Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

15 Νοεμβρίου 2010

Ελλαδιστάν ημιβάρβαρων.

Με τα κόκαλα στα χέρια και τις νεκροκεφαλές παραμάσχαλα τριγυρίζουν οι αγύρτες και μαζεύουν χρήμα άφθονο αφορολόγητο κι ευλογημένο. Αλήθεια και μιας και το διάλειμμα των εκλογών τελείωσε θέλω να ρωτήσω: Ακούσατε καναν δήμαρχο καναν περιφερειάρχη κανα πρόγραμμα συνδυασμού να ασχολείται με τον αμύθητο πλούτο των παπάδων; Ακούσατε κανέναν να λέει πως αν είχαμε την περιουσία της εκκλησίας όχι μόνο θα ξεχρεώναμε άπαξ και δια παντός αλλά θα μας έμενε και περίσσευμα για τα εγγόνια μας; Είδατε καναν υποψήφιο δήμαρχο-περιφερειάρχη να υπολογίζει στον προϋπολογισμό και έσοδα από εκκλησίες και μοναστήρια; …τι να λέμε τώρα ό,τι και να λέμε η πραγματικότητα τα λέει όλα από μόνη της. Η νεκροφιλία και η νεκρολατρεία να είναι καλά…!

Μητροπόλεις
Λείψανα και ολονυκτίες για την κρίση

ΜΑΡΙΑ ΑΝΤΩΝΙΑΔΟΥ 

Τίμιο Ξύλο, κάρες, λείψανα αγίων και εικόνες «περιφέρονται» το τελευταίο χρονικό διάστημα από μητρόπολη σε μητρόπολη. Η οικονομική κρίση, η ανασφάλεια, ο αυξανόμενος συντηρητισμός στην Εκκλησία, οι εισπράξεις των παγκαριών που διαρκώς μειώνονταιέχουν φέρει νέα δεδομένα. Οι εποχές όπου οι ιεράρχες εξαπέλυαν τα «πύρινα βέλη» τους κατά όλων όσοι συχνά πυκνά έθεταν σε προσκύνημα ιερά λείψανα, Τίμιο Ξύλο ή κάρες αγίων φαίνεται ότι έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Στα νέα δεδομένα που δημιουργεί η οικονομική κρίση ορισμένοι ιεράρχες σπεύδουν να απαντήσουν φιλοξενώντας σε τακτά χρονικά διαστήματα τα ιερά των ιερών της Ορθοδοξίας. Οι πιστοί συρρέουν, το θρησκευτικό τους συναίσθημα αναπτερώνεται, η ψυχολογία τους ενισχύεται και τα παγκάρια των ναών γεμίζουν, έστω και για λίγο, από τον οβολό τους. Το φαινόμενο δεν προσελκύει τα φώτα της δημοσιότητας καθώς ελάχιστα παρατηρείται στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης. Αντιθέτως, συμβαίνει κυρίως σε απομακρυσμένες από το κλεινόν άστυ περιοχές. Ταυτόχρονα, δεν προκαλούν αφού δεν απαιτούνται ειδικές πτήσεις, καθώς οι εικόνες ή κάρες και τα λείψανα δεν έρχονται από το λίκνο των Παναγίων Προσκυνημάτων, δηλαδή το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων, αλλά κυρίως από το εσωτερικό της χώρας.
«Μέσα σε ιδιαίτερα συγκινησιακά φορτισμένη ατμόσφαιραέγινε η υποδοχή των χαριτοβρύτων ιερών λειψάνων του Αγίου Μεγαλομάρτυρος Γεωργίου του Τροπαιοφόρου, στην ενορία των Καστανεών του Δήμου Βύσσης. Ενδόμυχος πόθος των κατοίκων της ακριτικής κωμοπόλεως ήταν να προσκυνήσουν τα λείψανα του αγίου που ευλαβούνται ιδιαίτερα και είναι ο προστάτης της ενορίας τους.Την επιθυμία τους αυτή αφουγκράστηκε ο Σεβασμιώτατος Ποιμενάρχης μας κ. Δαμασκηνός ο οποίος μερίμνησε για τη μεταφορά των ιερών λειψάνων του Αγίου Μεγαλομάρτυρος από τον Ιερό Ναό Αγίου Γεωργίου Νικαίας όπου φυλάσσονται,τη αδεία του Σεβασμιότατου Μητροπολίτου Νικαίας κ. Αλεξίου » αναφέρεται χαρακτηριστικά σε δελτίο Τύπου της Μητρόπολης Διδυμοτείχου. Δεν είναι όμως τα μοναδικά λείψανα που «φιλοξενήθηκαν» το τελευταίο τετράμηνο στην περιοχή. Μέσα στο ίδιο χρονικό διάστημα στην περιφέρεια εκτέθηκαν σε προσκύνημα Τίμιο Ξύλο, το λείψανο του Αγίου Λουκά από τη Συμφερούπολη της Κριμαίας και η κάρα της Αγίας Βαρβάρας.
Το ίδιο χρονικό διάστημα, με αντίστοιχη- ίσως και με μεγαλύτερη- συχνότητα, λείψανα και τίμιο ξύλο εκτέθηκαν σε προσκύνημα στη Μητρόπολη Πολυανής και Κιλκισίου. Με τους ιερείς της περιοχής να χαρακτηρίζουν το φαινόμενο ως μεγάλη προσφορά του μητροπολίτη στους πιστούς. Ταυτόχρονα, στη Λαμία οι πιστοί προσκύνησαν τα λείψανα των Αγίων Αναργύρων, στον Λαγκαδά της Αγίας Αικατερίνης και στη Νάουσα του Αγίου Στεφάνου. Στα Μεσόγεια και στο Ιλιον οι πιστοί προσκύνησαν τον Αγιο Λουκά από τη Συμφερούπολη της Κριμαίας.
Οι κάρες
Οι κάρες, δηλαδή τα κρανία των αγίων λειψάνων, έχουν επίσης αρχίσει να «περιφέρονται» σε διάφορες περιοχές της χώρας. Αυτές τις ημέρες οι Μεσσήνιοι προσκυνούν την κάρα του Αγίου Ραφαήλ η οποία μεταφέρθηκε από τη Μυτιλήνη στην Καλαμάτα. Στην Κηφισιά, από την Εύβοια, μεταφέρθηκε η κάρα του Οσίου Δαυίδ. Οι Κοζανίτες προσκύνησαν τις κάρες των Αγίων Αναργύρων. Στην Ορεστιάδα μεταφέρθηκε από τα Τρίκαλα η κάρα της Αγίας Βαρβάρας και στο Αγρίνιο ο μητροπολίτης έθεσε σε προσκύνημα την κάρα του Αγίου Νεομάρτυρος Ιωάννου.
Το Τίμιο Ξύλο
Κομμάτια του Τιμίου Ξύλου που βρίσκονται στο Πατριαρχείο Ιεροσολύμων αλλά και σε μοναστήρια της Ελλάδας, όπως η Παναγία Σουμελά, τους τελευταίους μήνες εκτέθηκαν σε προσκύνημα στην Αλεξανδρούπολη, στο Διδυμότειχο, στο Κιλκίς, στην Ηγουμενίτσα, στη Θεσσαλονίκη και στη Μητρόπολη Νεαπόλεως και Σταυρουπόλεως. Σε μια περίπτωση, μάλιστα, Τίμιο Ξύλο από την Ελλάδα μεταφέρθηκε στη Ρουμανία για προσκύνημα των εκεί ορθοδόξων. Το Τίμιο Ξύλο προερχόταν από τη Μονή Εισοσιφοίνισσας και ο Πατριάρχης Ρουμανίας κ. Δανιήλ σημείωσε ότι «η κύρια δύναμη της ρουμανικής ορθόδοξης Εκκλησίαςείναι η ευσέβεια του ρουμανικού λαού».
Εικόνες
Στις αρχές της δεκαετίας του 2000 το προσκύνημα στην Παναγία την Ιεροσολυμίτισσα που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη και στην Αθήνα προκάλεσε πολλούς κραδασμούς στην Ιεραρχία της Εκκλησίας της Ελλάδας. Σήμερα φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να αποκτούν ιδιαίτερη αξία και τα αντίγραφα των εικόνων, αφού τα πρωτότυπά τους βρίσκονται καλά φυλαγμένα στο Αγιον Ορος. Ετσι τον Οκτώβριο στον Αγιο Δημήτριο της Θεσσαλονίκης φιλοξενήθηκε αντίγραφο της Παναγίας της Τριχερούσας, καθώς το πρωτότυπο της εικόνας φυλάσσεται στη Μονή Χιλανδαρίου, ενώ στην Καστοριά βρέθηκε το αντίγραφο της εικόνας της Παναγίας της Πορταΐτισσας, το πρωτότυπο της οποίας φυλάσσεται στη Μονή Ιβήρων του Αγίου Ορους.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ, ΑΓΡΥΠΝΙΕΣ ΚΑΙ ΑΓΗΜΑΤΑ

Μεταφορά ιερών λειψάνων στα Ιωάννινα το 2004. Τον τελευταίο καιρό «φιλοξενούνται» από μητρόπολη σε μητρόπολη

ΣΧΕΔΟΝ κάθε φορά που ένα κομμάτι λειψάνου ή μια τιμία κάρα ή ένα τεμάχιο Τιμίου Ξύλου εκτίθενται σε προσκύνημα διοργανώνονται ταυτόχρονα από τις μητροπόλεις ειδικές εκδηλώσεις. Λειτουργίες,αγρυπνίες και ολονυκτίες διαδέχονται η μία την άλλη στους ναούς όπου φιλοξενούνται τα ιερά της ορθοδοξίας. Για την υποδοχή τους πραγματοποιούνται τελετές στις οποίες συμμετέχουν συνήθως αγήματα του στρατού,της Αστυνομίας και των προσκόπων.Οι φιλαρμονικές των δήμων βρίσκονται σε πρώτο πλάνο μαζί με τους εκπροσώπους των κομμάτων και των αρχών της περιοχής.
Ταυτόχρονα,οι μητροπολίτες προσφέρουν ειδική φιλοξενία στους μοναχούς ή στους ιεράρχες που μεταφέρουν τα λείψανα από τις μονές και τις μητροπόλεις όπου φυλάσσονται,ενώ δεν είναι λίγες οι περιπτώσεις που διοργανώνονται και ειδικές τελετές.Συνήθως στις τελετές αυτές,κορυφαία στιγμή των οποίων αποτελεί η τέλεση της Θείας Λειτουργίας,προσκαλούνται και συμμετέχουν μητροπολίτες από άλλες περιοχές.Πρόκειται,σε πολλές περιπτώσεις,για τρεις,τέσσερις ή και πέντε ιεράρχες οι οποίοι προέρχονται από την Εκκλησίας της Ελλάδος, το Πατριαρχείο Αλεξανδρείας και το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων.Μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις εκδίδονται ακόμη και αναμνηστικά μετάλλια τα οποία είναι αφιερωμένα στις στιγμές του προσκυνήματος.

ΜητροπόλειςΛείψανα και ολονυκτίες για την κρίση - TO BHMA

4 σχόλια:

  1. Όντως κάποιοι άθλιοι κληρικοί συμπεριφέρονται όπως συμπεριφέρονταν στη «λαμπρή» αρχαία Ελλάδα, έτσι για να μη ξεχνιόμαστε, και χαρακτηρίζουμε τα παιδιά δεισιδαίμονες και παραβλέπουμε το χάλι των πατέρων και παπούδων. Έστω ελάχιστα παραδείγματα: Οι Αθηναίοι έστειλαν στη Σκύρο για να ξεθάψουν τα κόκαλα του Θησέα, να μεταφερθούν στην Αθήνα για να τους βοηθήσει να νικήσουν τους εν δωδεκαθέω αδελφούς τους Λακεδαιμονίους. Έψαχναν οι Αθηναίοι για τα κόκαλα του Αίαντα στη Σαλαμίνα να τους βοηθήσει να νικήσουν τους Πέρσες. Αλλά ποια κόκαλα του Θησέα και του Αίαντα, αυτοί ήταν μυθικά πρόσωπα και άρα ανύπαρκτα. Ποιος ξέρει γαϊδαροκοκάλες μετέφεραν και ικέτευαν οι «λαμπροί» μας πρόγονοι! Αναζητούσαν οι Θηβαίοι τα κόκαλα του Ησίοδου στη Ναύπακτο, να τα μεταφέρουν στη Θήβα προκειμένου να σωθούν από μίασμα και να αποτρέψουν τη μήνη των απόλυτα μισάνθρωπων «θεών» τους. Τύλιγαν οι «λαμπροί επιστήμονες» ιερείς του Αμφιάραου τους ασθενείς σε φρεσκογδαρμένα τομάρια της θυσίας, να κοιμηθούν όλη τη νύχτα στο άντρο της δεισιδαιμονίας στον Ωροπό και έτσι να τους θεραπεύσει ο ανύπαρκτος ημίθεος! Τώρα όσον αφορά τα χρήματα που μάζευε το ολοσκότεινο, μαύρο και αδίστακτο ιερατείο της «πιο λαμπρής θρησκείας που γνώρισε η ανθρωπότητα» (μπρρρρρρρ), ρωτήστε τον άτυχο Αίσωπο, το μέγιστο μυθοποιό όλων των εποχών, ο οποίος κατάγγειλε το δελφικό άντρο της δεισιδαιμονίας και του ανθελληνισμού ότι «άνευ χαλκού (χρήματος) Φοίβος ου μαντεύεται», και ο οποίος άφησε τα κόκαλά του στα βράχια των Δελφών (μπρρρρρρ) δολοφονημένος από τους …πνευματικούς καθοδηγητές των κατά τα άλλα «ελευθεροφρόνων» προγόνων μας. Άλλη φορά θα μιλήσουμε για τις μούμιες που φύλαγαν στα «ιερά» τους οι Σπαρτιάτες. Κάντε τον κόπο να δείτε και την πίσω πλευρά του νομίσματος…..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συνεπώς ανώνυμε συμφωνείς πως οι παπάδες έχουν μείνει 2-3000 χρόνια πίσω και νομίζουν πως ακόμα ζούμε σε πρωτόγονες εποχές και άρα καλώς λέω για ημιβάρβαρους.
    Δεν σημειώνεις όμως πως μπορεί τότε (πολύυυυ παλιά) να ήταν όσο δεισιδαίμονες είναι σήμερα οι παπάδες αλλά τότε θεωρούσαν τα πτώματα βρώμικα και δεν τα έβαζαν στους ναούς τους ούτε τα φιλούσαν ούτε τα έγλυφαν εκτός κι αν είχαν σε όλους τους τούς ναούς πτώματα και κόκαλα και μου διαφευγει. Οι χριστιανοί σε όλους τους τούς ναούς έχουν κόκαλα στον βωμό τους ή αγία τράπεζα όπως την λένε. Δεν νοείται ναός χριστιανών χωρίς έστω λίγο κόκαλο νεκρού, δεν γίνεται δεν είναι άγιος έτσι λέει ο κανόνας των χριστιανών έτσι δεν είναι; Ίσχυε λες αυτός ο κανόνας και στους ναούς των ελλήνων; Είχαν λες κόκκαλα και κρανία στον βωμό του παρθενώνα; στους δελφούς; στους υπόλοιπους ναούς; Βέβαια δεν είχαν αλλά δεν το λες. Όπως δεν λες πως οι χριστιανοί ήταν που έβαζαν πτώματα μέσα στους αρχαίους ναούς για να τους βρωμίζουν ώστε να μην ξαναπάνε εκεί παγανιστές για λατρεία λόγω μιάσματος που προκαλούσαν οι χριστιανοί με τα πτώματα που τοποθετούσαν. Ακόμα και όταν ήθελαν να τιμήσουν έναν νεκρό φυλάγοντας το πτώμα του, δεν το έβαζαν σε ναούς ούτε το προσκυνούσαν ούτε το έγλυφαν. Το έβαζαν σε μαυσωλείο και σε μνημεία ως απόδοση τιμών για συλλογική μνήμη και ποτέ σε κοινή θέα και όχι όπως οι χριστιανοί που πάνε και το γλύφουν. Εκτός αν έχεις κάποιο ιστορικό παράδειγμα τακτικής περιφοράς και προσκύνησης πτώματος κάρας χεριών ποδιών ματιών αυτιών και ό,τι άλλου θες στην αρχαία ελλάδα. Θα δεχτώ περεταίρω συζήτηση αν μου φέρεις ένα παράδειγμα που να λέει πως στην τάδε αρχαία πόλη κάθε χρόνο μια ορισμένη μέρα περιέφεραν και προσκυνούσαν την νεκροκεφαλή του Θησέα του Περικλή του Αχιλλέα του όποιου τέλος πάντων. Άλλο πράγμα το μαυσωλείο ο τάφος το μνημείο του θησέα και άλλο πράγμα η περιφορά και το προσκύνημα της νεκροκεφαλής του. Δεν είμαι ενάντιος στην ύπαρξη νεκροταφείων. Είμαι ενάντιος στην περιφορά και προσκύνηση πτωμάτων κοκάλων και λοιπών λειψάνων. Μου λες για τότε στα γεννοφάσκια της ιατρικής, για τα τομάρια της θυσίας κι έρχεσαι να συγκρίνεις με το σήμερα στον 21ο αιώνα την εποχή της βιο-ιατρικής όπου οι παπάδες ακόμα συνεχίζουν να κάνουν ό,τι τότε έκαναν οι τότε πρωτόγονοι γιατροί-μάγοι. Μπορεί πια οι παπάδες να μην τυλίγουν τους ασθενείς σε τομάρια (πράγμα που έκαναν μέχρι τον 17-18ο αιώνα όμως) αλλά από εξορκισμούς αγιασμούς κατάρες νεκροκεφαλές θαύματα και πτώματα μια χαρά τα πάνε, όπως και τότε. Για να μην ξεχνάμε πριν μερικά χρόνια που χριστιανοί παπάδες σταύρωσαν καλόγρια με ψυχική νόσο για να βγει λέει ο σατανάς από μέσα της. Στον 21ο αιώνα! Εκεί έχουν μείνει. Αυτά ξέρουν αυτά λατρεύουν. Ανώνυμε, όπως ίσως καταλαβαίνεις με τέτοιες συγκρίσεις απλώς με επιβεβαιώνεις πως οι χριστιανοί είναι νεκρολάγνοι ημιβάρβαροι. Δοκίμασε κάτι άλλο, η σύγκριση μεταξύ μαύρων ιερατείων του τότε και του σήμερα δεν τιμά το σήμερα, μάλλον το αντίθετο. Δοκίμασε λοιπόν κάτι άλλο αν υπάρχει και τότε τα ξαναλέμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. εγω τους παπαδες δε τους λεω βαρβαρους αλλα αδερφες. οπως αδερφη εισαι και συ κλειτωρ. βεβαια αυτοι ειναι αδερφες τυπου φοραμε στρινγκ κατω απτα ρασα, καρφωνομαστε μεταξυ μας κλπ. ενω εσυ εισαι ο παθητικος στον εγκεφαλο. δε πιστευεις στον εαυτο σου. ολα σου τα πιστευω ειναι εκει απο κομπλεξ. δε τα πιστευεις. απλα θες να κανεις εντυπωση στους αλλους με τα πιστευω σου. να ανεβεις σαν ανθρωπος στα ματια των αλλων δειχνοντας τα πιστευω σου. να βρεις μια καλυτερη γκομενα ισως. μεσα σου δε τα πιστευεις αυτα.
    εισαι τοσο κοντοφθαλμος καραγκιοζης ελληνας μεχρι τα μπουνια.. τοσο καραβλαχοελληνας που δεν εχεις βγει σε καμια αλλη χωρα εστω και μεσω μιας αφηγησης ενος μεταναστη ή φιλου που ταξιδεψε για να δεις τι πραγματικα σημαινει η εκκλησια να επεμβαινει στη ζωη του ανθρωπου. ειμαι 24 και ποτε μου δεν ενιωσα την εκκλησια να με καταπιεζει. ολη μου τη ζωη θυμαμαι να κοροιδευω τους παπαδες και τους θρησκευτικους στο σχολειο και ακομα δε το εχω βαρεθει εντελως ομως εγω ξερω οτι σε χωρες διπλανες της ελλαδος ισλαμικες, χριστιανικες η εκκλησια μπαινει με ωμη βια στη ζωη του ανθρωπου και τη καθοριζει καθε μερα. οχι η κοινωνικη ηθικη. η εκκλησια, η θρησκεια. μπορει να εχεις διαβασει 500 βιβλια για 300 μαλακιες θεματα, ομως εχεις χασει τη κοινη λογικη. κομπλεξ και πολιτικη υπεραναλυση αυτα κανουν. και αυτα τα κομπλεξ θα σε ακολουθουν μια ζωη. δε σου ευχομαι να απελευθερωθεις γιατι θα ακουστω πατρικος. κατσε εκει και καψου στα μικροελληναρικα σου κομπλεξ. δεν εισαι ο μονος σ'αυτο το μαυρο τοπο αλλωστε. πηξαμε στους τσεγκεβαρες σαυτο το μπουρδελο. λολ να θυμασαι στην ελλαδα παντα υπαρχει ενας πιο επαναστατης απο σενα. και απαυτον υπαρχει και ΠΙΟ επαναστατης. και απαυτον.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. facepalm, πες μας τι ναρκωτικά παίρνεις κ' είσαι τόσο μαλάκας για να δώ αν είναι τα ίδια με αυτά που παίρνουν οι πιστοί κ' οι δεξιοφασίστες & αριστεροφασίστες. Μαλάκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails