πολύ καλύτερα και πολύ πληρέστερα πολλοί άλλοι πριν από αυτόν και μιλάμε για ιστορικά πρόσωπα κι όχι μυθοπλασίες. Αυτός είπε (αν ειπε) τόσο και τόσα λίγα που για να επιβληθούν αναγκάστηκαν να εξαφανίσουν σχεδόν όλη την μέχρι τότε γραμματεία ώστε μπροστά στην αμορφωσιά αυτά τα λίγα και γενικά που είπε (αν είπε) να φαίνονται μέγιστα. Τα είπε δε τόσο γενικόλογα και τόσο λάθος που μόνο σε μεσαίωνα θα μπορούσαν να οδηγήσουν αν επιβάλλονταν. Όπως κι έγινε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα Κλειτορ ,
    Αν και σε πολλά διαφωνώ μαζί σου , θα συμφωνίσω απόλυτα σε ένα . Κανένας μα κανένας δεν έχει το δικαίωμα να κρίνει τον άλλο ούτε να επιβάλλει απόψεις , θέσεις , πιστεύω. Δεν μπορώ ούτε μπορείς να πείσεις σε θέματα Πίστης. Όσον αφορα την δική μου την πλευρα σίγουρα κάποιοι έχουν ανάγει σε επιστήμη το θέμα της πίστης και έχουν δημιουργήσει την Θρησκεία (ανθρώπινο δημιούργημα με όλα τα μειονεκτήματα), με ένα καλο marketing , κρυμμένους περιορισμούς και τόσα άλλα που τα γνωρίζεις καλύτερα από μένα . Πάντα σκοπός είναι να έχεις μάτια ψυχή αυτιά ... όλες τις αισθήσεις ανοικτές γιατί κανει δεν έχει , ούτε θα έχει όλη την αλήθεια . Κάθε μέρα είναι δρόμος πρός την γνώση .Έπεσες ο ιδιος στην παγίδα που θέλεις να αποφύγεις ως προς τους χαρακτηρισμούς και την κρίση.Πάλι καλή σου μέρα θα τα λέμε , δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από ένα καλό αντίλογο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όσο για τους στίχους του Σουρή
    " ... ένα κωλόχαρτο ρε παιδιααααά!!! " (με καθάρα χιουμοριστική διάθεση χωρίς να μειώνω σε τίποτα την αξία τους)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τονυ, κάποια στιγμή πρέπει να μάθοπυμε να ξεχωρίζουμε την αλήθεια από το ψέμμα. Το ότι κανείς δεν έχει όλη την αλήθεια δεν σημαίνει πως δεν υπάρχει αλήθεια ενώ αντίθετα το ψέμμα είτε έτσι είτε αλλιώς δεν υπάρχει και αναρωτιέμαι αν αναλόγως κάποιος μπορεί να έχει όλο το ψέμμα. Μάλλον ναι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. η αθλιοτητα του πνευματος σε ολο του το μεγαλειο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails