Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

18 Νοεμβρίου 2009

μετά τον πρωθυπουργό τώρα και ο πρύτανης αντεξουσιαστής;

Όταν σας λέω πως αυτοί εκεί μέσα στο indymedia είναι ρουφιάνοι, κάποιοι μου λέτε μακακίες. Πάρτε τώρα και την απόδειξη δια στόματος… Πρύτανη. 

Σε δηλώσεις του στον ραδιοφωνικό σταθμό ΘΕΜΑ 989, o κ. Μουτζούρης δήλωσε αποφασισμένος να μη διακόψει τη μετάδοση της ιστοσελίδας, ακόμα και αν καταδικαστεί. Ξεκαθάρισε ότι είναι υπέρμαχος της ελευθερίας της έκφρασης και στηλίτευσε την υποκρισία, όπως χαρακτηριστικά είπε, καθώς αποκάλυψε ότι οι αστυνομικές αρχές πολλές φορές του έχουν εκμυστηρευτεί ότι χρησιμοποιούν την εν λόγω ιστοσελίδα ως πηγή πληροφόρησης.

ΠΡΕΖΑ TV ©

Όταν σας λέω πως πίσω από τους τραμπούκους με τις μολότωφ που τα ΜΜΕ ονομάζουν αναρχικούς δεν κρύβονται παρά προβοκατοράκια ξεσηκώνεστε που σας θίγω τους… “αγωνιστές”. Ρε πάρτε το χαμπάρι, η έκφραση “οργανωμένος αναρχικός” μόνο γέλιο μπορεί να προκαλέσει στους όντως αναρχικούς. Όλοι αυτοί οι… οργανωμένοι δύο πράγματα πέτυχαν μέχρι τώρα. Να ακούει ο κόσμος αναρχικό και να φοβάται αντί να χαίρεται και να ανανεώνει τον στόλο της η ελληνική αστυνομία. Α! τρία πράγματα, σόρυ το ξέχασα, ενισχύουν και τις ασφαλιστικές όταν περνούν δυσκολίες. Έχουν πια ασφαλιστεί και τα τζάμια των φωταγωγών στην Αθήνα.

17 σχόλια:

  1. Φοβερός ο Πρέζας! Σταράτα και ξεκάθαρα.
    Άκου "οργανωμένος αναρχικός" ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγώ πάντως δε διαφωνώ. Αγωνιστές που δεν ξέρουν τι να χτυπήσουν, δεν υπάρχουν. Αγωνστές κατά μεσαίων επιχειρηματιών δε στρέφονται...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτοί του indymedia είναι εξόχως βλακόμουτρα αν δεν είναι κρυφοασφαλίτες. Πρέπει να συνεχίσουν να υπάρχουν ώστε να συνεχίσουν και να εκτίθενται.

    Πάντως σχετικά με την έννοια "οργανωμένος αναρχικός", πρέπει να πούμε ότι δεν αποτελεί αντίφαση. Από την Α' Διεθνή μέχρι την Ισπανική Επανάσταση του 1936-1939 και μέχρι σήμερα, οι αναρχικοί ανέκαθεν οργανώνονταν παντού (εκτός φυσικά από την Ελλάδα). Μάλιστα οι αναρχικοί φημίστηκαν και φημίζονται κατεξοχήν για τον τρόπο που ανέκαθεν οργανώνονταν: οργανώσεις αυστηρά ομοσπονδιακές, με οριζόντια και όχι κάθετη δόμηση, χωρίς ιεραρχία, χωρίς κεντρικές επιτροπές και με έμπρακτη άμεση δημοκρατία. Κάποιες από αυτές έφτασαν να αριθμούν εκατομμύρια μέλη (όπως η Ιβηρική Αναρχική Ομοσπονδία).
    Άλλωστε και το αναρχικό ιδεώδες αναφέρεται σε μια ορθολογικά οργανωμένη κοινωνία, όπου θα υπάρχει ορθολογική δημόσια διοίκηση αλλά, όχι κράτος (πράγμα που είναι τελείως διαφορετικό). Oι αναρχικοί κατέβαλαν ανέκαθεν προσπάθεια ώστε οι οργανωτικές μορφές που επέλεγαν να αποτελούν αντανάκλαση της κοινωνίας που επιδιώκουν.

    Το πρόβλημα με τους ρωμιούς αναρχικούς είναι ότι δεν μπορούν να οργανωθούν. Κι αυτό οφείλεται κατεξοχήν στο απογοητευτικά χαμηλό πνευματικό τους επίπεδο σε σχέση π.χ. με αυτό των Γερμανών, ή των Γάλλων αναρχικών. Γι' αυτό και όλη αυτή η γραφικότητα και η έλλειψη φαντασίας που τούς δέρνει. Κατά καιρούς εμφανίζονται βέβαια και κάποιες σπάνιες εξαιρέσεις όπως π.χ. κάποιες απαλλοτριώσεις εμπορευμάτων από σούπερ μάρκετς και το μοίρασμά τους στους λιμοκτονούντες συνταξιούχους.
    Τελικά η Ρωμιοσύνη έχει τους "αναρχικούς" που τής ταιριάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Διόδοτε αν δεν αποτελούσαν αντίφαση όλα αυτά που αναφέρεις θα είχαν πετύχει. Μην μου πεις πως πέτυχαν διότι θα βάλω τα γέλια ε; Το ότι απέτυχαν δε, είναι ακριβώς το αποτέλεσμα αυτής της αντίθεσης. Περιττό να σου θυμίσω όλες αυτές οι οργανώσεις ποιούς ξέκαναν πρώτους πρώτους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τί εννοείς "θα είχαν πετύχει";
    Ακόμα και η αρχαία δημοκρατία "απέτυχε".
    Το μόνο πράγμα που έχει αποδεδειγμένα "πετύχει" είναι η καπιταλιστική κτηνωδία απέναντι στον άνθρωπο και στη φύση. H κτηνωδία αυτή είναι κι το μόνο πράγμα που δεν εμφανίζει "αντιφάσεις".

    Αλλά αν κάποτε αλλάξει προς το καλύτερο κάτι σε αυτόν τον κόσμο θα οφείλεται σε αυτούς που "απέτυχαν".
    Το ότι εμείς είμαστε αυτοί που είμαστε και επίσης το ότι είμαστε εδώ και πιστεύουμε αυτά που πιστεύουμε και συζητάμε αυτά που συζητάμε, το οφείλουμε στους "αποτυχημένους".
    Είμαστε σπορά τους. Και μέχρι να βλαστήσει πιο εκτεταμένα ο σπόρος τους, δεν νομίζω ότι μπορούμε να αποφανθούμε αν και τί "πέτυχαν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Α! Και ποιούς ξέκαναν πρώτους-πρώτους οι αναρχικές οργανώσεις; Aυτό που ξέρουμε είναι ότι οι πολιτικές δολοφονίες είναι ειδικότητα των κομμουνιστών

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. εννοώ πως θα επηρέαζαν κόσμο. Εννοώ πως θα επηρέαζαν πράγματα και καταστάσεις και δεν θα υπήρχαν μόνο για να υπάρχουν. Η αρχαία δημοκρατία απέτυχε όταν έγινε κυριαρχικό σύστημα επίσης. Ο καπιταλισμός δεν πέτυχε λόγω ορθότητας αλλά ακριβώς διότι δεν ασχολήθηκε με την οργάνωση αλλά με το κεφάλαιο το οποίο κεφάλαιο αδιαφορεί για τις ιδέες του κατόχου του.
    Και πως θα βλασ΄τησει ο σπόρος αυτών που απέτυχαν; Δηλαδή τι θα γίνει; Αν εμείς είμαστε εδώ και κουβεντιάζουμε τα όσα πρεσβεύουμε είναι επιδή ο καπιταλισμός αδιαφορεί για το τι συζητάμε εμείς αρκεί να δανειζόμαστε από τις τράπεζες. Αν οι συζητήσεις μας ενοχλούσαν το κεφάλιο τότε δεν θα ήμασταν εδώ να συζητάμε.
    Αν κάτι αλλάξει προς το καλύτερο σε αυτόν τον κόσμο θα το χρωστάμε στην ανάγκη. Το αναρχικό ιδεώδες στηρίζεται σε μια αυτο-οργανωμένη κοινωνία και όχι σε μια ορθολογική κοινωνία. Ορθολογική κοινωνία ήθελε και ο Πλάτων και ο Φράνκο και ο Στάλιν και όλοι αυτοί αλλά με την δική τους λογική. Οι κοινωνίες είναι πολύ ασταθείς και ο ορθολογισμός μόνο ως αποτέλεσμα μπορεί να προκείψει. Μην αρχίσουμε πάλι τα περί εκλογίκευσης...

    Οι δολοφονίες είναι ειδικότητα όλων των εξουσιαστικών συστημάτων. Από την στιγμή που ένα σύστημα θέλει την εξουσία θα την πάρει με οποιοδήποτε τρόπο. Και μην μου πεις πως στην Ισπανία δεν σκοτώνονταν οι αναρχικοί μεταξύ τους. Κράτος ήθελαν και αυτοί. είχαν σημαίες σύνορα ύμνους παρελάσεις κλπ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ο καπιταλισμός αδιαφορεί για το τί συζητάμε επειδή προς το παρόν δεν είμαστε αρκετοί που συζητάμε γι' αυτά τα πράγματα (και ακόμα λιγότεροι είναι αυτοί που είναι διατεθειμένοι να τα κάνουν πράξη). Γιατί μπορεί οι περισσότεροι να δανείζονται από τις τράπεζες αλλά, αν αρνηθούν εξίσου μαζικά να εξοφλήσουν τα "χρέη", τότε θα δούμε πόσο θα αδιαφορήσει ο καπιταλισμός...

    Τό ίδιο συμβαίνει και με την βία των ρωμηών "αναρχικών". Με το να μην οργανώνονται ως αναρχικοί αλλά, ενεργώντας ως μπουλούκια δεν πείθουν για την αναγκαιότητα της γενίκευσης της βίας ενάντια στη βία της εξουσίας. Το πρόβλημα δεν είναι ότι τα "σπάνε" μερικοί κουκουλοφόροι αλλά το ότι δεν έχουν καταφέρει να πολλαπλασιαστούν και να γίνουν μερικές εκατοντάδες χιλιάδες. Το πρόβλημα είναι ότι η βία τους συνήθως είναι προγραμματισμένη (π.χ. κάθε 17 Νοέμβρη),εκδηλώνεται με τους ίδιους στερεότυπους τρόπους και άρα δεν είναι αυθόρμητη (=αυτοορμώμενη) και οργανωμένη ανάλογα προς τις περιστάσεις. Η αυτοοργάνωσή τους θα ήταν το καλύτερο αντίδοτο στην διάλυση που παρουσιάζουν τόσο ως αμόρφωτα άτομα, όσο και ως οχλοκρατούμενα μπουλούκια.

    Οι ορθολογικές οργανώσεις της κοινωνικής ζωής υπήρξαν πάντα αποτέλεσμα αυτοοργάνωσης και αδογμάτιστης συλλογικής αναζήτησης. Ο ορθολογισμός τους φαίνεται από το ότι γονιμοποίησαν και κινητοποίησαν όλες τις δυνάμεις της κοινωνίας σε επιτεύγματα που μάλλον θα μείνουν αξεπέραστα. Ο Φράνκο, ο Πλάτων, ή ο Στάλιν δεν μπορούν να είναι ορθολογικοί αφού αυτοπαρουσιάστηκαν σαν σωτήρες, ή σαν κάτοχοι της απόλυτης αλήθειας. Τα συστήματά τους είναι ανορθολογικά γιατί καταπνίγουν την συλλογική δημιουργικότητα στο όνομα της "αλήθειας" τους. Την ίδια δημιουργικότητα καταπνίγει και ο καπιταλισμός αφού έχει οργανώσει και συγκεντροποιήσει σε έναν άνευ προηγουμένου βαθμό την κοινωνική ζωή, με βάση τις "αλήθειες"-αξίες του.

    ΥΓ. Στην Ισπανία οι αναρχικοί ουτε μεταξύ τους σκοτώνονταν, ούτε άσκησαν όση βία θα μπορούσαν (δεδομένης της μεγάλης τότε δύναμής τους). Η υποχωρητικότητά τους και η ατολμία τους ήταν εξάλλου οι κυριότερες κατηγορίες που δέχτηκαν.Και μπορεί να είχαν σημαίες αλλά, περιέργως, δεν είχαν ούτε έναν σημαιοφόρο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οι "αντεξουσιαστές" φοριούνται πολύ τελευταία. Σε σημείο που νομίζω πως οι πραγματικοί αντεξουσιαστές πρέπει να συνεργαστούν με τους μπάτσους για να μπαγλαρώσουν τον κάθε κουφιοκέφαλο που πουλάει αναρχία και έχει διασύρει το χώρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μακάρι να είχε αποτύχει και η αναρχία όπως απέτυχε η αρχαία δημοκρατία, όταν μέσα σ'αυτό το ελάχιστο μήκος ζωής της κατάφερε τόσα σπουδαία πράγματα.
    Ο καπιταλισμός όχι απλώς ασχολήθηκε με την οργάνωση αλλά το έκανε και επιστήμη. Χιλιάδες πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο βγάζουν καταξιωμένους επιστήμονες στις οικονομικές επιστήμες για να διατρίβουν πάνω στη χρησιμότητα και τη χρησιμοποίηση αυτού του άχρηστου χαρτιού που ονομάζουμε χρήμα.
    Έχουν καταστήσει ως δεδομένο τον ορισμό της ευδαιμονίας ως την μεγιστοποίηση απόκτησης υλικών αγαθών και διατήρησης τους με κάθε δυνατό τρόπο.
    Κι αυτό στους έχοντες φυσικά, γιατί οι μη έχοντες που καιρό για σκέψη για δημοκρατίες και αναρχίες,ορθολογισμό και αναζήτηση αλήθειας. Όταν παίρνεις 700 ή όταν είσαι άνεργος και τρέχουν οι υποχρεώσεις είναι εντελώς διαφορετικές οι προτεραιότητες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @Διόδοτε, αν αρνηθούν να πληρώσουν τα χρέη δεν έχει κανένα περιθώριο ο καπιταλισμός για ν’ αντιδράσει. Αλλά και αν πάψουν να χρεώνονται πάλι μπαστούνια θα τα βρει. Ναι είμαστε λίγοι αλλά γιατί είμαστε λίγοι; Την αιτία πρέπει να την βρούμε και κατά την γνώμη μου η αιτία είναι πως αντιπροτείνεται ένα σύστημα εξουσίας έναντι του υπάρχοντος. Αν θέλουμε να γίνουμε περισσότεροι πρέπει να εγκαταλείψουμε την αναζήτηση αλλαγής εξουσίας.
    Το πρόβλημα είναι ακριβώς πως τα προβοκατοράκια σπάνε ότι βρουν μπροστά τους αντί να κόψουν τις πιστωτικές. Άσε φίλε τους ξέρω. Με τα λεφτά του μπαμπά τους ζουν οι περισσότεροι αιώνιοι φοιτητές είναι και το παίζουν αναρχία ενώ δεν είναι παρά τυφλή καθοδηγούμενη αντίδραση χάριν προβοκάτσιας. Ούτε ξέρουν ούτε θέλουν ούτε μπορούν να αυτοοργανωθούν. Ξέρουν μόνο να συμμετέχουν σε «συνελεύσεις» πίσω από κλειστές πόρτες και να δέχονται καθοδήγηση από τους δήθεν εγκέφαλους και κατόπιν ξαμολιούνται στους δρόμους να σπάσουν κανα φιατάκι με την ίδια βλακώδη ορμή που πάνε και στο γήπεδο με καπνογόνα. Ποιόν βλάπτουν έτσι εκτός της αναρχίας; Η αναρχία χτυπά τις αρχές και όχι τους αρχόμενους. Χτυπάει τον τσοπάνη όχι το ποίμνιο. Γκρεμίζει το μαντρί όχι το σπίτι του κάθε φουκαρά που βελάζει μια ζωή.
    Σαν σωτήρας επίσης παρουσιάστηκε και ο… αναρχικός υπουργός δικαιοσύνης στην Ισπανία. Και μην μου πεις πως δεν είχε ζητούμενο την εξουσία και αυτός. Μην μου πεις πως η ταξιαρχία Ντουρούτι δεν ήταν στρατός και δεν ήθελε την εξουσία και μην μου πεις πως δεν είναι ανέκδοτο η έκφραση «αναρχικός ηγέτης». Το θέμα όμως φίλε για τον αναρχικό δεν πρέπει να είναι η κατοχή της εξουσίας ούτε καν η διανομή της αλλά η κατάργηση αυτής. Αναρχία σημαίνει άνευ αρχής και όχι αλλαγή αρχής. Αυτό το ζητάει ο κομουνισμός που καμία σχέση δεν έχει με την αναρχία αν και ξέρουμε πόσο πολύ διείσδυσε μέσα της. Όσο για τον καπιταλισμό… το χρήμα είναι εξουσία και συνεπώς πρέπει να καταργηθεί. Να καταργηθεί όχι να αναδιανεμηθεί διότι σε αυτή την περίπτωση θα έχουμε απλώς αλλαγή εξουσιαστών όπως από τον βασιλιά φεουδάρχη στον αστό βιομήχανο. Φίλε κακά τα ψέματα. Οργάνωση σημαίνει και ύπαρξη αρχής και αρχόντων έστω και σε μορφή συντονιστικών οργάνων που δεν παύουν όμως να είναι όργανα και από την στιγμή που υπάρχουν υπάρχει και η εξουσία τους. Θυμήσου τον Μπακούνιν τι είχε προβλέψει για την εξουσία του προλεταριάτου. Θυμήσου πόσο φασίστες έγιναν οι προλετάριοι όταν πήραν την εξουσία.
    Στην Ισπανία δεν σκοτώνονταν οι αναρχικοί μεταξύ τους;;;;; Πλάκα μου κάνεις έτσι; Ξεκίνα ανάποδα από την κεφαλή τους τον «αναρχικό ηγέτη» και μέτρα δολοφονίες. Και τι πα να πει δεν άσκησαν όση βία μπορούσαν; Εγώ σου λέω πως άσκησαν πολύ περισσότερη απ’ όση μπορούσαν γι αυτό και σταδιακά η δύναμή τους μειώνονταν αντί να αυξάνεται. Πάμπολλα τα παραδείγματα. Δεν είναι καθόλου περίεργο που δεν είχαν σημαιοφόρους. Την σημαία την φορούσαν όλοι στο κούτελο και στο μανίκι. Παρελάσεις έκαναν με βήμα εν δυο εν δυο οι… αναρχικοί που ήθελαν την εξουσία και το κράτος! Για πλάκα λες είχαν την στήριξη του… Στάλιν;
    Ο περσινός Δεκέμβριος είναι ένα καλό παράδειγμα του τι σημαίνει χωρίς οργάνωση. Κανείς δεν οργάνωσε όλο εκείνο το πλήθος που κατέβηκε στους δρόμους πέρυσι. Αντίθετα κατόπιν εορτής πολλοί βρέθηκαν να οικειοποιηθούν όλο εκείνο το πλήθος δήθεν ως οργανωτές του. Το καλό είναι πως τελικά δεν τα κατάφεραν και τούτο σημαίνει πως όλο και περισσότερο οι άνθρωποι αρνούνται πλέον να καθοδηγηθούν ενεργώντας αυτόβουλα. Αναρχία και εξουσία είναι δύο έννοιες αντίθετες και δεν μπορούν να συνυπάρξουν όποια μορφή ή όνομα και αν δώσουμε στην εξουσία. Διότι πάλι εξουσία θα είναι. Η αναρχία φίλε μου δεν γίνεται να επιβληθεί και κατ’ επέκταση, ότι επιβάλλεται δεν είναι αναρχία.
    Αυτό λοιπόν που χρειάζεται για να υπάρξει επιρροή δεν είναι ούτε οι μολότοφ ούτε οι οργανώσεις. Αυτό που χρειάζεται είναι συνεχές έργο μέσα στην κοινωνία από τον καθένα μας ξεχωριστά. Μέσα στην κοινωνία και όχι μεταξύ μας πίσω από κλειστές πόρτες. Ο πληθυντικός έπεται του ενικού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @ελληνάκι, οι κουφιοκέφαλοι όπως σωστά τους λες είναι όργανα της αστυνομίας-κρατικοδίαιτοι. Γι αυτό θα δούμε και τα ΜΑΤ να δηλώνουν αντεξουσιαστές και να σπάνε βιτρίνες. Ή μάλλον, τα είδαμε ήδη. Σκοπός τους ναι να διασύρουν την αναρχία. Να δεις όμως που θα γυρίσει μπούμερανγκ. Δεν είναι τυχαίο πως ξαφνικά όλοι οι εξουσιαστές δηλώνουν… αντεξουσιαστές.


    @Τίμων, μα γι αυτό μας έχουν στα 700 και την ανεργία. Είναι μέρος της οργάνωσής τους. Ο άνεργος δεν είναι παρά ένα ακόμη πιόνι στην σκακιέρα τους και μάλιστα σε ρόλο μπαλαντέρ. Παίζει ότι του πουν. Μόνη λύση η απεμπλοκή από το χρήμα. Άνευ τούτου δεν υφίστανται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Kλείτωρ:
    "Στην Ισπανία δεν σκοτώνονταν οι αναρχικοί μεταξύ τους;;;;; Πλάκα μου κάνεις έτσι; Ξεκίνα ανάποδα από την κεφαλή τους τον «αναρχικό ηγέτη» και μέτρα δολοφονίες. Και τι πα να πει δεν άσκησαν όση βία μπορούσαν; Εγώ σου λέω πως άσκησαν πολύ περισσότερη απ’ όση μπορούσαν γι αυτό και σταδιακά η δύναμή τους μειώνονταν αντί να αυξάνεται. Πάμπολλα τα παραδείγματα. Δεν είναι καθόλου περίεργο που δεν είχαν σημαιοφόρους. Την σημαία την φορούσαν όλοι στο κούτελο και στο μανίκι. Παρελάσεις έκαναν με βήμα εν δυο εν δυο οι… αναρχικοί που ήθελαν την εξουσία και το κράτος! Για πλάκα λες είχαν την στήριξη του… Στάλιν;"

    Μάλλον έχουμε διαβάσει την ιστορία από δοαφορετικά βιβλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μάλλον μια επιστροφή του Μπουοναβεντούρα Ντουρούτι χρειάζονται τα Εξάρχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Άλλη μια συζήτηση κολλάει στη διαφορετική εκτίμηση για την εξέλιξη της ιστορίας. Το θέμα είναι, τί γίνεται τώρα... Η ΕΔΕΤ θα διακόψει τη σύνδεση του Πολυτεχνείου με το Internet, αφού δεν τηρούνται οι όροι συνεργασίας! Φαντάζεστε να μπαίνουν οι πολυτεχνίτες με κινητά ή να πηγαίνουν στα γειτονικά netcafe; Ε ρε πλάκες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @Στέλιο θα γίνει ότι γίνεται κάθε χρόνο. Θα κάνουν κατάληψη. Τουλάχιστον αυτήν την φορά θα έχουν κάποιο λόγο να επικαλεστούν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Το πρόβλημα με τους ρωμιούς αναρχικούς είναι ότι δεν μπορούν να οργανωθούν. Κι αυτό οφείλεται κατεξοχήν στο απογοητευτικά χαμηλό πνευματικό τους επίπεδο σε σχέση π.χ. με αυτό των Γερμανών, ή των Γάλλων αναρχικών. Γι' αυτό και όλη αυτή η γραφικότητα και η έλλειψη φαντασίας που τούς δέρνει. Κατά καιρούς εμφανίζονται βέβαια και κάποιες σπάνιες εξαιρέσεις όπως π.χ. κάποιες απαλλοτριώσεις εμπορευμάτων από σούπερ μάρκετς και το μοίρασμά τους στους λιμοκτονούντες συνταξιούχους.
    Τελικά η Ρωμιοσύνη έχει τους "αναρχικούς" που τής ταιριάζουν.''

    σωστος . ετσι ακριβως

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails