Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

4 Αυγούστου 2009

Παντερμαλής: Κανονικά θα προβάλλεται το φιλμ για το Μουσείο

Δεν πρόλαβε να στεγνώσει η μελάνη στην αίτηση ασφαλιστικών μέτρων και να ο Παντερμαλής για πότε άλλαξε γνώμη. Έτσι γίνονται οι σωστές δουλειές. Έτσι λειτουργούν όσοι έχουν πράγματι σκοπό την δημοκρατία και την ανεξιθρησκία. Τα υπόλοιπα είναι για το θεαθήναι. Να δείτε τώρα που οι παπάδες ούτε κιχ δεν θα βγάλουν. Το πολύ πολύ να κάνουν κανα… εξορκισμό στα μοναστήρια οι μαύροι.

Φυσικά δεν πιστεύω τα περί “διευκρίνησης” του Γαβρά. Σιγά μην έχει ανάγκη να δώσει διευκρινήσεις. Χα! Απλά του το ζήτησε σαν χάρη ο Παντερμαλής για να μην γίνει εντελώς ξευτίλα και ο Γαβράς ως μεγαλόθυμος του την έκανε την χάρη. Άλλωστε είναι γνωστό τοις πάσοι ποίοι ήταν οι “άνθρωποι της εποχής”.

Τη διαβεβαίωσή του ότι το ενημερωτικό φιλμ του σκηνοθέτη για το Μουσείο της Ακρόπολης, Κώστα Γαβρά, θα συνεχίσει να προβάλλεται κανονικά εξέφρασε σήμερα ο πρόεδρος του μουσείου, καθηγητής Δημήτρης Παντερμαλής.

Ο κ. Παντερμαλής προέβη στην ακόλουθη δήλωση: "Όπως είχα δημοσίως δεσμευτεί, συνομίλησα σήμερα επί μακρόν με τον σκηνοθέτη κ. Γαβρά για το ενημερωτικό φιλμ της ιστορίας του Παρθενώνα που προβάλλεται στο Μουσείο της Ακρόπολης. Μετά από εκτενή διάλογο και ανάλυση που έγινε γύρω από τις ιστορικές αναφορές και την καλλιτεχνική παρουσίασή τους,ο κ. Γαβράς διευκρίνησε απολύτως ότι στην επίμαχη σκηνή του φιλμ δεν απεικόνιζε ούτε υπονοούσε ότι οι καταστροφές έγιναν από ιερείς,αλλά από ανθρώπους της εποχής".

Καταλήγει δε ο κ. Παντερμαλής: "Κατόπιν αυτής της αυτονόητης διευκρίνισης του κ. Γαβρά,την οποία ως ιστορική αποτύπωση αποδέχεται το Μουσείο,το ενημερωτικό φιλμ θα συνεχίσει να προβάλλεται κανονικά".

enet

ενημέρωση 5-8-2009 ΤΑ ΝΕΑ

«Δεν μίλησα ποτέ για “ανθρώπους της εποχής”», λέει από τη μεριά του στα «ΝΕΑ» ο Κώστας Γαβράς. «Κάναμε πράγματι εκτενή διάλογο, όμως ο κ. Παντερμαλής δεν μου διάβασε κατόπιν την ανακοίνωσή του πριν τη δώσει στη δημοσιότητα. Δεν ήταν “άνθρωποι της εποχής”, ήταν παλαιοχριστιανοί. Έχει μεγάλη διαφορά. Δεν ήταν αναγκαστικά ρασοφόροι, οι χριστιανοί της εποχής ντύνονταν συχνά με μαύρα. Αλλά δεν ήταν και οποιοιδήποτε πολίτες, ήταν εκπρόσωποι, πολλές φορές και επίσημοι, μιας θρησκείας. Οι χριστιανοί κατέστρεψαν τα είδωλα, είναι γνωστό, και ένας ιστορικός όπως ο κ. Παντερμαλής προφανώς το ξέρει. Προσπαθεί όμως να αφαιρέσει το στοιχείο ενοχής της Εκκλησίας, σε μια προσπάθεια να δείξει ότι η Εκκλησία δεν είχε τίποτα να κάνει με αυτό. Και αυτό, ενδεχομένως λόγω πιέσεων που- διαβάζω στον Τύπο, δεν ξέρω- δέχεται από αυτή την πλευρά η οποία, τόσους αιώνες μετά, δεν θέλει να αποδεχθεί την αλήθεια. Πρόκειται για μια πολύ λυπηρή υπόθεση. Είναι καιρός να υπάρξει ο διαχωρισμός. Οι άνθρωποι της Εκκλησίας να ασχολούνται με τα θέματα της μεταφυσικής και οι άνθρωποι της πολιτικής με την ιστορία και τη σύγχρονη πραγματικότητα. Δυστυχώς στην Ελλάδα οι χριστιανοί δεν θέλουν να παραμείνουν στον χώρο των δικών τους αρμοδιοτήτων- και δεν παρέμειναν ποτέ».

29 σχόλια:

  1. Ενδιαφέρουσα κωλοτούμπα! Λες να δούμε τον Παντέρημο Αλή βοηθό Αντώναρου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ενδιαφέρουσα; Μπα υποχρεωτική θα έλεγα. Σαν τους ζογκλέρ, για το μεροκάματο.
    Τώρα θα βγουν οι παπάδες και θα λένε πως εκείνη την εποχή όλοι ντύνονταν με ρόμπες και όχι μόνο οι παπάδες και πως σύμφωνα με την δήλωση του Γαβρά αφού δεν είναι παπάδες θα είναι... λήσταρχοι. Μπούρδες βέβαια αλλά μακάρι να πουν τέτοια φτηνιάρικη δικαιολογία διότι τότε θα αρχίσει άλλο τζέρτζελο. Τούς έχει πάρει από κάτω τους δόλιους γενικώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. στην ζούλα λοιπόν ο Παντέρμος αλής. Μυστικά και ψέμματα για να γλυτώσει από τις κατάρες των χριστιανών. Ε ρε ρεζιλίκια στο Ελλαδιστάν...!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Aγαπητέ Κλήτωρ μη παθιάζεσαι, διάβασα στο μπλοκ σου ολοκληρωμένο το κείμενο του Κ Γαβρά.

    Τις προσωπικές εκτιμήσεις δεν της παίρνω σαν κάτι τι δεδομένο, τα γεγονότα τι λένε.

    "ήταν παλαιοχριστιανοί" ναι την εποχή εκείνη η πλειοψηφία ήταν χριστιανοι.

    "Δεν ήταν αναγκαστικά ρασοφόροι"
    Η εκκλησία μίλησε για απαράδεκτη παρουσίαση ρασοφόρων να γκρεμίζουν αγάλματα και εδώ ο Κ Γαβράσς συμφωνεί με την εκκλησία.


    "οι χριστιανοί της εποχής ντύνονταν συχνά με μαύρα"

    Αυτό από ποιό ιστορικό στοιχείο βγαίνει;

    "Αλλά δεν ήταν και οποιοιδήποτε πολίτες, ήταν εκπρόσωποι, πολλές φορές και επίσημοι, μιας θρησκείας. Οι χριστιανοί κατέστρεψαν τα είδωλα, είναι γνωστό, και ένας ιστορικός όπως ο κ. Παντερμαλής προφανώς το ξέρει. "

    Σε αυτή την υπόθεση του ΚΓ οι επιστήμονες απάντησαν ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ (να μιλήσουμε για την Ακρόπολη) ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ.

    "Προσπαθεί όμως να αφαιρέσει το στοιχείο ενοχής της Εκκλησίας, σε μια προσπάθεια να δείξει ότι η Εκκλησία δεν είχε τίποτα να κάνει με αυτό. Και αυτό, ενδεχομένως λόγω πιέσεων που- διαβάζω στον Τύπο, δεν ξέρω- δέχεται από αυτή την πλευρά η οποία, τόσους αιώνες μετά, δεν θέλει να αποδεχθεί την αλήθεια. "

    Και αυτή εωλη υπόθεση είναι στο μπλοκ μου έχω δημοσιεύσει τι λένε αντιχριστιανοί επιστήμονες.

    "Πρόκειται για μια πολύ λυπηρή υπόθεση. Είναι καιρός να υπάρξει ο διαχωρισμός. Οι άνθρωποι της Εκκλησίας να ασχολούνται με τα θέματα της μεταφυσικής και οι άνθρωποι της πολιτικής με την ιστορία και τη σύγχρονη πραγματικότητα. Δυστυχώς στην Ελλάδα οι χριστιανοί δεν θέλουν να παραμείνουν στον χώρο των δικών τους αρμοδιοτήτων- και δεν παρέμειναν ποτέ"

    Αυτό τώρα τι είναι οι χριστιανοί δεν έχουν δικαίωμα προς την ιστορία ποιοί έχουν τότε πχ οι άθεοι ; Ποιος το καθορίζει αυτό;
    Να το δεχτώ και έτσι ο ΚΓ σαν μη χριστιανός γιατί δεν στοιχειοθετεί την ιστορική πραγματικότητα και προσθέτει του νου του τα φαντάσματα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @Αιολε δεν μου αρέσει η απάθεια. Ζω την ζωή με πάθος και είναι δικαίωμά μου αυτό.

    από κει και πέρα, όσο νιανιά και να το κάνεις το κείμενο, ακόμα και γράμμα γράμμα χωριστά να το ερμηνεύσεις πάλι δεν αλλάζει τίποτα στο νόημα.
    Θα σου κάνω την χάρη να σου απαντήσω σε ένα προς ένα όσα θέτεις αλλά θα είναι η τελευταία φορά έτσι; Εμένα τέτοιο σεντόνι ανοησιών δεν θα μου ξαναπλώσεις εδώ μέσα. Όχι για κανέναν άλλο λόγο αλλά βαριέμαι να απαντώ σε ανοησίες. Να εκτιμήσεις δεόντως πως σήμερα το κάνω αν και βαριέμαι οικτρά.


    Την εποχή εκείνη οι περισσότεροι δήλωναν χριστιανοί διότι αν δήλωναν κάτι άλλο είχαν ποινή θανάτου. Άλλο το είμαι και άλλο το δηλώνω δια της βίας.

    Φυσικά ήταν ρασοφόροι. Ήταν η εποχή που ορδές μανιασμένων καλόγερων κυκλοφορούσαν με ρόπαλα και έσπαγαν κεφάλια δεξιά και αριστερά. Μάλιστα τα ρόπαλά τους πολλές φορές έγραφαν και μια λεξούλα επάνω. Ποια λεξούλα σε αφήνω να το πεις εσύ για να δω και πόσο διαβασμένος είσαι γιατί μπορεί να είσαι διαβασμένος αλλά να μην μπορείς να βγάλεις συμπέρασμα. Σύνηθες.

    Ανέκαθεν οι παπάδες μαύρα φόραγαν. Ακόμα τα ίδια φοράνε ζωντανά ιστορικά απολιθώματα. Τι άλλο θες;

    Πέντε έξι ιστορικοί λένε πως δεν προκλήθηκαν καταστροφές και όλος ο άλλος πλανήτης επιμένει πως οι χριστιανοί τα γκρέμισαν. Οκ αν κάποιος έχει ένα θεό δεν παραξενεύομαι αν έχει και έναν μόνο ιστορικό.

    Δεν υπάρχουν αντιχριστιανοί επιστήμονες. Κανείς επιστήμων όταν μιλάει για την επιστήμη του δεν δικαιούται να είναι τίποτα. Ούτε αντιχριστιανός ούτε χριστιανός ούτε βουδιστής ούτε αντιβουδιστής ούτε δεξιός ούτε αριστερός. Κάποιοι σαν κι εσένα αρέσκονται να τους κολλάνε ταμπέλες αλλά αυτό ουδόλως αφορά την επιστήμη. Υπάρχουν βέβαια και οι εξαιρέσεις που επιβεβαιώνουν τον παραπάνω κανόνα αλλά για δες…. Αυτές οι εξαιρέσεις ήταν πρώτα οπαδοί και μετά ασχολήθηκαν με την επιστήμη μπας και υποστηρίξουν την ομάδα τους, συνήθως άνθρωποι κατευθυνόμενης παιδείας δηλαδή.

    Δικαίωμα στην ιστορία έχει η πολιτική και όχι η εκκλησία. Το λέει και αυτό ο Γαβράς αλλά αδυνατείς να το κατανοήσεις. Άλλο πράγμα η εκκλησία και άλλο η πολιτική. Το καταλαβαίνεις αυτό τουλάχιστον; Σε μια δημοκρατία λοιπόν πρέπει να ασχολούμαστε με το αν η πολιτική συμπεριφέρεται ορθώς προς την ιστορία και όχι κατά πόσο μια εκκλησία μπορεί να επηρεάζει την πολιτική και την ιστορία. Αυτό το δεύτερο συμβαίνει μόνο σε κοινωνίες ανελεύθερες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν καταλαβαίνω γιατί είναι ανοησίες οι απόψεις του άλλου. αγαπητέ ;

    Γράφεις :
    ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΕΣ ΟΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ...
    Οι σκέψεις του άλλου είναι ελύθερες στο μπλοκ σου;

    Εγώ ο ανόητος λοιπόν έχω να σου πω ότι οι σοβαροί ερευνητές έχουν γράψει ότι καταστροφές μνημίων δεν υπήρξαν ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ, για τα υπόλοιπα δεν θα απαντήσω, όταν έχουμε στοιχεία τα παραθέτουμε δεν κανουμε κουίζ.

    Τώρα ο ΚΓ είναι ένας εξαίρετος σκηνοθέτης που έχω παρακολουθήσει αρκετά έργα του, ταυτόχρονα όμως είναι ένα στρατευμένος άνθρωπος που θέτει την τέχνη του στην υπηρεσία της ιδεολογίας του. Και φυσικά οι ιστορική του κατάρτηση επιρεάζεται από το δεύτερο, ιστορικά το σποτάκι που έφτιαξε έχει την εγκυρότητα Μικυ Μάους, σκηνοθετικά μπορεί να είναι τέλειο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. οι σκέψεις των άλλων είναι ελεύθερες. Τα ανόητα παραλληρήματα δεν είναι.

    Γιατί να μην κάνουμε κουίζ από την στιγμή που εσύ αναφέρεσαι σε ερευνητές; Το ότι δεν το γνωρίζεις αν και είναι ευρύτατα γνωστό σημαίνει πως πρέπει να ασχοληθείς κι άλλο με το αντικείμενο πριν οριστικοποιείσεις τα συμπεράσματά σου αλλιώς θα συνεχίσουν να φαντάζουν ως ανοησίες.

    ωστε στρατευμένος ο Γαβράς ε; Άλλη μια ταμπελίτσα. signum rebrobatoris αυτό το ξέρεις τουλάχιστον;

    Δεν υπάρχει καλλιτέχνης χωρίς ιδεολογία ούτε έργο χωρίς ιδέα. Κάτι τέτοιο είναι άτοπο σαν να λέμε πως υπάρχει ομελέτα χωρίς αυγά. Το ότι εσένα δεν σου αρέσει η ιδεολογία του Γαβρά δεν τον κάνει στρατευμένο παρά μόνο για εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αφού είναι ελεύθερες γιατί τα ποστ που στέλνει κάποιος πρέπει πρώτα να τύχουν της εγκρίσεως του ιδιοκτήτη;

    Είναι γνωστό ότι εγώ έχω ελάχιστες γνώσεις ιστορίας, μαθαίνω όμως σιγά-σιγά.

    Να συμφωνήσω ότι υπάρχουν καλλιτέχνες στρατευμένοι, υπάρχουν πολιτικοποιημένοι προς την μιά ή την άλλη θέση, το ζήτημα φίλε μου είναι να μη βλέπουμε παραμορφωτικά τα γεγονότα με βάση "Ο ΣΚΟΠΟΣ ΑΓΙΑΖΕΙ ΤΑ ΜΕΣΑ", εμένα προσωπικά καμιά ιδεολογία δεν με χαλά, ο καθένας ας είναι ότι επιλέξει, αρκεί να μπορεί να μιλά και να τεκμηριώνει αυτά που πιστεύει να μη δογματίζει αυθαίρετα.

    Ο Γαβράς είναι εξαίρετος σκηνοθέτης αλλά στην συγκεκριμένη περίπτωση απέχει της ιστορικής αλήθειας , αν έχεις στοιχεία για το αληθές της κατεδαφίσεως μαρμάρων από παπάδες παράθεσέ τα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. προέγκριση για 4 λόγους.
    Α) υπάρχουν κάποιοι αναίσχυντοι που αρέσκονται να γράφουν αποκλειστικά και μόνο βρισιές.
    Β)βαριέμαι να τα διαγραφω ένα ένα (είναι πολλά)
    Γ) δεν είμαι όλη μέρα στον υπολογιστή και θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο διότι τακτικώς απειλούμαι και με μηνύσεις.
    Δ)θέλω να κρατήσω το προσωπικό μου ημερολόγιο στο επίπεδο που εγώ θέλω και το επίπεδο αυτό δεν περιέχει γκαρίσματα από άλαλα χείλη "ευσεβών".

    Εσύ γιατί παραπονιέσαι; σου διέγραψα κάτι;

    Χαίρομαι αν μαθαίνεις σιγά σιγά. Το "ο σκοπός αγιάζει τα μέσα" είναι δόγμα χριστιανικό Ιησουιτικο και δεν με αφορά.

    αν απείχε ο Γαβράς της ιστορικής αλήθειας δεν θα έπαιζαν το βίντεο στο μουσείο. Εφόσον το παίζουν πα να πει πως είναι επισήμως ορθό. Για τις πηγές λυπάμαι που θα σε στεναχωρήσω αλλά δεν έχω ούτε τον χρόνο ούτε την όρεξη. Είμαι βέβαιος όμως πως αν συνεχίσεις την μάθηση θα τα βρείς όλα μπροστά σου. Ξεκίνα με το επίσημο βίντεο του μουσείου της ακρόπολης που δείχνει τους ρασοφόρους να κατεδαφίζουν συνέχισε με την νομολογία της εποχής και καλό κουράγιο σου εύχομαι διότι είναι πολλή η ύλη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. "σοβαροί ερευνητές έχουν γράψει ότι καταστροφές μνημίων δεν υπήρξαν ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ"

    Ποιοι είναι αυτοί οι ερευνητές; Έχουν όνομα, βιογραφικό, συγγράμματα; Και καλά θα ήταν να μην βρίσκονται ή έχουν βρεθεί στο pay roll του εκκλησιαστικού μηχανισμού...

    Πάντως οι σύγχρονοι με τα γεγονότα Ιστορικοί άλλα πράγματα γράφουν, ίσως ο Μεταλληνός φροντίζει για "ερμηνείες"... Την τοιχογραφία με τον "άγιο" Νικόλαο που γκρεμίζει ναούς και βγαίνουν "δαιμόνια" δεν τις είδες; Παριστάνουν ψευδή γεγονότα οι αγιογραφίες; Κι αν ναι, μήπως και η αγιογραφία με την Ανάσταση είναι ψευδής; ιστορικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπητέ s.frang στο μπλοκ μου έχω παραθέσει μια επιγραμματική εργασία για το θέμα

    Δες το εκεί θα δεις ίσως κάποια ενδιαφέροντα παραγματάκια.

    http://ignatios100.blogspot.com/2009/07/blog-post_31.html

    Ο καθηγητής πατήρ Μεταλληνός είναι μια εξέχουσα μορφή και άκουσα και σχετική ομιλία του για το θέμα, ο άνθρωπος ήταν χείμαρος μερικά από αυτά που υποστηρίζω είναι και από αυτή την ομιλία.

    @ Κλείτωρ

    Ο γράφων κρίνεται δεν κρίνεται μπλοκ, αλλά αφού αυτή είναι η επιλογή σου περί ορέξεως σπανακόπιτα.

    Αν πας σε αυτό το μπλοκ μου θα δεις ότι ενίοτε γράφω σε ιστορικά περιοδικά επ αμοιβή

    http://igaiolos.blogspot.com/

    Φυσικά κανείς δεν είναι ο απόλοιτος ξερόλας, αλλά κάτι τι ξέρουμε και διαρκώς κάτι τι μαθαίνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @Αίολε, αν ήρθες εδώ να μου πείς για τον παπαμέταλ άστο καλύτερα γιατί μου γυρίζουν τ' άντερα και μόνο στο άκουσμα του ονόματος. Άσε σου λέω γιατί μου ήρθε και η εφορία να πληρώσω και όσο σκέφτομαι πως ο ανάξιος παπάς θα πληρωθεί από αυτά με πιάνουν νεύρα. Πολλά νευρα.

    Πήγα στο μπλογκ σου και διάβασα την ανάρτηση. Όπως σου ξαναείπα μπορείς να πιστεύεις κανα δυό ιστορικούς όλους κι όλους που και αυτοί δεν διαφωνούν απλά θέτουν κάποιες απόψεις ως οφείλουν. Η ιστορία λέει πάντως πως χριστιανοί τα γκρέμισαν. Μάλλον όμως δεν γνωρίζεις πως λειτουργεί η έρευνα. Ακόμα και αν δεν υπάρχει αντίθετη άποψη θα πρέπει να υποτεθεί κάποια και να γίνει έρευνα επί της υπόθεσης λέει ο κανόνας, αλλά θα στα εξηγήσει ο sfrang καλύτερα που ήταν και καθηγητής και έχει συνηθίσει την υπομονή του διδάξαντος. Εγώ βαριέμαι.

    Επειδή κρίνω πρώτος το μπλογκ μου δεν ανέχομαι σκουπίδια μέσα. Δηλαδή τι θα κέρδιζες αν διάβαζες και πέντε έξι υβριστικά μηνύματα ανώνυμων στο παρόν θέμα; Μόνο βρώμα προσφέρουν ουσία μηδέν.

    Εύγε που γράφεις σε ιστορικά περιοδικά αλλά αυτό δεν αλλάζει κάτι στο θέμα μας. Κανείς δεν τα γνωρίζει όλα αυτό είναι βέβαιο και συνεχώς μαθαίνουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αίολε, έγραψες "δεν υπήρξαν καταστροφές μνημείων ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ", εκεί που παρέπεμψες αναφέρονται στην Αθήνα, μεγάλη συρρίκνωση χώρου, έτσι; Το λίγο που διάβασα, αναφέρονται κάποιοι περιηγητές, οι οποίοι στο 19ο αιώνα δεν ήξεραν πώς ήταν πριν ο Παρθενώνας για να συγκρίνουν με αυτό που έβλεπαν... Κανείς δεν αμφισβητεί δε ότι ήδη το 12ο αιώνα είχε γίνει ναός χριστιανικός ορθόδοξος, κάποια στιγμή δε χριστιανικός καθολικός (ίδια φάρα είναι, μόνο στο ταμείο διαφωνούν!) Και ως ναός, σίγουρα δεν θα είχε τα γυμνά γλυπτά, τα οποία ενισχύουν όλα τα κόμπλεξ των ανώμαλων παπάδων...

    Λοιπόν, νομίζω ότι δίνεις χαμένη μάχη υπέρ ψεύδους και παραπληροφόρησης...

    ΥΓ: Όσο για τον Μεταλληνό να τον χαίρεσαι, αφού κάθεσαι και ακούς τα παραμύθια του. Ιδίως εκείνη η λατρεία του για τους ψυχανώμαλους ομφαλοσκόπους καλόγερους... ό,τι πιο παρακμιακό προέκυψε στον ελλαδικό χώρο - δεν γράφω για Έλληνες, γιατί πολύ αμφισβητώ ότι ήταν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Δίκιο έχει ρε σεις ο άνθρωπος! Oι Έλληνες κατέστρεψαν μόνοι τους τα μνημεία τους, μόλις ανακάλυψαν τον αληθινό θεό, γιατί αισθάνθηκαν τύψεις που ήσαν ειδωλολάτρες. Αντιθέτως οι χριστιανοί προσπάθησαν να σώσουν τα ελληνικά μνημεία από τη καταστροφική μανία των Ελλήνων, αλλά τελικά πρόλαβαν και έσωσαν μόνο αυτά που κατάφεραν να τα κάνουν εκκλησίες. Έτσι διαφαλίστηκε η συνέχεια του ελληνικού πολιτισμού.
    Διαβάστε επιτέλους και κανέναν ... "σοβαρό ερευνητή"!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. «Το 1621 φθάνει στην Αθήνα ο απεσταλμένος του Λουδοβίκου ΙΓ΄ Louis Deshayes βαρώνος De Courmesnin. Ήταν ο ανιχνευτής. Ο χρόνος, γράφει ο βαρώνος, έχει προξενήσει λιγώτερο κακό από όσο οι βαρβαρότητες των εθνών που τόσες φορές λεηλάτησαν την πόλη. «Ο Παρθενών είναι ακόμη όρθιος και άθικτος, έτσι που νομίζει κανείς πως χτίστηκε τώρα τελευταία».


    Ο Βρετανός αρχαιολόγος και περιηγητής William Martin Leake, ότι δηλ. ο Παρθενώνας προστατευμένος από τον χρόνο λόγω της καλής του κατασκευής και έχοντας γλυτώσει τις συνέπειες του φανατισμού των βαρβάρων, μετατράπηκε σε χριστιανική εκκλησία και μάλιστα…
    «…με ΟΛΕΣ τις εξωτερικές του διακοσμήσεις ακόμα άθικτες».

    Κυριάκος Σιμόπουλος (Mη Χριστιανός)

    «Ο Παρθενών είχε διατηρηθή άθικτος κατά τη βυζαντινή περίοδο. Ακέραια τα αετώματα, οι μετόπες, οι ζωφόροι. Είχε μετατραπή από τους πρώτους κιόλας μεταχριστιανικούς αιώνες σε ναό της Παναγίας».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Θεοδώρητου Εκκλησιαστική ιστορία, Επιστολή Δαμάσου (Τόμος 5ος, 329/8 - 330/8):

    Ο δε μέγας Ιωάννης (=εννοεί τον βρωμόστομο) ασκητάς πυρπολούμενους από ζήλον θεού (=φανατισμένους καλόγερους) συνέλεξε (=επιστράτευσε), με βασιλικούς δε νόμους αυτούς οπλίσας (= η συναλληλία κράτους και εκκλησίας), κατά των ειδωλικών έπεμψε τεμενών (= κάτι Παρθενώνες, κάτι ναούς Διός, Αφροδίτης, Ηρακλέους κ.ο.κ.) Με τούτον τον τρόπον, τους υπολειπόμενους Σηκούς (=ελληνικούς ναούς) εκ βάθρων απέσπασεν (= τουτέστιν είχαν καταστρέψει και πολλούς άλλους και τελικά κατέστρεψαν τους υπολειπόμενους).

    Αυτά δεν τα περιγράφει κάποιος περιηγητής μετά από 15-17-19 αιώνες, αλλά ένας σύγχρονος των γεγονότων χριστιανός επίσκοπος και ιστορικός, «ο μεγαλύτερος ερμηνευτής της Ανατολής» όπως γράφουν τα χριστιανικά κείμενα, ο οποίος κάνει ρεπορτάζ για τα έργα των συμπλεγματικών από την έρημο της Μέσης Ανατολής.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. "έτσι που νομίζει κανείς πως κτίστηκε τώρα τελευταία"... Νομίζει, δεν ξέρει, έτσι αίολος;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αίολε, διάβασε ολόκληρο τον Σιμόπουλο πριν βγάλεις συμπεράσματα. Είναι άδικο για εσένα αλλά για τον Σιμόπουλο κυρίως και την ιστορία να πετάς μια πρόταση που σε συμφέρει από έναν (ΕΝΑΝ)άσχετο περιηγητή και να αγνοείς όλα τα υπόλοιπα. Εκτός αν ήρθες εδώ όχι για συζήτηση αλλά για προπαγάνδα. Προπαγάνδα όμως σε μένα δεν περνάει να το ξέρεις αυτό.
    Πάρε λοιπόν λίγο Σιμόπουλο ακόμα για να έχεις όχι για εσένα αλλά για τον κόσμο που μας διαβάζει (που απ’ ότι βλέπω είναι πάαααρα πολύς).

    «τέλη του ΣΤ’ αιώνα. Η Αθήνα σβήνει και απολησμονιέται. Οι βυζαντινοί χρονογράφοι την αγνοούν ολότελα. Εκχριστιανίζεται τελικά η πόλη και οι αρχαίοι ναοί μετασχηματίζονται σε εκκλησίες. Και πρώτα πρώτα ο Παρθενών το Ερεχθείο και το Θησείο. Η μετατροπή ακολούθησε τρεις φάσεις. Καταστρέφονται τα λατρευτικά αγάλματα και όλα τα σύμβολα και εμβλήματα της παλαιάς θρησκείας. Για ένα διάστημα οι χριστιανοί χρησιμοποιούσαν τον αρχαίο ναό ως χώρο λατρείας χωρίς αρχιτεκτονικές επεμβάσεις. Στο τρίτο στάδιο αρχίζουν οι διαμορφώσεις και προσαρμογές στις ανάγκες του χριστιανικού λειτουργικού»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ευνάπιου (346-414), Βίοι Φιλοσόφων και Σοφιστών, 6.11:

    Θεοδόσιου βασιλεύοντος και (πατριάρχου Αλεξανδρείας) Θεοφίλου πρωτοστατούντος ... του Σεραπείου (=ναός και παράρτημα της αλεξανδρινής βιβλιοθήκης) κατελυμένοντο. Τους ανδριάντες και τα αναθήματα τόσο γενναία εμάχοντο, ώστε όχι μόνο νικούσαν, αλλά και έκλεπτον... του δε Σεραπείου μόνο το έδαφος δεν απέσπασαν κι αυτό δια το βάρος των λίθων. Αυτοί δε (=οι θεμέλιοι λίθοι) ήσαν αμετακίνητοι (=δηλαδή προσπάθησαν να τους μεταφέρουν, αλλά δεν τα κατάφεραν). Οι πολεμικότατοι δε αυτοί φιλοχρήματοι γενναίοι... την ασέβειαν αυτήν εις έπαινον αυτών των ιδίων καταλόγιζαν. Έπειτα εισέβαλαν οι καλούμενοι μοναχοί, άνθρωποι κατά το είδος (=μόνο βιολογικά δηλαδή), ο δε βίος αυτών συώδης (=γουρουνίσιος) και εμφανώς πάσχοντες, μύρια έκαμον κακά και ανείπωτα, αλλά αυτά ευσέβειαν ενόμιζαν... τότε πας άνθρωπος μέλαιναν φορών αισθήτα (=μαυροντυμένοι που λέμε σε απλά ελληνικά) τυραννικήν είχεν εξουσίαν και δημοσίως να ασχημονεί ημπορούσε. Σε τόση αρετή άλλαξε (=η νέα θρησκεία) τους ανθρώπους...

    Ο Ευνάπιος ήταν Έλληνας νεοπλατωνικός φιλόσοφος και περιέγραψε με τα μάτια του τότε σύγχρονου σοφού τα γεγονότα, για τα οποία ψελλίζουν σήμερα αρλούμπες οι σημερινοί πνευματικοί απόγονοί τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Koρόϊδα είσαστε ρεεεεε!

    Σας διαφεύγει μιά σημαντική λεπτομέρεια.
    Οι χριστιανοί δεν γκρέμισαν τίποτε.
    Τα είδωλα έπεφταν μόνα τους!

    Δεν κάνω πλάκα, τι Ευνάπιος και Θεοδώρητος κι εγώ δεν ξέρω τι μου λέτε.

    Σύμφωνα με την εκκλησιαστική παράδοση, όταν η Παναγία -μεγάλη η χάρη της- πάτησε το πόδι της στο Άγιο Όρος, τότε τα είδωλα και οι ναοί των ψεύτικων θεών άρχισαν να γκρεμίζονται από μόνοι τους.

    Τα ίδια τα είδωλα των ψευτοθεών φταίνε για τις καταστροφές, τις οποίες προξένησαν μόνα τους στον εαυτό τους, όταν κατάλαβαν το λάθος τους και γνώρισαν τον ένα και μοναδικό αληθινό θεό, βοήθειά μας!

    Να μετανοείτε και να προσεύχεσθε...

    Ακάκιος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. axaxaxaxa σοβαρά έχουν τέτοιο παραμύθι; Και γιατί τότε λένε "της παναγιάς τα μάτια" και δεν λένε "της παναγιάς τα πόδια"; :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτοκράτορες Αρκάδιος και Ονώριος προς Ρουφίνο, έπαρχο Πραιτoρίου, έτος 395:

    Κανείς δεν θα έχει ποτέ δικαίωμα να επισκεφθεί ναούς ή ιερά, όπου κι αν βρίσκονται, ή να τελέσει μιαρές θυσίες. Συνεπώς, ας μην προσπαθήσει κανείς να απομακρυνθεί απ' το δόγμα της Εκκλησίας. (=είχαν αρχίσει αποσκιρτήσεις απογοητευμένων από το χριστιανισμό) Πρέπει να τηρούνται οι κανόνες που θεσπίσαμε Εμείς πρόσφατα, και να μην τολμούν να παραβλέψουν τα διατάγματα των παλαιών αυτοκρατόρων που αναφέρονται στους αιρετικούς και στους ειδωλολάτρες.

    Ας ξέρουν πως οτιδήποτε έχει θεσπιστεί εναντίον τους απ' τον πατέρα Μας (=Θεοδόσιο Α'), που τώρα είναι μεταξύ των αγίων (=βεβαιότατα, ήταν από τους μεγαλύτερους δολοφόνους στην Ιστορία!), είτε αυτό ορίζει τιμωρία είτε πρόστιμο, τώρα θα εφαρμοστεί με μεγαλύτερη αυστηρότητα. Ειδικότερα όμως με το νόμο αυτό ορίζουμε και επικυρώνουμε πιο αυστηρές τιμωρίες κατά των διοικητών. (=απειλούνται κι αυτοί με θανατική ποινή)

    Αυτοκράτορες Αρκάδιος και Ονώριος προς Ευτυχιανόν, Έπαρχο Πραιτορίου, έτος 399:

    Όσοι ναοί βρίσκονται στην επαρχία θα καταστραφούν χωρίς φασαρία και οχλαγωγία. Γιατί μόνο όταν θα έχουν γκρεμιστεί και εξαλειφθεί από προσώπου γης, θα έχει καταστραφεί και η υλική βάση επάνω στην οποία στηρίζονται οι δεισιδαιμονίες.

    Αυτοκράτορες Θεοδόσιος Β' & Βαλεντινιανός προς Ισίδωρον, έπαρχον Πραιτορίου, έτος 435:

    Διατάσσουμε, όλα τα ιερά και οι ναοί, όσα βρίσκονται ακόμα άθικτα, να καταστραφούν με διαταγή των τοπικών αρχών και να εξαγνιστούν με ύψωση του σημείου της χριστιανικής θρησκείας (=του σταυρού, ότι έγινε στον παρθενώνα)... Αν προσαχθεί κάποιος ενώπιον αρμόδιου δικαστή με την κατηγορία ότι έχει παραβλέψει αυτό το νόμο, θα τιμωρηθεί με την ποινή του θανάτου.

    Εκτός από τα ιστορικά κείμενα, μαρτυρούν και τα νομικά κείμενα των κωδίκων, Θεοδοσιανού και Ιουστινιανού! Η "θρησκεία της αγάπης" έδειχνε με τη βοήθεια των ρωμαϊκών όπλων ήδη από τις πρώτες δεκαετίες το αληθινό της πρόσωπο, όπως αποκαλύφθηκε αυτό τους επόμενους αιώνες με θρησκευτικούς πολέμους, ομαδικές σφαγές, υπεξαιρέσεις και κλοπές περιουσιών κ.ο.κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. μα που πήγε ο Αίολος...; εξαερώθηκε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Πάντως εγώ που βρέθηκα στην Ελλάδα για διακοπές τις τελευταίες μέρες πήγα στο μουσείο στις 5/8 και είδα ότι στο ενημερωτικό που προέβαλλαν εκτός από κάτι τρισδιάστατες απεικονίσεις του Παρθενώνα ο οποίος μετατρέπεται σε εκκλησία και αντικαθίσταται μέρος του μπροστινού αετώματος από έναν σταυρό δεν υπήρχαν αυτές οι σκηνές με τους χριστιανούς να σπάνε τα μάρμαρα της Ακρόπολης.
    Επίσης στις 5,5 ώρες που πέρασα εκεί διαβάζοντας τη συντριπτική πλειοψηφία των επιγραφών έχω να παρατηρήσω ότι οι αναφορές τόσο στην εκκλησία όσο και στο λόρδο Έλγιν ήταν λιγοστές,λιτές και πολύ προσεγμένες στη διατύπωση τους.
    Τέλος θα ήθελα να ρωτήσω, αν και είδα στους τίτλους του ενημερωτικού ότι το ντοκιμαντέρ του Γαβρά ονομάζεται "Ο Παρθενώνας δια μέσου των αιώνων", δεν μπόρεσα να το βρώ κάπου. Ξέρει κανείς την ονομασία και που θα μπορούσα να το βρώ/δώ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @Τίμων το βίντεο του Γαβρά θα το βρεις εδώ
    http://www.youtube.com/watch?v=aGitmYl6U90
    όπου το ανέβασε ο ίδιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κλείτωρ,
    σ'ευχαριστώ πολύ για την υπόδειξη σου. Είχα την εντύπωση ότι ήταν πολύ μεγαλύτερο αλλά προφανώς έκανα λάθος. Τη σκηνή με τους ρασοφόρους που σπάνε τα αγάλματα λοιπόν την έχουν πετσοκόψει (δε λέω λογοκρίνει γιατί δεν κρίνει λογικά όποιος αποκρύπτει μέρος της ιστορικής αλήθειας.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γράφει ο φιλόσοφος Λιβάνιος (314-394 μ.Χ.) στην επιστολή του προς Θεοδόσιο «Υπέρ των ελληνικών ναών» (Εκδόσεις Θύραθεν, Αθήνα):

    «(Οι χριστιανοί) ορμούν πάνω στους ναούς κρατώντας ξύλα και πέτρες και σίδερα, και μερικές φορές χωρίς αυτά, με χέρια και πόδια. Ακολουθεί η εκ του ασφαλούς λεηλασία, το γκρέμισμα της στέγης, η κατεδάφιση των τοίχων, σπάσιμο των αγαλμάτων, αναποδογύρισμα των βωμών...

    Κι αποχωρούν τελικά οι εισβολείς κουβαλώντας τη λεία τους από τα μέρη που εκπόρθησαν. Και δεν τους φτάνει αυτό αλλά σφετερίζονται και ξένα κτήματα, λέγοντας οτι η γη του τάδε γεωργού ήταν περιουσία του ναού, και πολλοί έχουν χάσει έτσι πατρικές περιουσίες, επειδή προβάλλοντα ψεύτικοι τίτλοι. Από τα δεινά των άλλων καλοπερνούν αυτοί, που ισχυρίζονται οτι κάνοντας νηστείες λατρεύουν το θεό τους...»

    Γράφει ο χριστιανός χρονογράφος Σωζομενός (4ΟΟ-45Ο μ.Χ.):

    «Όλοι σχεδόν οι Ελληνιστές θανατώθηκαν, δόθηκε διαταγή να καούν και άλλοι να φονευτούν με το ξίφος. Και κοντά σ' αυτούς έχασαν για τον ίδιο λόγο τη ζωή τους, σ' ολόκληρη την επικράτεια, όσοι λάμπρυναν τη φιλοσοφία. Αλλά έχαναν τη ζωή τους ακόμα και άνθρωποι που δεν ήσαν καν φιλόσοφοι και που απλώς φορούσαν ρούχα ίδια με αυτά των φιλοσόφων».

    Η θρησκεία της αγάπης προετοίμαζε με τις ορδές δολοφόνων τα εγκλήματα του Μεσαίωνα που αποτέλεσαν και την πιο λαμπρή προσφορά της στην ανθρωπότητα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κλείτωρ, να ρίξω κι άλλες ιστορικές μαρτυρίες ή να κρατήσω εφεδρείες για το μέλλον; Μπορώ να σου γεμίζω επί μήνες και έτη το blog με αποσπάσματα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @όχι Στέλιο, όχι άλλες. είναι πολλοί οι τόμοι το ξέρω καλά αλλά δεν χρειάζεται. ας ανοίξει και κανα βιβλίο όποιος ενδιαφέρεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails