Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

25 Αυγούστου 2009

Και η πίτα ολόκληρη και ο παπάς χορτάτος.-

foto Έκανα μια ανάγνωση στα ΜΜΕ. Έκανα μια βόλτα και στην μπλογκόσφαιρα. Παντού το θέμα είναι η φωτιά που έκαψε την Αττική γη. Όλοι συμφωνούμε πως τούτο είναι έγκλημα ειδεχθές. Όμως συγνώμη που θα το πω αλλά αιθεροβατούμε όλοι μας. Αυτή την φωτιά την περίμενα δέκα χρόνια τώρα. Γιατί; Διαβάστε δημοσίευση σε χρόνο… “ανύποπτο” δείτε τις επισκέψεις και αξιολογήστε το αποτέλεσμα.

Στις αρχές του 1999 ο νεοεκλεγείς Αρχιεπίσκοπος Χριστόδουλος συναντήθηκε με τον τότε υπουργό ΠΕΧΩΔΕ Κώστα Λαλιώτη και μεταξύ άλλων του ζήτησε τη βοήθεια της Πολιτείας για την καταγραφή της εκκλησιαστικής ακίνητης περιουσίας, στο πλαίσιο του Εθνικού Κτηματολογίου, με στόχο την κατοχύρωση των τίτλων της και βέβαια στη συνέχεια την αξιοποίησή της. Λίγο αργότερα με επιστολή του ζητούσε αποχαρακτηρισμό «των ως δασικών αυθαιρέτως χαρακτηρισθέντων εκκλησιαστικών εκτάσεων» εφόσον όταν μια έκταση χαρακτηριστεί δασική σε όποιον και αν ανήκει απαγορεύεται οποιαδήποτε παρέμβαση. Προχθές, Τετάρτη, δέκα χρόνια μετά, ο διάδοχός του, Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος επισκέφθηκε τον υπουργό ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργο Σουφλιά και του έθεσε ένα παρεμφερές ζήτημα. Στον πυρήνα των αιτημάτων του βρίσκονταν και πάλι οράματα και σχέδια αξιοποίησης της εκκλησιαστικής περιουσίας. Μόνο που για να ευοδωθούν τα σχέδια της Εκκλησίας πρέπει τα ακίνητα που διαθέτει και άλλα που διεκδικεί να απαλλαγούν από συγκεκριμένα «βάρη». Από την πρώτη στιγμή της εκλογής του, τον Φεβρουάριο του 2008, ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος επαναλαμβάνει ότι στόχος του είναι τα χρήματα της Εκκλησίας να επιστρέφουν στον πάσχοντα άνθρωπο. Ο κ. Ιερώνυμος πρότεινε, και η ΔΙΣ αποδέχθηκε, τη δημιουργία πολλών ιδρυμάτων που με τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους θα εξυπηρετούν ποικίλες κοινωνικές ανάγκες. Στέγες φροντίδας ηλικιωμένων κατακοίτων, καρκινοπαθών, κοινωνικής επανένταξης νέων απεξαρτημένων, αυτιστικών παιδιών είναι μερικά μόνο από τα έργα που έχει εξαγγείλει ο Αρχιεπίσκοπος και καθυστερούν, σύμφωνα με εκκλησιαστικούς κύκλους, εξαιτίας της γραφειοκρατίας αλλά και της μη έκδοσης των απαραίτητων διοικητικών αποφάσεων από το ΥΠΕΧΩΔΕ. Οι αποφάσεις αυτές είναι απαραίτητες για τη χρήση των εκκλησιαστικών ακινήτων που είχαν δεσμευτεί π.χ. από ΟΤΑ, και με αμετάκλητες δικαστικές αποφάσεις η Εκκλησιαστική διοίκηση δικαιώθηκε και τα περιουσιακά της στοιχεία «αποδεσμεύτηκαν».

Ο κ. Σουφλιάς διέκρινε, σύμφωνα με τις δηλώσεις του, τη φλόγα προσφοράς του Αρχιεπισκόπου και έσπευσε να διαβεβαιώσει ότι η Πολιτεία θα σταθεί αρωγός στο έργο που προτίθεται να κάνει. «Η συνάντηση πήγε καλά. Ποτέ δεν έχουμε φύγει δυσαρεστημένοι από συνάντηση με υπουργό. Ομως, τελικά δεν γίνεται τίποτα», σχολίασε συνεργάτης του Αρχιεπισκόπου.

Τα βασικά αιτήματα που συζητήθηκαν συνδέονται με την αξιοποίηση εκκλησιαστικών ακινήτων στο Κολωνάκι, τη Λεωφόρο Αλεξάνδρας, στη Βουλιαγμένη και την Κοινότητα Βαρνάβα Αττικής.

Καθημερινή 21-08-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Το αίτημα που συνδέεται άμεσα με το φιλανθρωπικό έργο της Εκκλησίας αφορά την επιτάχυνση των διαδικασιών για την έκδοση Γενικού Πολεοδομικού Σχεδίου στην περιοχή της Κοινότητας Βαρνάβα όπου η Αρχιεπισκοπή Αθηνών είναι κάτοχος δύο όμορων αγροτεμαχίων συνολικής έκτασης 130 στρεμμάτων. Η έκταση περιήλθε στην κατοχή της Αρχιεπισκοπής, πριν από μερικούς μήνες, ύστερα από δωρεά των μελών του θρησκευτικού, φιλανθρωπικού και κοινωφελούς σωματείου «Ο Απόστολος Κλεόπας». Σύμφωνα με πληροφορίες στη σύμβαση δωρεάς, που υπεγράφη στις 19 Φεβρουαρίου μεταξύ της Αρχιεπισκοπής και του Σωματείου, προβλέπεται ρητώς ότι η συγκεκριμένη έκταση παραχωρείται «για την ενίσχυση του φιλανθρωπικού και κοινωνικού έργου της». Ο κ. Ιερώνυμος έχει ανακοινώσει πως εκεί θα ανεγερθούν Κέντρα Φροντίδας Ηλικιωμένων και Κατάκοιτων καθώς επίσης θα λειτουργήσουν και παιδικές κατασκηνώσεις. Η έκταση είναι χαρακτηρισμένη ως αγροτική και για να οικοδομηθεί θα πρέπει να αλλάξει η χρήση της, αφού βεβαίως πρώτα το ΥΠΕΧΩΔΕ την εντάξει στο Σχέδιο Πόλης. «Δεν μπορούμε να ζητήσουμε αλλαγή χρήσης γης από αγροτική σε οικοδομήσιμη αφού η περιοχή είναι εκτός σχεδίου. Είναι προφανές ότι η Εκκλησία της Ελλάδος δεν προτίθεται να κτίσει αυθαίρετα. Κατά συνέπεια οι αρμόδιες υπηρεσίες πρέπει να διευκολύνουν την Εκκλησία με τη λήψη σχετικών αποφάσεων και ακολούθως να ρυθμιστεί το ζήτημα της χρήσης γης» αναφέρουν συνοδικοί παράγοντες. Για την υλοποίηση του συγκεκριμένου έργου η Εκκλησία θα διαθέσει τουλάχιστον το ποσό των 3,5 εκατομμυρίων ευρώ, ενώ συνολικά για την ανέγερση των ιδρυμάτων που σχεδιάζει θα δαπανήσει, από δικούς της πόρους, σχεδόν 10 εκατ. ευρώ.

Καθημερινή 21-08-2009

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ηλίου φαεινότερο πως έπρεπε να αποχαρακτηριστεί η περιοχή για να μπεί στο σχέδιο πόλης ώστε να μπορέσουν οι παπάδες να χτίσουν. Δεν είναι δα τυχαία η αδιαφορία της πυροσβεστικής κατά την διάρκεια της πρώτης νύχτας όπου θα μπορούσε η φωτιά να έχει σβήσει εύκολα.

Δεν είναι επίσης τυχαία η… «ιερή» θέληση του Ιερώνυμου να υποκαταστήσει το κράτος σε ότι αφορά τα της κοινωνικής αρωγής. Όταν θέλουμε να φτιάξουμε την Ιονία οδό καίμε την μισή Πελοπόννησο και όταν θέλουμε ιδρύματα καίμε την μισή Αττική. Απλά τα πράγματα, εύκολα και γρήγορα. Καθαρές δουλειές που θα έλεγε και… ο Καπόνε.

Το εκκλησιαστικό κράτος, το ελλαδιστάν στο οποίο ζούμε έτσι λειτουργεί. Με θαύματα. Πρόκειται περί κλασσικής χριστιανικής μεθόδου. Σας καίμε και μετά σας βάζουμε στα ιδρύματα που φτιάξαμε για τους καμένους. Μας σφάζουν για να αγιάσουμε αν δεν καταλάβατε. Τι και αν ο κόσμος δεν αφήνει πλέον λεφτά στα παγκάρια; Θα μας φτιάξουν ιδρύματα και θα μας τα παίρνουν από εκεί. Διότι το κράτος δεν μπορεί να φτιάξει ιδρύματα. Είναι σαν να κλέβει την εκκλησία και τούτο είναι βαρύ αμάρτημα για τους πολιτικάντηδες. Καλύτερα να πεθάνουν παρά να στερήσουν την εκκλησία από ρευστό. Καλύτερα να μας εξαφανίσουν όλους παρά να μην έχει έσοδα ο παπάς της ενορίας. Άλλωστε τι στοιχίζουν πέντε δέκα γκαζάκια; Τίποτα. Και μπορεί να μην έχουμε δάσος αλλά θα έχουμε εκκλησιαστικά ιδρύματα να μας περιθάλπουν όταν μας κοπεί η ανάσα. Και για να… μας κόψουν τον αέρα μια ώρα γρηγορότερα ανάβουν οι φωτιές. Αύριο που θα είμαστε όλοι με αναπνευστικά προβλήματα και καρκίνους θα παρακαλάμε την εκκλησία να μας δεχτεί στα ιδρύματά της και θα πληρώνουμε όσο όσο. Έτσι είναι αγαπητό μου ημερολογιάκι. Έτσι είναι. Τώρα δεν υπάρχει πρόβλημα ούτε για την χωματερή ούτε για το σχέδιο πόλεως ούτε για τα “άγια” ιδρύματα.

21 σχόλια:

  1. Έλα κι εσύ τώρα, ένα οικοπεδάκι ήθελε να ελευθερώσει ο μακαριότατος, 5-10 στρεματάκια, αμέσως να του το κτυπήσεις... Εντάξει, ξέφυγε λίγο παραπάνω η φωτιά, αντί για 10 έκαψε 200.000 στρέμματα... Θα περιορίσουμε τη ζωή μας σε νούμερα;

    Η ουσία είναι ότι το φιλανθρωπικό ίδρυμα θα γίνει! Να μάθεις να κοιτάς τη θετική πλευρά των γεγονότων και να πας να φιλήσεις το χέρι του αρχιεπισκόπου που σου ετοιμάζει γηροκομείο, γέροντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αχ πόσο θα ήθελα να έρθω σε επαφή με το χέρι του... μακαριότατου, έστω για δύο δευτερόλεπτα μόνο και μετά θα σου πω εγώ ποιός θα χρειάζεται ίδρυμα αναπήρων. Φοράω την μασέλα του Σαγόνια που μου την είχε αφήσει στην διαθήκη του όταν τον σκότωσε ο Μποντ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ναι και προσφέρουν φλόγες όπως δηλώνει ο υπουργός. Διότι πως αλλιώς θα μας αποδείξουν πως εδώ είναι κόλαση και όχι παράδεισος όπως αφελώς εγώ ο πανθεϊστής διατρανώνω; Πως αλλιώς θα εξαναγκάσουν την υπακοή μας; Πως αλλιώς θα εκβιάσουν την ανάγκη μας; Πως αλλιώς θα μας ενσπείρουν "φόβο θεού"; Πως αλλιώς θα τρώνε με χρυσά κουτάλια αν δεν βρουν τρόπο να μας χρεώνουν; Πως θα χτίσουν ιδρύματα αν όλοι είμαστε υγιείς; πως;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο που δημοσίευσες ένα τόσο καυτό ντοκουμέντο. Δίνεις χωρίς να το θέλεις μαθήματα σωστής δημοσιογραφίας.
    Σε παραπέμπω να μπεις στα real estate με αντικείμενο της καμμένες περιοχές για να δεις ότι ολόκληρα οικοδομικά τετράγωνα έχουν σχεδιαστεί εδώ και χρόνια για τις περιοχές που κάηκαν. Θα πήξει το μάτι σου από πισίνες, μεζονέτες,γήπεδα γκολφ κ.λπ.
    Όσον αφορά τους παπάδες και όλους αυτούς που τους φιλούν το χέρι τούς παραπέμπω στο ξύλο που ριξε αυτός που πιστεύουν, επειδή κάποιοι (ανάλογοι παπάδες) έκαναν αλλαγή χρήσης Ναού σε Μall της εποχής αυθαίρετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ καλές επιλογές και υπογραμμίσεις !

    "...
    - από τα λεφτά που μπαίνουν στο παγκάρι, πόσα παπά μου είναι για πάρτη σου και πόσα είναι του θεου ;
    - εεε, νά : τα πετάω ψηλά στον ουρανό, κρατάει Εκείνος ό,τι νομίζει και τα υπόλοιπα είναι δικά μου..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. simple man αν ναι τότε όντως χωρίς να το θέλω.
    Τα ξέρω και για τις πισίνες και για τα οικοδομικά τετράγωνα επί χάρτου. είμαι όμως περίεργος και αν ήμουν δημοσιογράφος θα διασταύρωνα αν κάηκαν και τα εκατοντάδες στρέμματα της εκκλησίας και των μοναστηριών διότι κάτι μου λέει πως είναι τα μοναδικά που δεν κάηκαν. Το φιλέτο του φιλέτου δηλαδή. Δεν είναι τυχαίο δα πως πλέον πράσινο θα δεις μόνο στην "αυλή" της μονής Πεντέλης. Ούτε είναι τυχαίο πως η ίδια μονή μετά την μεγάλη φωτιά του 98 πούλησε 50.000 στρέμματα σε διάφορους συλλόγους κοινοπραξίες κλπ. Αυτή την μέθοδο ακολουθούν και θα συνεχίσουν να ακολουθούν μέχρι που να τα φάνε όλα. Η απλή μέθοδος των... τριών! Κατοχυρώνουμε ότι μας γουστάρει, τα καίμε και τα πουλάμε. Ήτοι, ψεκάστε σκουπίστε τελειώσατε.
    να σε παραπέμψω με την σειρά μου να ερευνήσεις τι αγοραπωλησίες κάνουν ή ετοιμάζουν τα μοναστήρια με τα real estate στην δυτική Πελοπόννησο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. L’Enfant de la Haute Mer ναι και θέλουν να τους σεβαστούμε κιόλας που μιλάνε με τον θεό. Απαίτηση σεβασμού της σχιζοφρένειας, της κλοπής, της ληστείας, και όλων των εγκλημάτων ανά καιρό, σαν καλών κι αγαθών. Παλιά όταν μπορούσαν καίγαν εμάς. Τώρα καίνε την γή μας. Πρέπει να πολεμήσουμε για να την γλυτώσουμε και είδομεν τι θ' αρχίσουν να καίνε μετά. Το γεγονός είναι πως θα κάνουν τα χειρότερα προκειμένου να μην χάσουν χρήμα κι εξουσία. Έτσι κάνουν ανέκαθεν μόνο φροντίζουν να τα χρεώνουν σ' άλλον πάντα, στο επόμενο πιόνι τους. Είναι ικανοί να προκαλέσουν παγκόσμια καταστροφή μόνο και μόνο για να εκπληρώσουν τις προφητείες τους. Το σκέπτεσαι το σενάριο να έλεγε ο θεός στον Μπους σε μια από τις τακτικές του συνομιλίες να έριχνε πυρηνικά; δεν του το ζήτησε ο θεός γι αυτό ζούμε ακόμα. Αλλά όταν ο θεός έχει τόσο αξιόλογα θέματα δεν θα παραπονιόμαστε τώρα εμείς το ποίμνιο για μερικά χωραφάκια ούτε για την γη που ανήκει στον θεό. Και μη χειρότερα πρέπει να λέμε. Νηστεία προσευχή και υπακοή, αυτά οφείλουμε και τσιμουδιά για τα περεταίρω. Κι ας μας λένε κατάμουτρα πως θα μας κάψουνε. Θα σας κάψουμε και θα σας αποζημιώσουμε. Αυτή είναι η λογική τους. Για τα δάση μούγκα στην στρούγκα.
    Την δεύτερη ή την τρίτη μέρα της φωτιάς άκουσα στο ραδιόφωνο πως ο μακαριότατος ο Ιερώνυμος ο αρχιεπίσκοπος, παραχώρησε λέει κτίρια της οργάνωσής του "Αλληλεγγύη" προς προσωρινή στέγαση πυρόπληκτων. Ένοιωσε μάλλον τύψεις και τους έκανε την χάρη να τους κοιμίσει κάνα δυο βράδια. Ποίμνιό του είναι άλλωστε και στο κάτω κάτω της γραφής δεν θυσιάστηκε και κανένας. Άλλωστε τώρα θα έχουν και οι οικισμοί οφέλη όχι μόνο η εκκλησία. Όλοι θα ωφεληθούν εκτός από το δάσος. Το κράτος την χωματερή του, οι οικισμοί την αναγνώρισή τους, η εκκλησία τα ιδρύματά της, οι Δήμοι τους φόρους τους, το σχέδιο πόλης, στάχτη και μπούλμπερη. Και πάλι καλά λέει να λέμε και δόξα τον θεό. Όλα αυτά τα εκατομμύρια ευρώ που θέλει να επενδύσει ο «πάμφτωχος και παναγιότατος» γιατί δεν τα δωρίζει για μέσα πυρόσβεσης και αναδασώσεις και ν’ αφήσει τα ιδρύματα για το κράτος; Και αν θέλει πράγματι να φτιάξει ιδρύματα γιατί δεν αγοράζει γη με τα τόσα εκατομμύρια να τα φτιάξει και να τα δωρίσει στο κράτος; Διότι όλα είναι μπούρδες αγαπητέ. Όλα! Μηχανές παραγωγής χρήματος θέλει να φτιάξει και μάλιστα θέλει να τις φτιάξει και τσάμπα. Παίρνει τα δάση τα κάνει οικόπεδα παίρνει επιχορήγηση χτίζει και αρχίζει αμέσως να εισπράττει καθαρό κέρδος. Επιχείρηση ήταν είναι και θα είναι και εις τους αιώνας των αιώνων.
    Είναι να μην σου σηκώνεται η τρίχα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. άκουσα και γώ πως θα παράσχει περίθαλψη
    σε όποιον χρειαστεί,
    (κι εγώ δεν πρόκειται να πληκτρολογήσω
    μια αράδα ολόκληρη για τους τίτλους του,
    όπως έκανες εσύ τον κόπο )...

    Θέλω ωστόσο
    να είμαι και λίγο πονετική με δαύτους:
    έρχεται καύση των νεκρών
    και τα αμνοερίφια τολμούν όλο και πιο συχνά
    μη θρησκευτικές κηδείες...
    έρχονται κεσάτια ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τα κεσάτια έρχονται σ’ εμάς καλή μου. Αυτοί δεν έχουν ανάγκη. Έχουν έτσι φτιάξει το σύστημα που αν φτωχύνουν δεν υπάρχουν. Όσο υπάρχουν θα είναι πλούσιοι και συνεπώς είτε τους ξεφορτώνεσαι είτε τους ανέχεσαι και τους υπακούς. Σε περίπτωση δε που προσπαθήσει κάποιος να τους ξεφορτωθεί τότε πέφτει πάνω του η… κατάρα του θεού ήτοι είναι ικανοί για ΟΛΑ! Είκοσι αιώνες διαμορφωμένο σύστημα είναι και δεν πάσχει από τέτοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. δίκιο έχεις
    μάταιο είναι
    λέξη δεν έχω να πω ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. μάταιο θα είναι αν δεν βρούμε τρόπο να τους ξεφορτωθούμε και σίγουρα ψηφίζοντας τους 300 δεν τους ξεφορτωνόμαστε. Τουναντίον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. δεν είμαι καθόλου αισιόδοξη
    (όχι ότι ήμουν ποτέ δηλαδή)
    και δεν νομίζω ότι είναι
    και κανένας άλλος.
    Όμήρων Οδύσσεια..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εγώ είμαι αισιόδοξος όσο είμαι ζωντανός. Μάχου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τρέχα γύρευε. Τουλάχιστον η εκκλησία παίζει να είναι ο μοναδικός οργανισμός που έχει διαχρονικά σταθερές θέσεις... Ιδίως όταν εμπλέκονται λεφτά φυσικά, διότι σε θέματα άλλα, όπως δόγματα κλπ έχει κάνει αρκετές φορές εκπτώσεις εις το ένδοξο παρελθόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Συγχωρέστε μου που χαλάω τη σούπα, αλλά έχω την εντύπωση πως η συνωμοσιολογία δεν είναι απεχθής όταν προέρχεται από τη δεξιά και συμπαθής όταν προέρχεται από την αριστερά.
    θέλω να πω ότι ολίγον τι αγανάκτηση, ολίγον τι "καθημερινή", ολίγον τι λογοπαίγνια με τη φωτιά, ολίγον τι καχυποψία δε συνιστούν απόδειξη.
    Φίλε Κλείτορ, νομίζω πως η θέση σου είναι αφ' εαυτής υπονομευμένη γιατί παρουσιάζεται με βεβαιότητες που δε στηρίζονται σε τεκμήρια. Ελλείψει αυτών δυσκολεύομαι να τη δεχτώ, παρ' ότι πολύ θα το ήθελα. Βλέπεις, είμαι απ' όταν με θυμάμαι και άθεος και αριστερός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στην σούπα φίλε μου όσο πιο μεγάλη η ποικιλία των υλικών τόσο καλύτερα:)
    μακάρι να κάνω λάθος οπότε ας αφήσουμε τον χρόνο να δείξει. Αν δούμε αποχαρακτηρισμό της γης, σχεδιο πόλης, ιδρύματα, πολυκατοικίες, κλπ θα έχω δίκιο, αλλιώς θα έχω άδικο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Κι όμως επιμένω ότι δεν είναι ακριβώς έτσι. Αν το δεχόμουν θα ήταν σαν να λέω πως η από μέρους μου διεκδίκηση της πατρικής περιουσίας με καθιστά αυτομάτως ένοχο για το θάνατο του πατέρα μου.
    Δεν εξετάζω το δίκαιο ή το άδικο ενός τέτοιου αποχαρακτηρισμού (είναι δεδομένη η απάντηση), αλλά αναρωτιέμαι κατά πόσο η υλοποίησή του βεβαιώνει την ενοχή της εκκλησίας ως ηθικού αυτουργού των εμπρησμών και διαπιστώνω πως η μόνη λογική απάντηση είναι δεδομένα αρνητική.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @px ίσως να μην είναι ακριβώς έτσι και να είναι περίπου έτσι αλλά πάντως είναι έτσι. Αν η περιουσία του πατέρα σου προέρχεται από χρυσόβουλα, φιρμάνια και δωρεές εξαπατημένων τότε ναι μεν δεν είσαι ένοχος για τον θάνατο του πατέρα σου αλλά είσαι ένοχος συνέχισης του κοτζαμπασισμού του.
    Εφ’ όσον η υλοποίηση του αποχαρακτηρισμού δεν έγινε δεκαετίες τώρα αλλά μόνο όταν η εκκλησία απέκτησε κτήματα εκεί τότε αυτό απαντάει στο κλασσικό ερώτημα «ποιος ωφελείται»; Γιατί τόσα χρόνια καμιά συζήτηση αποχαρακτηρισμού και ξαφνικά τέτοια πρεμούρα και ραντεβουδάκια και μισόλογα με υπονοούμενα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Μπορώ, Κλείτορ, να προσθέσω κι άλλα πολλά. Μπορώ να μιλήσω για το ρόλο της εκκλησίας στην άλωση και στη διάρκεια της τουρκοκρατίας, για το θεοκρατικό σκοταδισμό του βυζαντίου, για την πρόσδεση του ανώτερου κλήρου στο άρμα της αριστοκρατικής και αστικής τάξης, για τον προδοτικό της ρόλο στη διάρκεια του εμφυλίου και της χούντας, για τη λειτουργία της θρησκείας ως μηχανισμού ιδεολογικής χειραγώγησης κτλ. κτλ. Αλλά τίποτα από όλα αυτά δεν αρκεί ως πειστήριο για την υπόθεση εργασίας που κομίζεις ως βεβαιότητα. Πώς να πειστώ; Επειδή όπως λες τους έπιασε πρεμούρα; Ή μήπως γιατί ο Σουφλιάς χρησιμοποίησε τη λέξη "φλόγα"; Κατάλαβέ το: τέτοιου είδους αστήρικτες υπερβολές και βεβιασμένα συμπεράσματα έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα από αυτό που νομίζεις. Αν είναι να αμφισβητήσουμε το ρόλο της εκκλησίας, ας το κάνουμε νηφάλια και τεκμηριωμένα. Δεν μας λείπουν δα τα επιχειρήματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @ρχ κι εγώ θα μπορούσα να πω τόσα κι άλλα τόσα και τα λέω συνεχώς. αυτό που κομίζω δεν είναι υπόθεση εργασίας όπως την λες. Μάλιστα δεν καταλαβαίνω πως βγάζεις τέτοιο συμπέρασμα. Ενδείξεις κομίζω και δεν διανοήθηκα καν να σε πείσω για κάτι.Παρουσίασα δύο ρεπορτάζ τα οποία κατά την γνώμη μου κομίζουν ενδείξεις.Αν εσύ θελεις να το κάνεις υπόθεση εργασίας σου κάντο δεν με νοιάζει κι έχεις κάθε δικαίωμα.
    ομως επειδή τέτοιου είδους "αστήρικτες υπερβολές" έχει καταγράψει ουκ ολίγες η ιστορία εγώ απλώς αναμένω συν τω χρόνω. Θα δείξει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails