24 Απριλίου 2008

Τι περίεργος εφιάλτης...

Εχθές το βράδυ έφαγα πολύ πεπόνι και είδα έναν εφιάλτη πολύ αληθινό ημερολογιάκι μου. Πετούσα λέει πάνω απο ένα τεράστιο κεφάλι που έμοιαζε με την Μυτιλήνη και αναρωτιόμουν τι περίεργο πράγμα είναι αυτό. Η περιέργεια με έσπρωξε να μπω να δω αν και τι υπάρχει μέσα. Πάντα πετώντας, μπήκα στο ρουθούνι και άρχισα το ταξίδι ημερολογιάκι μου. Μέσα εκεί υπήρχε λοιπόν μόνο ένα ΦΡΕΑΡ με πολλές διακλαδώσεις. Γύρω μου επικρατούσε χάος σκοτάδι και βρώμα. Και τι δεν είδα εκεί μέσα.

Ετεροφυλόφιλοι εναντίον ομοφυλόφιλων, μασόνοι εναντίον πρακτόρων, ρουφιάνοι εναντίον χαφιέδων, εψιλονιστές εναντίον βριλ, κούφια γη εναντίον σείριου, οπαδοί της 4ης αυγούστου εναντίον οπαδών της 21ης Απριλίου, πειθαρχικά συμβούλια να δικάζουν περί φημών αρσενοκοιτίας και την ίδια στιγμή στην διπλανή αίθουσα καίγονταν τα επίσημα πρακτικά, κλάματα με μαύρο δάκρυ κάποιων μπροστά στους ιεροεξεταστές, αποκλεισμοί άλλων απο τα όργανα λόγω σεξουαλικών προτιμήσεων, μυστικές αποφάσεις στο κέντρο της κούφιας γης, μυστικές συνεδριάσεις για το πόσοι είναι μασόνοι πόσοι πράκτορες και πότε θα “κάψουν” τους ομοφυλόφιλους που παρείσφρησαν στο... κούνημα. Ο ένας θέλει να είναι πρόεδρος, ο άλλος γραμματέας, ένας άλλος δεν θέλει τίτλους επειδή είναι λέει θεός, κάποιος έχει τα λεφτά και θέλει την αρχηγία, ένας διακονιάρης ιερός έχει σκάψει τρούπα κάτω απο το βιβλιοπωλείο του και βρήκε τα πλάσματα της κούφιας γης. Βρε δεν του το 'λεγες και του Λιαντίνη που πήγε ο άνθρωπος και χώθηκε σε... αδιέξοδο!!! Ο Αύγουστός ψάχνει χαφιέδες και προδότες και αναρωτιέται ποιος παρακολουθεί τα τηλέφωνα και τις κρεβατοκάμαρες ποιών. Πράκτορες είναι... μασόνοι είναι... δεν είναι βόας δεν είναι κροταλίας... Μοσχάρια μέμφονται περί επιθέσεων ενώ όλοι τραυλίζουν όταν μιλούν για τα χρέη. Ευτυχώς υπάρχει και Χριστόδουλας να χώσει δωρεές. Το δόγμα που τελικώς επιβλήθηκε είναι πως κακκαβιά οι ομοφυλόφιλοι δεν μπορούν να φτιάξουν.

Τους ΕΦΤΥΣΕΕ το ποίμνιο πήρε και τον υλικό του εξοπλισμό και αυγάτισε το έτερο μαντρί όπου δικτατορεύει ο ΒουΡούτι. Ήταν ιεροεξεταστής στον κόσμο του φρέατος αλλά μέμφθηκε διότι έλειπε συνέχεια σε... δουλειές. Έχει πολλές δίκες να κάνει περί φημών. Χεστήκαμε αν κάηκαν τα πρακτικά. Οι φήμες έχουν περισσότερη αξία. Θυμήθηκα πάλι τα λόγια που μου λεγε ένα βράδυ που 'βρεχε που 'βρεχε μονότονα... “σκοπός είναι να ελέγξουμε το ΦΡΕΑΡ” Εύγε παιδί μου, είσαι ο άρχοντας του οχετού σκέφτηκα και εκείνη την στιγμή ξύπνησα.

Εφιάλτης ήταν και πέρασε, όπως κι άλλοι.

15 Απριλίου 2008

ζήτουλες

Χτύπησε πριν λίγο το κουδούνι και απάντησε η κόρη μου οπότε έρχεται και μου λέει.

-Μπαμπά ένας κύριος είναι και λέει “χρόνια πολλά για τα σκουπίδια”.

-Να του δώσουμε, μου λέει αμέσως η σύζυγος.

-Μα γιατί να του δώσουμε; Αναρωτήθηκα εγώ. Υπάλληλος του δήμου είναι πληρώνεται μηνιάτικο και παίρνει και δώρο πάσχα. Γιατί ζητιανεύει χρήματα μονολόγησα και κατευθύνθηκα προς το μπαλκόνι. Δεν πρόλαβα όμως διότι με σταμάτησε η σύζυγος,

-ρεζίλι θα γίνουμε δώσε μου 5 ευρώ να πάω να του δώσω μου λέει.

Την είδα σφιγμένη οπότε την καθησύχασα λέγοντάς της πως εντάξει πάω να του τα δώσω εγώ τα πέντε ευρώ. Κατέβηκα στην κεντρική είσοδο που λέτε και ανοίγοντας την πόρτα και πριν προλάβει να μιλήσει ο ζήτουλας του λέω χαμογελώντας,

-χρόνια πολλά για την μανούλα μου την συνταξιούχο ότι έχετε ευχαρίστηση και του άπλωσα το χέρι επαιτώντας.

Μούγκα, δεν με κοίταξε καν. Γύρισε πλάτη και εξαφανίστηκε.

Τ' ακούς κύριε δήμαρχε; Αν δεν τους πληρώνεις τα δεδουλευμένα τους είσαι κλέφτης εσύ, αλλά αν πληρώνονται κανονικά τότε πες στους ζήτουλες υπαλλήλους σου πως τα πεντόευρα δεν είναι σκουπίδια και πως δεν είμαι καν χριστιανός. Καλή άνοιξη.

13 Απριλίου 2008

Όταν οι ιδιώτες...

...εξαναγκάζουν για άλλη μια φορά σε νομοθετικές ρυθμίσεις για πράγματα που στον πολιτισμένο κόσμο είναι αυτονόητα. Αν περιμέναμε από τα κόμματα και τους... φορείς φέξε μου και γλίστρησα. Εδώ στο Ελλαδιστάν μόνο καντήλια και μανουάλια δεν έχουν ακόμα στις δικαστικές αίθουσες αλλά κανείς φορέας δεν έκανε τίποτα για τα θρησκευτικά δικαιώματα. Έπρεπε να πάει ο κύριος Αλεξανδρίδης στο ΕΔΔΑ...

 

Το Ελληνικό Παρατηρητήριο των Συμφωνιών του Ελσίνκι (ΕΠΣΕ) εκφράζει τη μεγάλη ικανοποίησή του για τη σημερινή ομόφωνη καταδίκη της Ελλάδας από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ΕΔΔΑ) στην Υπόθεση Αλεξανδρίδη. Η σχετική προσφυγή Νο. 19516/2006 υποβλήθηκε στο ΕΔΔΑ από το ΕΠΣΕ και αφορούσε άλλωστε το νομικό σύμβουλο του ΕΠΣΕ Θεόδωρο Αλεξανδρίδη. Η Ελλάδα, κατά το ΕΔΔΑ, παραβίασε το Άρθρο 9 (ελευθερία σκέψης, συνείδησης και θρησκείας) της Ευρωπαϊκής Σύμβασης Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (ο προσφεύγων υποχρεώθηκε να αποκαλύψει στο δικαστήριο ότι δεν είναι Χριστιανός Ορθόδοξος προκείμενου να ορκιστεί στην τιμή και στη συνείδησή του και όχι στο Ευαγγέλιο) και το Άρθρο 13 (δικαίωµα πραγµατικής πρoσφυγής) της Σύμβασης (δεν υπάρχει στην Ελλάδα νομική δυνατότητα αποκατάστασης για την παραβίαση της ελευθερίας της θρησκείας).

Η απόφαση είναι πάρα πολύ σημαντική καθώς ουσιαστικά το ΕΔΔΑ θεωρεί πως η τρέχουσα πρακτική του θρησκευτικού όρκου στα ποινικά δικαστήρια παραβιάζει τη θρησκευτική ελευθερία. Το ΕΠΣΕ έχει κάνει ήδη άλλες πέντε σχετικές προσφυγές στο ΕΔΔΑ και μια (και με άλλο αντικείμενο) στην Επιτροπή Ανθρώπινων Δικαιωμάτων του ΟΗΕ. Αυτές αφορούν δεκάδες περιπτώσεις υποχρέωσης των στελεχών του να αποκαλύψουν ότι δεν είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι σε καταθέσεις τους σε διάφορα ελληνικά δικαστήρια, πταισματοδίκες ή αστυνομικά τμήματα.

sfrang - St. Frangopoulos, Στ. Φραγκόπουλος

Οι... ανοιχτοχέρηδες!

Δεν μας έφταναν όσα πληρώνουμε στην εδώ εκκλησία τώρα θα πληρώνουμε και τις... βαλκανικές.

Γιατί δεν το πουλάνε αντί να το δωρίσουν το νοσοκομείο;

*Την παραχώρηση στην Εκκλησία του νοσοκομείου που έχει κατασκευάσει και λειτουργεί ο στρατός στο Αργυρόκαστρο, σκέφτονται στο υπουργείο Αμυνας. Διαπιστώνοντας ότι η λειτουργία του στοιχίζει περί τα δύο εκατ. ευρώ το χρόνο, προετοιμάζονται να το παραχωρήσουν σε οργανισμό της Εκκλησίας υπό τον αρχιεπίσκοπο Αλβανίας Αναστάσιο. Για το θέμα γίνονται συζητήσεις με την αλβανική κυβέρνηση, ενώ απασχόλησε και την επίσκεψη του υφυπουργού Εξωτερικών Θ. Κασσίμη την περασμένη εβδομάδα.

Ελευθεροτυπία  13-4-08

Σκουπιδολαγνεία;

Πάρτε σκουπίδια να 'χουμε. Αν είναι κάτι που βρωμάει πετάξτε το εκεί αν δεν βρωμάει πετάξτε το οπουδήποτε.

Μόνο για τα κουφάρια μας μετά θάνατο φροντίζουμε επιμελώς για το τι θα γίνουν. Για όλα τα υπόλοιπα σκουπίδια μας αδιαφορούμε μέχρι να μας πνίξουν. Σκουπίδια της φύσης καταντήσαμε.

Από το φυλάκιο της κεντρικής πύλης απουσιάζει ο δημοτικός υπάλληλος. Είναι στο πλάτωμα όπου τα φορτηγά ρίχνουν τα σκουπίδια.
Απορριμματοφόρα του Δήμου Μεγαρέων, αλλά και κάποια φορτηγά που ανήκουν σε εταιρείες που εκτελούν «χωματουργικές εργασίες».
- «Πηγαίνει ο δρόμος μέχρι εκεί κάτω;», ρωτάμε τον φύλακα που μόλις μας είδε, πλησίασε προς το μέρος μας.
- «Μπα, με αυτό που ανεβήκατε, θα βρείτε στα σίγουρα. Θέλετε να πετάξετε κάτι;».
- «...όχι... ναι...».
- «Αν είναι κάτι που μυρίζει, πετάξτε το εδώ... διαφορετικά, υπάρχουν κάδοι έξω από τη χωματερή».
- «Ευχαριστούμε...».

Ελευθεροτυπία - Παλιές παράνομες χωματερές με «φρέσκα» σκουπίδια

9 Απριλίου 2008

ακροδεξιό εξωφρενικό εξώδικο

 

Το βρήκα στο μπλογκ του φιλτάτου Στέλιου ημερολογιάκι μου και το σημειώνω για να μην ξεχάσω πως και οι ναζί νόμιμα ξεκινήσανε την... καριέρα τους, τότε.

...

Ο δημοσιογράφος Μ. Βασιλάκης ανέβασε στο blog του την εξώδικη διαμαρτυρία ενός κοινοβουλευτικού κόμματος (ΛΑΟΣ) εναντίον ελληνικού ΑΕΙ (Πανεπιστήμιο Μακεδονίας), επειδή σε επιστημονικό συνέδριο που οργανώνεται στη Θεσ/νίκη, γίνεται αναφορά στο συγκεκριμένο πολιτικό κόμμα με τον χαρακτηρισμό «ακροδεξιό».
Προσωπικά θεωρώ ότι οι πολιτικοί χαρακτηρισμοί που αποδίδονται στα κόμματα, είναι ξεπερασμένοι. Έτσι θεωρώ το ΚΚΕ άκρως συντηρητικό κόμμα και θα χαρακτήριζα το ΠΑΣΟΚ κεντροδεξιό, πολιτικά περίπου το ίδιο με τη ΝΔ. Μπορεί λοιπόν καθένας να έχει οποιαδήποτε άποψη για ένα πολιτικό κόμμα, ενώ το ίδιο αυτοπροσδιορίζεται διαφορετικά.
Από κει και πέρα, η απειλή για υποβολή μήνυσης ή και η υλοποίηση αυτής της απειλής μεταφέρει το ζήτημα από το πολιτικό στο δικαστικό πεδίο. Ζητείται δηλαδή να αποφασίσει το δικαστήριο αντικειμενικά ποια είναι η «πραγματική» πολιτική τοποθέτηση των κομμάτων.
Είναι βέβαιο ότι κανένα δικαστήριο δεν πρόκειται να πάρει θέση επί των υποκειμενικών πολιτικών εκτιμήσεων, πολύ περισσότερο κανένας δικαστής δεν πρόκειται να κινήσει δικαστικές ενέργειες εναντίον ενός ΑΕΙ, αφού από το σύνταγμα είναι κατοχυρωμένο ότι η διδασκαλία και έρευνα στα ΑΕΙ είναι ελεύθερη. Αυτό ακριβώς αποτελεί και τον πυρήνα του λεγόμενου «πανεπιστημιακού ασύλου», το οποίο μερικοί καταλαβαίνουν, δυστυχώς, ως δυνατότητα για κάθε αυθαιρεσία, να καταστρέφουν τη δημόσια περιουσία, να παρεμποδίζουν εκπαιδευτικές και διοικητικές ενέργειες και να εμπορεύονται παράνομα προϊόντα.

sfrang - St. Frangopoulos, Στ. Φραγκόπουλος

6 Απριλίου 2008

H ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΛΗΨΗ

Πλήρως αναποτελεσματική η προσευχή, ανάλογη με τις προλήψεις με τα τυχερά πέταλα

Του Γιάννη Λάζαρη

Προληπτικός θεωρείται ο άνθρωπος, ο οποίος διακατέχεται από μία παράλογη πίστη στο ότι ένα αντικείμενο (π.χ. τυχερό πέταλο) ή κάποια ενέργεια (π.χ. σπάσιμο καθρέπτη) θα μπορούσε να επηρεάση την έκβαση των γεγονότων. Ομοίως, προσευχόμενος σε κάποιο Θεό ένας ευσεβής πιστός ευελπιστεί, ότι θα επηρεάση ευνοϊκά προς αυτόν την έκβαση των γεγονότων.

Η προσευχή είναι μία πρόληψη και κάθε προσευχή, που υποτίθεται, ότι "εισακούεται" οφείλεται σε σύμπτωση κι όχι στην παρά φύση επέμβαση κάποιου Θεού και στην ανατροπή των νόμων της Φύσης.

Παράδειγμα Α΄:

Ούτε με τυχερά πέταλα, ούτε με προσευχές έρχονται εξάρες

Ας ξεκινήσουμε εξηγώντας πώς λειτουργεί η πρόληψη: Έστω, ότι κάποιος σας χαρίζει ένα τυχερό πέταλο, το οποίο "φέρνει γούρι" (δηλαδή παρεμβαίνει κι επηρεάζει ευνοϊκά την έκβαση των γεγονότων πρός όφελός σας). Ακούγεται καλό, θα θέλατε όμως κάποιες αποδείξεις προκειμένου να πεισθήτε. Κρατώντας λοιπόν έξη ζάρια στο ένα χέρι και το τυχερό πέταλο στο άλλο εύχεσθε ρίχνοντας τα ζάρια να φέρετε έξη εξάρια. Ρίχνετε τα ζάρια. Τι περιμένετε να συμβή; Ένα λογικό άτομο με στοιχειώδη μόρφωση και μέση πνευματική ικανότητα γνωρίζει τι ακριβώς πρόκειται να συμβή. Τίποτε! Γνωρίζει, ότι είναι εξαιρετικά σπάνιο να έρθουν έξη εξάρια. (Η πιθανότητα να συμβή αυτό είναι 1 στις 46.656). Το αποτέλεσμα λοιπόν δεν είναι έξη εξάρια, όσο κι άν το εύχεσθε με το τυχερό πέταλο στο χέρι. Έχει επομένως το τυχερό πέταλο κανένα αποτέλεσμα στο τι θα φέρουν τα ζάρια; Αλλάζει το πέταλο τις φυσικές πιθανότητες; Ασφαλώς όχι, το πέταλο δεν έχει κανένα αποτέλεσμα. Η πίστη στις δυνατότητες του τυχερού πέταλου, ότι δήθεν αλλάζει ευνοϊκά τη ροή των γεγονότων, είναι πρόληψη.

Έστω, ότι κάποιος ισχυρίζεται, ότι εάν προσευχηθήτε στο Θεό, αυτός θα εκπληρώση τις επιθυμίες σας, όπως αναφέρεται στην Καινή Διαθήκη:

  • "Διὰ τοῦτο λέγω ὑμῖν, πάντα ὅσα ἂν προσευχόμενοι αἰτεῖσθε, πιστεύετε ὅτι λαμβάνετε, καὶ ἔσται ὑμῖν" (Mάρκ., ια΄ 24).

  • "Ὅ,τι ἂν αἰτήσητε ἐν τῷ ὀνόματί μου, τοῦτο ποιήσω, ἵνα δοξασθῇ ὁ πατὴρ ἐν τῷ υἱῷ. Ἐάν τι αἰτήσητε ἐν τῷ ὀνόματί μου, ἐγὼ ποιήσω" (Ιωάν. ιδ΄ 13-14).

Είτε τυχερό πέταλο κρατάτε στο χέρι σας με πίστη στο γούρι του, είτε τη Βίβλο με πίστη στο Θεό, η πιθανότητα να φέρετε έξη εξάρια με τα ζάρια δεν αλλάζει, αλλά παραμένει εξαιρετικά μικρή.

Αυτό φαίνεται πολύ απλό. Ο Ιησούς παρουσιάζεται σαν Θεός. Ο Θεός παρουσιάζεται σαν τέλειος. Όταν λοιπόν ο Θεός λέει κάτι, αυτό είναι αληθινό. Έτσι λοιπόν η προσευχή πρέπει να είναι αποτελεσματική. Ας εξετάσουμε εάν πράγματι είναι. Κρατήστε τα έξη ζάρια στο ένα χέρι, τη Βίβλο στο άλλο και προσευχηθήτε στο Θεό ως εξής: "Θεέ, βοήθησέ με να ρίξω τα ζάρια και να φέρω έξη εξάρια. Έχω πίστη, ότι εισακούεις τις προσευχές των ανθρώπων, όπως υπόσχεσαι στη Βίβλο. Προσεύχομαι στο όνομα του Ιησού. Αμήν". Ρίχνετε τα ζάρια. Τι περιμένετε να συμβή; Ένα λογικό άτομο με στοιχειώδη μόρφωση και έστω μέση πνευματική ικανότητα γνωρίζει τι ακριβώς πρόκειται να συμβή. Τίποτε! Δεν πρόκειται να έρθουν έξη εξάρια επειδή προσευχηθήκατε.

Ένας ευσεβής προληπτικός άνθρωπος, που πιστεύει στην προσευχή δεν μπορεί να καταλάβη ότι πέταλο και προσευχή έχουν ακριβώς τα ίδια αποτελέσματα. Αντιθέτως προσπαθεί να βρή δικαιολογίες γιατί η προσευχή δεν έφερε εισακούσθηκε, όπως: Ο Θεός δεν παίζει ζάρια, η ρίψη ζαριών είναι αμαρτία, δεν πρέπει να ελέγχης τον Θεό, ή ότι η προσευχή αυτή δεν ήταν αξιόλογη.

Η προσευχή δεν έχει κανένα αποτέλεσμα επί του αποτελέσματος των ζαριών. Η προσευχή έχει το ίδιο αποτέλεσμα με το τυχερό πέταλο κι αυτό γιατί η πίστη στην προσευχή είναι πρόληψη, όπως ακριβώς και η πίστη στο γούρι του τυχερού πέταλου. Η τέλεια ισοδυναμία προσευχής - πέταλου είναι αδιάψευστη

Παράδειγμα Β΄

Ούτε τα πέταλα, ούτε οι προσευχές θεραπεύουν ασθένειες

Ας δοκιμάσουμε τώρα μια άλλη προσευχή: "Θεέ, σε παρακαλώ θεράπευσε κάθε καρκινοπαθή στη Γή απόψε. Έχω πίστη, ότι εισακούεις τις προσευχές των ανθρώπων, όπως υπόσχεσαι στη Βίβλο. Προσεύχομαι στο όνομα του Ιησού, αμήν". Αυτή είναι μια σημαντική προσευχή. Εκατομμύρια ανθρώπων πεθαίνουν από καρκίνο κάθε χρόνο. Μιά τέτοια προσευχή είναι ειλικρινής, εγκάρδια, ανιδιοτελής, και μή υλιστική.

Τι περιμένετε να συμβή μετά την προσευχή; Θα εξαλείψη ο Θεός, στον οποίο απευθύνθηκε η προσευχή, όλα τα καρκινικά κύτταρα όλων των καρκινοπαθών στη Γή; Ένα λογικό άτομο με στοιχειώδη μόρφωση και έστω μέση πνευματική ικανότητα γνωρίζει τι ακριβώς πρόκειται να συμβή. Τίποτε! Η προσευχή αυτή δεν πρόκειται να φέρη κανένα αποτέλεσμα κι εδώ είναι το ενδιαφέρον. Άν ζητήσετε από το τυχερό πέταλο να θεραπεύση κάθε καρκινοπαθή στη Γή, ακριβώς το ίδιο θα συμβή. Η προσευχή έχει ακριβώς το ίδιο αποτέλεσμα με το πέταλο. Κάποιος ευσεβής προληπτικός, που πιστεύει στο αποτέλεσμα της προσευχής, ενδεχομένως να ψάξη για δικαιολογίες: Η προσευχή αυτή ήταν πολύ μεγάλη, η ότι ο Θεός θέλει να υποφέρουμε για τις αμαρτίες μας.

Παράδειγμα Γ΄

Αν η προσευχή του προηγούμενου παραδείγματος ήταν πολύ μεγάλη, ας δοκιμάσουμε μια μικρότερη: Έστω 1.000 καρκινοπαθείς σε προχωρημένο στάδιο τους οποίους διαιρούμε σε δύο ομάδες των πεντακοσίων. Έστω ότι δίνουμε από ένα τυχερό πέταλο στους πρώτους πεντακόσιους κι ότι προσευχόμαστε για τους άλλους πεντακόσιους. Τι περιμένετε να συμβή; Θα θεραπεύση ο Θεός όλους τους ανθρώπους της δεύτερης ομάδας; Ασφαλώς όχι! Στατιστικά οι δύο ομάδες θα πρέπει να είναι πανομοιότυπες. Ούτε το πέταλο, ούτε η προσευχή έχουν αποτέλεσμα στη θεραπεία ασθενειών. Η πίστη στην αποτελεσματικότητα της προσευχής για τη θεραπεία ασθενειών είναι πρόληψη.

Ίσως γνωρίζετε ωρισμένους ανθρώπους, που ισχυρίζονται, ότι έχουν θεραπευθή από την προσευχή. Ας δούμε τι συμβαίνει. Έστω ότι έχουμε δέκα ευσεβείς ανθρώπους με όγκο στον εγκέφαλο με δείκτη θνησιμότητας 90%. Δηλαδή από τους δέκα ανθρώπους με τέτοιο όγκο οι εννέα πεθαίνουν σύντομα κι ο ένας ζή. Όλοι έχουν προσευχηθή. Ο ένας όμως στους δέκα, που επέζησε, φωνάζει: "Προσευχήθηκα στο Θεό και με έσωσε". Δεν ακούμε όμως τίποτε από τους άλλους εννέα γιατί είναι πεθαμένοι. Δηλαδή, ενώ φαίνεται, ότι η προσευχή είναι ίσως αποτελεσματική, ουσιαστικά δεν έχει κανένα αποτέλεσμα. Η προσευχή είναι σύμπτωση, τίποτε περισσότερο. Επί πλέον, ο άνθρωπος, που θεραπεύτηκε έχει λάβει όλη την προβλεπόμενη ιατρική φροντίδα. Στον ευσεβή περίγυρό του όμως έχη εντυπωθή, ότι σώθηκε από την προσευχή.

Παράδειγμα Δ΄

Στο ευαγγέλιο αναφέρεται: "Ἀμὴν λέγω ὑμῖν ὅτι ἐὰν δύο ὑμῶν συμφωνήσωσιν ἐπὶ τῆς γῆς περὶ παντὸς πράγματος οὗ ἐὰν αἰτήσωνται, γενήσεται αὐτοῖς παρὰ τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς" (Ματθ. ιη΄ 19). Έστω ένας χριστιανός με το ένα πόδι ακρωτηριασμένο κι ένα ακόμη εκατομμύριο πιστοί σε ένα κύκλο να προσεύχωνται στο Θεό να αποκαταστήση το ακρωτηριασμένο του πόδι. Τι πιστεύετε ότι θα συμβή; Θα επέμβη ο Θεός και θα αποκαταστήση το πόδι του ευσεβούς πιστού; Ένα λογικό άτομο με στοιχειώδη μόρφωση και έστω μέση πνευματική ικανότητα γνωρίζει τι ακριβώς πρόκειται να συμβή. Τίποτε!

Έστω ότι είσθε άρρωστος στο νοσοκομείο και κάποιος γνωστός σας φέρη ένα τυχερό πέταλο και πή: "Αγαπητό τυχερό πέταλο, θεράπευσε το φίλο μου από την αρρώστεια του" θα σκεφθἠτε, ότι είναι ανόητος, εφ' όσον περιμένει, ότι το πέταλο θα συμβάλη στη θεραπεία σας· είναι προληπτικός. Το πέταλο δεν έχει αποτέλεσμα στις θεραπείες ασθενειών. Ακριβώς εξ ίσου αναποτελεσματικό θα είναι εάν προσευχηθή στο Θεό να σας θεραπεύση από την ασθένεια.

Στα παραπάνω παραδείγματα το αποτέλεσμα της προσευχής ήταν ακριβώς ίδιο με το αποτέλεσμα της επίδρασης του τυχερού πέταλου. Θα μπορούσαμε να παραθέσουμε κι εκατοντάδες άλλα, στα οποία να καταδεικνύεται ότι οι νόμοι των πιθανοτήτων δεν αλλάζουν όταν οι άνθρωποι προσεύχωνται. Οι νόμοι αυτοί παραμένουν πάντα οι ίδιοι είτε προσεύχεσθε, είτε όχι. Δεν υπάρχουν ειδικοί νόμοι της Φύσης για τους ανθρώπους που προσεύχονται. Το να πιστεύης στην προσευχή είναι πρόληψη. Κάθε προσευχή που επαληθεύεται είναι καθαρή σύμπτωση και τίποτε άλλο.

 

4 Απριλίου 2008

ασφάλεια; το άλλο με τον τοτό το ξέρετε;

Η Ελλάδα δεν είναι ασφαλές μέρος για κανέναν γενικότερα και όχι μόνο γι αυτούς που ζητούν άσυλο. Άσυλο είναι απο μόνη της. Ανιάτων.

«Η Ελλάδα δεν είναι ασφαλές μέρος για όσους χρειάζονται προστασία». Με τη φράση αυτή ο B.Vandvik, γενικός γραμματέας του Ευρωπαiκού Συμβουλίου για τους Πρόσφυγες (ECRE), ενέταξε τη χώρα μας στη «μαύρη λίστα» των ευρωπαϊκών χωρών σε θέματα χορήγησης ασύλου.

Το Συμβούλιο καλεί όλα τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. να σταματήσουν αμέσως τη μεταφορά προσφύγων προς την Ελλάδα (όπως επιβάλλει το σύστημα του Δουβλίνου για όσους εισήλθαν αρχικά στη χώρα μας αλλά συνελήφθησαν σε άλλα κράτη).
Τα δικαιώματα των αιτούντων άσυλο στην Ελλάδα παραβιάζονται συστηματικά, τονίζεται στην ανακοίνωση-καταπέλτης για την πάγια πρακτική των ελληνικών κυβερνήσεων, ιδίως μετά το 2001.

Ελευθεροτυπία - «Μη στέλνετε πρόσφυγες στην Ελλάδα»

3 Απριλίου 2008

Η βλακεία είναι αήττητη

Είναι σαν να δίνεις όπλο σε ένα μικρό παιδί.

Δεν έχει σημασία αν είναι οι γκρίζοι λύκοι ή οι ελληναράδες λοκατζίδες. Αυτό που έχει σημασία είναι πως πρόκειται περί ανθρώπων ανεύθυνων στα χέρια μιας ηλίθιας εξουσίας.

Με δυό λέξεις: παιχνίδια στρατόκαυλων. 

Παίρνει σιγά σιγά επίσημη μορφή η οργάνωση των ανδρών που υπηρέτησαν στις ειδικές δυνάμεις των ένοπλων δυνάμεων μετά τη λήξη της θητείας τους. Ομως, η εμπειρία από την «αξιοποίησή» τους αυτή ως παραστρατιωτικού σώματος δεν είναι καθόλου ενθαρρυντική.

Ακόμα μια φορά, στις οργανωμένες παρελάσεις που διεξάγονται για την επέτειο της 25ης Μαρτίου, δίπλα στους φαντάρους και στα σχολεία, έδωσε το «παρών» και μία ακόμη οργανωμένη συλλογικότητα: οι σύλλογοι έφεδρων καταδρομέων που, εδώ και μία δωδεκαετία, διεκδικούν το δικαίωμα να «τιμήσουν» με τον δικό τους τρόπο την εθνική επέτειο.
Η αρχή έγινε στις 26 Οκτωβρίου, στην παρέλαση της Θεσσαλονίκης, με συνθήματα περί «βαρβάρων», που προκάλεσαν την αντίδραση των δημοκρατικών ΜΜΕ. Ακολούθησε η πρόσφατη (13/2) ψήφιση του νομοσχεδίου «Ρυθμίσεις θεμάτων αναπήρων πολέμου, προσωπικού του ΥΠΕΘΑ και άλλες διατάξεις», με το οποίο οι τοπικοί «σύνδεσμοι εφέδρων» αποκτούν πλέον θεσμικό ρόλο και μάλιστα διασυνδέονται επισήμως με τα αντίστοιχα «Γραφεία Εφέδρων» του υπουργείου Αμυνας.
Δεν είναι η πρώτη φορά που το «εφεδροκαταδρομικό κίνημα» εμφανίζεται μεταπολιτευτικά στο πολιτικό και κοινωνικό στερέωμα της χώρας! Το 1997, άλλωστε, είχαμε επανειλημμένα ασχοληθεί με αρκετές πτυχές της δραστηριότητας αυτών των συλλόγων, οι οποίες άπτονταν τόσο της εσωτερικής όσο και της εξωτερικής πολιτικής (επεισοδιακή παρέλασή τους στην Κέρκυρα ενάντια στη θέληση των τοπικών αρχών, εκστρατεία «Κίμων '97» με φουσκωτά στην Κύπρο).
Οπως διαπιστώνουμε σήμερα, η δράση αυτή είχε πλευρές πολύ πιο σοβαρές (κι οπωσδήποτε πολύ πιο επικίνδυνες) απ' ό,τι έδειχνε εξωτερικά.
Το αποκαλύπτει, μιλώντας στον «Ιό», ένας από τους έφεδρους καταδρομείς της εποχής, που συμμετείχε ενεργά στην αντίστοιχη αθηναϊκή Λέσχη. Για προφανείς λόγους, ο συνομιλητής μας ζήτησε να τηρηθεί η ανωνυμία του.

Καταδρομείς μεγάλων αποστάσεων

2 Απριλίου 2008

Φιλοσοφική Σχολή , Αγιον Ορος, νεκρολάγνοι δήθεν φιλόσοφοι.

Ωραία φιλοσοφία έχουν οι χριστιανοί. Ξημεροβραδιάζονται αγκαλιά με νεκροκεφαλές και... φιλοσοφούν για την ζωή μετά θάνατο. Για την ζωή των ζωντανών ούτε κουβέντα, μόνο νεκροκεφαλές και μπόχα σαπίλας που αυτών τους μυρίζει... υπέροχα. Είναι να μην πάθει το μυαλό. Άμα πάθει ούτε ξέρεις τι μπορεί να συμβεί. Μέχρι και η νεκρολαγνεία να ονομαστεί φιλοσοφία είναι πιθανό.

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails