Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

10 Ιουλίου 2008

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ;;;;

                                                                                      του bilsot

Μετά απ’ όλα αυτά , που διαβάσαμε, μάθαμε, ακούσαμε χρειάζεται μια ανασυγκρότηση, ενδοσκόπηση και προγραμματισμός για πιο κάτω. Καταργήσεις, θάνατοι, αποσυνθέσεις, ανασυνθέσεις ομάδων, υποομάδων, αποκομμάτων, συλλόγων, α-λόγων….

Ο Δαυλός ήταν (είναι) ένα σχολείο. Ελεύθερο, ανεξάρτητο, αδέσμευτο, ειλικρινές. Όσοι σπούδασαν στα 20+ χρόνια της ύπαρξής του με τους καθηγητές που κατά καιρούς και διαστήματα δίδαξαν εκεί, πήραν τις γνώσεις (που ο καθένας νόμιζε ότι του χρησίμευαν) ,έδωσαν τις εξετάσεις τους και πήραν τα διαπιστευτήριά τους….κι ο καθένας πήρε το δρόμο του….

Πριν πολλά χρόνια είχα στείλει μια επιστολή στο Δαυλό «ας οργανωθούμε»…τι ουτοπία…Εμείς οι Έλληνες φέρουμε βαριά κληρονομιά το : όπου δύο μαζί, οι απόψεις είναι πέντε και όλοι αρχηγοί!

Τελικά όσοι πτυχιούχοι ας προσπαθήσουν τουλάχιστον ν’ ανοίξουν τα μάτια όσων περισσοτέρων μπορούν. Όσοι ακόμη σπουδαστές, ας ξεστραβωθούν περισσότερο. Όσοι στην απ’ έξω, επιλογή τους...

Η Δημοκρατία και η Ελευθερία (πιστεύω) είναι ΑΤΟΜΙΚΕΣ έννοιες. Όταν αρχίζουν να γίνονται ομαδικές, τότε επεμβαίνει ο Όργουελ και κολλάει την ταμπέλα «όλοι ίσοι και κάποιοι πιο ίσοι από τους άλλους»!

Τα συστήματα δεν καταπίπτουν από άλλα συστήματα. Φθείρονται όταν δεν συμμετέχεις σ’ αυτά.

40 σχόλια:

  1. Άμα κάτσουμε όλοι στο σπίτι μας ακόμα καλύτερα! Το σύστημα θα πέσει γρηγορότερα! Όντως καλό σχολείο ο ΔΑΥΛΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ενώ αν τρέχουμε στα τριέσπερα θα πέσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ;;;;"

    Και τώρα βουρρρ για το Τριέσπερο!
    Και τις άλλες Υσεεϊκές και Ρασσιακές απάτες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμε 7.28, αυτή η συλλυπητήρια επιστολή του "Υ"ΣΕΕ για τον Χριστόδουλα, ήταν πραγματικά το αποκορύφωμα τής συλλογικής σας δράσης...

    Τελικά τί σάς απάντησε η εκκλησία;
    Θα μας το αποκαλύψετε τώρα που τό διαλύσατε το μαγαζί, ή θα πρέπει να περιμένουμε τριάντα χρόνια μέχρι να επιτραπεί το άνοιγμα των αρχείων του... Ysee Office;

    Ο ΕΞΑΓΡΙΩΜΕΝΟΣ ΤΡΙΕΣΠΕΡΙΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Προσέξατε ότι, σε όλα τα ελεγχόμενα από το -πρώην- "Υ"ΣΕΕ fora, έχουν κάνει γαργάρα τη διάλυσή του;
    Mούγκα στις στρούγκες.

    Μπέεε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το σύστημα θα πέσει, αν τρέχεις με μια σημαία ή μια ταμπέλα να το κοπανήσεις στο κεφάλι, ή όταν με το προσωπικό σου παράδειγμα, με την προσωπικότητά σου και με το λόγο σου του σπάσεις τα κόκαλα ;
    Εγώ από το Δαυλό αυτό πήρα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. διότι η γλώσσα κόκαλα δεν έχει και κόκαλα τσακίζει.
    Και τα νεύρα επίσης. :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παιδεία και αυτογνωσία χρειάζεται.

    Ο κάθε ένας να δώσει τη μεγαλύτερη μάχη, που μπορεί να δώσει ο άνθρωπος,
    τη μάχη με τον εαυτό του, όπως γράφει κι ο Πλάτων.
    Γνώθι σαυτόν.

    Μέσα από τη βελτίωση του κάθε ατόμου
    θα προέλθει και η βελτίωση του συνόλου της κοινωνίας.

    Έτσι, κι όχι με καραγκιοζιλίκια με χλαμύδες, δόρατα, λιβάνια ύμνους και πίτσες μπλού.

    ΕΤΕΡΟΣ ΑΠΑΤΗΜΕΝΟΣ ΤΡΙΕΣΠΕΡΙΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΧΩΡΙΣ ΒΑΡΒΑΡΟΥΣ.
    ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΗΣΑΝ ΜΙΑ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΙΣ.
    Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗΣ 1904
    ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΕ 'ΣΑΣ ΝΕΟΣΤΑΥΡΟΦΟΡΟΙ,ΝΕΟΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΕΣ,ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΟΡΙΣΕ ΚΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΤΙ ΘΑ ΦΟΡΕΣΟΥΜΕ,ΑΝ ΘΑ ΛΑΤΡΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ,ΑΝ ΘΑ ΘΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΛΙΒΑΝΙ,ΑΝ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ.
    ΣΥΝΕΛΘΕΤΕ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΤΟΥ ΔΙΧΑΣΜΟΥ.
    ΥΠΕΡ ΒΩΜΩΝ ΚΑΙ ΕΣΤΙΩΝ ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΕΡ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ,ΟΜΑΔΩΝ,ΟΜΙΛΛΩΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΥΠΕΡ ΒΩΜΩΝ ΚΑΙ ΕΣΤΙΩΝ ΜΑΧΟΝΤΑΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΕΡ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ,ΟΜΑΔΩΝ,ΟΜΙΛΛΩΝ...
    -----------------------------------
    σε αυτό συμφωνώ και επαυξάνω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το να παίρνουμε τμήμα μιας φρασούλας από τον Ηρόδοτο («υπέρ βωμών και εστιών»), η οποία φρασούλα δεν ήταν τίποτε περισσότερο από ένα στερεότυπο της πολεμικής προπαγάνδας εκείνης τής -πολύ μακρινής- εποχής και να την ανεμίζουμε ως θέσφατο 2500 χρόνια μετά, μάς καθιστά, νομίζω, γραφικούς και cargo cult.

    Δηλ. όσοι είναι άθρησκοι και δεν έχουν βωμούς, ή/και όσοι μένουν στο νοίκι και δεν έχουν εστίες, δεν έχουν δικαίωμα να λέγονται Έλληνες; Ή δεν έχουν σοβαρούς λόγους για να πολεμήσουν;
    Οι Έλληνες πολεμούσαν πάνω απ’ όλα για ό,τι έκανε τη ζωή άξια να τη ζει κανείς: κοινωνική αυτονομία, ατομικότητα, ποιοτικό βιοτικό επίπεδο. Τα υπόλοιπα είναι απλώς τσιτάτα.

    Ειδικά τώρα που διαλύθηκαν οι διάφορες γραφικές αγελαίες «συλλογικότητες» τύπου ΕΑΡ, «Υ»ΣΕΕ κλπ., νομίζω ότι δεν υπάρχει λόγος να αναπαράγουμε (έστω και άθελά μας) το εθνικιστικό τους παραλήρημα. Το οποίο, επιπλέον, είναι και cargo cult μέχρι το κόκκαλο.

    ΔΙΟΔΟΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. "ΝΕΟΣΤΑΥΡΟΦΟΡΟΙ,ΝΕΟΙΕΡΟΕΞΕΤΑΣΤΕΣ,ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΟΡΙΣΕ ΚΡΙΤΕΣ ΤΟΥ ΤΙ ΘΑ ΦΟΡΕΣΟΥΜΕ,ΑΝ ΘΑ ΛΑΤΡΕΥΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΤΩΝ ΠΡΟΓΟΝΩΝ ΜΑΣ,ΑΝ ΘΑ ΘΥΣΙΑΣΟΥΜΕ ΛΙΒΑΝΙ,ΑΝ ΘΑ ΓΙΟΡΤΑΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΤΗΣ ΦΥΣΗΣ."

    Kεράονα, κάνε ό,τι νομίζεις κι ό,τι σε ευχαριστεί. Μην κάθεσαι όμως δίπλα μου (δημοσίως) και μην παριστάνεις τον ..."συνέλληνα" (που λέει ο Ρασσιάς κι ο Βελόπουλος) γιατί, δεν γουστάρω να με μπερδεύουν με cargo cult γραφικούς.
    Και κυρίως άσε να ασχοληθούν με την αποβυζαντινοποίηση της χώρας όσοι ζουν στο Σήμερα και δεν διακατέχονται από τις δικές σου εμμονές και ιδεοληψίες. Στο κάτω κάτω αν καταφέρουν κάτι, θα ωφεληθείς κι εσύ. Και στο κάτω κάτω ή δική σου τακτική αποδείχτηκε ιστορικώς αδιέξοδη.
    Κάνε τουλάχιστον λίγη υπομονή μέχρι να εφευρεθεί ίσως κανένα χρονοπλοίο και μπορέσετε να επιστρέψετε όλοι οι χλαμυδοφόροι ψαλτολιβανιστές στην αρχαία Ελλάδα.
    Η Επιστήμη σήμερα κάνει θαύματα...

    Άιντε βρε, καλό Τριέσπερο!

    Ο ΑΠΑΤΗΜΕΝΟΣ ΤΡΙΕΣΠΕΡΙΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. κι εγώ φοράω φουστανέλλα!!!
    Ή μήπως δεν ήταν Έλληνες αυτοί που φόραγαν φουστανέλλα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΙΑΝΑ ΤΩΝ ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΩΝ(ΠΕΡΣΕΣ.ΑΙΣΧΥΛΟΥ).
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΘΡΗΣΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΝ,ΕΝΘΕΟΙ ΔΕ.ΕΣΤΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΚΗΝΗ,Η' ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΤΙΑ ΣΟΥ ΤΗ ΓΗ.ΤΙ ΓΡΑΦΙΚΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΖΕΣΑΙ ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΤΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ.
    ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ,ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ,ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΒΙΟΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ,ΓΙΑ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ Η ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΑΠΑΤΗΜΕΝΕ ΒΛΕΠΩ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΤΟΥ ΕΚΛΕΚΤΟΥ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΨΗΛΑ.
    ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΦΕΥΓΕΙ Η ΒΥΖΑΝΤΙΝΙΛΑ.
    ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ Ο ΧΩΡΟΧΡΟΝΟΣ ΦΙΛΟΞΕΝΕΙ ΙΣΤΟΡΙΚΑ ΑΔΙΕΞΟΔΑ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΑΘΡΗΣΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΝ,ΕΝΘΕΟΙ ΔΕ.ΕΣΤΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΚΗΝΗ,Η' ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΤΙΑ ΣΟΥ ΤΗ ΓΗ.
    ---------------------------------------------------------------
    σε αυτό συμφωνώ κι εγώ κεραόενα.

    Διαφωνώ όμως στα περί ατομισμού. Δεν μας οδήγησε στις αρνητικές πλευρές του σήμερα ο ατομισμός. Αυτός μας οδήγησε στα θετικά του σήμερα.
    Στ' αρνητικά του σήμερα μας οδήγησε η μεσαιωνική προσπάθεια εξαφάνισης του εγώ.
    Το δόγμα της ταπεινότητας επιβληθέν δια φωτιάς και σιδήρου εξευτέλισε τον άνθρωπο. Τον έκανε μαζάνθρωπο, ποίμνιο και άβουλο χωρίς προσωπικότητα.
    Αντίθετα, με την αναγέννηση επι διαφωτισμού το άτομο πήρε λίγη απο την αξία που του πρέπει δίνοντας ότι θετικό έχει σήμερα ο πολιτισμός μας. Διότι έχει και θετικά ο πολιτισμός μας, έτσι δεν είναι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Σχόλιο διεγράφη
    Αυτή η ανάρτηση έχει καταργηθεί από ένα διαχειριστή του ιστολογίου.

    5:19 μμ


    Ο/Η Κλείτωρ είπε...
    ρε ψυχάκια Ιασίων, μου έχεις γεμίσει το μπλογκ με τις βλακείες του ομότροπού σου του πλεύρη. Ρε αμα γουστάρεις τόσο πολύ τον Πλεύρη να πας και να του στήσεις αδριάντα στο σπίτι σου.
    Σου ξαναείπα πως εδώ μέσα είσαι ανεπιθύμητος φασίστα και κάποια στιγμή στην ζωή σου πρέπει να μάθεις να ξεχωρίζεις πότε σε φτύνουν και πότε βρέχει.

    6:06 μμ

    ΙΑΣΙΩΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΚΛΕΙΤΟΡΑ.ΕΝΝΟΩ ΤΗΝ ΘΕΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ(ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΜΟΣ),ΤΗΝ ΘΕΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΡΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΟΛΟΥ(ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ).
    ΕΜΕΙΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΥΠΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΠΡΟΤΙΜΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @Κεράονα, κατά την γνώμη μου ο καπιταλισμός ήταν η ασθένεια του διαφωτισμού και της βιομηχανικής επανάστασης.
    Έχω μάθει πολλά από τους προγόνους αλλά αυτό που με ενδιαφέρει είναι τα παιδιά μου και οι διδαχές των προγόνων αυτό το συμπέρασμα μου δίνουν. Να λατρέψουμε τον κόσμος μας μέρος του οποίου είμαστε κι εμείς.
    Ο καπιταλισμός και η μονοπρόσωπη θεώρηση έχει πάρει για καλά την κατιούσα όπως βλέπεις. Τί μέλλει γενέσθαι; αυτό εξαρτάται από εμάς φίλτατε και δεν μπορώ να υποχρεώσω τον γιό μου να φορέσει χλαμύδα αν δεν θέλει αλλά μπορώ να τον διδάξω να λατρευει την αναπνοή του αφού έτσι και αλλιώς αναπνέει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κεράονας είπε:
    «ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΙΑΝΑ ΤΩΝ ΣΑΛΑΜΙΝΟΜΑΧΩΝ(ΠΕΡΣΕΣ.ΑΙΣΧΥΛΟΥ).»

    Ε, αφού είναι από παιάνα είναι θέσφατο!
    Ζήσε τον μύθο σου….

    «ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΑΘΡΗΣΚΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΝ,ΕΝΘΕΟΙ ΔΕ»
    Είσαι...ένθεος; Γιά κάν' το μου λιανά. Επικοινωνείς με τους θεούς; Ακούς φωνές; Bλέπεις οράματα;
    (Καλά, όταν βρείς τί είσαι, θα λύσεις και το πρόβλημα της γραφικότητάς σου. Όπως είπαμε, η γραφικότητα είναι μια παρεκτροπή στη διαδικασία αναζήτησης ταυτότητας.)

    «ΕΣΤΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΣΚΗΝΗ,Η' ΚΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΤΙΑ ΣΟΥ ΤΗ ΓΗ»
    Μιλάς τη διεθνή γλώσσα των βολεμένων. Εγώ δεν θα πολεμούσα ποτέ για σκηνές και τσαντήρια, όπως οι νομάδες. Νομίζω ότι και οι πρόγονοί μου το ίδιο έκαναν άλλωστε.

    «ΓΙΑ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΓΥΡΩ ΣΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕ Η ΑΤΟΜΙΚΟΤΗΤΑ.»
    Και οι χριστιανοί το ίδιο ακριβώς λένε. Δηλ. πού μάς οδήγησε κατ’ εσέ η ατομικότητα; Γιατί για εμένα το πρόβλημα δεν βρίσκεται στην ατομικότητα αλλά στην έλλειψή της, η οποία εκδηλώνεται σήμερα ως ατομισμός/ μαζισμός (το ίδιο πράγμα είναι).

    Αν εσύ δεν νιώθεις άτομο, αλλά μαζοποιημένος ανθρωποπολτός, αυτό είναι κάτι που θα έπρεπε να σε απασχολήσει σοβαρά. Οι δυό-τρεις κοσμοϊστορικοί σταθμοί (Ελλάδα, Διαφωτισμός, και ίσως η δεκαετία του «1960»), που αποτέλεσαν τα μόνα αληθινά άλματα τού ανθρώπινου είδους από την κατάσταση της αποκτηνωμένης μάζας στην κατάσταση του Ανθρώπου, περιστράφηκαν αποκλειστικά γύρω από το αίτημα της Ατομικότητας. Κάτι που αποδεικνύεται και από την παντελή έλλειψη εντός τους, «οργανώσεων» κομμάτων, «καθοδηγητών» και άλλων φαιδρών καταστάσεων.

    Αυτές τις μαλακίες μηρυκάζατε επί μια δεκαετία και τώρα μείνατε μόνοι σας...

    ΔΙΟΔΟΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Διόδοτε πάς στοίχημα πως κι εσύ θα πολεμούσες για την τροφή σου και τον οίκο σου; Οίκος δεν είναι το ντουβάρι Διόδοτε. Είναι το παιδί μου και ο πατέρας μου ο γέρος και αυτούς πάω στοίχημα πως κι εσύ θα πολεμήσεις για να είναι λεύτεροι στο σπίτι τους και χορτάτοι.

    Ένθεος είμαι κι εγώ και το νοιώθω κάθε ώρα και κάθε στιγμή που νοιώθω τον κόσμο. για μένα ο ποταμός είναι θεός όπως και ο ήλιος όπως και το δάσος. Ναι μιλάω μαζί τους και τραγουδάω στο δάσος και πάσης φύσεως επικοινωνία που μπορώ να έχω με το φυσικό μου περιβάλλον.
    Φωνές δεν ακούω αλλά ήχους ακούω άπειρους και μάλιστα σε κάποιους απο αυτούς έχω ιδιαίτερη προτίμηση. Ούτε οράματα βλέπω διότι μου αρκεί που βλέπω τον κόσμος γύρω μου. ο ήλιος είναι θεός όπως και η θάλασσα και πολύ γουστάρω που τα βλέπω. Δεν χρειάζομαι οράματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Οκ,αλλά επειδή πήξαμε τα τελεταία χρόνια από αρχιερείς και "μύστες" κάνω "τζιζ" όταν ακούω για "ένθεους". Με καταλαβαίνεις...

    Από την άλλη, κι εγώ μπορώ να "ακούσω" τις ιστορίες που λέει ένα έλατο εκατόν πενήντα χρονών, ή ένας φουσκωμένος ποταμός την άνοιξη. Και μαθαίνω και στο παιδί μου να τις "ακούει". Από αυτή την άποψη είμαι κι εγώ "ένθεος". Απλώς δεν καταλαβαίνω, τί νόημα έχει να διατυμπανίζουμε και να θεωρητικοποιούμε τέτοια προσωπικά (τονίζω: προσωπικά) πράγματα και βιώματα.

    Όσο για τον οίκο συμφωνώ μαζί σου ότι, ο οίκος είναι πάνω απ' όλα οι άνθρωποί του. Και αυτό νιώθω την ανάγκη να το υπερασπιστώ, όχι από τόσο από τους "εξωτερικούς" εχθρούς αλλά, κυρίως από τον εσωτερικό εχθρό. Δηλ. τον βυζαντινισμό και τον μεσαιωνισμό της νεοελληνικής κοινωνίας. Μιας κοινωνίας σκοταδιστικής που απαξιώνει την γνώση και την μόρφωση (δες ανεργία, ή μισθούς ειδικευμένων, ή μορφωμένων), τον σεβασμό στην ατομικότητα (δες "περιποίηση" του πολίτη από τις κατ' ευφημισμόν "δημόσιες" υπηρεσίες, νοσοκομεία, κυβερνήσεις κλπ.), διατηρεί το φεουδαρχικής αντίληψης φορολογικό σύστημα της βυζαντινής αυτοκρατορίας, διατηρεί επίσης τη διαφθορά/διαπλοκή της βυζαντινής αυτοκρατορίας κλπ.
    Αυτή η κοινωνία δεν θα εξορθολογιστεί ποτέ μέσω μιας θρησκευτικής μεταστροφής. Η εποχή που οι κοινωνικές συγκρούσεις εκδηλώνονταν με τη μορφή θρησκευτικών συγκρούσεων έχει ευτυχώς περάσει ανεπιστρεπτί. Και ευτυχώς σήμερα η θρησκεία (τουλάχιστον στον πολιτισμένο κόσμο) είναι ένα αυστηρά προσωπικό ζήτημα, που δεν έχει καμία σχέση με το τί γίνεται στην κοινωνία. Ούτε επαναφορά τής "θρησκείας της πόλης" χρειαζόμαστε, ούτε καμία άλλη αναχρονιστική γραφικότητα. Αυτό που χρειαζόμαστε είναι: πλήρης και κάθετος διαχωρισμός, μεταξύ οποιασδήποτε θρησκείας και της κοινωνίας.

    ΔΙΟΔΟΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΔΙΟΔΟΤΕ.ΑΝ Η ΑΛΑΖΟΝΕΙΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ, ΕΧΕΙ ΚΑΛΩΣ.ΕΓΩ ΑΙΣΘΑΝΟΜΑΙ ΟΤΙ ΟΦΕΙΛΩ ΜΙΑ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΟΝ ΗΛΙΟ,ΕΝΑ ΛΟΥΛΟΥΔΙ ΣΤΟΝ ΠΟΤΑΜΟ,ΕΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΜΑ ΣΤΟ ΔΕΝΤΡΟ,ΕΝΑ ΧΟΡΟ ΣΤΗ ΣΕΛΗΝΗ.
    ΤΙ ΚΑΚΟ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΑΔΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΑΝΤΗΡΙΑ.
    ΚΑΙ ΗΧΟΥΣ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΘΡΟΙΣΜΑΤΑ,ΚΕΛΑΡΥΣΜΑΤΑ,ΒΕΛΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΑΣΜΑΤΑ.
    ΝΑΙ ΒΟΛΕΥΟΜΑΙ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΝΑΣΤΡΟ ΟΥΡΑΝΟ.
    ΝΑΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΟΡΑΜΑΤΑ ΠΩΣ ΘΑ ΠΟΡΕΥΘΩ ΤΟΥ ΒΙΟΥ ΜΟΥ.
    ΤΙ ΚΑΚΟ ΕΧΟΥΝ ΟΙ ΜΥΘΟΙ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ,ΟΙ ΑΘΛΟΙ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ...
    ΜΟΝΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ.
    'ΚΑΙ ΝΙΩΘΩ ΓΕΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΘΕΟΥΣ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΡΥΦΗ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΩΝ ΠΟΔΙΩΝ ΜΟΥ'
    ΟΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΠΟΥ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ.
    ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΟ ΠΑΝ ΔΙΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΜΕΡΟΣ ΤΟΥ.ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΕΚΕΙ ΧΩΡΑΜΕ ΟΛΟΙ.ΑΝ ΘΕΣ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΑΚΡΥΑ ΤΟΥ,ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΟΥ.ΜΕΙΝΕ ΜΟΝΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Κι επειδή βγήκαμε από το θέμα μας, δεν υπερασπίζομαι το περιοδικό «Δαυλός» αλλά, αυτό που μου έμαθε ο Δαυλός και που το διατύπωσε ωραιότατα πιο πριν ο bilsot:

    «Το σύστημα θα πέσει, αν τρέχεις με μια σημαία ή μια ταμπέλα να το κοπανήσεις στο κεφάλι, ή όταν με το προσωπικό σου παράδειγμα, με την προσωπικότητά σου και με το λόγο σου του σπάσεις τα κόκαλα ;
    Εγώ από το Δαυλό αυτό πήρα...."


    Ενώ για τους άλλους που μαθήτευσαν σε «οργανώσεις» … ελληνοθρησκευτικού χαρακτήρα, πολύ αμφιβάλλω αν έμαθαν τίποτα.

    ΔΙΟΔΟΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΚΥΚΛΟΥ.ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΜΑΣ.ΟΠΟΙΟΣ ΠΕΤΥΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΑΠΙΛΑ,ΕΓΩ ΘΑ ΧΑΡΩ ΤΟ ΙΔΙΟ.ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΣΕΙΣ ΧΩΡΑΤΕ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΘΕΑΣΗ,ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΑΝ ΧΩΡΑΩ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Κεράονα,
    Επί χρόνια είχατε επιλέξει στο «Υ»ΣΕΕ, να «χωρέσετε» -προκρουστείως- στη «θέασή» σας τούς άλλους, κατασκευάζοντας … ομπρέλλες (όπως άλλωστε ομολογείτε στην χλαμυδοφορούσα ιστοσελίδα σας). Όσο για τη βυζαντινή σαπίλα και μηχανορραφία, που είχατε την αυταπάτη ότι πολεμούσατε, την αναπαράγατε τόσο αλαζονικά εντός σας και προς τα έξω, που στο τέλος, η «θέασή» σας δεν χώραγε ούτε εσάς τους ίδιους. Και έτσι το κλείσατε το μαγαζί.
    Το λοιπόν, αλλού το κήρυγμα.

    Στη δική μου κοσμοαντίληψη σου λέω τίμια (και χωρίς την δική σου «υσεέδικη» ψευτοανεκτικότητα) ότι δεν χωράς γιατί, απλώς, δεν είσαι επαρκής για κάτι τέτοιο.

    Όσο για τους «κύκλους» και τις άλλες νεοεποχίτικες θεολογικές παρλαπίπες που αναφέρεις και στις οποίες προσπαθείς να με πείσεις ότι ανήκω, σου λέω ότι δεν είμαι σημείο κανενός κύκλου αλλά, τριγώνου με εγγεγραμμένο κύβο.

    Για το … «Τριέσπερο», θα δώσεις κάποια εξήγηση;

    ΔΙΟΔΟΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΒΛΕΠΩ ΔΙΟΔΟΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΙΕΡΑΤΙΟ ΣΑΣ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ.'ΔΑΙΜΟΝΟΠΟΙΕΙΤΕ΄ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ.'ΣΤΟ ΠΥΡ ΤΟ ΕΞΩΤΕΡΟ',Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΗΣ ΣΕΛΗΝΗΣ,Η ΤΡΟΧΙΑ ΤΗΣ ΓΗΣ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ,Η ΣΦΑΙΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΣΤΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΛΑΝΗΤΩΝ,Η ΣΥΜΠΑΝΤΙΚΗ ΣΦΑΙΡΑ.ΖΗΤΩ Η ΣΕΙΡΙΑΚΗ ΚΑΙ ΓΡΑΜΜΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ.ΣΤΟ ΠΥΡ Ο ΕΥΔΟΞΟΣ,Ο ΗΡΑΚΛΕΙΔΗΣ,Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ,Ο ΓΑΛΙΛΑΙΟΣ.ΝΕΟΕΠΟΧΙΤΕΣ ΘΕΟΛΟΓΟΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
    ΟΣΟ ΓΙ' ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΡΙΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΓΙΑ ΕΠΑΡΚΕΙΑ Η ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΛΙΒΕΡΟΙ ΚΑΙ ΕΠΙΚΥΝΔΥΝΟΙ.
    Ε ΟΧΙ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΚΙ ΕΣΥ ΓΙΑ ΚΥΡΗΓΜΑ,ΠΟΥ ΕΚΦΡΑΖΕΣΕ ΣΑΝ ΠΑΠΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥ ΧΑΛΑΣΕ ΤΟ ΕΥΧΕΛΑΙΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Kεράονα, πες μας επιτέλους για το Τριέσπερο και τα άλλα ευχέλαια που επινόησε ο ιδρυτής του "Υ"ΣΕΕ. Το ήξεραν το Τριέσπερο ο Ηρακλείδης, ο Εύδοξος κι ο Αρχιμήδης;
    Έλα βγάλε μας λόγο!

    Λό-γο!
    Λό-γο!
    Λό-γο!

    ΔΙΟΔΟΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΑΛΗΜΕΡΑ.ΓΙΑ ΤΟ ΤΡΙΕΣΠΕΡΟ ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΚΛΕΙΤΩΡΑ,ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΣΤΟΝ ΗΡΑΚΛΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Και γιατί να μήν ρωτήσουμε τον εφευρέτη (=παραχαράκτη) του υποτιθέμενου Τριέσπερου; Αυτός δεν είναι ο αρμόδιος να μας πει πού ανακάλυψε αυτή την υποτιθέμενη αρχαιοελληνική γιορτή, που δεν την ξέρουν ούτε οι αρχαίοι, αλλύ ούτε και η επιστημονική βιβλιογραφία;

    Ρε, τί θα γίνει με σάς τους ελληνόφωνους Παπούα; Cargo cult και ξερό ψωμί...

    Ο ΑΠΑΤΗΜΕΝΟΣ ΤΡΙΕΣΠΕΡΙΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλημέρα και σε σένα Κεράονα. Όμως γιατί να ρωτήσει εμένα για το τριέσπερο; Στην πατρίδα μου δεν το λένε τριέσπερο και ούτε πρόκειται να ακολουθήσω τους ορισμούς του όποιου γουστάρει να ορίσει. Ο καθένας ας ορίσει όπως θέλει και ας κρατήσει τους ορισμούς για τον εαυτό του αντί να το παίζει αυθεντία με το αλάθητο του πάπα.

    ΥΣ ο Ηρακλής δεν μου προσφέρει αδυναμία. Το αντίθετο, δύναμη μου δίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΛΕΙΤΩΡΑ.Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΟΥ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΗΛΙΟΣΤΑΣΙΟΥ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙ ΤΟΥ ΑΘΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΗ ΩΣ ΤΗ ΔΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΜΕΤΕΡΙΖΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΔΟΞΟΣ ΑΡΧΙΕΡΕΑΣ ΤΟΥ ΝΕΟΔΩΔΕΚΑΘΕΟΥ (Ο ΓΝΩΣΤΟΣ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΟΥΜΕΝΟΣ "ΥΠΑΤΟΣ") ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙ ΣΕ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΟΥ ΤΟ "ΤΡΙΕΣΠΕΡΟ" ΩΣ ΔΗΘΕΝ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ.

    Η ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕ ΝΑ ΙΔΡΥΣΕΙ ΜΙΑ ΑΝΥΠΑΡΚΤΗ "ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΗ" ΓΙΟΡΤΗ. ΓΙ' ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΧΑΡΑΚΤΗΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΠΑΤΕΩΝΑΣ.


    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΙΜΝΙΟ ΤΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΑΞΙΟΣ ΝΕΡΟΚΟΥΒΑΛΗΤΗΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΠΑΤΗΣ. ΤΟΥ ΑΞΙΖΑΝ (ΤΟΥ ΠΟΙΜΝΙΟΥ) ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.

    ΑΝ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΤΟΥΣ ΕΙΧΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΙΜΕΝΕΣ ΚΑΙ (Κ)ΟΠΑΔΟΥΣ, ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΒΑΖΕ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΟΠΡΟ ΤΟΥ ΑΥΓΕΙΟΥ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΜΟΝΟΣ ΑΘΛΟΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Η ουσία είναι επίσης ότι, κάποιος επιχείρησε να ιδρύσει άλλη μια νεοθρησκεία και μάλιστα αναζητώτας έρεισμα (πού αλλού;)στην αρχαία Ελλάδα. Και παρ' όλο που η απάτη αποκαλύφθηκε, το αξιολύπητο ποίμνιο που μάζεψε, εξακολουθεί να εθελοτυφλεί και να ψάχνει δικαιολογίες, για να συνεχίσει να τον πιστεύει.
    Όπως ακριβώς και κάνουν και οι χριστιανοί.
    Απο εκεί και ο όρος "χριστιανοδωδεκαθεϊστές".

    ΔΙΟΔΟΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΓΙΑ ΡΩΤΑ ΔΙΟΔΟΤΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΔΑΥΛΟ,ΤΕΛΗ '80 ΜΕΣΑ '90,ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΙΔΡΥΣΗ 'ΝΕΟΘΡΗΣΚΕΙΑΣ',ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΚΔΟΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ρε Κεράονα, στον ύπνο σου τον βλέπεις τον Δαυλό;
    Kαι επίσης τί τον πέρασες τον Δαυλό; Κανένα μαντρί; Kαι εμένα τί με περνάς; Για κανέναν απολογητή του Δαυλού, σαν και σένα, που είσαι παιδί για τα θελήματα του κ. «Υπάτου» και της ετοιμόρροπης νεόθρησκης παράγκας του;

    Η σχέση μου με τον Δαυλό ήταν ανέκαθεν σχέση αλληλοσεβασμού (είτε για το εικοσαετές διάστημα που υπήρξα αναγνώστης του, είτε για το πιό πρόσφατο, που συμμετέχω ενεργά σε αυτόν προσπαθώντας να ανταποδώσω ό,τι μού προσέφερε). Όπως το διατύπωσε ωραιότατα ο Bilsot, ο Δαυλός υπήρξε για μένα «σχολείο ελεύθερο, ανεξάρτητο, αδέσμευτο, ειλικρινές». Σχολείο αδογμάτιστης έρευνας και όχι σωματειακού τύπου «ελληνίζον» κατηχητικό. Και με τους «δασκάλους» μου είχα συχνότατα σοβαρές διαφωνίες, πράγμα, που τούς έκανε αληθινούς δασκάλους (και όχι ποιμένες), αλλά και εμένα αληθινό μαθητή (και όχι πρόβατο).

    Θα μπορούσα κατά συνέπεια να προσπεράσω το ερώτημα που μού θέτεις. Αλλά επειδή ποτέ δεν μπόρεσα να αντισταθώ στον χαιρέκακο πειρασμό να διασύρω όσους μού το ζητούν, σε ρωτάω:
    «ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΔΑΥΛΟ,ΤΕΛΗ '80 ΜΕΣΑ '90,ΠΟΙΟΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΙΔΡΥΣΗ 'ΝΕΟΘΡΗΣΚΕΙΑΣ',ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΟΥ ΕΚΔΟΤΗ.»

    Κι επειδή όλα τα editorials του Δαυλού, υπάρχουν σε pdf, γιά ρίχτο!
    (Υποπτεύομαι ότι θα ρίξουμε πολύ γέλιο πάλι).

    ΔΙΟΔΟΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΤΙ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΟΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ Ω ΔΙΟΔΟΤΕ.ΤΙ ΑΓΑΘΟΤΙΣ ΣΕ ΔΙΕΠΕΙ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΑΝΕΝΗΨΑ Ω ΟΣΙΕ ΔΙΟΔΟΤΕ.
    ΨΑΞΕ.ΨΑΞΕ ΘΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ.ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΝΕΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ρε φίλε, δεν μάς παρατάς γιατί έχουμε και δουλειές; Σιγά μην ψάξω για να δω αν είναι αληθινές οι φαντασιώσεις σου. Ψάξε καλύτερα εσύ μέσα στο cargo σου. Είμαι σίγουρος ότι, έτσι θα τις κάνεις όλες πραγματικότητα.
    Πολύ αξία σού έδωσα συνδιαλεγόμενος μέχρι τώρα μαζί σου. Ούτε ο "Ύπατος" δεν νομίζω να σού έδωσε ποτέ τόση σημασία.

    ΔΙΟΔΟΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Kεράονα,

    επειδή τυχαίνει να έχω διαβάσει όλους τους Δαυλούς από το 1982 και έχω άποψη,
    μπορώ να διαβεβαιώσω όλους εδώ μέσα, ότι λές ψέμματα.

    Τα μαντριά που περιφέρεσαι μιλάνε για ίδρυση θρησκειών και τέτοια.
    Ο Δαυλός ουδέποτε έχει γράψει τέτοιες λαλακίες.
    Άν έχεις κάτι, παράθεσέ το
    κι όχι να πετάς κατηγόριες στον αέρα, γιατί τότε λέγεσαι συκοφάντης.

    Πάντως άν έχεις κάποιο πρόβλημα με
    το περιοδικό, γιατί δεν απευθύνεσαι εκεί και μας ζαλίζεις εμάς με τις λαλακίες σου;

    Άν θέλεις να πείς για κάποιον πάντως κάτι με στοιχεία, να πώς γίνεται, για να σου δώσω ένα παράδειγμα:
    Ο Ύπατος αρχι-μανδρίτης σου, έγραφε τέλη δεκαετίας '80 στο περιοδικό ΉΧΟΣ, που αρθρογραφούσε τότε, ότι θα έκανε κάτι σαν τον Ιησού.
    Αυτολεξεί: "Ο υπογράφων (Βλάσης Ρασσιάς) στο πρώτο ήμισυ του Μάρτη θα διασχίσει πεζός ως άλλος Ιησούς..."
    Και για να το δείς και να με πιστέψεις και να καταλάβεις, ότι εγώ δεν είμαι συκοφάντης,εσύ, ή οποιοσδήποτε άλλος από το ποίμνιό του ΥΣΕΕ, ΕΑΡ κτλ, που σας κορόιδευε τόσα χρόνια, πηγαίνετε στην ιστοσελίδα του:
    http://www.rassias.gr/EINAIAYRIO8.jpg
    και διαβάστε την πρώτη επάνω αριστερά παράγραφο, κάτω από τον τίτλο ΕΙΝΑΙ ΑΥΡΙΟ.

    Κατάλαβες Κεράονα;
    Έτσι να τα τεκμηριώνεις κι όχι να
    πετάς λαλακίες στον αέρα,
    γιατί υπάρχει και το ρητό:
    Την λαλακίαν πολλοί ηγάπησαν,
    τον λαλάκαν ουδείς!

    ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΤΖΗΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Νικόλαε Τζήμα, ρωτάς τον Κεράονα:
    «Πάντως άν έχεις κάποιο πρόβλημα με
    το περιοδικό, γιατί δεν απευθύνεσαι εκεί και μας ζαλίζεις εμάς με τις λαλακίες σου;»

    Μα δεν καταλαβαίνεις γιατί ρωτάει εδώ σε μάς; Γιατί επειδή έχει ζήσει χρόνια στο μαντρί («Υ»ΣΕΕ) θεωρεί αυτονόητο ότι οι αναγνώστες του Δαυλού πρέπει να απολογούνται για το τί γράφει το περιοδικό, όπως τα πρόβατα πρέπει να απολογούνται για το τί λέει ο ύπατος αρχιμανδρίτης τους. Νομίζει ότι ο Δαυλός είναι «Υ»ΣΕΕ, ή κάποιο άλλο μαντρί.

    Κεράονα, χαλάρωσε αγόρι μου. Όλοι καταλάβαμε πόσο καλό πρόβατο υπήρξες. Αλλά τώρα η στρούγκα σου κατέρρευσε (και σήκωσε και τόση σκόνη, γκουχ- γκουχ!) και έτσι δεν χρειάζεται να ανησυχείς για το πώς θα σε αξιολογήσουν οι πνευματικοί σου προϊστάμενοι. Άλλωστε κι ο τσοπάνος σας την κοπάνησε από τη «συλλογική» δράση και αποσύρθηκε στον καναπέ του. Και δεν νομίζω να δίνει δεκάρα για το τί κάνεις εσύ εδώ.

    Πάντως να ξέρεις ότι υπάρχουν αρκετοί που σε συμπονούν. Γι’ αυτό σκέφτομαι να θεσμοθετήσω ένα ετήσιο Τριέσπερο-μαϊμού για όλους εσάς τους πικραμένους (καθ’ ότι το γνήσιο Τριέσπερο ανήκει στον «Ύπατο» εφευρέτη του, χα χα χα !)

    Ο ΑΠΑΤΗΜΕΝΟΣ ΤΡΙΕΣΠΕΡΙΣΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails