Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

Τώρα που φορέσαμε όλοι μάσκες θα φανεί το πραγματικό πρόσωπο καθενός.

14 Οκτωβρίου 2007

Οχτώ ερωτήσεις ζητούν απαντήσεις

Απέτυχε λοιπόν η μεταμόσχευση συκωτιού στον προκαθήμενο της ελλαδικής εκκλησίας. Αλλά τα ερωτήματα αντί να μειώνονται, αυξάνονται.


Πως αναρωτιέμαι, ήξεραν από τον Αύγουστο πως μέσα στον Οκτώβρη θα έχει βρεθεί κατάλληλο μόσχευμα για τον αρχιεπίσκοπο όταν χιλιάδες ασθενείς περιμένουν μόσχευμα για χρόνια και χρόνια; Μήπως διατηρούν “ανταλλακτικά” ειδικά για τους μακαριότατους;


Τι προσεύχονταν οι χριστιανοί στον θεό τους; Μήπως η προσευχή τους ήταν “κάνε θεέ μου να σκοτωθεί σε τροχαίο ο κατάλληλος άνθρωπος για να βρεθεί μόσχευμα για τον αρχιεπίσκοπο”; Έτσι προσεύχονταν και ο Γιαχβέ τους άκουσε;


Γιατί ο Χριστόδουλος φοβάται τόσο πολύ να πεθάνει και τρέχει στο Μαϊάμι να σωθεί απο την μέχρι χθες καταραμένη επιστήμη; Μήπως τελικά παράδεισος και κόλαση δεν είναι παρά μπαρούφες και ο ίδιος το γνωρίζει πολύ καλά;


Γιατί δεν πήγε στην Παναγία της Τήνου να κάνει το θαύμα της; Γιατί στέλνει όλους τους άλλους αλλά αυτός δεν πήγε; Μήπως έχει τσακωθεί με την Παναγία του και τον Χριστό του και δεν του κάνουν χάρες; Δεν είναι ελεήμονες ή είναι εκδικητικοί;


Ποιο ασφαλιστικό ταμείο κάλυψε τα τεράστια έξοδα νοσηλείας του προκαθήμενου και γιατί δεν συμβαίνει το ίδιο για όλους τους Έλληνες πολίτες; Μήπως επειδή τα δικά μας συκώτια δεν είναι ευλογημένα;


Γιατί δεν βοήθησε το πρωθυπουργικό φυλαχτό; Μήπως ο πρωθυπουργός μας έπεσε θύμα αγυρτείας και του πουλήσανε άτιμο ξύλο αντί για τίμιο;


Ο μακαριότατος θα πεθάνει όπως όλοι μας ή θα κοιμηθεί; Και αν κοιμηθεί πότε θα ξυπνήσει; Μήπως οι μόνοι που τελικά κοιμούνται όρθιοι είναι το ποίμνιο;


Θα απαντήσει κάποιος σε αυτά ή πρέπει να ρωτήσω τον αρχάγγελο Γαβριήλ; Έχει κανείς την διεύθυνσή του να του στείλω γράμμα;

27 σχόλια:

  1. Χμ, Φαντάσου, να έλεγε ο Χριστόδουλος, Δεν θα ήθελα να γίνει τίποτα περισσότερο σε μένα, από ότι στον "τελευταίο αδελφό" μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θου κύριε τω στόματί σου παλιοκουμμούνι καπιταλιστικό :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Φαντάσου τον (παντοδύναμο) θεό του Χριστόδουλου που άφησε τον νεαρό (25άρη νομίζω) να σκοτωθεί για να πάρει το συκώτι του ο Χριστόδουλος, αν και (ήξερε ο παντογνώστης θεός ότι) είχε ήδη κάνει μετάσταση ο καρκίνος.

    Ρε, λες να μας βαφτίσανε σε λάθος θρησκεία και με λάθος θεό; Μήπως είναι σε καμιά άλλη θρησκεία ο θεός που ξέρει και κάνει σ' εκείνους τους πιστούς τα αδύνατα δυνατά; :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Και ας καταθέσω μια παράγραφο ερωτήσεων που υποτίθεται πως είναι η ένατη ερώτηση:

    Γιατί κάθε βράδυ σε κάθε δελτίο ειδήσεων αφιερώνουν 20 λεπτά στον εν λόγω θέμα? Λένε κάτι διαφορετικό? Μήπως δεν αναμασούν τα ίδια και τα ίδια? Γιατί στις πλημμύρες αφιερώνουν 2 λεπτά(και ίσως να βάζω και πολύ χρόνο)?Γιατί στις αυξήσεις αφιερώνουν 1 λεπτό?
    Δε λέω κανείς μας δεν ήθελε να περάσει ο Χριστόδουλος αυτά που περνάει... αλλά έλεος πια! Τόσα προβλήματα και ασχολούνται με το γιατί ο ένας γιατρός χρησιμοποιησε το "και" και ο άλλος γιατρός το "αλλά"!
    Ας μην πω τίποτα άλλο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ανώνυμε, κατα τον θεό και οι πιστοί του. Ναι φίλε μου, λάθος θρησκεία λάθος θεό και με το ζόρι.

    penp, μήπως για να μας κρατήσουνε σε διαρκή αποχαύνωση τα Μέσα Μαζικού Ελέγχου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μια προφητεία από το Άγιο Όρος προβλέψε αυτή την περιπέτεια της υγείας του αρχιεπισκοπίξ, αλλά και το ότι θα την ξεπεράσει και θα είναι πάλι υγιής

    Ο δωρητής μοσχεύματος δεν ήταν Χ.Ο οπότε δεν πειράζει. Έτσι δεν είναι ;-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. τι να πειράζει; Αστειεύεσαι; Συκώτι να είναι και ότι να 'ναι. Αυτά ισχύουν για το ποίμνιο και όχι για τον ποιμενάρχη. Αυτός του ρίχνει μια ευλογία και γίνεται το συκώτι χριστιανικό στο πιτς φιτίλι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. αν το κείμενό σου είναι σατιρικό μπορείς να πεις οτι έχει πλάκα..

    αλλά αν το έγραψες ως σοβαρή κριτική μάλλον έχεις πλήρη άγνοια για το θέμα(το χριστιανισμό δηλ.)που πραγματεύεσαι..η αποθέωση της ημιμάθειας δυστυχώς..
    μήπως ό,τι ξέρεις για αυτήν τη θρησκεία το έχεις μάθει από το λιακό και τον αδώνιδα??

    και φαντάσου αυτά σου τα λέει κάποιος που λέγει εαυτόν υλιστή έιναι..
    με όλο το σεβασμό φίλτατε έγραψες μαλακίες!

    γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ανώνυμε γιώργο καλά τα μπινελίκια δεν λέω, αλλά δεν μου είπες που ακριβώς διαφωνείς. Και που την βλέπεις την πραγματεία περί χριστιανισμού μπορείς να μου εξηγήσεις; Αυτό δεν έπαθα ακόμα στην ζωή μου να κάθομαι να μαθαίνω περί χριστιανισμού και όχι, δεν έμαθα ότι έμαθα απο τον Λιακό και τον Αδώνιδα. Από αυτούς μάλλον εσύ τα έμαθες καθώς φαίνεται για να τους αναφέρεις. Εγώ ότι ξέρω για τον χριστιανισμό μου τα μάθανε στο σχολείο. Με το ζόρι.
    Λοιπόν περιμένω συγκεκριμένες απαντήσεις στις οχτώ (είτε σατυρικές είτε κριτικές)ερωτήσεις. Αν δεν τις έχεις ή δεν μπορείς να διακρίνεις το ύφος του κειμένου κάνε τουμπεκί και άντε μπουσουλώντας στην Τήνο να πάρεις την θεία φώτιση. Μετά έλα να μου πεις τι είπε η παναγία σ' έναν υλιστή σαν κι εσένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @kleitor
    που να μπουσουλάω τωρα χειμωνιάτικα,έπιασε και κρύο...προτιμώ να πάω πετώντας στη Μύκονο να πάρω καμια θεικιά τουρίστρια και μετα θα έρθω να σου πω τι είπαν οι βορειοευρωπαίες βαλκυρίες σε έναν υλιστή σαν εμένα.σε καλύπτει αυτό ή θες ντε και καλά μήνυμα από την παναγία?

    στο προκείμενο τώρα...
    επειδή και εγώ ελληνικό σχολείο τελείωσα,από οτι θυμάμαι μας μάθανε και καναδυό πραγματάκια για τον ινδουισμό.αν δεν ξέρω τίποτα παραπάνω,δικαιούμαι να κριτικάρω κάποιον ινδουιστή ιερωμένο,χρησιμοποιώντας επιχειρήματα της θρησκείας του??αν το έκανα δε θα ήμουνα μαλάκας,ημιμαθής και δοκησίσοφος??ε?
    λοιπόν αυτό σου είπα..

    όσον αφορά το ύφος του κειμένου σου σαφώς το κατάλαβα,απλώς επέλεξα να σταθώ σε μια άλλη εννοιολογική έκφανσή του.

    επίσης το σωστό είναι ''σατιρικο'' κ όχι ''σατυρικό'' εκτός και αν έχει να κάνει με σατυρίαση ή κάτι άλλο πιο λάγνο που δυστυχώς το αργό,υλιστικό μυαλό μου δεν κατάφερε να πιάσει.

    αυτό που λέω είναι οτι οι ερωτήσεις σου είναι λάθος και ως εκ τούτου δεν επιδέχονται απαντήσεων.

    υ.γ:αν κάποια στιγμή θελήσω να γράψω κάτι που να αναφέρεται ας πούμε στο σοφτμπολ, θα ανοίξω και κανένα βιβλιαράκι να ενημερωθώ ,δε θα αρκεστώ στις σχολικές μου γνώσεις.αν πάλι δε θέλω να ενημερωθώ,τότε θα κάνω τουμπεκί ψιλλοκομμένο και δε θα πετάω εξυπναδούλες για το θέμα ούτε θα έχω την απαίτηση να καταλάβουν οι άλλοι το πνεύμα της μπούρδας μου.
    αντιλαβού?

    γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τα ερωτήματα του κλειτορα δεν είναι λάθος ανώνυμε γιώρο - νομίζω ότι πέρασαν από όλω των ανθρώπων το μυαλλό

    Εσύ όμως απο που κι ας που αυτόκλητος υπερασπιστής της Ε.Χ.Ο θρησκείας;

    θεωρείς αυτονόητο ότι όποιος μιλάει την γραικικική πρέπει να λέει καλά λόγια για την επίσημη θρησκεία του κράτους;

    "προτιμώ να πάω πετώντας στη Μύκονο να πάρω καμια θεικιά τουρίστρια..."

    Αυτό που λες είναι αμαρτία για τη θρησκεία που υπερασπίζεσαι. Μήπως η προσέγγιση σου έχει αποκλειστική αναφορά αυτο που λέμε παράδοση (πλασματική έννοια για μένα);

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πάντως γίωργο δεν βλέπω να απαντάς στις ερωτήσεις, ούτε εσύ ούτε κανένας άλλος γιατι πολυ απλά δεν γίνεται!
    γιατι πολύ απλά είναι λογικότατες ερωτήσεις που ούτε ο ίδιος ο αρχιεπίσκοπος δεν θα απαντούσε.

    γιατι φοβάται; αφού παράδεισο θα πάει...
    ανησυχεί πως θα πάει κόλαση μεριά; μήπως ήταν άτακτο παιδάκι;

    ηπατίτιδα πώς κόλησε; απάντηση

    και η προοδευτικότητά του πολύ ύποπτη με φάνηκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. bidibis να σου απαντήσω με ένα παράδειγμα:
    αν δω στο δρόμο κάποιον να σακατεύει στο ξύλο έναν ομοφυλόφυλο και μπω στη μέση να τον προστατέψω,στο δικό σου το μυαλό αυτό σημαίνει οτι είμαι γκέι?
    σκέψου το ελπίζω να καταλάβεις...

    γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ανώνυμε γιώργο, λες λες λες λες αλλά στις ερωτήσεις δεν απαντάς. Αν είναι τόσο χαζές όπως λες τότε θα είναι και ευκολο να απαντήσεις. Εμπρός λοιπόν. Οχτώ ερωτησούλες είναι μόνο και μετά πας και μύκονο μωρέ αδερφέ...!
    ΥΣ δικαιούμαι να κριτικάρω οποιονδήποτε επηρεάζει την ζωή μου απο τα έργα του και μόνο. Αν πάλι θες να μιλήσουμε για χριστιανισμό πολύ ευχαρίστως για να δούμε τι γνωρίζεις εσύ και τι εγώ, αλλά το θέμα μας δεν είναι αυτό εν προκειμένω. Και μην κολλάς σε ορθογραφικά λάθη διότι και το γιώργος ως κύριο όνομα γράφεται με κεφαλαίο Γ. οκ;
    αναμένω οχτώ απαντήσεις. αν δεν τις έχεις πες το να ξεμπερδεύουμε. Απλά τα πράγματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ή τουλάχιστον εξήγησέ μου γιατί είναι λάθος οι ερωτήσεις μου. Αναμένω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. νομίζω ότι κάπου υπάρχει ιστοσελίδα
    του αρχάγγελου να τον ρωτήσει κανείς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. angel@paradise.je αλλά ούτε αυτός απαντάει. άγνωσται αι βουλαί του κυρίου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Εγώ δεν θα μιλήσω για τον Χριστόδουλο, αλλά θα μείνω στη φράση "Μήπως η προσευχή τους ήταν “κάνε θεέ μου να σκοτωθεί σε τροχαίο ο κατάλληλος άνθρωπος για να βρεθεί μόσχευμα".
    Πολύ σωστά το έθεσες Κλείτωρ. Αυτή είναι η "ηθική" πλευρά των μεταμοσχεύσεων, από την πλευρά των ληπτών (και όχι των δοτών), ανεξάρτητα αν είναι αρχιεπίσκοποι, οδοκαθαριστές, εργάτες ή ότι άλλο.
    Αυτό είναι πραγματικά ένα μεγάλο θέμα, για την τόσο πολυ-διαφημιζόμενη ως μέγιστη ανθρωπιστική προσφορά, δηλαδή, την προσφορά οργάνων για μεταμόσχευση, σε ανθρώπους που προσεύχονται για τον θάνατό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. φίλτατε κλείτορα,
    το να δώσω πλήρεις απαντήσεις στα ερωτήματα που έθεσες ,τέτοιες που να με καλύπτουν και εμένα, θα ήταν δύσκολο στο επίπεδο του σχολίου σε ένα blog.
    οι απαντήσεις σαφώς υπάρχουν στα πλαίσια της χριστιανικής θεολογίας, αλλά όπως θέτεις τις ερωτήσεις, τίθενται σε πολύ πρωτογενές στάδιο γνώσης της συγκεκριμένης θρησκείας.

    οπότε ,έτσι εχόντων των πραγμάτων,
    θα επιλέξω να απαντήσω τούτα:
    η κριτική σε κοινωνική βάση είναι ενδιαφέρουσα και πράγματι ορισμένα σημεία της είναι ιδιαίτερα αιχμηρά για αυτούς που θήγει(π.χ η αντιμετώπιση ενός ''επώνυμου'' καρκινοπαθούς σε σχέση με τους άλλους ομοιοπαθείς του).
    από εκεί και πέρα ,το να επεκτείνεις τη σκέψη σου σε απόλυτα θρησκευτικά συμπεράσματα χωρίς εμπεριστατωμένα τεκμήρια αυτού του τομέα,είναι εντελώς αστήρικτο.
    με λίγα λόγια δεν μπορείς να κριτικάρεις τον καρκινοπαθή χριστόδουλα με όρους θρησκευτικής ορολογίας και ειδικά με λαικίστικα επιχειρήματα!
    στο όνομα του χριστόδουλου κάνεις λογικά άλματα και θίγεις με αυτόν τον τρόπο όλο το χριστιανισμο!

    αυτό μόνο..

    χαιρετώ!
    γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. και βεβαίως δεν χαρακτήρισα τις ερωτήσεις σου χαζές αλλά λάνθασμένες(και επιμένω σε αυτό)
    (για τους λόγους που προανέφερα)

    γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. και θυμίσου αυτά τα λέει ένας ακραιφνλης υλιστής(επιμένω και σε αυτό!)


    γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ''ακραιφνλής'' = ακραιφνής

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ερινύα,
    πράγματι απο την πλευρά των ληπτών και δη των χριστιανο-αναθρεμένων αυτή ακριβώς είναι η λογική, η αρρωστημένη λογική του παραλόγου όπως άλλωστε ολόκληρη η θρησκεία τους αλλά δεν κατηγορώ τους λήπτες. Την παιδεία τους κατηγορώ και τους παιδαγωγούς τους, τους ταγούς τους και τους ποιμένες τους που έτσι παράλογα τους δίδαξαν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Αγαπητέ γιώργο,
    ο άνθρωπος που έχει απαντήσεις αδιαφορεί αν αυτές θα γραφτούν σε επίπεδο σχολίου σε blog ή σε επίπεδο επιστημονικού περιοδικού. Απλά τις δίνει. Θεωρώ λοιπόν την απάντησή σου ως υπεκφυγή ειδικά αφού όπως λες οι απαντήσεις υπάρχουν ήδη στα πλαίσια της χριστιανικής θεολογίας και άρα δεν χρειάζεται παρά μια απλή αντιγραφή.
    Από κει και πέρα η σκέψη όπως ίσως γνωρίζεις είναι ελεύθερη να επεκτείνεται όσο θέλει και όσο μπορεί η δε κριτική ικανότητα είναι όχι μόνο απαιτούμενη αλλά και διδασκόμενη στα σχολεία και τα πανεπιστήμια των ανεπτυγμένων τουλάχιστον πολιτισμών. Ως εκ τούτου καλείσαι για μια ακόμη φορά να τεκμηριώσεις την άποψή σου περί λανθασμένων και αστήρικτων ερωτήσεων. Σαφώς κρίνω τον Χριστόδουλο με όρους θρησκευτικής ορολογίας αφού με τους ίδιους αυτούς όρους κρίνει και αυτός εμένα. Καλό είναι να κρίνουμε πάντα με τα ίδια μέτρα και τα ίδια σταθμά και όχι κατα το δοκούν. Σαφώς επίσης χρησιμοποιώ λαϊκίστικα επιχειρήματα σε κατευθείαν αντιπαραβολή με τα λαϊκίστικα διδάγματα του εν λόγω αρχιεπισκόπου. Κι εδώ όπως καταλαβαίνεις ακολουθώ την μέθοδο της σύγκρισης ομοίων αφού σύγκριση μεταξύ ανόμοιων δεν θα ήταν σωστή και συνεπώς θα ήταν λανθασμένη.
    Καλώ σε λοιπόν να μου αναπτύξεις λίγο την άποψή σου περί “λογικών αλμάτων” που επικαλείσαι για να καταλάβω τι εννοείς τυγχάνων ότι η απολυτότητα βρίσκεται στα θρησκευτικά δόγματα που διδάσκει ο αρχιεπίσκοπος και όχι στις ερωτήσεις που εγώ έθεσα.
    Ίσως να δεχόμουνα την άποψή σου περί λάθος ερώτησης στην περίπτωση που υπήρχε η πιθανότητα να βρέξει ο Ιαχβέ συκώτια αλλά επειδή όπως καταλαβαίνεις τέτοια πιθανότητα δεν υπάρχει η ερώτηση παραμένει ακέραια και ζητώντας επιτακτικά μια απάντηση.
    Κρίνω λοιπόν τον Χριστόδουλο με την ίδια ακριβώς λογική που αυτός και οι προκάτοχοί του έκριναν την ιατρική επιστήμη καταδικάζοντάς την ως σατανικό εφεύρημα και διώκοντάς την ανηλεώς προς δόξα των θαυματουργών εικόνων και της πίστης στον Γιαχβέ. Στρέφω δηλαδή τα ίδια τα όπλα τους (την πίστη στο ανύπαρκτο) εναντίον τους. Σαφώς δε μέσω του αρχιεπισκόπου κρίνω και ολόκληρη την χριστιανική θρησκεία ως δογματικό μύθευμα που επιβληθέν δια της βίας νέκρωσε τον ανθρώπινο πολιτισμό για περίπου δεκαεπτά αιώνες. Διότι αγαπητέ όπως κι εσύ θα διαπίστωσες στην περίπτωση του προκαθήμενου της ελληνικής ορθόδοξης χριστιανικής εκλησσίας δεν υπάρχουν ούτε η ζώνη της παναγίας ουτε τα κόκαλα του άγιου Ραφαήλ ούτε το πετσάκι απο την περιτομή του ραβίνου Ιησού ούτε η εικόνα της παναγίας της Τήνου πράγματα όμως που επιβάλλονται κατ' εντολή του Χριστόδουλου για όλο το υπόλοιπο ποίμνιο.
    Ως φορολογούμενος πολίτης λοιπόν έχω δικαίωμα να ρωτήσω. Γιατί χριστόδουλε δεν πήγες εκεί που έστελνε το ποίμνιο αλλά βρέθηκες τσιφ στο Μαϊάμι; Γιατί Χριστόδουλε εσύ ο διδάξας δεν πήγες να ασπαστείς την νεκροκεφαλή του αγίου τάδε που κάνει θαύματα αλλά ασπάστηκες τους άθεους όπως κατηγορούσες ιατρούς; Γιατί Χριστόδουλε δεν περίμενες την σειρά σου για να βρεθεί συκώτι αλλά είχες κανονίσεις δυό μήνες πριν την ακριβή ημερομηνία μεταμόσχευσης όταν όλοι οι υπόλοιποι περιμένουν χρόνια και χρόνια παρακαλώντας και πληρώνοντας τις άγιες ζώνες και τα άγια λείψανα κατα τις διδαχές σου;
    Αυτά κι ευχαριστώ για την συμμετοχή σου ανώνυμε γιώργο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οι όσιες παρανυχίδες του κάθε νεκρού άγιου έχουν θεραπευτικές ιδιότητες μόνο για το ποίμνιο.

    Για τους τσοπάνηδες μόνο Μαιάμι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @κλειτωρ
    παρακαλώ!!
    και οι δύο θεάσεις του θέματος πιστεύω εκφράστηκαν αρκετά,οπότε ας λήξουμε την κουβέντα εδώ.

    συχνά πυκνά θα μιλάω απλά θέλω να είμαι ελεύθερος, άτεγκτος και αντικειμένικός όταν σκέφτομαι.
    οπότε δεν εγγυώμαι ότι θα συμφωνούμε πάντα :)

    γιώργος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. φυσικά και είσαι ελευθερος να πεις την γνώμη σου. Στην διαφωνία βρίσκεται η εξέλιξη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις. Διαβάζεις ένα διαδικτυακό προσωπικό ημερολόγιο του οποίου η ανάγνωση ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Βαριέμαι τ' ανούσια μπλα μπλα και δαγκώνω όταν μου χαλάνε την ησυχία. Θα μπορούσα να έχω κλείσει τον σχολιασμό αλλά ακόμα νομίζω πως υπάρχουν κάποιοι που όντως έχουν κάτι να πουν κι εύχομαι να είσαι ένας από αυτούς αλλά οι πιθανότητες είναι λίγες και γι αυτό σου λέω: Για να μην σε φάει η μαρμάγκα σκέψου δυο φορές πριν σχολιάσεις, σαν να δίνεις εξετάσεις. Αλλιώς άστο καλύτερα!

Αναγνώστες

Η Ιδιοφυΐα του Πλήθους

Υπάρχει αρκετή προδοσία, μίσος, βία, παραλογισμός στο μέσο άνθρωπο για να προμηθεύσει οποιοδήποτε στρατό, οποιαδήποτε μέρα. Kαι οι καλύτεροι στο φόνο είναι αυτοί που κηρύττουν εναντίον του. Kαι οι καλύτεροι στο μίσος είναι αυτοί που κηρύττουν αγάπη. Kαι οι καλύτεροι στον πόλεμο είναι τελικά αυτοί που κηρύττουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν θεό, χρειάζονται θεό. Eκείνοι που κηρύττουν ειρήνη, δεν έχουν ειρήνη. Eκείνοι που κηρύττουν αγάπη, δεν έχουν αγάπη.

Προσοχή στους κήρυκες, προσοχή στους γνώστες, προσοχή σε αυτούς που όλο διαβάζουν βιβλία, προσοχή σε αυτούς που είτε απεχθάνονται τη φτώχεια, είτε είναι περήφανοι γι' αυτήν, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να επαινέσουν γιατί θέλουν επαίνους για αντάλλαγμα, προσοχή σε αυτούς που βιάζονται να κρίνουν, φοβούνται αυτά που δεν ξέρουν, προσοχή σε αυτούς που ψάχνουν συνεχώς πλήθη γιατί δεν είναι τίποτα μόνοι τους, προσοχή στο μέσο άνδρα και τη μέση γυναίκα, η αγάπη τους είναι μέτρια, ψάχνει το μέτριο. Αλλά υπάρχει ιδιοφυΐα στο μίσος τους, υπάρχει αρκετή ιδιοφυΐα στο μίσος τους για να σας σκοτώσει, να σκοτώσει τον καθένα. Δεν θέλουν μοναξιά, δεν καταλαβαίνουν τη μοναξιά, θα προσπαθήσουν να καταστρέψουν οτιδήποτε διαφέρει από το δικό τους. Μη βρισκόμενοι σε θέση να δημιουργήσουν έργα τέχνης, δεν θα καταλάβουν την τέχνη, θα εξετάσουν την αποτυχία τους, ως δημιουργών, μόνο ως αποτυχία του κόσμου. Mη βρισκόμενοι σε θέση να αγαπήσουν πλήρως, θα πιστέψουν ότι και η αγάπη σας είναι ελλιπής και τότε θα σας μισήσουν και το μίσος τους, θα είναι τέλειο... Σαν ένα λαμπερό διαμάντι, σαν ένα μαχαίρι, σαν ένα βουνό, σαν μια τίγρη. Όπως το κώνειο. Η καλύτερη τέχνη τους...

Tσαρλς Μπουκόφσκι

Related Posts with Thumbnails